DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŁADOWARKI KOŁOWEJ FINANSOWANA W RAMACH LEASINGU OPERACY

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŁADOWARKI KOŁOWEJ FINANSOWANA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOstrowiec Świętokrzyski
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-11-18
  • ZamawiającyMIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-11-05
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00259748
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŁADOWARKI KOŁOWEJ FINANSOWANA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWYCH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 290391100

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Ostrowiec Świętokrzyski

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-400

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.7.) Numer telefonu: 412652723

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mprd@mprd.ostrowiec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mprd.ostrowiec.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka gminy

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEJ ŁADOWARKI KOŁOWEJ FINANSOWANA W RAMACH LEASINGU OPERACYJNEGO

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5247dc99-3e36-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00259748

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-05

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://www.mprd.ostrowiec.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami w tym: składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów odbywa się wyłącznie przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
a) miniPortalu Urzędu Zamówień Publicznych, zwanego dalej „miniPortal”, znajdującego się w Internecie pod adresem https://miniportal.uzp.gov.pl/,
b) Platformy Usług Administracji Publicznej ePUAP, zwanej dalej „ePUAP”, znajdującej się w Internecie pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal/,
c) poczty elektronicznej, gdzie adres skrzynki poczty elektronicznej zamawiającego to: mprd@mprd.ostrowiec.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń przekazywanych przy użyciu miniPortalu i ePUAP, opisane zostały w:
a) Instrukcji użytkowania systemu miniPortal – ePUAP dostępnej w Internecie pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcje,
b) Regulaminie korzystania z systemu miniPortal dostępnym w Internecie pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUsługi
c) Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) oraz konta Mój Gov dostępnych w Internecie pod adresem: https://www.gov.pl /web/gov/warunki-korzystania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje odnoście RODO zostały zawarte w Rozdziale XX Specyfikacji Warunków Zamówienia

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje odnoście RODO zostały zawarte w Rozdziale XX Specyfikacji Warunków Zamówienia

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/2/2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej ładowarki kołowej o następujących parametrach:
1) ładowarka fabrycznie nowa, rok produkcji 2021,
2) masa eksploatacyjna minimum 18 ton,
3) silnik wysokoprężny, turbodoładowany o mocy co najmniej 160 kW,
4) skrzynia biegów typu powershift,
5) napęd na wszystkie koła,
6) koła z oponami klasy L3 i bieżnikiem terenowym,
7) sterowanie osprzętem ładowarkowym za pomocą joysticka,
8) łyżka ładowarki o pojemności minimum 3,5 m3 i szerokości od 2,9m do 3,0m ± 0,05m z lemieszem, wyposażona w system amortyzacji i samopoziomowania,
9) wysokość wyładunku do krawędzi łyżki minimum 3,0 m,
10) centralne smarowanie,
11) ładowarka przystosowana i dopuszczona do ruchu po drogach publicznych,
12) kamera cofania,
13) kabina operatora z ogrzewaniem i klimatyzacją,
14) dokumentacja techniczna w języku polskim,
15) zapewniony w okresie gwarancji serwis autoryzowany przez producenta ładowarki.

Finansowanie zakupu w formie leasingu operacyjnego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 43250000-0 - Ładowarki czołowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Suma punktów w kryteriach koszt i okres gwarancji.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium kosztu oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Koszt

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) kopia podstawowej dokumentacji technicznej ładowarki,
b) wzór warunków gwarancji / karty gwarancyjnej,
c) szczegółowy sposób obliczenia ceny zawartej w ofercie,
d) wzór umowy leasingu lub inne dokumenty zawierające informacje o wszelkich dodatkowych opłatach, których może żądać wykonawca od zamawiającego z tytułu umowy leasingu, np. za nieterminowe wpłaty rat itp.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z pełnomocnikiem.
3) Do wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się przepisy dotyczące wykonawców, tj. każdy z wykonawców oddzielnie nie może podlegać wykluczeniu z postępowania oraz wykonawcy łącznie muszą spełnić warunki udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna zdolność techniczna lub zawodowa, przy czym nie podlegają sumowaniu ilości, wielkości lub wartości wykazywanych zamówień.
4) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. Wykonawcy występujący wspólnie załączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
5) Jeżeli zostanie wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-11-18 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku" dostępny na portalu miniportal.uzp.gov.pl i na epuap.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-11-18 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odbiór do skupu okien Ponzio PE78N- Kielce
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odbiór do skupu okien Ponzio PE78N. Okna są nowe, nieużywane. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI