Docieplenie ścian zewnętrznych budynku, oraz remont dachu w budynku przy ul. Nike...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Docieplenie ścian zewnętrznych budynku, oraz remont dachu w budynku przy ul. Nike 34/36 w Warszawie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2018-08-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy
  • Data publikacji ogłoszenia2018-07-19
  • Numer ogłoszenia591012-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 591012-N-2018 z dnia 2018-07-19 r.

Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy: Docieplenie ścian zewnętrznych budynku, oraz remont dachu w budynku przy ul. Nike 34/36 w Warszawie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, krajowy numer identyfikacyjny 1081793400000, ul. Bolesława Chrobrego  7 , 02-479   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 863 55 24, , e-mail a.kowalska@zgnwlochy.waw.pl, , faks 22 863 55 24.
Adres strony internetowej (URL): www.zgnwlochy.waw.pl
Adres profilu nabywcy: www.zgnwlochy.waw.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://www.zgnwlochy.waw.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.zgnwlochy.waw.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.zgnwlochy.waw.pl/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi być złożona w formie pisemnej, w trwale zamkniętym opakowaniu.
Adres:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Włochy m. st. Warszawy, ul. Bolesława Chrobrego 7 (wejście od ul. Milanowskiej 8a) kancelaria

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Docieplenie ścian zewnętrznych budynku, oraz remont dachu w budynku przy ul. Nike 34/36 w Warszawie
Numer referencyjny: ZP.26.2.11.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakres robót objętych ST Ustalenia zawarte w specyfikacji obejmują wymagania ogólne, wspólne dla robót budowlanych objętych specyfikacjami technicznymi (ST). Główny zakres robót: • Ogrodzenie terenu budowy, rozwinięcie zaplecza budowy, zapewnienie komunikacji zastępczej. • Zabezpieczenie okien przed uszkodzeniem na czas prowadzenia robót folią. • Docieplenie ścian budynku. Docieplenie należy wykonać z wykorzystaniem pełnego systemu dociepleniowego. Stanowczo zabrana się wykorzystywania produktów różnych producentów. Dookoła wszystkich otworów okiennych należy przewidzieć montaż sztukaterii styropianowej. ❑ Przygotowanie podłoża (sprawdzenie powierzchni elewacji oraz dokonanie oceny stanu technicznego podłoża, odbicie warstw nieposiadających odpowiedniej nośności), zmycie powierzchni. ❑ Dokonanie lokalnej wymiany tynków. Założono 5% podłoża wymagającego wymiany. ❑ Gruntowanie powierzchni elewacji przed przyklejeniem styropianu (podłoże – tynk cem-wap). ❑ Montaż listew startowych (w przypadku braku jednorodnej płaszczyzny elewacji dopuszcza się zamianę listwy startowej na kątownik z narożnikiem okapnikowym). ❑ Przyklejenie płyt styropianowych grubości 12 cm o λ=0,031 [W/mK], ❑ Kołkowanie płyt styropianowych. ❑ Montaż kątowników stalowych we wszystkich narożach wypukłych. ❑ Wykonanie warstwy zbrojącej na zaprawie klejącej. ❑ Wykonanie tynków sylikonowych barwionych w masie. • Odtworzenie detali architektonicznych Projektuje się pełne odtworzenie istniejących detali architektonicznych na powierzchni docieplenia. Odtworzenie boniowania ❑ Przyklejenie płyt styropianowych, zgodnie z pkt powyżej. ❑ Wyfrezowanie (np. przy pomocy boniarki elektrycznej) zagłębień w powierzchni styropianu. ❑ Przyklejenie systemowych boni PCV (20x10 dla boni parterowych, 10x10 dla boni wokół otworów okiennych). ❑ Wykonanie warstwy zbrojnej oraz tynkowanie powierzchni zgodnie z punktem powyżej. Odtworzenie ozdobnych podokienników, gzymsu parterowego oraz ozdobnych wypustów pod gzymsem górnym ❑ Skucie istniejących podokienników, gzymsu parterowego, oraz ozdobnych wypustów pod gzymsem górnym. ❑ Wyrównanie powierzchni ściany przy pomocy zaprawy cementowej. ❑ Wykonanie docieplenia ściany do poziomu warstwy zbrojnej zgodnie z pkt. powyżej. ❑ Przyklejenie do powierzchni docieplonej ściany prefabrykowanych detali styropianowych (identycznych z oryginałem). Detale kleić do powierzchni ściany przy pomocy kleju do systemu ociepleń. Minimalny spadek na górnej powierzchni gzymsów nie powinien być mniejszy niż 20%. ❑ Dodatkowe zamocowanie mechaniczne detali gzymsów oraz podokienników do powierzchni ściany murowanej. Kołkowanie wykonać zgodnie z zaleceniami dostawcy systemu detali architektonicznych. ❑ Zabezpieczenie podokienników oraz gzymsów przy pomocy obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej. Obróbki wykonać jako klejone przy pomocy kleju do obróbek blacharskich. Obróbki wcięte w ścianę na wysokość min 10cm. ❑ Tynkowanie powierzchni zgodnie z punktem powyżej. • Wykończenie powierzchni gzymsu górnego ❑ Gruntowanie powierzchni gzymsu w celu ograniczenia chłonności podłoża ❑ Montaż na krawędzi listwy okapnikowej. ❑ Montaż kątowników stalowych we wszystkich narożach wypukłych. ❑ Wykonanie warstwy zbrojącej na zaprawie klejącej. ❑ Montaż na powierzchni górnej gzymsu płyty OSB gr 18mm, oraz zamocowanie obróbek blacharskich. Obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej gr. min 0,55mm. ❑ Wykonanie (na pow. dolnej i bocznej gzymsu) Wykonanie tynków sylikonowych barwionych w masie. str. 4 • Wykończenie cokołu ❑ Demontaż istniejącej opaski okalającej z płyt chodnikowych (elementy opaski odłożyć na placu budowy do ponownego wykorzystania) ❑ Zerwanie nienośnej warstwy zbrojenej (nienośna siatka). ❑ Ocena nośności oraz stanu technicznego płyt styropianowych. Zakłada się konieczność wymiany 20% płyt styropianowych. W strefie cokołowej stosować styropian typu HYDRO. Zinwentaryzowana grubość styropianu w strefie cokołowej – 5cm. ❑ Przetarcie powierzchni płyt styropianowych ❑ Montaż kątowników stalowych we wszystkich narożach wypukłych. ❑ Wykonanie warstwy zbrojącej na zaprawie klejącej. ❑ Wykonanie tynków mozaikowych na gruncie z farby podkładowej. ❑ Odtworzenie rozebranej uprzednio opaski okalającej. Opaskę układać na podsypce cem- piaskowej. Opaskę układać min 5cm powyżej dolnej krawędzi wyprawy cokołowej. Minimalny spadek opaski 5% w kierunku „od budynku”. • Stolarka okienna oraz podokienniki. ❑ Demontaż istniejącej stolarki okiennej w pomieszczeniach strychowych na 3 piętrze oraz montaż nowej o granicznym współczynniku przenikania nie większym niż Umax=1,1W/(m2K). (2 sztuki) ❑ Demontaż istniejących oraz montaż nowych podokienników z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze szarym min 0,55 mm. Uwaga: Podokienniki zamontować w sposób nie zakrywający otworów odwodnieniowych ram okiennych. • Wymiana systemu odwodnienia. ❑ Wymiana rynien na nowe z blachy stalowej ocynkowanej o średnicy min Ø192mm. ❑ Wymiana rur spustowych na nowe z blachy stalowej ocynkowanej o średnicy min Ø150mm. ❑ Wymiana istniejących czyszczaków z PCV na nowe – żeliwne. • Kratki wentylacyjne na elewacjach. ❑ Demontaż istniejących kratek wentylacyjnych. ❑ Udrożnienie istniejących kanałów. ❑ Montaż nowych kratek wentylacyjnych ze stali nierdzewnej. • Ślusarka drzwiowa. ❑ Demontaż istniejących drzwi wejściowych na klatki schodowej. Zdemontowane drzwi przekazać do siedziby Zamawiającego> ❑ Montaż nowych drzwi wejściowych na klatkę schodową od strony podwórza, na nowe. Drzwi stalowe, ciepły profil (Umax=1,5W/m2K.), ze zworą magnetyczną. • Remont portfenterów: Prace przygotowawcze ❑ Demontaż oraz utylizacja istniejących balustrad balkonowych ❑ Rozbiórka istniejących warstw wykończeniowych (istniejące płytki, szlichty, obróbki blacharskie oraz warstwy izolacji). ❑ Reprofilacja krawędzi portfenetrów z użyciem zapraw PCC. Zakłada się ok 30% krawędzi portfenetrów wymagających reprofilacji Powierzchnie górne płyt portfenetrów ❑ Wykonanie warstwy wyrównawczo – spadkowej ze spadkiem 1,5-2% w kierunku ”od budynku”. ❑ Wykonanie docieplenia ścian zgodnie z punktem „docieplenie ścian elewacji”. ❑ Wykonanie warstwy izolacji podpłytkowej z użyciem taśm uszczelniających. Między warstwami izolacji mineralnej zamocować obróbki blacharskie z blachy stalowej ocynkowanej gr. min. 0,55mm. Uwaga: W celu wyeliminowania ryzyka korozji elektrochemicznej na stylu „cement-stal” należy wykonać następujące zabezpieczenie obróbek blacharskich: 1) Między spodnią warstwą izolacji, a obróbką blacharską należy wykonać przekładkę z folii fundamentowej. 2) Wierzch obróbki blacharskiej należy zabezpieczyć przy użyciu samoprzylepnej taśmy uszczelniającej ❑ Ułożenie warstwy płytek gresowych, mrozoodpornych, antypoślizgowych z fugą elastyczną szerokości 5mm. Płytki przyklejać przy użyciu elastycznej, mrozoodpornej zaprawy klejowej. Powierzchnie dolne oraz czoła portfenetrów ❑ Montaż na krawędzi zewnętrznej listew okapowych. ❑ Wykonanie warstwy zbrojącej na zaprawie klejącej. ❑ Wykonanie tynków sylikonowych barwionych w masie. Wymiana balustrady ❑ Wykonanie oraz montaż nowej balustrady zgodnie z dokumentacją rysunkową. Balustrada ocynkowana, malowana proszkowo. str. 5 • Remont dachu Uwagi: Przewiduje się kompleksową wymianę pokrycia dachowego wraz z pracami towarzyszącymi Z uwagi na brak możliwości oceny stanu technicznego więźby dachowej do spodu (powierzchnie strychowe zaadoptowane na lokale mieszkalne), należy dokonać stosownej oceny na etapie prac wykonawczych po rozbiórce istniejącego pokrycia dachowego. Prace rozbiórkowe ❑ Rozbiórka oraz utylizacja istniejącej instalacji odgromowej (po wykonaniu stosowych badań oporności dopuszcza się pozostawienie istniejących uziomów). ❑ Rozbiórka oraz utylizacji całości istniejącego pokrycia dachowego (blacha trapezowa + papa). Prace konstrukcyjne ❑ Ocena stanu technicznego istniejącego deskowania. Projektowo zakłada się konieczność wymiany 20% deskowania na nowe. ❑ W miejscach widocznych zawilgoceń powierzchni dachu, rozbiórka istniejącego deskowania oraz ocena stanu technicznego krokwi. Na potrzeby oszacowania ilości tarcicy niezbędnej do wykonania remontu przyjęto 20% krokwi wymagających „dobicia” drugiej o analogicznym przekroju. ❑ Impregnacja wszystkich dostępnych elementów więźby dachowej do NRO, a także owado i grzybobójczo. ❑ Wyrównanie powierzchni dachu poprzez całopowierzchniowe obicie połaci dachowych płytą OSB gr. 18mm. Płyta OSB klasy NRO. Wykonanie nowego pokrycia dachowego ❑ Ułożenie oraz zamocowanie warstwy folii paroprzepuszczalnej o gramaturze nie mniejszej niż 180g/m2. Folię mocować do deskowania za pomocą zszywek. ❑ Wykonanie systemowego pokrycia dachowego z prefabrykowanych paneli stalowych łączonych na zatrzask. Arkusze z przetłoczeniem technicznicznym zapobiegającym „falowaniu” blachy. Kolor – szary antracytowy. ❑ Montaż systemowych ław, pomostów kominiarskich - wg schematu zamieszczonego w części rysunkowej. Ławy i pomosty kominiarskie o minimalnej szerokości 300mm. System komunikacji dachowej wykonywać według normy PN-EN 516:1998P. ❑ Wymiana obróbek blacharskich na nowe systemowe lub wykonywane indywidualnie z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze odpowiadającym pokryciu dachowemu z blachy. ❑ Wymiana wszystkich wywiewek wentylacyjnych na nowe z systemowym kołnierzem uszczelniającym kompatybilnym z zastosowanym pokryciem dachowym. Uwaga: W rejonie zlewni przy trzonach kominowych wykonać „wydry”- odboje ukształtowane z płyty OSB o gr 18mm wykonanej na deskowaniu pełnym, oraz obróbek blacharskich uniemożliwiające gromadzenie się wody oraz zanieczyszczeń w powstałych „pachwinach” pomiędzy powierzchnią dachu oraz ścianami kominowymi. Połączenie pokrycia dachowego oraz kominów wykonywać za pomocą obróbek blacharskich stanowiących element systemu dachowego lub poprzez obróbki blacharskie wykonane z blachy stalowej ocynkowanej powlekanej w kolorze analogicznym jak pokrycie dachowe. Wymiana podbitki ❑ Rozbiórka oraz utylizacja istniejącej podbitki drewnianej. ❑ Zamocowanie (w miejscu rozebranej podbitki płyt OSB gr 18mm. Płyta OSB klasy NRO. ❑ Zamocowanie systemowej podbitki metalowej. Podbitka w kolorze pokrycia dachowego. Remont kominów ❑ Rozbiórka uszkodzonych czap kominowych (przyjęto 10% czap do wymiany). Wymieniane czapy kominowe wykonać jako żelbetowe, zbrojone - siatka prętów Φ8 w rozstawie 10x10cm ❑ Odbicie istniejących, nienośnych warstw tynkarskich z trzonów kominowych (przyjęto 30% powierzchni trzonów kominowych). ❑ Wykończenie trzonów kominowych: 1) Uzupełnienie nienośnych tynków cem-wap. 2) Wykonanie podwójnej warstwy ciągłej siatki z włókna szklanego na kleju do siatki do systemów ociepleń 3) malowanie powierzchni (farba sylikowa). ❑ Wykonanie na czapach kominowych obwodowych obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej. ❑ Jednokrotne krycie powierzchni czap kominowych papą asfaltową wierzchniego krycia. ❑ Zabezpieczenie otworów wentylacyjnych przed ptakami (np. siatka stalowa o oczkach ~10x10 mm w ramce stalowej). str. 6 • Wykonanie instalacji odgromowej ❑ Demontaż oraz utylizacja istniejącej instalacji odgromowej. Uwaga: Dopuszcza się pozostawienie istniejących 4 narożnych uziomów instalacji elektrycznej, pod warunkiem zachowania oporności uziomów nie większych niż 10 Ω. Ostateczny kształt instalacji odgromowej należy przyjąć na etapie realizacji prac. ❑ Wykonanie uziomów szpilkowych typu Galmar. ❑ Wykonanie instalacji odgromowej z drutu FeZnФ8mm zgodnie ze schematem w części rysunkowej. Mocowanie przewodów odgromowych za pomocą systemowych uchwytów przewidzianych do paneli dachowych. Wymaga się zastosowania uchwytów nie wymagających dziurawienia pokrycia – tj. zaciskanych na rąbkach pionowych arkuszy blachy. ❑ Przewody na elewacji prowadzić w peszlach do instalacji odgromowych. • Docieplenie przestrzeni strychowej (strychu na wprost klatek schodowych) ❑ Ułożenie na powierzchni podłogi strychu warstwy folii paroizolacyjnej. ❑ Ułożenie na powierzchni podłogi legarów o wymiarach 6x24m. Legary układać na podkładkach z twardej wełny mineralnej (wełna typu HARDROCK) gr. 4cm, w kierunku prostopadłym do belek stropowych (równolegle do ścian podłużnych obiektu) ❑ Ułożenie w przestrzeni między legarami wełny mineralnej grubości 22cm i parametrze λ=0,040 [W/mK] • Prace towarzyszące ❑ Wymiana daszków nad wejściami do obiektu na nowe systemowe. ❑ Wymiana balustrad na klatkach schodowych na nowe, zgodne ze schematem w części rysunkowej. ❑ Wymiana istniejących lamp oświetleniowych na nowe typu LED. Ostateczny kształt oraz rodzaj lamp winien być

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45262100-2
45262100-2
45453000-7
45312310-3
45443000-4
45321000-3
45261000-4
45261320-3
45421000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 673046,96
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 105
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Strony ustalają, że prawidłowe i należyte wykonanie przedmiotu umowy wymaga uczestniczenia w czynnościach: 1) protokołów odbioru elementów robót (odbiory częściowe, robót zakrytych i zanikających), 2) protokołu komisyjnego odbioru końcowego, 2. Strony wyłączają wszelkie uprawnienia Wykonawcy do sporządzenia jakiegokolwiek dokumentu ub protokołu jednostronnego, bez udziału Zamawiającego 3.Przewiduje się możliwość procentowego rozliczenia robót etapowo, tj. po wykonaniu 30% i 60% całej umowy, dla zakończonych robót podlegających odbiorowi częściowemu, na podstawie częściowego odbioru robót wg protokołu odbioru danego etapu , który stanowi podstawę do wystawienia częściowej faktury VAT w terminie 21 dni od daty doręczenia pełnej dokumentacji do Zamawiającego. 4.Kosztorys powykonawczy, stanowiący podstawę ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy i wystawienia faktury VAT zostanie sporządzony przez Wykonawcę w zakresie prac wykonanych i odebranych przez Zamawiającego, a następnie sprawdzony i zatwierdzony w formie pisemnej pod rygorem nieważności przez Zamawiającego lub osobę wskazaną przez Zamawiającego.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunku sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia Wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż 730 000,00 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: W celu potwierdzenia spełnienia warunku zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga: a)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 3 roboty budowlane polegające na izolacji fundamentów, docieplenie elewacji i stropów , wykonaniu konstrukcji i pokryć dachowych, robotach elektrycznych o wartości minimalnej po 60.000,00 zł. brutto każdą z nich. b) wykazu co najmniej 4 osób zatrudnionych na okres realizacji umowy o zamówienie publiczne na umowę o pracę w wymiarze czasu pracy co najmniej 0,5 etatu, wykwalifikowanych w zakresie robót wskazanych w dokumentacji technicznej: zał. nr 1 do umowy – „przedmiar, zał. nr 3 do umowy – specyfikacja techniczna, zał. nr 5 do umowy - "projekt budowlany oraz w zakresie umowy stanowiącym integralną część SIWZ. c) co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącej do właściwej Izby Samorządu Zawodowego oraz jednej osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami elektrycznymi posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności elektrycznej, przynależącej do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca nie później niż dwa dni po podpisaniu umowy udokumentuje formę zatrudnienia zadeklarowanych przez niego pracowników w „Wykazie osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia”, okazując np. umowę o prace, druk ZUS RCA itp. z których jednoznacznie będzie wynikała liczba pełnych etatów. Dokumenty o których mowa powyżej powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania. W tym celu Wykonawca zobowiązany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 ustawy. Dokument ten ma być złożony dla Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, podwykonawców i innych podmiotów na zdolnościach których lub ich sytuacji polega Wykonawca. 2. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie opisanym w SIWZ I,3 (na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w SIWZ III 1, 2), 2. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie. Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że wykonał co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie opisanym w SIWZ I,3, o wartości minimalnej po 60.000,00 zł. brutto każdą z nich. 3. wykazu co najmniej 4 osób zatrudnionych na okres realizacji umowy o zamówienie publiczne na umowę o pracę w wymiarze czasu pracy co najmniej 0,5 etatu, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. 4. co najmniej jednej osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, przynależącej do właściwej Izby Samorządu Zawodowego, oraz jednej osoby odpowiedzialnej za kierowanie robotami elektrycznymi posiadającej uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w specjalności elektrycznej, przynależącej do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.wypełniony formularz Oferty– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, w przypadku, gdy wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22 a pzp – tj. zaistnienia okoliczności o których mowa w Rozdziale V SIWZ składa zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, 2.dowodów, o których mowa w rozdz. XVII SIWZ – w przypadku, gdy oferta zawiera informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa, 3.dokumentu zawierającego dane aktualne na dzień składania ofert, potwierdzającego, że oferta została podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku gdy oferta została podpisana przez inną osobę niż umocowana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy (np. pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 4.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o otwarciu ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia– wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 6 do SIWZ. 5.Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 6.Wykonawca, który w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów: musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając w oryginale zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 7.Oświadczenia składane są w formie oryginałów (także w przypadku, gdy są składane w wyniku wezwania Zamawiającego). 8.Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 9.Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 10.Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi robót objętych odbiorem 15,00
termin wykonania 25,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Zakres dopuszczalnych zmian postanowień umowy określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 10 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-08-06, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> POLSKI
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę sprzątanie działki- Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania01-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę sprzątanie działki. Proszę o kontakt mailowy. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Wsparcie producenta dla urządzenia sieciowego IPS Intel Security NS 7100
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Warszawa: Termomodernizacja budynku mieszkalnego z modernizacją klatki schodowej w Niemcach
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Roboty brukarskie na terenie Gminy Andrespol w ramach zadania: Modernizacja dróg gminnych
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: „Przebudowa drogi z odwodnieniem w ul. Proletariatu w Wojkowicach”.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI