CIĘCIE I PŁOMIENIOWANIE KOSTKI KAMIENNEJ ŁUPANEJ

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
CIĘCIE I PŁOMIENIOWANIE KOSTKI KAMIENNEJ ŁUPANEJ
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKołobrzeg
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
  • Termin składania wniosków2022-06-30
  • ZamawiającyMIEJSKI ZAKŁAD ZIELENI, DRÓG I OCHRONY ŚRODOWISKA W KOŁOBRZEGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-22
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00218492
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
CIĘCIE I PŁOMIENIOWANIE KOSTKI KAMIENNEJ ŁUPANEJ

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZAKŁAD ZIELENI, DRÓG I OCHRONY ŚRODOWISKA W KOŁOBRZEGU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: BZP

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330256540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 6 Dywizji Piechoty 60

1.5.2.) Miejscowość: Kołobrzeg

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 943533230

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zielen.kolobrzeg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zielen.kolobrzeg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka odpadami

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

CIĘCIE I PŁOMIENIOWANIE KOSTKI KAMIENNEJ ŁUPANEJ

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7474be84-f20c-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00218492

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-22

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zielen-kolobrzeg.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zielen-kolobrzeg.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Ofertę,
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p., składa się pod rygorem nieważności, w:
1.1 formie elektronicznej
1.2 lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym
lub podpisem osobistym.
2) Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji
oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym a wykonawcą, z
uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie Pzp., odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej.
3) W przedmiotowym postępowaniu przekazywanie sobie przez strony postępowania oświadczeń,
wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywać się będzie:
elektronicznie za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://zielenkolobrzeg.
ezamawiajacy.pl w zakładce „Korespondencja”.
4) Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się
za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do Zamawiającego przed upływem
tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę
ich złożenia/wysłania na Platformie.
5) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy
przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki
„Korespondencja”.
6) Ogólne zasady korzystania z Platformy opisane są w Rozdz.III podrozdz. 1 SWZ;
7) Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami
korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania
teleinformatycznego Platforma zakupowa Miejskiego Zakładu, Zieleni Dróg i Ochrony Środowiska w
Kołobrzegu Sp. z o.o., tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-
17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl;
8) Szczegółowe warunki techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej zostały określone w Rozdz.III podrozdz. 1
SWZ;

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje zawarte w załączniku nr 3 do SWZ "Klauzula
informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych"

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje zawarte w załączniku nr 3 do SWZ "Klauzula
informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych"

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 9/ZP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
• Etap 1: Pobranie kostki kamiennej z terenu placu składowego Zamawiającego i transport kostki na koszt i ryzyko Wykonawcy.
• Etap 2: Cięcie kostki kamiennej łupanej z płomieniowaniem powierzchni ciętej – Wykonawca dostarczy Zamawiającemu 960 m2 gotowej kostki (pociętej i płomieniowanej) – miejsce i narzędzia do wykonania obróbki kostki kamiennej organizuje Wykonawca na własny koszt.
• Etap 3: Transport pociętej kostki kamiennej na plac składowy Zamawiającego na koszt i ryzyko Wykonawcy.
2) Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia:
Plac składowy Zamawiającego przy ul. 6 Dywizji Piechoty 60, 78-100 Kołobrzeg.
3) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań Zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
- opis przedmiotu zamówienia – stanowiący część III SWZ
- projektowane postanowienia umowy – stanowiące część II SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45262511-6 - Cięcie kamienia

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta która będzie zawierała największą liczbę punktów w bilansie ceny oferty.
2) Ocena ofert zostanie przeprowadzona w oparciu o ww. kryteria. Oferty oceniane będą punktowo. Maksymalna liczba punktów, jaką po uwzględnieniu znaczenia (wag) kryteriów, może osiągnąć oferta wynosi 100 pkt.
3) Zamawiający dokona wyboru oferty, która otrzyma największą liczbę punktów. Zamawiający nie przewiduje dogrywki w postaci
aukcji elektronicznej.
4) Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie zasadom określonym w ustawie i spełniać
warunki zamówienia określone w SWZ oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria oceny ofert.
5) Obliczając punktację dla poszczególnych ofert, Zamawiający zastosuje zaokrąglenie do dwóch miejsc po przecinku.
Pełny opis kryteriów oceny ofert zawarto w Rozdz. III podrozdz. 4 SWZ.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz ofertowy, formularz cenowy

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia
umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z
pełnomocnikiem.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie o braku
podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ składa każdy z wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) w zakresie przedłużenia terminu zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia lub poszczególnych jego etapów o okres
trwania przyczyn z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia prac, w następujących sytuacjach:
A gdy wystąpią niekorzystne warunki atmosferyczne
B z powodu Siły wyższej
C z powodów, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający
D wystąpienia okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy
E jeśli wystąpi brak możliwości wykonania prac z powodu nie dopuszczenia do ich wykonywania
F wystąpią zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi, terenowymi
2) Zamawiający przewiduje dokonanie zmiany również w następujących sytuacjach:
A rezygnacji przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy, w szczególności z powodu możliwości
zaniechania wykonania części prac z uwagi na fakt, iż ich wykonanie nie jest niezbędne do realizacji tego zamówienia
B w zakresie korekt w załącznikach tabelarycznych do SWZ
C w zakresie ilościowym pomiędzy poszczególnymi elementami przedmiotu zamówienia (zmniejszenia/zwiększenia
maksymalnie o 10% wartości umowy)
D konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze
względu na zmiany obowiązującego prawa.
Szczegółowy rodzaj i zakres zmian oraz warunki ich wprowadzenia zostały opisane w § 15 i 167 - projektowanych
postanowień umowy – stanowiących część II SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-06-30 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://zielen-kolobrzeg.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-06-30 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-07-29

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

amawiający wykluczy również z postępowania wykonawców, wobec których zachodzą podstawy wykluczenia, o których
mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania
wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U z 2022 r., poz. 835).
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę tynkarską - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę tynkarską. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Montaż domofonów
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kołobrzeg: Sukcesywne dostawy świeżych warzyw i owoców.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Montaż domofonów
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI