Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w Plaskoszu k.Tucholi,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w Plaskoszu k.Tucholi, II etap
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoTuchola
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-12-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyCentrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w Plaskoszu k. Tucholi
  • Data publikacji ogłoszenia2018-12-06
  • Numer ogłoszenia658222-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 658222-N-2018 z dnia 2018-12-06 r.

Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w Plaskoszu k. Tucholi: Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w Plaskoszu k.Tucholi, II etap
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w Plaskoszu k. Tucholi, krajowy numer identyfikacyjny 366767703, ul. Plaskosz  7D , 89-500   Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. +48 600 328 918, e-mail mariusz.wozniak@csslp.lasy.gov.pl, marek.wyzlic@torun.lasy.gov.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): http://www.csslp.lasy.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/css_plaskosz/zamowienia_publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/css_plaskosz/zamowienia_publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pisemnie
Adres:
Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w Plaskoszu k. Tucholi, Plaskosz 7D, 89-500 Tuchola

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w Plaskoszu k.Tucholi, II etap
Numer referencyjny: D.270.1.6.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia jest: Budowa siedziby Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w Plaskoszu k/Tucholi - I etap: 1.1 Budowa dwóch małych wiat drewnianych na osiach: „rogacz-lis” jedna wiata, „dzik”- jedna wiata, kat. obiektu VII). Planowana inwestycja wykonana będzie w konstrukcji drewnianej. Posadowienie bezpośrednie w postaci stóp fundamentowych. Charakterystyczne parametry techniczne • Powierzchnia zabudowy: 9,64 m²; • Wymiary w rzucie: 6,19 x 3,18 m; • Kubatura: 54,97 m³; • Wysokość: około 3,13 m • Liczba poziomów: 1; • Technologia: konstrukcja drewniana; • Funkcja: wiata. 1.2 Budowa utwardzeń i parkingów. Zaprojektowano parkingi, place, ścieżki komunikacyjne oraz podłogi w wiatach z kostki brukowej bez fazy zgodnie z załączonym planem zagospodarowania CSS LP. 1.3 Budowa zewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Projektowana zewnętrzna instalacja wodociągowa ma obsługiwać następujące obiekty: - istniejący budynek administracyjno - socjalny (sekretariat); - 1 budynek mieszkalny jednorodzinnych (gościnny); - dobudowywaną wiatę do istniejącego budynku Kniejówki. Projekt obejmuje przewód od studni, do w/w obiektów. Dokładna trasa jak i średnica przewodów podana została na rysunkach technicznych projektu. Woda do obiektów budowalnych doprowadzana będzie ze studni. Odprowadzenie nieczystości ciekłych z budynków odbywać się będzie do projektowanego zbiornika na nieczystości płynne. Zbiornik o pojemności 10 m33, obsługiwać ma: budynek mieszkalny jednorodzinny (gościnny) oraz istniejący budynek administracyjno - socjalny (sekretariat) i budynek Kniejówki. 1.4 Remont istniejących konstrukcji drewnianych na terenie konkurencji sześcioboju myśliwskiego Zaplanowano remont następujących konstrukcji drewnianych: - budki dużej na konkurencji Krąg Myśliwski, - budki małej na konkurencji Krąg Myśliwski, - 3 stanowisk dla sędziów, - 4 przesłon na osiach strzeleckich, - 3 przesłon na konkurencji Przeloty, - 12 palisad przy kulochwytach osi myśliwskich, - 420 mb płotków ozdobnych. Zaplanowano wykonanie elementów konstrukcji drewnianych wkopanych w podłoże z dębu; pozostałe z modrzewia. Całość dwukrotnie olejowana olejem do konserwacji drewna. 1.5 Budowa konstrukcji drewnianych na terenie konkurencji sześcioboju myśliwskiego. - przesłona przy konkurencji Krąg Myśliwski o wymiarach 15 m szerokości 4 metrów wysokości. - budowa zabezpieczeń nad kanałami na konkurencjach Zając i Dzik 1.6 Remont istniejących budowli betonowych na terenie konkurencji sześcioboju myśliwskiego. - konkurencja Oś Myśliwska: wymiana stalowych okiennic na rolety antywłamaniowe koloru brązowego poruszane elektrycznie i ręcznie; odmalowanie drzwi, odmalowanie budynku w środku i na zewnątrz; wymiana pokrycia dachu (papa termozgrzewalna kolor czerwony, grubość min. 5 mm), renowacja schodów wraz płotkami. - konkurencja Przeloty: demontaż istniejącej wieży. - konkurencja Zając: odmalowanie budynku w środku i na zewnątrz, odmalowanie włazów i drzwi, renowacja schodów i ścieżki z płyt jumbo oczyszczenie i odmalowanie szyn na których porusza się makieta zająca, wykonanie ścianek oporowych na fundamencie zbrojonych zaizolowanych z ławą betonową w miejscu istniejących palisad zapobiegających osuwaniu się ziemi. - konkurencja dzik: odmalowanie budynku w środku i na zewnątrz, odmalowanie włazów i drzwi, renowacja schodów z płyt jumbo, wykonanie ścianek oporowych na fundamencie, zbrojonych zaizolowanych z ławą betonową w miejscu istniejących palisad zapobiegających osuwaniu się ziemi. - konkurencja Rogacz/Lis: przystosowanie budynku do zamontowania tarczociągu bocznego, odmalowanie budynku w środku i na zewnątrz, odmalowanie włazów i drzwi, wykonanie ścianek oporowych na fundamencie zbrojonych zaizolowanych z ławą betonową w miejscu istniejących palisad zapobiegających osuwaniu się ziemi. Zasypanie żwirem kanału wzdłuż kulochwytu. 1.7 Budowa toru dla tarczociągu bocznego na konkurencji Rogacz/Lis. Zaplanowano budowę toru w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla 3 stanowisk. 2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zostały zawarte w: - Załączniku 2 - Projekt wykonawczy: 2.1 Załącznik nr 2 A projekt wykonawczy branży budowlanej, 2.2 Załącznik nr 2 B projekt wykonawczy branży sanitarnej, 2.4 Załącznik nr 2 D projekt wykonawczy zagospodarowania terenu – sieci zewnętrzne, - Załączniku nr 3 - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych branży budowlanej , sanitarnej i drogowej, - Załączniku nr 4 - Przedmiary robót branży budowlanej , sanitarnej i drogowej, - Załączniku nr 5 - Informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BIOZ, - Załączniku nr 6 - Opinia geotechniczna określająca warunki gruntowo – wodne.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-9
45400000-1
45300000-0
45330000-9
45310000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 50 % podobnych do robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, polegających na powtórzeniu robót budowlanych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-04-30
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-04-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Warunek ten, w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. • Dla części 1 zamówienia – 70 000,00 zł oraz, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 70 000,00 zł, • Dla części 2 zamówienia – 60 000,00 zł oraz, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 60 000,00 zł, • Dla części 3 zamówienia – Zamawiający nie będzie wymagał posiadania środków finansowych oraz ubezpieczenia w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował: • Dla części 1 zamówienia - co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie i remoncie obiektów drewnianych o wartości min 50 000,00 zł każda z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych dokumentów – Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych, odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej. • Dla części 2 zamówienia - co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie parkingów, utwardzeń placów i sieci wod-kan. o wartości min 50 000,00 zł każda z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych dokumentów – Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych, odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej. • Dla części 3 zamówienia - co najmniej 2 roboty budowlane polegające na budowie lub remoncie budowli betonowych o wartości min 30 000,00 zł każda z podaniem dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których roboty zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć wymaganych dokumentów – Zamawiający dopuszcza złożenie przez wykonawcę innych, odpowiednich dokumentów w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 6.1. oraz w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 6.2. Wykonawca będzie obowiązany przedstawić Zamawiającemu następujące oświadczenia i dokumenty (w terminach wskazanych w niniejszej SIWZ): a) oświadczenie Wykonawcy stanowiące wstępne potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w niniejszej SIWZ i braku podstaw do wykluczenia, złożone na wzorze określonym w Załączniku nr 8 i 9 do SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, załącznik nr 8 i 9 do SIWZ, Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, załącznik nr 8 i 9 do SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Dowodami dot. sytuacji finansowej i ekonomicznej, o których mowa powyżej są: informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert, polisa, lub inny dokument potwierdzający ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. W celu potwierdzenia przez wykonawcę spełnienia warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda dostarczenia następujących dokumentów: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty zostały wykonane - załącznik do wezwania do złożenia oświadczeń i dokumentów, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, dowody, na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie doświadczenia, że roboty budowlane zostały wykonane lub są wykonywane należycie: Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W celu potwierdzenia braku [podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art 24 ust 1 pkt. 23 Pzp Wykonawca będzie zobowiązany złożyć w terminie 3 dni od dnia otwarcia ofert oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 10 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: • Część 1 zamówienia – 1 500,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc pięćset 00/100); • Część 2 zamówienia – 2 000,00 PLN (słownie złotych: dwa tysiące 00/100); • Część 3 zamówienia – 1 000,00 PLN (słownie złotych: jeden tysiąc 00/100); Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 9.2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 9.3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku BGŻ BNP Paribas S.A., nr rachunku: 82 1600 1462 1834 6590 2000 0001 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na: Budowa Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w Plaskoszu k.Tucholi, II etap – część …… zamówienia. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Zamawiającego. 9.4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 PZP. 9.5. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (sekretariat Nadleśnictwa Tuchola). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9.6. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP .

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Skrócenie terminu wykonania zamówienia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które służyć będzie pokryciu roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy. 16.2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie 5% ceny ofertowej brutto. 16.3. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy w Banku BGŻ BNP Paribas S.A., nr rachunku: 82 1600 1462 1834 6590 2000 0001 z adnotacją „Zabezpieczenie należytego wykonania umowy na Budowę Centrum Szkolenia Strzeleckiego Lasów Państwowych im. Jana Wendy w Plaskoszu k.Tucholi, II etap – część …… zamówienia. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 6) w wekslach z poręczeniem wekslowym banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, 7) przez ustanowienie zastawu na papierach wartościowych emitowanych przez Skarb Państwa lub jednostkę samorządu terytorialnego, 8) przez ustanowienie zastawu rejestrowego na zasadach określonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów, Sposób przekazania zabezpieczenia w formie innej niż pieniądz: Zabezpieczenie w innej formie niż pieniężnej Wykonawca składa w kasie RDLP w Toruniu przed podpisaniem umowy o zamówienie. 16.4. W trakcie realizacji umowy wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka ww. form zabezpieczenia. 16.5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. 16.6 Zamawiający zwróci 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Pozostałe 30% wartości zabezpieczenia zostanie pozostawione na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone przez Zamawiającego w terminie do 15 dni po upływie okresu rękojmi. 16.7. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu zostanie ono zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane pomniejszonymi o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 16.8. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie innej niż pieniądzu należy wnieść dwa dokumenty z podziałem na (70% i 30%) 5-procentowego zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Zwrot dokumentów nastąpi zgodnie z terminami określonymi w pkt 16.6. 16.9. Zamawiający jest upoważniony do zaspokojenia z Zabezpieczenia, jak również z innych kwot należnych Wykonawcy na podstawie Umowy, wszelkich należności przysługujących Zamawiającemu w stosunku do Wykonawcy, w tym w szczególności kar umownych, kosztów Wykonania Zastępczego oraz odszkodowań należnych Zamawiającemu w związku z realizacją Umowy.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w formie pisemnego aneksu na następujących warunkach, zgodnie art.144 ust.1 PZP : 1) jeżeli wystąpi nieterminowe przekazanie miejsca wykonania robót budowlanych przez Zamawiającego, a opóźnienie to będzie miało wpływ na terminowe wykonanie przedmiotu umowy, 2) jeżeli Zamawiający dokonał zmiany sposobu wykonania części przedmiotu umowy, czego nie można było przewidzieć, ani też nie wynikało to z potrzeby wykonywania robót budowlanych i nie można było tego przewidzieć przed zawarciem umowy. 3) jeżeli wystąpiła konieczność wprowadzenia zmian w technologii czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i może mieć to skutek, jak w pkt. 17.4.1) 4) jeżeli zmianie ulegnie urzędowa stawka VAT na roboty budowlane, to zastosowanie będzie miała stawka aktualnie obowiązująca. 17.5. Warunkiem wprowadzenia zmian do zawartej umowy będzie potwierdzenie powstałych okoliczności, w formie protokołu wraz z uzasadnieniem, przez komisję techniczną Zamawiającego w składzie, której będą m.in. przedstawiciel Zamawiającego i Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-12-20, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: „Budowa dwóch małych wiat drewnianych na osiach: „rogacz-lis” jedna wiata, „dzik”- jedna wiata, kat. obiektu VII), remont istniejących konstrukcji drewnianych na terenie konkurencji sześcioboju myśliwskiego, budowa konstrukcji drewnianych na terenie konkurencji sześcioboju myśliwskiego”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Budowa dwóch małych wiat drewnianych na osiach: „rogacz-lis” jedna wiata, „dzik”- jedna wiata, kat. obiektu VII). Planowana inwestycja wykonana będzie w konstrukcji drewnianej. Posadowienie bezpośrednie w postaci stóp fundamentowych. Charakterystyczne parametry techniczne • Powierzchnia zabudowy: 9,64 m²; • Wymiary w rzucie: 6,19 x 3,18 m; • Kubatura: 54,97 m³; • Wysokość: około 3,13 m • Liczba poziomów: 1; • Technologia: konstrukcja drewniana; • Funkcja: wiata. 2)Remont istniejących konstrukcji drewnianych na terenie konkurencji sześcioboju myśliwskiego Zaplanowano remont następujących konstrukcji drewnianych: - budki dużej na konkurencji Krąg Myśliwski, - budki małej na konkurencji Krąg Myśliwski, - 3 stanowisk dla sędziów, - 4 przesłon na osiach strzeleckich, - 3 przesłon na konkurencji Przeloty, - 12 palisad przy kulochwytach osi myśliwskich, - 420 mb płotków ozdobnych. Zaplanowano wykonanie elementów konstrukcji drewnianych wkopanych w podłoże z dębu; pozostałe z modrzewia. Całość dwukrotnie olejowana olejem do konserwacji drewna. 3) Budowa konstrukcji drewnianych na terenie konkurencji sześcioboju myśliwskiego. - przesłona przy konkurencji Krąg Myśliwski o wymiarach 15 m szerokości 4 metrów wysokości. - budowa zabezpieczeń nad kanałami na konkurencjach Zając i Dzik
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45420000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Skrócenie terminu wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: „Budowa utwardzeń i parkingów, budowa zewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej”.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Budowa utwardzeń i parkingów. Zaprojektowano parkingi, place, ścieżki komunikacyjne oraz podłogi w wiatach z kostki brukowej bez fazy zgodnie z załączonym planem zagospodarowania CSS LP. 2) Budowa zewnętrznej instalacji wodociągowej i kanalizacji sanitarnej. Projektowana zewnętrzna instalacja wodociągowa ma obsługiwać następujące obiekty: - istniejący budynek administracyjno - socjalny (sekretariat); - 1 budynek mieszkalny jednorodzinnych (gościnny); - dobudowywaną wiatę do istniejącego budynku Kniejówki. Projekt obejmuje przewód od studni, do w/w obiektów. Dokładna trasa jak i średnica przewodów podana została na rysunkach technicznych projektu. Woda do obiektów budowlanych doprowadzana będzie ze studni. Odprowadzenie nieczystości ciekłych z budynków odbywać się będzie do projektowanego zbiornika na nieczystości płynne. Zbiornik o pojemności 10 m33, obsługiwać ma: budynek mieszkalny jednorodzinny (gościnny) oraz istniejący budynek administracyjno - socjalny (sekretariat) i budynek Kniejówki.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45330000-9, 45223300-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Skrócenie terminu wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: „Remont istniejących budowli betonowych na terenie konkurencji sześcioboju myśliwskiego. Budowa toru dla tarczociągu bocznego na konkurencji Rogacz/Lis”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1) Remont istniejących budowli betonowych na terenie konkurencji sześcioboju myśliwskiego. - konkurencja Oś Myśliwska: wymiana stalowych okiennic na rolety antywłamaniowe koloru brązowego poruszane elektrycznie i ręcznie; odmalowanie drzwi, odmalowanie budynku w środku i na zewnątrz; wymiana pokrycia dachu (papa termozgrzewalna kolor czerwony, grubość min. 5 mm), renowacja schodów wraz płotkami. - konkurencja Przeloty: demontaż istniejącej wieży. - konkurencja Zając: odmalowanie budynku w środku i na zewnątrz, odmalowanie włazów i drzwi, renowacja schodów i ścieżki z płyt jumbo oczyszczenie i odmalowanie szyn na których porusza się makieta zająca, wykonanie ścianek oporowych na fundamencie zbrojonych zaizolowanych z ławą betonową w miejscu istniejących palisad zapobiegających osuwaniu się ziemi. - konkurencja dzik: odmalowanie budynku w środku i na zewnątrz, odmalowanie włazów i drzwi, renowacja schodów z płyt jumbo, wykonanie ścianek oporowych na fundamencie, zbrojonych zaizolowanych z ławą betonową w miejscu istniejących palisad zapobiegających osuwaniu się ziemi. - konkurencja Rogacz/Lis: przystosowanie budynku do zamontowania tarczociągu bocznego, odmalowanie budynku w środku i na zewnątrz, odmalowanie włazów i drzwi, wykonanie ścianek oporowych na fundamencie zbrojonych zaizolowanych z ławą betonową w miejscu istniejących palisad zapobiegających osuwaniu się ziemi. Zasypanie żwirem kanału wzdłuż kulochwytu. 2) Budowa toru dla tarczociągu bocznego na konkurencji Rogacz/Lis. Zaplanowano budowę toru w systemie „zaprojektuj i wybuduj” dla 3 stanowisk.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45220000-5, 45223500-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-04-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Skrócenie terminu wykonania zamówienia 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę płyt poliwęglanowych komorowych- Brześć Kujawski
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę płyt poliwęglanowych komorowych w kolorze bezbarwnym o grubości 10mm. Proszę o ofertę cenową na przesłane ilości oraz wymiary płyt. Płyta 2m x 2,10m x10mm- 6szt. Płyta 4m x 2,10x10mm- 10szt. Płyta 3m x 2,10 x10mm-20szt. Pozdrawiam
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI