Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymińskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2024-03-19
  • ZamawiającyOŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY TARGÓWEK M.ST. WARSZAWY
  • Data publikacji ogłoszenia2024-03-04
  • Numer ogłoszenia2024/BZP 00228856
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymińskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY TARGÓWEK M.ST. WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 5241067534

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. św. Wincentego 87

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 03-291

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 222770250

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ops.tar@ops-targowek.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://targowek.um.warszawa.pl/waw/opstargowek

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zielonej ściany w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na DDP w Wa-wie przy ul. Radzymińskiej 154-budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b6b7ccb-d9fa-11ee-8305-7e4937eb936d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00228856

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-03-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00096877/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17 – posesją Domu Dziennego Pobytu przy ul. Radzymińskiej 154 w Warszawie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b6b7ccb-d9fa-11ee-8305-7e4937eb936d

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-2b6b7ccb-d9fa-11ee-8305-7e4937eb936d

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania oraz sposób komunikacji opisane zostały w Rozdziale IX SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzula RODO została zawarta w Rozdziale XXI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP TP 3/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest kontynuacja budowy zielonej ściany dla poprawienia mikroklimatu w ogrodzie przy budynku przeznaczonym na Dom Dziennego Pobytu w Warszawie przy ul. Radzymińskiej 154 - Budowa ogrodu sensorycznego na działkach nr ew. 73 i 72/19 sąsiadujących z działką nr 72/17 oraz wykonanie zielonych miejsc postojowych wraz z ciągami komunikacyjnymi, położenie systemu nawadniania i rozprowadzenie kabli elektrycznych. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) budowę szlaków komunikacyjnych, zielonych miejsc postojowych oraz podjazdu z kostki o gr. 6 cm zgodnie z projektem (o powierzchni ok. 790 m2 łącznie),
2) dostawa i montaż małej architektury zgodnie z projektem rys. PW_02,
3) montaż systemu nawadniającego zgodnie z projektem rys. PW_08,
4) położenie trawy z rolki zgodnie z projektem rys. PW_02,
5) montaż instalacji elektrycznej i oświetlenia zgodnie z projektem rys. PW_07,
6) wykonanie placu do gry w bule,
7) dostawę i montaż urządzeń sensorycznych i edukacyjnych zgodnie z projektem,
8) dostawę i montaż elementów małej architektury,
9) roboty ziemne i zieleniarskie wraz z dokonaniem nasadzeń w ogrodzie sensorycznym zgodnie z projektem oraz wykonanie rabat kwiatowych, warzywnych i zieleńców trawiastych,
10) nawierzchnie trawiaste częściowo do wykonania z zastosowaniem trawy z rolki (o powierzchni ok. 200 m2),
11) wykonanie instalacji oświetlenia terenu od rozdzielnicy do trzech słupów wys. 4,5m z oprawami parkowymi LED (według projektu).
Realizacja przedmiotu zamówienia, o którym mowa w niniejszym ustępie została podzielona na dwa etapy:
Etap I – w ramach którego należy wykonać roboty: wykopanie rowów i rozłożenie kabli elektrycznych, wyznaczenie szlaków komunikacyjnych i zielonych miejsc postojowych;
Etap II – w ramach którego należy wykonać roboty: ułożenie szlaków komunikacyjnych, ułożenie nawodnienia, nasadzenia, rozsypanie ziemi, montaż elektryki i małej architektury, wykonanie zjazdu.
Płatność wynagrodzenia może nastąpić w podziale na maksymalnie 2 części, pierwsza w wysokości do 40 % całości wynagrodzenia ryczałtowego brutto, o którym mowa w § 6 ust. 1 Projektowanych postanowień umowy (Załącznik nr 10 do SWZ) – po zrealizowaniu wszystkich prac z Etapu I, i sporządzeniu protokołu odbioru częściowego w zakresie prac z Etapu I bez wad, i pozostała część - po zakończeniu wszystkich prac objętych umową i po niewadliwym odbiorze końcowym.
Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami projektu umowy stanowiącego Załącznik nr 10 do SWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składają się, stanowiące załączniki do umowy:
a) dokumentacja projektowa – zawierająca załączniki o następującym oznaczeniu w formacie *pdf:
- PW_00_PROJEKT OGRODU SENSORYCZNEGO - OPIS
- PW_01_INWENTARYZACJA ISTNIEJĄCEGO DRZEWOSTANU
- PW_02_POWIERZCHNIE OGRODOWE, MAŁA ARCHITEKTURA
- PW_03_PROJEKTOWANE DRZEWA_KRZEWY
- PW_04_PROJEKTOWANE BYLINY I TRAWY OZDOBNE
- PW_05_PROJEKTOWANE BYLINY I TRAWY OZDOBNE_GRUPA1_DETAL
- PW_06_PROJEKTOWANE BYLINY I TRAWY OZDOBNE_GRUPA2_DETAL
- PW_07_KONCEPCJA OŚWIETLENIA
- PW_08_KONCEPCJA NAWODNIENIA Z OPISEM
- DDP_Radzymińska_154_a1_wymiarowanie cb_02
- DDP_Radztmińska_154_a2_przekroje cb_02
- DDP_Radzymińska_154_a2_spadki cb_02
- DDP_Radzymińska_154_a3_mapa zasadnicza cb_02
- logo wzór ułożeń
- visio-bruk-bet wzór ułożeń
b) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zawierająca załączniki o następującym oznaczeniu w formacie *pdf:
- STWIOR ZIELONE MIEJSCA POSTOJOWE, SZLAKI KOMUNIKACYJNE
- STWIOR OGRÓD SENSORYCZNY
c) przedmiar robót – zawierający załączniki o następującym oznaczeniu w formacie *pdf:
- DDP_OGRÓD SENSORYCZNY_ETAP1_PRZEDMIAR
- DDP_OGRÓD SENSORYCZNY_ETAP2_PRZEDMIAR
- DDP_OGRÓD SENSORYCZNY_ZIELONE MIEJSCA POSTOJOWE_PRZEDMIAR
Uwaga!
DOKUMENTACJA OBEJMUJE SZERSZY ZAKRES, NATOMIAST PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA NIE UWZGLĘDNIA ZAKRESU:
W przedmiarze robót ogrodu sensorycznego (DDP_OGRÓD SENSORYCZNY_ETAP1_PRZEDMIAR):
- Etap 1. Sadzenie drzew i krzewów – pkt. 2 ppkt. 5
- Dostawa i montaż kratki na pnącza – pkt. 2 ppkt. 8
- Zakup i transport ziemi ogrodowej – pkt. 3 ppkt. 9
oraz
W opisie projektu Ogrodu sensorycznego (PW_00_PROJEKT OGRODU SENSORYCZNEGO – OPIS):
- pkt. 10.1 Drzewa pozycje D3, D5, D6
Powyższe wyłączenia należy pominąć w kalkulacji ceny oferty!
2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami SWZ, w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót.
Uwaga!
• Jeżeli w SWZ lub w załącznikach do SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie bądź rozwiązanie wskazujące na konkretnego producenta w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, rozwiązań itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w dokumentach zamówienia (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy).
• Harmonogram prowadzenia robót wymaga ich uzgodnienia z Dyrektorem Ośrodka Pomocy Społecznej.
3. Prace towarzyszące oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia:
a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy,
b) inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza,
c) uporządkowanie terenu po budowie,
d) wykonanie i montaż tablicy informacyjnej o wymiarach min. 60x80cm, z trwałych materiałów (stal nierdzewna, blacha lub pleksi) mocowanej na własnej konstrukcji nośnej, stalowej, wolnostojącej (treść zapisu na tablicy podlega uzgodnieniu z Zamawiającym),
e) likwidacja placu budowy oraz wszelkie inne prace nie objęte SWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną,
f) po stronie Wykonawcy pozostaje utylizacja materiałów z demontażu bądź zagospodarowanie w/w materiałów we własnym zakresie – ewentualne przychody z tego tytułu Wykonawca winien skalkulować w cenie ofertowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112200-7 - Usuwanie powłoki gleby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert, niepodlegających odrzuceniu, na zasadach opisanych w Rozdziale XV SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji i rękojmi

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu:
1) O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu i spełniający warunki, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy Pzp dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie;
c) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie;
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
Za spełniający warunek udziału w postępowaniu zostanie uznany Wykonawca, który wykaże, że:
- w ostatnich 5 latach przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej co najmniej dwie roboty budowlane polegające na wykonaniu prac związanych z budową ogrodów, każda o powierzchni min. 1400 m2 i wartości robót min. 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100);
- dysponuje lub będzie dysponować w okresie wykonywania zamówienia i skieruje do jego realizacji niżej wymienione osoby:
• kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
• osoba posiadająca średnie bądź wyższe wykształcenie w zakresie dot. zieleni (ukończona szkoła rolnicza, ogrodnicza, leśna lub szkoła wyższa o kierunku np. rolnictwo, ogrodnictwo, leśnictwo, architektura krajobrazu), która posiada min. 36-miesięczną praktykę zawodową przy pracach dot. nasadzeń i pielęgnacji zieleni.

Uwaga!
• Dopuszcza się kwalifikacje równoważne, zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w przepisach ustawy Prawo Budowlane, z uwzględnieniem zasad uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.
• Zamawiający oceniając zdolność techniczną i zawodową może na każdym etapie postępowania uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez Wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności jeśli zaangażowanie przez Wykonawcę zasobów technicznych lub zawodowych w inne przedsięwzięcia gospodarcze może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2023 r., poz. 1689 ze zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SWZ;
2) oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Ustawy Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 5 Ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi Wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
d) art. 108 ust. 1 pkt 6 Ustawy Pzp,
e) art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2023 r. poz. 1497, ze zm.).
Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, powierzchni, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - Załącznik nr 6 do SWZ;
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego - Załącznik nr 7 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Oferta musi zawierać w szczególności poniższe dokumenty:
1) Wypełniony Formularz Ofertowy sporządzony według wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. Formularz Ofertowy nie podlega uzupełnieniu!;
2) Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania (Załącznik nr 3 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu składa każdy z Wykonawców;
3) Oświadczenie Wykonawcy dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu (Załącznik nr 2 do SWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się zamówienie przez Wykonawców, Wykonawcy składają oświadczenie wspólnie lub każdy samodzielnie w swoim zakresie;
4) Odpowiednie pełnomocnictwa lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentów, które można uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych (tj. KRS, CEiDG lub inny właściwy rejestr). Dotyczy to również Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
5) W przypadku udostępniania zasobów:
a) zobowiązanie podmiotu trzeciego, jeśli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby (Załącznik nr 5 do SWZ);
b) w przypadku gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu polega na zasobach innego podmiotu zobowiązany jest do złożenia w oświadczeniach, o których mowa w ust. 2 pkt 2 i 3 informacji dotyczących tych podmiotów;
6) Oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp, z którego musi wynikać, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie warunków udziału w postępowaniu wskazanych w Rozdziale VI SWZ). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 8 do SWZ;
7) Uzasadnienie tajemnicy przedsiębiorstwa - jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania zostały zawarte w Rozdziale VI SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie na zasadach określonych w istotnych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 10 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-03-19 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-03-19 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 - Mniszek
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie wylewki mixokretem w domku szkieletowym 35 m2 w najbliższym terminie. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI