Budowa zbiorników retencyjnych wraz z towarzyszącą im infrastrukturą

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa zbiorników retencyjnych wraz z towarzyszącą im infrastrukturą
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoOlsztyn
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-12-15
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Olsztyn
  • Data publikacji ogłoszenia2017-11-30
  • Numer ogłoszenia623978-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 623978-N-2017 z dnia 2017-11-30 r.

Gmina Olsztyn: Budowa zbiorników retencyjnych wraz z towarzyszącą im infrastrukturą
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zamówienie będzie dofinansowane ze środków Unii Europejskiej Projekt: „Systemy gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Olsztyna”, nr POIS.02.01.00-00-0010/17,Program Operacyjny: „Infrastruktura i Środowisko 2014-2020”, „II Ochrona środowiska, w tym adaptacja do zmian klimatu”. Nr i nazwa działania: „2.1 Adaptacja do zmian klimatu wraz z zabezpieczeniem i zwiększeniem odporności na klęski żywiołowe, w szczególności katastrofy naturalne oraz monitoring środowiska”, Nr i nazwa Poddziałania: 2.1.5 „Systemy gospodarowania wodami opadowymi na terenach Miejskich”. udział środków w wartości zamówienia 85 % w ramach w/w projektu: „Systemy gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Olsztyna”. Zgodnie z umową o dofinansowanie projektu „Systemy gospodarowania wodami opadowymi na terenie Miasta Olsztyna” nr POIS.02.01.00-00-0010/17-00 zawartej w dniu 25 sierpnia 2017 r.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olsztyn, krajowy numer identyfikacyjny 51074236200000, ul. pl. Jana Pawła II  1 , 10101   Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 89 5273111 wew. , 325, e-mail przetargi@olsztyn.eu, faks 895 349 375.
Adres strony internetowej (URL): bip.olsztyn.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.olsztyn.eu

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.olsztyn.eu/bip/folder/3192/roboty_budowlane/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Nieprzejrzystą kopertę (opakowanie) zawierającą ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w pokoju 402 na adres jn.
Adres:
Wydział Zamówień Publicznych Urząd Miasta Olsztyna, Pl. Jana Pawła II 1, 10 – 101 Olsztyn pok. 402

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zbiorników retencyjnych wraz z towarzyszącą im infrastrukturą
Numer referencyjny: ZP.271.1.74. 2017.b
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy, po spełnieniu przez niego warunków udziału w postępowaniu oraz dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na więcej niż jedną część zamówienia
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
7


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na budowie zbiorników retencyjnych wraz z towarzyszącą im infrastrukturą. 2. Zakres robót objętych przedmiotowym zamówieniem został podzielony na 7 części, wg po-niższego zestawienia: Część 1 - Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych przy ul. Bukowskiego – Antonowicza Część 2 - Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych przy ul. Bydgoskiej Część 3 - Budowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych przy ul. Sikorskiego – Paukszty Część 4 - Budowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych przy ul. Witosa –Laszki Część 5 - Przebudowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych z infrastrukturą kanalizacyjną OBI Część 6 - Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych ul. Bukowskiego – Brylantowa Część 7 - Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w rejonie ulic Bociania-Bałtycka 3. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, o których mowa w art. 31 ustawy – wykonanych na zlecenie Zamawiającego na część 1 - Projektowanie Instalacji Sanitarnych i Ciepłowniczych - Dariusz Osika, 14-100 Ostróda, ul. Perska 24, część 2-7 - Zespół Usług Projektowo Inwestycyjnych i Budowlanych ZUPIB sp. z o.o., 10-145, Olsztyn, Morska 10A. 4. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (załącznik pomocniczy) stanowią załączniki nr 4 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45247270-3
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy w następującym zakresie: - w części 1: w ramach zadania „Odwodnienie terenu wzdłuż ul. Bartąskiej od Studni D2 do zbiornika retencyjnego Bukowskiego - Antonowicza” należy wykonać m.in.: - budowę kolektora o śr. 500 mm, - budowę studni rewizyjnych o śr. 1200 mm, - budowę kanalizacji deszczowej. - w części 3: w ramach zadania „Budowa przyłącza energetycznego dla potrzeb zasilania fontanny oraz oświetlenia ścieżek rowerowych i pieszych w obszarze zbiornika retencyjnego przy ul. Sikorskiego - Paukszty” należy wykonać m.in: - przyłącze energetyczne nn 0,4 kV dla potrzeb zasilenia projektowanej fontanny której to budowa realizowana jest w ramach części 3, - budowę oświetlenia projektowanej ulicy i terenów rekreacyjnych na obszarze projektowanego zbiornika retencyjnego, - sterowanie oświetleniem, - ochronę od porażeń. -w części 5: w ramach zadania „Budowa kolektora ulgi z Infrastrukturą na terenie zakładów Michelin” należy wykonać m.in: - przebudowę kolektora k102.3 i k102.44 poprzez budowę kanału ulgi, - regulację rowu k102.54, - odmulanie kolektora k.102.54 o średnicy DN 1800 i rowu poniżej. Powyższe zamówienie zostanie udzielone pod warunkiem posiadania przez Zamawiającego środków finansowych niezbędnych na realizację niniejszego zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-10-31
2018-06-29
2020-01-31
2018-10-31
2019-12-30
2019-03-29
2018-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: Zamawiający wyznacza wymagany termin wykonania zamówienia: Część 1 - Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych przy ul. Bukowskiego – Antonowicza - 31 październik 2018r. Część 2 - Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych przy ul. Bydgoskiej - 29 czerwiec 2018r. Część 3 - Budowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych przy ul. Sikorskiego – Paukszty - 31 styczeń 2020r. Część 4 - Budowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych przy ul. Witosa –Laszki - 31 październik 2018r. Część 5 - Przebudowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych z infrastrukturą kanalizacyjną OBI - 30 październik 2019 r. Część 6 - Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych ul. Bukowskiego – Brylantowa - 29 marzec 2019r. Część 7 - Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w rejonie ulic Bociania-Bałtycka - 30 listopad 2018r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu: Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem, w realizacji w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, po jednej robocie budowlanej dla części 1, 3, 5 w zakresie budowy i/lub przebudowy zbiornika retencyjnego i/lub rowów melioracyjnych i/lub kolektorów i sieci sanitarnych lub deszczowych o śr. min DN 600 i/lub wałów przeciwpowodziowych o wartości robót min. brut-to dla: Część 1 - Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych przy ul. Bukowskiego – Antonowicza - 1 200 000,00 zł Część 3 - Budowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych przy ul. Sikorskiego – Paukszty - 3 600 000,00 zł, Część 5 - Przebudowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych z infrastrukturą kanalizacyjną OBI - 1 800 000,00 zł, W przypadku złożenia przez Wykonawcę oferty w odniesieniu do więcej niż jednej części (dot. części 1,3,5) zamówienia, w celu spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający dopuszcza aby Wykonawca wykazał się mniejszą ilością robót budowlanych, pod warunkiem, iż łącznie spełniać będą one w/w warunki, co do wymaganego zakresu oraz wartości wykonanych robót budowlanych w częściach zamówienia na którą Wykonawca złożył ofertę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający nie będzie wymagał złożenia dokumentów w trybie art. 26 ust. 2 ustawy w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu w oparciu o przesłanki określone w art. 24 ust. 1 ustawy, ponieważ za wystarczające uznane będzie oświadczenie Wykonawcy, o którym jest mowa w rozdz. VI ust. 1 pkt. 1) SIWZ.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w części 1,3,5: 1)wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane; 2)dowody określające, czy roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 1b. ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ (oświadczenie jest wspólne dla wszystkich części zamówienia w nazwie postępowania należy wskazać część na którą składa Wykonawca ofertę) oraz złożenia oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia z postępowania w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 12-22 ustawy – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ, dotyczącego tego podmiotu. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego oraz złożenia oświadczenia o którym mowa w ust. 2 dotyczącego każdego z wykonawców występujących wspólnie. 3.Do oferty należy dołączyć dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty względnie innych dokumentów składanych wraz z ofertą chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (t.j. Dz.U. z 2017 poz. 570 z późn. zm.), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4.W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z dokumentów wymienionych w pkt. 3 do oferty należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo (a). 5.Do oferty należy dołączyć oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: Część 1 - Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych przy ul. Bukowskiego – Antonowicza – 35.000,00 zł Część 2 - Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych przy ul. Bydgoskiej - 5.000,00 zł, Część 3 - Budowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych przy ul. Sikorskiego – Paukszty - 100.000,00 zł, Część 4 - Budowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych przy ul. Witosa –Laszki - 6.000,00 zł, Część 5 - Przebudowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych z infrastrukturą kanalizacyjną OBI - 50.000,00 zł, Część 6 - Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych ul. Bukowskiego – Brylantowa - 17.000,00 zł, Część 7 - Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w rejonie ulic Bociania-Bałtycka - 7.000,00 zł. 2.Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru wykonawcy: 1)pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: W Banku Handlowym SA nr 38103012180000000090401092 (w tytule przelewu należy wpisać nazwę postępowania i swój NIP), 2)poręczeniach bankowych lub 3)poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo – kredytowych, 4)gwarancjach bankowych, 5)gwarancjach ubezpieczeniowych 6)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 poz. 359 ze zm.). 3.Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. 4.Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć, najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający będzie uważał za skuteczne wniesienie wadium tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Dowód wniesienia wadium może być dołączony do oferty. 5.Wadium wnoszone w innej dopuszczalnej formie niż w pieniądzu należy złożyć w oryginale w ofercie lub poza ofertą (w Wydziale Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Olsztyna pok. 402) w terminie przewidzianym na składanie ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmia za wady 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa § 15 wzoru umowy stanowiący załącznik do SIWZ.(dotyczy każdej z części)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-12-15, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
1. W przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne komunikacja pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywa się za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 ze zm.), osobiście, za pośrednictwem posłańca, faksu lub przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2017r. poz. 1219) z uwzględnieniem wymogów dotyczących formy. 2.Cena oferty ma charakter ceny ryczałtowej, a więc ma obejmować wynagrodzenie za całkowite i bez wad wykonanie opisanego w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych pełnego zakresu prac wg. zasad wiedzy i sztuki budowlanej, przepisów prawa budowlanego, warunków technicznych wykonania i odbioru robót, norm branżowych oraz wszelkich pozostałych warunków prowadzonego postępowania. Podstawą wyliczenia ceny ofertowej powinna być dla wykonawcy jego własna wycena, oparta na rachunku ekonomicznym kalkulacja. 3. Wykonawcom, a także innym podmiotom, jeżeli mają lub mieli interes prawny w uzyskaniu danego zamówienia oraz ponieśli lub mogą ponieść szkodę w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w dziale VI ustawy: odwołanie i skarga. 4.Odwołanie przysługuje wyłącznie wobec czynności: 1)określenia warunków udziału w postępowaniu; 2)wykluczenia odwołującego z postępowania o udzielenie zamówienia; 3)odrzucenie oferty odwołującego; 4)opisu przedmiotu zamówienia; 5)wyboru najkorzystniejszej oferty. 5.Odwołanie powinno wskazywać czynność lub zaniechanie czynności zamawiającego, której zarzuca się niezgodność z przepisami ustawy, zawierać zwięzłe przedstawienie zarzutów, określać żądanie oraz wskazywać okoliczności faktyczne i prawne uzasadniające wniesienie odwołania. 6.Odwołanie wnosi się do Prezesa Izby w formie pisemnej w postaci papierowej albo w postaci elektronicznej, opatrzonej odpowiednio własnoręcznym podpisem albo kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w terminie określonym w art. 182 ustawy wraz z dowodem uiszczenia wpisu. 7.Odwołujący przesyła kopię odwołania Zamawiającemu przed upływem terminu do wniesienia odwołania w taki sposób, aby mógł on zapoznać się z jego treścią przed upływem tego terminu. 8.Jeżeli koniec terminu do wykonania czynności przypada na sobotę lub dzień ustawowo wolny od pracy, termin upływa dnia następnego po dniu lub dniach wolnych od pracy. 9.Na orzeczenie Krajowej Izby Odwoławczej stronom oraz uczestnikom postępowania odwoławczego przysługuje skarga do sądu. 10. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Załączniku Nr 1 do SIWZ części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy / podwykonawcom z podaniem procentowego udziału lub wartości część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom oraz nazwę firmy podwykonawcy / podwykonawców. 11. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 10 % ceny całkowitej podanej w ofercie. 12. Zamawiający informuje, iż wszystkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w PLN. 13. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi dnia 15.12.2017 r. o godz. 13:30 w siedzibie Zamawiającego w pok. 402 (sala konferencyjna).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych przy ul. Bukowskiego – Antonowicza
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W ramach zadania „Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych przy ul. Bukowskiego-Antonowicza ” należy wykonać m.in: - budowę zbiornika retencyjnego nr zbrn-1.50, - drogę serwisową zakończoną placem manewrowym ze zjazdem w ul. Antonowicza, - zagospodarowanie terenu wokół zbiornika z układem chodników - montaż urządzeń małej architektury: fontanna, ławki parkowe, śmietniki, oświetlenie terenu, schody, ogrodzenie, - budowę bypassu zbiornika retencyjnego wodami opadowymi wlot W1 z ul. Friszke 2. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, o których mowa w art. 31 ustawy. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (załącznik pomocniczy) stanowią załączniki nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45247270-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmia za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca może przedstawić ofertę w odniesieniu do każdej części zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy, po spełnieniu przez niego warunków udziału w postępowaniu oraz dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na więcej niż jedną część zamówienia.


Część nr: 2 Nazwa: Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych przy ul. Bydgoskiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W ramach zadania „Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych przy ul. Bydgoskiej” należy wykonać m.in: - budowę zbiornika terenowego małej retencji wód deszczowych zbrn-26.1 dla istniejącej zlewni kanalizacji deszczowej Nr 26 na rowie r-26.29 w rejonie ulicy Bydgoskiej, - budowę grobli przelewowej, - budowę rowu otwartego po śladzie rowu istniejącego, - budowę zjazdu z lokalnej drogi na działce Nr 24-10/6 , - montaż instalacji poboru wody, - wycinkę drzew, - nasadzenia kompensacyjne, - ogrodzenie. 2. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, o których mowa w art. 31 ustawy. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (załącznik pomocniczy) stanowią załączniki nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45247270-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmia za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca może przedstawić ofertę w odniesieniu do każdej części zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy, po spełnieniu przez niego warunków udziału w postępowaniu oraz dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na więcej niż jedną część zamówienia.


Część nr: 3 Nazwa: Budowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych przy ul. Sikorskiego – Paukszty
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W ramach zadania „Budowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych przy ul. Sikorskiego – Paukszty” należy wykonać m.in: - zbiornik terenowy nr zbrn-5.1 - wyloty do zbiornika z kolektora ulgi DN1400, DN1000, - kolektor ulgi DN1400, - komory regulacyjne, - kolektor regulacyjno-odpływowy DN600, - kolektor przelewowy DN800, - fontannę naturalistyczną z instalacją poboru wody dla fontanny, - instalacje energetyczne dla potrzeb fontanny, - dojazd do zbiornika, - ścieżki piesze i rowerowe w planie korony zbiornika retencyjnego, - elementy małej architektury i zieleni w planie korony zbiornika i ścieżek, komunikacyjnych, placu zabaw, boiska do gry w bule, - wycinkę drzew, 2. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, o których mowa w art. 31 ustawy. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (załącznik pomocniczy) stanowią załączniki nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45247270-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-01-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmia za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca może przedstawić ofertę w odniesieniu do każdej części zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy, po spełnieniu przez niego warunków udziału w postępowaniu oraz dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na więcej niż jedną część zamówienia.


Część nr: 4 Nazwa: Budowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych przy ul. Witosa –Laszki
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W ramach zadania „Budowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych przy ul. Witosa –Laszki” należy wykonać m.in: - zbiornik terenowy nr zbrn-1.49 retencji wód deszczowych dla istniejącej zlewni nr 1 kanalizacji deszczowej kolektora k-1.49 w rejonie ul. Witosa – Laszki w Olsztynie, - wyloty do zbiornika z kolektora ulgi kn-1.65 DN400, DN 200, DN 160, - chodnik i dojazd do zbiornika retencyjnego, - zieleń drogową, - wycinkę drzew, - nasadzenia kompensacyjne. 2. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, o których mowa w art. 31 ustawy. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (załącznik pomocniczy) stanowią załączniki nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45247270-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-10-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmia za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca może przedstawić ofertę w odniesieniu do każdej części zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy, po spełnieniu przez niego warunków udziału w postępowaniu oraz dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na więcej niż jedną część zamówienia.


Część nr: 5 Nazwa: Przebudowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych z infrastrukturą kanalizacyjną OBI
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W ramach zadania „Przebudowa zbiornika retencyjnego wód deszczowych z infrastrukturą kanalizacyjną OBI” należy wykonać m.in: - przebudowę zbiornika terenowego nr zbr-102.1 retencji wód deszczowych dla istniejącej kanalizacji deszczowej w rejonie ulicy Kołobrzeskiej - OBI - Towarowa w Olsztynie. - budowę komory regulacyjnej –przelewowej, - regulację rowów otwartych na wylocie kolektorów k.43.46, k.104.5, k76.12 po śladzie rowów istniejących, - przebudowę kanału k.102.66, - przebudowę chodnika oraz zjazdu do zbiornika retencyjnego zbr-102.1, - przebudowę kolektora k.43.46 z budowa separatora zanieczyszczeń, - regulację rowu r102.106 na wylocie ze zbiornika zbr-102.1, - regulację rowu r102.107 na wylocie ze zbiornika zbr-102.1. 2. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, o których mowa w art. 31 ustawy. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (załącznik pomocniczy) stanowią załączniki nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45247270-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmia za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca może przedstawić ofertę w odniesieniu do każdej części zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy, po spełnieniu przez niego warunków udziału w postępowaniu oraz dopuszcza możliwość


Część nr: 6 Nazwa: Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych ul. Bukowskiego – Brylantowa
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W ramach zadania „Budowa zbiornika małej retencji wód deszczowych ul. Bukowskiego-Brylantowa” należy wykonać m.in: - zbiornik terenowy nr zbrn-1.1 małej retencji wód deszczowych z podziałem na 2 baseny dla istniejącej zlewni kanalizacji deszczowej na rowie r.1.116 w rejonie ulicy Bukowskiego. - grobli regulacyjnej – przelewowej, - rów otwarty po śladzie rowu istniejącego, - zbiornik terenowy małej retencji wód deszczowych , - zjazd z drogi eksploatacyjnej kolektora sanitarnego, - wycinkę drzew, - nasadzenia kompensacyjne. 2. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, o których mowa w art. 31 ustawy. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (załącznik pomocniczy) stanowią załączniki nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45247270-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-03-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmia za wady 40,00
Cena 60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca może przedstawić ofertę w odniesieniu do każdej części zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy, po spełnieniu przez niego warunków udziału w postępowaniu oraz dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na więcej niż jedną część zamówienia.


Część nr: 7 Nazwa: Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w rejonie ulic Bociania-Bałtycka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. W ramach zadania „Przebudowa sieci kanalizacji deszczowej w rejonie ulic Bociania-Bałtycka” należy wykonać m.in: - kolektora k.451.7 DN 1000 poprzez budowę przelewu awaryjnego z separatorem, - odwodnienia w ulicy Bocianiej, - kolektora k.451.27 DN 600 poprzez budowę kolektora obejścia DN 500. 2. Szczegółowy zakres prac określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, o których mowa w art. 31 ustawy. Dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót (załącznik pomocniczy) stanowią załączniki nr 4 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45247270-3,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Wydłużenie okresu gwarancji jakości i rękojmia za wady 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1.Wykonawca może przedstawić ofertę w odniesieniu do każdej części zamówienia. 2. Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia w częściach więcej niż jednemu Wykonawcy, po spełnieniu przez niego warunków udziału w postępowaniu oraz dopuszcza możliwość udzielenia zamówienia jednemu Wykonawcy na więcej niż jedną część zamówienia.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie podjazdu dla osoby niepełnosprawnej- Ostróda
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania20-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie podjazdu dla osoby niepełnosprawnej na klatce schodowej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI