Budowa zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze – ETAP I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWładysławowo
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-05-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiędzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "EKOWIK" Spółka z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-23
  • Numer ogłoszenia548397-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 548397-N-2018 z dnia 2018-04-23 r.

Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "EKOWIK" Spółka z o.o.: Budowa zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze – ETAP I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe: 1/ Niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia NIE JEST prowadzone w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) . 2/ Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie na podstawie Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty wskazanej w art.4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest niższa od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych finansowanych lub współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji “EKOWiK” sp. z o. o. z siedzibą we Władysławowie dostępnego na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://ekowik.nowybip.pl/regulaminy oraz zgodnie z wytycznymi obowiązującymi dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. 3/ W związku z zamiarem ubiegania się przez Zamawiającego o współfinansowanie niniejszego przedmiotu zamówienia ze środków unijnych - Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 w zw. z art. 133 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm. ) - w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności. 4/ Postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "EKOWIK" Spółka z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19280303000000, ul. ul. Droga Chłapowska  21 , 84120   Władysławowo, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 741 566, e-mail ekowik@ekowik.com.pl, faks 586 741 544.
Adres strony internetowej (URL): http://ekowik.nowybip.pl/przetargi
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Spółka prawa handlowego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.ekowik.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca
Adres:
Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji "EKOWIK" Spółka z o.o. ul. Droga Chłapowska 21, 84-120 Władysławowo, Sekretariat , pokój numer 110

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze – ETAP I
Numer referencyjny: 2/FS/EKOWIK/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia jest wykonanie zadania pn. Budowa zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze – ETAP I. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia: Rozbudowa i przebudowa oczyszczalni ścieków obejmuje budowę nowych obiektów na terenie oczyszczalni, przebudowę, rozbudowę istniejących, zgodnie z dokumentacją: a) Projekt budowlany pn. „Budowa zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze” cz. A – projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany - opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo – Usługowe PROJ-EKO Sp. z o. o.; 64 - 920 Piła ul. Okrzei 18, w kwietniu 2017 r.;b) Projekt budowlany pn. „Budowa zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze” – projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany cz. B - opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo – Usługowe PROJ-EKO Sp. z o. o.; 64 - 920 Piła ul. Okrzei 18, w kwietniu 2017 r.; c) Projekt wykonawczy pn. „Projekt budowlany dla budowy zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze – ZAGOSPODAROWANIE TERENU - ETAP I” - opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo –Usługowe PROJ-EKO Sp. z o. o.; 64 - 920 Piła ul. Okrzei 18, w listopadzie 2017 r.;d) Projekt wykonawczy pn. „Projekt wykonawczy dla budowy zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze – TOM EA - ETAT I, SIECI I INSTALACJE ELEKTRYCZNE, INSTALACJE I URZĄDZENIA AKPIA” - opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo – Usługowe PROJ-EKO Sp. z o. o.; 64 - 920 Piła ul. Okrzei 18, w listopadzie 2017 r.;e)Projekt wykonawczy pn. „Projekt wykonawczy dla budowy zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze – TOM K – OBIEKTY MODERNIZOWANE” - opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo – Usługowe PROJ-EKO Sp. z o. o.; 64 - 920 Piła ul. Okrzei 18, w czerwcu 2017 r.;f)Projekt wykonawczy pn. „Projekt wykonawczy dla budowy zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze – TOM ST – SIECI TECHNOLOGICZNE” - opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo – Usługowe PROJ-EKO Sp. z o. o.; 64 - 920 Piła ul. Okrzei 18, w czerwcu 2017 r.;g) Projekt wykonawczy pn. „Projekt wykonawczy dla budowy zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze – TOM EA” - opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo – Usługowe PROJ-EKO Sp. z o. o.; 64 - 920 Piła ul. Okrzei 18, w czerwcu 2017 r.;h)Projekt wykonawczy pn. „Projekt wykonawczy dla budowy zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze – TOM S, INSTALACJE SANITARNE” - opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo – Usługowe PROJ-EKO Sp. z o. o.; 64 - 920 Piła ul. Okrzei 18, w czerwcu 2017 r.;i) Projekt wykonawczy pn. „Projekt wykonawczy dla budowy zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze – TOM D, DROGI WEWNĘTRZNE I UKSZTAŁTOWANIE TERENU” - opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo – Usługowe PROJ-EKO Sp. z o. o.; 64 - 920 Piła ul. Okrzei 18, w czerwcu 2017 r.;j) Projekt wykonawczy pn. „Projekt wykonawczy dla budowy zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze – TOM A+K, OBIEKTY NOWOPROJEKTOWANE”- opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo – Usługowe PROJ-EKO Sp. z o. o.; 64 - 920 Piła ul. Okrzei 18, w czerwcu 2017 r.;k) Projekt wykonawczy pn. „Projekt wykonawczy dla budowy zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze – TOM T”- opracowany przez Przedsiębiorstwo Projektowo – Usługowe PROJ-EKO Sp. z o. o.; 64 - 920 Piła ul. Okrzei 18, w czerwcu 2017 r.;l)Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót - opracowane przez Przedsiębiorstwo Projektowo – Usługowe PROJ-EKO Sp. z o. o.; 64 - 920 Piła ul. Okrzei 18, w czerwcu 2017 r.;m)Opinia geotechniczna dla projektu przebudowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w m-ści Jastrzębia Góra – opracowana przez Zakład Projektowo Handlowy GEOLOG 75-361 Koszalin ul. Dmowskiego 27, w listopadzie 2016 r.;n) Geotechniczne Warunki Posadowienia – opracowane przez GEODRILL 62-002 Suchy Las ul. Szkolna 96B, w maju 2017 r.;o)Dokumentacja geologiczno-inżynierska – opracowana przez GEODRILL 62-002 Suchy Las ul. Szkolna 96B, w czerwcu 2017 r.;p) Decyzja Starosty Puckiego ROŚ.6541.3.2017 z dnia 30.06.2017 roku o zatwierdzeniu Dokumentacji geologiczno-inżynierska opracowanej przez GEODRILL 62-002 Suchy Las ul. Szkolna 96B, w czerwcu 2017 r.; q)Decyzja Burmistrza Miasta Władysławowa znak RGK.6220.13.9.2016/2017 z dnia 09.06.2017 r. o środowiskowych uwarunkowaniach dla przedsięwzięcia pn. „Budowa zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze”;r)Decyzja Starosty Puckiego NR AB/RW-6740/184/17/W z dnia 10.07.2017 roku o pozwoleniu na budowę zbiornika retencyjnego ścieków i reaktora biologicznego na terenie oczyszczalni ścieków w Jastrzębiej Górze - stanowiącą załącznik numer 10 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia . Wyjaśnienia dotyczące wyposażenia stacji mechanicznego odwadniania osadu: informujemy, że Zamawiający jest w posiadaniu urządzeń dotyczących powyższego zakresu zamówienia:- prasa taśmowa z zagęszczaczem,- pompa osadu ślimakowa z regulacją przepływu,- pompa polielektrolitu ślimakowa z regulacją przepływu,- sprężarka. Zamówienie nie dotyczy dostawy powyższych urządzeń.

II.5) Główny kod CPV: 45252127-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-9
45400000-1
45220000-5
45252200-0
45223500-1
45231300-1
45231300-8
45300000-0
45453000-7
45330000-9
45331000-6
45310000-3
45315700-5
45317000-2
50961200-1
45311000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  9   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1) Wykonawca jest zobowiązany posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum 800 000 zł (słownie: osiemset tysięcy 00/100) oraz 2) Wykonawca jest zobowiązany posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą od 3 000 000 zł (słownie: trzy miliony 00/100)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) Wykonawca musi posiadać doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: wykonać (zakończyć) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną w zakresie budowy żelbetowego zbiornika o pojemności nie mniejszej niż 500 m3 (słownie: pięćset metrów sześciennych) 2) Wykonawca dysponować osobami, które skieruje do realizacji przedmiotu zamówienia, posiadającymi niżej określone kwalifikacje zawodowe i doświadczenie niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, tj.: a) Kierownikiem budowy – posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, posiadającym uprawnienia bez ograniczeń w tym znaczeniu, że pozwalają na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od daty ich wydania w specjalności konstrukcyjno budowlanej i co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy lub stanowisku inspektora nadzoru; b) Kierownikiem robót sanitarnych – posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót sanitarnych lub stanowisku inspektora nadzoru lub stanowisku równoważnym, posiadającym uprawnienia bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiednie uprawnienia w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia w żądanej specjalności, które nie zwierają żadnych ograniczeń, w tym znaczeniu, że pozwalają na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od daty ich wydania; c) Kierownikiem robót elektrycznych i AKPiA – posiadającym co najmniej 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika robót z zakresu budowy sieci elektroenergetycznych oraz automatyki kontrolno-pomiarowej i automatyzacji, lub stanowisku inspektora nadzoru, posiadającym uprawnienia budowlane bez ograniczeń w zakresie sieci, instalacji elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiednie uprawnienia w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia w żądanej specjalności, które nie zwierają żadnych ograniczeń, w tym znaczeniu, że pozwalają na wykonywanie czynności będących przedmiotem zamówienia niezależnie od daty ich wydania; d) Technologiem – posiadającym, w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, doświadczenie zawodowe jako kierownik, technolog oczyszczalni ścieków, kierownik rozruchu technologicznego, podczas rozbudowy, przebudowy lub modernizacji oczyszczalni ścieków. Zamawiający wymaga dysponowania odrębną osobą dla każdej specjalności także w przypadku, gdy jedna osoba posiada uprawnienia w dwóch lub więcej specjalnościach. Osoby wskazane przez Wykonawcę na powyższe stanowiska [lit. a)-d)] muszą legitymować się znajomością języka polskiego w stopniu umożliwiającym swobodne porozumiewanie się w mowie i piśmie. W przypadku osoby nie znającej języka polskiego, Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia (własnym staraniem i na własny koszt) tłumacza języka polskiego w celu stałego tłumaczenia w kontaktach pomiędzy Zamawiającym a personelem Wykonawcy. Uprawnienia o których mowa powyżej [lit. a)-d)] powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2017 r. poz.1332 ze zm. późn.zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006r w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578 z późniejszymi zmianami). Dopuszcza się ważne, odpowiadające im kwalifikacje nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów. W przypadku Wykonawców zagranicznych dopuszcza się równoważne kwalifikacje uzyskane w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Z uwagi na fakt , że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia NIE JEST prowadzone w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) , Zamawiający określił podstawy wykluczenia zgodnie z „Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty wskazanej w art.4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest niższa od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych finansowanych lub współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji “EKOWiK” sp. z o. o. z siedzibą we Władysławowie” [§11 ust. 1 i ust. 2 pkt.1) i 3) Regulaminu] i wskazał je w Rozdziale 3 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://ekowik.nowybip.pl/przetargi 1. W celu potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie §11 ust. 1 i ust.2 pkt. 1) i 3) Regulaminu – Zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów i oświadczeń (WRAZ Z OFERTĄ): a. informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w §11 ust.1 pkt.2), pkt.3) i pkt.10) Regulaminu, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie §11 ust.2 pkt.1) Regulaminu. W przypadku gdy rejestr lub ewidencja jest dostępny w formie elektronicznej pod określonym adresem internetowym ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych nie wymaga się złożenia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru KRS, CEIDG). W przypadku , gdy dokument ten jest sporządzony w innym języku niż język polski , Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia tego dokumentu na język polski ; c. zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d. zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e. oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. Wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 3 do SIWZ; f. oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. Wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 4 do SIWZ; g. oświadczenia Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych ( Dz.U. z 2016 r. poz.716). Wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 5 do SIWZ; 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w : 2.1 - ust.1 lit.a - składa informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w §11 ust.1 pkt.2), 3) i 10) Regulaminu; 2.2- ust.1 lit.b,c,d - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości . 3. Dokumenty o których mowa w ust. 2 pkt.2.1 oraz pkt.2.2 lit.b) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument o których mowa w ust. 2 pkt.2.2 lit.a) powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust.2 , zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie ust. 3 stosuje się. 4. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 5. Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w ust.1 lit.a, składa dokument, o którym mowa w ust. 2.1, w zakresie określonym w §11 ust.1 pkt.3) i 10) Regulaminu. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się takich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożonym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienie ust. 3 zdanie 1 stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. a. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia o których mowa w ust. 1 lit.a-g potwierdzające brak podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego składa każdy z Wykonawców. b. Wykonawca, który wykazując się spełnieniem warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w §13 Regulaminu, zobowiązany jest do złożenia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów i oświadczeń o których mowa w ust. 1 lit.a-g potwierdzających brak podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. 6. W terminie 3 (słownie: trzy) dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 9. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia oświadczenie o którym mowa w ust.6 składa każdy z Wykonawców.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Z uwagi na fakt , że niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia NIE JEST prowadzone w trybie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych ( tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) , Zamawiający określił warunki udziału w postępowaniu zgodnie z „Regulaminem udzielania zamówień publicznych, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty wskazanej w art.4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest niższa od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych finansowanych lub współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji “EKOWiK” sp. z o. o. z siedzibą we Władysławowie i wskazał je w Rozdziale 5 Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem: http://ekowik.nowybip.pl/przetargi WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW JAKIE ZOBOWIĄZANY JEST DOSTARCZYĆ WYKONAWCA W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU SKŁADANYCH WRAZ Z OFERTĄ. 1. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu dot. sytuacji ekonomicznej lub finansowej : 1.1 informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w wysokości określonej w pkt.III.1.2) niniejszego ogłoszenia, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert; 1.2 dokument potwierdzający, ze Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt.III.1.2) niniejszego ogłoszenia; 2. Wykaz oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu dot. zdolności technicznej: 2.1 wykaz robót budowlanych, spełniających warunek opisany w pkt. III.1.3) niniejszego ogłoszenia wraz z podaniem ich rodzaju (przedmiotu), pojemności zbiornika, daty rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót budowlanych, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Wzór wykazu robót budowlanych stanowi załącznik numer 6 do SIWZ; 2.2 wykaz osób, spełniających warunek opisany w pkt. III.1.3) niniejszego ogłoszenia, które Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób skierowanych do realizacji zamówienia stanowi załącznik numer 7 do SIWZ; 2.3 oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (wskazane w Wykazie osób), posiadają wymagane uprawnienia w zakresie niezbędnym do sprawowania funkcji określonych w załączniku numer 7 do SIWZ WYKAZ OSÓB, KTÓRE WYKONAWCA SKIERUJE DO REALIZACJI ZAMÓWIENIA. Wzór oświadczenia stanowi załącznik numer 8 do SIWZ; 3. Zobowiązanie podmiotu/ów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – jeżeli Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów. Wzór zobowiązania stanowi załącznik numer 2 do SIWZ. 4. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia spełnienie warunków udziału w postępowaniu oceniane będzie łącznie. 5.Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, polegać na zdolnościach zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 6.Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 7. Jeżeli zdolności zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w ust.6 , nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt.III.1.2) oraz III.1.3) niniejszego ogłoszenia . 8. W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających dane wyrażone w innych walutach niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty, w której oszacowano daną wartość, przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę publikacji ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej Zamawiającego). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, Zamawiający przyjmie średni kurs Narodowego Banku Polskiego (NBP) obowiązujący w dniu poprzedzającym wszczęcie postępowania.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Dodatkowo Wykonawcy winni złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: a. FORMULARZ OFERTY. Treść wymaganego formularza oferty Zamawiający przekazuje na załączniku numer 1 do SIWZ; b. dokument potwierdzający zasady reprezentacji Wykonawcy, chyba, że Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 570 ze zm.), a Wykonawca wskazał ich adresy internetowe w FORMULARZU OFERTY. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności tych dokumentów w bazach danych, Zamawiający pobierze je samodzielnie. Zamawiający może po pobraniu tych dokumentów wezwać Wykonawcę do przedstawienia tłumaczenia dokumentu na język polski ( w przypadku ich dostępności w innym języku); c. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy , w przypadku gdy upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z dokumentu potwierdzającego zasady reprezentacji Wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; d. pełnomocnictwo do reprezentowania lub Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnik musi być uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy złożyć w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; e. dowód wpłacenia/wniesienia wadium - w wysokości i na zasadach określonych w Rozdziale 10 SIWZ; f. W przypadku zaoferowania materiałów, armatury i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji projektowej należy załączyć do oferty; - obliczenia , - badania technologiczne , - szczegółowe rysunki techniczne, - atesty PZH, - aprobaty, - deklaracje zgodności, - karty katalogowe urządzeń zamiennych. Powyższe dokumenty muszą w sposób jednoznaczny stwierdzać równoważność proponowanych urządzeń, armatury i materiałów w stosunku do przyjętych w projekcie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1.1 Przystępując do postępowania Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100) 1.2 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Formy wniesienia wadium: 2.1 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a/ pieniądzu (w formie przelewu na następujący rachunek bankowy Zamawiającego): Bank Spółdzielczy w Krokowej 02 8349 0002 0033 6620 2000 0020 z dopiskiem „ ZAPYTANIE OFERTOWE – oczyszczalnia ścieków Jastrzębia Góra” b/ gwarancjach bankowych c/ gwarancjach ubezpieczeniowych 2.2 Wadium winno być ważne przez okres związania ofertą. 3. Zwrot wadium: 3.1 Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 3.5. UWAGA: Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 3.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia protestu jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca będzie zobowiązany do wniesienia wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3.2 Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zwarciu umowy w sprawie zamówienia oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3.3 Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie na wniosek Wykonawcy, który wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert. 3.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3.5 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w §17 ust.1 i ust.2 Regulaminu , z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w §12 ust.1 Regulaminu, oświadczenia, o którym mowa w §16 ust.1 Regulaminu, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w §35 ust.2 pkt.3) Regulaminu, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 3.6 Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami w przypadkach określonych w §31 pkt. 13 Regulaminu, tj. w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wskazane we wzorze umowy stanowiącym załącznik do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia ( Rozdział 16) dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego http://ekowik.nowybip.pl/przetargi Zamawiający przyjmuje następujące możliwości zmiany umowy. Termin realizacji robót ulega przedłużeniu w następujących sytuacjach: - opóźnienia w przekazaniu terenu budowy; - działania siły wyższej; - nakazu lub zakazu organów administracji publicznej uniemożliwiających prowadzenie robót, w każdym przypadku - o czas uzasadniony trwaniem powyższych przeszkód lub odrębnie obustronnie ustalony czas trwania robót; - wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających zastosowanie materiałów lub wyrobów budowlanych określonych w dokumentacji projektowej ze względu na ich charakterystykę lub wymogi sztuki budowlanej; w każdym przypadku - o czas uzasadniony trwaniem powyższych przeszkód lub odrębnie i obustronnie ustalony czas trwania robót. Zmiana ta powoduję zmianę umowy i wymaga dla swej ważności formy pisemnej w postaci obustronnie podpisanego aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-14, godzina: 12:45,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
W związku z zamiarem ubiegania się przez Zamawiającego o współfinansowanie niniejszego przedmiotu zamówienia ze środków unijnych - Zamawiający prowadzi niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia o wartości zamówienia nieprzekraczającej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 w zw. z art. 133 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst Dz. U. z 2017 r., poz. 1579 ze zm. ) - w trybie zapytania ofertowego, zgodnie z zasadą konkurencyjności, na podstawie „Regulaminu udzielania zamówień publicznych, których wartość przekracza wyrażoną w złotych równowartość kwoty wskazanej w art.4 pkt.8 ustawy Prawo zamówień publicznych i jest niższa od kwot określonych w przepisach wydanych na podstawie art.11 ust.8 ustawy Prawo zamówień publicznych finansowanych lub współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej przez Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji “EKOWiK” sp. z o. o. z siedzibą we Władysławowie” – zwanego dalej Regulaminem oraz zgodnie z wytycznymi obowiązującymi dla Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020. Adres strony internetowej, na której dostępny jest powyższy Regulamin: http://ekowik.nowybip.pl/regulaminy.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę wanny na kabinę - Gdynia
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania26-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Interesuje mnie wymiana wanny na kabinę prysznicową - bez gruntownego remontu oraz wymiana dolnopłuka. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI