„Budowa zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe dla budynku mieszkalnego

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego” – Zamówienie III
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzeleczki
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-15
  • ZamawiającyGMINA STRZELECZKI
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00231932
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego” – Zamówienie III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA STRZELECZKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413107

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 4

1.5.2.) Miejscowość: Strzeleczki

1.5.3.) Kod pocztowy: 47-364

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: 77 407 66 60

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@strzeleczki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.strzeleczki.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego” – Zamówienie III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-768370cc-f845-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231932

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00041012/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu https://miniPortal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – nazwa – Urząd Gminy Strzeleczki) https://epuap.gov.pl/wps/portal oraz poczty elektronicznej e-mail: zp@strzeleczki.pl.
2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. poz. 2452).
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do formularza do komunikacji.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Instrukcji użytkowania systemu miniPortal oraz Regulaminie ePUAP.
2. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
4. Identyfikator postępowania dla danego postępowania dostępny jest na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z działem XXXVII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z działem XXXVII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.IV.271.35.2022.MM

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa zbiornika bezodpływowego na nieczystości ciekłe dla budynku mieszkalnego wielorodzinnego w miejscowości Buława nr 6, dz. nr 13, obręb Pisarzowice. Przedmiotowy zbiornik wraz z projektowaną kanalizacją sanitarną będzie służył do odprowadzania ścieków z istniejącego budynku mieszkalnego. Zbiornik posadowić na warstwie podbudowy kamiennej o frakcji 0-63mm grubości do 35cm (mieszanka szarogłazowa lub bazaltowa) oraz na warstwie stabilizacji piaskowo-cementowej Rm=6,0 Mpa. Na tak przygotowane warstwy projektowany zbiornik należy posadowić w gotowym wykopie na podsypce piaskowej grubości 5cm. Zbiornik wyposażony w wywietrznik grawitacyjny średnicy 160mm wyprowadzony min 50cm ponad poziom terenu. Konstrukcja w całości żelbetowa prefabrykowana (składająca się z gotowych segmentów) o następujących parametrach:
− klasa betonu C35/45 (B45), wodoszczelność W8, mrozoodporność F150, nasiąkliwość <5%,
− klasa ekspozycji XC4,
− zgodny z wymogami PN-EN 206,
− zbrojenie AIIIN
− zaleca się aby beton był z dodatkami uszczelniającymi np. hydrobet lub plastibet wg zaleceń producenta.
Zbiornik winien posiadać niezbędne atesty, certyfikaty i deklaracje właściwości użytkowych spełniający wymagana projektowe. Producent winien dostarczyć dokumentacje powykonawczą zbiornika na szambo zamawiającemu na koniec wykonywanych robót budowlanych. Na etapie montażu zbiornika należy przewidzieć wykonanie przejścia szczelnego w zbiorniku po uprzednim zniwelowaniu głębokością przejścia w ścianie do budynku oraz posadowienia studzienki rewizyjnej. Po włączeniu kanalizacji sanitarnej, montażu kominka odpowietrzającego oraz kominka inspekcyjnego można zbiornik zasypać gruntem bez ostrych kamieni oraz pospółką, tak aby nie uszkodzić izolacji przeciwwilgociowej ścian bocznych zbiornika. Przed całkowitym zasypaniem należy wykonać próbę szczelności. Szambo należy zabudować zgodnie z wytycznymi jego producenta. Ściany żelbetowe gr. 18 cm oraz żelbetowa płyta górna i dolna gr. 20 cm z betonu o parametrach jw. zbrojona stalą AIIIN. W pokrywie należy przewidzieć zamykany otwór rewizyjny (właz) do usuwania nieczystości oraz otwór na wentylację. Otwór rewizyjny stanowi studzienka włazowa z kręgów betonowych Ø 80 cm, z włazem żeliwnym Ø 60 cm; wentylacja rury PCW Ø 160 mm wystająca ponad naziom terenu min. 0,5 m.
− włazy żeliwne DN 600mm o klasie obciążenia min D400 – 1 szt. /zbiornik
− kominy z kręgów betonowych DN 1000mm – 1 kpl./zbiornik
− drabinka ze stali nierdzewnej – 1 szt./zbiornik

W ramach inwestycji planuje się dodatkowo wykonanie opaski z kruszywa kamiennego frakcji 0-31,5mm o grubości 25cm na przygotowanym wcześniej podłożu z pospółki o grubości 20cm.

a) Opisu przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ;
b) przedmiaru;
c) specyfikaji techicznej wykonania i odbioru robótprojekttu architektoniczno – budowlanego;
d) projektu technicznego;
e) projektu zagospodarowania terenu;
f) szczegółowych specyfikacji technicznych;
g) metryki projektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112500-0 - Usuwanie gleby

45247270-3 - Budowa zbiorników

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45232420-2 - Roboty w zakresie ścieków

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 30

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia zgodnie z art. 112 ust. 2 Pzp mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu:
1. W zakresie zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
2. W zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalnosci gospodarczej lub zawodowej: Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
3. W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia minimalne wymagania, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od opowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej dzialalności zwiazanej z przedmiotem zamówienia na sumę określoą przez Zamawiającego.
4. W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada minimalne zdolności techniczne lub zawodowe zapewniające należyte wykonanie zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności robót budowlanych obejmujących co najmniej roboty branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku/- ach o wartości min. 75 000,00 zł (brutto) wraz z podaniem jego rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.
2) Wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby:
a) Kierownik budowy (1 osoba):
 posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności budowlanej
 posiadający co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy,
 pełniący funkcję kierownika budowy na co najmniej jednej inwestycji w zakresie budowy, o charakterze i złożoności robót budowlanych obejmujących co najmniej roboty branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku/- ach o wartości min. 75 000,00 zł (brutto) (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100)

Wg wzoru załącznika nr 9 do SWZ

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień złożenia:
1) Odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji
2) Oświadczenia Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania zawartych w art. 108 ust. 1 pkt. oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp, a także na podstawie art. 7 ust. 1 w zw. Z art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ
3) Oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie zgodnie z art. 274 ust.1 ustawy Pzp, aktualnych na dzień złożenia:
1) W zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
jest ubezpieczony od opowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zwiazanej z przedmiotem zamówienia na sumę 50.000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych i 00/100) brutto
2) W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej:
-posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zadanie o charakterze i złożoności robót budowlanych obejmujących co najmniej roboty branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku/- ach o wartości min. 75 000,00 zł (brutto) o wartości min. 75 000,00 ( brutto), wraz z podaniem jego rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta robota budowlana została wykonana należycie, wg załącznika nr 4 do SWZ;
3) Wskaże do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby:
a) Kierownik budowy (1 osoba):
 posiadający uprawnienia do kierowania robotami w specjalności budowlanej
 posiadający co najmniej trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy,
 pełniący funkcję kierownika budowy na co najmniej jednej inwestycji w zakresie budowy, o charakterze i złożoności robót budowlanych obejmujących co najmniej roboty branży ogólnobudowlanej, sanitarnej i elektrycznej w budynku/- ach o wartości min. 75 000,00 zł (brutto) (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy złotych 00/100)

Wg wzoru załącznika nr 9 do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenie, które stanowi załącznik nr 2 do SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy. Są oni zobowiązani do powołania reprezentującego ich pełnomocnika.
3. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z działem VII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-15 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem formularza do złożenia, zmiany, wycifania oferty lub wniosku dostępnego na e-Puap i udostępnionego na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-15 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Cena, Gwarancja
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej - Lubsza
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję do pracy ekipy budowlanej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI