„Budowa wodociągu Podlejki -Łęguty dł. 3,8 km oraz kolektora sanit. tłocznego Łęguty-Podlejki...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa wodociągu Podlejki -Łęguty dł. 3,8 km oraz kolektora sanit. tłocznego Łęguty-Podlejki przez Zaskwierki” oraz zadania pn.: „Budowa wodociągu Sząbruk – Unieszewo”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGietrzwałd
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-01
  • ZamawiającyGmina Gietrzwałd
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00089166
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa wodociągu Podlejki -Łęguty dł. 3,8 km oraz kolektora sanit. tłocznego Łęguty-Podlejki przez Zaskwierki” oraz zadania pn.: „Budowa wodociągu Sząbruk – Unieszewo”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gietrzwałd

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510742965

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 2

1.5.2.) Miejscowość: Gietrzwałd

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-036

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@gietrzwald.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gietrzwald.bip.net.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Budowa wodociągu Podlejki -Łęguty dł. 3,8 km oraz kolektora sanit. tłocznego Łęguty-Podlejki przez Zaskwierki” oraz zadania pn.: „Budowa wodociągu Sząbruk – Unieszewo”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-481da071-a515-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00089166

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025847/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa wodociągu Podlejki -Łęguty dł. 3,8 km oraz kolektora sanit. tłocznego Łęguty-Podlejki przez Zaskwierki

1.1.4 Budowa wodociągu Sząbruk - Unieszewo

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gmina-gietrzwald.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Gietrzwałd, adres:
ul. Olsztyńska 2 11-036 Gietrzwałd, tel /89/ 524 19 00, fax: /89/ 650 03 24, adres e-mail: gmina@gietrzwald.pl,
 inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Gietrzwałd jest Maciej Żołnowski,
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego ZP.271.5.2022, „Budowa wodociągu Podlejki -Łęguty dł. 3,8 km oraz kolektora sanit. tłocznego Łęguty-Podlejki przez Zaskwierki” oraz zadania pn.: „Budowa wodociągu Sząbruk – Unieszewo”
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy Ustawy Pzp
 Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, , przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
 obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
 nie przysługuje Pani/Panu:
− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 3348728,13 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 1:
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:

• Sieć wodociągowa:
Zamierzenie budowlane w zakresie sieci wodociągowej PEdn110mm na odcinku od włączenia w istniejącą sieć wodociągową dn110mm zlokalizowaną na działce nr 70 obręb Podlejki, drodze gminnej w miejscowości Podlejki do miejscowości Łęguty ( przepięcie istniejącej sieci wodociągowej do nowoprojektowanej sieci PEdn110mm nastąpi w działce nr 4/108 obręb Łęguty ) z jednoczesnym wykonaniem zasilenia w wodę rurociągiem PEdn110mm mieszkańców miejscowości Zaskwierki oraz wykonanie sięgaczy do granicy działek. Zakres rzeczowy w zakresie sieci wodociągowej obejmuje także swym zakresem budowę sieci wodociągowej uzbrojonej w hydranty p.poż, zasuwy odcinające, nawiertko-zasuwy.

• Sieć wodociągowa:
- główna PE dn110 mm – ok 3728,40 m,
- sięgacze PE dn32 mm ( 6 szt.) – ok 6,0 m,
- hydrant p.poż nadziemny dn80mm – 6 szt.

• Sieć kanalizacyjna :
Zamierzenie budowlane w zakresie sieci kanalizacyjnej grawitacyjno-tłocznej na odcinku od włączenia w istniejącą sieć kanalizacyjną w miejscowości Podlejki poprzez istniejącą studnię kanalizacyjną o rzędnych 116,60/115,02 m n.p.m. znajdującą się w drodze gminnej, działce nr 70 obręb Podlejki do miejscowości Łęguty ( przepięcie istniejącej sieci kanalizacyjnej tłocznej dn90mm do nowoprojektowanej sieci kanalizacji sanitarnej tłocznej PEdn90mm nastąpi w działce nr 4/126 obręb Łęguty na wysokości istniejącej oczyszczalni ścieków w m. Łęguty) z jednoczesnym wykonaniem sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej oraz lokalnej przepompowni ścieków dn1200mm w miejscowości Zaskwierki oraz wykonanie sięgaczy do granicy posesji z których będą odprowadzane ścieki. Zakres rzeczowy w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje także swym zakresem budowę sieci kanalizacji sanitarnej uzbrojonej w zawory odpowietrzające w studniach, zasuwy odcinające, studnie kanalizacyjne, przepompownię ścieków.

• Sieć kanalizacyjna:
- grawitacyjna PVC dn200mm – ok 179,70 m,
- siegacze grawitacyjne PVC dn160mm ( 6 szt) - ok13,0m,
- tłoczna PE dn90mm – ok 3102,30m,
- tłoczna PE dn63mm – ok 99,30 m,
- studnie przelotowe i zbiorcza PE/PVC ( S2, S3, S4, S5, S6, S8, S9 ) dn 425mm - 7szt.
- studnia zbiorcza betonowa dn1200mm (S7 ) – 1 szt.
- studnie przelotowe betonowe dn1200mm ( SK1, SK2 ) – 2 szt.
- studnia betonowa (piaskownik) dn1200mm (S1) - 1szt.
- studnia rozprężna betonowa dn1200mm (SK-R )- 1 szt.
- studnie odpowietrzające dn1200mm – 5 szt.
• Przepompownia ścieków :
- przepompownia ścieków dn1200mm – 1 szt.

Inwestycja zlokalizowana jest w działkach numer.
70, 23, 17/5, 17/8, 17/13, obręb Podlejki
507, 4/126, 5/30, 5/5, 5/2, 4/108, 5/32, 5/4 obręb Łęguty

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Podstawa wykonania: zaświadczenie BI-II.6743.8.10.2022.AB20 z 11.02.2022 r.
Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki i wymogi nałożone przez w/w zaświadczenie w zakresie jego obowiązującym.
Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez
INWESTYCJE OCHRONY ŚRODOWISKA JAN ŻEMAJTYS
10-123 OLSZTYN ul. GRUNWALDZKA 18/10

4.2.5.) Wartość części: 19994483,78 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o
następujące kryteria:
1. Cena
2. Okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 2:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na:
Element nr 1:
„ Budowa wodociągu tranzytowego Sząbruk – Unieszewo wraz z kanalizacją sanitarną „
Element nr 2:
„ Budowa wodociągu tranzytowego Sząbruk – Unieszewo wraz z kanalizacją sanitarną - odcinek sieci wodociągowej pod dnem Strugi Sząbruk „

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
Odnośnie elementu nr 1.
• Sieć wodociągowa:
Zamierzenie budowlane w zakresie sieci wodociągowej przesyłowej PEdn160mm na odcinku od włączenia w istniejącą sieć wodociągową dn110mm zlokalizowaną na działce nr 222 obręb Unieszewo, drodze gminnej w miejscowości Unieszewo w kierunku wsi Sząbruk. Wpięcie do istniejącej sieci wodociągowej PEdn160mm nastąpi w działce nr 261/581 obręb Unieszewo ( droga gminna ).
Zakres rzeczowy w zakresie sieci wodociągowej obejmuje także swym zakresem budowę sieci wodociągowej uzbrojonej w hydranty p.poż. oraz zasuwy odcinające.
• Sieć wodociągowa:
- główna PE dn160 mm – ok 1636,50m,
- hydrant p.poż nadziemny dn80mm – 4 szt.

• Sieć kanalizacyjna :
Zamierzenie budowlane w zakresie sieci kanalizacyjnej grawitacyjno-tłocznej na odcinku od włączenia w istniejącą sieć kanalizacyjną w miejscowości Unieszewo poprzez istniejącą studnię kanalizacyjną o rzędnych 130,86/129,11 m n.p.m. znajdującą się w drodze gminnej, działce nr 222 obręb Unieszewo w kierunku wsi Sząbruk. Zakończenie rurociągu tłocznego kanalizacji sanitarnej PEdn90mm, wpięcie do istniejącej sieci studni kanalizacyjnej w działce nr 261/581 obręb Unieszewo zgodnie z projektem zagospodarowania. Zakres rzeczowy w zakresie sieci kanalizacji sanitarnej obejmuje także swym zakresem budowę sieci kanalizacji sanitarnej uzbrojonej w zawory odpowietrzające w studniach, zasuwy odcinające, studnie kanalizacyjne.
• Sieć kanalizacyjna:
- grawitacyjna PVC dn200mm – ok 4,50 m,
- tłoczna PE dn90mm – ok 1570,10 m,
- studnia rozprężna betonowa dn1200mm (KS-R )- 1 szt.
- studnie odpowietrzające dn1200mm – 4 szt.

Inwestycja zlokalizowana jest w działkach numer.
222, 229, 261/574, 261/581, 261/579, 261/381 obręb Unieszewo

Odnośnie elementu nr 2.
• Sieć wodociągowa:
Zamierzenie budowlane w zakresie sieci wodociągowej przesyłowej PEdn160mm na odcinku od włączenia w istniejącą sieć wodociągową dn160mm zlokalizowaną na działce nr 274/3 obręb Sząbruk , lokalnej drodze miejscowości Sząbruk w kierunku wsi Unieszewo . Zakończenie -wpięcie do istniejącej sieci wodociągowej PEdn160mm nastąpi w działce nr 261/296 obręb Unieszewo. Zakres rzeczowy w zakresie sieci wodociągowej obejmuje także swym zakresem budowę sieci wodociągowej uzbrojonej w hydranty p.poż. oraz zasuwy odcinające oraz pompownię sieciową wody.
• Sieć wodociągowa:
- główna PE dn160 mm – ok 363,60m,
- hydrant p.poż nadziemny dn80mm – 1 szt.
• Stacja podnoszenia ciśnienia (SPC ):
- stacja podnoszenia ciśnienia – 1 kpl.

Inwestycja zlokalizowana jest w działkach numer.
261/296 obręb Unieszewo
210/3, 210/4, 236, 271/2, 274/2, 274/3, 274/7 obręb Sząbruk

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SWZ.
Podstawa wykonania: zaświadczenie BI-II.6743.8.158.2021.AS8 z 20.01.2022 r.
Wykonawca musi spełnić wszystkie warunki i wymogi nałożone przez w/w zaświadczenie w zakresie jego obowiązującym.
Zakres przedmiotu zamówienia określa projekt, sporządzony przez
INWESTYCJE OCHRONY ŚRODOWISKA
JAN ŻEMAJTYS
10-123 OLSZTYN ul. GRUNWALDZKA 18/10

4.2.5.) Wartość części: 1354244,35 PLN

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o
następujące kryteria:
1. Cena
2. Okres gwarancji na roboty budowlane

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na roboty budowlane

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
- Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 3 SWZ;
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
- Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 3 SWZ;
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
- Zamawiający nie precyzuje wymagań w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od wymagania podmiotowych środków dowodowych w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 pkt 3 SWZ;
4) zdolności technicznej lub zawodowej
- Wykonawca zobowiązany jest wykazać dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń kanalizacyjnych, która będzie kierownikiem budowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – zał. do SWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu;
2. oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zał. do SWZ.
Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu;
UWAGA:
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia o których mowa w ust. 1 składa każdy z wykonawców osobno.
2. Wykaz osób potwierdzający spełnianie warunku określonego w rozdziale V SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty;
2. Pełnomocnictwo jeżeli dotyczy;
3. Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wysokość wadium:
część Nr 1: 20.000,00 zł
część Nr 2: 15.000,00 zł
Szczegóły określono w SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Określono w SWZ

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

I. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy:
A) Zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) wystąpienia niezależnych od stron okoliczności lub działania siły wyższej powodujących konieczność wprowadzenia zmian do realizowanego przedmiotu umowy,
b) czasowego wstrzymania robót z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy (przez Zamawiającego lub wskutek decyzji administracyjnej, przedłużającej się procedury załatwiania uzgodnień ),
c) wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych istotnych dla realizacji robót,
d) wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania Wykonawcy do takiej zmiany;
e) terminu realizacji przedmiotu umowy w wypadku wystąpienia obiektywnych czynników uniemożliwiających realizację umowy zgodnie z pierwotnym terminem – uprawniających Strony do zmiany terminu wykonania umowy.
B) Zmiana sposobu wykonania przedmiotu umowy, na skutek zmian technologicznych, spowodowanych w szczególności:
a) niedostępnością na rynku materiałów wskazanych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów,
b) pojawienie się na rynku materiałów nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji zamówienia lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót;
c) pojawienie się nowszej technologii wykonania robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy.
C) Zmiana podyktowana koniecznością wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia lub rezygnacji z części robót, jeżeli będzie to niezbędne dla prawidłowej realizacji przedmiotu umowy i uzyskania założonego efektu rzeczowego.
D) Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
E) Zmiana osób wymienionych w umowie po każdej ze stron a także zmiana danych podmiotowych wykonawcy.
F) Zmiana przepisów prawnych, które skutkują zmianą wydanych dla realizowanego przedsięwzięcia decyzji administracyjnych.

2) Warunki zmian:
A) pisemny wniosek wykonawcy lub zamawiającego wraz z uzasadnieniem (np. prawidłowa realizacja przedmiotu umowy, obniżenie kosztów, zapewnienie optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót i prac),
B) zgoda obu stron umowy,
C) sporządzenie aneksu do umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-01 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: elektronicznie na platformę zamawiającego

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-01 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-30

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę prace ogrodnicze, porządkowe - Olsztyn
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę prace ogrodnicze, porządkowe. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gietrzwałd: „Modernizacja budynku Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Kudypy" SA.270.2.2022
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: PRZEBUDOWA PODSTACJI PROSTOWNIKOWEJ KOLUMBA
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI