Budowa wjazdu, drogi wewnętrznej wraz z chodnikiem do projektowanego parkingu Starostwa...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa wjazdu, drogi wewnętrznej wraz z chodnikiem do projektowanego parkingu Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoInowrocław
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-04
  • ZamawiającyPowiat Inowrocławski
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-17
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00061071
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa wjazdu, drogi wewnętrznej wraz z chodnikiem do projektowanego parkingu Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Inowrocławski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350719

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mątewska 17

1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 52 3592200

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@inowroclaw.powiat.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.powiat.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wjazdu, drogi wewnętrznej wraz z chodnikiem do projektowanego parkingu Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cbbc2a2-8fee-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061071

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-17

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00001949/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa wjazdu, drogi wewnętrznej wraz z chodnikiem do projektowanego parkingu Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat/proceedings

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: określono w SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): określono w pkt 28 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: OR.IV.272.1.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa wjazdu, drogi wewnętrznej wraz z chodnikiem do projektowanego parkingu Starostwa Powiatowego przy ul. Mątewskiej 17 w Inowrocławiu. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie ze Specyfikacją Warunków Zamówienia (SWZ), złożoną ofertą, dokumentacją projektową, szczegółową specyfikacją techniczną w poniższym zakresie (dokumentacja projektowa zawiera szerszy zakres niż przedmiot niniejszego zamówienia):
W zakresie branży drogowej Wykonawca wykona następujące prace: wykonanie drogi jedno-jezdniowej dwukierunkowej jako dojazd od ulicy Mątewskiej o szerokości podstawowej 5,50 m i długości całkowitej 135,40 m wraz dwoma dojazdami wewnętrznymi do obiektów Szkoły oraz chodnik. Droga dojazdowa ze zjazdem o pełnej konstrukcji z betonu asfaltowego w tym: warstwa wiążąca o grubości 4 cm, warstwa ścieralna o grubości 4 cm, warstwa podbudowy z kruszywa naturalnego łamanego 0-63 mm o grubości 23 cm, warstwa odsączająca z piasku (pospółki) o grubości 15 cm, całkowita grubość konstrukcji 46 cm. Chodnik pełna konstrukcja z betonowej kostki brukowej typu cegiełka grubości 8 cm, podsypka cementowo-piaskowa 1:4 o grubości 3 cm, podbudowa z betonu C-8/10 [B-10] 12 cm, warstwa odsączająca z piasku (pospółki) o grubości 10 cm, całkowita grubość konstrukcji 33 cm.
W zakresie branży instalacyjnej Wykonawca wykona następujące prace: wykonanie sieci kanalizacji deszczowej dn 200 z rur kamionkowych glazurowanych łączonych na uszczelki gumowe kielichowe o długości 86,00 m, sieć kanalizacji deszczowej dn 200 PCV kl. S o długości 15,00 oraz podłączenie 4 kpl studni żelbetowych z wpustem ulicznym typu ciężkiego z dnem monolitycznym i pierścieniem oporowym (Dn 600/2100), 4 kpl studni żelbetowych z włazem ciężkim D 40 z dnem monolitycznym i pierścieniem oporowym (Dn 1200/1800), 1 klp studni żelbetowej z włazem ciężkim D 40 z dnem chłonnym (kamień naturalny gr 50 cm) z pierścieniem oporowym, odwodnienie liniowe z polimerobetonu (V 150 A E 600 na ruszcie stalowym ocynkowanym) o długości 14,00 m.
W zakresie instalacji elektrycznej oświetlenia terenu Wykonawca wykona następujące prace: przeniesienie istniejącego słupa oświetleniowego stalowego o wys. 5 m wraz z oprawą LED i fundamentem nr L13, wykonanie zabezpieczenia kabli oświetleniowych rurą przepustową dwudzielną A110 – 25 m, zabezpieczenie kabli teletechnicznych rurą przepustową dwudzielna A110 – 40,50 m.
Ponadto Wykonawca wykona czasową organizację ruchu zgodnie z zatwierdzonym projektem. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonywania robót poinformuje zgodnie z uzgodnieniami gestorów urządzeń o terminie rozpoczęciu robót, w przypadku Orange Polska S.A. pokryje również koszty nadzoru właścicielskiego, wystąpi z wnioskiem o zajęcie pasa drogowego i powiadomi Policję o terminie zmiany czasowej organizacji ruchu w ul. Mątewskiej.
Wykonawca w trakcie wykonywania robót zapewni zmianę organizacji ruchu
na ścieżce pieszo-rowerowej prowadzącej do budynku Starostwa Powiatowego. Wykonawca zapewni kierowanie pracami przez osoby z odpowiednimi kwalifikacjami zgodnie z przepisami prawa budowlanego w zakresie robót drogowych i instalacyjnych. Wykonawca będzie korzystał z własnych źródeł energii elektrycznej i wody. Wykonawca udzieli na wykonany przedmiot zamówienia min. 24 miesięcy gwarancji jakości oraz 24 miesiące rękojmi za wady.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: zgodnie z punktem 21 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 70

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie osoby wyznaczonej do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:
1) w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie
z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej:
1 robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie i/lub rozbudowie i/lub remoncie drogi wraz z instalacją w zakresie kanalizacji deszczowej
i oświetlenia drogowego o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto;
2) dysponują co najmniej jedną osobą w postaci kierownika budowy/robót
posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności inżynierii drogowej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane ww. specjalności, umożliwiające zrealizowanie przedmiotowego zamówienia.

W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca może polegać na potencjale podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach opisanych w art. 118-123 ustawy Pzp.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie,
wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca
ten bezpośrednio uczestniczył.
Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie
do dysponowania tymi osobami.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w tym celu muszą wykazać, że:
1) wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu;
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa
do wykluczenia z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt 5, 7 i 8 ustawy pzp;
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania;
4) muszą ustanowić pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie
do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza;
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców;
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy;
7) przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zmiana umowy wymaga przeprowadzenia nowego postępowania o udzielenie zamówienia, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności określonych w art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Postanowienia dotyczące zmiany umowy zostały określone w pkt 25 SWZ.
Zmiana umowy wymaga formy pisemnej zastrzeżonej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/inowroclaw.powiat

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-04 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę mebli - Tuchola
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę mebli. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI