Budowa ulicy Czeremchy w Pyskowicach

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ulicy Czeremchy w Pyskowicach
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPyskowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-10
  • ZamawiającyGmina Pyskowice
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-23
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00066446
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ulicy Czeremchy w Pyskowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pyskowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257593

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Strzelców Bytomskich 3

1.5.2.) Miejscowość: Pyskowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-120

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmpyskowice@pyskowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.pyskowice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ulicy Czeremchy w Pyskowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-45433186-94ac-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00066446

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00002618/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa ulicy Czeremchy

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://e-zp.pyskowice.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. Z zastrzeżeniem postanowień zawartych w rozdziale X SWZ oraz w pkt 2 i w pkt 4 rozdziału V SWZ,
komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług
drogą elektroniczną (Dz. U. z 2020 r. poz. 344), tj:
1.1. poprzez „System e-ZP” pod adresem: https://e-zp.pyskowice.pl/ w pozycji oznaczonej tytułem
oraz znakiem niniejszego postępowania lub zgodnie z wyborem wykonawcy.
1.2. pocztą elektroniczną na adres e-mail: gmpyskowice@pyskowice.pl
2. Ofertę składa się pod rygorem nieważności, zgodnie z wyborem Wykonawcy:
2.1. w formie elektronicznej (oznacza to postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem
elektronicznym),
2.2. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym
- wyłącznie poprzez „System e-ZP”.
Szczegółowe informacje w rodz. V SWZ

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto w Systemie e-ZP. Rejestracja i korzystanie z Systemu e-ZP jest bezpłatne.
Obowiązkiem Wykonawcy jest zapoznawanie się z regulaminem użytkowania „Systemu e-ZP”
zamieszczonym na stronie https://e-zp.pyskowice.pl/. Wykonawca posiadający przedmiotowe konto ma
możliwość złożenia, wycofania oferty oraz składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ. Wykonawca
niezarejestrowany może jedynie przeglądać treści udostępniane w części publicznej Systemu.
2. W Systemie e-ZP znajdują się także instrukcja dla Wykonawcy (Instrukcja obsługi Systemu FINN e-
Zamówienia Publiczne) oraz filmy instruktażowe - prezentujące podstawowe czynności dokonywane
przez Wykonawców za pomocą Systemu (rejestracja, zadawanie pytań, złożenie oferty, wycofanie
oferty). Wykonawca ma obowiązek zapoznawania się z tą instrukcją. Instrukcja dostępna jest pod
adresem: https://pomoc.e-zp.finn.pl/
3. Zamawiający informuje, iż w przypadku przesłania przez Wykonawcę dokumentów elektronicznych
skompresowanych (w tym oferta przetargowa), dopuszczone są jedynie formaty danych wskazanych w
Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram
Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci
elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247). Powyższe oznacza, iż Zamawiający nie dopuszcza przesyłania dokumentów elektronicznych (w
tym oferty) skompresowanych np. formatem .rar
4. Kwalifikowany podpis elektroniczny musi być wystawiony przez dostawcę kwalifikowanej usługi
zaufania, będącego podmiotem świadczącym usługi certyfikacyjne – podpis elektroniczny, spełniające
wymogi bezpieczeństwa określone w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz
identyfikacji elektronicznej (Dz. U. 2016 poz. 1579).
5. Wykonawca składa ofertę udziału w postępowaniu za pośrednictwem funkcji formularzy do złożenia,
wycofania oferty lub wniosku. Wysłana oferta w trybie podstawowym jest automatycznie szyfrowana i
chroniona terminem otwarcia.
6. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert, za pośrednictwem dedykowanego
mechanizmu wycofać ofertę. Mechanizm wycofania oferty został opisany w funkcji Systemu „Pomoc”.
7. Za datę przekazania i odebrania oferty udziału w postępowaniu oraz zawiadomień, dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych
informacji przyjmuje się datę wystawienia UPP przez system. Wynikiem złożenia/wysłania
(zakończonego sukcesem czyli odbiorem) przesyłki przez Wykonawcę jest wygenerowanie
Urzędowego Poświadczenia Przedłożenia (UPP). Należy zwrócić szczególną uwagę na to, iż System
potwierdzi złożenie oferty lub innego dokumentu po pełnym zakończeniu transakcji wysyłki i zapisu
przekazanych danych. UPP jest widoczne w wysłanej wiadomości. Pozostałe wymagania zgodne z
rozdz. VI SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zg. z art.13ust.1 i 2rozp. Parlamentu Europejskiego i
Rady (UE) 2016/679 z dnia 27.04. 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osob. i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
dyrektywy 95/46/WE dalej „RODO”, Zam.infor.,że:
1)administratorem Pani/a danych osobowych jest Burmistrz Miasta Pyskowice; może Pani/Pan uzyskać
inf. o przetwarzaniu Pani/a danych osobowych w UM w Pyskowicach, ul. Strzelców Bytomskich
3;2)inspektorem ochrony danych jest Pan Dawid Ślusarek, email: iod@pyskowice.pl; tel. (32)
3326103;3)dane osobowe przetwarzane będą na podst. art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu związanym z
postęp. o udzielenie zam. publ. zwany dalej postep.odbiorcami Pani/a danych osob. będą osoby lub
podmioty, którym udostępniona zostanie dok. postęp. w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy
Pzp;4) Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od
dnia zakończenia postęp. o udzielenie zam., a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; zgodnie z Rozp.Prezesa Rady Ministrów z 18.01.
2011 r. w spr. instrukcji kanc., jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji
i zakresu działania archiwów zakładowych (DzU 2011 nr14 poz.67ze zm.) teczki aktowe będą
przechowywane w archiwum zakładowym przez okres 5 lat w przypadku dokumentacji zam. publ. oraz
10 lat w przypadku umów zawartych w wyniku postęp. w trybie zam. publ.;5)obow. podania przez
Panią/a danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym
określonym w ustawie Pzp, związanym z udziałem w postęp. o udzielenie zam. pub.; konsekwencje
niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;6)w odniesieniu do Pani/a danych osobowych
decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;7)posiada
Pani/Pan:na podst. art. 15RODOprawo dostępu do danych osobowych Pani/a dotyczących;w
przypadku, gdy wykonanie obow., o których mowa w art. 15 ust. 1-3RODOwymagałoby
niewspółmiernie dużego wysiłku, Zam. może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania
dodatkowych inf. mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postęp. o udzielenie zam. publ.;w przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art.15
ust.1-3RODOwymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zam. może żądać od osoby, której dane
dotyczą, wskazania dodatkowych inf. mających w szczególności na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postęp. o udzielenie zam. publ.; na podst. art.16RODOprawo do sprostowania Pani/a
danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą
wyniku postęp. o udzielenie zam. publ. ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z
ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników)na podstawie
art.18RODOprawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art.18ust. 2RODO(przy czym prawo do ograniczenia
przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej,
lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18ust. 1RODO,nie ogranicza przetwarzania danych
osobowych do czasu zakończenia postęp. o udzielenie zam. publ.prawo do wniesienia skargi do
Prezesa UODO osobowych, jeśli uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO;8) nie przysługuje Pani/u:w związku z art.17ust.3 lit.b,d lub
eRODO prawo do usunięcia danych osobowych; prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym
mowa w art. 20RODO;na podst. art. 21RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podst. prawną przetwarzania Pani/a danych osobowych jest art.6ust.1 lit.cRODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.003.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ul. Czeremchy w Pyskowicach wraz z przebudową
i zabezpieczeniem linii kablowej nN i SN oraz wymianą opraw oświetlenia ulicznego wraz z dobudową
słupów i odcinka linii kablowej nN.
6/34
2. Zakres zamówienia:
Prace objęte niniejszym postępowaniem obejmują wykonanie następujących robót:
1) Zakres prac drogowych obejmuje między innymi:
a) demontaż drogi z płyt drogowych i przewóz na odległość do 0,5 km - 1 373,10 m2,
b) wykonanie koryta pod drogę, chodniki i zjazdy indywidualnego, wywóz
i utylizacja na własny koszt gruntu z korytowania - 3 338,62 m3 ,
c) ułożenie drenażu z rur z tworzywa sztucznego z filtrem z włókna syntetycznego
ø 113/126 mm - 704 ,00 m,
d) wykonanie studni ściekowych ulicznych - 14,00 kpl,
e) wzmocnienie podłoża gruntowego geowłókniną - 4 508,89 m2,
f) wykonanie warstwy odsączającej grubości po zagęszczeniu 10,00 cm - 4 767,24 m2,
g) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego, warstwa dolna,
grubość po zagęszczeniu 25 cm - 4 767,24 m2,
h) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego , warstwa górna,
grubość po zagęszczeniu 15 cm - 4 376,44 m2,
i) wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego , warstwa górna,
grubość po zagęszczeniu 10 cm - 2 744,39 m2,
j) układanie krawężników betonowych, wystających 15x30 cm na ławie z oporem - 641,76 m,
k) układanie krawężników betonowych, najazdowych 20x22 cm na ławie z oporem - 176,13 m,
l) układanie obrzeży betonowych, 30x8 cm, na ławie z oporem obustronnym - 849,16 m,
ł) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, grubość 8·cm,
na podsypce cementowo-piaskowej, kostka szara - 3 894,55 m2,
m) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej, grubość 8·cm,
na podsypce cementowo-piaskowej, kostka kolor - czerwona - 481,89 m2,
2) Zakres prac elektrycznych – przebudowa linii kablowych nN i SN obejmuje między innymi:
a) przebudowa linii kablowych nN YAKY 4x240 mm2 - 138,0 m,
b) przebudowa linii kablowych SN XRUHAKXS 3x1x120 mm2 - 10,0 m,
c) montaż rur ochronnych PS 110, PS 160, DVK 160, DVK 110 i SRS 110 - 349,0 m.
d) Należy uzyskać zgodę na wymagane odpłatne wyłączenia odpowiednich urządzeń energetycznych
oraz ustalić nadzór służb energetycznych. Na czas wykonywania przebudowy należy zapewnić
ciągłość zasilania istniejących obwodów , zasilanie tymczasowe lub agregaty prądotwórcze.
e) Dla linii kablowych SN należy wykonać pomiar wyładowań niezupełnych.
f) Wszystkie prace należy wykonać zgodnie z warunki techniczne usunięcia kolizji sieci
elektroenergetycznej z dnia 16.09.2019 r. sygnatura: TD/OGL/OME/K/WT/KB/362/2019
i z dnia 08.09.2021 r. sygnatura: TD/OGL/OME/K/WT/KB/362/2019 – aktualizacja .
3) Zakres prac elektrycznych – oświetlenie uliczne obejmuje między innymi:
a) demontaż starych opraw i montaż nowych wysięgników rurowych i opraw
LED 50W na istniejących słupach - 9,0 kpl
b) montaż słupów oświetleniowych wraz z wysięgnikami rurowymi
i oprawami LED 50 W - 3,0 kpl
c) montaż kabli YAKY 4 x 35 mm2 - 115,0 m
d) montaż rur ochronnych PS 110, PS 160, DVK 160, DVK 110 i SRS 110 - 20,0 m.
Szczegółowy zakres robót określają:
• projekty architektoniczno – budowlany, projekt zagospodarowania terenu „Budowa ul. Czeremchy
w Pyskowicach” stanowiący załącznik nr 5a
1) Opis techniczny,
2) Projekt zagospodarowania terenu (Branża: drogowa) - nr rysunku 1 a,
3) Projekt zagospodarowania terenu (Branża: sanitarna) - nr rysunku 1 c, 4) Projekt zagospodarowania terenu (Branża: PZT) - nr rysunku 1 d,
5) Przekrój B-B - nr rysunku 2,
6) Przekrój C-C - nr rysunku 3,
7) Przekrój D-D - nr rysunku 4,
8) Przekrój E-E - nr rysunku 5,
9) Profil podłużny – ul. Czeremchy - nr rysunku W 01,
10) Wpust uliczny - nr rysunku W 02,
11) Uzgodnienia – Pismo z dnia 24.05.2021 r. Polska Spółka Gazownictwa Sp. z o. o.
12) Uzgodnienia – Pismo z dnia 08.04.2021 r. Netia SA.
13) Uzgodnienia – Pismo z dnia 22.05.2021 r. Orange Polska.
14) Uzgodnienia – Pismo z dnia 12.04.2021 r. Tauron dystrybucja S. A.
• projekt geotechniczny dla ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia na potrzeby projektu
budowy ulicy Czeremchy w Pyskowicach stanowiący załącznik nr 5b
1) Opis geotechniczny.
2) Dokumentacja z badań podłoża.
• projekt docelowej organizacji ruchu stanowiący załącznik nr 5c
1) Część opisowa.
2) Docelowa organizacja ruchu. - rys. 01 DOR.
• projekt budowlany „Budowa ul. Czeremchy w Pyskowicach” (Przebudowa, zabezpieczenie linii
kablowych nN; SN )stanowiący załącznik nr 5d,
1) Opis techniczny,
2) Projekt zagospodarowania terenu - przebudowa i zabezpieczenie kabli nN oraz SN
- nr rysunku 1,
3) Schemat elektryczny projektowanych urządzeń - nr rysunku 2,
4) Warunki techniczne usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej z dnia 16.09.2019 r.
Sygnatura: TD/OGL/OME/K/WT/KB/362/2019
5) Warunki techniczne usunięcia kolizji sieci elektroenergetycznej z dnia 08.09.2021 r.
Sygnatura: TD/OGL/OME/K/WT/KB/362/2019 – aktualizacja .
• Projekt budowlany „Budowa ul. Czeremchy w Pyskowicach” (Wymiana opraw oświetlenia
ulicznego wraz z dobudową słupa i odcinka linii kabla nN.) stanowiący załącznik nr 5e,
1) Opis techniczny,
2) Lokalizacja opraw oświetlenia podlegających wymianie oraz lokalizacja projektowanego
słupa - nr rysunku 1
3) Schemat elektryczny projektowanych urządzeń - nr rysunku 2
• projekt budowlany „Budowa oświetlenia zewnętrznego dla osiedla domków jednorodzinnych
w Pyskowicach osiedle Czechowicka stanowiący załącznik nr 5f,
1) Opis techniczny.
2) Schemat sieci oświetleniowej ulic - nr rysunku 4
3) Schemat sieci oświetleniowej ulic - nr rysunku 6
4) Schemat szafki sterownia oświetlenia ulic - nr rysunku 7
5) Wyciąg z planu zagospodarowania terenu p - nr rysunku 2
• projekt techniczno-wykonawczy „Budowa dróg, chodników i ścieżek rowerowych przy ul.
Czechowickiej i Wolności w Pyskowicach stanowiący załącznik nr 5g,
1) Wyciąg z planu sytuacyjno wysokościowego
(z zaznaczonym zakresem robót ) - nr rys 18/2/B1-1.0
• przedmiar robót stanowiący załącznik nr 6 do SWZ
• specyfikacje techniczne – Budowa ul. Czeremchy w Pyskowicach
(zakres :branża drogowa, branża sanitarna) stanowiąca załącznik nr 7a do SWZ
• specyfikacja techniczna - Budowa ul. Czeremchy w Pyskowicach (zakres :branża elektryczna) stanowiąca załącznik nr 7b do SWZ
Przedmiar robót ma charakter informacyjno – pomocniczy, gdyż ze względu na przyjętą formę
wynagrodzenia ryczałtowego, Wykonawca ma obowiązek wykonać przedmiot zamówienia zgodnie
z dokumentacją projektową i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych
oraz wymaganiami określonymi we wzorze umowy. Jeżeli w SWZ Zamawiający posługuje się przedmiarem
robót, to dokument ten ma jedynie na celu łatwiejsze skalkulowanie wynagrodzenia Wykonawcy.
Uwagi:
1) Przed wbudowaniem materiałów, Wykonawca zobligowany jest do przedłożenia ich wraz
z obliczeniami, certyfikatami, deklaracjami użytkowymi itp. i uzyskania akceptacji inspektora
nadzoru powołanego przez Zamawiającego.
2) Przy realizacji zadania wszystkie sprawy dotyczące możliwości dojazdu sprzętem i materiałami na
budowę Wykonawca winien uzgodnić z właścicielami terenu, z którego będzie korzystał.
Gwarancja będzie zgodna z ofertą, przy czym minimalny wymagany okres gwarancji wynosi 5 lat licząc od
dnia odbioru końcowego przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 200 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji na przedmiot umowy

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: termin wykonania zamówienia

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zdolność techniczna lub zawodowa
Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że:
nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób należyty,
zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył co najmniej jedną robotę
budowlaną o złożoności porównywalnej z zakresem niniejszego zamówienia, tj. polegającej na
budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie, modernizacji dróg i/lub placów i lub chodników
i/lub parkingów, o nawierzchni z kostki brukowej lub kostki brukowej betonowej i wartości nie
mniejszej, niż 1 000 000,00 zł brutto [z uwzględnieniem wszystkich ewentualnych kosztów
towarzyszących z tym związanych np. robót ziemnych, wykonanie podbudowy, wykonanie
kanalizacji deszczowej itd.] – które zostały odebrane protokołem częściowym lub końcowym.
Zamawiający nie określa, szczególnego sposobu spełniania określonego wyżej warunku, przez
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. (brak skorzystania z dyspozycji zawartej w art. 117 ust. 1 ustawy Pzp)
Uwagi:
1. Pojęcie budowa, przebudowa, rozbudowa, remont należy rozumieć zgodnie z przepsiami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawa Budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2020 poz 1333. ze zm.) Pojęcie modernizcja mieści się w pojęciu przebudowa, rozbudowa albo remont.
2. W przypadku, gdy roboty referencyjne w rzeczywistości były wykonywane przez Wykonawcę w ramach konsorcjum wraz z innym Wykonawcą lub Wykonawcami, należy w Wykazie robót, wskazać, jakie czynności w ramach tych robót były wykonywane przez Wykonawcę ubiegającego się o niniejsze zamówienie. Faktyczny wkład konsorcjanta w prowadzeniu działań może polegać na osobistym wykonaniu robót, ale także zarządzanie i administrowanie robotami może wystarczyć do powołania się na doświadczenie nabyte w toku ich realizacji.
3. Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie
robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi warunku.
4. W przypadku wskazania przez Wykonawcę, w celu wykazania spełniania warunków udziału, waluty
innej niż polska (PLN), w celu jej przeliczenia stosowany będzie średni kurs NBP na dzień zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu internetowym Urzędu Zamówień Publicznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania braku podstaw
(przesłanek) wykluczenia z postępowania, na podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie
wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na
dzień ich złożenia):
• oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do
tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie
konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz
z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej
ub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy
należącego do tej samej grupy kapitałowej.
UWAGA: W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie
w zakresie pkt 5.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu (określonych przez Zamawiającego w pkt 3 rozdziału III SWZ), na
podstawie art. 274 ust. 1 ustawy Pzp zostanie wezwany do złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych (aktualnych na dzień ich złożenia):
- wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju,
wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały
wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały
wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały
wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać
tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty.
Uwagi:
1) Wykaz należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ
2) Na potrzeby niniejszego postępowania wystarczające będzie wskazanie w wykazie: rodzaju,
daty i miejsca wykonania, wartości oraz podmiotów na rzecz których roboty wskazane
w wykazie zostały wykonane

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

W przypadku zastosowania materiałów, urządzeń, wyrobów lub rozwiązań równoważnych
w rozumieniu art. 99 ust. 5 lub art. 101 ust. 4 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania
w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających,
że oferowana oferta/rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego opisane
w przedmiocie zamówienia

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia są zobowiązani do ustanowienia
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania
ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego -
nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie / pełnomocnictwo do występowania w imieniu
tej spółki wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
3. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez Zamawiającego wyłącznie
z pełnomocnikiem.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz
z ofertą stosowne pełnomocnictwo – zgodnie z pkt 6.3. rozdz. X SWZ – nie dotyczy spółki
cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki wynika
z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę.
Uwaga: Pełnomocnictwo, o którym mowa powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą
nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców
występujących wspólnie (przez każdego z Wykonawców lub upoważnionego pełnomocnika).
6. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców
oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ustawy (ust. 6.1. rozdziału X SWZ) zgodnie
z załącznikiem nr 2 do SWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających
się o zamówienie. Oświadczenia te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu
w zakresie, w którym Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje
spełnianie warunków udziału w postępowaniu, oraz brak podstaw wykluczenia -
każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać
wykluczeniu z postępowania w oparciu o wskazane w SWZ podstawy wykluczenia.
Powyższe oznacza, iż:
- Oświadczenie w zakresie braku podstaw wykluczenia musi złożyć każdy z Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
- Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału składa podmiot, który w odniesieniu
do danego warunku udziału w postępowaniu potwierdza jego spełnianie; dopuszcza
się oświadczenie złożone łącznie, tj. podpisane przez wszystkie podmioty wspólnie składające
ofertę lub przez pełnomocnika występującego w imieniu wszystkich podmiotów.
7. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym
jako pełnomocnik Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8. W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 lub ust. 3 ustawy Pzp, Wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia zobowiązani są dołączyć do oferty oświadczenie,
o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp („ (...), z którego wynika które roboty
budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy.”)

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do SWZ.
2. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją przez Wykonawcę projektowanych postanowień umowy.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w oparciu o art. 455 ust. 1 oraz
ust. 2 ustawy Pzp oraz w przypadkach określonych w załączniku nr 4 do SWZ tzw. „zmiany
kontraktowe”. Szczególne informacje na temat zmian umowy zostały opisane w projektowanych
postanowieniach umownych stanowiących załącznik do SWZ.
4. Przed zawarciem umowy należy dopełnić formalności, które zostały wskazane w rozdziale XVII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-10 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pośrednictwem Systemu e-ZP pod adresem https://e-zp.pyskowice.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-10 08:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-08

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma poszukuje dekarzy, brygady do prac dekarskich - Dąbrowa Górnicza
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania08-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukuję poj. pracowników lub brygady do prac dekarskich. Inwestycje na terenie Dąbrowy Górniczej i okolic do 40km (budynki użyteczności publicznej, bloki). Termin rozpoczęcia prac do ustalenia po kontakcie. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI