Budowa ul. Słowackiego wraz z łącznikiem do ul. Jana Pawła II w Grójcu - kolejny

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ul. Słowackiego wraz z łącznikiem do ul. Jana Pawła II w Grójcu - kolejny etap. Budowa oświetlenia ulicy Słowackiego na odcinku od ul. Wybickiego do ul. Zbyszewskiej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGrójec
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówienia
  • Rodzaj zamawiającego
  • Termin składania wniosków01/02/2017
  • ZamawiającyBurmistrz Gminy i Miasta Grójec
  • Data publikacji ogłoszenia2017-01-17
  • Numer ogłoszenia2017/2016/8969
TREŚĆ PRZETARGU

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia (jeżeli dotyczy):

http://www.przetargi.gminagrojec.pl

Ogłoszenie nr 8969 - 2017 z dnia 2017-01-17 r.
Grójec: Budowa ul. Słowackiego wraz z łącznikiem do ul. Jana Pawła II w Grójcu - kolejny etap. Budowa oświetlenia ulicy Słowackiego na odcinku od ul. Wybickiego do ul. Zbyszewskiej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy i Miasta Grójec, krajowy numer identyfikacyjny 67022331000000, ul. ul. Józefa Piłsudskiego  47, 05600   Grójec, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 486 643 091, e-mail rit@grojecmiasto.pl, faks 486 642 103.
Adres strony internetowej (URL): www.grojecmiasto.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.przetargi.gminagrojec.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
nie
Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Słowackiego wraz z łącznikiem do ul. Jana Pawła II w Grójcu - kolejny etap. Budowa oświetlenia ulicy Słowackiego na odcinku od ul. Wybickiego do ul. Zbyszewskiej.
Numer referencyjny: WI.271.7.2017.JK-2
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie

II.2) Rodzaj zamĂłwienia:
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA Przedsięwzięcie obejmuje budowę ulicy Słowackiego wraz z łącznikiem do ul. Jana Pawła II – kolejny etap. Na obecnym etapie, na odcinku: od ul. Sienkiewicza do ul. Zbyszewskiej zostanie zrealizowana: - budowa chodnika i ścieżki rowerowej - na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Wybickiego, - budowa ul. Słowackiego, chodnika i ścieżki rowerowej -na odcinku od ul. Wybickiego do ul. Zbyszewskiej –. - budowa miejsc postojowych - na odcinku od ul. Sienkiewicza do ul. Zbyszewskiej. Ulica Słowackiego na odcinku od ul. Wybickiego do ul. Zbyszewskiej będzie biegła po nowej trasie wzdłuż istniejącego rowu melioracyjnego, który jest przewidziany do zasypania. Skrzyżowanie z ul. Wybickiego będzie wykonane jako zwykłe trzywlotowe. Przejścia dla pieszych oraz przejazdy rowerowe zostaną wykonane w ciągu istniejącego chodnika i ścieżki rowerowej, po południowej stronie ul. Słowackiego. Przejścia dla pieszych zostaną wykonane na wszystkich skrzyżowaniach z ulicami poprzecznymi i na końcu inwestycji na skrzyżowaniu z ul. Zbyszewską.. Konstrukcja nawierzchni zostanie obramowana krawężnikiem stojącym, natomiast tam, gdzie przewiduje się zatoki postojowe, przejścia dla pieszych oraz zjazdy do posesji, krawężniki będą obniżone. Na zakończeniach nawierzchni przewiduje się ułożenie krawężników na płask. Na ulicy Słowackiego przewiduje się nawierzchnię bitumiczną. Przekrój poprzeczny na ulicy będzie daszkowy. Zaprojektowano odwodnienie powierzchniowe, woda opadowa dzięki zastosowanym spadkom podłużnym i poprzecznym będzie spływać do zaprojektowanych studzienek ściekowych, następnie do studzienek kanalizacyjnych i kolektora deszczowego. Na ulicy projektuje się nowe oświetlenie, które będzie powiązane z istniejącym (objęte oddzielnym opracowaniem). Na poprzednich etapach inwestycji została wykonana kanalizacja deszczowa wraz ze studniami rewizyjnymi i studzienkami ściekowymi, które na obecnym etapie będą odprowadzać wody opadowe z jezdni. W niektórych przypadkach może zajść konieczność regulacji wysokościowej wykonanych studni. 1. Zakres realizacji robót drogowych: 1. Roboty przygotowawcze 2. Roboty ziemne a. wykonanie wykopów mechanicznie w gruncie kat. I-III z transportem urobku na odkład: = 2 926,00m3; b. wykonanie nasypów mechanicznie w gruncie kat. I-III z gruntu uzyskanego z dokopu: = 3 002,00m3; c. wykonanie materaca z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie na geosiatce obwiniętego geowłókniną separacyjną na gruncie słabonośnym: = 2 561,00m2; 3. Podbudowy a. oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych; b. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego sortowanego dolomitowego lub kwarcytowego frakcji 0/63 o grub. 15cm (chodnik, ścieżka rowerowa i opaska) = 2 191,0 m2; c. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego sortowanego dolomitowego lub kwarcytowego frakcji 0/63 o grub. 25cm (zatoki parkingowe i zjazdy) = 813,0m2; d. wykonanie podbudowy z kruszywa łamanego sortowanego dolomitowego lub kwarcytowego frakcji 0/63 o grub. 20cm (KR1, KR2) = 1 598,0m2; e. wykonanie warstwy wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa, grub. 10cm (chodnik, ścieżka rowerowa i opaska) = 2 191,0m2; f. wykonanie warstwy wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa, grub. 15cm (zatoki parkingowe i zjazdy) = 813,0m2; g. wykonanie warstwy wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem o Rm=2,5 Mpa, grub. 15cm (KR1, KR2) = 1 598,0m2; h. wykonanie warstwy podbudowy zasadniczej z betonu asfaltowego 0/20 (KR2), grub. 7cm = 1 691,0m2; 4. Nawierzchnia a. wykonanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego 0/16 (KR1), grub. 4cm = 87,00m2; b. wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/11 (KR1), grub. 4cm = 87,0m2; c. wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego 0/11 (KR2), grub. 5cm =1 691,0m2; 5. Elementy ulic a. ustawienie krawężników betonowych "stojących" o wymiarach 20x30x100cm na ławie betonowej z oporem: - 503,0mb; b. ustawienie krawężników betonowych "wtopionych" o wymiarach 20x30x100cm, na ławie betonowej: - 301,0mb; c. ustawienie krawężników betonowych "leżących " o wymiarach 20x30x100cm na ławie betonowej: - 71,0mb. Dodatkowo: roboty wykończeniowe w tym umocnienie powierzchniowe poboczy i skarp, zabezpieczenie istniejących urządzeń infrastruktury technicznej, oznakowanie poziome i pionowe. 6. Zakres robót oświetleniowych Tematem niniejszego pracowania jest oświetlenie uliczne części ulicy Słowackiego w Grójcu (od istniejącego, stanowiska S8) w kierunku E do skrzyżowania z ul. Zbyszewską (włącznie). Całość projektowanego oświetlenia kablowego L=298m + nawiązanie napowietrzne po istniejących konstrukcjach do stacji STSa20/100 "Zbyszewska w postaci AsXSn4x25 L=155m, łącznie z wymianą skrzynki oświetlenia ulicznego. Stanowi je 6-ć konstrukcji wsporczych typu S80P, produkcji Elektromontaż Rzeszów (słup metalowy ocynkowany o przekroju kołowym lub wielokąta foremnego), posadowionych na fundamentach F-150, z oprawami KP-BAT-90W - oprawa i źródło firmy KP-LIGHTING. Oprawy montowane na wysięgniku L=2m. Słupy posadowić wg opracowanego PT z uwzględnieniem zmian w miejscach wskazanych przez Inwestora. 1.1. Szczegółowy zakres robót zawierają: przedmiary robót – załącznik nr 7 do siwz, kosztorysy ofertowe – załącznik nr 8 do siwz, dokumentacja (branża drogowa) – załącznik nr 9 do siwz, dokumentacja (branża sanitarna) – załącznik nr 10 do siwz, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót – załącznik nr 11 do siwz,

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:45232130-2
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające zostaną udzielone w razie konieczności pod warunkiem zapewnienia odpowiednich środków w budżecie Zamawiającego i będą polegały na powtórzeniu podobnych robót budowlanych.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31/07/2017

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca ma wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 900 000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: • Wykonawca musi legitymować się należytym wykonaniem zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych (w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie): co najmniej 2 robót, polegających na budowie lub przebudowie drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości co najmniej 900 000,00 zł- osobno każda z robót, oraz co najmniej: 2 robót, polegających na budowie oświetlenia ulicznego o wartości 50 000,00 zł brutto każda z robót Zamawiający uzna za spełniające warunek udziału w postepowaniu roboty zawierające wszystkie opisane wyżej elementy.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: tak
Informacje dodatkowe: Wykonawca ma wykazać, że dysponuje co najmniej jedna osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności drogowej, elektrycznej
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia – załącznik nr 2 do siwz; b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt.1 Pzp – wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone – załącznik nr 4 do siwz; Dowodami, o których mowa powyżej są: • referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, • inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej. W przypadku gdy Gmina Grójec jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. Zamawiający wymaga przedstawienia w wykazie najważniejszych zamówień, spełniających wymogi, określone w pkt. 4.1.3 siwz. Wykonawca ma przedłożyć dowody o których mowa powyżej w odniesieniu do wykonanych zamówień wskazanych w wykazie. b) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w związku z pkt. 4.1 siwz – załącznik numer 2 do siwz; c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami – załącznik nr 5 do siwz;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca oprócz dokumentów wskazanych w pkt. V zobowiązany jest załączyć do oferty: 1) wypełniony formularz oferty – załącznik nr 1 do siwz, 2) kosztorysy ofertowy – opracowany w oparciu o przedmiar robót (załącznik nr 7, 8 do siwz) 3) informację o podmiocie wspólnym – załącznik nr 3 do siwz – jeśli dotyczy, 4) pełnomocnictwo do podpisania oferty – jeśli dotyczy, (oryginał dokumentu lub kopia pełnomocnictwa poświadczona notarialnie) 5) informację, czy wybór oferty będzie prowadził do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, zawierającą nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku (art. 91 ust. 3a Pzp)- jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamĂłwienia:
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
tak,
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia przez Wykonawców wadium w wysokości 20 000,00 zł w formie przewidzianej ustawą PZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się na rachunek bankowy Bank Pekao S.A. 47 1240 5703 1111 0000 4899 2268

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawcĂłw
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawcĂłw:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupĂłw:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:

ZamĂłwienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupĂłw:
nie
Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) nie
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapĂłw aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena60
Termin gwarancji i rekojmi20
Doświadczenie kierownika budowy w branży drogowej20

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o ktĂłrej mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapĂłw licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nrczas trwania etapu

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu: nie
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
a) zmiany stawki podatku VAT, b) wystąpienia warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają lub znacznie utrudniają wykonanie robót, c) wyjątkowo trudnych warunków gruntowo-wodnych, które nie zostały przewidziane w dokumentacji, d) wystąpienia niezgodności w zakresie terenu robót wynikającego z pomiarów geodezyjnych, e) konieczności uzyskania dodatkowych uzgodnień lub pozwoleń, f) gdy wykonanie robót nie będzie możliwe ze względów technologicznych, g) opóźnienia w uzyskaniu przez Zamawiającego pozwolenia na budowę/ upływu terminu na wniesienie sprzeciwu przez właściwy organ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 01/02/2017, godzina: 12:15,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
NAJNOWSZE ZLECENIE
  • Lokalizacja zlecenia
  • Data dodania
  • Zleceniodawca
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI