Budowa ul. Celulozowej oraz Budowa łącznika pomiędzy ul. Celulozową i ul. Barską...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ul. Celulozowej oraz Budowa łącznika pomiędzy ul. Celulozową i ul. Barską we Włocławku z podziałem na 2 zadania.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWłocławek
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-07
  • ZamawiającyGMINA MIASTO WŁOCŁAWEK
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-18
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00061180
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ul. Celulozowej oraz Budowa łącznika pomiędzy ul. Celulozową
i ul. Barską we Włocławku z podziałem na 2 zadania.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miasta Włocławek

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Zielony Rynek 11/13

1.5.2.) Miejscowość: Włocławek

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-800

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.wloclawek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wloclawek.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ul. Celulozowej oraz Budowa łącznika pomiędzy ul. Celulozową
i ul. Barską we Włocławku z podziałem na 2 zadania.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc26c15d-8fdf-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00061180

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00035423/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Budowa ulicy Celulozowej oraz łącznika Celulozowa - Barska

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,75427,bf781978ae2e5ac6e0b1c6d6866bf027.html

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem:
https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem pkt. 3.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem:
https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
4. Korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem można również kierować na następujący adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowienia@um.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem pkt. 3.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępna jest pod adresem:
https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet.
Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz
komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu
Miasta Włocławek:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
b) Google Chrome 31,
c) Mozilla Firefox 26,
d) Opera 18;
2) pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci Internet,
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest – ajax,
c) włączona obsługa JavaScript,
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
e) zainstalowany Acrobat Reader,
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;
3) wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,
b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,
c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies S.A.,
d) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.;
4) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań
technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: *.pdf.
5) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku: 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej Zamawiającego to: zamowienia@um.wloclawek.pl. 6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu
środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. Zamawiający zaleca, aby nazwa plików lub katalogów przesyłanych Zamawiającemu przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem:
https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz za pomocą poczty elektronicznej zawierała maksymalnie 50 znaków.
8. W przypadku niezastosowania się przez Wykonawcę do zalecenia Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca przyjmuje na siebie wyłączne ryzyko braku możliwości otwarcia przez Zamawiającego przesłanego pliku lub katalogu, a tym samym ryzyko braku możliwości zapoznania się przez Zamawiającego treścią przesłanego pliku lub katalogu.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.6.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1 pod nazwą: Budowa ulicy Celulozowej realizowane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa ul. Celulozowej.
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z drogami gminnymi z ciągami pieszymi i rowerowymi oraz kanalizacją sanitarną, teletechniczną, instalacją elektryczną oraz zielenią polegające na:
1) budowie jezdni o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej;
2) budowie chodników z kostki betonowej;
3) budowie ścieżek rowerowych z mieszanki mineralno-asfaltowej;
4) budowie kanalizacji deszczowej;
5) wykonaniu oświetlenia;
6) wykonaniu zieleni.
Stan istniejący: Teren opracowania znajduje się we wschodniej części miasta Włocławek w dzielnicy Wschód Mieszkaniowy, obejmuje działki o numerach ewidencyjnych: 15/62, 15/59, 24/2,15/92 KM 87 obręb Włocławek; 1/2, 2/4, 20/6, 20/9, 20/11, 20/13, 24/17, 24/96, 24/99, 24/104, 24/102, 13/4 KM 88 obręb Włocławek; 15 KM 89 obręb Włocławek.
Obecne obszar na którym zaprojektowano układ komunikacyjny stanowi teren poprzemysłowy po dawnym Zakładzie Celulozowo-Papierniczym. Na większości obszaru znajduje się nawierzchnia betonowo o zróżnicowanej grubości, płyty betonowe typu MON a wzdłuż drogi 4KD-D fragmenty chodników betonowych i z kostki betonowej oraz przejazd kolejowy (pozostałość po nieistniejącej linii kolejowej). Na części obszaru znajdują się hałdy gruzu oraz ziemi, które są pozostałością po pracach rozbiórkowych. Dodatkowo obszar porastają wysokie krzewy i drzewa.
STAN PROJEKTOWANY
4 KD-D
- klasa ulicy D
- kategoria ruchu KR 3
- prędkość projektowa 40 km/h
- szerokość jezdni 7,0 m
- szerokość chodnika: 2,0 m – prawostronny, 1,5 m – lewostronny
- szerokość ścieżki rowerowej 2,0 m
- szerokość miejsc postojowych - równolegle 2,5 m
- długość odcinka - 313,2 m.
Z nawierzchniami koliduje 39 drzew które należy usunąć.
7 KD-D
- klasa ulicy D
- kategoria ruchu KR 2
- prędkość projektowa 30 km/h
- szerokość jezdni 6,0 m
- szerokość chodnika 2,0 m
- szerokość miejsc postojowych - równolegle 2,5 m
- długość odcinka - 410,8 m
8 KD-D
- klasa ulicy D
- kategoria ruchu KR 2
- prędkość projektowa 30 km/h
- szerokość jezdni 6,0 m
- szerokość chodnika 2,0 m
- szerokość miejsc postojowych - równolegle 2,5 m,dla niepełnosprawnych 3,6 m
- długość odcinka - 190,75m.
9 KD-D
- klasa ulicy D
- kategoria ruchu KR 2
- prędkość projektowa 30 km/h
- szerokość jezdni 6,0 m
- szerokość chodnika 2,0 m
- szerokość miejsc postojowych - równolegle 2,5 m
- długość odcinka - 53,7m

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 270 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia (z wyłączeniem branży zieleń)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2 pod nazwą: Budowa łącznika pomiędzy ul. Celulozową i ul. Barską w ramach zadania inwestycyjnego pn.: Budowa/przebudowa dróg gminnych.
Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane obejmujące:
1) budowę jezdni o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej;
2) budowę i przebudowie chodników o nawierzchni z kostki betonowej;
3) budowę drogi dla rowerów (ścieżki rowerowej) o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej;
4) budowę zatoki postojowej o nawierzchni z kostki betonowej;
5) budowę kanału technologicznego;
6) zagospodarowanie zielenią terenu przyległego.
Stan istniejący: W zakres opracowania wchodzi obszar zlokalizowany pomiędzy istniejącą ulicą Barską, a ulicą Celulozową we Włocławku, obejmuje działki oznaczone ewidencyjnie nr: 13/4, 19/2, 19/3, 24/99, 24/102, 24/104 KM 88 w obrębie Włocławek.
Cały omawiany teren wchodzący w zakres opracowania zlokalizowany jest w granicach administracyjnych miasta Włocławek –woj.: kujawsko - pomorskie,powiat:M. Włocławek, gmina:M. Włocławek.
Ciąg nowej drogi rozpoczyna się w skrzyżowaniu ulic: Barska – nowo projektowana droga, i dalej przez tereny niezabudowane, w kierunku zachodnim do istniejącej ulicy Celulozowej. Obszar wchodzący w zakres przedmiotowej inwestycji ma powierzchnię około 7 100 m2.
W zakres omawianego terenu wchodzą fragmenty dróg publicznych: ulica Barska oraz ulica Celulozowa.
Ulica Barska posiada nawierzchnię bitumiczną, jest wyposażona w chodniki dla pieszych. Natomiast ulica Celulozowa posiada nawierzchnię z płyt betonowych i nie jest wyposażona w chodniki dla pieszych lub drogi rowerowe na omawianym fragmencie.
W rejonie omawianej drogi zlokalizowane są następujące, nadziemne i podziemne urządzenia infrastruktury obcej:
- odcinki sieci i przyłącza elektroenergetyczne wraz ze słupami;
- odcinki sieci oświetlenia ulicznego;
- odcinki sieci i przyłącza wodociągowe;
- odcinki sieci i przyłącza kanalizacyjne;
- odcinki sieci i przyłącza telekomunikacyjne.
W zakresie opracowania znajdują się obszary zielone: pola, łąki, nieużytki rolne, kompleksy leśne.
Drzewa oraz krzewy kolidujące z projektowanym układem drogowym należy w usunąć a część przesadzić.
Przed rozpoczęciem robót związanych z budową drogi należy dokonać rozbiórki tych wszystkich elementów istniejącego zagospodarowania, które kolidują z elementami projektowanymi.
Zakres robót rozbiórkowych obejmuje:
- rozbiórkę elementów branży drogowej: chodniki (z kostki betonowej), zjazdu (z kostki betonowej), krawężniki betonowe, obrzeża betonowe; rozbiórkę ogrodzeń znajdujących się w pasie drogowym.
STAN PROJEKTOWANY
W zakresie jest wykonanie następujących robót budowlanych branży drogowej:
budowa jezdni o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej,
- kategoria drogi – gminna;
- klasa drogi – D (dojazdowa);
- kategoria ruchu – KR2;
- długość ~ 236 m (9 KD-D) i 49 m (8 KD-D);
- przekrój uliczny – obramowanie jezdni krawężnikiem betonowym, wystającym;
- szerokość: 6,00 m (2 pasy ruchu po 3,00 m każdy);
- spadek poprzeczny: daszkowy 2%;
budowa i przebudowa chodników o nawierzchni z kostki betonowej;
- jednostronny;
- szerokość:
2,0 m na ciągach głównych,
4,0m w rejonach przejść dla pieszych;
- spadek poprzeczny: jednostronny 2%;
budowa drogi dla rowerów (ścieżki rowerowej) o nawierzchni z mieszanki mineralno-asfaltowej;
- jednostronna;
- szerokość: 2,0 m;
- spadek poprzeczny: jednostronny 2%;
budowa zatoki postojowej o nawierzchni z kostki betonowej:
- szerokości 2,50 m – parkowanie równoległe do krawędzi jezdni;
- spadek poprzeczny: jednostronny 2%;
budowa kanału technologicznego ulicznego:
- profil podstawowy KTp;
- budowa kanalizacji teletechnicznej – 2 rury osłonowe;
- montaż studni kablowych typu SKR-2;
zagospodarowanie zielenią terenu przyległego:
- wycinka drzew i krzewów (nie podlegających decyzji na wycinkę);
- karczowanie lub frezowanie karpin;
- wykonanie zieleńcy (trawników);
- nasadzenie i przesadzenie drzew.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia (z wyłączeniem branży zieleń)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający odstąpił od określenia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że:

zadanie nr 1 pn.: Budowa ul. Celulozowej
a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 2 roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj.: budowie, rozbudowie, przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni bitumicznej o wartości łącznej z infrastrukturą nie mniejszej niż 2 000 000,00 złotych brutto – każda robota budowlana;
b) wykonał w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 roboty budowlane, polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto – każda robota budowlana;

zadanie nr 2 pn.: Budowa łącznika pomiędzy ul. Celulozową i ul. Barską
a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie 2 roboty budowlane odpowiadające rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, tj.: budowie, rozbudowie, przebudowie dróg lub ulic o nawierzchni bitumicznej o wartości łącznej z infrastrukturą nie mniejszej niż 500 000,00 złotych brutto – każda robota budowlana;
b) wykonał w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, 2 roboty budowlane, polegające na wykonaniu nawierzchni z kostki betonowej, o łącznej wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych brutto – każda robota budowlana;

zadanie nr 1 i nr 2
c) dysponuje wymienionymi poniżej osobami przewidzianymi do realizacji zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia wymienionych poniżej osób, przewidzianych do realizacji zamówienia, które będą uczestniczyły w realizacji zamówienia i będą odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, zgodnie z dyspozycją art. 12 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku – Prawo budowlane, Zamawiający dopuszcza uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej:
- kierownik budowy, który jednocześnie będzie pełnił funkcję kierownika robót branży drogowej – 1 osoba posiadająca ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej,
- kierownik robót sanitarnych - 1 osoba posiadająca ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych,
- kierownik robót elektrycznych - 1 osoba posiadająca ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
zgodnego z załącznikiem nr 6 do SWZ.
2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z
zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
3. Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności
należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
4. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
5. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotycząca orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego - sporządzona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty – według wzoru stanowiącego załącznik 8a (dot. zadania nr 1) i 8b (dot. zadania nr 2) do SWZ.
2. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – według wzoru stanowiącego załącznik nr 7
do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

Nie dotyczy.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz ofertowy.
2. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP – wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 2a (dot. zadania nr 1), 2b (dot. zadania nr 2) do SWZ, z zastrzeżeniem, że:
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców – oświadczenie, o którym mowa w pkt 2, składa każdy z Wykonawców, przy czym w części dotyczącej spełnienia warunków udziału w postępowaniu tylko w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby – Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa w pkt 2, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
3. Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik.
4. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
5. Dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium.
6. W przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - według wzoru z załącznika nr 3 do SWZ – lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
7. W przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w sytuacji, o której mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy PZP - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy – według wzoru z załącznika nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zadanie nr 1: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 57 000,00 PLN (słownie: pięćdziesiąt siedem tysięcy złotych, 00/100).
Zadanie nr 2: Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości: 17 000,00 PLN (słownie: siedemnaście tysięcy złotych, 00/100).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z projektowanymi postanowienia umowy i ustawą PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-07 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: 1. W prowadzonym postępowaniu Wykonawcy składają swoje oferty za pośrednictwem Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html .

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-07 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-05

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kościoła parafialnego - Połajewo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kościoła parafialnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: 57/2022 Wywóz gnojowicy
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Włocławek: Dostawy warzyw i owoców przetworzonych oraz mrożonych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej przebudowy drogi gminnej nr 440011S ul. Cegielnianej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: II PRZETARG BUDOWA BUDYNKU GARAŻOWEGO DLA OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W WOLBROMOWIE
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI