Budowa tężni solankowej i ogrodu halofitowego w Wołczynie

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa tężni solankowej i ogrodu halofitowego w Wołczynie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWołczyn
  • WojewództwoOpolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-11-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Wołczyn
  • Data publikacji ogłoszenia2018-10-18
  • Numer ogłoszenia637122-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 637122-N-2018 z dnia 2018-10-18 r.

Gmina Wołczyn: Budowa tężni solankowej i ogrodu halofitowego w Wołczynie
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Projekt pn. Ochrona gatunków i siedlisk solniskowych oraz innych zagrożonych zbiorowisk od wody zależnych na terenie gminy Wołczyn ” współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014 – 2020
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wołczyn, krajowy numer identyfikacyjny 53141303000000, ul. Dworcowa  1 , 46-250   Wołczyn, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 077 4188340 w. 106, e-mail leonchabraszewski@wolczyn.pl, faks 774 188 344.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.wolczyn.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.wolczyn.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymaga się składania ofert w formie pisemnej.
Adres:
Gmina Wołczyn, ul. Dworcowa 1, 46-250 Wołczyn

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa tężni solankowej i ogrodu halofitowego w Wołczynie
Numer referencyjny: ZBF.271.13.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zadanie nr 1. Budowa ogrodu halofitowego Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego oraz wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj wybuduj”. Podstawą prac projektowych jest program funkcjonalno-użytkowy zwany dalej „PFU”. Zagospodarowanie terenu na działce nr 258 ark. 3 obręb Wołczyn – działka jest własnością zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje, oprócz wykonania dokumentacji projektowej, wykonanie wszystkich obiektów ogrodu halofitowego wraz z obiektami pomocniczymi i zagospodarowaniem terenu. Ogród halofitowy obejmuje następujące obiekty: 1. Ogród halofitowy 2. Tężnia solankowa 3. Pomieszczenia techniczne tężni 4. Pawilon edukacyjny Realizacja obiektu rozumiana jest jako wykonanie wszelkich niezbędnych prac projektowych, wykonanie robót budowlanych, przekazanie zamawiającemu gotowych do użytkowania obiektów. Dokumentacja projektowa winna obejmować w szczególności: 1. Mapę do celów projektowych. 2. Badania geologiczne podłoża gruntowego. 3. Inwentaryzację zieleni podlegającej usunięciu, np. ze względu na kolizję z projektowaną inwestycją oraz ze względu na zły stan fitosanitarny, wraz z zestawieniem zieleni podlegającej usunięciu - w miarę potrzeb oraz uzyskaniem decyzji na wycinkę zieleni podlegającej usunięciu (jeśli wymagana). 4. Projekty przyłączy do obiektów sporządzone w sposób zgodny z obowiązującymi wymaganiami określonymi w prawie budowlanym oraz innymi przepisami branżowymi, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 5. Projekt budowlany. 6. Projekty wykonawcze wielobranżowe. 7. Specyfikacje techniczne wykonania obowiązków odbioru robót budowlanych. 8. Przedmiary robót i kosztorys inwestorski 9. Wszelkie inne projekty opracowania wymagane przepisami prawa. Projekt technologiczny powinien obejmować system uzdatniania solanki do parametrów umożliwiających zasilanie tężni. Do obowiązków wykonawcy należy uzyskanie pozwolenia na budowę dla inwestycji (jeśli wymagane) lub dokonanie zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Kluczborku. Po wykonaniu całego zamówienia wykonawca przedłoży zamawiającemu kosztorys powykonawczy. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych 1. Powierzchnia zainwestowania – 5033m2 2. Powierzchnia ogrodu halofitowego – 196m2 3. Powierzchnia jednostronna boczna złoża ociekowego tężni – 150m2 4. Powierzchnia pawilonu edukacyjnego – 48m2 5. Powierzchnia zabudowy tężni – 120 m2 6. Powierzchnia utwardzona – 620m2±10% 7. Powierzchnia zieleni parkowej – 4049m2±10% 8. Nasadzenia roślinami z gatunku soliród w ilości 10szt/m2 powierzchni ogrodu halofitowego Zadanie nr 2. Remont stawu w miejscowości Krzywiczyny Przedmiotem przedsięwzięcia jest remont stawu w miejscowości Krzywiczyny położonego na działce nr 30/3 ark. m. 5 – działka jest własnością zamawiającego. Powierzchnia stawu 0,2ha, średnia głębokość namułu 50cm. Zakres prac obejmuje wykoszenie porostów ze skarp oraz usunięcie namułu z wywiezieniem urobku poza teren stawu. Przedsięwzięcie obejmuje również dostawę i montaż 2 szt. tablic informacyjnych. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane pod nadzorem przyrodniczym, który zostanie zapewniony przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje także wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej.

II.5) Główny kod CPV: 71320000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45000000-7
45400000-1
45450000-6
45310000-3
45330000-9
45233250-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-11-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Dot. zadania nr 1: Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Minimalna suma ubezpieczenia 200 tys. zł. Dot. zadania nr 2: Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dot. zadania nr 1: Zamawiający uzna że wykonawca spełnia warunek jeżeli wykaże, że: a) W okresie ostatnich 5 lat wykonał co najmniej jedną tężnię solankową o powierzchni ociekowej dwustronnej min. 150m2, b) Dysponuje co najmniej 1 osobą zdolną do przyjęcia obowiązku kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane, Dot. zadania nr 2 Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, 2) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) Wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat licząc od dnia złożenia oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem poświadczeń potwierdzających, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone – zał. nr 4. W przypadku, gdy z przyczyn o charakterze obiektywnym, wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, może przedłożyć inne dokumentu. 2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia za kierowanie robotami budowlanymi (zał. nr 3) wraz z informacjami o posiadanym doświadczeniu, kwalifikacjach zawodowych niezbędnych do realizacji zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności i podstawie dysponowania nimi przez wykonawcę. 3) Dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości minimum 200 tys. zł.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Nie wymaga się.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca składający ofertę dot. zadania 1: Budowa ogrodu halofitowego zobowiązany jest do zabezpieczenia oferty wadium w kwocie: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych, zero groszy). Dla zadania 2: Remont stawu w Krzywiczynach – wadium nie wymaga się. 2. Wadium wnosi się skutecznie przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp w jednej lub kilku następujących formach: • Pieniądzu - wpłacając przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, na poniższy numer: Bank Spółdzielczy w Wołczynie Nr: 40 8876 0009 0000 1036 2000 0001 • Poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; • Gwarancjach bankowych; • Gwarancjach ubezpieczeniowych; • Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.2016 r.,poz.359). Pozostałe informacje dotyczące wadium zawiera SIWZ pkt. IX. Wymagania dotyczące wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres rekojmi 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający nie wyklucza możliwości zmian treści umowy w sytuacji, gdy zaistnieje niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia. 2. W przypadku konieczności wykonania zamówień dodatkowych możliwa będzie zmiana terminu wykonania zamówienia. 3. Zamawiający nie wyklucza zmiany terminu zakończenia robót budowlanych w przypadku przedłużającej się procedury oceny dokumentacji projektowej przez Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego lub przedłużającymi się procedurami związanymi z uzyskaniem niezbędnych opinii, pozwoleń lub uzgodnień wydawanych przez inne organy administracji. 4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy mogą być dokonane za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-11-30, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa ogrodu halofitowego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wielobranżowego projektu budowlanego oraz wykonanie robót budowlanych w formule „zaprojektuj wybuduj”. Podstawą prac projektowych jest program funkcjonalno-użytkowy zwany dalej „PFU”. Zagospodarowanie terenu na działce nr 258 ark. 3 obręb Wołczyn – działka jest własnością zamawiającego. Zakres zamówienia obejmuje, oprócz wykonania dokumentacji projektowej, wykonanie wszystkich obiektów ogrodu halofitowego wraz z obiektami pomocniczymi i zagospodarowaniem terenu. Ogród halofitowy obejmuje następujące obiekty: 1. Ogród halofitowy 2. Tężnia solankowa 3. Pomieszczenia techniczne tężni 4. Pawilon edukacyjny Realizacja obiektu rozumiana jest jako wykonanie wszelkich niezbędnych prac projektowych, wykonanie robót budowlanych, przekazanie zamawiającemu gotowych do użytkowania obiektów. Dokumentacja projektowa winna obejmować w szczególności: 1. Mapę do celów projektowych. 2. Badania geologiczne podłoża gruntowego. 3. Inwentaryzację zieleni podlegającej usunięciu, np. ze względu na kolizję z projektowaną inwestycją oraz ze względu na zły stan fitosanitarny, wraz z zestawieniem zieleni podlegającej usunięciu - w miarę potrzeb oraz uzyskaniem decyzji na wycinkę zieleni podlegającej usunięciu (jeśli wymagana). 4. Projekty przyłączy do obiektów sporządzone w sposób zgodny z obowiązującymi wymaganiami określonymi w prawie budowlanym oraz innymi przepisami branżowymi, polskimi normami oraz zasadami wiedzy technicznej. 5. Projekt budowlany. 6. Projekty wykonawcze wielobranżowe. 7. Specyfikacje techniczne wykonania obowiązków odbioru robót budowlanych. 8. Przedmiary robót i kosztorys inwestorski 9. Wszelkie inne projekty opracowania wymagane przepisami prawa. Projekt technologiczny powinien obejmować system uzdatniania solanki do parametrów umożliwiających zasilanie tężni. Do obowiązków wykonawcy należy uzyskanie pozwolenia na budowę dla inwestycji (jeśli wymagane) lub dokonanie zgłoszenia robót w Starostwie Powiatowym w Kluczborku. Po wykonaniu całego zamówienia wykonawca przedłoży zamawiającemu kosztorys powykonawczy. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu i zakres robót budowlanych 1. Powierzchnia zainwestowania – 5033m2 2. Powierzchnia ogrodu halofitowego – 196m2 3. Powierzchnia jednostronna boczna złoża ociekowego tężni – 150m2 4. Powierzchnia pawilonu edukacyjnego – 48m2 5. Powierzchnia zabudowy tężni – 120 m2 6. Powierzchnia utwardzona – 620m2±10% 7. Powierzchnia zieleni parkowej – 4049m2±10% 8. Nasadzenia roślinami z gatunku soliród w ilości 10szt/m2 powierzchni ogrodu halofitowego Prace objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane pod nadzorem przyrodniczym, który zostanie zapewniony przez Zamawiającego. Zamówienie obejmuje także wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71320000-7, 45000000-7, 45400000-1, 45450000-6, 45310000-3, 45330000-9, 45233250-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1100748,49
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rękojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Remont stawu w miejscowości Krzywiczyny
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem przedsięwzięcia jest remont stawu w miejscowości Krzywiczyny położonego na działce nr 30/3 ark. m. 5 – działka jest własnością zamawiającego. Powierzchnia stawu 0,2ha, średnia głębokość namułu 50cm. Zakres prac obejmuje wykoszenie porostów ze skarp oraz usunięcie namułu z wywiezieniem urobku poza teren stawu. Przedsięwzięcie obejmuje również dostawę i montaż 2 szt. tablic informacyjnych. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane pod nadzorem przyrodniczym, który zostanie zapewniony przez Zamawiającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 50764,80
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-15
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres rekojmi 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę odtwarzanie nawierzchni - Opole
  • Lokalizacja zleceniaopolskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę odtwarzanie nawierzchni z asfaltu lanego, SMA, betonu asfaltowego, kruszyw i destruktu oraz odtwarzanie nawierzchni z płytek betonowych, polbruku, kostki kamiennej oraz płyt typu WALETZKO. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI