Budowa tarasów i platform widokowych, przebudowa platform widokowych wraz z elementami...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa tarasów i platform widokowych, przebudowa platform widokowych wraz z elementami małej architektury, przebudową ciągów pieszych i budową miejsc postojowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz przebudowa nawierzchni drogi gminnej na terenie Miasta Szklarska Poręba
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSzklarska Poręba
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-07-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Szklarska Poręba
  • Data publikacji ogłoszenia2019-07-01
  • Numer ogłoszenia567634-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 567634-N-2019 z dnia 2019-07-01 r.

Miasto Szklarska Poręba: Budowa tarasów i platform widokowych, przebudowa platform widokowych wraz z elementami małej architektury, przebudową ciągów pieszych i budową miejsc postojowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz przebudowa nawierzchni drogi gminnej na terenie Miasta Szklarska Poręba
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Wieże widokowe, punkty widokowe i tarasy turystyczne w przygranicznych górach
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Szklarska Poręba, krajowy numer identyfikacyjny 23082164100000, ul. Granitowa  2 , 58-580  Szklarska Poręba, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 547 700, e-mail sekretariat@szklarskaporeba.pl, faks 757 547 724.
Adres strony internetowej (URL): http://www.szklarskaporeba.bip.net.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
http://www.szklarskaporeba.bip.net.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miejski w Szklarskiej Porębie, ul. Granitowa 2, 58-580 Szklarska Poręba

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa tarasów i platform widokowych, przebudowa platform widokowych wraz z elementami małej architektury, przebudową ciągów pieszych i budową miejsc postojowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz przebudowa nawierzchni drogi gminnej na terenie Miasta Szklarska Poręba
Numer referencyjny:
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
6


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie nawierzchni drogi gminnej dz. nr 417, 423/3 w ramach budowy 2 platform widokowych, infrastruktury technicznej – oświetlenia terenowego wraz z elementami małej infrastruktury w obrębie Skały Karczmarz w Szklarskiej Porębie na działkach nr 417, 420/2, 423/3 obr. 0005 Szklarska Poręba, budowie 2 platform widokowych, infrastruktury technicznej - oświetlenia terenowego wraz z elementami małej architektury w obrębie Skały Karczmarz w Szklarskiej Porębie na działkach nr 417, 420/2, 423/3, 423/4 obr. 0005 Szklarska Poręba, budowie tarasu widokowego wraz z elementami małej architektury, przebudowy ciągów komunikacyjnych oraz budowie miejsc postojowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w rejonie dworca PKP w Szklarskiej Porębie na działkach nr 378/4, 385/6 obr. 0005 w Szklarskiej Porębie, budowie trzech tarasów wraz z elementami małej architektury w obrębie skał, powyżej Zakrętu Śmierci na działce nr 78/76 obr. 0008 Szklarska Poręba w miejscu istniejącej infrastruktury turystycznej (punkt widokowy), wraz z wymianą istniejących barier, budowie platformy widokowej wraz z elementami małej architektury na Zbójeckich Skałach w Szklarskiej Porębie na działce nr 323/221 obr. 0002 Szklarska Poręba oraz przebudowie platformy widokowej wraz z elementami małej architektury na Złotym Widoku w Szklarskiej Porębie na działce nr 388/370 obr. 0003 Szklarska Poręba.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233220-7
45200000-9
45223000-6
45223100-7


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 462
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-07-26 2020-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Działalność zawodowa prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zmówienia nie wymaga posiadania specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie stawia warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca musi wykazać, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości minimum: 100.000,00 PLN w przypadku składania oferty na jedną (dowolną) Część Zamówienia, 200.000,00 PLN w przypadku składania oferty na dwie (dowolne) Części Zamówienia, 300.000,00 PLN w przypadku składania oferty na trzy (dowolne) Części Zamówienia, 400.000,00 PLN w przypadku składania oferty na cztery (dowolne) Części Zamówienia, 500.000,00 PLN w przypadku składania oferty na pięć (dowolnych) lub sześć (wszystkie) Części Zamówienia, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wymagane jest od wykonawcy dysponowanie Kierownikiem Budowy, który posiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy przy realizacji robót budowlanych w specjalności drogowej, w zakresie budowy lub przebudowy dróg oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej - w przypadku składania oferty na realizację części 1 zamówienia, co najmniej 24 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy przy realizacji robót budowlanych w specjalności konstrukcyjnej, w zakresie budowy obiektów konstrukcyjnych oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub konstrukcyjno-inżynieryjnej - w przypadku składania oferty na realizację części nr 2, 3, 4, 5 i/lub 6 zamówienia, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 2272 z późn. zm.) Kierownikiem robót branży sanitarnej, który posiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub majstra przy realizacji zewnętrznych robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych- w przypadku składania oferty na realizację części nr 3 zamówienia, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów — dla sieci kanalizacyjnych, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz.65). Kierownikiem robót branży elektrycznej, który posiada co najmniej 24 miesięczne doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót lub majstra przy realizacji zewnętrznych robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych – w przypadku składania oferty na realizację części nr 2 i 3 zamówienia, lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów — dla sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r. poz.65). Wymagane jest od wykonawcy należyte zrealizowanie nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym czasie co najmniej 1 realizacji obejmującej zakresem budowę, przebudowę lub odbudowę drogi, placu lub parkingu powierzchni nie mniejszej niż 1000 m2, o nawierzchni z kostki brukowej kamiennej – w przypadku składania oferty na realizację części nr 1 zamówienia, co najmniej 2 realizacji obejmujących zakresem budowę, przebudowę lub modernizację obiektów inżynieryjnych o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN (netto) każdy w przypadku składania oferty na część nr 2, 3, 5 i/lub 6 zamówienia,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)






III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu wykazania braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w terminie 3 dni od dnia przekazania, na stronie internetowej Zamawiającego, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 upzp., wykonawca musi przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 SIWZ. Wraz z oświadczeniem, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą/mi nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania osobami, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 SIWZ stosownie dla Części 1., 2., 3., 4., 5. i dla Części 6.), 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 SIWZ stosownie dla Części 1., 2., 3., 5. i dla Części 6.). W przypadku „innego dokumentu” - wykonawca jest zobowiązany do podania tych przyczyn o obiektywnym charakterze.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
brak
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku, kiedy wykonawca korzysta z Podmiotu udostępniającego zasoby („inny podmiot”) celem wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu - stosowne zobowiązanie tego Podmiotu udostępniającego- wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 SIWZ. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak okoliczności powodujących wykluczenie wykonawcy z postępowania-wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP składają zgodnie z wymaganiami SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium: dla Części 1. w kwocie 15 000 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych), dla Części 2. w kwocie 5 000 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych), dla Części 3. w kwocie 17 000 zł. (słownie: siedemnaście tysięcy złotych), dla Części 4. w kwocie 2 900 zł. (słownie: dwa tysiące dziewięćset złotych), dla Części 5. w kwocie 15 000 zł. (słownie: piętnaście tysięcy złotych), dla Części 6. w kwocie 4 000 zł. (słownie: cztery tysiące złotych), w przypadku złożenia oferty na dwie lub więcej części Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości sumy kwot wadiów wskazanych dla poszczególnych części zamówienia. Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z 09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn. Dz. U. z 2019 r., poz. 310). Polisa, gwarancja, poręczenie lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami SIWZ, następuje jego bezwarunkowa wypłata w pełnej wysokości bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. Koniecznym jest, żeby dokument ten obejmował odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 upzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić - przelewem na rachunek Zamawiającego, otwarty w PLN: Santander Bank Polska S. A. 1 Oddział w Szklarskiej Porębie nr rachunku 68 1090 1984 0000 0001 0081 6338, z adnotacją w tytule wpłaty: „Wadium – Budowa tarasów i platform widokowych Szklarska Poręba – Część: …..”. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna - wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Wniesione wadium w takiej formie winno obowiązywać od dnia składania oferty (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą zgodnie z art. 85 upzp, Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skuteczne wówczas, gdy Bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew najpóźniej przed upływem terminu składania ofert. Dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest nie wystarczającym warunkiem do stwierdzenia terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. W przypadku, kiedy wnoszone wadium w postaci gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych dotyczy zabezpieczenia oferty składanej przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - w treści gwarancji bankowych bądź ubezpieczeniowych muszą znajdować się wszystkie podmioty (członkowie konsorcjum, wspólnicy spółki cywilnej, partnerzy spółki joint venture) wymienieni jako wykonawcy. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ust. 1 do ust. 4 upzp. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i ust. 3a upzp., z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, których mowa w art. 25 ust. 1 upzp., oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 (patrz: punkt XI.5 c) i d)), co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. W zakresie wadium obowiązują uregulowania zawarte w art. 45 i art. 46 upzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Umowna Cena 60,00
Walory ludzkie 25,00
Gwarancja jakości 15,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w formie pisemnej, pod rygorem nieważności w zakresie: 1) terminu, o którym mowa w punkcie VII. ulega przedłużeniu w przypadku wystąpienia: siły wyższej, za którą uznaje się zdarzenie, bądź połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych od całości zobowiązań wynikających z Umowy, których Zamawiający lub wykonawca nie mógł przewidzieć i którym nie mógł zapobiec, ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla stosunków zobowiązaniowych; zjawisk atmosferycznych, za które uznaje się: wysokie temperatury ponad przeciętne, deszcz, śnieg, grad, zamieć śnieżną, pyłową, mgłę, gołoledź, dymy, huragan lub inny wiatr o sile huraganu, powodzie; ograniczeń wynikających z powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub decyzji organów administracji samorządowej lub rządowej Jeżeli termin wystąpienia i czas trwania tych zdarzeń lub siła, natężenie lub temperatura, zjawisk atmosferycznych uniemożliwi Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy w tym terminie. Termin, o którym mowa wyżej ulega przedłużeniu, o czas, w którym zdarzenia, o których mowa wyżej uniemożliwiają wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. 2) zmiany kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu zamówienia na osobę(y) spełniającą(e) co najmniej warunki podmiotowe określone w Rozdz. I IDW, 3) zmiany lub konieczności dodatkowego wprowadzenia na plac budowy— podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, 4) rezygnacji z wykonania pełnego zakresu rzeczowego objętego zamówieniem w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz z jednoczesnym związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, w oparciu o dostarczony przed podpisaniem umowy kosztorys lub kalkulację wyceny, 5) wprowadzenia robót zamiennych podczas realizacji umowy wynikających z rzeczywistych warunków występujących w trakcie realizacji prac, których zakres rzeczowy nie wykracza poza zakres opisany w Dokumentacji projektowej, nie powodujących zmiany umownej ceny, 6) zastosowania innych rozwiązań technicznych, technologicznych lub materiałów, ze względu na zmiany w przepisach prawa powszechnie obowiązującego lub warunków technicznych lub technologicznych, czego nie można było wcześniej przewidzieć, 7) konieczności wykonania dodatkowych robót budowlanych i/lub robót zabezpieczających będących wynikiem znaleziska o znaczeniu historycznym lub archeologicznym, powodujących uzasadnione, dodatkowe koszty. W takim przypadku umowny cykl realizacji zamówienia ulega przerwaniu, a jego ponowne wznowienie nastąpi po otrzymaniu zgody ustanowionego, przez Zamawiającego, nadzoru archeologicznego. Jeżeli zmiana, o której mowa wyżej będzie prowadzić do zwiększenia wynagrodzenia, Wykonawca przedstawia Zamawiającemu uzasadnione koszty zmiany, mające wpływ na to zwiększenie. Zmiany, o których mowa wyżej nie mogą wprowadzać warunków, które, gdyby były postawione w postępowaniu o udzielenie zamówienia, to w tym postępowaniu wzięliby lub mogliby wziąć udział inni wykonawcy lub przyjęto by oferty innej treści, nie mogą naruszać równowagi ekonomicznej umowy na korzyść wykonawcy w sposób nieprzewidziany pierwotnie w umowie, nie mogą zmieniać ogólnego charakteru umowy, w stosunku do charakteru umowy w pierwotnym brzmieniu. Sporządzenia aneksu do umowy nie wymaga: zmiana danych teleadresowych, zmiana osób wskazanych do kontaktów między stronami umowy, zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana rachunku bankowego), zmiana kluczowego personelu wykonawcy wskazanego w ofercie do realizacji przedmiotu w przypadku pisemnego wyrażenia zgody przez Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-16, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Przebudowa nawierzchni drogi gminnej dz. nr 417, 423/3 w ramach budowy 2 platform widokowych, infrastruktury technicznej – oświetlenia terenowego wraz z elementami małej infrastruktury w obrębie Skały Karczmarz w Szklarskiej Porębie na działkach nr 417, 420/2, 423/3 obr. 0005 Szklarska Poręba.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Na odcinku od skały Karczmarz w dół do drogi krajowej nr 3 (km 0+208-0+277,50) droga stanowi historyczny trakt komunikacyjny objęty ochroną konserwatorską. Na przedmiotowym odcinku droga posiada nawierzchnię z bruku kamiennego w złym stanie technicznym. Nawierzchnia posiada liczne załamania oraz koleiny i wymaga remontu. Na pozostałym odcinku droga posiada nawierzchnię gruntową Projekt przewiduje przebudowę nawierzchni polegającą na wykonaniu nowej konstrukcji jezdni z nawierzchnią z kostki brukowej kamiennej ograniczoną krawężnikiem drogowym kamiennym 11/22/100 cm bez ścięcia, zatopionym do projektowanego poziomu nawierzchni jezdni. Na odcinku stanowiącym historyczny trakt projektuje się przełożenie istniejącego bruku na nową podbudowę ograniczoną krawężnikie
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45233220-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-26
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Umowna cena 60,00
Walory ludzkie 25,00
Gwarancja jakości 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa 2 platform widokowych, infrastruktury technicznej - oświetlenia terenowego wraz z elementami małej architektury w obrębie Skały Karczmarz w Szklarskiej Porębie na działkach nr 417, 420/2, 423/3, 423/4 obr. 0005 Szklarska Poręba
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotowa inwestycja polega na aranżacji terenu w obrębie skał, oświetleniu terenu wzdłuż ciągu komunikacyjnego, a także lokalizacji elementów małej architektury. Projekt przewiduje budowę dwóch platform widokowych: jednej - na szczycie Skały Karczmarz w formie nadwieszonego nad skałami balkonu szerokości od 2,0 m do 2,40 m i długości 11,25 m zwieńczonego szklaną, opcjonalnie ażurową metalową barierą z zamocowaną systemowo metalową pulpitową tablicą informacyjną wys. maksymalnej 1,35 m. Osadzenie platformy widokowej odbywać się będzie w stabilnym podłożu - w górnej części skały, od strony stoku, w rejonie aktualnego posadowienia zakotwień służących stabilizacji skały, między istniejącymi linami zabezpieczającymi w sposób nie naruszający ich konstrukcji. Podest nie będzie bezpośrednio spoczywał na przedniej powierzchni skały. Stalowa konstrukcja platformy widokowej, wykonana z kratownic spiętych stalowymi belkami oraz z krat pomostowych, ma surową industrialną formą nawiązywać do istniejących zabezpieczeń skał. Również balustrada wzdłuż dłuższych krawędzi platformy ma korespondować z elementami lin i siatek zabezpieczających. Projektuje się ją jako metalową, ażurową o prześwicie maksymalnym między elementami do 12 cm. Dopuszcza się „ocieplenie” wyglądu rzeczonej platformy widokowej poprzez zastosowanie drewna, np. desek maskujących elementy konstrukcji stalowych, drewnianych pochwytów itp. Projektowana rzędna posadzki górnej platformy widokowej wynosi: + 1,95 = 651,70 m n.p.m.; drugiej - zlokalizowanej poniżej projektowanej stalowej platformy widokowej. Projektuje się ją jako drewniany taras naziemny o prostokreślnym nieregularnym kształcie, dostosowanym do kształtu formacji skalnej, dostępny z poziomu drogi, osłonięty od skał drewnianą ażurową instalacją w formie „pergoli” wykonaną z belek o przekroju 16 x 16 cm i 16 x 21 cm. Wsunięte o 45 cm belki na odcinku ok. 2,00 m tworzą siedzisko. Przewiduje się wykonanie balustrad niższego tarasu nawiązujących formą do balustrad wyższej platformy widokowej. Planuje się też zabezpieczyć skarpę poniżej dolnego tarasu balustradą analogiczną do barier ochronnych punktów widokowych, zgodnie z projektem zagospodarowania terenu.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45223000-6, 45200000-9, 45223100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-26
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Umowna cena 60,00
Walory ludzkie 25,00
Gwarancja jakości 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa tarasu widokowego wraz z elementami małej architektury, przebudowy ciągów komunikacyjnych oraz budowie miejsc postojowych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną w rejonie dworca PKP w Szklarskiej Porębie na działkach nr 378/4, 385/6 obr. 0005 w Szklarskiej Porębie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotowa inwestycja polega na aranżacji terenu w obrębie dworca PKP. Planuje się stworzenie reprezentacyjnego placu naprzeciw budynku dworca z rozległym widokiem na panoramę Karkonoszy. Dodatkowo projekt zakłada nieznaczne skorygowanie przebiegu i odtworzenie dawnego ciągu pieszego opadającego ze zbocza w kierunku budynku nr 5 - w postaci schodów terenowych. Zakłada także przebudowę ciągu pieszego wzdłuż ul. Dworcowej. Zakres opracowania nie obejmuje przebudowy drogi dojazdowej i chodnika zlokalizowanego po północnej stronie drogi. W zachodniej części założenia projektuje się lokalizację 24 miejsc postojowych dla samochodów osobowych o nawierzchni asfaltowej w odległości min. 6,47 m od granicy działki, a także pas zieleni niskiej i nasadzenia 7 drzew liściastych odpornych na panujące w Szklarskiej Porębie warunki klimatyczne. Pas zieleni na całej długości należy oddzielić od krawędzi skarpy metalową barierą ochronną o wysokości 110 cm. Obszerny taras widokowy będzie posiadał dwie nawierzchnie, jedną kamienną, np. z płyt granitowych prostokątnych, drugą z desek kompozytowych. U styku dwu nawierzchni projektuje się odwodnienie liniowe. Poziom tarasu o nawierzchni kamiennej będzie dostosowany do poziomu istniejącego terenu, natomiast część placu - o nawierzchni z desek kompozytowych, będzie się schodkowo obniżał w kierunku krawędzi skarpy tworząc drugi poziom punktu widokowego, a różnica wysokości między oboma platformami wyniesie 90 cm. Górną część projektuje się jako liniową nieregularną o szerokości maksymalnej do 7,16 m przechodzącą w kierunku wschodnim w ciąg komunikacji pieszej szer. 150 cm - chodnik wzdłuż ul. Dworcowej. Teren niższej części placu wyprofilowano w dwa stopnie wysokości 45 cm i głębokości 75 cm, które tworzyć będą długie siedzisko. Został ukształtowany po łuku. Na całej długości tarasu dolnego projektuje się taką samą szerokość traktu pieszo-jezdnego wynoszącą 200 cm. Taras górny z dolnym łączyć będą schody terenowe zlokalizowane w centralnej i wschodniej części placu, a także rampa po zachodniej stronie punktu widokowego o kącie nachylenia 5,35%. Oba poziomy tarasów zwieńczone balustradą ze szkła warstwowego bezpiecznego hartowanego (aminowanego o wysokości 110 cm. Schody terenowe projektuje się o wysokości stopni 15 cm i głębokości 35 cm. Będą obustronnie wyposażone w balustrady i poręcze. Trakt pieszo-jezdny dolnego tarasu przechodzić będzie w kierunku wschodnim w schody terenowe szer. 180 cm (162 cm w świetle przejścia), spoczywające bezpośrednio na gruncie, odgrodzone od nasypu skarpy murem oporowym żelbetowym gr. 20 cm, wykończonym powyżej gruntu okładziną kamienną. Schody terenowe należy wyposażyć w barierę ochronną pełną, np. z metalu kortenowego wys. 110 cm (od strony krawędzi skarpy) oraz obustronne stalowe poręcze wys. 110 cm. Ukształtowanie schodów terenowych, które wynika z pierwotnego układu komunikacji na skarpie. Powstałe nasypy należy odpowiednio wyprofilować, wzmocnić i pokryć nawierzchnią trawiastą. Drzewa kolidujące z projektowanym zamierzeniem (5 szt.) usunąć. Ciąg pieszy zlokalizowany wzdłuż drogi dojazdowej do dworca PKP zabezpieczyć od strony skarpy metalowymi ażurowymi barierami ochronnymi o wysokości 110 cm. Na projektowanym terenie planuje się lokalizację 13 latarni: 11 sztuk o wys. 6 m (L3 - L13) i 2 sztuki o wys. 7 m (L1 i L2). Planuje się wymienić jeden słup napowietrznej linii energetycznej na nowy, betonowe słupy zaznaczone w projekcie zagospodarowania terenu do usunięcia należy zdemontować, a napowietrzną linię energetyczną skablować zgodnie z warunkami usunięcia kolizji wydanymi przez Tauron Dystrybucja S.A. Ponadto przewiduje się unieczynnienie i usunięcie starego oświetlenia terenu - kabla zasilającego i latarni ulicznych. W linii głównego wejścia do budynku dworca PKP, niemal na środku projektowanego założenia zlokalizowany jest naziemny hydrant HP 80, który planuje się nieznacznie przesunąć w stronę budynku i wykonać jako podziemny. Istniejące na projektowanym terenie znaki, tablice informacyjne, bariery ochronne i ogrodzenia należy zdemontować. Projektuje się zmianę posadowienia drewnianego drogowskazu (oznaczenia atrakcji turystycznych) w inne miejsce w obrębie placu, a także wykonanie nowych tablic i tabliczek informacyjnych – w tym jedną pulpitową tablicę informacyjną należy umieścić systemowo na barierze ochronnej niższego tarasu. Ponadto przewiduje się lokalizację drewnianej ławki na konstrukcji stalowej, stojaków na rowery, sprzęt narciarski i snowboardowy i 6 koszy na śmieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45223000-6, 45223100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-26
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Umowna cena 60,00
Walory ludzkie 25,00
Gwarancja jakości 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa trzech tarasów wraz z elementami małej architektury w obrębie skał, powyżej Zakrętu Śmierci na działce nr 78/76 obr. 0008 Szklarska Poręba w miejscu istniejącej infrastruktury turystycznej (punkt widokowy), wraz z wymianą istniejących barier.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotowa inwestycja polega na przebudowie istniejących elementów infrastruktury turystycznej w obrębie najwyższego punktu skał - punktu widokowego - zlokalizowanego powyżej Zakrętu Śmierci, a także w najbliższym jego otoczeniu. Projektuje się odtworzenie trzech tarasów, które należy wykonać z drewna ryflowanego. Każdy taras będzie miał powierzchnię nie przekraczającą 35 m2. Drewniane platformy będą zlokalizowane w miejscu starych platform na zastanych trzech ewidentnych wypłaszczeniach terenu w obrębie skał. Projektowana rzędna posadzki najwyższego tarasu wynosi: +1,35 = 804,40 m n.p.m. Projektowana rzędna posadzki środkowego tarasu wynosi: ±0,00 = 803,05 m n.p.m. Projektowana rzędna posadzki najniższego tarasu wynosi: -1,35 = 801,70 m n.p.m. Ścieżki i stopnie pomiędzy poszczególnymi tarasami zlokalizowanymi na różnych wysokościach należy ułożyć z monolitycznych bloków skalnych pochodzenia regionalnego (kamień lokalny). Istniejące bariery zakłada się wymienić na nowe - metalowe, ażurowe, kotwione bezpośrednio do skały. Do balustrady, zlokalizowanej na wysokości środkowego tarasu, należy przymocować metalową pulpitową tablicę informacyjną (z opisem panoramy Karkonoszy) na wysokości do 135 cm. W najstromszym „odcinku komunikacyjnym” między najwyższym tarasem punktu widokowego, a tarasem środkowym przewiduje się odtworzenie schodów terenowych z bloków skalnych oraz metalowej ażurowej balustrady - o wyglądzie analogicznym do wymienionych barier ochronnych punktu widokowego - którą należy zakotwić do kamiennych stopni. Przewidziano wymianę małej architektury: 4 drewnianych ławek w górnej części punktu widokowego na tarasach (4 ławki o długości ok. 1,5m i 2m) oraz drewnianych stojaków rowerowych (3 stojaki po 5 stanowisk do parkowania rowerów) - 2 ustawionych wzdłuż drogi, jednego w obrębie remontowanych tarasów, a także lokalizację wolno stojącej tablicy informacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45223000-6, 45223100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-26
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Umowna cena 60,00
Walory ludzkie 25,00
Gwarancja jakości 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Budowa platformy widokowej wraz z elementami małej architektury na Zbójeckich Skałach w Szklarskiej Porębie na działce nr 323/221 obr. 0002 Szklarska Poręba.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotowa inwestycja polega na budowie drewnianej platformy widokowej o powierzchni ok. 180 m2 na konstrukcji stalowej wspartej na stalowych słupach zakotwionych do skały. Obiekt zaprojektowano jako organiczną formę wijącą się i rozlewającą między istniejącymi drzewami. Na taras z drewna ryflowanego, korespondującego kolorystycznie z istniejącą w sąsiedztwie wiatą rekreacyjną, planuje się wchodzić bezpośrednio z drogi leśnej, a platformę wykonać jako płaską, na wysokości rzeczonej drogi. Platforma będzie wyniesiona ponad półkę skalną, na której znajduje się punkt widokowy, o ok. 2 m. Projektowana rzędna posadzki platformy widokowej wynosi: ± 0,00 = 674,60 m n.p.m. Wzdłuż krawędzi platformy widokowej projektuje się bariery pełne wys. 11 0 cm kolorem i strukturą przypominające zardzewiały metal (np. bariery ze stali kortenowej). Na barierze wieńczącej punkt widokowy należy przymocować metalową pulpitową tablicę informacyjną (z opisem panoramy Karkonoszy) na wysokości maksymalnej do 135 cm. Przewidziano uzupełnienie małej architektury o drewnianą ławę zlokalizowaną na platformie widokowej, drewniany stojak rowerowy na 5 stanowisk do parkowania rowerów oraz dodatkową wolno stojącą tablicę informacyjną wysokości do 18 0 cm' ustawione w okolicy istniejącej wiaty rekreacyjnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45200000-9, 45223000-6, 45223100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-26
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Umowna cena 60,00
Walory ludzkie 25,00
Gwarancja jakości 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Przebudowa platformy widokowej wraz z elementami małej architektury na Złotym Widoku w Szklarskiej Porębie na działce nr 388/370 obr. 0003 Szklarska Poręba.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotowa inwestycja polega na modernizacji istniejących zabezpieczeń skały w obrębie dwu półek skalnych - zabezpieczenie dojścia do punktu widokowego. Projekt przewiduje wymianę balustrady wzdłuż krawędzi skał (od Grobu Karkonosza do półek skalnych), wymianę wszystkich balustrad na punkcie widokowym na delikatną balustradę metalową, ażurową, kotwioną bezpośrednio do skał oraz instalację podestu na niższej półce skalnej - zejście poprzez metalowe schody terenowe, np. z krat pomostowych, w centralnej i wzdłuż wschodniej części skał, na dolną platformę wzniesioną ponad skały o nieregularnym, prostokreślnym kształcie. Całość zabezpieczona barierami i poręczami metalowymi o wyglądzie analogicznym do wyglądu balustrad w obrębie całego punktu widokowego – metalowa, delikatna, ażurowa konstrukcja. Taras na niższej półce skalnej o pow. maksymalnej do 70 m2 - z drewna ryflowanego, zwieńczony balustradą. Rzędna posadzki niższej platformy ochronnej wynosi: - 4,37 = 594,35 m n.p.m. Nawierzchnię górnego tarasu zaleca się pozostawić bez zmian - jako nieutwardzoną. Na barierach wieńczących poszczególne tarasy punktów widokowych należy przymocować metalowe pulpitowe tablice informacyjne (z opisem panoramy Karkonoszy) na wysokości maksymalnej do 135 cm. Przewidziano wymianę i uzupełnienie małej architektury o drewniane stojaki rowerowe (co najmniej 2 stojaki po 5 stanowisk do parkowania rowerów) 2 drewniane ławy, 6 drewnianych ławek i do 12 drewnianych leżaków oraz dodatkową metalową tablicę informacyjną wysokości do 180 cm. Meble sugeruje się ustawiać dość nieregularnie - niejako „rozrzucić” w okolicy półek skalnych oraz wśród istniejących drzew - nie tworząc ściśle określonego, wyraźnego układu. Założenie ma wpisywać się w krajobraz - dopełniać obrazu całości, ułatwiając jednocześnie dostęp do niższych partii skalnych, a nie dominować w terenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45223000-6, 45200000-9, 45223100-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia: 2019-07-26
data zakończenia: 2020-10-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Umowna cena 60,00
Walory ludzkie 25,00
Gwarancja jakości 15,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie instalacji hydraulicznej - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania24-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie instalacji hydraulicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI