Budowa stacji transformatorowo - rozdzielczej STR 6/0,5/0,4/0,23 kV zasilajacej urzadzenia...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa stacji transformatorowo - rozdzielczej STR 6/0,5/0,4/0,23 kV zasilajacej urzadzenia pompowni głebinowej "Katowice" wraz z zapleczem sanitarno - magazynowym dla Spółki Restrukturyzacji Kopaln S.A., Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopaln w Czeladzi - etap I i II
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBytom
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-06-10
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySpółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-23
  • Numer ogłoszenia551501-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 551501-N-2019 z dnia 2019-05-23 r.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.: Budowa stacji transformatorowo - rozdzielczej STR 6/0,5/0,4/0,23 kV zasilajacej urzadzenia pompowni głebinowej "Katowice" wraz z zapleczem sanitarno - magazynowym dla Spółki Restrukturyzacji Kopaln S.A., Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopaln w Czeladzi - etap I i II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., krajowy numer identyfikacyjny 27690250400000, ul. Strzelców Bytomskich  207 , 41-914  Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48323513364, e-mail przetargi@srk.com.pl, faks +48323513369.
Adres strony internetowej (URL): ww.srk.com.pl
Adres profilu nabywcy: www.srk.com.pl
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.srk.com.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.srk.com.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy złożyc w zamknietej kopercie w siedzibie Zamawiajacego – KANCELARIA Spółki (pokój 108a - parter)
Adres:
ul. Strzelców Bytomskich 207; 41 - 914 Bytom

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa stacji transformatorowo - rozdzielczej STR 6/0,5/0,4/0,23 kV zasilajacej urzadzenia pompowni głebinowej "Katowice" wraz z zapleczem sanitarno - magazynowym dla Spółki Restrukturyzacji Kopaln S.A., Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopaln w Czeladzi - etap I i II
Numer referencyjny: ZP-CZOK-0004/19
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowa stacji transformatorowo – rozdzielczej STR 6/0,5/0,4/0,23 kV zasilajacej urzadzenia pompowni głebinowej „Katowice” wraz z zapleczem sanitarno – magazynowym dla Spółki Restrukturyzacji Kopaln S.A., Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopaln w Czeladzi – etap I i II. Lokalizacja. CZOK Ruch I Pompownie Głebinowe Pompownia Głebinowa „Katowice”

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-10-30

II.9) Informacje dodatkowe: PODWYKONAWSTWO 1. Zamawiający nie wprowadza żadnych ograniczeń odnosnie zakresu prac, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyc podwykonawcy. 2. Powierzenie części zamówienia podwykonawcy: 1. Wykonawca moze powierzyc wykonanie czesci zamówienia podwykonawcy. 2. Zamawiajacy zada wskazania przez Wykonawce czesci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyc podwykonawcom i podania przez Wykonawce firm podwykonawców. 3. Jezeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał sie, na zasadach okreslonych w art. 22a ust 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postepowaniu lub kryteriów selekcji, Wykonawca jest obowiazany wykazac Zamawiajacemu, iz proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie, spełnia je w stopniu nie mniejszym niz podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał sie w trakcie postepowania o udzielenie zamówienia. 3. Informacje dotyczace umowy o podwykonawstwo dla zamówien na roboty budowlane: 1. Wymagania dotyczace umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem sa roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiajacego odpowiednio zastrzeen lub sprzeciwu: a) termin zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy nie moze byc dłuzszy niz 30 dni od dnia doreczenia Wykonawcy, podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy faktury lub rachunku, potwierdzajacych wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 2. Nie podlegaja obowiazkowi przedkładania Zamawiajacemu umowy o podwykonawstwo, których przedmiotem sa dostawy lub usługi, których: a) wartosc stanowi mniej niz 0,5% wartosci umowy w sprawie zamówienia publicznego (wyłaczenie to nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartosci wiekszej niz 50 000,00 zł), 3. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane zamierzajacy zawrzec umowe o podwykonawstwo, której przedmiotem sa roboty budowlane, jest obowiazany, w trakcie realizacji zamówienia publicznego na roboty budowlane, do przedłozenia Zamawiajacemu projektu tej umowy, a takze projektu jej zmiany, przy czym podwykonawca lub dalszy podwykonawca jest obowiazany dołaczyc zgode Wykonawcy na zawarcie umowy o podwykonawstwo o tresci zgodnej z projektem umowy. 4. Projekt umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem sa roboty budowlane winien zawierac co najmniej: a) zakres zamówienia powierzonego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, b) termin realizacji, c) obowiazki Wykonawcy, d) obowiazki podwykonawcy lub dalszego podwykonawcy, e) wysokosc wynagrodzenia nalenego podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, f) termin i warunki zapłaty wynagrodzenia podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy, 5. Zamawiajacy w terminie 7 dni od dnia otrzymania, zgłasza w formie pisemnej zastrzezenia do projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem sa roboty budowlane, i do projektu jej zmiany, niespełniajacej wymagan okreslonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuzszy niz 30 dni od dnia doreczenia faktury lub rachunku potwierdzajacych wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej. 6. Niezgłoszenie w formie pisemnej zastrzezen do przedłozonego projektu umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem sa roboty budowlane, w terminie 7 dni, uwaa sie za akceptacje projektu umowy przez Zamawiajacego. 7. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiajacemu poswiadczona za zgodnosc z oryginałem kopie zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem sa roboty budowlane, i jej zmian w terminie 7 dni od dnia jej zawarcia. 8. Zamawiajacy, w terminie 7 dni zgłasza w formie pisemnej sprzeciw do umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem sa roboty budowlane, i do jej zmian w przypadku niespełnienia wymagan okreslonych w SIWZ i gdy termin zapłaty wynagrodzenia nie odpowiada wymaganemu. 9. Niezgłoszenie w formie pisemnej sprzeciwu do przedłozonej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem sa roboty budowlane, w terminie 7 dni, uwaa sie za akceptacje umowy przez Zamawiajacego. 10. Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zamówienia na roboty budowlane przekłada Zamawiajacemu poswiadczona za zgodnosc z oryginałem kopie zawartej umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem sa dostawy lub usługi, w terminie 7 dni od https://bzp.uzp.gov.pl/ZP400PodgladOpublikowanego.aspx?id=76f22f... 5 z 16 2019-03-20, 10:57 dnia jej zawarcia z wyłaczeniem umów o podwykonawstwo o wartosci mniejszej ni 0,5% wartosci umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz umów o podwykonawstwo, których przedmiot został wskazany przez Zamawiajacego w SIWZ, jako niepodlegajacy niniejszemu obowiazkowi. Wyłaczenie, o którym mowa w pierwszym zdaniu tego ustepu, nie dotyczy umów o podwykonawstwo o wartosci wiekszej ni 50 000,00 zł. 11. W przypadku, o którym mowa powyej, jeeli termin zapłaty wynagrodzenia jest dłuzszy niz 30 dni od dnia doreczenia faktury lub rachunku potwierdzajacych wykonanie zleconej podwykonawcy lub dalszemu podwykonawcy dostawy, usługi lub roboty budowlanej, Zamawiajacy informuje o tym Wykonawce i wzywa go do doprowadzenia do zmiany tej umowy pod rygorem wystapienia o kare umowna. 12. Przepisy powyej stosuje sie odpowiednio do zmian tej umowy o podwykonawstwo.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiajacy uzna warunek w zakresie zdolnosci technicznej lub zawodowej za spełniony, jezeli Wykonawca wykaze sie: a) dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawce do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnosci odpowiedzialnymi za swiadczenie usług, kontrole jakosci lub kierowanie robotami budowlanymi posiadajacymi uprawnienia w zakresie: Dla robót budowlanych • kierownik budowy – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczen w specjalnosci konstrukcyjno-budowlanej, aktualne zaswiadczenie o przynaleznosci do Okregowej Izby Inzynierów Budownictwa oraz stwierdzenie kwalifikacji przez organ nadzoru górniczego do wykonywania czynnosci osoby dozoru ruchu w specjalnosci budowlanej w podziemnych zakładach górniczych (nie dopuszcza sie osób dozoru nizszego) – 1 osoba, • kierownik robót – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczen w specjalnosci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzadzen elektrycznych i elektroenergetycznych oraz aktualne zaswiadczenie o przynaleznosci do Okregowej Izby Inynierów Budownictwa oraz stwierdzenie kwalifikacji przez organ nadzoru górniczego do wykonywania czynnosci osoby dozoru ruchu w specjalnosci budowlanej w podziemnych zakładach górniczych – 1 osoba, • kierownik robót – uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczen w specjalnosci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzadzen cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociagowych i kanalizacyjnych oraz aktualne zaswiadczenie o przynaleznosci do Okregowej Izby Inynierów Budownictwa oraz stwierdzenie kwalifikacji przez organ nadzoru górniczego do wykonywania czynnosci osoby dozoru ruchu w specjalnosci budowlanej w podziemnych zakładach górniczych – 1 osoba. Dla robót budowlanych i elektrycznych • pracownicy brygad wykonujacych prace budowlane i rozbiórkowe – (w ilosci i zakresie niezbednym do terminowej realizacji zamówienia) w których składzie beda osoby o kwalifikacjach i uprawnieniach adekwatnych do zakresu wykonywanych prac, (potwierdzone za zgodnosc z oryginałem dokumenty potwierdzajace posiadane uprawnienia – jezeli sa wymagane, Wykonawca przedłozy Zamawiajacemu przed przystapieniem do prac). Prace przy urzadzeniach elektroenergetycznych moga byc wykonywane i nadzorowane przez osoby posiadajace: • pracownicy nadzorujacy prace przy urzadzeniach elektroenergetycznych – stwierdzone kwalifikacje co najmniej osoby dozoru ruchu elektrycznego pod ziemia, zgodnie z obowiazujacymi w tym zakresie przepisami – Rozporzadzeniem Ministra Srodowiska z dnia 02.08.2016 r. w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego lub co najmniej osoby sredniego dozoru ruchu w specjalnosci elektrycznej, zgodnie z rozporzadzeniem Ministra Gospodarki z dnia 15 grudnia 2011 r. (Dz. U. Nr 275, poz. 1628) w sprawie kwalifikacji w zakresie górnictwa i ratownictwa górniczego oraz swiadectwo kwalifikacyjne grupy 1 do wykonywania prac na stanowisku dozoru przy montazu i wykonywaniu prac kontrolno-pomiarowych przy urzadzeniach, instalacjach i sieciach elektroenergetycznych o napieciu znamionowym powyzej 1 kV (D), zgodnie z rozporzadzeniem Ministra gospodarki, Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujace sie eksploatacja urzadzen, instalacji i sieci – co najmniej 2 osoby. • elektromonterzy – powinni posiadac swiadectwo kwalifikacyjne grupy 1 do wykonywania prac przy montazu i wykonywaniu prac kontrolno – montazowych przy urzadzeniach, instalacjach i sieciach elektroenergetycznych o napieciu znamionowym powyzej 1 kV (E), zgodnie z rozporzadzeniem Ministra gospodarki, pracy i polityki socjalnej z dnia 28.04.2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujace sie eksploatacja urzadzen, instalacji i sieci - w ilosci i zakresie niezbednym do terminowej realizacji zamówienia oraz zgodnie z obowiazujacymi przepisami bhp. Wykonanie aktualizacji lub adaptacji dokumentacji technicznych oraz wykonanie analiz i dokumentacji powykonawczych. Pracownicy Wykonawcy, sporzadzajacy oraz sprawdzajacy dokumentacje techniczne i powykonawcze w zakresie przedmiotu zamówienia (co najmniej 2 osoby), powinni posiadac uprawnienia budowlane do projektowania odpowiednio w specjalnosciach: - architektonicznej, - konstrukcyjno budowlanej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzadzen cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociagowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urzadzen elektrycznych i elektro-energetycznych, oraz aktualne zaswiadczenie o przynaleznosci do własciwej Izby Inzynierów Budownictwa. b) nalezytym wykonaniem robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy – w tym okresie, w ramach jednej lub kilku umów polegajacych na • budowie stacji elektroenergetycznych o wartosci minimum 500 000,00 zł brutto, • robotach elektrycznych zwiazanych z montazem lub budowa urzadzen elektroenergetycznych o wartosci minimum 800 000,00 zł brutto,
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Brak podstaw wykluczenia Wykonawcy: 1. Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawce odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagaja wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu Brak podstaw wykluczenia podmiotu udostępniającego swoje zasoby: 1. W przypadku powołania się przez Wykonawce na zasoby innego podmiotu Wykonawca zobowiązany jest do złożenia oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
OŚWIADCZENIE SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCE DO OFERTY: 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 12 – 22 oraz art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp. – załącznik nr 1 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia jak powyżej składa kazdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, celem wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia w zakresie, w którym kady z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania w zakresie w jakim powołują się na ich zasoby warunków udziału w postępowaniu składa także Oświadczenie dotyczące każdego z tych podmiotów udostępniającego swoje zasoby o braku podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z powodu niespełnienia warunków w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13- 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp – załącznik nr 1a do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 4. Oświadczenie dotyczące wadium – załącznik nr 2 do druku „FORMULARZ OFERTOWY”. 5. Oswiadczenie Wykonawcy o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności posiadającymi wymagane kwalifikacje, uprawnienia w nizej wymienionym zakresie – załącznik nr 3 do druku „FORMULARZ OFERTOWY” 6. Oświadczenie Wykonawcy, ze przedmiot zamówienia będzie realizowany przy zastosowaniu materiałów i urządzeń oraz elementów wykończenia wskazanych w projekcie technicznym i przedmiarze robót. – załącznik nr 4 do druku „FORMULARZ OFERTOWY” lub Oświadczenie Wykonawcy, ze przedmiot zamówienia będzie realizowany przy zastosowaniu równoważnych materiałów i urządzeń oraz elementów wykończenia, ale o parametrach nie gorszych od określonych w projekcie technicznym i przedmiarze robót – załącznik nr 5 do druku „FORMULARZ OFERTOWY” 7. Zamawiający zada wskazania przez Wykonawce części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawce firm podwykonawców - wzór dokumentu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Spełnianie warunków udziału w postepowaniu: 1. Koncesje, zezwolenia, licencje lub dokument potwierdzajacy, ze Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w panstwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibe lub miejsce zamieszkania. 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawce do realizacji zamówienia publicznego, w szczególnosci odpowiedzialnych za swiadczenie usług, kontrole jakosci lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnien, doswiadczenia i wykształcenia niezbednych do wykonania zamówienia publicznego, a takze zakresu wykonywanych przez nie czynnosci oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami – wzór dokumentu. 3. Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wczesniej niz w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy-w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartosci, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz, których roboty te zostały wykonane z załaczeniem dowodów okreslajacych, czy te roboty budowlane zostały wykonane nalezycie, w szczególnosci informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukonczone, przy czym dowodami, o których mowa sa referencje badz inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jezeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskac tych dokumentów – inne dokumentu – wzór dokumentu. 4. Jezeli Wykonawca, wykazujac spełnianie warunków udziału w postepowaniu, polega na zdolnosciach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca bedzie dysponował zasobami tych podmiotów, obowiazany jest złozyc zobowiazanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbednych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z informacjami dotyczacymi: 1) zakresu dostepnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawce, przy wykonaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnosciach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczacych wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doswiadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolnosci dotycza. Zobowiazanie podmiotu udostepniajacego swoje zdolnosci – wzór dokumentu.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Zamawiajacy zada od Wykonawców oswiadczen i dokumentów potwierdzajacych spełnianie przez oferowane roboty budowlane wymagan okreslonych przez Zamawiajacego zgodnie z opisem zawartym w Załaczniku nr 2 do SIWZ : 1) Oswiadczenie Wykonawcy zawarte w Załaczniku nr 1 do SIWZ – druk „FORMULARZ OFERTOWY” w zakresie dotyczacym udzielonych gwarancji zgodnie z opisem zawartym w pkt. II załacznika nr 2 do SIWZ. 2. OSWIADCZENIE WYKONAWCY w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia składane przez Wykonawce po publikacji informacji o złoonych ofertach na stronie internetowej Zamawiajacego zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiajacy zamierza przeznaczyc na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złozyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatnosci zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiajacemu oswiadczenie o przynaleznosci lub braku przynaleznosci do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złozeniem oswiadczenia, Wykonawca moze przedstawic dowody, ze powiazania z innym wykonawca nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postepowaniu o udzielenie zamówienia - wzór dokumentu. 3. Zamawiajacy zada wskazania przez Wykonawce czesci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyc podwykonawcom i podania przez Wykonawce firm podwykonawców - wzór dokumentu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta powinna byc zabezpieczona wadium w wysokosci: 85 000,00 zł (słownie: osiemdziesiat piec tysiecy, 00/100 złotych)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Tak
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
https://laip-srk.coig.biz/
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
Zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SIWZ

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 80,00
gwarancja na roboty budowlane wyrażona w miesiącach 10,00
gwarancja na urzadzenia stacji transformatorowo - rozdzielczej STR 6/0,5/0,4/0,23 kV wyraona w miesiacach 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie: 1) zmiany postanowień umowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno- prawnych, poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów, 2) zmiany terminu realizacji umowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych i atmosferycznych, 3) zmiany zakresu rzeczowego umowy: a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy: - poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych. 4) zmiany sposobu spełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę niemożliwości jego spełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produkt wskazany w umowie, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług lub robót budowlanych od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a. zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b. zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c. wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 7) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w niniejszym paragrafie, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp; 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane – jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Jeżeli przed upływem terminu realizacji, Umowa nie zostanie wykonana w pełnym zakresie rzeczowym i finansowym przed upływem w/w terminu, dopuszczalne jest na wniosek Zamawiającego, przedłużenie terminu realizacji do czasu pełnego wykonania Umowy, lecz nie dłużej niż o 90 dni, licząc od wskazanego w Umowie terminu. 3. Zamawiający zastrzega sobie ograniczenie zakresu rzeczowego lub/i finansowego w przypadku zmian techniczno-organizacyjnych w jednostkach Zamawiającego skutkujących tym, że świadczenie objęte umową nie może być w całości zrealizowane. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie związane z w/w ograniczeniem zakresu rzeczowo – finansowego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-10, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę montaż płyt betonowych na ogrodzeniu - Wodzisław Śląski
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania29-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę montaż płyt betonowych na ogrodzeniu. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI