Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bronisławów, Domaradzyn, Feliksów, Karnków,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bronisławów, Domaradzyn, Feliksów, Karnków, Konarzew oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Popówek Włościański – Boczki Domaradzkie (połączenie wodociągów)
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGłowno
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-02-12
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Głowno
  • Data publikacji ogłoszenia2018-01-26
  • Numer ogłoszenia510554-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 510554-N-2018 z dnia 2018-01-26 r.

Gmina Głowno: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bronisławów, Domaradzyn, Feliksów, Karnków, Konarzew oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Popówek Włościański – Boczki Domaradzkie (połączenie wodociągów)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głowno, krajowy numer identyfikacyjny 47205776700, ul. ul. Jana Kilińskiego  2 , 95015   Głowno, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 427 191 291, e-mail sekretariat@gmina-glowno.pl, faks 427 192 008.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.gmina-glowno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.gmina-glowno.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
osobiście lub drogą pocztową
Adres:
Gmina Głowno, ul. Kilińskiego 2, 95-015 Głowno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Bronisławów, Domaradzyn, Feliksów, Karnków, Konarzew oraz budowa sieci wodociągowej w miejscowościach Popówek Włościański – Boczki Domaradzkie (połączenie wodociągów)
Numer referencyjny: GWI.271.1.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zadanie nr 1 - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Bronisławów, 2) Zadanie nr 2 - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Domaradzyn, 3) Zadanie nr 3 - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Feliksów, 4) Zadanie nr 4 - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Karnków, 5) Zadanie nr 5 - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Konarzew, 6) Zadanie nr 6 - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Popówek Włościański – Boczki Domaradzkie (połączenie wodociągów). 2. Zakres rzeczowy poszczególnych inwestycji jest następujący: 1) Zadanie nr 1 - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Bronisławów: Przedmiotem zadania jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Bronisławów na działce nr 12, obręb Bronisławów, Gmina Głowno. Długość projektowanego wodociągu ø 110 PVC - U, L = 141,50 m i Dn 80 L = 0,90 m. Projektowany wodociąg przebiegać będzie od włączenia do istniejącego wodociągu (w 1) w miejscowości Bronisławów, wzdłuż działki nr 12 do projektowanego hydrantu nadziemnego HP1. Projektowany wodociąg montowany będzie od włączenia do istniejącego wodociągu ø 110 PVC - U. w miejscowości Bronisławów, wzdłuż działki nr 12 do projektowanego hydrantu nadziemnego HP1. W tym celu przewiduje się wykonanie robót ziemnych i montażowych rurociągu wzdłuż ww. działek. Projektowany wodociąg montowany będzie w terenie o przeznaczeniu rolniczym i zagrodowym - nie przewiduje się zmiany przeznaczenia terenu. W związku z powyższym przewiduje się montaż 1 hydrantu ppoż. nadziemnych w miejscu zgrupowania zabudowań zagrodowych. Projektowany wodociąg wykonany będzie z typowych rur i kształtek ø 110 PVC – U, PN 10 i Dn 80 żel. Wyposażony będzie w armaturę kołnierzową PN 10 wykonaną z żeliwa. Wodociąg na całej długości montażowej rur należy oznakować taśmą polietylenową o szerokości 200 mm w kolorze biało - niebieskim z zatopioną wkładką stalową (20 cm ponad wodociągiem). Po wykonaniu wszystkich robót montażowych należy poddać projektowany wodociąg próbie hydraulicznej zgodnie z Warunkami Technicznymi wykonania i odbioru instalacji z tworzyw sztucznych w obecności pracownika Gminy Głowno. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku próby wodociąg należy poddać płukaniu – ilość wody płuczącej odpowiadająca 20 krotnej wymianie objętości rurociągu. Wodę pochodzącą z płukania przyłącza należy utylizować. Po wypłukaniu rurociągu należy poddać dezynfekcji. Wodę pochodzącą z dezynfekcji należy przekazać do utylizacji. Miejsce poboru wody do płukania – węzeł w1. Miejscem odprowadzenia wód popłucznych będzie projektowany hydrant ppoż. przy węźle "w3- HP1". Przewidywana ilość wody do płukania wynosi 27,00 m3. Woda pochodząca z płukania projektowanego wodociągu zostanie wywieziona samochodami asenizacyjnymi do utylizacji. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku badania wody z rurociągu można przystąpić do wykonania włączenia projektowanego do istniejącego wodociągu. Włączenie do wodociągu należy wykonać w obecności przedstawiciela Gminy Głowno. Projektowany wodociąg należy montować w wykopie na warstwie piasku (bez kamieni) uprzednio zagęszczonej. Przed przystąpieniem do zasypki wykopu wszystkie elementy metalowe należy zabezpieczać antykorozyjnie przez oczyszczenie z brudu i rdzy oraz dwukrotne pomalowanie farbą przeciwrdzewną do gruntowania i nawierzchniową ogólnego stosowania a po wyschnięciu zaizolować warstwą taśmy DENSO. Po zakończeniu prac zabezpieczających, rurociąg należy zasypać ręcznie warstwą piasku (bez kamieni) do wysokości 20 cm ponad wierzch wodociągu z zagęszczeniem, a następnie ręcznie warstwami o grubości 20 cm ziemią z wykopu (także z zagęszczeniem). Na całej trasie wodociągu po zasypce należy przeprowadzić badania stanu zagęszczenia gruntu. Po wykonaniu wszystkich prac należy w porozumieniu z Gminą Głowno oznakować wodociąg i przyłącza w terenie zgodnie z obowiązującymi zasadami na danym terenie. 2) Zadanie nr 2 - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Domaradzyn: Przedmiotem zadania jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Domaradzyn na działce nr 630/2, 478/3, 497 i 210, obręb Domaradzyn, Gmina Głowno. Długość projektowanego wodociągu ø 110 PVC - U, L = 238,39 m i Dn 80 L = 0,54 m. Projektowany wodociąg przebiegać będzie od włączenia do istniejącego wodociągu (w11) w Domaradzyn na działce nr 630/2, 478/3 i 497, obręb Domaradzyn, wzdłuż działek nr 630/2 i 497 do projektowanego hydrantu nadziemnego HP1. W tym celu przewiduje się wykonanie robót ziemnych i montażowych rurociągu wzdłuż ww. działek. Projektowany wodociąg montowany będzie w terenie o przeznaczeniu rolniczym i zagrodowym - nie przewiduje się zmiany przeznaczenia terenu. W związku z powyższym przewiduje się montażu 1 hydrantu ppoż. nadziemnych w miejscu zgrupowania zabudowań zagrodowych. Na zmianach kierunku trasy wodociągu przewiduje się wykonanie bloku oporowego z betonu C 16/20 wg wytycznych producenta (typu I c wg. BN-81/9192-05). W miejscu skrzyżowania projektowanego wodociągu z rowem otwartym (między węzłami w5 i w6 oraz w4 a w5) przewiduje się montaż wodociągu w rurze osłonowej Dn 150 mm, L = 7,60 m i L = 7,13 m. Projektowany wodociąg wykonany będzie z typowych rur i kształtek ø 110 PVC – U, PN 10 i Dn 80 żel. Wyposażony będzie w armaturę kołnierzową PN 10 wykonaną z żeliwa. Wodociąg na całej długości montażowej rur należy oznakować taśmą polietylenową o szerokości 200 mm w kolorze biało - niebieskim z zatopioną wkładką stalową (20 cm ponad wodociągiem). Po wykonaniu wszystkich robót montażowych należy poddać projektowany wodociąg próbie hydraulicznej zgodnie z Warunkami Technicznymi wykonania i odbioru instalacji z tworzyw sztucznych w obecności pracownika Gminy Głowno. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku próby wodociąg należy poddać płukaniu – ilość wody płuczącej odpowiadająca 20 krotnej wymianie objętości rurociągu. Wodę pochodzącą z płukania przyłącza należy utylizować. Po wypłukaniu rurociągu należy poddać dezynfekcji. Wodę pochodzącą z dezynfekcji należy przekazać do utylizacji. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku badania wody z rurociągu można przystąpić do wykonania włączenia projektowanego do istniejącego wodociągu. Włączenie do wodociągu należy wykonać w obecności przedstawiciela Gminy Głowno. Projektowany wodociąg należy montować w wykopie na warstwie piasku (bez kamieni) uprzednio zagęszczonej. Przed przystąpieniem do zasypki wykopu wszystkie elementy metalowe należy zabezpieczać antykorozyjnie przez oczyszczenie z brudu i rdzy oraz dwukrotne pomalowanie farbą przeciwrdzewną do gruntowania i nawierzchniową ogólnego stosowania a po wyschnięciu zaizolować warstwą taśmy DENSO. Po zakończeniu prac zabezpieczających, rurociąg należy zasypać ręcznie warstwą piasku (bez kamieni) do wysokości 20 cm ponad wierzch wodociągu z zagęszczeniem, a następnie ręcznie warstwami o grubości 20 cm ziemią z wykopu (także z zagęszczeniem). Na całej trasie wodociągu po zasypce należy przeprowadzić badania stanu zagęszczenia gruntu. Po wykonaniu wszystkich prac należy w porozumieniu z Gminą Głowno oznakować wodociąg i przyłącza w terenie zgodnie z obowiązującymi zasadami na danym terenie. 3) Zadanie nr 3 - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Feliksów: Przedmiotem zadania jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Feliksów, część 1: działka nr 60/1 i 58/1 obręb Feliksów. Długość projektowanego wodociągu z rur ø 110 PVC - U, L = 238,93 m i Dn 80 L = 0,54 m. Projektowany wodociąg przebiegać będzie od włączenia do projektowanego wodociągu w węźle w 1, w miejscowości Feliksów (działka nr 60/1), wzdłuż działki nr 58/1 do projektowanego hydrantu nadziemnego HP 1. Część 2: działka nr 58/1, 60/1, 60/2, 61/1 i 71/6, obręb Feliksów i 9, 189 obręb Władysławów. Długość projektowanego wodociągu z rur ø 110 PVC - U, L = 1922,25 m i Dn 80 L = 0,39 + 1,55 + 1,10 + 0,74 + 0,90 + 0,50 + 0,50 = 5,68 m. W tym celu przewiduje się wykonanie robót ziemnych i montażowych rurociągu wzdłuż ww. działek. Projektowany wodociąg montowany będzie w terenie o przeznaczeniu rolniczym i zagrodowym - nie przewiduje się zmiany przeznaczenia terenu. W związku z powyższym przewiduje się montaż 8 hydrantów ppoż. nadziemnych w miejscu zgrupowania zabudowań zagrodowych. Na zmianach kierunku trasy wodociągu przewiduje się wykonanie bloku oporowego z betonu C 16/20 wg wytycznych producenta (typu I c wg. BN-81/9192-05). W węźle w 1 przewiduje się montaż trzech zasuw kołnierzowych Dn 100 PN 10, z zamknięciem miękkim, obudową zasuwy i skrzynka uliczną. Projektowany wodociąg wykonany będzie z typowych rur i kształtek ø 110 PVC – U, PN 10 i Dn 80 żel. (podejście hydrantowe). Wyposażony będzie w armaturę kołnierzową PN 10 wykonaną z żeliwa. Wodociąg na całej długości montażowej rur należy oznakować taśmą polietylenową o szerokości 200 mm w kolorze biało - niebieskim z zatopioną wkładką stalową (20 cm ponad wodociągiem). Po wykonaniu wszystkich robót montażowych należy poddać projektowany wodociąg próbie hydraulicznej zgodnie z Warunkami Technicznymi wykonania i odbioru instalacji z tworzyw sztucznych w obecności pracownika Gminy Głowno. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku próby wodociąg należy poddać płukaniu – ilość wody płuczącej odpowiadająca 20 krotnej wymianie objętości rurociągu. Wodę pochodzącą z płukania przyłącza należy utylizować. Po wypłukaniu rurociągu należy poddać dezynfekcji. Wodę pochodzącą z dezynfekcji należy przekazać do utylizacji. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku badania wody z rurociągu można przystąpić do wykonania włączenia projektowanego do istniejącego wodociągu. Włączenie do wodociągu należy wykonać w obecności przedstawiciela Gminy Głowno. Projektowany wodociąg należy montować w wykopie na warstwie piasku (bez kamieni) uprzednio zagęszczonej. Przed przystąpieniem do zasypki wykopu wszystkie elementy metalowe należy zabezpieczać antykorozyjnie przez oczyszczenie z brudu i rdzy oraz dwukrotne pomalowanie farbą przeciwrdzewną do gruntowania i nawierzchniową ogólnego stosowania a po wyschnięciu zaizolować warstwą taśmy DENSO. Po zakończeniu prac zabezpieczających, rurociąg należy zasypać ręcznie warstwą piasku (bez kamieni) do wysokości 20 cm ponad wierzch wodociągu z zagęszczeniem, a następnie ręcznie warstwami o grubości 20 cm ziemią z wykopu (także z zagęszczeniem). Na całej trasie wodociągu po zasypce należy przeprowadzić badania stanu zagęszczenia gruntu. Po wykonaniu wszystkich prac należy w porozumieniu z Gminą Głowno oznakować wodociąg i przyłącza w terenie zgodnie z obowiązującymi zasadami na danym terenie. 4) Zadanie nr 4 - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Karnków: Przedmiotem zadania jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Karnków, działka nr 51/1 i 203, obręb Karnków. Długość projektowanego wodociągu z rur ø 110 PVC - U, L = 345,10 m i z rur Dn 80 L = (1,5 0 + 0,70) = 2,20 m. Projektowany wodociąg przebiegać będzie od włączenia do węzła w 1, wzdłuż działek nr 203 do projektowanego hydrantu nadziemnego HP 2. W tym celu przewiduje się wykonanie robót ziemnych i montażowych rurociągu wzdłuż ww. działek. Projektowany wodociąg montowany będzie w terenie o przeznaczeniu rolniczym i zagrodowym - nie przewiduje się zmiany przeznaczenia terenu. W związku z powyższym przewiduje się montażu 2 hydrantów ppoż. nadziemnych w miejscu zgrupowania zabudowań zagrodowych. Na zmianach kierunku trasy wodociągu przewiduje się wykonanie bloku oporowego z betonu C 16/20 wg wytycznych producenta (typu I c wg. BN-81/9192-05). W węźle w 1 przewiduje się montaż trzech zasuw kołnierzowych Dn 100 PN 10, z zamknięciem miękkim, obudową zasuwy i skrzynka uliczną. Projektowany wodociąg wykonany będzie z typowych rur i kształtek ø 110 PVC – U, PN 10 i Dn 80 żel., PN 10. Wyposażony będzie w armaturę kołnierzową PN 10 wykonaną z żeliwa. Wodociąg na całej długości montażowej rur należy oznakować taśmą polietylenową o szerokości 200 mm w kolorze biało - niebieskim z zatopioną wkładką stalową (20 cm ponad wodociągiem). Po wykonaniu wszystkich robót montażowych należy poddać projektowany wodociąg próbie hydraulicznej zgodnie z Warunkami Technicznymi wykonania i odbioru instalacji z tworzyw sztucznych w obecności pracownika Gminy Głowno. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku próby wodociąg należy poddać płukaniu – ilość wody płuczącej odpowiadająca 20 krotnej wymianie objętości rurociągu. Wodę pochodzącą z płukania przyłącza należy utylizować. Po wypłukaniu rurociągu należy poddać dezynfekcji. Wodę pochodzącą z dezynfekcji należy przekazać do utylizacji. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku badania wody z rurociągu można przystąpić do wykonania włączenia projektowanego do istniejącego wodociągu. Włączenie do wodociągu należy wykonać w obecności przedstawiciela Gminy Głowno. Projektowany wodociąg należy montować w wykopie na warstwie piasku (bez kamieni) uprzednio zagęszczonej. Przed przystąpieniem do zasypki wykopu wszystkie elementy metalowe należy zabezpieczać antykorozyjnie przez oczyszczenie z brudu i rdzy oraz dwukrotne pomalowanie farbą przeciwrdzewną do gruntowania i nawierzchniową ogólnego stosowania a po wyschnięciu zaizolować warstwą taśmy DENSO. Po zakończeniu prac zabezpieczających, rurociąg należy zasypać ręcznie warstwą piasku (bez kamieni) do wysokości 20 cm ponad wierzch wodociągu z zagęszczeniem, a następnie ręcznie warstwami o grubości 20 cm ziemią z wykopu (także z zagęszczeniem). Na całej trasie wodociągu po zasypce należy przeprowadzić badania stanu zagęszczenia gruntu. Po wykonaniu wszystkich prac należy w porozumieniu z Gminą Głowno oznakować wodociąg i przyłącza w terenie zgodnie z obowiązującymi zasadami na danym terenie. 5) Zadanie nr 5 - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Konarzew: Przedmiotem zadania jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Konarzew, działka nr 848, obręb Wola Zbrożkowa. Długość projektowanego wodociągu z rur ø 110 PVC - U, L = 557,81 i Dn 80 L = 2,40 m. Projektowany wodociąg przebiegać będzie od włączenia do węzła w1 (działka nr 848) w miejscowości Konarzew, wzdłuż działek nr 848 do projektowanego hydrantu nadziemnego HP 1. W tym celu przewiduje się wykonanie robót ziemnych i montażowych rurociągu wzdłuż ww. działek. Projektowany wodociąg montowany będzie w terenie o przeznaczeniu rolniczym i zagrodowym - nie przewiduje się zmiany przeznaczenia terenu. W związku z powyższym przewiduje się montażu 1 hydrant ppoż. nadziemny w miejscu zgrupowania zabudowań zagrodowych. Na zmianach kierunku trasy wodociągu przewiduje się wykonanie bloku oporowego z betonu C 16/20 wg wytycznych producenta (typu I c wg. BN-81/9192-05). Projektowany wodociąg wykonany będzie z typowych rur i kształtek ø 110 PVC – U, PN 10, i Dn 80 żel. Wyposażony będzie w armaturę kołnierzową PN 10 wykonaną z żeliwa. Wodociąg na całej długości montażowej rur należy oznakować taśmą polietylenową o szerokości 200 mm w kolorze biało - niebieskim z zatopioną wkładką stalową (20 cm ponad wodociągiem). Po wykonaniu wszystkich robót montażowych należy poddać projektowany wodociąg próbie hydraulicznej zgodnie z Warunkami Technicznymi wykonania i odbioru instalacji z tworzyw sztucznych w obecności pracownika Gminy Głowno. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku próby wodociąg należy poddać płukaniu – ilość wody płuczącej odpowiadająca 20 krotnej wymianie objętości rurociągu. Wodę pochodzącą z płukania przyłącza należy utylizować. Po wypłukaniu rurociągu należy poddać dezynfekcji. Wodę pochodzącą z dezynfekcji należy przekazać do utylizacji. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku badania wody z rurociągu można przystąpić do wykonania włączenia projektowanego do istniejącego wodociągu. Włączenie do wodociągu należy wykonać w obecności przedstawiciela Gminy Głowno. Projektowany wodociąg należy montować w wykopie na warstwie piasku (bez kamieni) uprzednio zagęszczonej. Przed przystąpieniem do zasypki wykopu wszystkie elementy metalowe należy zabezpieczać antykorozyjnie przez oczyszczenie z brudu i rdzy oraz dwukrotne pomalowanie farbą przeciwrdzewną do gruntowania i nawierzchniową ogólnego stosowania a po wyschnięciu zaizolować warstwą taśmy DENSO. Po zakończeniu prac zabezpieczających, rurociąg należy zasypać ręcznie warstwą piasku (bez kamieni) do wysokości 20 cm ponad wierzch wodociągu z zagęszczeniem, a następnie ręcznie warstwami o grubości 20 cm ziemią z wykopu (także z zagęszczeniem). Na całej trasie wodociągu po zasypce należy przeprowadzić badania stanu zagęszczenia gruntu. Po wykonaniu wszystkich prac należy w porozumieniu z Gminą Głowno oznakować wodociąg i przyłącza w terenie zgodnie z obowiązującymi zasadami na danym terenie. 6) Zadanie nr 6 - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Popówek Włościański – Boczki Domaradzkie (połączenie wodociągów): Przedmiotem zadania jest budowa sieci wodociągowej w miejscowości Popówek Włościański i Boczki Domaradzkie w działce nr 54, obręb Popówek Włościański i na działce nr 100 i 195 obręb Boczki Domaradzkie. Długość projektowanego wodociągu z rur ø 110 PVC - U, L = 1174,65 m i Dn 80 L = 0,77 m. Projektowany wodociąg przebiegać będzie od włączenia do istniejącego wodociągu w węzła w1 do włączenia do istniejącego wodociągu w węźle w 12. W tym celu przewiduje się wykonanie robót ziemnych i montażowych rurociągu wzdłuż ww. działek. Projektowany wodociąg montowany będzie w terenie o przeznaczeniu rolniczym i zagrodowym - nie przewiduje się zmiany przeznaczenia terenu. W związku z powyższym przewiduje się montażu 1 hydrant ppoż. nadziemny w miejscu zgrupowania zabudowań zagrodowych. Na zmianach kierunku trasy wodociągu przewiduje się wykonanie bloku oporowego z betonu C 16/20 wg wytycznych producenta (typu I c wg. BN-81/9192-05). W węźle w 1 i w 12 przewiduje się montaż trzech zasuw kołnierzowych Dn 100 PN 10, z zamknięciem miękkim, obudową zasuwy i skrzynka uliczną. Projektowany wodociąg wykonany będzie z typowych rur i kształtek ø 110 PVC – U, PN 10 i Dn 80 żel. , PN 10. Wyposażony będzie w armaturę kołnierzową PN 10 wykonaną z żeliwa. Wodociąg na całej długości montażowej rur należy oznakować taśmą polietylenową o szerokości 200 mm w kolorze biało - niebieskim z zatopioną wkładką stalową (20 cm ponad wodociągiem). Po wykonaniu wszystkich robót montażowych należy poddać projektowany wodociąg próbie hydraulicznej zgodnie z Warunkami Technicznymi wykonania i odbioru instalacji z tworzyw sztucznych w obecności pracownika Gminy Głowno. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku próby wodociąg należy poddać płukaniu – ilość wody płuczącej odpowiadająca 20 krotnej wymianie objętości rurociągu. Wodę pochodzącą z płukania przyłącza należy utylizować. Po wypłukaniu rurociągu należy poddać dezynfekcji. Wodę pochodzącą z dezynfekcji należy przekazać do utylizacji. Po uzyskaniu pozytywnego wyniku badania wody z rurociągu można przystąpić do wykonania włączenia projektowanego do istniejącego wodociągu. Włączenie do wodociągu należy wykonać w obecności przedstawiciela Gminy Głowno. Projektowany wodociąg należy montować w wykopie na warstwie piasku (bez kamieni) uprzednio zagęszczonej. Przed przystąpieniem do zasypki wykopu wszystkie elementy metalowe należy zabezpieczać antykorozyjnie przez oczyszczenie z brudu i rdzy oraz dwukrotne pomalowanie farbą przeciwrdzewną do gruntowania i nawierzchniową ogólnego stosowania a po wyschnięciu zaizolować warstwą taśmy DENSO. Po zakończeniu prac zabezpieczających, rurociąg należy zasypać ręcznie warstwą piasku (bez kamieni) do wysokości 20 cm ponad wierzch wodociągu z zagęszczeniem, a następnie ręcznie warstwami o grubości 20 cm ziemią z wykopu (także z zagęszczeniem). Na całej trasie wodociągu po zasypce należy przeprowadzić badania stanu zagęszczenia gruntu. Po wykonaniu wszystkich prac należy w porozumieniu z Gminą Głowno oznakować wodociąg i przyłącza w terenie zgodnie z obowiązującymi zasadami na danym terenie. Szczegółowy opis zamówienia zawiera dokumentacja techniczna (załącznik nr 7, 8 i 9) do SIWZ

II.5) Główny kod CPV: 45232150-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45231300-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykazanie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł (słownie zł: dwieście tysięcy zł, 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykazanie, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej o wartości robót nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto. Wykazanie, że wykonawcy dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności: instalacja w zakresie sieci wodociągowych lub kanalizacyjnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia powinni wykazać, że warunek określony w ust.1 pkt 1) winien spełniać każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (składających ofertę wspólną) natomiast warunki określone w ust. 1 pkt 2) spełniają łącznie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania. Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę nie niższą niż 200.000,00 zł (słownie zł: dwieście tysięcy zł, 00/100) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz wykonanych robót budowlanych zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzający wykonanie robót budowlanych określonych w rozdziale 5 ust.1 pkt 2) lit. c.1 SIWZ z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowalnego im prawidłowo ukończone. Zakres dowodów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w rozdziale 5 ust.1 pkt 2) lit. c.1 SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 4 do SIWZ Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; zakres ww. dokumentów musi potwierdzać spełnienie odpowiednio warunku określonego w rozdziale 5 ust.1 pkt 2) lit. c.2 SIWZ. Wzór wykazu znajduje się w Załączniku nr 3 do SIWZ. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument ten składa przynajmniej jeden z Wykonawców. Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Wzór oświadczenia znajduje się w załączniku nr 3a do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wysokość wadium. 1.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium. 1.1.1. Wadium wynosi: 25.000,00 zł słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych, 00/100 1.2. Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą. 2. Forma wadium. 2.1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach zgodnie z art. 45 ust 6 ustawy: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j.: Dz. U. z 2014r., poz. 1804). 2.2. W przypadku składania przez wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia bankowego i poręczenia udzielonego przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, gwarancja lub poręczenie powinny być sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i w szczególności winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji lub poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) lub poręczenia (banku lub podmiotu, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości) oraz wskazanie ich siedzib, b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją lub poręczeniem, c) kwotę gwarancji lub poręczenia, d) termin ważności gwarancji lub poręczenia, e) stwierdzenie, że gwarancja lub poręcznie są nieodwołalne w trakcie obowiązywania i bezwarunkowe, f) zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, lub • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, lub • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy” lub • wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, informacji dotyczącej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Gwarant (poręczyciel) nie może także uzależniać zapłaty od spełnienia jakichkolwiek warunków lub też przedłożenia jakiejkolwiek dokumentacji. 2.3. Gwarancja (poręczenie) może zawierać zastrzeżenie gwaranta (poręczyciela), że pisemne żądanie zapłaty musi być przedstawione za pośrednictwem Banku prowadzącego rachunek Zamawiającego, w celu potwierdzenia, że podpisy złożone na pisemnym żądaniu należą do osób uprawnionych do zaciągania zobowiązań majątkowych w imieniu Zamawiającego. 2.4. Brak w gwarancji (poręczeniu) elementów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 lit. a – f, bądź zamieszczenie w nich jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń będzie traktowane przez zamawiającego jako brak zabezpieczenia oferty wadium. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 3.1. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Głownie 92 8787 0000 0000 0563 2000 0007 Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Budowa sieci wodociągowych w gminie Głowno - WADIUM”. Do oferty należy dołączyć poświadczoną przez wykonawcę kopię polecenia przelewu. 3.2. Oryginał wadium wnoszonego w formie poręczenia lub gwarancji, wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty w sposób umożliwiający zdeponowanie go w sekretariacie (pokój nr 8) tut. Urzędu Gminy. 4. Termin wniesienia wadium. 1. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy rachunek Zamawiającego został uznany kwotą wadium przed terminem składania ofert. 2. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez wykonawcę. 3. Oferta nie zabezpieczona wadium lub nie zabezpieczona dopuszczalną formą wadium, lub nie zabezpieczona wadium w odpowiedniej wysokości, nie będzie rozpatrywana, a wykonawca ten będzie wykluczony z udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 5. Zwrot wadium. 5.1. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 6 pkt 1. 5.2. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 5.3. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 5 pkt 1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 5.5. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 6. Zatrzymanie wadium 6.1. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw, informacji dotyczącej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 11, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 6.2.1 Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 6.2.2 Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; Zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
1. CENA OFERTY BRUTTO 60,00
OKRES GWARANCJI 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiany postanowień zawartej umowy wymaga formy pisemnej w postaci aneksu pod rygorem nieważności. Zmiany nie mogą naruszać postanowień zawartych w art.144 ustawy PZP. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonał wyboru Wykonawcy, w zakresie przesunięcia terminu wykonania robót w przypadku: a) wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków atmosferycznych, których nie można było wcześniej przewidzieć, uniemożliwiających wykonanie przedmiotowego zamówienia zgodnie z technologią (temperatura, odpady) na wniosek Wykonawcy. b) działania siły wyższej mającej wpływ na termin wykonania zamówienia (np. działanie sił przyrody, huragan, powódź, stan wojenny, stan wyjątkowy itp.)
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-02-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę ocieplenie styropianem domku holenderskiego- Kutno
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę ocieplenie styropianem domku holenderskiego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI