Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Orle, gmina Wejherowo dz.Nr 158, 165/13,...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Orle, gmina Wejherowo dz.Nr 158, 165/13, 164/5; Budowa sieci wodociągowej w ulicy Krętej w m. Bolszewo, gm. Wejherowo; Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Strażackiej w miejscowości Gościcino, gmina Wejherowo; Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Łanowej w Gdyni.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdynia
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający udzielający zamówień sektorowych
  • Termin składania wniosków2019-03-19
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPEWIK Gdynia Sp. z o.o.
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-07
  • Numer ogłoszenia521150-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 521150-N-2019 z dnia 2019-03-07 r.

PEWIK Gdynia Sp. z o.o.: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Orle, gmina Wejherowo dz.Nr 158, 165/13, 164/5; Budowa sieci wodociągowej w ulicy Krętej w m. Bolszewo, gm. Wejherowo; Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Strażackiej w miejscowości Gościcino, gmina Wejherowo; Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Łanowej w Gdyni.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: PEWIK Gdynia Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 19056387900000, ul. ul. Witomińska  29 , 81-311  Gdynia, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 586 687 297, e-mail biuro@pewik.gdynia.pl, faks 586 687 296.
Adres strony internetowej (URL): www.pewik.gdynia.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Zamawiający udzielający zamówień sektorowych
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.pewik.gdynia.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.pewik.gdynia.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
PEWIK GDYNIA Sp. z o.o. 81-311 Gdynia, ul. Witomińska 29

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Orle, gmina Wejherowo dz.Nr 158, 165/13, 164/5; Budowa sieci wodociągowej w ulicy Krętej w m. Bolszewo, gm. Wejherowo; Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Strażackiej w miejscowości Gościcino, gmina Wejherowo; Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Łanowej w Gdyni.
Numer referencyjny: ZP/11/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Pakiet I - budowa sieci wodociągowej w miejscowości Orle gmina Wejherowo, dz. nr 158, 165/13, 164/5 - na długości ok L=243m z rur PE 110x6,6 SDR17 PN10; Pakiet II - budowa sieci wodociągowej w ulicy Krętej w m. Bolszewo, gmina Wejherowo - na długości ok. L=558,50 z rur PE 110x6,6 SDR17 PN10; Pakiet III - budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Strażackiej w miejscowości Gościcino, gmina Wejherowo o następującym zakresie: - sieć wodociągowa z rur PE DN110x6,6 SDR17 PN10 o długości ok. L=455,00m, - sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC DN200x5,9 SN8 o długości ok. L=430,00m, - odcinki sieci kanalizacji sanitarnej do granicy nieruchomości z rur PVC DN160x4,7 SN8 o długości L=120,00m. Pakiet IV - budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Łanowej w Gdyni o następującym zakresie: - sieć wodociągowa z rur PE-HD, klasy PE100, SDR17 PN10, średnica ⌀110mm o długości ok. L=790,00m, - sieć wodociągowa z rur PR-HD, klasy PE100, SDR17 PN10, średnica ⌀225mm długości ok. L=125,00m, - siec kanalizacji sanitarnej technologią bezwykopową z rur kamionkowych o średnicy ⌀225mm i długości ok. L=502,00m, - sieć kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych o średnicy ⌀200mm o długości ok. L=856,00m, - wycinka drzew i krzewów z wykonaniem nasadzeń zastępczych do 30 czerwca 2019 r. wraz z 39 miesięcznym okresem gwarancji i ich utrzymania; Szczegółowy zakres prac określa dokumentacja projektowa - odpowiednio dla każdego Pakietu - Załącznik nr 6 do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45230000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45230000-8
77211600-8
77300000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Pakiet I, III - w ciągu 8 miesięcy od daty zawarcia umowy; Pakiet II - w ciągu 7 miesięcy od daty zawarcia umowy; Pakiet IV - w ciągu 10 miesięcy od daty zawarcia umowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej (deliktowa i kontraktowa) w zakresie prowadzonej działalności Kwota ubezpieczenia nie mniejsza niż: a) 100.000,00 zł – Pakiet I, b) 100.000,00 zł – Pakiet II, c) 250.000,00 zł – Pakiet III, d) 1 000 000,00 zł – dla Pakietu IV. Jeżeli oferta jest składana do dwóch lub więcej Pakietów, suma ubezpieczenia nie może być niższa niż suma kwot poszczególnych pakietów, zgodnie z pkt. a-d
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: a) dla Pakietu I, II, III, IV: min. 2 inwestycji w zakresie budowy sieci wodociągowej o średnicy min. DN110 i długości min. 100 mb każda (niezależnie od ilości Pakietów, na które składana jest oferta); b) DODATKOWO: i. dla Pakietu III, IV: min. 2 inwestycji w zakresie budowy sieci kanalizacji sanitarnej o średnicy min. DN200 i długości min. 100 mb każda (niezależnie od ilości Pakietów, na które składana jest oferta); Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem kadrą techniczną, z której minimum 1 (jedna) osoba posiada uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych (lub starsze równoważne), pełniąca jednocześnie funkcję Kierownika Budowy oraz koordynatora ds. BHP. Jeżeli Wykonawca składa ofertę do jednego Pakietu z grupy Pakietów nr I – III winien wykazać dysponowanie minimum 1 (jedną) osobą; jeżeli Wykonawca składa ofertę na Pakiet z grupy Pakietów nr I – III oraz na Pakiet nr IV winien wykazać dysponowanie minimum 2 (dwiema) osobami; jeżeli Wykonawca składa ofertę na Pakiet nr IV winien wykazać dysponowanie minimum 1 (jedną) osobą posiadającą ww. uprawnienia. ii. dla Pakietu IV: min. 2 inwestycji w zakresie budowy sieci kanalizacyjnej technologią bezwykopową z rur kamionkowych o średnicy min. 110DN i długości min. 100 mb każda.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: ZAMÓWIENIE NINIEJSZE NIE PODLEGA STOSOWANIU PROCEDUR OKREŚLONYCH W USTAWIE PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - PODSTAWA: ART. 132 I 133 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986). PRZETARG REALIZOWANY ZGODNIE Z REGULAMINEM UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PRZEZ PEWIK GDYNIA SP. Z O. O. Z treścią Regulaminu można zapoznać się na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.pewik.gdynia.pl/cms/regulamin
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
ZAMÓWIENIE NINIEJSZE NIE PODLEGA STOSOWANIU PROCEDUR OKREŚLONYCH W USTAWIE PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - PODSTAWA: ART. 132 I 133 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986). PRZETARG REALIZOWANY ZGODNIE Z REGULAMINEM UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PRZEZ PEWIK GDYNIA SP. Z O. O. Z treścią Regulaminu można zapoznać się na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.pewik.gdynia.pl/cms/regulamin Zamawiający wymaga złożenia poniższych oświadczeń i dokumentów: a) Podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w SIWZ, informujące o zobowiązaniach lub ich braku w stosunku o zobowiązaniach lub ich braku w stosunku do ZUS (KRUS) i US oraz że nie podlega on wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 11 Regulaminu udzielania zamówień PEWIK GDYNIA Sp. z o.o. (Załącznik nr 2); b) aktualny odpis z właściwego rejestru (data dokumentu: nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) lub wydruk z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej RP [www.firma.gov.pl].
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
ZAMÓWIENIE NINIEJSZE NIE PODLEGA STOSOWANIU PROCEDUR OKREŚLONYCH W USTAWIE PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - PODSTAWA: ART. 132 I 133 USTAWY Z DNIA 29 STYCZNIA 2004 R. PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (tekst jednolity Dz. U. z 2018 r., poz. 1986). PRZETARG REALIZOWANY ZGODNIE Z REGULAMINEM UDZIELANIA ZAMÓWIEŃ PRZEZ PEWIK GDYNIA SP. Z O. O. Z treścią Regulaminu można zapoznać się na stronie internetowej Zamawiającego: http://www.pewik.gdynia.pl/cms/regulamin. Zamawiający wymaga złożenia poniższych oświadczeń i dokumentów: Podpisane oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków określonych w SIWZ (Załącznik nr 2); Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych zbliżonych do zakresu przedmiotu zamówienia, wraz z dokumentami potwierdzającymi ich należyte wykonanie. (Załącznik nr 3); Polisa lub inny dokument ubezpieczeniowy potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem opłacenia składki. Polisa lub inny dokument, o których mowa w poprzednim zdaniu muszą wskazywać w jednoznaczny sposób, że ochroną ubezpieczeniową objęta jest działalność gospodarcza Wykonawcy w zakresie tożsamym z przedmiotem zamówienia. W przeciwnym wypadku, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty również pisemne oświadczenie ubezpieczyciela potwierdzające, że ochrona ubezpieczeniowa wynikająca z zawartej z Wykonawcą umowy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej obejmuje działalność gospodarczą Wykonawcy w zakresie tożsamej z przedmiotem zamówienia. Wykaz kluczowej kadry (Załącznik nr 4), która zostanie wyznaczona do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z danymi na temat kwalifikacji i ze wskazaniem Kierownika budowy pełniącego funkcję Koordynatora ds. bhp.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ponadto Zamawiający żąda od Wykonawców złożenia następujących dokumentów: a) wypełnionego i podpisanego Formularza Ofertowego – Załącznik nr 1; b) Ramowego harmonogramu realizacji i fakturowania robót (zawierającego zakres rzeczowy każdego etapu z określeniem numeracji węzłów/studni stanowiących początek i koniec danego etapu, termin realizacji, wartość ryczałtową, wysokość składników cenotwórczych użytych do wyceny) – dla każdego Pakietu oddzielnie, sporządzonego zgodnie z zapisami pkt. 2 Rozdziału III; w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia w więcej niż jednym Pakiecie również ramowego harmonogramu realizacji i fakturowania łącznie dla wszystkich Pakietów, o które Wykonawca się ubiega. c) oświadczenia o dokonanej wizji lokalnej – Załącznik nr 8; d) kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego w odniesieniu do etapów realizacji przedmiotu zamówienia. e) prawidłowo sporządzonego pełnomocnictwa, podpisanego przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy – w przypadku podpisania oferty przez Pełnomocnika Wykonawcy; f) oświadczenia dot. ochrony danych osobowych – Załącznik nr 10; (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oświadczenie musi złożyć każdy z Wykonawców).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Tak
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
1. W Pakiecie III i IV Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zaliczki do wysokości 20% wartości brutto umowy zł po spełnieniu warunków tj. zawarciu umowy, przejęciu terenu budowy, rozpoczęciu realizacji robot oraz wniesieniu zabezpieczenia zwrotu zaliczki w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej wystawionej na koszt Wykonawcy. Wypłata zaliczki nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty złożenia Zamawiającemu uzgodnionego zabezpieczenia. 2. Rozliczenie zaliczki następować będzie poprzez sukcesywne potrącanie z każdej faktury, aż do pełnego zwrotu jej wartości. 3. Wypłata zaliczki na wskazany rachunek bankowy Wykonawcy nastąpi w ciągu 14 dni od dnia wpłynięcia do Zamawiającego prawidłowo wystawionego zabezpieczenia zwrotu zaliczki . Zaliczka winna być zafakturowana przez Wykonawcę niezwłocznie po jej wpłynięciu na rachunek bankowy. 4. Wykonawca ma prawo zrezygnować z zaliczki przewidzianej przez Zamawiającego. Warunki płatności w umowie będą zmodyfikowane odpowiednio. Zasady udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia zostały uregulowane w SIWZ.

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 95,00
gwarancja 5,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy mogą nastąpić zgodnie z Załącznikami 5a w § 13, 5b w § 14, 5c w § 14: zmiana umowy może nastąpić: 1) w zakresie terminów określonych w § 2 umowy, w związku z: a) działaniem siły wyższej – zdarzenia, którego Strony nie mogły przewidzieć, któremu nie mogły zapobiec ani któremu nie mogą przeciwdziałać, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub w całości jego zobowiązań, b) wystąpieniem warunków obiektywnie uniemożliwiających prowadzenie robot budowlanychw stosowanej przez Wykonawcę technologii, c) ewentualną koniecznością wykonania zatwierdzonych przez Zamawiającego robót dodatkowych/zamiennych, jeżeli ich wykonanie uniemożliwia zakończenie robót w dotychczasowym terminie, d) nieprzewidzianymi w dokumentacji projektowej warunkami geologicznymi lub terenowymi, które spowodowały niezawinione przez Wykonawcę opóźnienie (między innymi istnieniem niezinwentaryzowanych instalacji/obiektów), e) okolicznościami leżącymi po stronie Zamawiającego, które spowodowały niezawinione przez Wykonawcę opóźnienie, f) przedłużającymi się uzgodnieniami z organami administracyjnymi lub innymi podmiotami, na które Strony nie miały wpływu, 2) w zakresie zmiany osób nadzorujących, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy określonych w § 10 ( § 9) umowy. 3) w zakresie wynagrodzenia: a) w razie zmiany uregulowań dotyczących podatku VAT lub innych przepisów podatkowych, b) w razie konieczności wykonania zatwierdzonych przez Zamawiającego robót dodatkowych/zamiennych. Podstawą zmiany umowy może być wyłącznie aneks podpisany przez obie Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-19, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 45 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Pakiet I - Budowa sieci wodociągowej w miejscowości Orle gmina Wejherowo, dz. Nr 158, 165/13, 164/5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet I – budowa sieci wodociągowej w miejscowości Orle gmina Wejherowo, dz. Nr 158, 165/13, 164/5 – na długości ok L=243 m z rur PE 110x6,6 SDR17 PN10;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 8
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
gwarancja 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonanie umowy winno nastąpić w ciągu 8 miesięcy od daty zawarcia umowy.


Część nr: 2 Nazwa: Pakiet II - Budowa sieci wodociągowej w ulicy Krętwj w m. Bolszewo, gm. Wejherowo
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet II – budowa sieci wodociągowej w ulicy Krętej w m. Bolszewo, gmina Wejherowo – na długości ok. L=558,50 m, z rur PE 110x6,6 SDR17 PN10;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 7
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
gwarancja 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonanie umowy winno nastąpić w ciągu 7 miesięcy od daty zawarcia umowy.


Część nr: 3 Nazwa: Pakiet III - Budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Strażąckiej w miejscowości Gościcino, gmina Wejherow
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:c) Pakiet III – budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Strażackiej w miejscowości Gościcino, gmina Wejherowo o następującym zakresie:  sieć wodociągowa z rur PE DN110x6,6 SDR17 PN10 o długości ok. L=455,00 m;  sieć kanalizacji sanitarnej z rur PVC DN200x5,9 SN8 o długości ok. L=430,00 m;  odcinki sieci kanalizacji sanitarnej do granicy nieruchomości z rur PVC DN160X4,7 SN8 o długości L=120,00 m.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 8
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
gwarancja 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonanie umowy winno nastąpić w ciągu 8 miesięcy od daty zawarcia umowy.


Część nr: 4 Nazwa: Pakiet IV - Budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Łanowej w Gdyni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:d) Pakiet IV – budowa sieci wodociągowej oraz sieci kanalizacji sanitarnej w rejonie ulicy Łanowej w Gdyni o następującym zakresie:  sieć wodociągowa z rur PE-HD, klasy PE100, SDR17 PN10, średnica ⌀110 mm o długości ok. L=790,00 m;  sieć wodociągowa z rur PE-HD, klasy PE100, SDR17 PN10, średnica ⌀225 mm długości ok. L=125,00 m;  sieć kanalizacji sanitarnej technologią bezwykopową z rur kamionkowych o średnicy ⌀225 mm i długości ok. L=502,00 m;  sieć kanalizacji sanitarnej z rur kamionkowych o średnicy ⌀200 mm o długości ok. L=856,00 m;  wycinka drzew i krzewów z wykonaniem nasadzeń zastępczych do 30 czerwca 2019 r. wraz z 39 miesięcznym okresem gwarancji i ich utrzymania;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45230000-8, 77211400-6, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 10
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 95,00
gwarancja 5,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Wykonanie umowy winno nastąpić w ciągu 10 miesięcy od daty zawarcia umowy.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję firmy murarzy, zbrojarzy do prac przy budowie biblioteki - Osiek
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania25-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, W związku z prowadzoną inwestycją na budowę biblioteki poszukuję firmy murarzy, zbrojarzy. Do wykonania płyty fundamentowe, murowanie z bloczków. Realizacja w Osieku. Rozpoczęcie prac planowane w maju. Zainteresowanych proszę o kontakt telefoniczny.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI