Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przebudową stacji uzdatniania wody...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przebudową stacji uzdatniania wody i budową studni głębinowej w Gminie Puńsk
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPuńsk
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2017-10-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Gminy w Puńsku
  • Data publikacji ogłoszenia2017-10-04
  • Numer ogłoszenia590193-N-2017
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 590193-N-2017 z dnia 2017-10-04 r.

Urząd Gminy w Puńsku: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przebudową stacji uzdatniania wody i budową studni głębinowej w Gminie Puńsk
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Operacja pt.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przebudową stacji uzdatniania wody i budową studni głębinowej w Gminie Puńsk” typu „Gospodarka wodno-ściekowa” w ramach poddziałania „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020. Realizowana w ramach umowy nr 00023-65150-UM1000050/17 z dnia 10.07.2017r.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Puńsku, krajowy numer identyfikacyjny 53958400000, ul. ul. Mickiewicza  23 , 16515   Puńsk, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 875 161 082, e-mail ug_punsk@poczta.onet.eu, faks 875 161 048.
Adres strony internetowej (URL): www.ugpunsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://ug-punsk.pbip.pl/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Adres:
Urząd Gminy Puńsk, ul. A. Mickiewicza 23, 16 - 515 Puńsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przebudową stacji uzdatniania wody i budową studni głębinowej w Gminie Puńsk
Numer referencyjny: ZP.271.12.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
3
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Budowę sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przebudową stacji uzdatniania wody i budową studni głębinowej w Gminie Puńsk: Część 1: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Gminie Puńsk. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Budowę odcinka sieci wodociągowej w ul. projektowanej od ul. Mickiewicza w Puńsku: - Zajęcie terenu, ogrodzenie i znaki ostrzegawcze, - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, - Roboty ziemne odtworzeniowe. b) Budowę odcinka sieci kanalizacyjnej w ul. projektowanej od ul. Mickiewicza w Puńsku: - Zajęcie terenu, ogrodzenie i znaki ostrzegawcze, - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, - Roboty ziemne odtworzeniowe. c) Budowę odcinka sieci wodociągowej w ul. Słonecznej w Puńsku: - Zajęcie terenu, ogrodzenie i znaki ostrzegawcze, - Roboty rozbiórkowe nawierzchni, - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, - Roboty ziemne odtworzeniowe, - Roboty drogowe odtworzeniowe. d) Budowę odcinka sieci wodociągowej w ul. Kościuszki w Puńsku: - Zajęcie terenu, ogrodzenie i znaki ostrzegawcze, - Roboty rozbiórkowe nawierzchni, - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, - Roboty ziemne odtworzeniowe, - Roboty drogowe odtworzeniowe, e) Budowę odcinka sieci kanalizacji ciśnieniowej w ul. Strażackiej w Puńsku: - Zajęcie terenu, ogrodzenie i znaki ostrzegawcze, - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, - Roboty ziemne odtworzeniowe. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załącznikach do SIWZ, w szczególności w Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ, przedmiarach robót, stanowiącym załącznik nr 9. Część 2: Zaprojektowanie i budowa studni głębinowej w Puńsku: - Wiercenie studni z pompowaniem pomiarowym. Metoda wiercenia udarowa, - Montaż naziemnej obudowy termoizolacyjnej typu LANGE z wyposażeniem o średnicy 100 mm, - Montaż pompy głębinowej wraz z orurowaniem pionowym ze stali kwasoodpornej o średnicy 100 mm, - Montaż rurociągu tłocznego z rur PE 110 mm z rozbiórką nawierzchni, oraz przywróceniem do stanu pierwotnego, - Montaż kabli energetycznych i sterowniczych do studni, - Pomiary elektryczne kabli i zabudowanych urządzeń, - Przystosowanie rozdzielnicy SUW do dodatkowej pompy z modyfikacją oprogramowania i wizualizacją, - Rozbudowa stacji o dodatkowe wejście dla studni nr 3 wraz z wyposażeniem, - Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, - Dokumentacja techniczna i geologiczna inwestycji, - Operat wodnoprawny na pobór wody podziemnej z ujęcia Puńsk. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcyjno – użytkowym (dalej „PFU”) stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ Część 3: Zaprojektowanie i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Pełele dz. 50/2 i 50/5: - Wykonanie utwardzonej drogi dojazdowej z kostki betonowej 171 m2, z demontażem istniejącej, - Demontaż dwóch zbiorników hydroforowych, - Wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, - Wymiana rynien dachowych z metalowych na PCV, oraz obróbek blacharskich, - Wykonanie fundamentu pod ZH, - Wyłożenie posadzek i ścian, przykrycie kanałów nierdzewnymi elementami ażurowymi, szpachlowanie i malowanie ścian, - Demontaż istniejącego ogrzewania CO, montaż ogrzewania elektrycznego, - Zainstalowanie pochłaniaczy wilgoci, - Wymiana pomp głębinowych wraz z orurowaniem, - Instalacja odkażania wody, - Wymiana instalacji napowietrzania z dwiema sprężarkami, - Wymiana zestawu ZH wody czystej, - Wymiana rurociągów wody surowej, uzdatnionej do i ze zbiorników wyrównawczych, wody uzdatnionej do sieci z wymianą 2 zasuw zewnętrznych włącznie, - Wymiana kanalizacji sanitarnej, - Wymiana odejścia na hydranty nadziemne DN80, - Renowacja studni głębinowych, - Naziemne obudowy termoizolacyjne, - Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego z automatyką SZR i zadaszeniem, - Wymiana dachów na zbiornikach wyrównawczych, - Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i testów, - Sterowanie, sygnalizacja – branża AKP, - Wykonanie pomiarów ochronnych instalacji i urządzeń elektrycznych, - Demontaż istniejącej instalacji technologicznej wewnętrznej, - Instalacja tymczasowa, - Instalacja technologiczna, - Wymiana kanalizacji wewnętrznej (popłuczyn), - Kompletny zestaw płuczący, - Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej, oświetleniowej, usprawnienie oświetlenia zewnętrznego, - Sterowanie, sygnalizacja – branża AKP, - Wykonanie pomiarów ochronnych instalacji i urządzeń elektrycznych, - Demontaż istniejącej instalacji technologicznej wewnętrznej, - Instalacja tymczasowa, - Instalacja technologiczna, - Wykonanie kanalizacji wewnętrznej (popłuczyn), - Kompletny zestaw płuczący, - Dokumentacja techniczna. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w PFU stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. 3.2. Wykonawcy zobowiązani będą do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza) dla każdej z części zamówienia. 3.3. Tam, gdzie w Dokumentacji projektowej, na rysunkach, PFU oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1–3 ustawy, Zamawiają-cy dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy, wskazał na pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych lub pochodzenia Zamawiający określa tym samym minimalne parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub rozwiązania, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach technicznych lub lepszych. Pod pojęciem „parametry techniczne" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Uwaga! Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych materiałów spoczywa na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w Dokumentacji projektowej, Przedmiarach robót oraz PFU. 3.4. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi zapisami SIWZ. Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na realizację Zamówienia. Zaleca się także dokonanie wizji lokalnej w terenie. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia dozoru terenu budowy, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracowni-kom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom zamawiającego, - sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, - po realizacji przedmiotu zamówienia uporządkowanie i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. 3.6. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45231300-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45262220-9 – Wiercenie studni wodnych 45232430-5 – Roboty w zakresie uzdatniania wody Z uwagi na rozmiar plików stanowiących załączniki do SIWZ i mogącymi pojawić się trudnościami technicznymi z umieszczeniem jak i pobieraniem ich ze strony internetowej, zamawiający na wniosek wykonawcy udostępni bezpłatnie SIWZ wraz z załącznikami na nośnikach CD. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest dostępna do wglądu w pokoju nr 7 w siedzibie zamawiającego w godz. od 8:00 – 15:00. Wykonawca przed przystąpieniem do prac montażowych wystąpi do Zamawiającego o zatwierdzenie wniosków materiałowych i uzyska zgodę na ich wbudowanie (dotyczy wszystkich materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania zadania). 3.3 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późniejszymi zmianami). 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania za-trudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Część 1: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Gminie Puńsk: a) operator sprzętu: koparka – 1 osoba wykonująca czynności związane z obsługą koparki lub koparko-ładowarki; b) monter instalacji wodno-kanalizacyjnych – co najmniej 1 osoby wykonujące prace polega-jąca na montażu instalacji, urządzeń wodno – kanalizacyjnych. Część 2: Zaprojektowanie i budowa studni głębinowej w Puńsku: a) Co najmniej jedna osoba wykonująca czynności związane z wykonaniem otworu wiertni-czego, montażem rur i innych urządzeń studni Część 3: Zaprojektowanie i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Pełele dz. 50/2 i 50/5: a) prace instalacyjne w poszczególnych branżach – co najmniej 1 osoba b) roboty budowlane – co najmniej 1 osoba 3) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punk-cie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w ce-lu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wyko-nawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wy-miar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na pod-stawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.

II.5) Główny kod CPV: 45231300-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
71332000-4
45200000-9
45252126-7
45315100-9
45317100-3
45317000-2
45311100-1
45311200-2
48100000-9
48151000-1
71320000-7
45110000-1
45211350-7
45233142-6
45261000-4
45300000-0
45400000-1
48000000-8
71000000-8
71200000-0
45233124-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Część 1, 2, 3: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca będzie zobowiązany wykazać.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Część 1: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Gminie Puńsk: 1) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 820.000,00 zł (słownie: osiemset dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 820.000,00 zł (słownie: osiemset dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Część 2: Zaprojektowanie i budowa studni głębinowej w Puńsku: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 260.000,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 260.000,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Część 3: Zaprojektowanie i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Pełele dz. 50/2 i 50/5: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.200.000,00 zł (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych 00/100). b) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych 00/100).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część 1: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Gminie Puńsk: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli: a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 820.000,00 zł każda (słownie: osiemset dwadzieścia tysięcy złotych 00/100) brutto, porównywalną z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na budowie, przebudowie lub remoncie sieci wodociągowej i kanalizacyjnej. b) Wykonawca wykaże, że dysponuje: - co najmniej jedną osobą, która będzie pełnić funkcję Kierownika robót sanitarnych posiadającą: • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów; • co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe na stanowisku kierownika robót sanitarnych; • aktualne zaświadczenie o wpisie na listę odpowiednich izb samorządu zawodowego oraz ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. W zakresie wykazania posiadania wymaganych uprawnień, dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), z zastrzeżeniem art. 12a Prawa budowlanego, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65), oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725). Część 2: Zaprojektowanie i budowa studni głębinowej w Puńsku: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli: a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 260.000,00 zł każda (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto, porównywalną z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na zaprojektowaniu i budowie, przebudowie lub remoncie studni głębinowej lub budowie, przebudowie lub remoncie studni głębinowej. b) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności 1 osobę posiadającą uprawnienia w zakresie hydrologii kat. IV lub V, zgodnie ustawą z dnia 9 czerwca 2011 r. Prawo geologiczne i górnicze (Dz. U. 2016 poz. 1131 t.j.). W zakresie wykazania posiadania wymaganych uprawnień, dopuszcza się odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej, państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), z zastrzeżeniem art. 12a Prawa budowlanego, ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65), oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 1725). Część 3: Zaprojektowanie i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Pełele dz. 50/2 i 50/5: Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeżeli: a) Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 1.200.000,00 zł każda (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych 00/100) brutto, porównywalną z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na zaprojektowaniu i budowie, przebudowie lub remoncie stacji uzdatniania wody lub budowie, przebudowie lub remoncie stacji uzdatniania wody. b) Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą skierowane przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, tj. osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych lub kanalizacyjnych, oraz pełniła funkcję kierownika budowy lub kierownika robót w tej specjalności na co najmniej jednym zadaniu o wartości robót budowlanych co najmniej 500.000,00 zł brutto. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy, mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 i. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r. poz. 65).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający może żądać następujących dokumentów dla wszystkich części zamówienia: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 8.3. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 8.2. ppkt. 3 składa: 1) ppkt 1)-3) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w ust. 1 pkt 1 lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 lit. a, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub 4) gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 2 stosuje się. 5) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej zamawiający może żądać następujących dokumentów: Część 1: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Gminie Puńsk: a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 820.000,00 zł (słownie: osiemset dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). b) Zaświadczenie z banku o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 820.000,00 zł (słownie: osiemset dwadzieścia tysięcy złotych 00/100). Część 2: Zaprojektowanie i budowa studni głębinowej w Puńsku: a) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 260.000,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). b) Zaświadczenie z banku o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 260.000,00 zł (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Część 3: Zaprojektowanie i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Pełele dz. 50/2 i 50/5: a) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.200.000,00 zł (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych 00/100). b) Zaświadczenie z banku o posiadanych środkach finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 1.200.000,00 zł (słownie: jeden milion dwieście tysięcy zło-tych 00/100). 2. W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający może żądać następujących dokumentów: Część 1: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Gminie Puńsk: a) Wykaz co najmniej jednej roboty budowlanej, wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości 820.000,00 zł każda (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych 00/100) brutto, porównywalną z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na zaprojektowaniu i budowie, przebudowie lub remoncie stacji uzdatniania wody lub budowie, przebudowie lub remoncie stacji uzdatniania wody. b) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykonujących roboty budowlane w ramach zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; c) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, d) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Część 2: Zaprojektowanie i budowa studni głębinowej w Puńsku: a) Wykaz co najmniej jednej roboty budowlanej, wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o wartości co najmniej 260.000,00 zł każda (słownie: dwieście sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto, porównywalną z przedmiotem za-mówienia, tj. polegającą na zaprojektowaniu i budowie, przebudowie lub remoncie studni głębinowej lub budowie, przebudowie lub remoncie studni głębinowej. b) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykonujących roboty budowlane w ramach zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; c) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiada-ją wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, d) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów. Część 3: Zaprojektowanie i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Pełele dz. 50/2 i 50/5: 1) Wykaz co najmniej jednej roboty budowlanej, wykonanej w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną o wartości co najmniej 1.200.000,00 zł każda (słownie: jeden milion dwieście tysięcy złotych 00/100) brutto, porównywalną z przedmiotem zamówienia, tj. polegającą na zaprojektowaniu i budowie, przebudowie lub remoncie stacji uzdatniania wody lub budowie, przebudowie lub remoncie stacji uzdatniania wody.. 2) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego - wykonujących roboty budowlane w ramach zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; 3) Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 4) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia – gdy Wykonawca będzie polegał na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w pkt 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r. poz. 184 z późniejszymi zmianami). Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Pełnomocnictwo/Upoważnienie. Dokumenty załączone do oferty: kosztorys szczegółowy, harmonogram robót budowlanych, wypełniony i podpisany formularz ofertowy, oświadczenie o podwykonawcach.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wymagania dotyczące wadium 1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w kwocie: a) Część 1: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Gminie Puńsk: 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) b) Część 2: Zaprojektowanie i budowa studni głębinowej w Puńsku: 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) c) Część 3: Zaprojektowanie i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Pełele dz. 50/2 i 50/5: 41.000,00 zł (czterdzieści tysięcy złotych 00/100) 2) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) Pieniądzu b) poręczeniach bankowych c) gwarancjach bankowych d) gwarancjach ubezpieczeniowych e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 r., poz. 1804 z późn. zm.) 3) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 09 9354 0007 0070 0700 0420 0039 BS Sejny, o/Puńsk z dopiskiem „Wadium dotyczące przetargu nieograniczonego nr ZP.271.12.2017 pn.: „Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przebudową stacji uzdatniania wody i budową studni głębinowej w Gminie Puńsk” – część …. a) Część 1: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Gminie Puńsk b) Część 2: Zaprojektowanie i budowa studni głębinowej w Puńsku c) Część 3: Zaprojektowanie i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Pełele dz. 50/2 i 50/5 4) Wadium w pieniądzu musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym zamawiającego. 5) Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz, tj.: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w formie oryginału w sekretariacie przed upływem terminu składania ofert. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6) Z treści polisy, poręczenia, gwarancji lub innego dokumentu stanowiącego wadium winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7) Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 8) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 9) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 10) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 11) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 12) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie zło-żył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 13) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 14) Zamawiający zatrzymuje wadium, jeżeli: a) wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 30,00
termin płatności 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: Nie
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień niniejszej umowy w niżej określonych przypadkach: 1) Zmiany terminu wykonania zamówienia, jeżeli konieczność zmiany terminu nie wynika z przyczyn zależnych od wykonawcy takich jak: a) następstwa działań administracyjnych, których nie przewidziano na etapie przygotowawczego do inwestycji, oraz innych terminów formalno-prawnych mających wpływ na terminy realizacji zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie wykonawcy; b) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia; c) działania siły wyższej mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; d) konieczności podjęcia działań zmierzających do ograniczenia skutków zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć; e) niesprzyjających warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonywanie robót; f) wstrzymania robót lub przerw w pracach powstałych z przyczyn nie leżących po stro-nie wykonawcy; g) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych 2) Zmiany kierownika budowy. 3) Zmiany podwykonawców. 4) Przekształcenie, zmiana nazwy firmy wykonawcy, 5) Zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy, 6) Konieczności zmiany, w zakresie wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) ustawowej zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku od towaru i usług VAT - w zakresie dotyczącym niezrealizowanej części umowy wynagrodzenie ryczałtowe brutto ulegnie modyfikacji stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian; b) realizacji dodatkowych robót budowlanych przez Wykonawcę, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki:  zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interpretacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego  zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego,  wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 7) Zmiany co do zakresu robót objętych umową i wysokości wynagrodzenia w przypadku, gdy ich wykonanie w całości stanie się zbędne zamawiającemu z jakiegokolwiek powodu albo stan wypłacalności zamawiającego spowoduje konieczność ich zaniechania. 3. Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian zostaną opisane w protokole konieczności zaakceptowanym przez strony umowy. 4. Zmiana postanowień niniejszej Umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na pi-śmie pod rygorem nieważności takiej zmiany. 5. Na mocy ustawy Prawo zamówień publicznych niedopuszczalna jest jednak, pod rygorem nieważności zmiana postanowień zawartej umowy oraz wprowadzenie nowych postanowień do umowy, niekorzystnych dla zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Gminie Puńsk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Gminie Puńsk. Przedmiot zamówienia obejmuje: a) Budowę odcinka sieci wodociągowej w ul. projektowanej od ul. Mickiewicza w Puńsku: - Zajęcie terenu, ogrodzenie i znaki ostrzegawcze, - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, - Roboty ziemne odtworzeniowe. b) Budowę odcinka sieci kanalizacyjnej w ul. projektowanej od ul. Mickiewicza w Puńsku: - Zajęcie terenu, ogrodzenie i znaki ostrzegawcze, - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, - Roboty ziemne odtworzeniowe. c) Budowę odcinka sieci wodociągowej w ul. Słonecznej w Puńsku: - Zajęcie terenu, ogrodzenie i znaki ostrzegawcze, - Roboty rozbiórkowe nawierzchni, - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, - Roboty ziemne odtworzeniowe, - Roboty drogowe odtworzeniowe. d) Budowę odcinka sieci wodociągowej w ul. Kościuszki w Puńsku: - Zajęcie terenu, ogrodzenie i znaki ostrzegawcze, - Roboty rozbiórkowe nawierzchni, - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, - Roboty ziemne odtworzeniowe, - Roboty drogowe odtworzeniowe, e) Budowę odcinka sieci kanalizacji ciśnieniowej w ul. Strażackiej w Puńsku: - Zajęcie terenu, ogrodzenie i znaki ostrzegawcze, - Roboty ziemne, - Roboty montażowe, - Roboty ziemne odtworzeniowe. Szczegółowo przedmiot zamówienia określony został w załącznikach do SIWZ, w szczególności w Dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 10 do SIWZ, przedmiarach robót, stanowiącym załącznik nr 9. 3.2. Wykonawcy zobowiązani będą do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza) dla każdej z części zamówienia. 3.3. Tam, gdzie w Dokumentacji projektowej, na rysunkach, PFU oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1–3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy, wskazał na pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych lub pochodzenia Zamawiający określa tym samym minimalne parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub rozwiązania, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach technicznych lub lepszych. Pod pojęciem „parametry techniczne" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Uwaga! Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych materiałów spoczywa na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w Dokumentacji projektowej, Przedmiarach robót oraz PFU. 3.4. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi zapisami SIWZ. Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na realizację Zamówienia. Zaleca się także dokonanie wizji lokalnej w terenie. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia dozoru terenu budowy, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom zamawiającego, - sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, - po realizacji przedmiotu zamówienia uporządkowanie i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Z uwagi na rozmiar plików stanowiących załączniki do SIWZ i mogącymi pojawić się trudnościami technicznymi z umieszczeniem jak i pobieraniem ich ze strony internetowej, zamawiający na wniosek wykonawcy udostępni bezpłatnie SIWZ wraz z załącznikami na nośnikach CD. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest dostępna do wglądu w pokoju nr 7 w siedzibie zamawiającego w godz. od 8:00 – 15:00. Wykonawca przed przystąpieniem do prac montażowych wystąpi do Zamawiającego o zatwierdzenie wniosków materiałowych i uzyska zgodę na ich wbudowanie (dotyczy wszystkich materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania zadania). 3.3 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późniejszymi zmianami). 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Część 1: Budowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej wraz z przyłączami w Gminie Puńsk: a) operator sprzętu: koparka – 1 osoba wykonująca czynności związane z obsługą koparki lub koparko-ładowarki; b) monter instalacji wodno-kanalizacyjnych – co najmniej 1 osoby wykonujące prace polegająca na montażu instalacji, urządzeń wodno – kanalizacyjnych. 3) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231300-8, 45233124-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 30,00
termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zaprojektowanie i budowa studni głębinowej w Puńsku
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zaprojektowanie i budowa studni głębinowej w Puńsku: - Wiercenie studni z pompowaniem pomiarowym. Metoda wiercenia udarowa, - Montaż naziemnej obudowy termoizolacyjnej typu LANGE z wyposażeniem o średnicy 100 mm, - Montaż pompy głębinowej wraz z orurowaniem pionowym ze stali kwasoodpornej o średnicy 100 mm, - Montaż rurociągu tłocznego z rur PE 110 mm z rozbiórką nawierzchni, oraz przywróceniem do stanu pierwotnego, - Montaż kabli energetycznych i sterowniczych do studni, - Pomiary elektryczne kabli i zabudowanych urządzeń, - Przystosowanie rozdzielnicy SUW do dodatkowej pompy z modyfikacją oprogramowania i wizualizacją, - Rozbudowa stacji o dodatkowe wejście dla studni nr 3 wraz z wyposażeniem, - Geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza, - Dokumentacja techniczna i geologiczna inwestycji, - Operat wodnoprawny na pobór wody podziemnej z ujęcia Puńsk. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w Programie funkcyjno – użytkowym (dalej „PFU”) stanowiącym załącznik nr 11 do SIWZ 3.2. Wykonawcy zobowiązani będą do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza) dla każdej z części zamówienia. 3.3. Tam, gdzie w Dokumentacji projektowej, na rysunkach, PFU oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1–3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy, wskazał na pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych lub pochodzenia Zamawiający określa tym samym minimalne parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub rozwiązania, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach technicznych lub lepszych. Pod pojęciem „parametry techniczne" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Uwaga! Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych materiałów spoczywa na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w Dokumentacji projektowej, Przedmiarach robót oraz PFU. 3.4. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi zapisami SIWZ. Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na realizację Zamówienia. Zaleca się także dokonanie wizji lokalnej w terenie. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia dozoru terenu budowy, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom zamawiającego, - sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, - po realizacji przedmiotu zamówienia uporządkowanie i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Z uwagi na rozmiar plików stanowiących załączniki do SIWZ i mogącymi pojawić się trudnościami technicznymi z umieszczeniem jak i pobieraniem ich ze strony internetowej, zamawiający na wniosek wykonawcy udostępni bezpłatnie SIWZ wraz z załącznikami na nośnikach CD. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest dostępna do wglądu w pokoju nr 7 w siedzibie zamawiającego w godz. od 8:00 – 15:00. Wykonawca przed przystąpieniem do prac montażowych wystąpi do Zamawiającego o zatwierdzenie wniosków materiałowych i uzyska zgodę na ich wbudowanie (dotyczy wszystkich materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania zadania). 3.3 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późniejszymi zmianami). 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Część 2: Zaprojektowanie i budowa studni głębinowej w Puńsku: a) Co najmniej jedna osoba wykonująca czynności związane z wykonaniem otworu wiertniczego, montażem rur i innych urządzeń studni 3) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 71332000-4, 45200000-9, 45252126-7, 45315100-9, 45317100-3, 45317000-2, 45311100-1, 45311200-2, 48100000-9, 48151000-1, 71320000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 30,00
termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Zaprojektowanie i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Pełele dz. 50/2 i 50/5
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zaprojektowanie i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Pełele dz. 50/2 i 50/5: - Wykonanie utwardzonej drogi dojazdowej z kostki betonowej 171 m2, z demontażem istniejącej, - Demontaż dwóch zbiorników hydroforowych, - Wymiana drzwi zewnętrznych i wewnętrznych, - Wymiana rynien dachowych z metalowych na PCV, oraz obróbek blacharskich, - Wykonanie fundamentu pod ZH, - Wyłożenie posadzek i ścian, przykrycie kanałów nierdzewnymi elementami ażurowymi, szpachlowanie i malowanie ścian, - Demontaż istniejącego ogrzewania CO, montaż ogrzewania elektrycznego, - Zainstalowanie pochłaniaczy wilgoci, - Wymiana pomp głębinowych wraz z orurowaniem, - Instalacja odkażania wody, - Wymiana instalacji napowietrzania z dwiema sprężarkami, - Wymiana zestawu ZH wody czystej, - Wymiana rurociągów wody surowej, uzdatnionej do i ze zbiorników wyrównawczych, wody uzdatnionej do sieci z wymianą 2 zasuw zewnętrznych włącznie, - Wymiana kanalizacji sanitarnej, - Wymiana odejścia na hydranty nadziemne DN80, - Renowacja studni głębinowych, - Naziemne obudowy termoizolacyjne, - Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego z automatyką SZR i zadaszeniem, - Wymiana dachów na zbiornikach wyrównawczych, - Wykonanie wszystkich niezbędnych badań i testów, - Sterowanie, sygnalizacja – branża AKP, - Wykonanie pomiarów ochronnych instalacji i urządzeń elektrycznych, - Demontaż istniejącej instalacji technologicznej wewnętrznej, - Instalacja tymczasowa, - Instalacja technologiczna, - Wymiana kanalizacji wewnętrznej (popłuczyn), - Kompletny zestaw płuczący, - Wymiana instalacji elektrycznej wewnętrznej, oświetleniowej, usprawnienie oświetlenia zewnętrznego, - Sterowanie, sygnalizacja – branża AKP, - Wykonanie pomiarów ochronnych instalacji i urządzeń elektrycznych, - Demontaż istniejącej instalacji technologicznej wewnętrznej, - Instalacja tymczasowa, - Instalacja technologiczna, - Wykonanie kanalizacji wewnętrznej (popłuczyn), - Kompletny zestaw płuczący, - Dokumentacja techniczna. Szczegółowo przedmiot zamówienia został opisany w PFU stanowiącym załącznik nr 12 do SIWZ. 3.2. Wykonawcy zobowiązani będą do zapewnienia obsługi geodezyjnej inwestycji (wytyczenie i inwentaryzacja powykonawcza) dla każdej z części zamówienia. 3.3. Tam, gdzie w Dokumentacji projektowej, na rysunkach, PFU oraz w Przedmiarach robót, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 30 ust. 1–3 ustawy, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamawiający, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 29 ust. 3 ustawy, wskazał na pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych lub pochodzenia Zamawiający określa tym samym minimalne parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub rozwiązania, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający tym samym za równoważny uzna każdy produkt o wskazanych parametrach technicznych lub lepszych. Pod pojęciem „parametry techniczne" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Uwaga! Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanych materiałów spoczywa na Wykonawcy zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy. W związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do udokumentowania równoważności materiałów w stosunku do materiałów przewidzianych w Dokumentacji projektowej, Przedmiarach robót oraz PFU. 3.4. Wykonawca winien zapoznać się ze wszystkimi zapisami SIWZ. Wykonawca powinien zdobyć wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy na realizację Zamówienia. Zaleca się także dokonanie wizji lokalnej w terenie. Wykonawca poniesie wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest do: - zapewnienia dozoru terenu budowy, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, - umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz uprawnionym przedstawicielom zamawiającego, - sporządzenie i przekazanie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, - po realizacji przedmiotu zamówienia uporządkowanie i przywrócenie terenu do stanu pierwotnego. Z uwagi na rozmiar plików stanowiących załączniki do SIWZ i mogącymi pojawić się trudnościami technicznymi z umieszczeniem jak i pobieraniem ich ze strony internetowej, zamawiający na wniosek wykonawcy udostępni bezpłatnie SIWZ wraz z załącznikami na nośnikach CD. Dokumentacja projektowa w wersji papierowej jest dostępna do wglądu w pokoju nr 7 w siedzibie zamawiającego w godz. od 8:00 – 15:00. Wykonawca przed przystąpieniem do prac montażowych wystąpi do Zamawiającego o zatwierdzenie wniosków materiałowych i uzyska zgodę na ich wbudowanie (dotyczy wszystkich materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania zadania). 3.3 Wymagania, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. 1) Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz.U. z 2016 r. poz. 1666 z późniejszymi zmianami). 2) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: Część 3: Zaprojektowanie i przebudowa stacji uzdatniania wody w miejscowości Pełele dz. 50/2 i 50/5: a) prace instalacyjne w poszczególnych branżach – co najmniej 1 osoba b) roboty budowlane – co najmniej 1 osoba 3) W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez osobę zatrudnioną lub przez Wykonawcę przed zakończeniem trwania umowy, Wykonawca będzie zobowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. 4) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełnienia ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. 5) W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie Zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) Oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu Wykonawcy lub Podwykonawcy; b) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub Podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) Zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) Poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub Podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. 6) Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności. 7) W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45100000-8, 45110000-1, 45211250-7, 45233142-6, 45252126-7, 45261000-4, 45300000-0, 45311100-1, 45311200-2, 45400000-1, 48000000-8, 48100000-9, 48151000-1, 71000000-8, 71200000-0, 71320000-7

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmi 30,00
termin płatności 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję osoby do skopania działki 3x10m - Łomża
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania06-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję osoby do skopania działki 3x10m. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI