Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Kochanowskiego - m. Pyzdry

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Kochanowskiego - m. Pyzdry
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoPyzdry
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-19
  • ZamawiającyGMINA I MIASTO PYZDRY
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-02
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00101962
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Kochanowskiego - m. Pyzdry

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO PYZDRY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019415

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Taczanowskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Pyzdry

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-310

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 632768333

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@pyzdry.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyzdry.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Kochanowskiego - m. Pyzdry

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-155fe522-da5a-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00101962

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004412/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Kochanowskiego - m. Pyzdry

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://pyzdry.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://pyzdry.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z zapisami rozdziałów VIII, XI i XII SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z zapisami rozdziału XX SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.04.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 297710,37 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej ø200/160 mm, podziemnej przepompowni ścieków oraz kanalizacji sanitarnej tłocznej Dz 90 mm w m. Pyzdry ul. Kochanowskiego działki nr 2235/5, 2235/11, 2235/13 oraz 2227, obręb ewidencyjny 303004_4.600
Kanalizacja sanitarna grawitacyjna.
Zaprojektowano kanalizację sanitarną grawitacyjną z rur PVC-U litych wg normy PN-EN 1401:1999 o średnicy Dz 200x5,9 mm o sztywności SN8 łączonych na uszczelki.
Całkowita długość zaprojektowanej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wynosi L=299,0. Zaprojektowano również kanał grawitacyjny rozprężny KR dla przewodu tłocznego PT z rur kielichowych PVC-U litych o sztywności SN8, wykonanych wg PN-EN 1401:1999 o średnicy Dz 200x5,9mm i długości L= 2,0 m doprowadzającej ścieki sanitarne do studni rewizyjnej Si1.
Na trasie kanalizacji sanitarnej zaprojektowano sześć studni rewizyjnych betonowych o średnicy Ø1000 mm wykonanych zgodnie z normą PN-EN 1917:2004/AC:2009 wyposażonych we włazy żeliwno-betonowe D400 naprzemiennie wentylowane z zamknięciem.
Kanały sanitarne grawitacyjne KS-1 oraz KS-2, wykonać należy zgodnie z projektem zagospodarowania terenu oraz profilami podłużnymi.
W celu odprowadzenia ścieków z przyległych do ul. Kochanowskiego nieruchomości zaprojektowano odgałęzienia kanalizacji sanitarnej wyprowadzone poza pas drogowy. Odgałęzienia wykonane metodą wykopu otwartego należy wykonać z rur PVC-U kielichowych litych o sztywności SN8 wykonanych wg normy PN-EN 1401:1999 o średnicy Dz160x4,7mm łączonych na uszczelki.
Całkowita długość odgałęzień kanalizacji sanitarnej wynosi Lc = 48,5m.

Podziemna przepompownia ścieków.
Ze względu na ukształtowanie terenu zaprojektowano podziemną przepompownię ścieków PS. Przepompownia ścieków PS tłoczy ścieki sanitarne przewodem tłocznym PT, do zaprojektowanego kanału rozprężnego grawitacyjnego KR i następnie do istniejącej studni rewizyjnej Si1 na istniejącej kanalizacji sanitarnej Ø200mm.
Zaprojektowana podziemna przepompownia ścieków sanitarnych PS jest kompletnym obiektem wyposażonym w instalację i armaturę oraz układ sterowania elektrycznego i sygnalizacji.
Studnię czerpną przepompowni ścieków stanowi zbiornik wykonany z polimerobetonu o grubości ścianki nie mniej niż 40 mm.
Przepompownia ścieków PS posiada zbiornik o średnicy wewnętrznej Ø 1200 mm i wysokości całkowitej Hc = 3,96 m.

Kanalizacja sanitarna tłoczna.
Zaprojektowano przewód kanalizacji sanitarnej tłocznej z rur polietylenowych PE 100 SDR 17,6 na ciśnienie PN 10 o średnicy Dz 90 x 5,4 mm oraz długości L = 36,0 m.
Przewód tłoczny zaprojektowano na średniej głębokości około 1,40 m p.p.t. Wprowadzany jest przed podłączeniem do istniejącej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej do studni rozprężnej betonowej o średnicy Φ 1200 mm.
Zaprojektowano studnię rozprężną SR betonową o wysokości h = 167 cm wykonaną zgodnie z normą PN-EN 1917:2004/AC:2009 zaopatrzoną we właz żeliwno-betonowy D400 wentylowany. Pod włazem umieścić należy filtr chemiczny studzienkowy na zawiesiach. Studnię rozprężną wykonać należy zgodnie. Przebieg przewodu tłocznego pokazano na projekcie zagospodarowania terenu oraz profilu podłużnym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-10-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Nie podlegają wykluczeniu, Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone przez Zamawiającego

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Formularz oferty sporządzony wg wzoru Formularza oferty stanowiącego załącznik nr 1.
W przypadku złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on
zawierać wszystkie wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie
podlega uzupełnieniu. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o
braku podstaw do wykluczenia z postępowania – zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SWZ. (art 125
ust. 1).3) Oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby – jeżeli dotyczy. 4)
Oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy.
5)Pełnomocnictwo – jeżeli dotyczy (w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba nieuprawniona;
w przypadku, gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia).
6)Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy – jeżeli dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) Zmiany terminu wykonania umowy z powodu: a) istotnej, leżącej
postronieZamawiającego,zwłoki w przekazaniu terenu wykonywania robót
remontowychWykonawcy,konieczności zmiandokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww.
okolicznościmiały lubbędą mogły miećwpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, o ilość
dnizwłoki,wstrzymania robót przezZamawiającego, b) wystąpienia takich
warunkówatmosferycznych,które ze względówobiektywnych uniemożliwiają lub mogą
negatywnie wpłynąćna jakośćwykonywanych (zgodnie zSWZ) robót budowlanych oraz ich
trwałość, w przypadku,gdy niezostały przewidziane, o ileWykonawca wykaże, że okoliczności te
miały bezpośredniwpływ nawykonanie umowy wterminie – w tym przypadku termin może być
wydłużony o ilośćdni,podczas których wystąpiływw. zdarzenia, c) działania siły wyższej,
uniemożliwiającejwykonanierobót w określonym wumowie terminie o czas działania siły wyższej
oraz niezbędnydo usunięciajej skutków, d)wystąpienia awarii niezawinionej czynnościami lub
niewynikającej zzaniechaniaczynności, doktórych Wykonawca był zobowiązany o czas
niezbędny do jej usunięcia, e) działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, powodujących
przewlekłość postępowania o uzyskanie od instytucji i urzędów dokumentów (np. pozwoleń,
decyzji,uzgodnień) niezbędnych do realizacji umowy oraz działań, które spowodują przerwanie lubczasowe zawieszenierealizacjizamówienia o czas niezbędny do spełnienia wymagań ww.
osób trzecich, f)koniecznościwykonania dodatkowych badań, wprowadzenia zmian w projekcie –
oczasniezbędny douzyskania wymaganych decyzji lub uzgodnień, przeprowadzenia ww.
badań.Wtakim przypadkudopuszcza się zmianę wynagrodzenia Wykonawcy o kwotę wynikającą
zww.zmian, g)konieczności wykonania robót zamiennych/dodatkowych lub innych
niezbędnychdo wykonaniaprzedmiotu umowy, które wstrzymują lub opóźniają realizację
przedmiotu umowyoczasniezbędny na ich wykonanie, na warunkach określonych w art. 455 ust.
1 pkt 3 i 4Pzp,h)realizacji odrębnej umowy lub prac realizowanych w miejscu i
czasiewykonywanianiniejszejumowy, wymuszających konieczność skoordynowania prac
iuwzględnianiawzajemnychpowiązań – o czas niezbędny do usunięcia przeszkody
wprowadzeniu robótobjętych niniejszą umową. 2) Zmiany przedstawicieli Stron w
przypadkuniemożności pełnieniapowierzonych imfunkcji (np. zdarzenia losowe, zmiana pracy
itp.). 3)Zmiany Podwykonawcyalbo rezygnacja zudziału Podwykonawcy – jeżeli zmiana albo
rezygnacjaz Podwykonawcydotyczy podmiotu, naktórego zasoby Wykonawca powołał się w
celuwykazania spełnianiawarunków udziału wpostępowaniu Wykonawca jest obowiązany
wykazaćZamawiającemu, żeproponowany innyPodwykonawca lub Wykonawca samodzielnie
spełnia jestw stopniu niemniejszym niżPodwykonawca, na którego zasoby Wykonawca
powoływał się wtrakciepostępowania oudzielenie zamówienia. 4) Zmiany zakresu rzeczowego
przedmiotu umowy w przypadku: a)zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że
wykonanie umowy w zakresie przewidzianym przez Zamawiającego nie jest możliwe, czego nie
przewidziano w chwili zawarcia umowy, b) zmiany przepisów powodujących konieczność
przyjęcia innych rozwiązań technicznych, niż założone w SWZ, c) zaistnienia istotnej
zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w
interesie publicznym, czego nie przewidziano w chwili zawarcia umowy, d) wystąpienia kolizji
z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami. W
takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych
powodujących uniknięcie usunięcia kolizji, Pozostałe zapisy są dostępne w Projekcie umowy - zał.
nr 4

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-19 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://pyzdry.ezamawiajacy.pl zakładka oferty

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-19 11:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-18

2021-07-02 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej - Piła
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę zaprojektowanie oraz wykonanie instalacji fotowoltaicznej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI