Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dziedzice oraz Strąpie i Nowa Dziedzina

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dziedzice oraz Strąpie i Nowa Dziedzina w ramach uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej w gm. Barlinek
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoBarlinek
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-10
  • ZamawiającyGMINA BARLINEK
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-25
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00133216
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dziedzice oraz Strąpie i Nowa Dziedzina w ramach uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej w gm. Barlinek

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BARLINEK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210967047

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Niepodległości 20

1.5.2.) Miejscowość: Barlinek

1.5.3.) Kod pocztowy: 74-320

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki

1.5.7.) Numer telefonu: 957465577

1.5.8.) Numer faksu: 957461704

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@barlinek.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.barlinek.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Dziedzice oraz Strąpie i Nowa Dziedzina w ramach uporządkowania gospodarki wodno-ściekowej w gm. Barlinek

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00865807-c473-11ec-b879-9a86e5ac3946

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00133216

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030797/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa sieci kanalizacyjnej we wsi Dziedzice, Strąpie i Nowa Dziedzina

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w formie elektronicznej za pośrednictwem dedykowanej platformy zakupowej, na profilu nabywcy Zamawiającego: https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek . Pod tym adresem udostępniane będą również zmiany i wyjaśnienia treści SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpośrednio związane z postępowaniem o udzielenie zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r. poz. 2452) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie rodzajów podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r. poz. 2415).
W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami w zakresie odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformazakupowa.pl poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
Zamawiający będzie przekazywał wykonawcom informacje w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana w formie elektronicznej za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
Zamawiający, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452), określa niezbędne wymagania sprzętowo – aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl w ust. 14 SWZ.
Formaty plików wykorzystywanych przez wykonawców powinny być zgodne z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (tj. Dz.U. z 2017 r. poz. 2247)
1) Zamawiający rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf
2) W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiający rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów .zip lub .7Z
3) Wśród formatów powszechnych a NIE występujących w rozporządzeniu występują: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L 119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż:
a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Barlinek, ul. Niepodległości 20, 74-320 Barlinek tel. 95 746 55 58; FAX: 95 746 17 04, e-mail: umig@barlinek.pl,
b) administratorem danych osobowych w Gminie Barlinek jest Dariusz Zieliński – Burmistrz Barlinka,
c) administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych - p. Robert Józefowicz, z którym w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych można skontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem iod@barlinek.pl.
Pozostałe szczegóły zawiera ust. 18 SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegóły zawiera ust. 18 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RID.III.4.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Nowa Dziedzina oraz budowę sieci kanalizacji sanitarnej z miejscowości Nowa Dziedzina do miejscowości Strąpie, budowę sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Strąpie oraz budowę sieci kanalizacji sanitarnej z miejscowości Strąpie do miejscowości Dziedzice, budowę sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Dziedzice i wymaga wykonania następującego zakresu:
Etap I – Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej wraz z przepompowniami PS4 i PS5 w miejscowości Strąpie oraz kanalizacji tłocznej do oczyszczalni w Dziedzicach (wraz z budową komór zasuw KZ-1 i KZ-2 oraz pozostałym uzbrojeniem) obejmuje wykonanie w szczególności:
- miejscowość Strąpie:
sieć grawitacyjna z rur PVC-U Ø200 o łącznej długości 733 mb,
odejścia boczne z rur PVC –U Ø160 o łącznej długości 172 mb,
ilość odejść bocznych: 37,
rurociąg tłoczny PE 100 RC Ø110 (od przepompowni pośredniej do studni rozprężnej o łącznej długości 244,5 mb,
- rurociąg przesyłowy Strąpie – Dziedzice (oczyszczalnia):
rurociąg tłoczny PE 100 RC Ø110 (od przepompowni głównej do studni, rozprężnej D-SR na terenie oczyszczalni ścieków w m. Dziedzice) o łącznej długości 2977,0 mb,
- miejscowość Dziedzice (teren na terenie oczyszczalni ścieków):
odcinek grawitacyjny na terenie oczyszczalni D-SR ÷ D-P L=15,5mb z rur PVC-U Ø160,
odcinek grawitacyjny na terenie oczyszczalni D-P – Di L=2mb z rur PVC-U Ø160,
studnię Di (istniejąca studnia betonowa Dn:1000) - wymienić na studnię tworzywową PE z dnem kolistym wyposażoną we wlot i dwa prostopadle usytułowane odpływy grzane systemowo na wytwórni,
montaż urządzenia pomiaru przepływu w studni D-P z zastosowaniem koryta pomiarowego Palmer-Bowlus’a ZPB 160 wraz z wyposażeniem dodatkowym zgodnie z projektem teczka XVI aktualizacja projektu z dn. 18.03.2022r.,
podłączenie urządzenia pomiarowego w zakresie wysokich i niskich napięć w celu jego uruchomienia wraz z przesyłem danych pomiarowych z urządzenia do systemu wizualizacji SCADA w dyspozytorni PWK „Płonia” Sp. o.o. ul. Fabryczna 5, 74-320 Barlinek, rozbudowa systemu wizualizacji o nowy pomiar i rejestry danych,
uruchomienie zestawu pomiarowego na obiekcie przez autoryzowany serwis producenta urządzenia, kalibracja urządzenia, przeszkolenie pracowników zamawiającego z obsługi, protokolarne przekazanie do eksploatacji przy udziale Wykonawcy,
- realizacja budowy sieci kanalizacji grawitacyjnej w zakresie etapu I – metoda wykopu otwartego, oraz w celu pokonania przeszkód terenowych metoda bezwykopowa – przeciski osłonowych rur stalowych dla rury przewodowej,
- realizacja budowy sieci kanalizacji tłocznej w zakresie etapu I – metoda wykopu otwartego, oraz w celu pokonania przeszkód terenowych metoda bezywkopowa – horyzontalne przewierty sterowane rurą przewodową,
- łączna długość sieci grawitacyjnej i tłocznej etapu I: 4144,0 mb.
Etap II – Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej wraz z przepompownią PS3 w miejscowości Nowa Dziedzina oraz budowa kanalizacji tłocznej do komory zasuw KZ-1 obejmuje wykonanie w szczególności:
- miejscowość Nowa Dziedzina:
sieć grawitacyjna z rur PVC-U Ø200 o łącznej długości ok. 349 mb,
odejścia boczne PVC-U z rur Ø160 o łącznej długości ok. 19,5 mb,
ilość odejść bocznych: 7,
przewody tłoczne PE 100 RC Ø110 (od przepompowni do komory zasuw KZ-1) o łącznej długości ok. 1023,5 mb,
- realizacja budowy sieci kanalizacji grawitacyjnej – metoda wykopu otwartego, oraz w celu pokonania przeszkód terenowych metoda bezwykopowa – przeciski osłonowych rur stalowych dla rury przewodowej,
- realizacja budowy sieci kanalizacji tłocznej – metoda wykopu otwartego, oraz w celu pokonania przeszkód terenowych metoda bezwykopowa – horyzontalne przewierty sterowane rurą przewodową,
łączna długość sieci grawitacyjnej i tłocznej etapu II: 1392,0 mb.
Etap III – Wykonanie kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z przepompowniami PS1 i PS2 w miejscowości Dziedzice wraz z budową kanalizacji tłocznej z PS1 do komory zasuw KZ-2 oraz odcinka z PS2 do studni rozprężnej SR obejmuje wykonanie w szczególności:
-miejscowość Dziedzice:
sieć grawitacyjna z rur PVC-U Ø200 o łącznej długości ok. 1809 mb,
odejścia boczne z rur PVC-U Ø160 o łącznej długości ok. 280 mb,
ilość odejść bocznych: 51,
przewody tłoczne PE 100 RC Ø90 (od przepompowni głównej do komory zasuw) o łącznej długości ok. 242 mb,
przewody tłoczne PE 100 RC Ø90 (od przepompowni pośredniej do studni rozprężnej) o łącznej długości ok. 37,5 mb,
- Rozebranie mechaniczne nawierzchni asfaltowych poprzez (frezowanie, kucie, odspojenie ręczne) oraz rozebranie mechaniczne podbudowy wraz z transportem materiałów rozbiórkowych na składowisko,
- odtworzenie warstwy podbudowy z kruszywa naturalnego na szerokości prowadzonych robót oraz warstw mas asfaltowej wiążącej i ścieralnej na całej szerokości drogi,
- odtworzenie dróg o nawierzchni ulepszonej, na całej ich szerokości gdzie były prowadzone roboty
- realizacja budowy sieci kanalizacji grawitacyjnej – metoda wykopu otwartego, oraz w celu pokonania przeszkód terenowych metoda bezwykopowa – przeciski osłonowych rur stalowych dla rury przewodowej
- realizacja budowy sieci kanalizacji tłocznej – metoda wykopu otwartego, oraz w celu pokonania przeszkód terenowych metoda bezywkopowa – horyzontalne przewierty sterowane rurą przewodową
- łączna długość sieci grawitacyjnej i tłocznej etapu III: 2368,5 mb.
UWAGA!!!
a) Pod pojęciem „Etap” należy rozumieć „Zadanie”. Nazewnictwo „Etap” pochodzi z projektów budowlanych i nie ma wpływu ma harmonogram prac jaki założy Wykonawca.
b) Na przedmiotowe roboty budowlane Zamawiający posiada prawomocne pozwolenia na budowę. Zamawiający informuje, że złożył wniosek o zmianę pozwolenia na budowę do Starostwa Powiatowego w Myśliborzu w związku ze zmianami w dokumentacji projektowej. Projekt zamienny stanowi załącznik nr 9 do niniejszej SWZ. Przewiduje się uzyskanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę od Starostwa Powiatowego w Myśliborzu w terminie do 31.07.2022 r.
c) Przedstawiony w SWZ opis przedmiotu zamówienia obejmuje docelowy zakres rzeczowy zgodny z projektem budowlanym.
Szczegółowy zakres i warunki wykonania zamówienia określa:
a) Załącznik nr 3 do SWZ - projekt umowy,
b) Załącznik nr 9 do SWZ - dokumentacje projektowe
c) Załącznik nr 10 do SWZ - Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót (STWiORB)
d) Załącznik nr 11 do SWZ - przedmiary robót (3 szt. osobno dla każdego z etapów wskazanych w pkt. 3.2).
Załączone przedmiary robót, stanowią wyłącznie element pomocniczy i nie są zestawieniem planowanych prac w rozumieniu art. 629 oraz 630 § 1 KC - zał. nr 11 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ust. 1 ustawy Pzp dotyczące:
1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.
Zamawiający nie przewiduje warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie opisu spełniania warunku udziału w postępowaniu w odniesieniu do warunku dot. sytuacji ekonomicznej.
Warunek w odniesieniu do sytuacji finansowej zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie niższej niż 4.000.000,00 PLN (słownie: cztery miliony i 00/100 PLN).
4. Zdolności technicznej lub zawodowej.
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:
a) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią/ przepompowniami i odtworzeniem drogi o nawierzchni bitumicznej o całkowitej wartości zadania nie mniejszej niż 3 000 000,00 PLN brutto (słownie: trzy miliony i 00/100 PLN brutto).
Zamawiający zastrzega, iż przez jedno zamówienie rozumie jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły „spełnia - nie spełnia”, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SWZ).
b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, tj.:
1) osobą (1) która będzie pełnić funkcje kierownika budowy posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351, ze zm.), do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót sanitarnych w zakresie budowy sieci, urządzeń i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie zamówienia oraz minimum 5 – letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót w tej specjalności.
2) Osobą (1) która będzie pełnić funkcje kierownika robót eklektycznych posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wymagane ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 2351, ze zm.), do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a które uprawniają do pełnienia funkcji kierownika robót elektrycznych w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie zamówienia oraz minimum 3 – letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy/kierownika robót w tej specjalności.
Zamawiający uzna uprawnienia budowlane, o których mowa w art. 12a art. 12a oraz art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r., poz. 220).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór – załącznik nr 6 do SWZ);
b) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie: a) art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp, b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego – sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem,
c) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
d) oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ), o których mowa w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp,

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt 7.1. SWZ:
a) sytuacji finansowej: informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganych przez Zamawiającego podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w lit. a), Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji finansowej,
b) wykaz robót budowlanych - wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedno zamówienie polegające na budowie kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią/ przepompowniami i odtworzeniem drogi o nawierzchni bitumicznej o całkowitej wartości zadania nie mniejszej niż 3 000 000,00 zł brutto (słownie: trzy miliony i 00/100 PLN brutto) ich wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 4 do SWZ.
c) wykaz osób - skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, uprawnienia, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 5 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga od Wykonawcy przedłożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100) w trybie i na zasadach określonych w ust. 13 SWZ.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 7.1. SWZ powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 8.6.1. i 8.6.2. SWZ.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku, o którym mowa w pkt 7.1.4 lit. a) SWZ, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 8 do SWZ
3. Wykonawcy, o których mowa w 9.1. SWZ ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
5. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy o realizację zamówienia, mogą zostać wezwani do przedstawienia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ.
Umowa zostanie zawarta na podstawie złożonej oferty Wykonawcy. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności w niej wymienionych z uwzględnieniem podanych w projekcie umowy warunków ich wprowadzenia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-10 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/barlinek

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-10 10:15

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający korzysta z uprawnienia, o jakim stanowi art. 288 ust. 1 ustawy Pzp i zastrzega sobie prawo ograniczenia liczby wykonawców, których zaprosi do negocjacji ofert. Zamawiający zaproszenie do negocjacji skieruje maksymalnie do trzech Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę w kryterium „Cena”, określonym w punkcie 11.2.3. SWZ.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy firmy do kompleksowej opieki nad naszymi dwoma obiektami - Niechorze
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania16-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy firmy do kompleksowej opieki nad naszymi dwoma obiektami w Niechorzu.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI