Budowa ścieżki rowerowej w Sompolnie wzdłuż ul. 11 Listopada oraz DW 263

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ścieżki rowerowej w Sompolnie wzdłuż ul. 11 Listopada oraz DW 263
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSompolno
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-04-14
  • ZamawiającyGmina Sompolno
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00103254
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej w Sompolnie wzdłuż ul. 11 Listopada oraz DW 263

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sompolno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019272

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 11 Listopada 15

1.5.2.) Miejscowość: Sompolno

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-610

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: 0632714054

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: beata.wisniewska@sompolno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki rowerowej w Sompolnie wzdłuż ul. 11 Listopada oraz DW 263

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-477af758-aff2-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00103254

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00044923/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa ścieżki rowerowej w Sompolnie wzdłuż ulicy 11 Listopada (ok. 560 mb)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a7a3193d-deb2-436f-be5c-fe8716cef6ba

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pomocą miniPortalu, dostępnego pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl, który korzysta z ePUAPu lub za pomocą poczty elektronicznej, zgodnie z adresem: beata.wisniewska@sompolno.pl. Jednakże formularz oferty, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust.1 ustawy Pzp i ewentualnie inne dokumenty składające się na ofertę,wymienione w pkt IX.10 SWZ należy składać wyłącznie za pośrednictwem „Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku” dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu pod adresem: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a7a3193d-deb2-436f-be5c-fe8716cef6ba. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu składania ofert i innych dokumentów określone zostały w rozdziale VII, IX i X SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wymagania zostały opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu pod adresem https://miniportal. uzp.gov.pl/WarunkiUslugi oraz Regulaminie ePUAP i Instrukcji użytkownika systemu miniPortal-ePUAP dostępnej pod adresem: https://miniportal.uzp. gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia, musi posiadać konto na ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Wówczas Wykonawca ma dostęp do następujących formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do „Formularza do komunikacji”. 3. Oferta pod rygorem nieważności musi być sporządzona i złożona w formie elektronicznej, (tj. w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, po czym zaszyfrowana przy pomocy miniPortalu. 4. Maksymalny rozmiar pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy: „Formularz złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” i „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB. Maksymalny rozmiar plików (załączników) przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej (e-mail:
beata.wisniewska@sompolno.pl) wynosi 20 MB. 5. Sposób sporządzania i przekazywania dokumentów elektronicznych musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. poz. 2452) oraz rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub
oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. poz. 2415). 6. Zamawiający preferuje w szczególności następujące formaty przesłanych danych: .pdf, .docx, .zip.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zapisane w pkt XVII SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych zostały zapisane w pkt XVII SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RZZ.271.5.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowany odcinek ścieżki o dł. 556 mb obejmuje w szczególności:
1) następujące rodzaje robót:
a) roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
b) roboty ziemne pod projektowane nawierzchnie,
c) frezowanie i wyrównanie istniejącej nawierzchni drogi na poszerzeniu,
d) wykonanie ław betonowych i krawężników,
e) zabudowa wpustów kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami,
f) wykonanie stabilizacji gruntu cementem,
g) wykonanie podbudowy pod nawierzchnie z betonu asfaltowego i betonowej kostki brukowej,
h) wzmocnienie nawierzchni za pomocą geosiatki na poszerzeniu drogi,
i) wykonanie nawierzchni ścieżki rowerowej, zjazdów, azylu dla rowerzystów
z betonowej kostki brukowej,
j) roboty wykończeniowe.
2) podstawowe wielkości robót:
a) nawierzchnia ścieżki z betonu asfaltowego 1114 m2,
b) nawierzchnia azylu z betonowej kostki brukowej 10 m2,
c) nawierzchnia zjazdów z betonowej kostki brukowej 107 m2,
d) przykanaliki z rur PVC Ø200mm 20 m,
e) wpust uliczny kanalizacji deszczowej na studni PP-B Ø630mm 2 szt.
Szczegółowy zakres robót budowlanych zawiera dokumentacja techniczna opisująca przedmiot zamówienia, załączona do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę, że 1%=1pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium równa jest określonej wadze kryterium w %. Uzyskana
liczba punktów w ramach kryterium zaokrąglana będzie do drugiego miejsca po przecinku, a za najkorzystniejszą zostanie uznana, która uzyska największą liczbę pkt z dwóch kryteriów.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunki udziału w postępowaniu dotyczą zdolności technicznej lub zawodowej. Wykonawca spełni je jeżeli wykaże, że:
1) posiada doświadczenie w wykonywaniu podobnych zamówień, tj. wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył,
w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie ścieżki rowerowej (pieszej), drogi lub parkingu, o nawierzchni z betonu asfaltowego, o łącznej wartości tych dwóch zamówień nie mniejszej niż 800.000,00 zł (brutto);
2) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej - osoba ta będzie pełniła funkcję kierownika budowy. W przypadku powyższego warunku Zamawiający uznaje wymagane uprawnienia budowlane w rozumieniu ustawy z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane (w zakresie adekwatnym do przedmiotu niniejszego zamówienia), wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2020 r. poz. 220). Osoby z uprawnieniami wyżej określonymi muszą być wpisane na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykonawca zobowiązany jest, na wezwanie Zamawiającego, do złożenia oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu wstępnym, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 7 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia, w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:
a) wykazu wykonanych robót budowlanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane. Do wykazu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowody, określające czy wykazane roboty zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego, nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych
i uprawnień, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz należy sporządzić zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1) wypełniony Formularz ofertowy – wg załącznika nr 2 do SWZ,
2) jeżeli dotyczy - pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie), określające zakres umocowania,
3) jeżeli dotyczy - oświadczenie o podziale zadań między Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy,
4) jeżeli dotyczy - zobowiązanie innego podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
4)odpis lub informacja z KRS lub CEIDG, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, a Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów np. w treści Formularza ofertowego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Każdy z
Wykonawców musi wykazać brak podstaw wykluczenia określonych przez Zamawiającego. W odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu co najmniej jeden Wykonawca lub wszyscy łącznie muszą je spełniać , przy czym Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których zdolności te są wymagane. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają ci poszczególni Wykonawcy.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Wykonawca uprawniony jest do uzyskania jednorazowej zaliczki na poczet realizacji zamówienia, zgodnie z Regulaminem Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, w wysokości 5% wartości wynagrodzenia brutto określonego w ust. Zapłata zaliczki przez Zamawiającego nastąpi na podstawie faktury zaliczkowej VAT, w terminie 7 dni od daty jej wpływu do Zamawiającego. Jej rozliczenie zaliczki nastąpi w fakturze końcowej VAT poprzez potrącenie wartości zaliczki z wartości należnego Wykonawcy wynagrodzenia. Pozostała część wynagrodzenia (95%) zostanie wypłacona po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy, tj. po wykonaniu i odbiorze robót składających się na przedmiot umowy, na podstawie faktury końcowej VAT.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1) przedłużenie terminu wykonania umowy ze względu na wystąpienie:
a) okoliczności niezależnych od Wykonawcy,
b) tzw. siły wyższej ,
c) nietypowych niekorzystnych warunków atmosferycznych,
d) zamiennych lub dodatkowych robót budowlanych,
Ewentualne przedłużenie terminu umownego może nastąpić o czas trwania przesłanek powodujących zmianę i winno zostać poprzedzone wnioskiem Wykonawcy wraz z wyczerpującym uzasadnieniem;
2) zmiany sposobu i zakresu wykonania robót budowlanych, których zasadność potwierdzają wszyscy uczestnicy procesu budowlanego, wynikające z:
a) z konieczności zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
b) z możliwości zastosowania nowszych technologii wykonania robót budowlanych lub materiałów o wyższych parametrach niż określone w dokumentacji projektowej,
c) niedostępności odpowiednich surowców lub materiałów na rynku budowlanym albo zaniechania produkcji materiałów przewidzianych w dokumentacji projektowej,
d) okoliczności uzasadnionych prawidłową realizacją przedmiotu umowy lub zapewnieniem optymalnych parametrów technicznych i jakościowych robót,
3) zmiany osób uczestniczących w wykonywaniu przedmiotu zamówienia – kierownika budowy, wskazanego w ofercie Wykonawcy, pod warunkiem, że nowa osoba będzie posiadała kwalifikacje i spełniała wymogi określone na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,
4) zmiany podwykonawcy, rezygnacji lub powierzenia podwykonawcy określonego zakresu prac objętych niniejszą umową. W przypadku, gdy podwykonawca był podmiotem, na zasoby którego powoływał się Wykonawca na zasadach określonych w art. 118 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że inny podwykonawca bądź Wykonawca samodzielnie spełnia stosowne warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Strony zastrzegają możliwość modyfikacji wynagrodzenia ryczałtowego należnego z tytułu realizacji umowy odpowiednio w
przypadkach określonych w pkt 2), ale z zachowaniem okoliczności wynikających z art. 455 ust. 2 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-04-14 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/a7a3193d-deb2-436f-be5c-fe8716cef6ba, na której Wykonawca szyfruje ofertę

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-14 11:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-05-13

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający zamierza zaprosić Wykonawców, którzy złożą oferty niepodlegające odrzuceniu i uzyskają w kryteriach oceny ofert: cena i okres gwarancji, punktację klasyfikującą ich na pozycjach 1-3.

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Inwestycja realizowana jest z udziałem środków z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę przegląd instalacji elektrycznej- Poznań
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę przegląd instalacji elektrycznej w domu jednorodzinnym (Świerczewo) i w mieszkaniu (os Kopernika). Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI