Budowa ścieżki rowerowej Kleszczewo-Nagradowice, w formule zaprojektuj i wybuduj

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ścieżki rowerowej Kleszczewo-Nagradowice, w formule zaprojektuj i wybuduj
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKleszczewo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-09-17
  • ZamawiającyGmina Kleszczewo
  • Data publikacji ogłoszenia2021-09-02
  • Numer ogłoszenianull
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ścieżki rowerowej Kleszczewo-Nagradowice, w formule zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Kleszczewo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631258715

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Poznańska 4

1.5.2.) Miejscowość: Kleszczewo

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-005

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kleszczewo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczewo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ścieżki rowerowej Kleszczewo-Nagradowice, w formule zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd3c7216-0a45-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00167958

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008811/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa ścieżki rowerowej Kleszczewo-Nagradowice w formule zaprojektuj i wybuduj

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.15.) Nazwa projektu lub programu

Zadanie jest dofinansowane w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Wielkopolskiego na lata 2014-2020 ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) Działanie 3.3 „Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska” Poddziałanie 3.3.3. Wspieranie strategii niskoemisyjnych w tym mobilność miejska w ramach ZIT dla MOF Poznania

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wyślij wiadomość do
zamawiającego”.
Zamawiający dopuszcza, opcjonalnie, komunikację za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: urzad@kleszczewo.pl.
Zamawiający będzie przekazywał Wykonawcom informacje za pośrednictwem platformazakupowa.pl. Informacje dotyczące odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu składania i otwarcia ofert Zamawiający będzie zamieszczał na platformie w sekcji
“Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
− komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych
- MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
− zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
− włączona obsługa JavaScript,
− zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
− Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa się za pomocą protokołu TLS 1.3.
− Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.
6. Wykonawca, przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego:
− akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zakładce „Regulamin" oraz uznaje go za wiążący,
− zapoznał i stosuje się do Instrukcji składania ofert/wniosków dostępnej pod linkiem.
7. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za złożenie oferty w sposób niezgodny z Instrukcją korzystania z platformazakupowa.pl, w szczególności za sytuację, gdy Zamawiający zapozna się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert (np. złożenie oferty w zakładce „Wyślij wiadomość do zamawiającego”).
Taka oferta zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę handlową i nie będzie brana pod uwagę w przedmiotowym postępowaniu, ponieważ nie został spełniony obowiązek narzucony w art. 221 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
8. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania ofert oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciu platformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
9. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanej w SWZ.
Oferta, wniosek oraz przedmiotowe środki dowodowe (jeżeli były wymagane) składane elektronicznie muszą zostać podpisane elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym (e-dowód). W procesie składania oferty, wniosku, w tym przedmiotowych środków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny lub podpis zaufany lub podpis osobisty Wykonawca składa bezpośrednio na dokumencie, który następnie
przesyła do systemu. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia oferty wynosi 150 MB, natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Urząd Gmina Kleszczewo w osobie Wójta Gminy Kleszczewo, ul. Poznańska 4, 63-005 Kleszczewo,
mail: urzad@kleszczewo.pl, tel.: 061 817 60 17.
2. W sprawach związanych z ochroną danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem
Ochrony Danych pod adresem e-mail: iod@kleszczewo.pl oraz na adres siedziby: 63-005 Kleszczewo
przy ul. Poznańska 4.
3. Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Rewitalizację stawu wraz z
zagospodarowaniem terenu w Komornikach, gmina Kleszczewo” prowadzonym w trybie
podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy pzp oraz zawarcia umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Państwa dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat
od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4
lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.
5. Posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO .
Nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
6. Obowiązek podania przez Pani/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest
wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z
ustawy Pzp.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane poza terytorium Europejskiego Obszaru
Gospodarczego/do organizacji międzynarodowej.
8. Pani/Pana dane nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym również
profilowaniu.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedsięwzięcie obejmuje wykonanie zadania pt. „Budowa ścieżki rowerowej Kleszczewo-Nagradowice,
w formule zaprojektuj i wybuduj”, w tym:
 opracowanie kompletnej pełnobranżowej dokumentacji projektowej budowlano-wykonawczej
(w tym kosztorysów, szczegółowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót) oraz budowę w oparciu o tę dokumentację ścieżki rowerowej Kleszczewo-Nagradowice,
 uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej,
 wykonanie przedmiotu inwestycji,
 uzyskanie dla wybudowanego obiektu wszelkich wymaganych decyzji administracyjnych, w tym pozwolenia na użytkowanie.
2. W skład inwestycji wchodzą m.in. następujące elementy:
 budowa ścieżki rowerowej o szer. 2,5 m o nawierzchni bitumicznej o powierzchni ok. 3375m2;
 budowa odcinków chodnika o szer. 2,0 m o nawierzchni z brukowej kostki betonowej
o powierzchni ok. 250 m2;
 budowa zintegrowanych przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerzystów z zastosowaniem elementów BRD;
 budowa przepustów pod ścieżką rowerową;
 budowa oświetlenia ścieżki rowerowej oraz przejść/przejazdów;
 wykonanie sygnalizacji świetlnej na przejściu/przejeździe w km 0+045.00
 w rejonie Przychodni w m. Nagradowice należy przewidzieć lokalizację i zamontować 15 stojaków dla rowerów w formie parkingu B&R.
3. Opracowanie koncepcyjne stanowiące załącznik 8.2 do SWZ może stanowić podstawę docelowego opracowania projektowego.
4. Rzeczywiste zakresy rzeczowe określi dokumentacja techniczna wykonana przez Wykonawcę
i uzgodniona z Zamawiającym oraz odpowiednimi instytucjami. Dane określone w dokumentacji projektowej będą uważane za wartości do realizacji robót.
5. Szczegółowy zakres prac i robót oraz opis zamówienia zawarty został w:
 Programie funkcjonalno-użytkowym – załącznik 8.1 do SWZ
 Opracowaniu koncepcyjnym – załącznik 8.2 do SWZ
6. Przedmiotowa inwestycja będzie realizowana na nieruchomościach: dz. nr ewid. 76/1, 75/1, 75/2, 72/1, 74, 72/2, 73/2, 73/1 obręb Krzyżowniki; 18/3, 41/1, 44/2, 44/1, 40/2, 40/1, 18/1 obręb Bylin
7. Na etapie opracowywania dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany konsultować przyjęte rozwiązania z Zamawiającym.
8. W ramach opracowywania dokumentacji należy:
8.1. Wykonać projekty:
 ścieżek rowerowych,
 chodników,
 przejść dla pieszych i przejazdów dla rowerzystów
 przepustów pod ścieżką rowerową,
 oświetlenia ścieżki rowerowej oraz przejść/przejazdów
 odwodnień,
 instalacji elektrycznych
 sygnalizacji świetlnej na przejściu /przejeździe w km 0+045.00,
 parking B&R lub stojak
8.2.Wykonać kosztorysy inwestorskie metodą szczegółową,
8.3. Wykonać specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót,
8.4. Uzyskać wszelkie niezbędne uzgodnienia i pozwolenia.
9. UWAGA:
Przebudowa sieci gazowej należy do przedmiotu zamówienia, przy czym zakres prac budowlanych nie obejmuje przełączenia gazociągu oraz wykonania prób szczelności rurociągów. Dokumentacja projektowa musi natomiast zawierać cały zakres prac oraz uzyskać uzgodnienie Polskiej Spółki Gazownictwa
w Poznaniu.
10. W ramach realizacji budowy do Wykonawcy należy wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej.
11. W celu realizacji zadania Wykonawca zobowiązany jest we własnym zakresie i na własny koszt dostarczyć materiały, maszyny i urządzenia niezbędne do jego wykonania oraz wykonać wszystkie towarzyszące roboty, prace i czynności niezbędne do realizacji zamówienia. Dostarczone materiały muszą odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie.
12. Wszelkie stosowane materiały powinny być nowe, odpowiadać obowiązującym normom lub aprobatom technicznym oraz posiadać dokumenty takie jak: atest, świadectwo lub certyfikat zgodności.
13. Wykonawca jest zobowiązany do przestrzegania obowiązujących przepisów BHP i ppoż. oraz zabezpieczenia terenu wykonywanych robót na cały okres ich realizacji, aż do odbioru końcowego robót.
14. Potwierdzeniem odbioru przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia będzie:
 protokół końcowy odbioru robót,
 opracowanie dokumentacji powykonawczej w formie papierowej – 2 egz.
 oraz w wersji elektronicznej (płyta CD) – 2 egz.
15. Wykonawca jest zobowiązany uzyskać w imieniu Zamawiającego ostateczne decyzje o pozwoleniu
na użytkowanie.
16. W ramach zamówienia przewiduje się wykonanie kompletnych dokumentacji projektowych, technicznych, prawnych i kosztorysowych wraz z uzgodnieniami i decyzjami umożliwiających realizację robót budowlanych.
17. Realizacja robót budowlanych, obejmująca całą inwestycję powinna uwzględniać możliwe do zastosowania energooszczędne środki techniczne i technologie oraz ograniczenie niekorzystnego oddziaływania na środowisko (emisji spalin, hałasu, odpadów), zarówno na etapie budowy, jak
i użytkowania. Wszystkie elementy ścieżki rowerowej oraz chodnika i przejść dla pieszych należy zaprojektować i zbudować w sposób zapewniający spełnienie wymagań dotyczących bezpieczeństwa: konstrukcji, pożarowego, użytkowania, warunków zdrowotnych (w tym z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych), ochrony środowiska oraz warunków użytkowych zgodnych z przeznaczeniem obiektu, możliwości utrzymania właściwego stanu technicznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45233162-2 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek rowerowych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45316212-4 - Instalowanie świateł ruchu drogowego

71240000-2 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i planowania

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 10. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w oparciu o art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy pzp, do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego i zgodnych z przedmiotem tego zamówienia. Zamówienie będzie mogło być udzielone w przypadku, gdy Zamawiający będzie dysponował środkami na jego realizację i na warunkach zgodnych z zamówieniem podstawowym.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie dotyczy (Zamawiający w tym zakresie nie wprowadza żadnych ograniczeń).
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy (Zamawiający w tym zakresie nie wprowadza żadnych ograniczeń).
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej- nie dotyczy (Zamawiający w tym zakresie nie wprowadza żadnych ograniczeń).
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
1.4.1. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał co najmniej:
 1 zamówienie obejmujące swoim zakresem wykonanie robót drogowych o nawierzchni bitumicznej wraz z branżą elektryczną o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto;
 1 zamówienie w zakresie wykonania robót budowlano-montażowych polegające na budowie, przebudowie lub remoncie gazociągów lub przyłączy gazowych średniego ciśnienia o wartości nie mniejszej niż 80 000 zł brutto.
1.4.2. Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. m.in. odpowiedzialnymi
za kierowanie robotami budowlanymi, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności:
 kierownik budowy - osoba posiadająca uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności drogowej;
 kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej
w zakresie w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych;
 kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej
w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia wyżej wymienionych funkcji, pod warunkiem spełniania przez osobę łączącą te funkcje wszystkich warunków wymaganych dla poszczególnych funkcji.
W przypadku Wykonawców zagranicznych, dopuszcza się również kwalifikacje zdobyte w innych państwach, na zasadach określonych w art. 12a ustawy Prawo budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 w zakresie podstaw wykluczenia, o których mowa w punkcie XIV SWZ– wg załącznika nr 9 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania wezwania, następujących, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:
1. Wykaz robót budowlanych z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane,
a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. Dokument ten ma potwierdzać spełnienie wymagań wskazanych
w punkcie XV. 1.4.1 SWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ).
2. Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnymi do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Dokument ten ma potwierdzać spełnienie wymagań wskazanych
w punkcie XV. 1.4.2 SWZ (według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do przetargu, obowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 15 000 zł.
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
− pieniądzu;
− gwarancjach bankowych;
− gwarancjach ubezpieczeniowych;
− poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Kórniku nr rachunku: 68 9076 0008 2001 0015 1106 0003, tytułem „wadium - Budowa ścieżki rowerowej Kleszczewo-Nagradowice w formule zaprojektuj i wybuduj”.
Za termin wniesienia wadium uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:
− musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP;
− z treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;
− powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;
− termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą
(z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);
− w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;
− beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Kleszczewo.
− w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych
z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);
6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.
7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 pzp.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

19. Oferty składane wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna itp.):
19.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
19.2. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
19.3. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do oferty.
19.4. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.
19.5. Wykonawcy składający ofertę wspólną dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonują poszczególni wykonawcy.
19.6. Każdy z Wykonawców składa we własnym imieniu oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2 do SWZ) oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym będzie realizował roboty budowlane (Załącznik nr 3 do SWZ).
19.7. Przed podpisaniem umowy (w przypadku wygrania postępowania) Wykonawcy składający ofertę wspólną będą mieli obowiązek przedstawić Zamawiającemu umowę konsorcjum, zawierającą co najmniej:
a) zobowiązanie do realizacji wspólnego przedsięwzięcia gospodarczego obejmującego swoim zakresem realizację przedmiotu zamówienia i określające zakres działania poszczególnych stron umowy,
b) czas obowiązywania umowy, który nie może być krótszy, niż okres obejmujący realizację zamówienia oraz czas trwania gwarancji jakości i rękojmi.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

UWAGA: ze względu na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić w tym polu, poniżej przedstawiono tylko niektóre dopuszczalne przypadki zmiany umowy. Pełen zapis jest dostępny na stronie prowadzonego postępowania, w załączniku nr 6 do SWZ, rozdz. XII, par. 20.
1. Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
-w zakresie przebiegu trasy ścieżki rowerowej wynikające z błędów w dokumentacji niemożliwych do stwierdzenia przy założeniu dochowania należytej staranności Zamawiającego.
-w zakresie wielkości zakresu przedmiotu zamówienia na podstawie art. 455 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych,:
- w zakresie terminu wykonania zamówienia:
3.1. zmiany będącej wynikiem zmiany umowy o dofinansowanie 3.2. wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami
3.3. wystąpienia Siły Wyższej,
3.4. warunków atmosferycznych uniemożliwiających wykonanie zamówienia
3.6. przedłużenie terminu realizacji zamówienia podstawowego na skutek konieczności wykonania zamówień lub robót dodatkowych
3.7. przedłużenie terminu realizacji zamówienia podstawowego na skutek konieczności wykonania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy pzp
3.9. zmiany przepisów prawa Unii Europejskiej lub prawa krajowego,
3.10. zmiany będące następstwem działań lub zaniechania działań Zamawiającego lub nie otrzymanie stosownych decyzji od innych organów publicznych;
3.11. wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji umowy,
3.12. wystąpienia awarii
3.13. przerwania realizacji zamówienia w
3.14. gdy wystąpią opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp.,
3.15. wystąpienia okoliczności zaistniałych po stronie zamawiającego
3.16. zawieszenia robót przez Zamawiającego lub rezygnacji przez Zamawiającego z części robót,
3.17. zmian w dokumentacji projektowej,
3.18. wystąpienia odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych i gruntowych,
3.19. wystąpienia niezinwentaryzowanych podziemnych sieci,
3.20. wystąpienia konieczności zrealizowania projektu przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych
3.21. wystąpienia sytuacji, utrudniającej wykonanie robót
3.22. udokumentowanych działań osób, podmiotów trzecich które spowodują przerwanie realizacji zamówienia
3.23. leżącej po stronie Zamawiającego zwłoki w przekazaniu Wykonawcy terenu budowy
4. Dopuszcza się również możliwość zmian postanowień umowy, która została zawarta na okres powyżej 12 miesięcy, w przypadku, gdy konieczność wprowadzenia zmian spowodowana jest zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w tym w szczególności w zakresie zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
4.1. ustawowej stawki podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego
4.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej,
4.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym, ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne
4.4. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych,
5. Dopuszcza się również możliwość wprowadzenia zmian umowy, która została zawarta na okres powyżej 12 miesięcy, dotyczących wynagrodzenia Wykonawcy, poprzez jego waloryzację

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-09-17 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kleszczewo , Urząd Gminy Kleszczewo

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-09-17 08:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-10-16

NAJNOWSZE ZLECENIE
Wykonanie elewacji na 2 budynkach, łącznie ok 1500 m2 - Złotów oraz Jastrowie
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania15-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji Jeden budynek ok 650 m2, wysokość 12 m, Rusztowanie, materiał zapewnia zlecający. Wymagania - potrzebne badania wysokościowe. Zainteresowanych proszę o kontakt.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI