Budowa ścieżki rowerowej i ciągów pieszych przy ul. Żwirowej i ul. Błotnej w ramach...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ścieżki rowerowej i ciągów pieszych przy ul. Żwirowej i ul. Błotnej w ramach zadania inwestycyjnego „System ścieżek rowerowych w Gorzowie Wielkopolskim – etap II”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGorzów Wielkopolski
  • WojewództwoLubuskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-10-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Gorzów Wlkp.
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-24
  • Numer ogłoszenia619449-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 619449-N-2018 z dnia 2018-09-24 r.

Miasto Gorzów Wlkp.: Budowa ścieżki rowerowej i ciągów pieszych przy ul. Żwirowej i ul. Błotnej w ramach zadania inwestycyjnego „System ścieżek rowerowych w Gorzowie Wielkopolskim – etap II”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie jest współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego- Lubuskie 2020, Oś priorytetowa 3. Gospodarka niskoemisyjna, Działanie 3.3. Ograniczenie niskiej emisji w miastach Poddziałanie 3.3.2. Ograniczenie niskiej emisji w miastach – ZIT Gorzów, zgodnie z umową o dofinansowanie nr RPLB.03.03.02.-08-0003/17-00
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., krajowy numer identyfikacyjny 210966680, ul. Sikorskiego  3-4 , 66-400  Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. +48957355576, e-mail zampubl@um.gorzow.pl, faks +48957355612.
Adres strony internetowej (URL): http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna
Adres:
Urząd Miasta Gorzowa Wielkopolskiego, ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, Kancelaria ogólna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki rowerowej i ciągów pieszych przy ul. Żwirowej i ul. Błotnej w ramach zadania inwestycyjnego „System ścieżek rowerowych w Gorzowie Wielkopolskim – etap II”
Numer referencyjny: WAD-VI.271.107.2018.IKP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1) Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane dotyczące budowy ścieżki rowerowej i ciągów pieszych drogi numer P-1409F ul. Żwirowa na odcinku od skrzyżowania ul. Słowiańska i Roosvelta do ul. Błotnej na odcinku o długości około 248m oraz budowa ścieżek rowerowych i chodników drogi gminnej numer G-100707F ul. Błotna w Gorzowie Wlkp. 2) Inwestycja zlokalizowana jest na działkach w jednostce ewidencyjnej : Gorzów Wlkp.; obręb 4-Staszica droga powiatowa nr 1409F- ul. Żwirowa –dz. nr 1596, 658/1, 654/2 (654), 652, 1607/1; droga gminna nr G-100707F- ul. Błotna –dz.nr 1607/2 (1607), 654/1 (654) - w nawiasie podano numery działek przed podziałem). 3) Zakres planowanych robót : a. rozbudowa odcinka ul. Żwirowej na odcinku od okolic skrzyżowania z ul. Słowiańską do skrzyżowania z ul. Błotną w zakresie przebudowy ciągu pieszego, budowy ciągu rowerowego, budowy nasypu drogowego i koniecznego zajęcia przyległego terenu i związanym z tym przebudową ogrodzenia ogrodów działkowych, budowy schodów terenowych oraz budową niewielkiego muru oporowego na nowej granicy pasa drogowego, b. przebudowa skrzyżowania ul. Żwirowej i Błotnej w zakresie zmiany geometrii oraz budowy i przebudowy ciągów pieszych i rowerowych, c. rozbudowa odcinka ul. Błotnej na odcinku od skrzyżowania z ul. Żwirową do zjazdu na posesję nr 650 w zakresie przebudowy ciągu pieszego, budowy ciągu rowerowego, budowy nasypu drogowego i koniecznego zajęcia przyległego terenu i związanym z tym przebudową ogrodzenia ogrodów działkowych na nowej granicy pasa drogowego. d. regulację wysokościową urządzeń obcych zlokalizowanych w jezdni i chodnikach, e. wycinkę drzew owocowych i krzewów, f. wykonanie docelowej organizacji ruchu, g. opracowanie, uzyskanie zatwierdzenia i wykonanie projektu tymczasowej organizacji ruchu, h. wykonanie 2 tablic informacyjnych spełniających wymogi tablic pamiątkowych (wraz z dostawą i montażem na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego na terenie miasta Gorzowa Wlkp. W miejscu uprzednio uzgodnionym z Zamawiającym na wysokości zapewniającej dobrą widoczność; montaż musi spełniać wymogi sztuki budowlanej oraz obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa, tj. prawa miejscowego i prawa budowlanego. 4) Istniejące uzbrojenie terenu. W rejonie objętym planowanymi robotami w zależności od odcinka znajduje się następująca infrastruktura techniczna: - sieć gazowa, - sieć wodociągowa, - sieć teletechniczna, - sieć energetyczna, - sieć elektryczna zasilająca oświetlenie drogowe, - siec kanalizacji deszczowej. Planowany do realizacji zakres robót nie powoduje konieczności przebudowy w/w sieci. Prace dostosowawcze będą obejmowały jedynie regulację wysokościową studni, studzienek i skrzynek zaworów. Jedynie w przypadku koniecznej przebudowy jezdni ul. Błotnej w zakresie dostosowania do nowej geometrii jezdni będzie konieczne zlikwidowanie jednego przykanalika oraz wpustu wraz ze studnią wpustową. Ponadto, w ramach prac przewidziano wykonanie nowej studni rewizyjnej oraz nowego przykanalika ze studnią wpustową. 5) Obiekty inżynierskie - nie występują. 6) Planowane przedsięwzięcie nie jest zlokalizowane na obszarze Europejskiej Sieci Ekologicznej Natura 2000 oraz na innych obszarach podlegających ochronie na podstawie ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r. o ochronie przyrody. 7) Projektowane zagospodarowanie : Układ komunikacyjny Projektowane parametry ulic : - pasy dróg publicznych : * droga powiatowa nr 1409F (ul. Żwirowa) kl. technicznej G * droga gminna nr G-100707F (ul. Błotna) kl. Technicznej L - przekrój jezdni : jednojezdniowy (1x2 pasy ruchu), uliczny ograniczony krawężnikami z chodnikiem jednostronnym, - szerokość ciągów pieszych : 1,5- 2,0 m, - szerokość ciągów rowerowych: 1,5m (jednokierunkowe) do 2,5m (dwukierunkowe), - przebudowywane skrzyżowanie: zwykłe, trzywlotowe, - rodzaje nawierzchni: • ciągi piesze – kostka betonowa typ CEGŁA 10x20cm w kolorze szarym (z rozbiórki), • ciągi rowerowe – beton asfaltowy, • jezdnia ul. Błotnej: kostka betonowa typ BEHATON w kolorze szarym (z rozbiórki) - pochylenie poprzeczne ciągów pieszych: jednostronne 2%, - pochylenie poprzeczne ciągów rowerowych: jednostronne 2%, - pochylenie poprzeczne przebudowywanego odcinka ul. Błotnej : jednostronne lub dwustronne 2%, - pochylenie podłużne przebudowywanego odcinka ul. Błotnej: 3-6%, - długość projektowanego muru oporowego: 90m, - wysokość projektowanego muru oporowego: 0,3-0,9m, - materiał projektowanego muru oporowego: gazony betonowe, - długość projektowanego ogrodzenia: 209m, - wysokość projektowanego ogrodzenia: 1,8m, - materiał projektowanego ogrodzenia: siatka stalowa, ocynkowana, powlekana PVC, słupki stalowe. 8) Przebieg zagospodarowania w planie. Zakres prac objętych projektem obejmuje wykonanie nowych oraz przebudowę istniejących elementów zagospodarowania pasów drogowych ulic Żwirowej i Błotnej w zakresie ciągów pieszych i rowerowych. Ze względu na konieczność lokalizacji zjazdów i wjazdów na ścieżkę rowerową w obszarze ul. Błotnej zachodzić będzie również konieczność przebudowy jezdni tej ulicy. Zarówno ciąg pieszy jak i rowerowy wzdłuż ul. Żwirowej zaprojektowano w oparciu o przebieg istniejącej jezdni. Wzdłuż prawej krawędzi tej jezdni zaprojektowano wykonanie pasa oddzielającego jezdnię od ciągu rowerowego o szerokości 2,0m który wykonany będzie jako nieutwardzony (zieleń). Następnie prowadzony będzie ciąg rowerowy szerokości 2,5m o nawierzchni z betonu asfaltowego oraz pieszy o szerokości 2,0 z kostki betonowej. Ciągi te będą od siebie oddzielone krawężnikiem obniżającym natomiast krawędzie zewnętrzne będą oddzielane od zieleni za pośrednictwem obrzeży betonowych 8x30cm ustawianych na ławie z betonu cementowego C12/15 z oporem. Wzdłuż prawej krawędzi chodnika zaprojektowano wykonanie opaski nieutwardzonej w postaci zieleni gdzie w początkowym odcinku zlokalizowany będzie niewielki mur oporowy na którym zaprojektowano odtworzenie ogrodzenia ogrodów działkowych. W dalszej części odcinka, gdzie różnica wysokościowa pomiędzy terenem drogi a ogrodami działkowymi jest większa wykonany będzie nasyp drogowy o skarpie pochylonej w stosunku 1:1,5. Ogrodzenie ogrodów usytuowane będzie na tym odcinku u podstawy nasypu. W przebiegu chodnika, ze względu na konieczność odtworzenia dojścia do ogrodów zaprojektowano schody terenowe jednobiegowe których nawierzchnia będzie wykonana z kostki betonowej. Wzdłuż biegu schodowego zaprojektowano również poręcz która wykonana będzie z rur stalowych. Mur oporowy oddzielający pas drogowy od terenu ogrodów działkowych będzie wykonany z elementów prefabrykowanych (gazonów betonowych) z wypełnieniem z betonu cementowego C16/20. W jego trzpieniu będą osadzane słupki ogrodzenia. W obszarze ul. Błotnej ze względu na konieczność wydzielenia powierzchni ciągów rowerowych, zaprojektowano przebudowę jezdni polegającą na zmianie geometrii wlotu w ul. Żwirową. Przebudowana jezdnia o nawierzchni z kostki betonowej ograniczona będzie od strony zewnętrznej krawężnikiem zwykłym 15x30cm ustawianym na ławie z betonu cementowego C12/15 z oporem lub na długości połączenia z jezdnią ul. Żwirowej, przejściem dla pieszych lub przejazdu, zjazdu i wjazdu na ścieżkę rowerową za pomocą oporników betonowych (h=0cm). Wzdłuż jezdni w obszarze wjazdu z jezdni ul. Błotnej na ciąg rowerowy oraz zjazdu ze ścieżki na jezdnię ul. Błotnej zaprojektowano ciągi rowerowe o szerokości 1,5m (ciągi jednokierunkowe) które wykonane będą z betonu asfaltowego. Chodniki w obszarze ul. Błotnej wykonane będą o szerokości od 1,5 do 2,0m i prowadzone będą na przeważającej długości jako przyległe do jezdni. Jedynie w obszarze skrzyżowania zaprojektowano wykonanie ciągu pieszego jako samodzielnego ciągu. Nawierzchnia chodnika wykonana będzie z kostki betonowej w kolorze szarym. Zmianę wysokościową pomiędzy ciągiem rowerowym lub chodnikiem i krawędzią jezdni należy wykonywać na długości co najmniej 3 metrów w celu zmniejszenia pochyleń podłużnych na tych ciągach. Wysokościowe ukształtowanie projektowanego zagospodarowania - Ze względu na zakres planowanych prac przewiduje nieznaczne zmiany w istniejącym wysokościowym ukształtowaniu terenu. Będą one polegać na poszerzeniu istniejącego nasypu zlokalizowanego wzdłuż krawędzi pasa drogowego ul. Żwirowej a ogrodami działkowymi. Ponadto w celu dostosowania pochyleń podłużnych wlotu ul. Błotnej na skrzyżowanie z ul. Żwirową, ul. Błotną planuje się podnieść o około 30 cm na odcinku objętym przebudową. Odcinek początkowy i końcowy będą natomiast dowiązane do istniejących rzędnych jezdni ul. Żwirowej i Błotnej. 9) Odwodnienie - Wody opadowe z powierzchni chodników i ciągów rowerowych będą za pomocą pochyleń poprzecznych i podłużnych odprowadzane powierzchniowo do przyległego terenu nieutwardzonego. W przypadku przebudowywanej jezdni ul. Błotnej zaplanowano niewielkie prace związane z przebudową odwodnienia. Będą one spowodowane zmianami geometrii i pochyleń poprzecznych jezdni. W związku z powyższym zaprojektowano likwidację jednego wpustu (zlokalizowanego po prawej stronie jezdni) wraz z studnią wpustową i przykanalikiem. Wpust po lewej stronie jezdni zostanie przeniesiony do nowej lokalizacji i zamontowany na nowej studni wpustowej połączonej za pośrednictwem przykanalika dł. 7,5m z nowo wybudowaną studnią rewizyjną na istniejącym kanale deszczowym. Ponadto, w celu poprawy odwodnienia obszaru skrzyżowania ul. Żwirowej i Błotnej zaprojektowano wykonanie dodatkowego wpustu ulicznego (zlokalizowanego w kieszeni wpustowej) który będzie podłączony do przebudowanej studni rewizyjnej w ul. Błotnej za pośrednictwem przykanalika dł. 19m. 10) Oświetlenie uliczne/drogowe – Obszar jest w chwili obecnej oświetlony za pomocą lamp ulicznych tj. słupów stalowych i żelbetowych z wysięgnikami i oprawami. W zakresie przedsięwzięcia zaplanowano drobne prace regulacyjne lokalizacji jednego słupa oświetleniowego na skrzyżowaniu ul. Żwirowa i Błotna. 11) Zieleń – W ramach zadania w zakresie zieleni planuje się wykonanie nowych elementów zieleni w postaci trawników oraz umocnienia wykonanych skarp nasypów na których planuje się wykonanie humusowania gr. 10 cm i obsianie mieszanką nasion traw przeznaczonych na tereny nasłonecznione. W celu likwidacji kolizji projektowanego zagospodarowania z istniejącymi elementami zieleni zorganizowanej w postaci niewielkich drzew owocowych i krzewów ozdobnych (zlokalizowanych obecnie na terenie ogrodów działkowych) będzie zachodziła konieczność ich usunięcia. 12) Zestawienie planowanych do wykonania zgodnie z dokumentacją projektową powierzchni : jezdnie z kostki betonowej - 1 643 m2 ciągi piesze kostki betonowej - 558 m2 Ciągi rowerowe z betonu asfaltowego - 507 m2 Wybrukowania z kostki kamiennej - 79 m2 tereny zielone - 1 011 m2 13) Ochrona konserwatorska - obszar objęty przedsięwzięciem nie leży w strefie ochrony konserwatorskiej oraz na jego terenie i w pobliżu nie ma obiektów objętych ochroną konserwatorską. 14) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia : Szczegółowy zakres robót i technologię wykonania określa dokumentacja projektowa, na którą składa się: – Projekt budowlany, – Projekt Wykonawczy – branża drogowa, – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych – Projekt stałej organizacji ruchu, – Opinia geotechniczna – Tabela Elementów Rozliczeniowych, – decyzja ZRID nr 1/17 znak WUA-IV.6740.1.1.2016.RN z dnia 20.02.2017r.

II.5) Główny kod CPV: 45233161-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111000-8
45111291-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp., polegających na powtórzeniu podobnych prac, w wysokości 20 % wartości zamówienia podstawowego, zgodnych z przedmiotem niniejszego postępowania. Przez prace podobne Zamawiający rozumie roboty, których zakres jest zgodny z zakresem zamówienia podstawowego. Szczegółowy zakres zamówienia określony zostanie w toku odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i może dotyczyć: a) budowy ścieżki rowerowej asfaltowej i nawierzchni z kostki brukowej b) ogrodzenia z siatki stalowej c) robót rozbiórkowych związanych z budową ścieżki rowerowej lub chodnikiem z kostki brukowej
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-06-28

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że : a. w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonał w sposób należyty co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda, polegała na budowie i/lub przebudowie ciągu pieszego- rowerowego i/ lub ścieżki rowerowej i/lub drogi, o nawierzchni asfaltowej i długości minimum 100 m oraz potwierdzi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca winien załączyć dowody potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, w szczególności, czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b. dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje, tj. : a) Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadającym co najmniej : - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń, - 3-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej, - doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na co najmniej dwóch inwestycjach polegających na budowie i/lub przebudowie ciągów pieszych i rowerowych i/ lub ścieżki rowerowej i/lub drogi o nawierzchni asfaltowej. b) Kierownikiem robót branży sanitarnej (1 osoba) posiadającym co najmniej : - uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - 3-letnie doświadczenie zawodowe. Doświadczenie zawodowe będzie liczone od daty otrzymania uprawnień.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wskazanego w niniejszym podpunkcie;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz Robót Budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, w zakresie wymaganym do spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 4 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. b) Wykaz Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 5 do SIWZ,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 2) Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów); 4) Dowód wniesienia wadium - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna - oryginał dokumentu dołączyć w oddzielnej kopercie, a jego kopię załączyć do oferty; 5) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp – Załącznik Nr 6 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018r., poz. 110).

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Okres gwarancji i rękojmi 20,00
Termin zakończenia realizacji robót budowlanych - T 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie w granicach określonych przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Szczegółowe regulacje odnośnie dokonywania zmian w umowie zawarte są we Wzorze Umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-10-09, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego - Święty Wojciech
  • Lokalizacja zlecenialubuskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę budowę budynku produkcyjno-magazynowego oraz budynku biurowo-socjalnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I NADBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU POMPOWNI Z WEWNĘTRZNYMI INSTALACJAMI: ELEKTRYCZNĄ, ODGROMOWĄ, WODOCIĄGOWĄ, KANALIZACYJNĄ, WENTYLACYJNĄ MECHANICZNĄ WRAZ Z REMONTEM POMIESZCZENIA POMP ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU POMPOWNI: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA DOJŚĆ, DOJAZDÓW I PLACU MANEWROWEGO Z MIEJSCAMI PARKINGOWYMI ORAZ BUDOWA ZEWNĘTRZNEJ INSTALACJI KANALIZACJI DESZCZOWEJ Z SEPARATOREM I ODPROWADZENIEM WÓD DO ISTNIEJĄCEGO ZBIORNIKA ODPAROWUJĄCEGO, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEJ WIATY PRZYLEGAJĄCEJ DO POMPOWNI WRAZ Z PRZEBUDOWĄ ODCINKÓW SIECI WODOCIĄGOWEJ I BUDOWĄ ZEWNĘTRZNEGO ODCINKA INSTALACJI KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ REMONT INSTALACJI ZEWNĘTRZNEJ I INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU MAGAZYNOWYM NA DZIAŁCE NR 132 OBRĘB CZATKOWICE, GMINA KRZESZOWICE
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Gorzów Wielkopolski: Przebudowa drogi powiatowej nr 1388F w zakresie budowy chodnika w m. Mosina
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: ROZBUDOWA, PRZEBUDOWA I NADBUDOWA ISTNIEJĄCEGO BUDYNKU POMPOWNI Z WEWNĘTRZNYMI INSTALACJAMI: ELEKTRYCZNĄ, ODGROMOWĄ, WODOCIĄGOWĄ, KANALIZACYJNĄ, WENTYLACYJNĄ MECHANICZNĄ WRAZ Z REMONTEM POMIESZCZENIA POMP ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA POMIESZCZEŃ BUDYNKU POMPOWNI: ROZBUDOWA I PRZEBUDOWA DOJŚĆ, DOJAZDÓW I PLACU MANEWROWEGO Z MIEJSCAMI PARKINGOWYMI ORAZ BUDOWA ZEWNĘTRZNEJ INSTALACJI KANALIZACJI DESZCZOWEJ Z SEPARATOREM I ODPROWADZENIEM WÓD DO ISTNIEJĄCEGO ZBIORNIKA ODPAROWUJĄCEGO, ROZBIÓRKA ISTNIEJĄCEJ WIATY PRZYLEGAJĄCEJ DO POMPOWNI WRAZ Z PRZEBUDOWĄ ODCINKÓW SIECI WODOCIĄGOWEJ I BUDOWĄ ZEWNĘTRZNEGO ODCINKA INSTALACJI KANALIZACJI SANITARNEJ ORAZ REMONT INSTALACJI ZEWNĘTRZNEJ I INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ W BUDYNKU MAGAZYNOWYM NA DZIAŁCE NR 132 OBRĘB CZATKOWICE, GMINA KRZESZOWICE
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI