Budowa ścieżki rowerowej Bratian-Iława – Etap II Radomno-Iława oraz rozbudowa drogi...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ścieżki rowerowej Bratian-Iława – Etap II Radomno-Iława oraz rozbudowa drogi gminnej w Radomnie – etap I
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMszanowo
  • WojewództwoWarmińsko-mazurskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-01-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Nowe Miasto Lubawskie
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-02
  • Numer ogłoszenia500220-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 500220-N-2019 z dnia 2019-01-02 r.

Gmina Nowe Miasto Lubawskie: Budowa ścieżki rowerowej Bratian-Iława – Etap II Radomno-Iława oraz rozbudowa drogi gminnej w Radomnie – etap I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie I - Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków uzyskanych z dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 – 2020, Poddziałanie 6.2.3. „Efektywne wykorzystanie zasobów.” Umowa z Samorządem Województwa Warmińsko - Mazurskiego z dnia 31.07.2018 r. Nr RPWM.06.02.03-28-0017/17-00.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowe Miasto Lubawskie, krajowy numer identyfikacyjny 87111892200000, ul. Podleśna  1 , 13-300   Mszanowo, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 56 4726300, 4726317, , e-mail zamowienia@gminanml.pl, , faks 564 726 305.
Adres strony internetowej (URL): www.gminanml.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.bip.gminanml.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.bip.gminanml.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej
Adres:
Gmina Nowe Miasto Lubawskie, ul. Podleśna 1, 13-300 Mszanowo

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ścieżki rowerowej Bratian-Iława – Etap II Radomno-Iława oraz rozbudowa drogi gminnej w Radomnie – etap I
Numer referencyjny: RI.271.1.2.2019.ZP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i remont dróg na terenie Gminy Nowe Miasto Lubawskie. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na dwa zadania: 1) Zadanie I - „Budowa ścieżki rowerowej Bratian - Iława – Etap I Bratian - Radomno”. Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków uzyskanych z dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 – 2020, Poddziałanie 6.2.3. „Efektywne wykorzystanie zasobów.” Umowa z Samorządem Województwa Warmińsko - Mazurskiego z dnia 31.07.2018 r. Nr RPWM.06.02.03-28-0017/17-00. Elementy przewidziane do wykonania w trakcie realizacji inwestycji: a) ścieżka rowerowa:  ścieżka rowerowa - nawierzchnia bitumiczna szer. 2,50 m,  kategoria ruchu - KR 1,  pobocze - humusowanie, obsianie trawą,  odwodnienie - rowy drogowe, powierzchniowe  przepust pod ścieżką - Ø 400 mm  krawędź ścieżki - obrzeża betonowe 8x30 cm  krawędź zjazdów - krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm  utwardzenie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną, nadanie normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych;  wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;  zamontowanie w ciągu ścieżki ławek betonowych (5 szt.). Konstrukcja placu pod ławką taka sama jak na ścieżce;  wykonanie na całym odcinku po obu stronach ścieżki poboczy trawiastych o szerokości 1,00 m;  montaż bariero poręczy ochronnych stalowych. b) Konstrukcja ścieżki:  warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S o uziarnieniu kruszywa 0/11 mm i grubości 3 cm,  warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC11S o uziarnieniu kruszywa 0/11 mm i grubości 3 cm,  warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0-31,5 mm i grubości 15 cm,  warstwa odsączająca piaskowo/żwirowa o grubości 15 cm.  szerokość ścieżki – 2,50m. Spadek poprzeczny jednostronny 1%. c) Zjazdy:  wykonanie zjazdów na drogi gminne o długości 1,5 m i szerokości 5,0 - 6,0 m. Dostosowane rzędnych wysokościowych do ścieżki rowerowej. Umocnienie krawędzi zjazdów krawężnikami betonowymi najazdowymi 15x22 cm ustawionymi na wysokości 1 cm względem nawierzchni zjazdu. Ława betonowa z oporem C12/15.  Konstrukcja zjazdów: • warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S o uziarnieniu kruszywa 0/11 mm i grubości 3 cm, • warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC11S o uziarnieniu kruszywa 0/11 mm i grubości 4 cm, • warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0-31,5 mm i grubości 15 cm, • warstwa odsączająca piaskowo/żwirowa o grubości 15 cm. d) Pobocza - na całej długości ścieżki należy wykonać pobocze trawiaste o szerokości 1,0 m i spadku poprzecznym 6%. e) Wykonanie odwodnienia ścieżki poprzez wykonanie spadków podłużnych i poprzecznych i odprowadzanie wody powierzchniowo do odnawianych rowów przydrożnych infiltrujących. f) Wykonanie przepustu z rur PCV karbowanych o przekroju okrągłym Ø400 mm, L=6,0m, SN>8kN/m2. Przy wlocie i wylocie przepustu ścianki czołowe prefabrykowane. Skarpy i dno rowu umocnione kamieniem polnym na zaprawie cementowej. g) Pętla indukcyjna do monitorowania ilości rowerzystów – „licznik rowerów” - pętlę indukcyjną należy umieścić pod asfaltem na głębokości od 2 do 4 cm. Sterownik do zliczania rowerzystów bez podziału na kierunki ruchu. Bateria o żywotności min. 6 lat (72 m-cy) lub wymiana na nową baterię – wymogiem jest utrzymanie żywotności baterii przez okres 6 lat od odbioru końcowego (UWAGA: Zamawiający tym samym modyfikuje zapis dokumentacji projektowej o żywotności baterii z okresu min. 2 lat na okres 6 lat), specyfikacja urządzenia zawarta jest w dodatkowych informacjach do OPZ – (dokumentacja projektowa - załącznik nr 7). h) Zestawienie parametrów głównych elementów do wykonania:  długość ścieżki rowerowej: od 0+000 do 2+450 – dł. 2 450,00 mb  łączna powierzchnia ścieżki rowerowej – 6 125,00 m2  powierzchnia zjazdów na drogi gminne – 30,00 m2  powierzchnia placów pod ławki – 22,50 m2  długość przepustu Ø 400 mm – 1 x 6 mb  długość krawężników – 32,00 mb  długość obrzeży – 4 920,00 mb  długość barieroporęczy typ „olsztyński” – 148,00 mb  znaki pionowe – 8 sztuk  ławki parkowe żelbetowe z oparciem: 5 szt. i) Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do wykonania badań i prób, jak również do dokonania odkrywek i odwiertów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na każdym etapie realizowanych robót. 2) Zadanie II – „Rozbudowa drogi gminnej w Radomnie – etap I” Elementy przewidziane do wykonania w trakcie realizacji inwestycji: a) W ramach branży drogowej (kategoria ruchu - KR 1): Konstrukcja jezdni:  I odcinek A-B km 0+000-0+100: • warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm • frezowanie w-wy ścieralnej gr. 4 cm  II odcinek C-D km 0+000-0+0+250 • warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm • warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm • podbudowa z KSM 0/31,5 mm gr. 20 cm • podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. 20 cm  III odcinek C-D km 0+250-0+780 • warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm • warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm • podbudowa z KSM 0/31,5 mm gr. 20 cm • w-wa odsączająca z piasku gr. 20 cm  wykonanie zjazdów i placów utwardzonych z kostki betonowej gr. 8 cm o łącznej powierzchni ok. 555 m2,  pobocza – wykonanie utwardzonego pobocza szerokości 0,75 m z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 15 cm po zagęszczeniu,  odwodnienie – przebudowa przepustów pod drogą i pod zjazdami, ułożenie kanałów z rur z tworzywa sztucznego, studni z kręgów betonowych oraz montaż wpustów ulicznych i kraty ściekowej,  umocnienie skarp płytami ażurowymi – ok. 644 m2,  wykonanie murów oporowych z prefabrykowanych elementów żelbetowych – 188 mb,  wykonanie oznakowania pionowego (14 znaków) i poziomego,  montaż barier ochronnych – 132 mb.  po ułożeniu kanalizacji deszczowej na terenie działki nr 145 niezwłoczne wyrównanie terenu i naprawa ubytków poprzez położenie żywej trawy dywanowej rolowanej; Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia ewentualnych skutków finansowych z tytułu szkód związanych z uszkodzeniem drzew, krzewów lub innych szkód powstałych w wyniku prac na rzecz właściciela działki nr 145 w wysokościach określonych w projekcie umowy. UWAGA: Pozostałe fragmenty odcinków objęte projektem budowlanym Zamawiający wyłącza z zakresu przedmiotu zamówienia. b) W ramach branży telekomunikacyjnej m.in.:  umieszczenie dodatkowej rury przepustowej RHDPE,  zabezpieczenie kabli rurami dwudzielnymi lub rurami osłonowymi typu HDPE,  budowa nowego odcinka kablowego,  demontaż kabla telekomunikacyjnego. c) W ramach branży energetycznej - przebudowa linii energetycznej napowietrznej 0,4 KV i linii oświetleniowej. UWAGA: Zamawiający informuje, iż roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany skoordynować z robotami związanymi z budową oświetlenia drogowego (które będą stanowiły przedmiot odrębnego zamówienia), sieci szerokopasmowej (wykonawcą będzie firma Ivendo z Iławy) oraz przebudową linii kablowej w tej drodze (zleceniodawcą będzie Energa Operator S.A.). 2. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do wykonania badań i prób, jak również do dokonania odkrywek i odwiertów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na każdym etapie realizowanych robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej. Dokumentacja techniczna składa się z dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiaru robót: 1) Zadanie Nr 1 - Załącznik Nr 7 do SIWZ, 2) Zadanie Nr 2 - Załącznik Nr 8 do SIWZ. 4. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy i służy do zobrazowania skali robót budowlanych, ma on za zadanie pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów zamówienia. Ustanawia się następującą hierarchię dokumentów w celu ustalenia w przypadku wątpliwości czy dany element do wykonania wchodzi w zakres niniejszego zamówienia: 1) projekt budowlany, 2) szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, 3) przedmiar robót. 5. Wizja lokalna w terenie. Pomimo „Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia”, Zamawiający informuje o możliwości dokonania przed złożeniem oferty wizji lokalnej terenu budowy, układu komunikacyjnego oraz otoczenia miejsca realizacji robót budowlanych w celu oszacowania przez Wykonawcę na jego własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyk oraz wszelkich danych jakie mogą okazać się niezbędne do prawidłowego przygotowania oferty na wykonanie robót będących przedmiotem zamówienia. Dokonanie wizji lokalnej nie jest warunkiem koniecznym do złożenia oferty w niniejszym postępowaniu. Przeprowadzenie ewentualnej wizji lokalnej terenu budowy odbywa się na koszt własny Wykonawcy. 6. Równoważność: 1) Wszędzie tam, gdzie Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych lub odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i/lub systemów referencji technicznych, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 2) Rozwiązania równoważne zaproponowane przez Wykonawcę będą posiadały co najmniej takie same lub lepsze parametry techniczne i funkcjonalne, co najmniej w zakresie opisanym danym znakiem towarowym lub daną normą i nie obniżą określonych przez Zamawiającego standardów. 3) Pod pojęciem „równoważności” rozwiązania w szczególności rozumie się: wykazanie, że oferowane rozwiązanie posiada co najmniej takie same lub lepsze – opisane daną normą lub znakiem – parametry techniczne i funkcjonalne cechy jakościowe, które dotyczą wartości użytkowych przedmiotu zamówienia, odpowiednich dla zastosowanego materiału, komponentu, produktu, takie jak: funkcjonalność, wydajność, wytrzymałość, żywotność, odporność, łatwość obsługi, bezpieczeństwo, komfort użytkowania, standard wykończenia oraz cechy, które opisują fizyczne właściwości przedmiotu zamówienia, takie jak wielkość (długość, szerokość, wysokość), kubatura, gęstość, kształt, kolorystyka, struktura, rodzaj materiału i komponentu. 4) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 5) W przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych – innych niż określone w SIWZ – do oferty należy załączyć dokumenty potwierdzające, że zastosowane rozwiązania równoważne spełniają wymogi Zamawiającego (np. opisy, karty katalogowe, karty techniczne). 7. Wszystkie zapisy SIWZ należy rozpatrywać łącznie z opisami technicznymi zawartymi w dokumentacji projektowej. 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić w ofercie część zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. Nie wykazanie podwykonawstwa przez Wykonawcę w ofercie oznaczać będzie, że przedmiot zamówienia zrealizowany zostanie wyłącznie przez Wykonawcę. 10. Realizacja zamówienia podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, ustawie z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny i ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 11. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania robót budowlanych zgodnie z prawem polskim, a w szczególności z przepisami techniczno-budowlanymi, przepisami dotyczącymi samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przepisami dotyczącymi wyrobów, materiałów stosowanych w budownictwie. 12. Wymagany minimalny okres gwarancji jakości i rękojmi za wady wynosi 3 lata (36 miesięcy) od daty podpisania protokołu odbioru końcowego inwestycji. 13. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga, aby Wykonawca lub ewentualny podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wszystkie czynności dla których nie są wymagane kwalifikacje, uprawnienia, wykształcenie, które pracownik wykonuje pod nadzorem Wykonawcy/podwykonawcy, za wynagrodzeniem i w miejscu wskazanym przez Wykonawcę/podwykonawcę w szczególności związane z: 1) wykonywaniem wszystkich prac przygotowawczych, 2) wykonywaniem czynności związanych z obsługą sprzętu budowlanego wykorzystywanego na budowie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia - koparki, walce, samochody samowyładowcze, zagęszczarki, przecinarki do betonu, itp. 3) wykonaniem prac związanych z wykonaniem wykopów, podbudowy, posadowieniem krawężników, obrzeży. 4) oraz pozostałe roboty drogowe wykonywane zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy. 14. Powyższy wymóg nie jest skuteczny w przypadku, gdy w/w czynności zostaną powierzone osobom fizycznym prowadzącym działalność gospodarczą, które w/w czynności będą wykonywać osobiście na podstawie łączącego je z wykonawcą lub podwykonawcą stosunku cywilnoprawnego. 15. Zamawiający nie narzuca wymiaru etatu, na jaki ma lub mają być zatrudnione osoba lub osoby wykonujące w/w czynności. 16. Wykonawca lub podwykonawca zatrudni osoby te na okres od rozpoczęcia do końca upływu terminu realizacji zamówienia; w przypadku rozwiązania stosunku pracy przez pracownika lub pracodawcę przez zakończeniem tego okresu, wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce inną osobę. 17. Wymagania dotyczące zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone dla Zadania Nr I w Załączniku nr 6 a oraz dla Zadania Nr II w załączniku 6 b do SIWZ – projekcie umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: 1) rodzaj czynności w zakresie realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, 2) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, 3) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy PZP, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań. 18. Podwykonawca, o którym mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, winien być rozumiany jako podmiot, z którym zawarto umowę o podwykonawstwo zdefiniowaną w art. 2 pkt 9b) ustawy Pzp. Pod pojęciem umowy o podwykonawstwo rozumie się umowę w formie pisemnej o charakterze odpłatnym, której przedmiotem są usługi, dostawy lub roboty budowlane stanowiące część zamówienia publicznego, zawartą między wybranym przez zamawiającego wykonawcą a innym podmiotem (podwykonawcą), a w przypadku zamówień publicznych na roboty budowlane także między podwykonawcą a dalszym podwykonawcą lub między dalszymi podwykonawcami (art. 2 pkt 9b) ustawy Pzp). Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6a/6b do SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45233162-2
45233123-7
45233222-1
45230000-8
45310000-3
45232310-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający określa niżej wymieniony warunek w zakresie zdolności technicznej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy– w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną (z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone) – polegające na budowie lub przebudowie[definicje zgodne z art.3 pkt 6, ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2018 r. poz.1202): - Dla Zadania I – drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto (osiemset tysięcy złotych), - Dla Zadania II – drogi o nawierzchni asfaltowej o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 zł brutto (osiemset tysięcy złotych). UWAGA!! W przypadku gdy jakakolwiek wartość dotycząca ww. warunku wyrażona będzie w walucie obcej, Zamawiający przeliczy tę wartość na podstawie średniego kursu walut NBP dla danej waluty z daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (za datę wszczęcia postępowania Zamawiający uznaje datę umieszczenia ogłoszenia o zamówieniu na stronie internetowej). Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowany średni kurs NBP, zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed wszczęciem postępowania. 2. Zamawiający określa niżej wymieniony warunek w zakresie osób: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, wykształceniem i doświadczeniem, niezbędnym do wykonania zamówienia: Dla Zadania I - osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności – drogowej, posiadającą minimum dwuletnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi. Osoba ta musi być członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa (i mieć aktualne zaświadczenie z tej izby ). Dla Zadania II - osobą na stanowisko kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności – drogowej, posiadającą minimum trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi, - osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, , - osobą na stanowisko kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności – instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, Każda z wymienionych powyżej osób musi być członkiem okręgowej izby inżynierów budownictwa (i mieć aktualne zaświadczenie z tej izby ). Zmawiający dopuszcza możliwość łączenia w/w funkcji przez jedną osobę. UWAGA !! 1. Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia przez jedną osobę funkcji w dwóch zadaniach w sytuacji gdy Wykonawca złoży ofertę na realizację dwóch zadań, z tym, że osoba ta musi posiadać minimum trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami drogowymi. 2. Przez uprawnienia budowlane do kierowania robotami należy rozumieć: uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jedn. Dz. U. z 2018 r. poz. 1202.) oraz w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 poz. 1278). Zamawiający określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów i uprawniają do kierowania robotami będącymi przedmiotem niniejszego postępowania oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U z 2016 r., poz. 65 z późn. zm.).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie , w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawcy nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów- inne dokumenty. Wykaz zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, Wykonawcy do oferty winni przedłożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: 1) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. ust.1 pkt. 1 niniejszej SIWZ. 3) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia – w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby – warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 pkt.1 niniejszej SIWZ. 4) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Projekt zobowiązania stanowi załącznik nr 2a do SIWZ. 6) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy PZP oraz, o których mowa w rozdz. V ust. 2 pkt 2 SIWZ. 7) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 8) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, na którego zdolnościach polega Wykonawca, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1 pkt 5). 9) Na wezwanie zamawiającego Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, zobowiązany jest do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt 2) nin. rozdziału. 10) W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający może żądać dokumentów, które określają w szczególności: a) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; d) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia z tj.: 3) inne dokumenty: - kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną opracowany na podstawie załączonego do SIWZ przedmiaru robót. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP, Wykonawca składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy PZP, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócania konkurencji w postępowaniu. Wzór Oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 niniejszego rozdziału: 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) dokument/y, o którym mowa w pkt 1 winien/winny być wystawiony/e nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w ust. 4 pkt 1 nin. rozdziału, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Zapis ust. 4 pkt 2 nin. rozdziału stosuje się. 6. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 7. Jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 8. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ustawy PZP, najpierw dokona oceny ofert, a następnie zbada czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 9. Oświadczenia i dokumenty, wskazane w niniejszym rozdziale muszą spełniać wymagania określone w ustawie PZP i w przepisach rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz.U z 2016 r. poz. 1126 – dalej rozporządzenie). 10. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (spółki cywilne/konsorcja): 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy PZP, oraz o których mowa w rozdz. V ust.2 pkt 2 SIWZ, natomiast spełnianie warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy wykazują zgodnie z rozdz. V ust 1 pkt 2 SIWZ. 3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia o których mowa w ust.1 pkt. 1 niniejszego rozdziału – składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 4) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o którym mowa w ust. 3 nin. rozdziału składa każdy z Wykonawców (każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej). 5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców są oni zobowiązani – każdy z Wykonawców (każdy z członków Konsorcjum lub wspólników spółki cywilnej) – na wezwanie Zamawiającego złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 nin. Rozdziału. 11. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz.VI. 1. niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 12. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2017r. poz. 570 ze zm.). 13. W przypadku Wykonawców z zagranicy są oni zobowiązani do podania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiający może pobrać bezpłatne dokumenty dotyczące Wykonawców. Jeżeli wykonawca zagraniczny nie wskaże danego rejestru, zamawiający uzna, że dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie w rejestrze publicznym i wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia. 14. W przypadku, o którym mowa w ust. 13, zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) Dla zadania Nr 1 – 6 000,00 zł, brutto (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100), 2) Dla zadania Nr 2 – 5 000,00 zł, brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100), - przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) w gwarancjach bankowych; 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku Spółdzielczym w Brodnicy nr rachunku 95 9484 1121 2001 0121 6053 0005, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu RI.271.1.2.2019.ZP na „Budowę ścieżki rowerowej Bratian-Iława – Etap II Radomno-Iława oraz rozbudowę drogi gminnej w Radomnie – etap I”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VIII. 3 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Ze względu na możliwość składania ofert częściowych - zmiany umowy przewidziane są we wzorach umów stanowiących załączniki do SIWZ - Dla Zadania I - Załącznik 6a, dla Zadania II - Załącznik Nr 6b.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-01-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Dotyczy Zadania Nr II – Rozbudowa drogi gminnej w Radomnie Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane. Przewidywany termin rozstrzygnięcia konkursu i zawarcia umowy o dofinansowanie: luty- marzec 2019 roku.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Zadanie I - „Budowa ścieżki rowerowej Bratian - Iława – Etap I Bratian - Radomno”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1)Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego oraz ze środków uzyskanych z dofinansowania z Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko - Mazurskiego na lata 2014 – 2020, Poddziałanie 6.2.3. „Efektywne wykorzystanie zasobów.” Umowa z Samorządem Województwa Warmińsko - Mazurskiego z dnia 31.07.2018 r. Nr RPWM.06.02.03-28-0017/17-00. Elementy przewidziane do wykonania w trakcie realizacji inwestycji: a) ścieżka rowerowa:  ścieżka rowerowa - nawierzchnia bitumiczna szer. 2,50 m,  kategoria ruchu - KR 1,  pobocze - humusowanie, obsianie trawą,  odwodnienie - rowy drogowe, powierzchniowe  przepust pod ścieżką - Ø 400 mm  krawędź ścieżki - obrzeża betonowe 8x30 cm  krawędź zjazdów - krawężniki betonowe najazdowe 15x22 cm  utwardzenie istniejącej nawierzchni masą bitumiczną, nadanie normatywnych spadków podłużnych i poprzecznych;  wykonanie oznakowania pionowego i poziomego;  zamontowanie w ciągu ścieżki ławek betonowych (5 szt.). Konstrukcja placu pod ławką taka sama jak na ścieżce;  wykonanie na całym odcinku po obu stronach ścieżki poboczy trawiastych o szerokości 1,00 m;  montaż bariero poręczy ochronnych stalowych. b) Konstrukcja ścieżki:  warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S o uziarnieniu kruszywa 0/11 mm i grubości 3 cm,  warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC11S o uziarnieniu kruszywa 0/11 mm i grubości 3 cm,  warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0-31,5 mm i grubości 15 cm,  warstwa odsączająca piaskowo/żwirowa o grubości 15 cm.  szerokość ścieżki – 2,50m. Spadek poprzeczny jednostronny 1%. c) Zjazdy:  wykonanie zjazdów na drogi gminne o długości 1,5 m i szerokości 5,0 - 6,0 m. Dostosowane rzędnych wysokościowych do ścieżki rowerowej. Umocnienie krawędzi zjazdów krawężnikami betonowymi najazdowymi 15x22 cm ustawionymi na wysokości 1 cm względem nawierzchni zjazdu. Ława betonowa z oporem C12/15.  Konstrukcja zjazdów: • warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S o uziarnieniu kruszywa 0/11 mm i grubości 3 cm, • warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC11S o uziarnieniu kruszywa 0/11 mm i grubości 4 cm, • warstwa podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o frakcji 0-31,5 mm i grubości 15 cm, • warstwa odsączająca piaskowo/żwirowa o grubości 15 cm. d) Pobocza - na całej długości ścieżki należy wykonać pobocze trawiaste o szerokości 1,0 m i spadku poprzecznym 6%. e) Wykonanie odwodnienia ścieżki poprzez wykonanie spadków podłużnych i poprzecznych i odprowadzanie wody powierzchniowo do odnawianych rowów przydrożnych infiltrujących. f) Wykonanie przepustu z rur PCV karbowanych o przekroju okrągłym Ø400 mm, L=6,0m, SN>8kN/m2. Przy wlocie i wylocie przepustu ścianki czołowe prefabrykowane. Skarpy i dno rowu umocnione kamieniem polnym na zaprawie cementowej. g) Pętla indukcyjna do monitorowania ilości rowerzystów – „licznik rowerów” - pętlę indukcyjną należy umieścić pod asfaltem na głębokości od 2 do 4 cm. Sterownik do zliczania rowerzystów bez podziału na kierunki ruchu. Bateria o żywotności min. 6 lat (72 m-cy) lub wymiana na nową baterię – wymogiem jest utrzymanie żywotności baterii przez okres 6 lat od odbioru końcowego (UWAGA: Zamawiający tym samym modyfikuje zapis dokumentacji projektowej o żywotności baterii z okresu min. 2 lat na okres 6 lat), specyfikacja urządzenia zawarta jest w dodatkowych informacjach do OPZ – (dokumentacja projektowa - załącznik nr 7). h) Zestawienie parametrów głównych elementów do wykonania:  długość ścieżki rowerowej: od 0+000 do 2+450 – dł. 2 450,00 mb  łączna powierzchnia ścieżki rowerowej – 6 125,00 m2  powierzchnia zjazdów na drogi gminne – 30,00 m2  powierzchnia placów pod ławki – 22,50 m2  długość przepustu Ø 400 mm – 1 x 6 mb  długość krawężników – 32,00 mb  długość obrzeży – 4 920,00 mb  długość barieroporęczy typ „olsztyński” – 148,00 mb  znaki pionowe – 8 sztuk  ławki parkowe żelbetowe z oparciem: 5 szt. i) Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do wykonania badań i prób, jak również do dokonania odkrywek i odwiertów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na każdym etapie realizowanych robót 2. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do wykonania badań i prób, jak również do dokonania odkrywek i odwiertów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na każdym etapie realizowanych robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej. Dokumentacja techniczna składa się z dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiaru robót: 1) Zadanie Nr 1 - Załącznik Nr 7 do SIWZ,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233162-2, 45233123-7, 45233222-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-09-06
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Zadanie II – „Rozbudowa drogi gminnej w Radomnie – etap I”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Elementy przewidziane do wykonania w trakcie realizacji inwestycji: a) W ramach branży drogowej (kategoria ruchu - KR 1): Konstrukcja jezdni:  I odcinek A-B km 0+000-0+100: • warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm • frezowanie w-wy ścieralnej gr. 4 cm  II odcinek C-D km 0+000-0+0+250 • warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm • warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm • podbudowa z KSM 0/31,5 mm gr. 20 cm • podbudowa pomocnicza z mieszanki związanej spoiwem hydraulicznym C1,5/2 gr. 20 cm  III odcinek C-D km 0+250-0+780 • warstwa ścieralna z asfaltobetonu AC11S gr. 4 cm • warstwa wiążąca z asfaltobetonu AC16W gr. 4 cm • podbudowa z KSM 0/31,5 mm gr. 20 cm • w-wa odsączająca z piasku gr. 20 cm  wykonanie zjazdów i placów utwardzonych z kostki betonowej gr. 8 cm o łącznej powierzchni ok. 555 m2,  pobocza – wykonanie utwardzonego pobocza szerokości 0,75 m z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm gr. 15 cm po zagęszczeniu,  odwodnienie – przebudowa przepustów pod drogą i pod zjazdami, ułożenie kanałów z rur z tworzywa sztucznego, studni z kręgów betonowych oraz montaż wpustów ulicznych i kraty ściekowej,  umocnienie skarp płytami ażurowymi – ok. 644 m2,  wykonanie murów oporowych z prefabrykowanych elementów żelbetowych – 188 mb,  wykonanie oznakowania pionowego (14 znaków) i poziomego,  montaż barier ochronnych – 132 mb.  po ułożeniu kanalizacji deszczowej na terenie działki nr 145 niezwłoczne wyrównanie terenu i naprawa ubytków poprzez położenie żywej trawy dywanowej rolowanej; Wykonawca zobowiązany jest do poniesienia ewentualnych skutków finansowych z tytułu szkód związanych z uszkodzeniem drzew, krzewów lub innych szkód powstałych w wyniku prac na rzecz właściciela działki nr 145 w wysokościach określonych w projekcie umowy. UWAGA: Pozostałe fragmenty odcinków objęte projektem budowlanym Zamawiający wyłącza z zakresu przedmiotu zamówienia. b) W ramach branży telekomunikacyjnej m.in.:  umieszczenie dodatkowej rury przepustowej RHDPE,  zabezpieczenie kabli rurami dwudzielnymi lub rurami osłonowymi typu HDPE,  budowa nowego odcinka kablowego,  demontaż kabla telekomunikacyjnego. c) W ramach branży energetycznej - przebudowa linii energetycznej napowietrznej 0,4 KV i linii oświetleniowej. UWAGA: Zamawiający informuje, iż roboty stanowiące przedmiot niniejszego zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany skoordynować z robotami związanymi z budową oświetlenia drogowego (które będą stanowiły przedmiot odrębnego zamówienia), sieci szerokopasmowej (wykonawcą będzie firma Ivendo z Iławy) oraz przebudową linii kablowej w tej drodze (zleceniodawcą będzie Energa Operator S.A.). 2. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do wykonania badań i prób, jak również do dokonania odkrywek i odwiertów w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na każdym etapie realizowanych robót. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej. Dokumentacja techniczna składa się z dokumentacji projektowej, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót i przedmiaru robót: 1) Zadanie Nr 2 - Załącznik Nr 8 do SIWZ,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45233120-6, 45233123-7, 45233222-1, 45230000-8, 45310000-3, 45232310-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy brygad (2-osobowych) do prac przy montażu instalacji elektrycznych - Mrągowo
  • Lokalizacja zleceniawarmińsko-mazurskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
W związku z prowadzonymi inwestycjami poszukujemy pracowników lub brygad do montażu instalacji elektrycznych. Inwestycje to budynki mieszkalne i użyteczności publicznej. Praca na terenie Mrągowa i okolic. Zainteresowanych proszę o kontakt.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Mszanowo: Dostawa oleju napędowego do Stacji Paliw Mszanowo w 2019 r.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Pełnienie nadzorów geologicznych podczas realizacji inwestycji pn.: Zachowanie i ochrona środowiska, promowanie efektywnego gospodarowania zasobami wodnymi oraz zapobieganie i zarządzanie ryzykiem powodziowym, poprzez poprawę bezpieczeństwa powodziowego Węzła Oświęcimskiego na zadaniach: „Rozbudowa lewego wału rzeki Wisły od km 17+000 do km 17+026 oraz od km 17+065 do km 18+700 w miejscowości Jankowice, gmina Babice, powiat chrzanowski, województwo małopolskie”. „Rozbudowa prawego wału rzeki Wisły od km 0+000 do km 0+750 oraz lewego wału rzeki Soły od km 0+000 do km 0+447 w miejscowościach: Broszkowice i Babice (gm. Oświęcim) oraz Bobrek (gm. Chełmek), powiat oświęcimski, województwo małopolskie”.
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Pełnienie nadzoru geologicznego podczas realizacji inwestycji pn.: Zachowanie i ochrona środowiska, promowanie efektywnego gospodarowania zasobami wodnymi oraz zapobieganie i zarządzanie ryzykiem powodziowym, poprzez poprawę bezpieczeństwa powodziowego Węzła Oświęcimskiego - „Budowa pompowni na potoku Pławianka wraz z nowoprojektowanym wałem tzw. zamykającym w km 0+000 ÷ 0+380 (Zadanie 1), rozbudowa prawego wału rzeki Małej Wisły w km 6+700 ÷ 7+400 dł. 0.700 km (Zadanie 2.1), rozbudowa wałów cofkowych potoku Pławianka: prawy w km 0+000 ÷ 0+650 dł. 0.650 km (Zadanie 2.2) i lewy w km 0+000 ÷ 0+716 dł. 0.716 km (Zadanie 2.3) oraz rozbudowa prawego wału rzeki Małej Wisły w km 0+000 ÷ 1+435 (Zadanie 3) w miejscowościach Brzezinka, Pławy, Harmęże, Babice, gmina Oświęcim, woj. małopolskie”
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI