„Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej jako asfaltowej drogi pieszo-rowerowej o...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej jako asfaltowej drogi pieszo-rowerowej o długości 37,9 km”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKazimierza Wielka
  • WojewództwoŚwiętokrzyskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-06-03
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyPowiat Kazimierski
  • Data publikacji ogłoszenia2019-05-16
  • Numer ogłoszenia548817-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 548817-N-2019 z dnia 2019-05-16 r.

Powiat Kazimierski: „Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej jako asfaltowej drogi pieszo-rowerowej o długości 37,9 km”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Inwestycja jest współfinansowana z działanie 4.5 Ochrona i wykorzystanie obszarów cennych przyrodniczo Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Nazwa projektu: Zwiększenie edukacji ekologicznej oraz ograniczenie negatywnego oddziaływania turystyki na obszary cenne przyrodniczo na terenie Powiatu Kazimierskiego i Powiatu Buskiego.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: Justyna Starek Kancelaria Adwokacka Kraków, ul. Grzegórzecka 13/3
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Kazimierski, krajowy numer identyfikacyjny 29100945500000, ul. Tadeusza Kościuszki  12 , 28-500  Kazimierza Wielka, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. (41)3502312, e-mail sebastian.cichy@powiat.kazimierzaw.pl, faks (41)3502313.
Adres strony internetowej (URL): www.kazimierzaw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.kazimierzaw.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.kazimierzaw.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Powiat Kazimierski ul. T. Kościuszki 12, 28-500 Kazimierza Wielka

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej jako asfaltowej drogi pieszo-rowerowej o długości 37,9 km”
Numer referencyjny: IZP.272.6.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest „Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej jako asfaltowej drogi pieszo-rowerowej o łącznej długości 37,9 km” dot. inwestycji pod nazwą "Zwiększenie edukacji ekologicznej oraz ograniczenie negatywnego oddziaływania turystyki na obszary cenne przyrodniczo na terenie Powiatu Kazimierskiego i Powiatu Buskiego” Zamówienie podzielone zostało na 6 zadań, każdy z wykonawców może złożyć ofertę na wybrane przez siebie zadanie lub zadania. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej specyfikacji części zamówienia - zadania od 1 do 6. Zadanie 1 Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Kazimierza Wielka: Odcinek A: 0+000 do 23+941,37 + Odcinek B: 0+000 do 0+349,33 Roboty budowlane obejmują m. in.: wykonanie karczowania pni, usunięcia warstwy ziemi urodzajnej wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym, przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy stabilizacji miejscowej, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej, remont przepustów, ustawienie znaków drogowych, montaż barier ochronnych. Dopuszcza się zmianę zaprojektowanej niwelety ścieżki pieszo-rowerowej z możliwością dostosowania do istniejącego ukształtowania terenu, po uprzedniej akceptacji rozwiązań przez Projektanta oraz Zamawiającego oraz przy zachowaniu maksymalnego pochylenia podłużnego nie przekraczającego 5%. Zadanie 2 Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Czarnocin: Odcinek Zagajów - Mikołajów (km 23+941,37 - 26+691,67) Roboty budowlane obejmują m. in.: usunięcia warstwy ziemi urodzajnej wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym, przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy stabilizacji miejscowej, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej, remont przepustów, ustawienie znaków drogowych, montaż barier ochronnych. Dopuszcza się zmianę zaprojektowanej niwelety ścieżki pieszo-rowerowej z możliwością dostosowania do istniejącego ukształtowania terenu, po uprzedniej akceptacji rozwiązań przez Projektanta oraz Zamawiającego oraz przy zachowaniu maksymalnego pochylenia podłużnego nie przekraczającego 5%. Zadanie 3 Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Czarnocin: Odcinek Mikołajów - Sokolina (km 26+691,67 - 27+897,98) wraz z MOR Roboty budowlane obejmują m. in.: usunięcia warstwy ziemi urodzajnej wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym, przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy stabilizacji miejscowej, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej, remont przepustów, ustawienie znaków drogowych, montaż barier ochronnych. Dopuszcza się zmianę zaprojektowanej niwelety ścieżki pieszo-rowerowej z możliwością dostosowania do istniejącego ukształtowania terenu, po uprzedniej akceptacji rozwiązań przez Projektanta oraz Zamawiającego oraz przy zachowaniu maksymalnego pochylenia podłużnego nie przekraczającego 5%. Zadanie 4 Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Czarnocin: Odcinek Sokolina - Kolosy (km 27+897,98 - 30+974,38) Roboty budowlane obejmują m. in.: usunięcia warstwy ziemi urodzajnej wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym, przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy stabilizacji miejscowej, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej, remont przepustów, ustawienie znaków drogowych, montaż barier ochronnych. Dopuszcza się zmianę zaprojektowanej niwelety ścieżki pieszo-rowerowej z możliwością dostosowania do istniejącego ukształtowania terenu, po uprzedniej akceptacji rozwiązań przez Projektanta oraz Zamawiającego oraz przy zachowaniu maksymalnego pochylenia podłużnego nie przekraczającego 5%. Zadanie 5 Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Opatowiec: Odcinek A: 30+974,38 do 32+204,57 Roboty budowlane obejmują m. in.: mechaniczne wycinanie drzew z karczowaniem pni, usunięcia warstwy ziemi urodzajnej wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym, przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy stabilizacji miejscowej, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej, remont przepustów, ustawienie znaków drogowych. Dopuszcza się zmianę zaprojektowanej niwelety ścieżki pieszo-rowerowej z możliwością dostosowania do istniejącego ukształtowania terenu, po uprzedniej akceptacji rozwiązań przez Projektanta oraz Zamawiającego oraz przy zachowaniu maksymalnego pochylenia podłużnego nie przekraczającego 5%. Zadanie 6 Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Wiślica Odcinek A: 32+204,57 do 35+955,59 Roboty budowlane obejmują m. in.: mechaniczne wycinanie drzew z karczowaniem pni, usunięcia warstwy ziemi urodzajnej wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym, przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy stabilizacji miejscowej, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej, remont przepustów, ustawienie znaków drogowych, montaż barier ochronnych, wykonanie miejsca obsługi podróżnych. Dopuszcza się zmianę zaprojektowanej niwelety ścieżki pieszo-rowerowej z możliwością dostosowania do istniejącego ukształtowania terenu, po uprzedniej akceptacji rozwiązań przez Projektanta oraz Zamawiającego oraz przy zachowaniu maksymalnego pochylenia podłużnego nie przekraczającego 5%.

II.5) Główny kod CPV: 45111000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45112000-5
45231000-5
45233000-9
45233290-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: zgodnie z SIWZ
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu. Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną: Zadanie 1- minimum 500 000,00 zł Zadanie 2 – minimum 100 000,00 zł Zadanie 3 – minimum 150 000,00 zł Zadanie 4–minimum 50 000,00 zł Zadanie 5 – minimum 50 000,00 zł Zadanie 6 – minimum 200 000,00 zł W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartości te podlegają sumowaniu
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający ustala szczegółowy warunek udziału w Postępowaniu. i. Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w tym okresie wykonał: jedną robotę budowlaną związaną z budową lub przebudową lub rozbudową ścieżek edukacyjnych/ ścieżek rowerowych/ciągów pieszo-rowerowych lub dróg, której wartość wynosiła nie mniejszej niż: Zadanie 1- minimum 500 000,00 zł brutto. Zadanie 2 – minimum 100 000,00 zł brutto Zadanie 3 – minimum 150 000,00 zł brutto Zadanie 4 – minimum 50 000,00 zł brutto Zadanie 5 – minimum 50 000,00 zł brutto Zadanie 6 – minimum 200 000,00 zł brutto W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartości te podlegają sumowaniu. Do każdej pozycji wykazu należy załączyć dowody określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone. ii. Wykonawca musi dysponować zespołem osób posiadających kwalifikacje i doświadczenie niezbędne do wykonania niniejszego zamówienia, w skład którego wchodzi jedna osoba, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, posiadającym doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej 1 inwestycji związanej z budową, przebudową lub rozbudową ścieżek edukacyjnych/ ścieżek rowerowych/ciągów pieszo-rowerowych lub dróg. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie Wykonawca może wykazać się tym samym kierownikiem budowy do wszystkich zadań
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - realizację minimum 1 roboty budowlanej w zakresie przedmiotu zamówienia o wartości nie mniejszej niż: Zadanie 1- minimum 500 000,00 zł brutto. Zadanie 2 – minimum 100 000,00 zł brutto Zadanie 3 – minimum 150 000,00 zł brutto Zadanie 4 – minimum 50 000,00 zł brutto Zadanie 5 – minimum 50 000,00 zł brutto Zadanie 6 – minimum 200 000,00 zł brutto -niniejszego zamówienia oraz załączyć dowody (min. 1 dowód) określające, że te roboty budowlane zostały wykonane należycie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (załącznik nr 5); b) Dowody określające czy roboty budowlane, o których mowa w pkt.1) zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; c) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, w szczególności jednej osoby, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadająca uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi na tym stanowisku i kierowaniem minimum 1 roboty budowlanej w specjalności drogowej, posiadającej doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót na co najmniej 1 inwestycji związanej z budową, przebudową lub rozbudową ścieżek edukacyjnych/ ścieżek rowerowych/ciągów pieszo-rowerowych lub dróg Osoba ta winna być wpisana na listę członków właściwej regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. d) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż: Zadanie 1 - minimum 500 000,00 zł Zadanie 2 – minimum 100 000,00 zł Zadanie 3 – minimum 150 000,00 zł Zadanie 4–minimum 50 000,00 zł Zadanie 5 – minimum 50 000,00 zł Zadanie 6 – minimum 200 000,00 zł (Jeśli data ważności dokumentu ubezpieczenia upływa przed dniem zakończenia przedmiotowej umowy Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć nowy dokument w celu zachowania ciągłości ubezpieczenia. W przypadku startowania na kilka części, należy zsumować ubezpieczenie).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oświadczenie, że zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wykonawca lub podwykonawca zatrudnia na podstawie umowy o pracę, osoby, które wykonywać będą wszelkie czynności wchodzące w tzw. Koszty bezpośrednie, zgodnie z zapisem SIWZ. 2. Kosztorys szczegółowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Oferta musi być zabezpieczona wadium. Ustala się wadium w zakresie poszczególnych zadań od 1 do 6 w wysokości: Dla zadania 1 - 60 000,00 PLN (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy) Dla zadania 2 - 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 groszy) Dla zadania 3 - 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych 00/100 groszy) Dla zadania 4 - 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 groszy). Dla zadania 5 – 3 000,00 PLN (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100 groszy) Dla zadania 6 – 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysiące złotych 00/100 groszy) Wniesienie wadium jest wymagane przed upływem terminu składania ofert na okres związania ofertą. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r., Nr 42 poz. 275, z 2008r., Nr 116 poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r., Nr 96, poz. 620) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 45 8493 0004 0180 0130 0720 0005 Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać tytuł wpłaty: ”„Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej jako asfaltowej drogi pieszo-rowerowej o długości 37,9 km”zadanie Nr ………." Jeżeli wadium wniesione zostanie w pieniądzu, przelewem należy do oferty dołączyć kserokopię wpłaty wadium w pozostałych przypadkach należy do oferty dołączyć oryginał dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego. Dokumenty muszą zachowywać ważność przez cały okres związania ofertą. Datą wniesienia wadium jest data i godzina uznania na rachunku zamawiającego. Zamawiający postępuje zgodnie z art. 46 ustawy Pzp, przy zwrocie jak i zatrzymaniu wadium.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
doświadczenie 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z projektem umowy
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-06-03, godzina: 13:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Kazimierza Wielka: Odcinek A: 0+000 do 23+941,37 + Odcinek B: 0+000 do 0+349,33
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Kazimierza Wielka: Odcinek A: 0+000 do 23+941,37 + Odcinek B: 0+000 do 0+349,33 Roboty budowlane obejmują m. in.: wykonanie karczowania pni, usunięcia warstwy ziemi urodzajnej wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym, przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy stabilizacji miejscowej, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej, remont przepustów, ustawienie znaków drogowych, montaż barier ochronnych. Dopuszcza się zmianę zaprojektowanej niwelety ścieżki pieszo-rowerowej z możliwością dostosowania do istniejącego ukształtowania terenu, po uprzedniej akceptacji rozwiązań przez Projektanta oraz Zamawiającego oraz przy zachowaniu maksymalnego pochylenia podłużnego nie przekraczającego 5%.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111000-8, 45112000-5, 45231000-5, 45233000-9, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
doświadczenie 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Czarnocin: Odcinek Zagajów - Mikołajów (km 23+941,37 - 26+691,67)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Czarnocin: Odcinek Zagajów - Mikołajów (km 23+941,37 - 26+691,67) Roboty budowlane obejmują m. in.: usunięcia warstwy ziemi urodzajnej wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym, przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy stabilizacji miejscowej, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej, remont przepustów, ustawienie znaków drogowych, montaż barier ochronnych. Dopuszcza się zmianę zaprojektowanej niwelety ścieżki pieszo-rowerowej z możliwością dostosowania do istniejącego ukształtowania terenu, po uprzedniej akceptacji rozwiązań przez Projektanta oraz Zamawiającego oraz przy zachowaniu maksymalnego pochylenia podłużnego nie przekraczającego 5%.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111000-8, 45112000-5, 45231000-5, 45233000-9, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
doświadczenie 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Czarnocin: Odcinek Mikołajów - Sokolina (km 26+691,67 - 27+897,98) wraz z MOR
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Czarnocin: Odcinek Mikołajów - Sokolina (km 26+691,67 - 27+897,98) wraz z MOR Roboty budowlane obejmują m. in.: usunięcia warstwy ziemi urodzajnej wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym, przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy stabilizacji miejscowej, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej, remont przepustów, ustawienie znaków drogowych, montaż barier ochronnych. Dopuszcza się zmianę zaprojektowanej niwelety ścieżki pieszo-rowerowej z możliwością dostosowania do istniejącego ukształtowania terenu, po uprzedniej akceptacji rozwiązań przez Projektanta oraz Zamawiającego oraz przy zachowaniu maksymalnego pochylenia podłużnego nie przekraczającego 5%.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111000-8, 45112000-5, 45231000-5, 45233000-9, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
doświadczenie 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Czarnocin: Odcinek Sokolina - Kolosy (km 27+897,98 - 30+974,38)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Czarnocin: Odcinek Sokolina - Kolosy (km 27+897,98 - 30+974,38) Roboty budowlane obejmują m. in.: usunięcia warstwy ziemi urodzajnej wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym, przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy stabilizacji miejscowej, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej, remont przepustów, ustawienie znaków drogowych, montaż barier ochronnych. Dopuszcza się zmianę zaprojektowanej niwelety ścieżki pieszo-rowerowej z możliwością dostosowania do istniejącego ukształtowania terenu, po uprzedniej akceptacji rozwiązań przez Projektanta oraz Zamawiającego oraz przy zachowaniu maksymalnego pochylenia podłużnego nie przekraczającego 5%.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111000-8, 45112000-5, 45231000-5, 45233000-9, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
doświadczenie 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Opatowiec: Odcinek A: 30+974,38 do 32+204,57
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Opatowiec: Odcinek A: 30+974,38 do 32+204,57 Roboty budowlane obejmują m. in.: mechaniczne wycinanie drzew z karczowaniem pni, usunięcia warstwy ziemi urodzajnej wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym, przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy stabilizacji miejscowej, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej, remont przepustów, ustawienie znaków drogowych. Dopuszcza się zmianę zaprojektowanej niwelety ścieżki pieszo-rowerowej z możliwością dostosowania do istniejącego ukształtowania terenu, po uprzedniej akceptacji rozwiązań przez Projektanta oraz Zamawiającego oraz przy zachowaniu maksymalnego pochylenia podłużnego nie przekraczającego 5%.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111000-8, 45112000-5, 45231000-5, 45233000-9, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
doświadczenie 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6 Nazwa: Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Wiślica Odcinek A: 32+204,57 do 35+955,59
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa ścieżki edukacyjno-przyrodniczej na terenie Gminy Wiślica Odcinek A: 32+204,57 do 35+955,59 Roboty budowlane obejmują m. in.: mechaniczne wycinanie drzew z karczowaniem pni, usunięcia warstwy ziemi urodzajnej wraz z rozplantowaniem na terenie przyległym, przygotowanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne, wykonanie warstwy stabilizacji miejscowej, podbudowy z kruszywa łamanego, nawierzchni z mieszanki mineralno – bitumicznej, remont przepustów, ustawienie znaków drogowych, montaż barier ochronnych, wykonanie miejsca obsługi podróżnych. Dopuszcza się zmianę zaprojektowanej niwelety ścieżki pieszo-rowerowej z możliwością dostosowania do istniejącego ukształtowania terenu, po uprzedniej akceptacji rozwiązań przez Projektanta oraz Zamawiającego oraz przy zachowaniu maksymalnego pochylenia podłużnego nie przekraczającego 5%.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45111000-8, 45112000-5, 45231000-5, 45233000-9, 45233290-8

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 20,00
doświadczenie 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie kanału samochodowego - Połaniec
  • Lokalizacja zleceniaświętokrzyskie
  • Data dodania26-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam, Zlecę wykonanie kanału samochodowego o dł. 5m x sz. 1,20m x wys.1,70m grubość ścianek 10 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI