Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGoleniów
  • WojewództwoZachodniopomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2021-06-07
  • ZamawiającySkarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Goleniów
  • Data publikacji ogłoszenia2021-05-19
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00058777
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810539114

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Parkowa 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: +48914182459

1.5.8.) Numer faksu: +48914182919

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: goleniow@szczecin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://goleniow.szczecin.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa samodzielnej kancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-747c51a4-b879-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00058777

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-05-19

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://portal.smartpzp.pl/goleniow/module/lista_przetargow

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/goleniow

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacjielektronicznej, za pośrednictwem Platformy SmartPZP (dalej – „Platforma”). Wszelkie oświadczenia,wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w zakładce „Korespondencja”. W celuskorzystania z Platformy konieczna jest rejestracja Wykonawcy pod adresem:https://portal.smartpzp.pl/goleniow po kliknięciu na przycisk „Załóż konto”. Wykonawca rejestrując sięakceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie podczas rejestracji oraz uznajegoza wiążący. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne. Podgląd i pobieranie dokumentacji postępowanianie wymaga logowania. Za datę wpływu oświadczeń, ofert, wniosków, zaświadczeń oraz informacjiprzyjmuje się datę ich przekazania do Platformy. Aktualna data i godzina, zsynchronizowane zGłównym Urzędem Miar, wyświetlane są w prawym górnym rogu Platformy. Zamawiający, informuje,że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi. Minimalne wymaganiatechniczne dotyczące korzystania z Platformy:a) przesyłane dokumenty powinny być załączone wformie plików w formacie odpowiednio . png, .jpg, .jpeg, .gif, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .ppt, .pptx,.odt,.ods, .odp, .odf, .pdf, .zip, .rar, .7zip, .txt, .ath, .xml, .dwg, .xades, .tar, .7z, .eml, .msg,b)wymagania sprzętowe dla Wykonawcy:przeglądarka internetowa Mozzilla Firefox ver. 65 i późniejsze,Google Chrome ver. 66 i późniejsze lub Opera ver. 58 i późniejsze, Microsoft Edge ver 18 i późniejsze,Internet Explorer 11lista zalecanych przeglądarek internetowych: Google Chrome, Mozilla Firefox,Opera.Zalecane jest używanie najnowszych wersji przeglądarek, system operacyjny Windows 7 iChrome i Firefox należy doinstalować dodatek do przeglądarki Szafir SDK Web,oprogramowanieSzafirHost w systemie operacyjnym, stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości niemniejszej niż 1 Mb/s,komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min. 3 GB RAM,procesor 1500 MHz lub lepszy, jeden z systemów operacyjnych Linux Kernel 4.0, Windows 7 i MacOS10.12 - lub ich nowsze wersje, zainstalowany program Acrobat Reader lub inny umożliwiający obsługęformatów .pdf.Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzydo: złożenia, zmiany, wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB. Za pośrednictwemSystemu można przesłać wiele pojedynczych plików lub plik skompresowany do archiwum (ZIP)zawierający wiele pojedynczych plików.Pozostałe wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania iodbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z Platformydostępnym pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/goleniow/elearning oraz „Instrukcji obsługi Portalue-Usług SmartPZP”, dostępnej na stronie Platformy pod adresem:,https://portal.smartpzp.pl/goleniow/elearning. Instrukcja stanowi załącznik nr 9 do SWZ. Wykonawcaskłada ofertę wyłącznie za pośrednictwem Platformy.Wszelkie informacje stanowiące tajemnicęprzedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym plikuwraz z jednoczesnym zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”.Zamawiający informuje, że Platforma jest kompatybilna ze wszystkimi podpisami elektronicznymi.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: nie dotyczy

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Stosownie do art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia ParlamentuEuropejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych wzwiązku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych orazuchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych osobowych)(Dz. Urz. UE L119 z 04 maja 2016 r., str. 1 – „RODO”) Zamawiający informuje, iż administratorem danych osobowychjest Nadleśniczy Nadleśnictwa Goleniów. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, paniąKarolinę Kaczmarek, z którą w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych możnaskontaktować się za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem rodo@szczecin.lasy.gov.pl lubtelefonicznie wybierając numer +48 91 432 87 12.Zamawiający przetwarza dane osobowe zebrane wniniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w sposób gwarantujący zabezpieczenieprzed ich bezprawnym rozpowszechnianiem. Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowaw art. 10 RODO w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o których mowa wdziale VI PZP, do upływu terminu do ich wniesienia. Do przetwarzania danych osobowych, o którychmowa w art. 10 RODO mogą być dopuszczone wyłącznie osoby posiadające upoważnienie. Osobydopuszczone do przetwarzania takich danych są obowiązane do zachowania ich w poufności Daneosobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z prowadzeniemniniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygnięciem, jakrównież, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określone w art. 255-256 PZP – w celu zawarcia umowy wsprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a także udokumentowania postępowania oudzielenie zamówienia i jego archiwizacji.Odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty,którym dokumentacja postępowania zostanie udostępniona w oparciu o przepisy PZP, a także napodstawie ustawy o dostępie do informacji publicznej..Dane osobowe pozyskane w związku zprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego będą przechowywane,zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzieleniezamówienia publicznego, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywaniaobejmuje cały czas trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego. Stosownie do art. 22 RODO,decyzje dotyczące danych osobowych nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany.Osoba,której dotyczą pozyskane w związku z prowadzeniem niniejszego postępowania dane osobowe, maprawo:1) dostępu do swoich danych osobowych 2) do sprostowana swoich danych osobowych 3) dożądania od Zamawiającego – jako administratora, ograniczenia przetwarzania danych osobowych zzastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, 4) wniesienia skargi do PrezesaUrzędu Ochrony Danych Osobowych w przypadku uznania, iż przetwarzanie jej danych osobowychnarusza przepisy o ochronie danych osobowych, w tym przepisy RODO.Obowiązek podania danychosobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach PZP, związanym z udziałem wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych określa PZP. Osobie, której dane osobowe zostały pozyskane przez Zamawiającego w związku zprowadzeniem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego nie przysługuje:1)prawo do usunięcia danych osobowych, o czym przesadza art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, 2) prawodo przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO, określone w art. 21 RODOprawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, a to z uwagi na fakt, że podstawą prawnąprzetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. .Pozostałe informacje szczegółowopodano w rozdziale 21 SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.2.4.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania inwestycyjnego pn. „Budowa samodzielnejkancelarii dla Leśnictwa Niewiadowo pod klucz”. Zadanie obejmuje budowę budynku kancelariileśnej w technologii drewnianej z prefabrykowanych elementów modułowych wraz zzagospodarowaniem terenu oraz niezbędną infrastrukturą techniczną na działce nr 157 obrębNiewiadowo gm. Goleniów.1) Zakres prac obejmuje wykonania robót budowlanych tj.:

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wyburzenie kilka metrów ściany z cegły oraz wykop na fundament - Stargard
  • Lokalizacja zleceniazachodniopomorskie
  • Data dodania19-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wyburzenie kilka metrów ściany z cegły (w tym są 3 okna i 2 drzwi) oraz wykop na fundament pod nową ścianę. Z powodu małej przestrzeni raczej tylko możliwość minikoparką. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI