Budowa, rozbudowa, nadbudowa i przebudowa ścian oddzielenia przeciwpożarowego obiektów...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa, rozbudowa, nadbudowa i przebudowa ścian oddzielenia przeciwpożarowego obiektów znajdujących się na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSierzno
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-22
  • ZamawiającyZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW SIERZNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00028511
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa, rozbudowa, nadbudowa i przebudowa ścian oddzielenia przeciwpożarowego obiektów znajdujących się na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZAGOSPODAROWANIA ODPADÓW SIERZNO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.3.) Oddział zamawiającego: ZZO Sierzno Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220597269

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sierzno

1.5.2.) Miejscowość: Sierzno

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-131

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski

1.5.7.) Numer telefonu: +48593330003

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@zzosierzno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zzosierzno.nv.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka prawa handlowego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa, rozbudowa, nadbudowa i przebudowa ścian oddzielenia przeciwpożarowego obiektów znajdujących się na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-359fa349-977e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028511

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

http://bip.zzosierzno.nv.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: A.Informacje ogólne: 1.W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym aWykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortalu, który dostępny jest pod adresem:https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu, dostępnego pod adresem: https://epuap.gov.pl/wps/portal orazpoczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej Zamawiającego do komunikacji w postępowaniu to:kontakt@zzosierzno.pl. 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAPma dostęp do formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza do komunikacji”. 3. Podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia,o których mowa w rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. wsprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich możeżądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. z 2020 r., poz. 2415), składa się w formie elektronicznej, wpostaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub w formiedokumentowej, w zakresie i w sposób określony w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagańtechnicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej wpostępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. z 2020 r., poz. 2452). 4.Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciuopisane zostały w Regulaminie korzystania z mini portalu oraz Warunkach korzystania z elektronicznejplatformy usług administracji publicznej (ePUAP). 5. Max rozmiar plików przesyłanych zapośrednictwem formularzy: „Formularz do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku” oraz do„Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB.6. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień,dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń orazinnych informacji przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.7. Identyfikator postępowania dladanego postępowania o udzielenie zamówienia dostępny jest na Liście wszystkich postępowań naminiPortalu oraz stanowi załącznik do niniejszej SWZ.B. Złożenie oferty: 1. Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego naePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. W formularzu oferty Wykonawca zobowiązany jestpodać adres skrzynki ePUAP, na którym prowadzona będzie korespondencja związana zpostępowaniem. 2. Ofertę, oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotoweśrodki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby sporządza się wpostaci elektronicznej, w ogólnie dostępnych formatach danych, w szczególności .txt, .rtf, .pdf, .doc,.docx, odt,. Funkcjonalność do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępna dla wykonawcówna miniPortalu, w szczegółach danego postępowania. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. 3.Wykonawca po upływie terminu do składania ofert nie może skutecznie dokonać zmiany ani wycofaćzłożonej oferty. C. Sposób komunikowania się Zamawiającego z Wykonawcami (nie dotyczy składaniaofert i wniosków)1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym aWykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków (innych niż wskazanych w pkt B),zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwemdedykowanego formularza dostępnego na ePUAP, udostępnionego przez miniPortal (Formularz dokomunikacji) lub za pomocą poczty elektronicznej (e-mail: kontakt@zzosierzno.pl).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochroniedanych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) zwanym dalej RODOinformuję, iż:1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Zakład ZagospodarowaniaOdpadów Sierzno Sp. z o.o., adres: 77-131 Rekowo, Sierzno.2. Pani/Pana dane osoboweprzetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj: a) ustawa z dnia 11 września 2019 r.Prawo zamówień publicznych (Dz.U. poz. 2019, ze zm.),b) rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy iTechnologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innychdokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. poz. 2415),c)ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. poz. 164, zezm.),w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. Budowa,rozbudowa, nadbudowa i przebudowa ścian oddzielenia przeciwpożarowego obiektów znajdującychsię na terenie Zakładu Zagospodarowania Odpadów Sierzno Sp. z o.o., prowadzonym w trybiepodstawowym.3. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którymudostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy z dnia 11września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. poz. 2019, ze zm.).4. Pani/Pana daneosobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończeniapostępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okresprzechowywania obejmuje cały czas trwania umowy.5. Obowiązek podania przez Panią/Pana danychosobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym wprzepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.6. Posiada Pani/Pan prawodostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania oraz prawo żądania od administratoraograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO.7. Posiada Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. UrzęduOchrony Danych Osobowych.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.261.1.4.1.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa, rozbudowa, nadbudowa i przebudowa ścianoddzielenia przeciwpożarowego w istniejących obiektach budowlanych zlokalizowanych naterenie Zakładu Zagospodarowania Odpadami Sierzno Sp. z o.o. zgodnie z dokumentacjąprojektową, szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanychoraz przedmiarem robót, stanowiącymi załączniki do SWZ. Ściany te poza funkcją osłonowąpełnić będą głównie funkcje ścian oddzielenia przeciwpożarowego. Przedmiot zamówieniabędzie obejmował następujące następujący zakres: - budynek przyjmowania odpadów od osóbindywidualnych - należy wybudować (rozbudować i nadbudować) istniejącą ścianę rozdzielającądwie części magazynowe, w taki sposób, aby przedmiotowa ściana spełniała wymagania ścianyoddzielenia przeciwpożarowego. W zakres planowanych robót budowlanych wchodzić będzienadbudowa istniejącej ściany do spodniej warstwy pokrycia dachowego (tj. o wysokość 0,2m),oraz rozbudowa (wysunięcie) przedmiotowej ściany poza lico ścian zewnętrznych budynku o conajmniej 0,35m;- zadaszone boksy na surowce wtórne – prace obejmą rozbudowę, nadbudowę,istniejących ścian (przedstawionych na załączniku graficznym do PZT), w taki sposób abyprzedmiotowe ściany spełniały wymagania ścian oddzielenia przeciwpożarowego. W zakresplanowanych do wykonania robót budowlanych wchodzić będą roboty polegające nanadbudowie istniejących żelbetowych ścian (które w chwili obecnej mają wysokość 2m), dowysokości od 3,80 - 4,95m w zależności od wysokości istniejącego boksu, a więc będą sięgaćdo spodniej warstwy konstrukcji dachowej;- skład opon – prace będą polegały na budowie,rozbudowie, nadbudowie i przebudowie istniejących ścian żelbetowych w taki sposób, abyodseparować skład opon od składu (placu) dojrzewania kompostu i kompostowni tworzącwydzielony boks. W zakres planowanych robót budowlanych wchodzić będzie budowa nowej inadbudowa istniejącej ściany do wysokości 4,0m (mierząc od poziomu najwyższej rzędnejterenu istniejącego placu składowego) oraz rozbudowa (budowa) i przebudowa przedmiotowejściany w taki sposób, aby utworzyły wydzielony z przestrzeni z trzech stron boks składowy, aprzedmiotowe ściany posiadały parametry ściany oddzielenia przeciwpożarowego. Wydzielenieboksu spowoduje konieczność przebudowy istniejących schodów terenowych zlokalizowanychna terenie placu składowego- skład dojrzewania kompostu - należy wykonać roboty budowlanepolegające na budowie ściany żelbetowej w taki sposób, aby odseparować skład opon od składu(placu) dojrzewania kompostu. W zakres planowanych robót budowlanych wchodzić będziebudowa ściany do wysokości maksymalnie 4,0m (mierząc od istniejącej najwyższej rzędnejterenu placu składowego), w taki sposób, aby wydzielił istniejący plac od składu opon ścianąoddzielenia posiadającą parametry ściany oddzielenia przeciwpożarowego;- plac gromadzeniaodpadów budowlanych i rozbiórkowych i plac gromadzenia odpadów wielkogabarytowych –należy dokonać podziału placów na sekcje magazynowe. Podział na sekcje planuje się wykonaćpoprzez nadbudowanie istniejących ścian żelbetowych. W zakres planowanych do wykonaniarobót budowlanych wchodzić będą roboty polegające na nadbudowie istniejących żelbetowychścian (które w chwili obecnej mają wysokość 2,0m), do wysokości 4,0m (mierząc od istniejącejnajwyższej rzędnej terenu placu składowego);- plac gromadzenia papy, materiałów izolacyjnych- w zakres planowanych do wykonania robót budowlanych wchodzić będą roboty polegające nanadbudowie istniejących żelbetowych ścian (które w chwili obecnej mają wysokość od 1,65 ÷2,0m), do wysokości 4,15m (mierząc od istniejącej najwyższej rzędnej terenu placuskładowego;- place na surowce wtórne - w zakres planowanych do wykonania robótbudowlanych wchodzić będą roboty polegające na rozbudowanie, nadbudowanie (budowie)istniejącego placu składowego o żelbetowe ściany przeciwpożarowe sięgające wysokości 4m(mierząc od istniejącej najwyższej rzędnej terenu placu składowego), które utworzą wydzielonez trzech stron boksy magazynowe. Ponadto w ramach przedmiotowych prac planuje sięwykonanie ściany separacyjnej spełniającej wymagania ściany oddzielenia ppoż. o wysokości4m.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 80

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania robót budowlanych

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu orazspełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu:1. Wykonawcaspełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeliwykaże, że:jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonejdziałalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia conajmniej 300 000,00 PLN.2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczącyzdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:1) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływemterminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, conajmniej:dwa zamówienia, których przedmiotem (dla każdego z zamówień) było wykonanie robótbudowlanych w technologii żelbetowej monolitycznej o wartości 300 000,000 zł każde, zpodaniem ich wartości, daty wykonania i podmiotu, na rzecz którego została wykonana.Wymagane jest także przedstawienie dowodu tj. poświadczeń/referencji określających czyroboty i dostawy te zostały wykonane należycie.(Jako kurs przeliczeniowy na PLN danychfinansowych wyrażonych w walutach innych niż PLN, należy przyjąć kurs publikowany przezNarodowy Bank Polski z pierwszego dnia roboczego miesiąca, w którym zamieszczonoogłoszenie o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych).2) dysponuje osobami, któreskieruje do wykonania zamówienia, posiadającymi biegłą znajomość języka polskiego (wprzypadku, gdy osoby biorące udział z realizacji zamówienia nie znają języka polskiegowymagane jest, aby Wykonawca na własny koszt zapewnił pełną usługę tłumaczenia na językpolski dla potrzeb i na okres realizacji zamówienia).Wykonawca winien dysponować osobąlegitymującą się kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem, którą skierujedo wykonania zamówienia:- jedną osobę pełniącą funkcję kierownika budowy, posiadającąuprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjnobudowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane napodstawie wcześniej obowiązujących przepisów, posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 108ust. 1 ustawy Pzp (załącznik do formularza ofertowego);2. Aktualne na dzień składania ofertoświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 109 ust 1 pkt 1 i 4 ustawy Pzp (załącznikdo formularza ofertowego). 3. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżejoceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, następujących podmiotowych środków dowodowych,aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych:a) zaświadczenia właściwegonaczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków iopłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jegozłożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniemzamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminuskładania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składaniaofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lubzawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności; b) zaświadczenia albo innegodokumentu właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lubwłaściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego UbezpieczeniaSpołecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczeniaspołeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczeniaspołeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożeniadokumentów potwierdzających, że odpowiednio przed upływem terminu składania wniosków odopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert wykonawcadokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lubgrzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;c) odpis lub informację zKrajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wzakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) dokument/-y potwierdzający/-e, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczeniab) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te robotybudowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądźinne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, ajeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inneodpowiednie dokumenty; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 3 do SWZ;c) wykaz osób, skierowanychprzez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych zaświadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami natemat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dowykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności orazinformacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł.2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt 1-4 Pzp wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następującychformach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r.poz. 310, 836 i 1572).3. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunekbankowy 98 1240 3783 1111 0010 1826 3386. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem narachunek bankowy wskazany przez zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tegorachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowywskazany przez zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert).4. Jeżeliwadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postacielektronicznej.5. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu oraz z formie gwarancji iporęczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, z ich treści i z treści przelewu musiwynikać, że wadium zabezpiecza ofertę wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzieleniezamówienia publicznego - Budowa, rozbudowa, nadbudowa i przebudowa ścian oddzieleniappoż obiektów na terenie ZZO Sierzno Sp. z o.o.6. Za zgodą zamawiającego wykonawca możedokonać zmiany formy wadium na jedną lub kilka form, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 1-4Pzp. Zmiana formy wadium musi być dokonana z zachowa¬niem ciągłości zabezpieczeniaoferty kwotą wadium. 7. Zgodnie z art. 98 ust. 6 Pzp zamawiający zatrzymuje wadium wraz zodsetkami, a w przypadku wadium wniesionego w formie gwarancji lub poręczenia, o którychmowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp, występuje odpowiednio do gwaranta lub poręczyciela zżądaniem zapłaty wadium, jeżeli:1) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa wart. 107 ust. 2 lub art. 128 ust. 1 Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożyłpodmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowychpotwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 Pzp, oświadczenia, októrym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody napoprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 Pzp, co spowodowało brak możliwościwybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej;2) wykonawca, którego ofertazostała wybrana:a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytegowykonania umowy;3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwez przyczyn leżących po stronie wykonawcy, którego oferta została wybrana.8. Z treści gwarancjii poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp musi wynikać bezwarunkowe,nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, zobowiązanie gwaranta lubporęczyciela do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty określonej w gwarancji lub poręczeniu,w okolicznościach, o których mowa w art. 98 ust. 6 Pzp,9. W przypadku, gdy wykonawca wnosiwadium w formie gwarancji lub poręczeń, o których mowa w art. 97 ust. 7 pkt 2-4 Pzp w językuinnym niż język polski, dokument gwarancji lub poręczenia należy złożyć wraz z tłumaczeniemna język polski. Gwarancje i poręczenia podlegać muszą prawu polskiemu, a wszystkie sporyodnośnie gwarancji poręczeń będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddanejurysdykcji sądu właściwego dla siedziby zamawiającego.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany następujących postanowień niniejszej umowy: 1)przedłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnieniebędzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, niewynikającego z przyczyn leżących postronie Wykonawcy w przypadku:a) zawieszenia robót przez Zamawiającego;b) szczególnieniekorzystnych warunków atmosferycznych;c) siły wyższej;d) wprowadzenia zmian w stosunkudo dokumentacji projektowej na wykonanie robót nie wykraczających poza zakres przedmiotuzamówienia, na uzasadniony wniosek Wykonawcy, Zamawiającego lub Projektanta, w sytuacjikonieczności zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych, zmiany przepisówp.poż. w zakresie przedmiotu zamówienia, usprawnienia procesu budowy bądź usunięcia wadukrytych dokumentacji projektowej i uzyskania założonego efektu rzeczowego;2) technologiiwykonania robót (zmiany rozwiązań projektowych i materiałowych) na wniosek Wykonawcy lubZamawiającego;3) gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa wzakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-22 08:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca, pod rygorem nieważności, składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu (poprzez miniPortal Wykonawca wybiera ikonę Formularz do komunikacji, gdzie zostaje przekierowany na ePuap)

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-22 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-19

2021-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę postawienie ścian działowych - Łęgowo
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę postawienie ścian działowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI