Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) na terenie Gminy Strzałkowo

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) na terenie Gminy Strzałkowo
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoStrzałkowo
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-02-25
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyWójt Gminy Strzałkowo
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-08
  • Numer ogłoszenia512292-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 512292-N-2019 z dnia 2019-02-08 r.

Wójt Gminy Strzałkowo: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) na terenie Gminy Strzałkowo
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4. Środowisko, Działania „Gospodarka odpadami”, Poddziałania 4.2.1 „Tworzenie kompleksowych systemów gospodarki odpadami oraz uzupełnianie istniejących” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Strzałkowo, krajowy numer identyfikacyjny 54131600000, ul. Al. Prymasa Wyszyńskiego  6 , 62420   Strzałkowo, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 0-63 275 06 19, e-mail ug@strzalkowo.pl, faks 0-63 275 02 62.
Adres strony internetowej (URL): http://www.strzalkowo.pl/pl/index.php
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://strzalkowo.samorzady.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://strzalkowo.samorzady.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:
Urząd Gminy w Strzałkowie, ul. Al. Prym. Wyszyńskiego 6, 62-40 Strzałkowo, biuro nr 12 (sekretariat)

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów (PSZOK) na terenie Gminy Strzałkowo
Numer referencyjny: ZP.271.1.2.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK) na terenie Gminy Strzałkowo” w ramach projektu współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej 4. Środowisko, Działania „Gospodarka odpadami”, Poddziałania 4.2.1 „Tworzenie kompleksowych systemów gospodarki odpadami oraz uzupełnianie istniejących” Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. 4.1.1 W ramach Części 1- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Przedmiotem zamówienia jest budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj. W ramach inwestycji realizowanej w formule zaprojektuj i wybuduj zostanie wykonana kompletna dokumentacja projektowa, niezbędna do wybudowania i wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych , powstanie plac utwardzony z kostki betonowej, wiata magazynowa, magazyny, miejsce dla oczekujących. Plac zostanie ogrodzony i oświetlony. Zostanie wybudowana waga samochodowa. Będą wykonane elementy uzbrojenia podziemnego przyłącze wodociągowe, kanalizacyjne i instalacja elektroenergetyczna, monitoringowa, alarmowa oraz odwodnienie placu. Inwestycja będzie miała dostęp do drogi publicznej – istniejący dojazd do ul. Powidzkiej. Część 1 składa się z dwóch etapów: a) etap 1 – wykonanie dokumentacji projektowej: - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, budowalnej i wykonawczej - 6 egzemplarzy w formie papierowej +1 egz. w edycji cyfrowej, niezbędnej do wybudowania i wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów- zgodnie z obowiązującymi przepisami, - uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji warunkujących rozpoczęcie i prowadzenie prac budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zapewnienie nadzoru autorskiego. b) etap 2 - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, w zakresie określonym w programie funkcjonalno-użytkowym. - wybudowanie zaprojektowanej inwestycji z dostarczeniem koniecznych materiałów, technologii oraz zapewnienie na czas realizacji inwestycji wykwalifikowanych i uprawnionych zasobów ludzkich, - budowa obiektów budowlanych i instalacji: plac PSZOK - powierzchnie utwardzone wraz z odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych, wiata magazynowa /62-75 m2/, magazyn do magazynowania odpadów przeznaczonych do ponownego użycia oraz przetwarzania odpadów przez ich przygotowanie do ponownego użycia /14,70-16,50 m2/ , magazyn do magazynowania odpadów niebezpiecznych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektroniczne /14,7-15,50 m2/, obiekt socjalno - biurowy, magazyn na odpady /10x15 m/, waga samochodowa z fundamentem, ogrodzenie /panelowe z dopuszczeniem elementów betonowych/z bramą wjazdową, instalacje zewnętrzne i wewnętrzne w zakresie: wody, ścieków bytowych, energii elektrycznej, oświetlenia placu, monitoringowej, alarmowej, nasadzenie zieleni, oznakowania poziomego i pionowego, tablice informacyjne placu, magazynów, miejsca oczekiwania), - dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno-ruchowych, instrukcji stanowiskowych, BHP i ppoż. oraz innych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU) i ANEKS NR 1 DO PFU. Zadanie nie uwzględnia wyposażenia w kontenery, beczki, pojemniki na placu oraz w magazynach, a także wyposażenia magazynu odpadów do ponownego użycia. Nazwy i Kody CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45230000-8 – Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 45100000-8 – Przygotowanie terenu pod budowę 45110000-1 – Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych, roboty ziemne 45220000-5 – Roboty inżynieryjne i budowlane 45223000-6 – Roboty budowlane w zakresie konstrukcji 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45262410-8 – Wznoszenie konstrukcji budynków 45342000-2 – Wznoszenie ogrodzeń 4.1.2 W ramach Części 2 - Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - - zakup i dostawa : 1. Kontenerów / z oznakowaniem) otwartych o pojemności ok. 7 m3, wymiary wewnętrzne: 3,5 m x 1,7 m x 1,15 m (długość x szerokość x wysokość). Parametry kontenerów oraz sposób oznakowania zawarte są w programie funkcjonalno-użytkowym (strona 46 )- w ilości 3 szt. 2. Pojemników z tworzywa sztucznego (z oznakowaniem ), zamykanych z klapą, o pojemności min. 1 m3 z pokrywą, materiał: HDPE, odporny na promieniowanie UV, koła: 4 x ogumione koło ok. Ø 200 mm, 2 z hamulcem, ładowność: min. 400 kg- w ilości 12 szt. (strona 46), 3. Pojemników z tworzywa sztucznego ( z oznakowaniem), zamykanych z klapą, o pojemności 240 l, materiał: HDPE, odporny na promieniowanie UV, koła: 2 x ogumione- w ilości 8 szt. (strona 46), 4. Wyposażenie pomieszczenia magazynowego na odpady niebezpieczne: pojemnik na świetlówki - 1 szt., pojemnik na baterie - 1 szt., pojemnik na akumulatory - 1 szt., beczki na odpady płynne - 8 szt., pojemniki na odpady medyczne - 3 szt., pojemniki na odpady niebezpieczne - 10 szt. /z oznakowaniem/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU) i ANEKS NR 1 do PFU. Nazwy i Kody CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 44511500-0 - Piły ręczne 44510000-8 - Narzędzia 43800000-1- Urządzenia warsztatowe Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załączony do SIWZ Program funkcjonalno-użytkowy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych.

II.5) Główny kod CPV: 45200000-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45230000-8
45100000-8
45110000-1
45220000-5
45223000-6
45260000-7
45262410-8
45342000-2
34928480-6
44544500-0
44510000-8
43800000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-02-28

II.9) Informacje dodatkowe: Część I- Termin realizacji zamówienia: - Etap I – do 28.06.2019 r. - Etap II - do 29.11.2019 r. Część II- Termin realizacji zamówienia: 16.12.2019r. do 28.02.2020 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: dla części I:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. dla części II: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: części I: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca potwierdzi, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej przedmiotem umowy (ubezpieczenie OC) na sumę ubezpieczenia w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. dla części II: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: dla części I: a) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (lub w okresie prowadzenia działalności, jeżeli jest ona prowadzona przez okres krótszy niż pięć lat) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie, rozbudowie lub przebudowie chodników, parkingów, placów lub miejsc postojowych z kostki betonowej o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto. b) W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy dysponujący: jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej do pełnienia funkcji kierownika budowy i jedną osobę posiadającą uprawnienia projektowe . dla części II: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
dla części I: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu składa również wskazany dokument dotyczący podmiotu, na którego zasobach polega. dla części II: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu składa również wskazany dokument dotyczący podmiotu, na którego zasobach polega.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
dla części I: 1) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności ekonomicznej i finansowej Wykonawca: a) przedłoży dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości nie mniejszej niż 300 000,00 zł. 2) W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Wykonawca złoży: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; - obowiązek wskazania we wykazie dotyczy wyłącznie robót budowlanych, które potwierdzają spełnienie warunku postawionego przez Zamawiającego, b) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za wykonanie dokumentacji projektowej i kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. dla części II: nie dotyczy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
16.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium. 16.2 Ustala się wadium dla: 16.2.1 Część 1 w wysokości: 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 16.2.2 Część 2 w wysokości: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). 16.3 Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie przewidzianej w art. 45 ust 6 ustawy: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Ludowy Bank Spółdzielczy w Strzałkowie konto nr 14 8543 0000 2001 1000 0273 0005 z dopiskiem; „Wadium na: „Budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów (PSZOK) na terenie Gminy Strzałkowo– część …, część …. 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 roku, poz. 359). 16.4 Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 16.5 W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego: Urząd Gminy Strzałkowo, ul. Al. Prym. Wyszyńskiego 6, 62-420 Strzałkowo (sekretariat) lub włożyć w kopertę, w której znajduje się oferta (nie spinać trwale z ofertą). 16.6 Kserokopie dowodu wniesienia wadium np. dowód przelania pieniędzy na konto Zamawiającego, czy kserokopie gwarancji bankowej, ubezpieczeniowej należy wpiąć trwale do oferty. Kserokopia ta winna być poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. 16.7 Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób nieprawidłowy spowoduje, że oferta Wykonawcy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b Ustawy Pzp. 16.8 W zakresie wadium obowiązują uregulowania Pzp zawarte w art. 45 i 46. 16.9 Wadium musi obejmować okres związania ofertą. 16.10 Zamawiający zwróci wadium zgodnie z art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 Ustawy Pzp. 16.11 Zamawiający zatrzymuje wadium w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy Pzp.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Wzór Umowy oraz istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej Umowy. Postanowienia umowy zawarto we wzorach umów, które stanowią Załączniki nr 8 i 8a do SIWZ. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zadania 1 określa wzór umowy stanowiący Załącznik nr 8 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-25, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - część I
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:4.1.1 W ramach Części 1- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych Przedmiotem zamówienia jest budowa punktu selektywnej zbiórki odpadów komunalnych w formule zaprojektuj i wybuduj. W ramach inwestycji realizowanej w formule zaprojektuj i wybuduj zostanie wykonana kompletna dokumentacja projektowa, niezbędna do wybudowania i wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych , powstanie plac utwardzony z kostki betonowej, wiata magazynowa, magazyny, miejsce dla oczekujących. Plac zostanie ogrodzony i oświetlony. Zostanie wybudowana waga samochodowa. Będą wykonane elementy uzbrojenia podziemnego przyłącze wodociągowe, kanalizacyjne i instalacja elektroenergetyczna, monitoringowa, alarmowa oraz odwodnienie placu. Inwestycja będzie miała dostęp do drogi publicznej – istniejący dojazd do ul. Powidzkiej. Część 1 składa się z dwóch etapów: a) etap 1 – wykonanie dokumentacji projektowej: - opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej, budowalnej i wykonawczej - 6 egzemplarzy w formie papierowej +1 egz. w edycji cyfrowej, niezbędnej do wybudowania i wyposażenia Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów- zgodnie z obowiązującymi przepisami, - uzyskanie niezbędnych decyzji, opinii, uzgodnień, pozwoleń, decyzji warunkujących rozpoczęcie i prowadzenie prac budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami, - zapewnienie nadzoru autorskiego. b) etap 2 - wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę dokumentacji projektowej, w zakresie określonym w programie funkcjonalno-użytkowym. - wybudowanie zaprojektowanej inwestycji z dostarczeniem koniecznych materiałów, technologii oraz zapewnienie na czas realizacji inwestycji wykwalifikowanych i uprawnionych zasobów ludzkich, - budowa obiektów budowlanych i instalacji: plac PSZOK - powierzchnie utwardzone wraz z odprowadzeniem wód opadowych i roztopowych, wiata magazynowa /62-75 m2/, magazyn do magazynowania odpadów przeznaczonych do ponownego użycia oraz przetwarzania odpadów przez ich przygotowanie do ponownego użycia /14,70-16,50 m2/ , magazyn do magazynowania odpadów niebezpiecznych i zużytego sprzętu elektrycznego i elektroniczne /14,7-15,50 m2/, obiekt socjalno - biurowy, magazyn na odpady /10x15 m/, waga samochodowa z fundamentem, ogrodzenie /panelowe z dopuszczeniem elementów betonowych/z bramą wjazdową, instalacje zewnętrzne i wewnętrzne w zakresie: wody, ścieków bytowych, energii elektrycznej, oświetlenia placu, monitoringowej, alarmowej, nasadzenie zieleni, oznakowania poziomego i pionowego, tablice informacyjne placu, magazynów, miejsca oczekiwania), - dostarczenie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej, instrukcji eksploatacji i konserwacji, dokumentacji techniczno-ruchowych, instrukcji stanowiskowych, BHP i ppoż. oraz innych niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU) i ANEKS NR 1 DO PFU. Zadanie nie uwzględnia wyposażenia w kontenery, beczki, pojemniki na placu oraz w magazynach, a także wyposażenia magazynu odpadów do ponownego użycia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45200000-9, 45230000-8, 45100000-8, 45110000-1, 45220000-5, 45223000-6, 45260000-7, 45262410-8, 45342000-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-11-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Część I- Termin realizacji zamówienia: - Etap I – do 28.06.2019 r. - Etap II - do 29.11.2019 r.


Część nr: 2 Nazwa: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - cześć II
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych - - zakup i dostawa : 1. Kontenerów / z oznakowaniem) otwartych o pojemności ok. 7 m3, wymiary wewnętrzne: 3,5 m x 1,7 m x 1,15 m (długość x szerokość x wysokość). Parametry kontenerów oraz sposób oznakowania zawarte są w programie funkcjonalno-użytkowym (strona 46 )- w ilości 3 szt. 2. Pojemników z tworzywa sztucznego (z oznakowaniem ), zamykanych z klapą, o pojemności min. 1 m3 z pokrywą, materiał: HDPE, odporny na promieniowanie UV, koła: 4 x ogumione koło ok. Ø 200 mm, 2 z hamulcem, ładowność: min. 400 kg- w ilości 12 szt. (strona 46), 3. Pojemników z tworzywa sztucznego ( z oznakowaniem), zamykanych z klapą, o pojemności 240 l, materiał: HDPE, odporny na promieniowanie UV, koła: 2 x ogumione- w ilości 8 szt. (strona 46), 4. Wyposażenie pomieszczenia magazynowego na odpady niebezpieczne: pojemnik na świetlówki - 1 szt., pojemnik na baterie - 1 szt., pojemnik na akumulatory - 1 szt., beczki na odpady płynne - 8 szt., pojemniki na odpady medyczne - 3 szt., pojemniki na odpady niebezpieczne - 10 szt. /z oznakowaniem/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (dalej PFU) i ANEKS NR 1 do PFU.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 34928480-6, 44511500-0, 44510000-8, 43800000-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-02-28
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
gwarancja 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Część II- Termin realizacji zamówienia: 16.12.2019r. do 28.02.2020 r.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie elewacji na budynku - Dąbrówka
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania29-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie elewacji na budynku. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI