Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w ramach projektu pn. Rozwój...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w ramach projektu pn. Rozwój selektywnej gospodarki odpadami na terenie MOF Jarosław- Przeworsk.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJarosław
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-03-23
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Pawłosiów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-08
  • Numer ogłoszenia528092-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 528092-N-2018 z dnia 2018-03-08 r.

Gmina Pawłosiów: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w ramach projektu pn. Rozwój selektywnej gospodarki odpadami na terenie MOF Jarosław- Przeworsk.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020. Oś Priorytetowa IV. Ochrona środowiska naturalnego i dziedzictwa kulturowego. Działalnie 4.3 Gospodarka wodno-ściekowa. Poddziałanie 4.3.1 Gospodarka odpadami.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pawłosiów, krajowy numer identyfikacyjny 65090044700000, ul. Pawłosiów  88 , 37500   Jarosław, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 220 380, e-mail ug_pawlosiow@pro.onet.pl, faks 166 220 248.
Adres strony internetowej (URL): http://www.pawlosiow.itl.pl/bip/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.pawlosiow.itl.pl/bip/

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.pawlosiow.itl.pl/bip/

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w ramach projektu pn. Rozwój selektywnej gospodarki odpadami na terenie MOF Jarosław- Przeworsk.
Numer referencyjny: GBOŚ.271.5.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Planowana inwestycja polega na budowie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z obiektami i urządzeniami oraz zagospodarowaniem działki obejmującego: budowę wiaty magazynowej, budowę wagi najazdowej , budowę oświetlenia terenu, budowę placu manewrowego, budowę kanalizacji deszczowej budowę drogi dojazdowej, przebudowę drogi dojazdowej. Inwestycja realizowana będzie na działkach nr ewidencyjny gruntów 188/1, 188/3, 1, 4/2, 127/1, 186, 187, 188/4, położonych w obrębie ewidencyjnym Wierzbna, gm. Pawłosiów. Na realizację inwestycji Starosta Jarosławski decyzją z dnia 6 czerwca 2017 r. znak AB.6740.337.2017 zatwierdził projekt budowlany i udzielił pozwolenia na budowę. Budowa kanalizacji deszczowej objęta jest wnioskiem zgłoszenia robót budowlanych Wójta Gminy Pawłosiów z dnia . Przebudowa drogi dojazdowej objęta jest wnioskiem zgłoszenia robót budowlanych z dnia 15 maja 2017r. Wójta Gminy Pawłosiów. W odniesieniu do obydwu wniosków Starosta Jarosławski nie wniósł zastrzeżeń. 2. Ogólna charakterystyka obiektów lub robót: Ogólna charakterystyka obiektów lub robót WIATA STALOWA Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humus) przy pomocy spycharek, grubość warstwy do 15-cm Pomiary przy wykopach fundamentowych, teren równinny i nizinny. Roboty ziemne koparkami z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5-km- wykop pod warstwy posadzkowe. Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami na odkład- pogłębienie wykopów pod stopy fundamentowe. Podkłady, betonowe na podłożu gruntowym- podkład pod stopy fundamentowe z betonu C 7,5/10 gr.10 cm Stopy fundamentowe żelbetowe, prostokątne o objętości do 1.5m3, beton C 20/25 Obramienia z kątownika naroży stóp fundamentowych. Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli, pręty stalowe okrągłe żebrowane- siatka z prętów fi 10 mm co 12 cm- górą i dołem stopy. Ławy pod krawężniki, betonowa z oporem. Krawężniki betonowe, wystające 20x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne ,emulsja asfaltowa, 1 –warstwa. Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne , emulsja asfaltowa, dodatek za każdą następną warstwę Montaż kotew fundamentowych do montażu słupów. Ręczne zasypywanie wykopów. Roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5-km, w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach- wywóz nadmiaru ziemi z wykopów Izolacje z folii budowlanej gr. 0,5 mm. Warstwy odsączające, zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu-10-cm - warstwa piasku zagęszczonego gr. 30 cm Podbudowy betonowe B-15, z dylatacją, grubość warstwy po zagęszczeniu 10-cm. Podsypka cementowo-piaskowa, zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 3-cm- gr. warstwy 5 cm. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 8-cm, na podsypce cementowo-piaskowej, kostka szara. Dostawa i montaż konstrukcji stalowej. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej, szerokość w rozwinięciu ponad 25-cm. Rynny dachowe półokrągłe z PVC o średnicy 150-mm. Pokrycie dachu z blachy stalowej trapezowej ocynkowanej TZ50 gr. 0,75 mm. Rury spustowe okrągłe z PVC, rury Fi-125-mm. WAGA NAJAZDOWA Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami na odkład- pogłębienie wykopów pod stopy fundamentowe. Podkłady, betonowe na podłożu gruntowym- podkład pod stopy fundamentowe z betonu C 7,5/10 gr.80 cm. Stopy fundamentowe żelbetowe, prostokątne o objętości do 1.5-m3, beton C 20/25. Zbrojenie konstrukcji żelbetowych elementów budynków i budowli, pręty stalowe okrągłe żebrowane. Izolacje przeciwwilgociowe powłokowe bitumiczne ,emulsja asfaltowa. Ręczne zasypywanie wykopów. Roboty ziemne koparkami przedsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5-km, w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach- wywóz nadmiaru ziemi z wykopów. Dostawa i montaż wagi samochodowej najazdowej 7 x 2,5 m - 20 t. OGRODZENIE Demontaż części istniejącego ogrodzenia od strony południowej. Wykop pod fundamenty bramy przesuwnej. Stopy fundamentowe betonowe Rozplantowanie ziemi z wykopów. Dostawa i montaż bramy przesuwnej szer. 5,00 m wykonanej z profili zimnogiętych zabezpieczonych antykorozyjnie, wyposażonej w siłownik oraz dzwonek. Ręczne wykopanie dołów pod słupki ogrodzeniowe Fundamenty pod słupki ogrodzeniowe. Montaż cokolika betonowego prefabrykowanego wraz z elementami do osadzenia słupków ogrodzeniowych. Ogrodzenia z siatki na słupkach stalowych obsadzonych w cokole, (rozstaw 2.50), wysokość siatki 1,25 m, słupki z rur kwadratowych 50 x 50 x 2 ocynkowane malowane proszkowo- siatka ocynkowana powlekana z drutu 2,5 mm oczkach 5 x 5 cm. Dostawa i montaż furtki z rur kwadratowych 50 x 50 x4 wypełnionej profilem 25 x 25, ocynkowanej, malowanej proszkowo. NAWIERZCHNIE UTWARDZONE Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, grunt kategorii I-IV, koryto gł. 55 cm pod droga dojazdową, zjazd i parking. Koryta wykonywane na całej szerokości jezdni i chodników, mechanicznie, grunt kategorii I-IV, koryto gł. 52 cm - pod utwardzenie terenu. Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 5-km, w ziemi uprzednio zmagazynowanej w hałdach, koparka 0,40-m3, grunt kategorii I-III, spycharka 55-kW, samochód do 5-t- wywóz ziemi z koryta. Ławy pod krawężniki, betonowa z oporem Krawężniki betonowe, wystające 15x30-cm na podsypce cementowo-piaskowej. Krawężniki betonowe, wystające 15x22-cm na podsypce cementowo-piaskowej. Warstwa uszczelniająca pod utwardzenie terenu- folia budowlana gr. 0,5 mm. Podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem wykonywane sprzętem mechanicznym, grubość podbudowy po zagęszczeniu 15-cm -warstwa wzmacniająca, stabilizacja cementowa Rm=2,5 MPa gr. 20 cm. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/63 stabilizowanego mechaniczne, gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm- pod naw. asfaltowa i kostkę. Skropienie podbudowy z kruszywa emulsja wolnorozpadową wraz z posmarowaniem obramowań. Podbudowa z kruszywa łamanego 0/32 stabilizowanego mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm- warstwa pod nawierzchnie z mieszanki asfaltowo-betonowej. Nawierzchnie z mieszanek asfaltowo-betonowych- warstwa grubości 5-cm. Podsypka cementowo-piaskowa, zagęszczenie mechaniczne, grubość warstwy po zagęszczeniu 4-cm- podsypka cementowo-piaskowa 1 :4 -warstwa pod utwardzenie terenu. Nawierzchnie z kostki brukowej betonowej, grubość 8-cm, na podsypce cementowo-piaskowej, kostka szara- utwardzenie terenu. KANALIZACJA DESZCZOWA Roboty ziemne koparkami podsiębiernymi z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1-km, koparka 0,25-m3, grunt kategorii III- mechaniczny- przyjęto 70 %. Roboty ziemne z transportem urobku samochodami samowyładowczymi do 1-km, kategoria gruntu III - ręczny - przyjeto 30%. Pełne umocnienie pionowych ścian wykopów liniowych balami drewnianymi Podłoże z materiałów sypkich, grubości 20-cm. Rurociąg z rur kanalizacyjnych z niezmiękczonego polichlorku winylu ze ścianka lita-jednorodną, w klasie SN8, kielichowych łaczonych na uszczelki gumowe o śr. 160 x 4,7. Studnia rewizyjna z kręgów betonowych w gotowym wykopie, Fi-80-cm. Studzienki ściekowe DN-500-mm, z wpustem żeliwnym D 400. Dostawa i montaż separatora subst. ropopochodnych z autozamknięciem MAK-B-10/100-1 z osadnikiem o poj. 1 m3. Wykonanie wylotu kolektora do cieku wodnego wraz z montażem klapy zwrotnej KP-KS-016 Przejścia szczelne w studzienkach i separatorze dla rur fi 160. Obsypka i nadsypka z piasku rurociągu. Ocieplenie kolektora styrodurem gr. 10 cm, szer. 50 cm. Próba szczelności kanałów rurowych, kanał Dn-160-mm- próba na eksfiltrację. Próba szczelności kanałów rurowych, kanał Dn-160-mm- próba na infiltrację. Zasypywanie wykopów spycharkami, przemieszczanie na odległość do 10-m, grunt kategorii I-III- przyjęto 70 % mechanicznie. Ręczne zasypywanie wykopów liniowych o ścianach pionowych, kategoria gruntu III-I- ręczne zasypanie wykopów. PRZEBUDOWA DROGI DOJAZDOWEJ Mechaniczne rozebranie nawierzchni z tłucznia o gr. 15 cm. Transport materiałów z rozbiórki w gestii wykonawcy. Koryta wykonywane mechanicznie gł. 10 cm na całej szerokości jezdni i chodników w gruntach kat. III z odwozem urobku na odkład. Stabilizacja gruntu rodzimego spoiwem hydraulicznym o RM co najmniej 6 MPa , grubość warstwy po zagęszczeniu 30 cm. Podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/31 gr. warstwy po zagęszczeniu 20 cm. Podbudowa z mieszanki niezwiązanej 0/31 gr. warstwy po zagęszczeniu 15 cm – umocnienie poboczy. Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC 11W gr. warstwy 5 cm po zagęszczeniu. Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S – gr. warstwy 4 cm po zagęszczeniu.

II.5) Główny kod CPV: 45262400-5
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45261210-9
45233140-2
45232410-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-08-31
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2018-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną ubezpieczenia nie mniejszą niż 500.000,00 zł (pięćset tysięcy 00/100).
Informacje dodatkowe W przypadku wykazania przez Wykonawców, wartości niezbędnych do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w innych walutach niż PLN, Zamawiający, jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia, przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia, po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu, w którym zostanie on opublikowany.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli łącznie spełni warunki: a) wykaże, że wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej dwa zamówienia polegające na budowie, przebudowie lub rozbudowie budynków o łącznej wartości robót brutto minimum 500.000,00 zł. Z tym zastrzeżeniem, że wartość każdego z zamówień nie może być niższa niż 200.000,00 zł. b) wykaże, że dysponuje osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym przynajmniej: -Kierownikiem budowy, posiadającym uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, który będzie kierował robotami i ma co najmniej trzyletnie doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi w ww. specjalności.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: Przez uprawnienia należy rozumieć: uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 poz. 1332.) lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2016.65)
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności o której mowa w art. 25 ust, 1 pkt 3 żąda złożenia przez wykonawcę złożenia oświadczenia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda dokumentów: 1. potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego.Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda dokumentów: 1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty; wg. załącznika do SIWZ 2)wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu zawiera załącznik do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawcy przystępujący do przetargu są zobowiązani wnieść wadium w wysokości: – 15.000,00 zł (piętnaście tysięcy złotych), w następujących formach: - w pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo –kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych lub - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1 i 3 ustawy PZP. Dokument wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia winien zawierać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela zapłaty wymaganej kwoty wadium, na pierwsze, pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium, powstałe na skutek okoliczności określonych w ustawie PZP. W dokumencie tym, gwarant/poręczyciel nie może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta (Gminę Pawłosiów) dodatkowych warunków (np. żądanie przesłania wezwania zapłaty za pośrednictwem banku prowadzącego rachunek Gminy Pawłosiów, albo żądania potwierdzenia przez notariusza, że podpisy złożone na żądaniu zapłaty należą do osób umocowanych do występowania w imieniu Gminy Pawłosiów, albo żądanie złożenia wezwania np. tylko w formie listu poleconego czy kurierem) albo przedłożenia dodatkowych dokumentów (oprócz dokumentu potwierdzającego umocowanie osób do występowania w imieniu Gminy Pawłosiów z żądaniem zapłaty). 1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty na rachunek bankowy Zamawiającego - Gmina Pawłosiów, Nr rachunku bankowego 80 1240 2571 1111 0000 3342 2776 w Banku Pekao S.A. o/Jarosław. 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Przy czym wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna za skuteczne w chwili uznania rachunku Zamawiającego. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium (nie dotyczy formy w pieniądzu). 4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż w pieniądzu zaleca się oryginał dokumentu dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie a kserokopię dokumentu, poświadczoną z oryginałem przez Wykonawcę spiąć trwale z ofertą. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy PZP zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium. W dokumentacji przetargowej zostanie poświadczona za zgodność z oryginałem kserokopia zwróconego dokumentu wadium. 5. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w ustawie. 6. Zamawiający zatrzyma wadium w przypadkach określonych w ustawie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
gwarancja 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-23, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę drzwi wewnętrznych dębowych- Mielec
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania23-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę drzwi wewnętrznych dębowych z szybą z zamkiem o szer 90 cm. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI