Budowa psich wybiegów na terenie miasta Katowice.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa psich wybiegów na terenie miasta Katowice.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKatowice
  • WojewództwoŚląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2021-07-29
  • ZamawiającyZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ W KATOWICACH
  • Data publikacji ogłoszenia2021-07-08
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00107886
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa psich wybiegów na terenie miasta Katowice.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD ZIELENI MIEJSKIEJ W KATOWICACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 003545711

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Tadeusza Kościuszki 138

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-523

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 251 77 51

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@zzm.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zzmkce.bip.gov.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa psich wybiegów na terenie miasta Katowice.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec69632b-def7-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00107886

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-07-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008519/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 PSIE WYBIEGI - Wybieg dla psów "Psia Dolina"; Psot Land, ; Gaj Merdających Ogonów; Psi wybieg dla naszych czworonożnych przyjaciół z Burowca; Psi wybieg na Placu Andrzeja

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://zzmkce.bip.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/zzm

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: zgodnie z Rozdziałem VIII SWZ

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/zzm

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): tak

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): brak

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: NZI.261.6.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ Nr 1

„Wybieg dla psów "Psia Dolina" (L4/01/VII)
1) Teren, na którym planowana jest realizacja przedmiotu inwestycji zlokalizowany jest w województwie śląskim, w mieście Katowice, na działkach o numerach: 1/58; 4/17; 5/10; 6/7, karta mapy 51, obręb
Dz. Bogucice-Zawodzie 0002 i stanowi własność Miasta Katowice.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) ustawienie ogrodzenia,
b) ustawienie obiektów małej architektury (urządzenia treningowe dla psów),
c) ustawienie mebli miejskich (ławki, kosze),
d) wykonanie robót polegających na niwelacji powierzchni gruntu.
3) BILANS TERENU
Powierzchnia terenu objętego wnioskiem 3.335 m²
Powierzchnia wybiegu dla psów (w ogrodzeniu) 2.090 m²
Powierzchnia nawierzchni mineralnej 86 m²
Powierzchnia nawierzchni żwirowej 310 m²
Powierzchnia nawierzchni trawiastej (w ogrodzeniu) 1.750 m²
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z jego wykonaniem określa Załącznik Nr 10 do SWZ (A) zawierający projekt, w tym:
1) Przedmiar robót,
2) Opis techniczny z Informacją BIOZ,
3) Rysunki techniczne i konstrukcyjne,
4) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda Część stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
2. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę odrębnie dla każdej Części.
3. Zamawiający oceni i porówna oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z udziału w postępowaniu i niepodlegające odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 ustawy Pzp

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane w miesiącach

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zadania liczony w tygodniach

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ Nr 2
„PsotLand, czyli Gaj dla Merdających Ogonów!” (L12/01/VII)
1) Teren, na którym planowana jest realizacja przedmiotu inwestycji zlokalizowany jest w województwie śląskim, w mieście Katowice, na działce o numerze 1/40, karta mapy 15, obręb Dz. Bogucice-Zawodzie 0002, i stanowi własność Miasta Katowice .
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) ustawienie ogrodzenia (w pobliżu sieci prace ziemne wykonywać ręcznie),
b) ustawienie obiektów małej architektury (urządzenia treningowe dla psów),
c) ustawienie mebli miejskich (ławki, kosze),
d) wykonanie robót polegających na niwelacji powierzchni gruntu,
e) wykonanie nawierzchni naturalnej, mineralnej.
3) BILANS TERENU
Powierzchnia terenu objętego wnioskiem = powierzchnia wybiegu dla psów (w ogrodzeniu) 2.980 m²
Powierzchnia nawierzchni utwardzonych – nawierzchnia mineralna 41 m²
Powierzchnia nawierzchni żwirowej 70 m²

4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z jego wykonaniem określa
Załącznik Nr 10 do SWZ (B) zawierający projekt, w tym:
a) Przedmiar robót,
b) Opis techniczny z Informacją BIOZ,
c) Rysunki techniczne i konstrukcyjne,
d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda Część stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
2. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę odrębnie dla każdej Części.
3. Zamawiający oceni i porówna oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z udziału w postępowaniu i niepodlegające odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 ustawy Pzp

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane w miesiącach

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zadania liczony w tygodniach

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część Nr 3
„Gaj Merdających Ogonów” (L13/06/VII)

1) Teren, na którym planowana jest realizacja przedmiotu inwestycji zlokalizowany jest w województwie śląskim, w mieście Katowice, na działkach o numerach: 17/3; 22/3, karta mapy 16, obręb Dz. Bogucice-Zawodzie 0002 i stanowi własność Miasta Katowice.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) ustawienie ogrodzenia,
b) ustawienie obiektów małej architektury (urządzenia dla psów, oświetlenie solarne LED),
c) ustawienie mebli miejskich (ławki, kosze),
d) wykonanie robót polegających na niwelacji powierzchni gruntu,
e) wykonanie nawierzchni naturalnej, mineralnej.
3) BILANS TERENU
Powierzchnia terenu objętego wnioskiem 5.575 m²
Powierzchnia wybiegu dla psów (w ogrodzeniu) 1.790 m²
Powierzchnia nawierzchni utwardzonych – nawierzchnia mineralna3 6 m²
Powierzchnia nawierzchni żwirowej 60 m²

4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z jego wykonaniem określa
Załącznik Nr 10 do SWZ (C ) zawierający projekt, w tym:
a) Przedmiar robót,
b) Opis techniczny z Informacją BIOZ,
c) Rysunki techniczne i konstrukcyjne,
d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda Część stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
2. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę odrębnie dla każdej Części.
3. Zamawiający oceni i porówna oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z udziału w postępowaniu i niepodlegające odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 ustawy Pzp

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane w miesiącach

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zadania liczony w tygodniach

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ Nr 4
„Psi wybieg dla naszych czworonożnych przyjaciół z Burowca i okolic” (L15/03/VII)
1) Teren, na którym planowana jest realizacja przedmiotu inwestycji zlokalizowany jest w województwie śląskim, w mieście Katowice, na działkach o numerach: 417/200; 598/200; 599/200, karta mapy 10, obręb Dąbrówka Mała 0004 oraz na działkach o numerach: 411/30; 412/30; 677/30, karta mapy 12, obręb Dąbrówka Mała 0004 i stanowi własność Miasta Katowice.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) ustawienie ogrodzenia,
b) ustawienie obiektów małej architektury (urządzenia treningowe dla psów, oświetlenie solarne LED),
c) ustawienie mebli miejskich (ławki, kosze),
d) wykonanie robót polegających na uprzątnięciu gruzu i śmieci oraz niwelacji powierzchni gruntu,
e) wyprofilowanie skarpy,
f) wykonanie nawierzchni mineralnej, naturalnej, wodoprzepuszczalnej typu nie gorszego niż Hanse Grand lub równoważnej,
g) wykonanie prac zieleniarskich.
Sieci uzbrojenia – bez zmian.
Sieci uzbrojenia technicznego nie kolidują z prowadzonymi pracami.
3) BILANS TERENU
Powierzchnia terenu objętego wnioskiem 2.890 m²
Powierzchnia wybiegu dla psów (w ogrodzeniu) 2.430 m²
Powierzchnia nawierzchni utwardzonych – nawierzchnia mineralna 100 m²
Powierzchnia nawierzchni żwirowej 78 m²
Powierzchnia nawierzchni trawiastej (trawa „z rolki” lub siewem patrz przedmiar) 1.350 m²

4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z jego wykonaniem określa
Załącznik Nr 10 do SWZ (D) zawierający projekt, w tym:
a) Przedmiar robót,
b) Opis techniczny z Informacją BIOZ,
c) Rysunki techniczne i konstrukcyjne,
d) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda Część stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
2. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę odrębnie dla każdej Części.
3. Zamawiający oceni i porówna oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z udziału w postępowaniu i niepodlegające odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 ustawy Pzp

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane w miesiącach

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zadania liczony w tygodniach

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ Nr 5
„Psi wybieg na Placu Andrzeja”

1) Teren, na którym planowana jest realizacja przedmiotu inwestycji zlokalizowany jest w województwie śląskim, w mieście Katowice, obręb Śródmieście - Załęże, karta mapy 28, na działce o numerze 199/2
i stanowi własność Miasta Katowice.
2) Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) ustawienie ogrodzenia,
b) ustawienie mebli miejskich (kosze, regulamin),
c) wykonanie robót polegających na niwelacji powierzchni gruntu,
d) wykonanie nawierzchni naturalnej, mineralnej.
Sieci uzbrojenia – bez zmian.
Sieci uzbrojenia technicznego nie kolidują z prowadzonymi pracami.
3) BILANS TERENU
Powierzchnia terenu objętego wnioskiem - 990 m²
Powierzchnia nawierzchni utwardzonych – nawierzchnia - 12 m²
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania związane z jego wykonaniem:
- Zgodnie z obowiązującą ustawą Prawo Budowlane, budowa ogrodzenia, którego wysokość nie przekracza 2,2 m oraz nie pełni ono także funkcji muru oporowego, bez względu na lokalizację na działce - nie wymaga żadnych czynności urzędowych tj. zgłoszenia ani pozwolenia na budowę. Wykonanie ogrodzenia nie koliduje z Planem zagospodarowania przestrzennego (Uchwała 36).
5) Lokalizacja - Obręb Śródmieście - Załęże, KM 28, działka 199/2 w trwałym zarządzie Zakładu Zieleni Miejskiej w Katowicach.
6) Podstawa opracowania:
- wizja lokalna w terenie;
- obowiązujące przepisy i normy.
7) Cel i zakres opracowania:
Celem niniejszego opracowania jest wykonanie ogrodzenia istniejącego wybiegu dla psów.
Zakresem opracowania jest wykonanie ogrodzenia wraz ze śluzami i bramą wjazdową techniczną.

Szkic wraz z przedmiarem został zawarty w SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 105 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda Część stanowi odrębny przedmiot zamówienia.
2. Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę odrębnie dla każdej Części.
3. Zamawiający oceni i porówna oferty złożone przez Wykonawców niewykluczonych z udziału w postępowaniu i niepodlegające odrzuceniu na podstawie art. 226 ust 1 ustawy Pzp

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane w miesiącach

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wykonania zadania liczony w tygodniach

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit a

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit b

Art. 109 ust. 1 pkt 2 lit c

Art. 109 ust. 1 pkt 3

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. sytuacja ekonomiczna lub finansowa:
W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej Zamawiający wymaga posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia z sumą gwarancyjną nie mniejszą niż:
- Część Nr 1 – „Wybieg dla psów "Psia Dolina" (L4/01/VII) – 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100),
- Część Nr 2 – „Psot Land, czyli Gaj dla Merdających Ogonów!” (L12/01/VII) - 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),
- Część Nr 3 – „Gaj Merdających Ogonów” (L13/06/VII) – 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100),
- Część Nr 4 – „Psi wybieg dla naszych czworonożnych przyjaciół z Burowca i okolic” L15/03/VII - 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100),
- Część Nr 5 – „Psi wybieg na Placu Andrzeja” – 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych 00/100),
UWAGA!
W przypadku złożenia oferty na kilka części, minimalną sumę gwarancyjną należy zsumować (minimalna suma gwarancyjna powinna odpowiadać sumie poszczególnych części na którą wykonawca składa ofertę).

2. zdolność techniczna lub zawodowa:
1) Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie 1 robotę budowlaną związaną z wykonaniem prac o takim samym lub podobnym charakterze polegającym na wykonaniu prac budowlanych związanych z wykonaniem robót fundamentowych, brukarskich, montażu małej architektury i wykonaniu ogrodzenia systemowego, prac zieleniarskich o wartości co najmniej 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). Nie dopuszcza się sumowania zamówień o mniejszej wartości w celu uzyskania żądanej wartości.

2) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował jedną osobą uprawnioną do pełnienia funkcji Kierownika Budowy - to jest osobą posiadającą uprawnienia pozwalające na kierowanie wyżej wskazanymi robotami, wpisaną na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego i posiadającą aktualne zaświadczenie wydane przez tą izbę.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SWZ).
2. Oświadczenie (Załącznik Nr 6 do SWZ) Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat wobec urzędu skarbowego, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat, wykonawca składa Oświadczenie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że przed upływem terminu składania ofert, wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
3. Oświadczenie (Załącznik Nr 6 do SWZ) Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne wobec ZUS lub KRUS, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wykonawca składa Oświadczenie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że przed terminem składania ofert dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności.
4. Oświadczenie (Załącznik nr 6 do SWZ) Wykonawcy o:
- braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
- braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
- niezaleganiu w opłacaniu podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie o podatkach i opłatach lokalnych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 1170 z późn. zm.);
5. Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu przepisów ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - Załącznik Nr 9 do SWZ

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SWZ).
2. Wykaz robót (Załącznik Nr 4 do SWZ) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem w formie tabeli ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji potwierdzających dokumentów.
3. Wykaz osób (Załącznik Nr 5 do SWZ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. Osoby te muszą posiadać odpowiednie kwalifikacje do wykonania zamówienia. Kierownik Budowy musi posiadać ważne uprawnienia do kierowania robotami będącymi przedmiotem zamówienia oraz poświadczoną przynależność Izby Samorządu Zawodowego.
4. Dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia zgodnie z zapisami w ROZDZIALE XVII pkt 3 ppkt 3.1 niniejszej SWZ.
5. Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 lub 14 RODO – (Załącznik Nr 7 do SWZ),

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

nie dotyczy

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
a) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają jedną ofertę wspólną.
b) Oświadczenie (Załącznik nr 2 do SWZ) o braku podstaw wykluczenia w postępowaniu składa każdy Wykonawca wchodzący w skład Konsorcjum Firm lub każdy Wspólnik Spółki Cywilnej.
c) Oświadczenie (Załącznik nr 3 do SWZ) o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa ustanowiony pełnomocnik Konsorcjum Firm lub Spółki Cywilnej.
d) Oświadczenia (Załącznik nr 6 do SWZ) składa każdy Wykonawca wchodzący w skład Konsorcjum Firm lub każdy Wspólnik Spółki Cywilnej.
e) Oświadczenie RODO (Załącznik nr 7 do SWZ) składa ustanowiony pełnomocnik Konsorcjum Firm lub Spółki Cywilnej.
f) Oświadczenie o grupie kapitałowej (Załącznik nr 9 do SWZ) składa każdy Wykonawca wchodzący w skład Konsorcjum Firm lub każdy Wspólnik Spółki Cywilnej.
g) Wykaz usług, wykaz osób, dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej składa ustanowiony pełnomocnik Konsorcjum Firm lub Spółki Cywilnej.

3) Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego żąda przedstawiania kopii umowy bądź innego dokumentu regulującego współpracę tych wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

2. Zmiana postanowień umowy może nastąpić wyłącznie, gdy:
a) z powodu siły wyższej, w tym: niesprzyjające warunki atmosferyczne (m. in. ulewne deszcze, śnieżyce, powodzie, gwałtowne wichury i inne anomalia pogodowe) uniemożliwią prowadzenie robót budowlanych przez okres dłuższy niż 5 dni kalendarzowych,
b) niesprzyjające warunki atmosferyczne uniemożliwiają sadzenie roślin zgodnie ze sztuką ogrodniczą,
c) zaistnieją okoliczności leżące wyłącznie po stronie Zamawiającego (np. wstrzymanie robót) lub okoliczności niezależnych zarówno od Zamawiającego jak i Wykonawcy, wpływających na termin realizacji przedmiotu umowy,
d) nastąpi rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy; w takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł
w związku z realizacją umowy.
3. Zmiana postanowień umowy może nastąpić również w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 455 ust. 1 i 2 Ustawy Pzp.
4. W przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w ust. 2 lit. d) lub w ust. 3 Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia Wykonawcy o wartość wynikającą ze zmniejszenia lub zwiększenia zakresu umowy.
5. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w ust. 2 lub 3 niniejszego paragrafu zmianie może ulec termin wykonania umowy o czas niezbędny do zakończenia realizacji zamówienia w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o czas trwania tych okoliczności lub czas potrzebny
do ukończenia inwestycji.
6. Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności, o których mowa w niniejszym paragrafie. Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
7. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. Podstawą zmiany umowy będzie protokół konieczności określający przyczyny zmiany, zatwierdzony przez obie Strony umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-29 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://portal.smartpzp.pl/zzm

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-29 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-08-27

2021-07-08 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę poprawę tynków, malowanie i częściowe docieplenie kamienicy - Zawiercie
  • Lokalizacja zleceniaśląskie
  • Data dodania27-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę poprawę tynków, malowanie i częściowe docieplenie kamienicy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI