Budowa przepustu na rzece Witonii na drodze gminnej w Kocierzewie Południowym.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa przepustu na rzece Witonii na drodze gminnej w Kocierzewie Południowym.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKocierzew Południowy
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-03-20
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Kocierzew Południowy
  • Data publikacji ogłoszenia2019-03-05
  • Numer ogłoszenia521519-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 521519-N-2019 z dnia 2019-03-05 r.

Gmina Kocierzew Południowy: Budowa przepustu na rzece Witonii na drodze gminnej w Kocierzewie Południowym.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kocierzew Południowy, krajowy numer identyfikacyjny 54781000000000, ul. Kocierzew Południowy  83 , 99-414  Kocierzew Południowy, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 0-46 838-48-25, e-mail oswiata@kocierzewpoludniowy.bipst.pl, faks 0-46 838-48-25.
Adres strony internetowej (URL): www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.kocierzewpoludniowy.bipst.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
poczta polska, listownie, kurierem, posańcem, osobiście
Adres:
Urząd Gminy w Kocierzewie Południowym, Kocierzew Południowy 83, 99-414 Kocierzew, pokój nr 1 (sekretariat).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przepustu na rzece Witonii na drodze gminnej w Kocierzewie Południowym.
Numer referencyjny: ZPF.271.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na rozbiórce istniejącego mostu oraz wykonanie w tym samym miejscu przepustu wraz z przebudową dojazdów w km 13+665 rz. Witonia, w ciągu drogi gminnej nr 105202E. 2. Szczegółowy zakres prac obejmuje a. ROZBIÓRKA INSTNIEJĄCEGO MOSTU Rozbiórka mostu będzie prowadzona przy całkowitym wstrzymaniu ruchu pojazdów i pieszych, wg tymczasowej organizacji ruchu przewidującej objazdy drogami powiatowymi. Rozbiórkę mostu (konstrukcji nośnej, przyczółków, skrzydełek, obetonowań) należy wykonać do poziomu 1,0 m poniżej rzędnej projektowanej nawierzchni do rzędnej 94,80 m. Wykonanie projektu technologicznego rozbiórki mostu należeć będzie do Wykonawcy robót w dostosowaniu do jego możliwości sprzętowych, doświadczenia, warunków miejscowych. W projekcie należy ująć sposób zapewnienia bezpieczeństwa dla ludzi i pojazdów. Roboty rozbiórkowe należy prowadzić sposobem mechanicznym lub ręcznym. Zakłada się możliwość rozkuwania i cięcia elementów mostu sprzętem elektrycznym lub pneumatycznym. Sposób rozbiórki do wyboru przez Wykonawcę robót. W trakcie robót należy przestrzegać wymogów z decyzji o udzielenie pozwolenia wodnoprawnego na rozbiórkę istniejącego mostu i budowę nowego przepustu. Kolejność wykonania robót:  roboty przygotowawcze: organizacja placu rozbiórki,  demontaż wyposażenia mostu: nawierzchnia jezdni i poboczy, balustrady,  wykopy niezbędne do rozbiórki elementów mostu,  rozbiórka konstrukcji nośnej i gzymsów istniejącego mostu.  rozbiórka przyczółków, obetonowań i skrzydełek, b. BUDOWA PRZEPUSTU Przepust z dojazdami będzie znajdować się w km 13+665 rzeki Witonia, w ciągu drogi gminnej nr 105202E, w m. Kocierzew Południowy, w gminie Kocierzew Południowy, powiat łowicki, województwo łódzkie. Przepust z umocnieniami: wlotu, wylotu, skarp nasypów i rzeki, dna rzeki oraz barierami ochronnymi, zlokalizowany jest na działkach nr: 563/1, 563/2, 563/3, 576, 577. Zaprojektowano przepust stalowy z ocynkowanej blachy falistej. Przekrój przepustu spełnia wymagania rozporządzenia MTiGM z 30.05.2000 r. i jest zgodny z otrzymanym w obliczeniach hydrologicznych i hydraulicznych. Parametry przepustu, umocnienia: skarp przepustu, skarp i dna rzeki Witonia, zgodne są z wydanym pozwoleniem wodnoprawnym. Parametry techniczne przepustu:  województwo łódzkie  powiat łowicki  gmina Kocierzew Południowy  lokalizacja: droga gminna nr 105202E klasa L  ciek: rzeka Witonia  km rzeki 13+665  najbliższa miejscowość Kocierzew Południowy  materiał: stalowa blacha karbowana;  konstrukcja: rura spłaszczona;  światło poziome 2970 mm;  światło pionowe 2000 mm;  długość po osi: sklepienie dolne 11,6 m;  rzędna wlotu koryta rzeki do przepustu 93,11 m npm  rzędna wylotu koryta rzeki z przepustu 93,05 m npm  normatyw obc. ruchomego PN-S-10030 klasa A;  nośność projektowana 500 kN;  posadowienie ława kruszywowa. Technologia budowy przepustu Budowa przepustu będzie prowadzona z uwzględnieniem tymczasowej organizacji ruchu wyłączającą z ruchu odcinek drogi obejmujący istniejący most. Budowa przepustu musi być skoordynowana z rozbiórką istniejącego mostu. Wykonanie projektu technologicznego budowy przepustu i zapewnienia przepływu wody w rzece, należeć będzie do Wykonawcy robót w dostosowaniu do jego możliwości sprzętowych, doświadczenia, warunków miejscowych, wybranego producenta konstrukcji przepustu. Wykonanie fundamentu kruszywowego. Po wykonaniu robót ziemnych należy potwierdzić występowanie przyjętych warunków gruntowych w poziomie spodu fundamentu, czyli piasków średnich średniozagęszczonych. Moduł odkształcenia wtórnego podłoża gruntowego powinien wynosić min. 20 MPa. Na podłożu należy ułożyć geotkaninę separacyjną. Na fundament kruszywowy należy użyć mieszanek żwirowopiaskowych (o średnicy ziaren kruszywa 0-31,5 mm, wskaźniku różnoziarnistości min. 4. Podłoże należy ukształtować w kierunku podłużnym zgodnie z projektowanym pochyleniem przepustu i kształtem spodu rury stalowej. Fundament o grubości 30 cm należy zagęścić do wskaźników zagęszczenia wskazanych na rysunkach (podsypka pod rurę grubości 5 cm powinna być luźna, tak aby karby mogły się w niej zagłębić). Wierzch fundamentu powinien mieć wtórny moduł odkształcenia min. 50 MPa. Rura przepustu Konstrukcją przyjętą dla przepustu jest spłaszczona stalowa rura z blachy stalowej karbowanej o przekroju 2970/2000 mm, o grubości blachy min. 3,5 mm. Przepust może być wykonany z odcinków dostosowanych do technologii wykonania i organizacji montażu przyjętych przez Wykonawcę. Jako podstawowe zabezpieczenie antykorozyjne przyjęto 2 warstwy wykonane przez producenta: powłokę ocynku o grubości minimum 42 μm i dwustronną powłokę polimerową Trenchcoat. Wykonawca sam wybiera producenta przepustu stalowego, może wbudować podobną konstrukcję przepustu stalowego, ale musi spełnić następujące warunki:  musi uzyskać zgodę Nadzoru Inwestorskiego na zastosowanie konstrukcji;  płaszcz rury zamiennego typu musi mieć grubość minimum 3,5 mm;  zaproponowana konstrukcja musi posiadać AT IBDiM z informacją, że może być stosowana do wykonywania przepustów drogowych;  fabryczne zabezpieczenie antykorozyjne nie może być gorsze od zaprojektowanego;  przekrój otworu rury musi być taki sam jak w niniejszym opracowaniu - wymiary wbudowanej rury i jej kształt może się różnić do +2% i –1% od zaprojektowanej.  rura musi mieć zdolność przeniesienia obciążenia klasy „A” wg PN-85/S-10030  długość rury należy dostosować do wymiarów typowych dla wybranego producenta, Sposób układania rury. Rurę należy układać na uprzednio przygotowanym fundamencie po wytyczeniu osi przepustu. Ponieważ początek rury na wlocie ma ścięcie zgodnie z projektowanym pochyleniem skarpy nasypu 1:1, należy zwrócić uwagę na prawidłowe ułożenie rury, dopasowujące ścięcie do kształtu nasypu (pochylenia). Początek ułożonej rury powinien wystawać około 10 cm z płaszczyzny skarpy. Nierówność tą należy zlikwidować umocnieniem. Montaż należy wykonać zgodnie z aprobatą techniczną i wytycznymi producenta przepustu. Głowice wlotowa i wylotowa. Wlot i wylot przepustu oraz teren w ich pobliżu zostanie umocniony ażurowymi płytami betonowymi z wypełnieniem betonem, na 10 cm podsypce cementowo piaskowej 1:3, z ograniczeniem z obrzeży chodnikowych 30x8 cm. Powierzchnię umocnienia należy kształtować tak, aby zakrywała koniec rury stalowej. Łączna grubość umocnienia wynosi 20 cm. Krawędzie brukowania należy zabezpieczyć obrzeżami betonowymi 8x30 cm na podsypce cementowo piaskowej. Nachylenie skarp wlotu i wylotu 1:1 ÷ 1:1.5. Dalsze odcinki skarp będą umocnione przez humusowanie o grubości 10 cm i obsianie trawą oraz dopasowane do stanu istniejącego. Sposób zasypywania wykopu. Zasypkę „inżynierską” piaskową o frakcji 0-32 mm należy wykonać zgodnie z rysunkiem przekroju poprzecznego. Zasypka powinna być wykonana warstwami 20÷30 cm ściśle według instrukcji producenta konstrukcji przepustu lub dokumentu dopuszczającego do stosowania przepustów (np. aprobaty technicznej) i spełniać wymagania STWIORB. Geomembrana W celu zabezpieczenia stalowej rury przepustu przed wodą opadową przesączającą się do powierzchni rury należy ułożyć, na 15 cm warstwie zasypki nad rurą, geomembranę z dwóch zewnętrznych warstw geowłókniny i środkowego pasma uszczelniającego z płachty folii HDPE. Geomembranę ułożyć na szerokości 4,0 m i długości 6,5 m, w spadku 10 % od osi przepustu na zewnątrz i przykryć min. 15 cm warstwą zasypki. Geomembrana także poprawi warunki pracy ruragrunt. Wykonawca sam wybiera te materiały do wbudowania. Wybrane materiały muszą posiadać Aprobatę Techniczną IBDiM stwierdzającą, że mogą być użyte do wbudowania w nasypy drogowe. Wykonawca musi uzyskać zgodę Nadzoru Inwestora na wbudowanie wybranych materiałów. c. ROBOTY DROGOWE Droga na dojazdach do przepustu będzie przebudowana na odcinkach od osi rzeki Witonia: 27,0 m w kierunku m. Kocierzew Południowy oraz 26,0 m w kierunku m. Kocierzew Północny. Droga będzie miała przekrój jednojezdniowy, o dwóch pasach ruchu po 2,50 m, z poboczami gruntowymi po 0,75 lub po 1,25 m w przekrojach z barierą ochronną. Na tym odcinku droga jest na prostej oraz w łuku poziomym o promieniu R = 520 m w planie, będzie miała przekrój daszkowy o spadkach poprzecznych 2 %. Odwodnienie drogi jest powierzchniowe, zapewnione przez spadki podłużne i poprzeczne. Nachylenie skarp nasypów drogowych na dojazdach 1:1.5 będą umocnione przez humusowanie o grubości 10 cm i obsianie trawą oraz dopasowane do stanu istniejącego. Istniejącą nawierzchnię asfaltową i podbudowę drogi gminnej należy rozebrać w zakresie umożliwiającym wykonanie nowej nawierzchni i podbudowy. Założono, że istniejąca podbudowa nawierzchni będzie poszerzona o warstwę ulepszonego podłoża z mieszanki niezwiązanej o grubości 15 cm . Na odcinkach początkowych i końcowych przebudowy nastąpi przejście z szerokości projektowanej 5,0 m do istniejącej. Na tym samym odcinku należy wykonać przejście z konstrukcji nawierzchni projektowanej do istniejącej. Technologię wykonania tych odcinków opracuje Wykonawca robót po dokonaniu odkrywek w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru i ewentualnie z Projektantem. Parametry projektowe drogi gminnej:  Prędkość projektowana 30 km/h teren niezabudowany  Klasa drogi L – lokalna  Kategoria obciążenia ruchem KR 2  Szerokość pasa ruchu 2,5 m  Szerokość pobocza gruntowe 0,75 – 1,25 m  Bariery ochronne N2, W3, B w granicy pobocza umocnione  Nawierzchnia jezdni bitumiczna Konstrukcja nawierzchni drogi dla KR2 i poboczy:  warstwa ścieralna z AC 11S – 4 cm  warstwa wiążąca z AC 16W – 8 cm  warstwa podbudowy zasadniczej z mieszanki niezwiązanej z kruszywem C90/3 – 20 cm  warstwa wyrównująca z gruntu niewysadzinowewgo (nasyp drogowy) – 0 ÷ 15 cm  warstwa ulepszonego podłoża (poszerzenie istniejącej podbudowy) z mieszanki niezwiązanej z kruszywem CNR – 15 cm  konstrukcja poboczy umocnionych o nawierzchni ulepszonej z mieszanki niezwiązanej z  kruszywem C90/3 – 15 cm. Bariery ochronne Odcinek drogi z przepustem będzie wyposażony w bariery ochronne o minimalnych parametrach N1, W3, B wg PN – EN 1317. Parametry barier zostały przyjęte zgodnie z normą PN-EN 1317. Zaprojektowano bariery o długości podstawowej 20 m, z odcinkami początkowymi i końcowymi o długości 8 i 4 m. Całkowita długość barier ochronnych nie może być mniejsza niż podana w sprawozdaniu badania zderzeniowego wykonanego zgodnie z normą PN-EN 1317. Lokalizacja barier ochronnych w rejonie przepustu na planie sytuacyjnym. Producent bariery do wyboru przez Wykonawcę robót w uzgodnieniu z Inwestorem. Przy montażu wybranego typu bariery należy zwrócić szczególną uwagę na rozstaw oraz długość słupków bariery i ewentualne kolizje z rurą przepustową. Na barierze ochronnej zaprojektowano balustradę mocowaną do słupków bariery. Zabezpieczenie antykorozyjne przez ocynkowanie. Szczegóły na rys. nr 8. Przebudowa i umocnienie rzeki Witonia Lokalizacja przepustu jest dopasowana do osi rzeki przed wlotem i za wylotem oraz do osi projektowanej drogi. Brzegi rzeki i dno na odcinku 3,0 m + 2,0 m (dopływ) przed wlotem do przepustu i 3,0 m + 7,0 m za wylotem będzie przebudowany i dopasowany do stanu istniejącego i do przepustu. Szerokość rzeki na wlocie i wylocie z przepustu jest dopasowana do geometrii konstrukcji rury i wynosi 2,0 – 2,5 m. Na długości po 3,0 m nastąpi przejście do wymaganej szerokości koryta rzeki, która wynosi 2,00 m. Skarpy o nachyleniu 1:1,5 i dno rzeki przed wlotem i za wylotem przepustu będzie umocnione:  na długości po 3 m, materacami gabionowymi 20 cm z kamieniem frakcji do 15 cm, na podsypce z pospółki 15 cm i geotkaninie separacyjnej,  skarpy na długości 2 m przed wlotem i 7 m za wylotem, materacami gabionowymi 20 cm z kamieniem frakcji do 15 cm, na podsypce z pospółki 15 cm i geotkaninie separacyjnej,  dno na długości 2 m przed wlotem i 7 m za wylotem, narzutem kamiennym 20 cm z kamienia frakcji do 15 cm, na podsypce z pospółki 15 cm i geotkaninie separacyjnej, Skarpy głowic przepustu o nachyleniu 1:1 – 1:1,5 będą umocnione płytami betonowymi ażurowymi z wypełnieniem betonem na 10 cm podsypce cementowo piaskowej 1:3, z ograniczeniem z obrzeży chodnikowych 30x8 cm. d. Uwaga!!! W projekcie zaplanowano prace związane z usunięciem 10 drzew gatunek jesion wyniosły, kolidujących z budowa przepustu i barier ochronnych. Zamawiający informuje, że wskazane drzewa zostały już usunięte. Kosztów usunięcia drzew nie należy więc doliczać do składanej oferty.

II.5) Główny kod CPV: 45221100-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45221111-3
45233140-2
45233142-6
45233290-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: zamawiający nie określa szczegółowo warunku w tym zakresie.
Informacje dodatkowe -----
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: wymagane jest posiadanie przez wykonawcę odpowiedniego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości minimum 400.000,00 zł. - warunek ten zostanie spełniony w przypadku, gdy wykonawca przedłoży aktualną opłaconą polisa OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości wymaganej przez zmawiającego;
Informacje dodatkowe -----
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: warunek ten zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że:  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji obiektu mostowego, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto, zgodnie z Załącznikiem nr 6a do SIWZ; wykonana robota budowlana musi być poparta dowodami potwierdzającymi, że została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona,  w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji drogi, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto, zgodnie z Załącznikiem nr 6a do SIWZ; wykonana robota budowlana musi być poparta dowodami potwierdzającymi, że została wykonana w sposób należyty oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona,  dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: • w specjalności mostowej w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (Kierownik budowy); • w specjalności drogowej bez ograniczeń, lub odpowiadające im uprawnienia nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów (Kierownik budowy). Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie obiektu mostowego i kierownika budowy w zakresie robót drogowych przez jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane spełniające kryteria zarówno w specjalności mostowej jak i drogowej. W tym celu na wezwanie Zamawiającego konieczne będzie przedstawienie wypełnionego Załącznika nr 6b do SIWZ; uprawnienia, o których mowa powyżej powinny być zgodne z ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2014 r. poz.1278) lub ważne odpowiadające im kwalifikacje, nadane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem. Dopuszcza się uprawnienia równoważne (w zakresie koniecznym do wykonania przedmiotu zamówienia) – dla osób, które posiadają uprawnienia uzyskane przed dniem wejścia w życie ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie i zachowały uprawnienia do pełnienia tych funkcji w dotychczasowym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe: ------
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Oświadczenie, w którym Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji obiektu mostowego, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto, zgodnie z Załącznikiem nr 6a do SIWZ. w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie, w którym Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej jedno zadanie polegające na budowie, przebudowie lub modernizacji drogi, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł brutto, zgodnie z Załącznikiem nr 6a do SIWZ. w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu. Wykazu osób, posiadających uprawnienia budowlane (opisane w dziale VI niniejszej SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6b do SIWZ, Aktualną opłaconą polisę OC, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, o wartości wymaganej przez zmawiającego,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
-----
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
------
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
------
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. 2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7.000,00 zł (słownie: siedem tysięcy złotych). 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c. gwarancjach bankowych, d. gwarancjach ubezpieczeniowych e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Bank Spółdzielczy Ziemi Łowickiej w Łowiczu oddział Kocierzew nr 76 9288 1053 1300 0390 2000 0030 z adnotacją: "Wadium – Przepust na rzece Witonii".

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena ofertowa brutto 60,00
Okres gwarancji jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający, poza możliwością zmiany zawartej umowy na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje również możliwość dokonywania zmian postanowień zawartej umowy, także w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w następujących okolicznościach: 1) przedłużenie terminu realizacji umowy o czas opóźnienia, jeżeli opóźnienie to wynika z przyczyn leżących po stronie zamawiającego i będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, 2) przedłużenie terminu realizacji umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, które nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, przedłużenie to może nastąpić wyłącznie o faktyczny czas opóźnienia, 3) zmiany ustawowej stawki podatku VAT – jej obniżenie lub podwyższenie jest możliwe w wysokości odpowiadającej zmianie podatku, 4) zmiany danych teleadresowych, osób reprezentujących firmę, przedstawionych w umowie – na wniosek zamawiającego lub wykonawcy w postaci pisemnej zgody, 5) zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy, 6) zmianę podwykonawców, dalszych podwykonawców za pisemną zgodą zamawiającego w zakresie określonym w ofercie lub wprowadzeniem nowych. Wraz z niniejsza propozycją wykonawca zobowiązany jest przedstawić umowę /projekt umowy z podwykonawcą, dalszymi podwykonawcami – zapisy ustawy stosuje się. 7) gdy zmiany treści umowy są korzystne dla zamawiającego, 8) zmiany związane z rezygnacją przez zamawiającego z części zamówienia, 9) jeżeli nastąpi zwiększenie zakresu przedmiotu umowy wraz ze wzrostem należnego wykonawcy wynagrodzenia; 10) jeżeli wystąpią okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności. 3. Wszelkie zmiany umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu do umowy podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności. 4. Strona występująca o zmianę zawartej umowy: opisze zaistniałe okoliczności, uzasadni, udokumentuje zaistnienie powyższych okoliczności, obliczy koszty zmian, jeśli zmiana będzie miała wpływ na wynagrodzenie wykonawcy, opisze wpływ zmian na termin wykonania umowy, wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażona na piśmie. 5. Na wykonawcy ciąży obowiązek pisemnego powiadamiania o zmianie adresu siedziby wykonawcy. W przypadku nie powiadomienia zamawiającego o zmianie adresu siedziby wykonawcy, pisma doręczone pod dotychczasowy adres uważa się za doręczone prawidłowo.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-20, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie ocieplenia - Lutomiersk
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie ocieplenia. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa mebli na potrzeby Politechniki Białostockiej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kocierzew Południowy: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Łaguszewie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Kocierzew Południowy: Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Łaguszewie II
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa innowacyjnej instalacji do potrzeb oczyszczania
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI