Budowa przepustów skrzynkowych na szlakach technologicznych w Leśnictwie Grywałd

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa przepustów skrzynkowych na szlakach technologicznych w Leśnictwie Grywałd
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrościenko nad Dunajcem
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-03-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyNadleśnictwo Krościenko
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-12
  • Numer ogłoszenia529879-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 529879-N-2018 z dnia 2018-03-12 r.

Nadleśnictwo Krościenko: Budowa przepustów skrzynkowych na szlakach technologicznych w Leśnictwie Grywałd
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Krościenko, krajowy numer identyfikacyjny 35054560700000, ul. ul. Trzech Koron  4 , 34450   Krościenko nad Dunajcem, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 623 120, e-mail kroscienko@krakow.lasy.gov.pl, faks 018 2623003 w. 21.
Adres strony internetowej (URL): http://www.kroscienko.krakow.lasy.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_krakow/nadl_kroscienko/zamowienia_publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa przepustów skrzynkowych na szlakach technologicznych w Leśnictwie Grywałd
Numer referencyjny: S.270.1.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Inwestycja obejmuje budowę przepustów skrzynkowych na terenie Nadleśnictwa Krościenko na działkach nr. 2700/4, 2700/2, 2799/1, położonych w Kluszkowcach w leśnictwie Grywałd, Gmina Czorsztyn. Zakres całego zadania obejmuje: Budowa przepustu skrzynkowego A (typowego żelbetowego prefabrykowanego, przekrój poprzeczny otwarty 300*150cm I=8,0m, obudowa wlotu i wylotu żelbetowe ścianki, wylot kaskadowy żelbet + narzut kamienny - działka ewidencyjna 2700/4, 27799/1 w miejscowości Kluszkowce; Budowa przepustu skrzynkowego B (typowego żelbetowego prefabrykowanego, przekrój poprzeczny otwarty 300*150cm I=8,0m, obudowa wlotu i wylotu żelbetowe ścianki, wylot kaskadowy żelbet + narzut kamienny + narzut kamienny, wlot studnia żelbetowa kaskadowa- działka ewidencyjna 2700/4, 2700/2 w miejscowości Kluszkowce;Przebudowa odcinków dojazdowych szlaków technologicznych – bezpośrednio przy przepustach. Zakres robot rozbiórkowych: Rozbiórka istniejących przepustów drewnianych. Rozwiązania komunikacyjne projektowanych obiektów: Projektowane przepusty znajdują się w ciągu szlaków technologicznych w miejscowości Kluszkowce. Projektowane przepusty skrzynkowe: A – Przepust skrzynkowy na potoku bez nazwy w km 0+130 w miejscowości Kluszkowce – typ żelbetowy prefabrykowany, przekrój otwarty 300*150cm I = 8,0m, obudowa wlotu i wylotu żelbetowe ścianki, wylot kaskadowy żelbet + narzut kamienny. Dane charakterystyczne: 3,00m – światło przepustu mierzone na wysokości wody miarodajnej; 0,23m3/s – przepływ poprzeczny wody miarodajnej; 797,94 m n.p.m. – rzędna dna potoku na wylocie przepustu; 798,03 m n.p.m. – rzędna zwierciadła wody miarodajnej na wlocie; 799,44 m n.p.m. – rzędna sklepienia konstrukcji na wlocie. B – Przepust skrzynkowy na potoku „Kluszkowianka” w km 6+200 w miejscowości Kluszkowce – typ żelbetowy prefabrykowany, przekrój jednodzielny otwarty 300*150cm I=8m, obudowa wlotu i wylotu żelbetowe ścianki, wylot kaskadowy żelbet + narzut kamienny, wlot studnia żelbetowa kaskadowa. Dane charakterystyczne: 3,0m – światło przepustu mierzone na wysokości wody miarodajnej; 2,15m3/s – przepływ wody miarodajnej; 885,41 m n.p.m. – rzędna dna potoku na wlocie przepustu; 885,61 m n.p.m. – rzędna zwierciadła wody miarodajnej na wlocie; 886,91 m n.p.m. – rzędna sklepienia konstrukcji na wlocie.

II.5) Główny kod CPV: 45111200-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45221100-3
45111000-8


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy Pzp.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
90

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 350 000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat lub w terminie krótszym przed upływem terminu składania ofert, co najmniej jednej roboty budowlanej na budowę / przebudowę/ mostu lub przepustu ramowego o wartości co najmniej 350.000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) brutto, z podaniem jej rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że robota została wykonana zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończona. 2. Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował narzędziami, wyposażeniem zakładu i urządzeniami technicznymi wymienionymi poniżej, tj.: Koparka 0,6m3; Samochód samowyładowczy pow.5-10t; Ubijak spalinowy 200kg; Żuraw do 10t; Równiarka samojezdna 74kW; Walec statyczny samojezdny 15t; Spycharka gąsienicowa 74kW (100KM); Samochodowa mieszarka transportowa do betonu; Pompa do betonu na samochodzie; Wibrator pogrążalny. Wymagana minimalna liczba jednostek do realizacji zamówienia minimum po 1 sztuce. 3. Wykonawca musi wskazać osoby, którymi dysponuje i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby wraz z załączonymi umowami o pracę / zlecenie, które spełniają następujące wymagania: Stanowisko: Kierownik Budowy. Wymagane uprawnienia: Uprawnienia budowlane w specjalności mostowej lub równorzędne uprawniające do kierowania robotami budowlanymi.Zamawiający, określając wymogi dla każdej osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. nr 2436, poz.1623 z późn. zm.) oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r. nr 63, poz.394 z późn. zm). Doświadczenie zawodowe: Realizacja co najmniej 1 zadania jako Kierownik Budowy związanego z wykonaniem lub przebudową mostu, przepustu ramowego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
W celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz roboty budowlanej wykonanej nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca, wykonania i podmiotów, na rzecz których robota ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy ta robota budowlana została wykonana należycie, w szczególności informacji o tym czy robota została wykonana zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończona, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego robota budowlana była wykonana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty; b) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych zgodnie z pkt 5.2.3)a)2 IDW; c) Wykaz osób, którymi Wykonawca dysponuje i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymującymi się kwalifikacjami i doświadczeniem odpowiednimi do funkcji, jakie zostaną im powierzone wraz z podstawą ich dysponowania; d) Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy nie mniejszą niż 350.000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Ofertę stanowi wypełniony Formularz „ Oferta ” oraz kosztorys ofertowy. Wraz z ofertą powinny być złożone: 1. Oświadczenia wymagane postanowieniami pkt 7.1. i 8.7 IDW; 2. Zobowiązania wymagane postanowieniami pkt. 8.2. IDW, w przypadku, gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu; 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania w postanowieniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii; 4. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych oświadczeń lub dokumentów składanych wraz z oferta, chyba, że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty; 5. Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: 12 1540 1115 2001 6000 7621 0001 Bank Ochrony Środowiska S.A. oddział Kraków (w tytule przelewu należy wpisać sygnaturę przetargu: S.270.1.2018); b) poręczeniach bankowych; c) poręczeniach pieniężnych spółdzielczych kas oszczędnościowo- kredytowych ; d) Gwarancjach bankowych; e) Gwarancjach ubezpieczeniowych; f) Poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 poz. 1804 oraz z 2015 poz. 978 i 1240). Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą. Jako Beneficjenta wadium wnoszącego w formie poręczeń lub gwarancji należy wskazać: „Nadleśnictwo Krościenko ul. Trzech Koron 4, 34-450 Krościenko”. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, koniecznym jest, aby gwarancja lub poręczenie obejmowały odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium. Wadium wniesione w formie gwarancji (bankowej czy ubezpieczeniowej ) musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu- dochodzenie roszczenia z tytułu wniesionego w tej samej formie nie może być utrudnione. Dlatego w treści gwarancji powinna znaleźć się klauzula stanowiąca, iż wszystkie spory odnośnie gwarancji będą rozstrzygane zgodnie z prawem polskim i poddane jurysdykcji sądów polskich, chyba że wynika to z przepisów prawa. Wadium wniesione w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego, najpóźniej przed terminem składania ofert. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosowanym wyprzedzeniem.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Rękojmia i gwarancja jakości 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy : 1. Zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi w szczególności: Istotne odmienne od przyjętych warunki geologiczne ( kategorie gruntu, skał, itp.); Istotne odmienne od przyjętych warunki terenowe w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; Niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; Wykopaliska archeologiczne nieprzewidywane w SIWZ; Konieczność wykonania robót zamiennych jeżeli mają wpływ na termin zakończenia realizacji; Długotrwale opady uniemożliwiające wykonywania pra, dojazd i dowóz materiałów na miejsce prowadzenia robót z uwagi na: a. namakanie korpusu dróg dojazdowych, co może spowodować ich zniszczenie podczas wykonywania robót; b. zagrożenie zdrowia i życia podczas wykonywania robót; c. uaktywnienie się oberwisk, osuwisk. 2. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie zamawiającego w szczególności: Wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; Konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji załączonej do SIWZ; Zmiana dokumentacji dostarczonej przez Zamawiającego; 3. Zmiany będące następstwem działania organów administracji w szczególności: Przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; Wydanie postanowienia o wstrzymaniu robót budowlanych z przyczyn innych niż zawinione przez wykonawcę w przypadku o którym mowa w art.50 ust. 1 pkt. 4 Prawa budowlanego; Konieczność uzyskania wyroku sądu lub innego orzeczenia sadu lub organy, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w § 17 litera a) pkt. 1-3 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o czas niezbędny do zakończenia wykonania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. Każda taka zmiana wprowadzona będzie w trybach i procedurach opisanych w umowie. Roboty dodatkowe: 1. Wszystkie roboty, które były do przewidzenia na etapie przygotowania oferty, a nie zostały zgłoszone Za mawiającemu (mimo braku ich w przedmiarach robót otrzymanych od Zamawiającego, a wynikające z prawa budowlanego, polskich Norm, sztuki budowlanej i dokumentacji projektowej) nie będą wchodziły w zakres robót dodatkowych i będą musiały być wykonane na koszt własny Wykonawcy.; 2. Wynagrodzenie wymienione w § 11 ust.1 nie obejmuje robót dodatkowych i niemożliwych do przewidzenia na dzień podpisania umowy.; 3. W przypadku wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, których zakresu nie ujęto w dokumentacji projektowej, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, kosztorysie i w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający zleci ich wykonanie zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy PZP. Podstawą zlecenia prac dodatkowych jest protokół konieczności zatwierdzony przez kierownika Zamawiającego.; 4. Inspektor Nadzoru nie może samodzielnie nakazać Wykonawcy wykonywania jakichkolwiek robót dodatkowych nieobjętych zakresem świadczenia Wykonawcy. Za zlecone przez Inspektora Nadzoru inwestorskiego roboty dodatkowe, które nie były niezbędne ze względu na bezpieczeństwo lub zabezpieczenie robót, a które nie zostały potwierdzone na piśmie przez Zamawiającego, Wykonawca nie może żądać dodatkowego wynagrodzenia. ; 5. Roboty dodatkowe zostaną wykonane z zachowaniem tych samych norm, standardów i parametrów, jak zamówienie podstawowe.; 6. Zamówienia dodatkowe zostaną wycenione wg wskaźników kalkulacyjnych i cen materiałów nie wyższych niż podane w ofercie, a w przypadku ich braku, ceny czynników produkcji zostaną przyjęte z zeszytów „SEKOCENBUD” (jako średnie) za okres I kwartału 2018.; 7.Na zamówienie dodatkowe strony podpiszą nową umowę.; 8.W przypadku wystąpienia uzasadnionych robót zwiększających zakres zamówienia pozycji kosztorysowej powyżej 10% strony sporządzą stosowny aneks do umowy.; 9. Wszelkie roboty dodatkowe lub zwiększające zakres zamówienia powyżej 10%, wykonane przez Wykonawcę bez uprzedniej pisemnej akceptacji inwestora, wyrażonej umową dodatkową lub aneksem do umowy, będą musiały być wykonane na koszt własny Wykonawcy.; 10. Na wykonane zamówienie dodatkowe Wykonawca udzieli gwarancji rękojmi, jak dla zamówienia podstawowego. Pozostałe zmiany : 1. Siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie umowy zgodnie z SIWZ; 2. Rezygnacja przez zamawiającego z realizacji części robót. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie obniżone, przy czym zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami, według umowy.; 3. Konieczność przedłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od stron, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, zwłaszcza w przypadku wystąpienia potrzeby realizacji robót dodatkowych.; 4. Zmiany wynagrodzenia wykonawcy spowodowane zmianą stawki VAT; 5. Zmiana sposobu, warunków lub terminów płatności określonych w umowie w przypadku zmiany zasad finansowania zdania przez zmawiającego skutkującej koniecznością lub możliwością dokonania przedmiotowych zmian w umowie; 6. Wprowadzenie podwykonawcy (w sytuacji, gdy wykonawca w ofercie zadeklarował realizacje silami własnymi) za wyraźną zgoda zamawiającego oraz na warunkach określonych w SIWZ oraz wzorze umowy dotyczących podwykonawcy: Rezygnacja z podwykonawstwa; Zmiana zakresu podwykonawstwa.; 7. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zmawiający może wyrazić zgodę. Wszystkie powyższe postanowienia nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody zarówno przez Zamawiającego jak i Wykonawcę; 8. Każda taka zmiana wprowadzona będzie w trybach i procedurach opisanych w umowie; 9. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności: Zmiana danych związanych z obsługą administracyjną, organizacyjną umowy ( np. zmiana nr rachunku bankowego ) ;Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do wykonywania zakresu umowy lub kontaktów miedzy stronami; Udzielenie zamówień dodatkowych określonych w przepisach o zamówieniach publicznych; Udzielenie zamówień uzupełniających; 10. Nie stanowi podstaw do zmiany wynagrodzenia wykonawcy zmiana czynników cenotwórczych dla materiałów, urządzeń, energii i paliw użytych do realizacji umowy oraz zmiana stawek ustanowionych elementów składowych wynagrodzenia pracowników.; 11. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 1. Sposób inicjowania zmian: a) Zamawiający: wnioskuje do Wykonawcy w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany; b) Wykonawca : wnioskuje do Zamawiającego w sprawie możliwości dokonania wskazanej zmiany; 2) Przyczyny dokonania zmian postanowień umowy oraz uzasadnienie takich zmian należy opisać w stosowanych dokumentach ( notatka służbowa, pismo wykonawcy, itp.); 3) Każda zmiana umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności (zawarcie nowej umowy lub aneksu).
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-27, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę układanie płytek - Kraków i Jasło
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę układanie płytek. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI