Budowa, przebudowa i rozbudowa dróg na terenie gminy Majdan Królewski

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa, przebudowa i rozbudowa dróg na terenie gminy Majdan Królewski
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMajdan Królewski
  • WojewództwoPodkarpackie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-04-16
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Majdan Królewski
  • Data publikacji ogłoszenia2019-04-01
  • Numer ogłoszenia532085-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 532085-N-2019 z dnia 2019-04-01 r.

Gmina Majdan Królewski: Budowa, przebudowa i rozbudowa dróg na terenie gminy Majdan Królewski
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Majdan Królewski, krajowy numer identyfikacyjny 83040969500000, ul. ul. Rynek  , 36-110  Majdan Królewski, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 15 8471073, 8471074, e-mail inwestycje@majdankrolewski.pl, faks 158 471 890.
Adres strony internetowej (URL): http://www.majdankrolewski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://www.majdankrolewski.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://www.majdankrolewski.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Forma pisemna. Osobiście, za pomocą operatora pocztowego lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Gmina Majdan Królewski, ul. Rynek 1A, 36-110 Majdan Królewski

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa, przebudowa i rozbudowa dróg na terenie gminy Majdan Królewski
Numer referencyjny: ZP.BIF.271.04.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia wykonanie robót budowlanych „Budowa, przebudowa i rozbudowa dróg na terenie gminy Majdan Królewski” a. „Przebudowa drogi wewnętrznej „Zbożowa” w Majdanie Królewskim” b. „Rozbudowa drogi gminnej Nr 104076 R ‘Droga Osiedla Podlasek” w Majdanie Królewskim” c. „Rozbudowa drogi gminnej w Krzątce 104106 R – Jasionka – Rębisze” d. „Budowa drogi gminnej publicznej wraz z odwodnieniem w miejscowości Huta Komorowska” e. „Przebudowa drogi gminnej nr 104094 R „Skrzyżowanie – Janasówka w Komorowie ” f. „Rozbudowa drogi gminnej publicznej nr 104118 R „Stawisko- Gatka I i II w Rusinowie” g. „Rozbudowa drogi gminnej w Brzostowej Górze nr 104102 R „ Grabina – Brzostowa Góra” 2. Zakres robót: „Przebudowa drogi wewnętrznej „Zbożowa” w Majdanie Królewskim” - Otworzenie i wyznaczenie trasy 392 m - Roboty ziemne poprzez wykonanie koniecznych nasypów. - Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie . - Nawierzchnie z kruszywa łamanego pobocza - Oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową - Nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa wiążąca 4,5 cm. - Nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa ścieralna 3,5 cm. - Frezowanie nawierzchni - Oznakowanie poziome i pionowe. - Regulacja wysokości studzienek, włazów i zaworów „Rozbudowa drogi gminnej Nr 104076 R "Droga Osiedla Podlasek” w Majdanie Królewskim” - Otworzenie i wyznaczenie trasy 264 m - Karczowanie drzew i krzewów - Zdjęcie warstwy humusu - Rozebranie podbudowy i nawierzchni z mieszanek mineralno bitumicznych - Rozebranie krawężników betonowych i frezowanie nawierzchni - Roboty ziemne poprzez wykonanie koniecznych wykopów i nasypów. - Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem - Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie - Nawierzchnie z kruszywa łamanego pobocza - Oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową warstw - Nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa wiążąca 4,5 cm. - Nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa ścieralna 3,5 cm. - Zjazdy z betonu asfaltowego i kostki brukowej - Krawężnik betonowy 15x 30 na ławie z oporem i obrzeża betonowe 8 x 28 na lawie betonowej - Chodnik z kostki brukowej gr 6 cm i zjazdy z kostki brukowej gr 8 cm - Humusowanie z obsianiem trawą skarp - Oznakowanie poziome i pionowe - Regulacja wysokości studzienek włazów i zaworów - Kanalizacja deszczowa (wykopy, kanały z rur, studnie, wpusty) - Zabezpieczenie kabla teletechnicznego „Rozbudowa drogi gminnej w Krzątce 104106 R – Jasionka – Rębisze” - Otworzenie i wyznaczenie trasy 500 m - Karczowanie drzew i krzewów - Zdjęcie warstwy humusu - Rozebranie nawierzchni z tłucznia - Rozebranie przepustów - Roboty ziemne poprzez wykonanie koniecznych wykopów i nasypów. - Przepusty pod koroną drogi i przepusty pod zjazdami - Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem - Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie - Nawierzchnie z kruszywa łamanego pobocza i zjazdy - Oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową warstw - Nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa wiążąca 4,5 cm. - Nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa ścieralna 3,5 cm. - Umocnienie dna płytami ażurowymi i skarp płytami ażurowymi i kostką brukowa - Oznakowanie poziome i pionowe. - Regulacja wysokości studzienek włazów i zaworów - Przebudowa i zabezpieczenie gazociągu - Zabezpieczenie kabla teletechnicznego „Budowa drogi gminnej publicznej wraz z odwodnieniem w miejscowości Huta Komorowska” - Otworzenie i wyznaczenie trasy 440 m - Karczowanie drzew i krzewów - Zdjęcie warstwy humusu - Rozebranie nawierzchni z tłucznia, kostki brukowej, krawężników i obrzeży betonowych, umocnienia dna i skarp, przepustów. - Rozebranie ogrodzeń z siatki i drewnianych - Roboty ziemne poprzez wykonanie koniecznych wykopów i nasypów. - Przepusty pod zjazdami - Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem - Wykonanie podbudowy zasadniczej z kruszywa stabilizowanego mechanicznie - Nawierzchnie z kruszywa łamanego pobocza i zjazdy - Oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową warstw - Nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa wiążąca 4,5 cm. - Nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa ścieralna 3,5 cm. - Krawężniki betonowe i obrzeża betonowe oraz chodnik z kostki brukowej gr 6 cm - Umocnienie dna płytami ażurowymi i skarp płytami ażurowymi i kostką brukowa - Oznakowanie poziome i pionowe. - Odtworzenie rozebranych ogrodzeń z siatki i drewnianych - Budowa sieci kanalizacji deszczowej (wykopy, kanały z rur, studnie, wpusty) - Przebudowa i zabezpieczenie sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej - Przebudowa i zabezpieczenie gazociągu - Przebudowa przyłączy energetycznych „Przebudowa drogi gminnej nr 104094 R „Skrzyżowanie – Janasówka w Komorowie ” - Otworzenie i wyznaczenie trasy 999 m - Zdjęcie humusu - Roboty ziemne poprzez wykonanie koniecznych nasypów. - Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem - Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie . - Nawierzchnie z kruszywa łamanego pobocza - Oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową - Nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa wiążąca 4,5 cm. - Nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa ścieralna 3,5 cm. - Oznakowanie poziome i pionowe. - Regulacja wysokości studzienek, włazów i zaworów - Wykonanie wszystkich robót drogowych w pasie drogi powiatowej związanych z budową skrzyżowania na długości 5 m „Rozbudowa drogi gminnej publicznej nr 104118 R „Stawisko- Gatka I i II w Rusinowie” - Otworzenie i wyznaczenie trasy 210 m - Zdjęcie humusu - Usuniecie drzew i krzewów - Rozbiórka krawężników betonowych i nawierzchni z tłucznia - Rozebranie ogrodzeń metalowych - Frezowanie nawierzchni - Roboty ziemne poprzez wykonanie koniecznych nasypów. - Przepusty pod koroną drogi - Krawężnik betonowy na ławie betonowej z oporem - Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego cementem - Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie . - Nawierzchnie z kruszywa łamanego pobocza - Oczyszczenie i skropienie emulsja asfaltową - Nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa wiążąca 4,5 cm. - Nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa ścieralna 3,5 cm. - Zjazdy z betonu asfaltowego - Umocnienie skarp i dna cieku płytami ażurowymi - Oznakowanie poziome i pionowe. - Otworzenie rozebranego ogrodzenia metalowego - Zabezpieczenie kabli elektrycznych „Rozbudowa drogi gminnej w Brzostowej Górze nr 104102 R „ Grabina – Brzostowa Góra” - Otworzenie i wyznaczenie trasy 1414 m - Karczowanie drzew i krzewów - Frezowanie nawierzchni asfaltowej - Roboty ziemne poprzez wykonanie koniecznych nasypów. - Wykonanie podbudowy z kruszywa stabilizowanego mechanicznie . - Wyrównanie istniejącej nawierzchni mieszanka mineralno bitumiczna - Nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa wiążąca 5 cm. - Nawierzchnie z betonu asfaltowego warstwa ścieralna 4 cm. - Pobocza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - Ustawienie krawężników i obrzeży betonowych na ławie z oporem - Chodnik z kostki brukowej 6 cm - Zjazdy z kostki brukowej 8 cm - Przełożenie nawierzchni na zjazdach z kostki brukowej - Oznakowanie poziome i pionowe. - Regulacja wysokości studzienek, włazów i zaworów - Wykonanie wszystkich robót drogowych w pasie drogi powiatowej związanych z budową skrzyżowania na długości 15 m

II.5) Główny kod CPV: 45233123-7
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-10-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Nie dotyczy.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert ( a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie), wykonał należycie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego prawidło-wo wybudował, przebudował lub rozbudował drogi o nawierzchni asfaltowej o łącznej wartości nie mniejszej niż 2 000 000,00 złotych słownie złotych: dwa miliony złotych Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia tj. a. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności Kierownik budowy w specjalności drogowej odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego oraz z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami budowlanymi po uzyskaniu uprawnień budowlanych. Zgodnie z zapisami w dziale II punk 3 SIWZ zamawiający wymaga zatrudnienia kierownik budowy na podstawie umowy o pracę. b. kierownikiem robót instalacji sanitarnych który posiada uprawnienia do kierowania ro-botami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami instalacyjnymi po uzyskaniu uprawnień budowlanych. c. kierownikiem robót elektrycznych który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z co najmniej 3 - letnim do-świadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami elektrycznymi po uzyskaniu uprawnień budowlanych. d. kierownikiem robót instalacji telekomunikacyjnych który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych odpowiadające wymaganiom określonym w ustawie Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub przepisów nie będących prawem krajowym łącznie z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego z co najmniej 3 - letnim doświadczeniem zawodowym w kierowaniu robotami instalacyjnymi po uzyskaniu uprawnień budowlanych. Wstępnie Zamawiający dokona oceny spełnienia niniejszego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy składanego z ofertą na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp – Załącznik nr 1 do SIWZ Funkcje wymienione w pkt. a-d można łączyć.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. b. Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu c. Zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, ze wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a. Wykaz obejmujący realizacje porównywalne roboty budowlane tj.: budowa, przebudowa lub rozbudowa dróg o nawierzchni asfaltowej o łącznej wartości brutto 2 000 000,00 zł . Wykonane roboty budowlane należy wpisać do wykazu stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ z podaniem ich rodzaju i wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których roboty te zostały wykonane z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty i zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. b. Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzonego według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 5 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (np. spółka cywilna, konsorcjum), oferta musi spełniać następujące warunki. a. Ofertę składaną przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie podpisują wszyscy Wykonawcy lub ustanowiony pełnomocnik. b. Wykonawcy występujący wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są stosownie do treści art. 23 ust. 2 Ustawy Pzp, ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez uprawnionych przedstawicieli każdego z partnerów. Pełnomocnictwo powinno być złożone w ofercie w oryginale lub w formie notarialnie poświadczonego odpisu. W przypadku spółki cywilnej dla potwierdzenia uprawnień wspólników reprezentującego(ych) spółkę w prowadzonym postępowaniu wymagane jest dołączenie do oferty pełnomocnictwa/pełnomocnictw w oryginale lub notarialnie poświadczonego odpisu(ów)/ lub innych dokumentów, z których wynikają zasady reprezentacji spółki (np. umowa spółki; uchwała wspólników – oryginały lub kopie potwierdzone „za zgodność z oryginałem”). c. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych podmioty występujące wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. d. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczące danego wykonawcy (np. referencje, polisy), muszą być poświadczane za zgodność z oryginałem przez tego Wykonawcę. e. oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu na załączniku nr 4 do SIWZ (wymagana forma dokumentu – oryginał). Uwaga: Niniejsze oświadczenie (pkt 1b) Wykonawca składa po otwarciu ofert w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o któ-rej mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Ustala się wadium w wysokości: 30 000,00 zł

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
1. cena brutto oferty 60,00
2. gwarancja i rękojmia 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje zmianę istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Warunki takiej zmiany określono we wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 6 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-04-16, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż klimatyzacji - Chałupki
  • Lokalizacja zleceniapodkarpackie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż klimatyzacji. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI