Budowa placu zabaw w miejscowości Lalkowy i Rynkówka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa placu zabaw w miejscowości Lalkowy i Rynkówka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSmętowo Graniczne
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-05-09
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Smętowo Graniczne
  • Data publikacji ogłoszenia2018-04-24
  • Numer ogłoszenia547226-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 547226-N-2018 z dnia 2018-04-24 r.

Gmina Smętowo Graniczne: Budowa placu zabaw w miejscowości Lalkowy i Rynkówka
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane w ramach poddziałania 19.2 „Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Smętowo Graniczne, krajowy numer identyfikacyjny 19167566900000, ul. ul. Dworcowa  10 , 83230   Smętowo Graniczne, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 585 619 033, e-mail zamowienia@smetowograniczne.pl, faks 585 619 520.
Adres strony internetowej (URL): bip.smetowograniczne.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
bip.smetowograniczne.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.smetowograniczne.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
ofertę składa pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Adres:
Gmina Smętowo Graniczne ul. Dworcowa 10 83-230 Smętowo Graniczne

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw w miejscowości Lalkowy i Rynkówka
Numer referencyjny: ZP-271/6/2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w ramach zadania pn.: Budowa placu zabaw w miejscowości Lalkowy i Rynkówka z podziałem na dwie części: Część I - Budowa placu zabaw w miejscowości Lalkowy Budowa placu zabaw polega na kompleksowym zagospodarowaniu terenu działki w miejscowości Lalkowy (działka nr 142 gm. Smętowo Graniczne). Projektowany plac przeznaczony jest do korzystania z urządzeń rekreacyjno-zabawowych przez dzieci, młodzież oraz dorosłych. Zadanie obejmuje budowę placu zabaw wraz z ogrodzeniem i pasem zieleni. Plac zabaw zostanie wyposażony w boisko do koszykówki, w urządzenia zabawowe oraz do ćwiczeń zewnętrznych. Zakres robót: 1.Przygotowanie podłoża tj. wykonanie robót ziemnych w zakresie zdjęcia warstwy ziemi urodzajnej wraz z plantowaniem i uzupełnieniem nawierzchni. 2.Przygotowanie nawierzchni pod trawę – zakres obejmuje wykonanie nawierzchni trawiastej na powierzchni 990m2 . 3.Ogordzenie panelowe- wykonanie ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych o wysokości 120 cm osadzonych na słupkach stalowych wraz z podmurówką prefabrykowaną na długości 120 mb oraz ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych o wysokości 4,0m i długości 20,0m oraz furtki stalowej szt.1. 4.Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: - kosz do koszykówki szt.1. -tablica informacyjna, regulamin placu zabaw szt.1. -ławka metalowa z wykończeniem drewnianym szt.2. -kosz na śmieci szt.1. -stojak na rowery 5 stanowisk szt.1. -siłownia zewnętrzna NORDIC WALKING szt.1 -siłownia zewnętrzna PODWÓJNE WYCISKANIE SIEDZĄC szt. 1. UWAGA! Projekt budowlany placu gier i zabaw obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia!!! Nie ujmować do wyceny pozycji 1,2,3,4,5,7,9. 5. Pas zieleni i utwardzenia – element obejmuje wykonanie utwardzeń nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6cm o powierzchni, nawierzchni dekoracyjnej z kamienia o trakcji 16-32 mm oraz zakup drzew i krzewów iglastych w ilości szt. 30. ( nasadzenie drzew i krzewów iglastych po stronie Zamawiającego) 6.Oświetlenie – dostawa i montaż lamp solarnych z oprawą LED z fundamentem prefabrykowanym szt.2. Część II - Budowa placu zabaw w miejscowości Rynkówka Budowa placu zabaw polega na kompleksowym zagospodarowaniu terenu działki w miejscowości Rynkówka (działka nr 41/4 gm. Smętowo Graniczne). Projektowany plac przeznaczony jest do korzystania z urządzeń rekreacyjno-zabawowych przez dzieci, młodzież oraz dorosłych. Zadanie obejmuje budowę placu zabaw wraz z ogrodzeniem i pasem zieleni. Plac zabaw zostanie wyposażony w zestaw zabawowy, zestawy sprawnościowe, kosz do koszykówki. Zakres robót: 1.Ogordzenie panelowe- wykonanie ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych o wysokości 120 cm osadzonych na słupkach stalowych wraz z podmurówką prefabrykowaną na długości 130 mb. Montaż furtki stalowej szt.1 oraz bramy przesuwnej 1 kpl. 2.Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: - kosz do koszykówki szt.1. -zestaw sprawnościowy szt.1. -siłownia zewnętrzna NORDIC WALKING szt.1 -siłownia zewnętrzna MASAŻER PLECÓW szt.1 -stojak na rowery 5 stanowisk szt.1. -tablica informacyjna, regulamin placu zabaw szt.1. -kosz na śmieci szt.1. UWAGA! Projekt budowlany placu gier i zabaw obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia!!! Nie ujmować do wyceny pozycji 2,3,7,8,9. 3. Pas zieleni i utwardzenia – element obejmuje wykonanie utwardzeń nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6cm w ilości 60, oraz zakup drzew i krzewów iglastych w ilości szt. 30. ( nasadzenie drzew i krzewów iglastych po stronie Zamawiającego) 4.Oświetlenie – dostawa i montaż lamp solarnych z oprawą LED z fundamentem prefabrykowanym szt.2. Urządzenia winny posiadać niezbędne atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji. W przypadku urządzeń towarzyszących (np. Tablica z regulaminem, stojak na rowery, ławka, kosz na śmieci) Wykonawca jest zobowiązany do wystawienia Deklaracji Zgodności z Polskimi Normami. Urządzenia i zestawy zabawowe mają być jak najbardziej zbliżone sposobem konfiguracji i wielkością (dopuszcza się +/- 10 % różnicy w wymiarach) do przedstawionych w dokumentacji ( załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Zamawiający uzna takie urządzenia, które będą spełniać te same funkcje, co wymienione w projekcie budowlanym i będą miały zbliżony wygląd. Dostarczone i zamontowane urządzenia powinny być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinny być fabrycznie nowe i posiadać minimum 24 miesięczny okres gwarancji wydany przez producenta. Okres gwarancji na pozostały zakres prac - zgodny z przedstawionym w formularzu ofertowym. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do SIWZ projektach budowlanych - część I i II UWAGA! Projekty budowlane placu gier i zabaw obejmują szerszy zakres niż przedmiot zamówienia oraz Przedmiarach robót, obejmujący swym zakresem część I i II - (Przedmiar robót stanowi elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia - wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne" o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych, a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych, itp. Zamawiający proponuje aby potencjalni Wykonawcy zapoznali się z miejscem budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w siwz, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do : zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, wykonania inwentaryzacji powykonawczej, organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.),utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, uporządkowania terenu po zakończeniu robót ,itp., ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.),

II.5) Główny kod CPV: 45112723-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37535200-9
45233200-1
45112710-5
45342000-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2018-06-29

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
gwarancja 20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne dla stron postanowienia umowy zostały zawarte we Wzorze umowy stanowiącym odpowiednio do części I załącznik nr 6 do części II załącznik nr 7 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-05-09, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa placu zabaw w miejscowości Lalkowy
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Część I - Budowa placu zabaw w miejscowości Lalkowy Budowa placu zabaw polega na kompleksowym zagospodarowaniu terenu działki w miejscowości Lalkowy (działka nr 142 gm. Smętowo Graniczne). Projektowany plac przeznaczony jest do korzystania z urządzeń rekreacyjno-zabawowych przez dzieci, młodzież oraz dorosłych. Zadanie obejmuje budowę placu zabaw wraz z ogrodzeniem i pasem zieleni. Plac zabaw zostanie wyposażony w boisko do koszykówki, w urządzenia zabawowe oraz do ćwiczeń zewnętrznych. Zakres robót: 1.Przygotowanie podłoża tj. wykonanie robót ziemnych w zakresie zdjęcia warstwy ziemi urodzajnej wraz z plantowaniem i uzupełnieniem nawierzchni. 2.Przygotowanie nawierzchni pod trawę – zakres obejmuje wykonanie nawierzchni trawiastej na powierzchni 990m2 . 3.Ogordzenie panelowe- wykonanie ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych o wysokości 120 cm osadzonych na słupkach stalowych wraz z podmurówką prefabrykowaną na długości 120 mb oraz ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych o wysokości 4,0m i długości 20,0m oraz furtki stalowej szt.1. 4.Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: - kosz do koszykówki szt.1. -tablica informacyjna, regulamin placu zabaw szt.1. -ławka metalowa z wykończeniem drewnianym szt.2. -kosz na śmieci szt.1. -stojak na rowery 5 stanowisk szt.1. -siłownia zewnętrzna NORDIC WALKING szt.1 -siłownia zewnętrzna PODWÓJNE WYCISKANIE SIEDZĄC szt. 1. UWAGA! Projekt budowlany placu gier i zabaw obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia!!! Nie ujmować do wyceny pozycji 1,2,3,4,5,7,9. 5. Pas zieleni i utwardzenia – element obejmuje wykonanie utwardzeń nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6cm o powierzchni, nawierzchni dekoracyjnej z kamienia o trakcji 16-32 mm oraz zakup drzew i krzewów iglastych w ilości szt. 30. ( nasadzenie drzew i krzewów iglastych po stronie Zamawiającego) 6.Oświetlenie – dostawa i montaż lamp solarnych z oprawą LED z fundamentem prefabrykowanym szt.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9, 45233200-1, 45112710-5, 45342000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa placu zabaw w miejscowości Rynkówka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Budowa placu zabaw polega na kompleksowym zagospodarowaniu terenu działki w miejscowości Rynkówka (działka nr 41/4 gm. Smętowo Graniczne). Projektowany plac przeznaczony jest do korzystania z urządzeń rekreacyjno-zabawowych przez dzieci, młodzież oraz dorosłych. Zadanie obejmuje budowę placu zabaw wraz z ogrodzeniem i pasem zieleni. Plac zabaw zostanie wyposażony w zestaw zabawowy, zestawy sprawnościowe, kosz do koszykówki. Zakres robót: 1.Ogordzenie panelowe- wykonanie ogrodzenia z paneli ogrodzeniowych o wysokości 120 cm osadzonych na słupkach stalowych wraz z podmurówką prefabrykowaną na długości 130 mb. Montaż furtki stalowej szt.1 oraz bramy przesuwnej 1 kpl. 2.Dostawa i montaż urządzeń zabawowych: - kosz do koszykówki szt.1. -zestaw sprawnościowy szt.1. -siłownia zewnętrzna NORDIC WALKING szt.1 -siłownia zewnętrzna MASAŻER PLECÓW szt.1 -stojak na rowery 5 stanowisk szt.1. -tablica informacyjna, regulamin placu zabaw szt.1. -kosz na śmieci szt.1. UWAGA! Projekt budowlany placu gier i zabaw obejmuje szerszy zakres niż przedmiot zamówienia!!! Nie ujmować do wyceny pozycji 2,3,7,8,9. 3. Pas zieleni i utwardzenia – element obejmuje wykonanie utwardzeń nawierzchni z kostki brukowej betonowej o gr. 6cm w ilości 60, oraz zakup drzew i krzewów iglastych w ilości szt. 30. ( nasadzenie drzew i krzewów iglastych po stronie Zamawiającego) 4.Oświetlenie – dostawa i montaż lamp solarnych z oprawą LED z fundamentem prefabrykowanym szt.2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112723-9, 37535200-9, 45233200-1, 45112710-5, 45342000-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2018-06-29
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
Termin wykonania zamówienia 20,00
gwarancja 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp - Człuchów
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż nowej instalacji fotowoltaicznej o mocy 49,5 kWp 50 kWp, na dachu hali produkcyjnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa drogi w miejscowości Osiek
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa nawierzchni ulicy ul. Krętej w Pruszkowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Smętowo Graniczne: Przebudowa dróg gminnych
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa drogi w miejscowości Osiek
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa nawierzchni ulicy ul. Krętej w Pruszkowie
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI