Budowa placu zabaw oraz rozbudowa siłowni zewnętrznej.

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa placu zabaw oraz rozbudowa siłowni zewnętrznej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKoziegłowy
  • WojewództwoWielkopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-07-04
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającySzkoła Podstawowa im. gen. Stefana Roweckiego "Grota" w Koziegłowach
  • Data publikacji ogłoszenia2019-06-19
  • Numer ogłoszenia562563-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 562563-N-2019 z dnia 2019-06-19 r.

Szkoła Podstawowa im. gen. Stefana Roweckiego "Grota" w Koziegłowach: Budowa placu zabaw oraz rozbudowa siłowni zewnętrznej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa im. gen. Stefana Roweckiego "Grota" w Koziegłowach, krajowy numer identyfikacyjny 48201190000000, ul. ul. Poznańska  , 61-028  Koziegłowy, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 127 082, e-mail sp_rowecki@o2.pl, faks 618 127 082.
Adres strony internetowej (URL): http://sprowecki.superszkolna.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://sprowecki.superszkolna.pl/cms/36287/zamowienia_publiczne; http://bip.czerwonak.pl/6870

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma pisemna, ofertę należy zlożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650 i 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Adres:
Szkoła Podstawowa im. gen. Stefana Roweckiego „Grota” w Koziegłowach, ul. Poznańska 17, 62-028 Koziegłowy (sekretariat - kancelaria).

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placu zabaw oraz rozbudowa siłowni zewnętrznej.
Numer referencyjny: SP-207/2/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn.: Budowa placu zabaw i rozbudowa siłowni zewnętrznej. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na części: 1) Część 1: Budowa placu zabaw; 2) Część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej. 3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności : 1) Część 1: Budowa placu zabaw; a) przygotowanie terenu z wykonaniem podbudowy z kruszywa naturalnego, b) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej, c) namalowanie planszy do gry w klasy na istniejącej nawierzchni chodnika, d) dostawa i montaż urządzeń: - „zestaw aktiv” – 1 szt.; - huśtawka „orle gniazdo” – 1 szt.; - ławka z oparciem – 1 szt.; - tablica z regulaminem – 1 szt. 2) Część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej; a) przygotowanie terenu z częściowym wykonaniem podbudowy z kruszywa drogowego, b) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, c) dostawa i montaż urządzeń: - zestaw wielofunkcyjny składający się ze steppera, pajacyka, wahadła, rowerka – 1 szt.; - biegacz podwójny – 1 szt.; - zestaw dwóch ławeczek do brzuszków – 1 szt.; - ławka z oparciem – 2 szt.; - tablica z regulaminem – 1 szt. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w załącznikach do niniejszej SIWZ, t.j.: dokumentacji projektowej, stanowiącej załączniki (odpowiednio dla części 1 i 2), 5.1 i 5.2 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej STWiORB, stanowiącej załączniki (odpowiednio dla części 1 i 2), 6.1 i 6.2 do SIWZ. 5. Uwaga! Dokumentacja, o której mowa powyżej uwzględnia także zamówienia, wymienione w rozdz. V SIWZ (zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp). Zakres niniejszego zamówienia w przedmiarze oznaczony jest kolorem żółtym. 6. Postanowienia inne: 1) W przypadku gdy konsekwencją realizacji przedmiotu umowy będzie powstanie odpadów, Wykonawca postępować będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2019, poz. 701), a w szczególności posługiwać się będzie przy gospodarowaniu odpadami, podmiotami spełniającymi warunki określone ww. ustawą; jako wytwarzający odpady, zapewnienia na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z ich utylizacją, zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności: a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j.Dz.U.2018, poz.799); b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2019, poz. 701); 2) Wykonawca zobowiązany jest się do stosowania i przestrzegania norm prawa powszechnego i prawa miejscowego w zakresie ochrony środowiska; 3) Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie dostawy energii elektrycznej i wody na swój koszt; 4) Do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie bieżącej obsługi geodezyjnej prowadzonych robót; 5) W celu zachowania należytej staranności przy sporządzaniu oferty zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45100000-8
45233200-1
45212140-9
45112723-9
37535200-9
37410000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, w zakresie części 1 i 2. 2. Zakres zamówień, o których mowa w ust. 1 obejmuje: 1) Część 1: Budowa placu zabaw; Dostawa i montaż urządzeń: - „sprężynowiec równoważnia” – 1 szt.; - „karuzela wózki” – 1 szt.; - huśtawka „fotel” – 1 szt.; - „gry liczbowe” – 1 szt.; - „telefon” – 1 szt.; - „kalejdoskop” – 1 szt.; - „krzywe zwierciadło” – 1 szt. - ławka z oparciem – 2 szt. 2) Część 2: Rozbudowa siłowni zewnętrznej; Dostawa i montaż urządzeń: - Street Workout (zestaw złożony z pięciu drążków poziomych na różnych wysokościach, drabinki poziomej, poziomego przejścia) – 1 szt.; - równoważnia – 1 szt.; - zestaw do przeskoków – 1 szt.; - zestaw słupków – 1 szt.; - zestaw do przewrotów – 1 szt.; - ławka bez oparcia– 2 szt.; 3. Zamówienia, o których mowa w ust. 1 i 2 opisane są w udostępnionej dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki (odpowiednio dla części 1 i 2), 5.1 i 5.2 do SIWZ oraz STWiORB, stanowiącej załączniki (odpowiednio dla części 1 i 2), 6.1 i 6.2 . 4. Zamówienia, o których mowa w ust. 1-3 zostaną udzielone jeżeli: 1) Zamawiający uzyska środki na ich realizację; 2) dotychczasowy Wykonawca realizuje lub zrealizował zamówienie należycie oraz zapewni standard wykonania zamówienia nie gorszy niż standard wykonania zamówienia podstawowego; 5. Zamówienia zostaną udzielone po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą na podstawie odrębnie zawartej umowy/umów.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-10-31

II.9) Informacje dodatkowe: dot. II.8 1. Zamówienie należy wykonać nie później niż do 31.10.2019 r. 2. Zamawiający wyznacza następujące terminy wykonania przedmiotu zamówienia: 1) rozpoczęcie robót budowlanych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia protokolarnego przekazania placu budowy; 2) wykonanie robót budowlanych wraz z przekazaniem kompletnej dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego do …………… r. (zgodnie z ofertą Wykonawcy, nie później niż do 31.10.2019 r.); 3. Termin określony w ust. 2 pkt 2 stanowi kryterium oceny ofert.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną, której zakres obejmował montaż z fundamentowaniem co najmniej trzech elementów (urządzeń) placu zabaw lub siłowni zewnętrznej np.: karuzela, huśtawka, przyrządy do ćwiczeń itp. W przypadku, gdy Wykonawca posługuje się doświadczeniem zdobytym w ramach konsorcjum, może złożyć oświadczenie o spełnianiu ww. warunku tylko wtedy, gdy ww. robota budowlana była rzeczywiście wykonana przez Wykonawcę.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe: Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W przypadku Wykonawców składających ofertę wspólną określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu (zdolność techniczna lub zawodowa – doświadczenie) winien spełniać jeden Wykonawca.
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Formularz ofertowy stanowiący załącznik 1 do SIWZ, zobowiązanie o oddaniu Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia stanowiące załącznik 3 do SIWZ, jeśli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów; pełnomocnictwo, jeżeli zachodzą okoliczności, o których mowa w ust. 12 SIWZ, dowody równoważności, w przypadku zaoferowania rozwiązań równoważnych, o których mowa w rozdz. III ust.7 SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 Pzp (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia; wzór niniejszego oświadczenia stanowi załącznik 4 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 Pzp Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót budowlanych o którym mowa w § 5 ust. 1 pkt 2 , w przypadku: 1) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 2) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót; 3) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze Stron, 4) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji publicznej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, 5) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 6) niemożności wykonywania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazuje wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, 7) w przypadku zmian umowy wynikających z art. 144 ust. 1 pkt 2, 3 i 6 Pzp, 8) w przypadku udzielenia w trakcie realizacji przedmiotu umowy zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp. 3. W przedstawionych w ust. 2 przypadkach, Strony mogą ustalić nowe terminy zakończenia robót, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminów równy będzie okresowi przerwy, postoju, natomiast w przypadku, o którym mowa w ust. 2 pkt 7 i 8, czasu niezbędnego na realizację zamówienia/zamówień,. 4. W przypadku konieczności zmian terminów wskazanych w Umowie, w okolicznościach, o których mowa w ust. 2, Wykonawca zobowiązany jest wystąpić z wnioskiem do Zamawiającego. Wniosek powinien zawierać szczegółowe uzasadnienie zmiany terminu. 5. Zmiana terminów wskazanych w Umowie możliwa jest tylko po wcześniejszym udokumentowaniu przedłużenia okresu zabezpieczenia należytego wykonania Umowy i okresu rękojmi. 6. Nie stanowią istotnej zmiany Umowy, w rozumieniu art. 144 Pzp: 1) zmiany danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy (np. zmiana numeru rachunku bankowego), 2) zmiany danych teleadresowych, zmiany osób reprezentujących strony, 3) zmiany danych rejestrowych, 4) zmiany będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy, 5) zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji zadania; 6) zmiana przedstawicieli Stron, o których mowa w § 7; 7) inne nieistotne z punktu widzenia art. 144 ust. 1e Pzp;.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-07-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa placu zabaw
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności : a) przygotowanie terenu z wykonaniem podbudowy z kruszywa naturalnego, b) wykonanie nawierzchni z trawy syntetycznej, c) namalowanie planszy do gry w klasy na istniejącej nawierzchni chodnika, d) dostawa i montaż urządzeń: - „zestaw aktiv” – 1 szt.; - huśtawka „orle gniazdo” – 1 szt.; - ławka z oparciem – 1 szt.; - tablica z regulaminem – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w załącznikach do niniejszej SIWZ, t.j.: dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik 5.1 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej STWiORB, stanowiącej załącznik 6.1 do SIWZ. 3. Uwaga! Dokumentacja, o której mowa powyżej uwzględnia także zamówienia, wymienione w rozdz. V SIWZ (zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp). Zakres niniejszego zamówienia w przedmiarze oznaczony jest kolorem żółtym. 4. Postanowienia inne: 1) W przypadku gdy konsekwencją realizacji przedmiotu umowy będzie powstanie odpadów, Wykonawca postępować będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2019, poz. 701), a w szczególności posługiwać się będzie przy gospodarowaniu odpadami, podmiotami spełniającymi warunki określone ww. ustawą; jako wytwarzający odpady, zapewnienia na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z ich utylizacją, zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności: a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j.Dz.U.2018, poz.799); b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2019, poz. 701); 2) Wykonawca zobowiązany jest się do stosowania i przestrzegania norm prawa powszechnego i prawa miejscowego w zakresie ochrony środowiska; 3) Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie dostawy energii elektrycznej i wody na swój koszt; 4) Do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie bieżącej obsługi geodezyjnej prowadzonych robót; 5) W celu zachowania należytej staranności przy sporządzaniu oferty zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233200-1, 45212140-9, 45112723-9, 37535200-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:dot. 4) 1. Zamówienie należy wykonać nie później niż do 31.10.2019 r. 2. Zamawiający wyznacza następujące terminy wykonania przedmiotu zamówienia: 1) rozpoczęcie robót budowlanych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia protokolarnego przekazania placu budowy; 2) wykonanie robót budowlanych wraz z przekazaniem kompletnej dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego do …………… r. (zgodnie z ofertą Wykonawcy, nie później niż do 31.10.2019 r.); 3. Termin określony w ust. 2 pkt 2 stanowi kryterium oceny ofert.


Część nr: 2 Nazwa: Rozbudowa siłowni zewnętrznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności : a) przygotowanie terenu z częściowym wykonaniem podbudowy z kruszywa drogowego, b) wykonanie nawierzchni z kostki betonowej, c) dostawa i montaż urządzeń: - zestaw wielofunkcyjny składający się ze steppera, pajacyka, wahadła, rowerka – 1 szt.; - biegacz podwójny – 1 szt.; - zestaw dwóch ławeczek do brzuszków – 1 szt.; - ławka z oparciem – 2 szt.; - tablica z regulaminem – 1 szt. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne określone zostały w załącznikach do niniejszej SIWZ, t.j.: dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik 5.2 do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, dalej STWiORB, stanowiącej załącznik 6.2 do SIWZ. 3. Uwaga! Dokumentacja, o której mowa powyżej uwzględnia także zamówienia, wymienione w rozdz. V SIWZ (zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp). Zakres niniejszego zamówienia w przedmiarze oznaczony jest kolorem żółtym. 4. Postanowienia inne: 1) W przypadku gdy konsekwencją realizacji przedmiotu umowy będzie powstanie odpadów, Wykonawca postępować będzie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. 2019, poz. 701), a w szczególności posługiwać się będzie przy gospodarowaniu odpadami, podmiotami spełniającymi warunki określone ww. ustawą; jako wytwarzający odpady, zapewnienia na własny koszt transport odpadów do miejsc ich wykorzystania lub utylizacji, łącznie z ich utylizacją, zgodnie z właściwymi przepisami, w szczególności: a) ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j.Dz.U.2018, poz.799); b) ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz.U.2019, poz. 701); 2) Wykonawca zobowiązany jest się do stosowania i przestrzegania norm prawa powszechnego i prawa miejscowego w zakresie ochrony środowiska; 3) Do obowiązków Wykonawcy należy zapewnienie dostawy energii elektrycznej i wody na swój koszt; 4) Do obowiązków Wykonawcy należy prowadzenie bieżącej obsługi geodezyjnej prowadzonych robót; 5) W celu zachowania należytej staranności przy sporządzaniu oferty zaleca się dokonania wizji lokalnej w terenie.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45100000-8, 45233200-1, 45212140-9, 37410000-5

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
termin realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:dot. 4) 1. Zamówienie należy wykonać nie później niż do 31.10.2019 r. 2. Zamawiający wyznacza następujące terminy wykonania przedmiotu zamówienia: 1) rozpoczęcie robót budowlanych, w terminie nie dłuższym niż 7 dni od dnia protokolarnego przekazania placu budowy; 2) wykonanie robót budowlanych wraz z przekazaniem kompletnej dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego do …………… r. (zgodnie z ofertą Wykonawcy, nie później niż do 31.10.2019 r.); 3. Termin określony w ust. 2 pkt 2 stanowi kryterium oceny ofert.






NAJNOWSZE ZLECENIE
Firma drogowo-budowlana zatrudni brukarzy oraz ekipy brukarskie - Gniezno
  • Lokalizacja zleceniawielkopolskie
  • Data dodania30-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Firma drogowo-budowlana zatrudni brukarzy oraz ekipy brukarskie. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Modernizacja remizy OSP w Glanowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawy sprzętu medycznego jednorazowego użytku
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Modernizacja remizy OSP w Glanowie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rewitalizacja obiektów użyteczności publicznej w celu nadania im nowej funkcji społecznej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI