Budowa placów zabaw na terenie gminy Męcinka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa placów zabaw na terenie gminy Męcinka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoMęcinka
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-31
  • ZamawiającyGMINA MĘCINKA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-05-16
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00160535
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa placów zabaw na terenie gminy Męcinka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MĘCINKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390647400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Męcinka 11

1.5.2.) Miejscowość: Męcinka

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-424

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mecinka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa placów zabaw na terenie gminy Męcinka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5211a859-d50e-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00160535

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-05-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003926/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa placów zabaw

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl.

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się przy użyciu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl, ePUAPuhttps://epuap.gov.pl/wps/portal, oraz poczty elektronicznej: ug@mecinka.pl
Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w zakresie składania dokumentów, oświadczeń, wniosków (innych niż ofert ) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem:
1) dedykowanego formularza: „Formularz do komunikacji” dostępnego na ePUAP oraz udostępnionego przez miniPortal lub
2) poczty elektronicznej na adres poczty Zamawiającego: ug@mecinka.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Regulaminie korzystania z systemu miniPortal(https://miniportal.uzp.gov.pl/WarunkiUslugi) oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej ePUAP (https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania). Zasady składania ofert oraz dokumentów składanych wraz z ofertą oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysyłania opisane zostały w Instrukcji użytkownika.
Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z ww. Instrukcją i postępować wg zasad w niej wskazanych

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 zamówienia: : „Budowa placów zabaw na terenie gminy Męcinka- budowa placu zabaw w m. Piotrowice- Osiedle”
Lokalizacja: działka nr 592/35 Piotrowice – Osiedle, obręb Piotrowice, gmina Męcinka
Przedmiotem zamówienia jest budowa placu zabaw na nowopowstającym osiedlu w miejscowości Piotrowice, obecnie działka stanowi płaski, niezagospodarowany teren zielony. Większość powierzchni terenu stanowi nawierzchnia trawiasta.
Przedmiot zamówienia obejmuje budowę placu zabaw, tj. dostawę i montaż urządzeń placu zabaw, małej architektury, ogrodzenie panelowe z furtkami oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku.
Elementy wyposażenia terenu:
- karuzela tarczowa – 1 szt.;
- bujak wieloryb – szt.;
- huśtawka wagowa – 1 szt.;
- bujak jednorożec – 1 szt.;
- huśtawka wahadłowa potrójna (siedzisko płaskie, siedzisko kubełkowe dla maluszków oraz „bocianie gniazdo”) – 1 szt.;
- zestaw zabawowy – 1 szt.;
- ławka bez oparcia – 1 szt.;
- ławka z oparciem – 1 szt.;
- kosz na śmieci – 1 szt.;
- tablica z regulaminem 1 szt.;
- ogrodzenie panelowe z 2 furtkami – ok. 83 mb;
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – ok. 85 m2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa placów zabaw na terenie gminy Męcinka -
modernizacja placu zabaw w m. Piotrowice- Szkoła”
Lokalizacja: działka nr 759, obręb Piotrowice, gmina Męcinka
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw w miejscowości Piotrowice przy Szkole Podstawowej. Obecnie obszar stanowi istniejący plac zabaw, który przewidziany jest do rozbiórki, utylizacja urządzeń i ogrodzenia w zakresie Wykonawcy. Wykonanie robót rozbiórkowych obejmuje:
- ogrodzenie drewniane – ok. 60 mb;
- zestaw zabawowy – 1 szt.;
- huśtawka wagowa – 2 szt.;
- piaskowca drewniana – 1 szt.;
- huśtawka wahadłowa – 2 szt.
Modernizacja placu zabaw obejmuje dostawę i montaż urządzeń placu zabaw, małej architektury, ogrodzenia panelowego z furtkami oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku.
Elementy wyposażenia terenu :
- karuzela tarczowa – 1 szt.;
- bujak delfinek – 1szt.;
- huśtawka wagowa – 1 szt.;
- bujak koziorożec – 1 szt.;
- huśtawka wahadłowa potrójna – 1 szt.;
- zestaw zabawowy – 1 szt.;
- piaskownica – 1 szt.;
- ksylofon – 1 szt.;
- kosz na śmieci – 1 szt.;
- ogrodzenie panelowe z 2 furtkami – ok. 60 mb;
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – ok. 85 m2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa placów zabaw na terenie gminy Męcinka -
modernizacja placu zabaw w m. Sichów”
Lokalizacja: działka nr 165/4, obręb Sichów, gmina Męcinka
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw w miejscowości Sichów, przy budynku świetlicy wiejskiej. Obecnie obszar porośnięty jest trawą oraz znajduje się na nim plac zabaw, który przeznaczony jest do rozbiórki – utylizacja urządzeń i ogrodzenia w zakresie Wykonawcy. Wykonanie robót rozbiórkowych obejmuje:
- ogrodzenie panelowe – ok. 83 mb;
- zestaw zabawowy – 1 szt.;
- piaskownica drewniana – 1 szt.;
- bujak motor - 1szt.;
- huśtawka wagowa – 1szt.;
- huśtawka wahadłowa – 1 szt.;
- ławka drewniana – 1 szt.;
- tablica do rysowania – 1 szt.
Modernizacja placu zabaw obejmuje dostawę i montaż urządzeń placu zabaw, małej architektury, ogrodzenia panelowego z furtkami oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku.
Elementy wyposażenia terenu:
- huśtawka wahadłowa potrójna – 1 szt.;
- karuzela tarczowa – 1 szt.;
- zestaw zabawowy – 1 szt.;
- bujak wieloryb – 1 szt.;
- huśtawka wagowa – 1 szt.;
- bujak konik – 1 szt.;
- ławka bez oparcia – 2 szt.;
- tablica z regulaminem – 1 szt.;
- ogrodzenie panelowe z 2 furtkami – ok. 83 m2;
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – ok. 85 m2.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okrs gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Budowa placów zabaw na terenie gminy Męcinka - modernizacja placu zabaw w m. Słup”
Lokalizacja: działka nr 72/4, Obręb Słup, gmina Męcinka
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja placu zabaw w miejscowości Słup. Obecnie obszar porośnięty jest trawą oraz znajduje się na nim plac zabaw, który przeznaczony jest do rozbiórki - utylizacja urządzeń i ogrodzenia w zakresie Wykonawcy. Wykonanie robót rozbiórkowych dotyczy następujących elementów:
- ogrodzenie drewniane – ok. 50 mb;
- zestaw zabawowy – 1 szt.;
- bujak motor – 1 szt.;
- huśtawka wahadłowa – 2 szt.;
- ławka metalowa – 1 szt. – do przestawienia w obrębie placu
Modernizacja placu zabaw, obejmuje dostawę i montaż urządzeń placu zabaw, małej architektury, ogrodzenia panelowego z furtkami oraz wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku i uzupełnienie nasadzeń.
Elementy wyposażenia terenu:
- huśtawka wahadłowa potrójna - 1 szt.;
- zestaw zabawowy - 1 szt.;
- bujak skuter – 1 szt.;
- huśtawka wagowa – 1 szt.;
- bujak konik – 1 szt.;
- tablica z regulaminem – 1 szt.;
- koszt na śmieci – 1 szt.;
- ogrodzenie panelowe z furtką – ok. 66 mb;
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej z piasku – ok. 85 m2;
- nasadzenia na skarpie – 3 szt. krzewów z gat. Juniperus horizontalis – pojemnik min. C5.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,
o ile wynika to z odrębnych przepisów.

Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

3) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej.




Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej.

Doświadczenie : dotyczy wszystkich czterech części zamówienia:
Wykonawca w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, której przedmiotem była budowa placu zabaw na kwotę minimum 50 000 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwości wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 454-455 ustawy oraz postanowień Projektu ( wzoru) Umowy, stanowiącego:
załącznik Nr 4 (1) do SWZ – dotyczący części 1 zamówienia,
załącznik Nr 4 (2) do SWZ – dotyczący części 2 zamówienia,
załącznik Nr 4 (3) do SWZ – dotyczący części 3 zamówienia,
załącznik Nr 4 (4) do SWZ – dotyczący części 4 zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-31 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma Mini Portal UZP

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-31 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Na stronie internetowej : http://www.przetargi.mecinka.pl/ zamieszczono pliki z dokumentami zawierającymi opis przedmiotu zamówienia.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykonanie prac remontowo adaptacyjnych - Bielawa
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania09-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykonanie prac remontowo adaptacyjnych mających na celu stworzenie 9 mieszkań wspomaganych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI