Budowa Park & Ride we Wrocławiu w zakresie: Część 1: 07180 Park & Ride przy stacji...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa Park & Ride we Wrocławiu w zakresie: Część 1: 07180 Park & Ride przy stacji kolejowej Wrocław Leśnica Część 2: 07160 Park & Ride w rejonie skrzyżowania ulic Żmigrodzka/Wołowska
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWrocław
  • WojewództwoDolnośląskie
  • Rodzaj zamówieniaUsługi
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-07-21
  • ZamawiającyGmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia
  • Data publikacji ogłoszenia2022-06-30
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00231984
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Budowa Park & Ride we Wrocławiu w zakresie:
Część 1: 07180 Park & Ride przy stacji kolejowej Wrocław Leśnica
Część 2: 07160 Park & Ride w rejonie skrzyżowania ulic Żmigrodzka/Wołowska

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wrocław, w imieniu i na rzecz której działają Wrocławskie Inwestycje Sp. z o. o. z siedzibą przy ul. Ofiar Oświęcimskich 36, 50-059 Wrocław na podstawie pełnomocnictwa Prezydenta Wrocławia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020568529

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Oświęcimskich 36

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-059

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wi.wroc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.

Podmiot 1

1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Wrocławskie Inwestycje Sp. z o.o.

1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8971731383

Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:

1.11.3.) Ulica: Ofiar Oświęcimskich 36

1.11.4.) Miejscowość: Wrocław

1.11.5.) Kod pocztowy: 50-059

1.11.6.) Województwo: dolnośląskie

1.11.7.) Kraj: Polska

1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@wi.wroc.pl

1.11.12.) Adres strony internetowej: http://www.wi.wroc.pl/html/przetargi.html

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Park & Ride we Wrocławiu w zakresie:
Część 1: 07180 Park & Ride przy stacji kolejowej Wrocław Leśnica
Część 2: 07160 Park & Ride w rejonie skrzyżowania ulic Żmigrodzka/Wołowska

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5534f950-f836-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231984

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031360/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.8 07180 - P&R przy stacji kolejowej Wrocław Leśnica - opracowanie dokumentacji projektowej

1.3.9 07160 - „P&R w rejonie skrzyżowania ulic Żmigrodzka/Wołowska"- opracowanie koncepcji wraz z oraz opracowanie PFU

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

przetargi@wi.wroc.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest przy
użyciu środków komunikacji elektronicznej. Ofertę można złożyć wyłącznie za pośrednictwem
miniPortalu (https://miniportal.uzp.gov.pl/), ePUAP (https://epuap.gov.pl/wps/portal). Zamawiający
wymaga złożenia oferty, pod rygorem nieważności, za pośrednictwem miniPortalu oraz elektronicznej
skrzynki podawczej (ePuap). Pozostała korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w
szczególności składanie zapytań, uzupełnień w postaci oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz
przekazywanie informacji (za wyjątkiem złożenia, zmiany lub wycofania oferty) odbywa się
elektronicznie za pośrednictwem skrzynki e-mailowej: przetargi@wi.wroc.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym
postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się
numerem ogłoszenia (BZP).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Wykonawca zamierzający wziąć udział
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi
posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
Złożenia, zmiany lub wycofania oferty lub wniosku.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych,
elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu
opisane zostały w ”Instrukcji Użytkownika systemu” dotyczącej systemu mini portal
(link:https://www.uzp.gov.pl/__data/assets/pdf_file/0030/37596/Instrukcja-Uzytkownika SystemuminiPortal
ePUAP.pdf) oraz Regulaminie ePUAP (link: https://pz.gov.pl/pz/regulations) .
3. Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub
elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń oraz innych informacji przyjmuje się datę ich
skutecznego przekazania ePUAP.
4. Identyfikator postępowania i klucz publiczny dla danego postępowania o udzielenie zamówienia
dostępne są na Liście wszystkich postępowań na miniPortalu. Adres internetowy pod którym dostępny
jest identyfikator postępowania i klucz publiczny Zamawiający udostępnia na stronie internetowej
http://www.wi.wroc.pl.
Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć za pośrednictwem Formularza dostępnego na
ePUAP, (Dane odbiorcy: WROCŁAWSKIE INWESTYCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ
ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Adres skrzynki ePUAP: WIWroclawskrytkaESP) uprzednio zaszyfrowaną
za pomocą klucza publicznego dostępnego na miniPortal. 16.3.6. Wykonawca, pod rygorem
nieważności, składa ofertę, za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu (poprzez miniPortal Wykonawca wybiera ikonę Formularz do
komunikacji, gdzie zostaje przekierowany na ePuap). Klucz publiczny
niezbędny do zaszyfrowania oferty przez Wykonawcę jest dostępny dla wykonawców na miniPortalu.
Oferta powinna być sporządzona w języku polskim, z zachowaniem formy elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym) lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanymlub podpisem osobistym w formacie danych .pdf, .doc, .docx, .rtf, .xps, .odt. Sposób złożenia oferty, w
tym zaszyfrowania oferty opisany został w „Instrukcji użytkownika systemu” dotyczącej miniPortal.
Ofertę należy złożyć w oryginale.
5. Wszelkie informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia
1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, które Wykonawca zastrzeże jako tajemnicę
przedsiębiorstwa, powinny zostać złożone w osobnym (wydzielonym) pliku wraz z jednoczesnym
zaznaczeniem polecenia „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa” a następnie wraz z plikami
stanowiącymi jawną część skompresowane do jednego pliku archiwum (ZIP). Wykonawca składa
ofertę, zmienia ją lub wycofuje za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub
wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego na miniPortalu (poprzez miniPortal Wykonawca
wybiera ikonę Formularz do komunikacji, gdzie zostaje przekierowany na ePuap). Pozostała
korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie zapytań,
uzupełnień w postaci oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji (za
wyjątkiem złożenia, zmiany lub wycofania oferty) odbywa się elektronicznie za pośrednictwem skrzynki
e-mailowej: przetargi@wi.wroc.pl. We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem
Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (BZP).
Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu w sprawie
podmiotowych środków dowodowych oraz rozporządzeniu w sprawie sposobu sporządzenia i przekazywania informacji.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w niniejszej
sekcji ogłoszenia szczegółowe informacje dotyczące RODO znajdują się w Instrukcji dla Wykonawców.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w niniejszej
sekcji ogłoszenia szczegółowe informacje dotyczące RODO znajdują się w Instrukcji dla Wykonawców.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/35/TP/2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Dla Części 1 przedmiotem zamówienia jest wykonanie Dokumentacji projektowej w zakresie koncepcji, projektu budowlanego, wykonawczego, przedmiarów robót, kosztorysów inwestorskich oraz specyfikacji technicznych wraz z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii, uzgodnień i decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych dla niżej wymienionego zadania nr 07180 pn. „Park & Ride przy stacji kolejowej Wrocław Leśnica” (zwana dalej „Dokumentacją”), w tym :
- opracowanie koncepcji dla przedmiotowego zadania,
- opracowanie projektu budowlanego oraz innych dokumentów niezbędnych dla uzyskania stosownych zgód/decyzji administracyjnych oraz uzyskanie wszelkich niezbędnych dokumentów, opinii, uzgodnień, celem uzyskania decyzji administracyjnych,
- opracowanie projektów wykonawczych,
- opracowanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opracowania przedmiarów robót (opracowania kosztorysu ofertowego) i kosztorysu inwestorskiego,
- uzyskanie niezbędnych uzgodnień oraz sporządzenia i złożenia kompletnego wniosku do właściwego organu celem uzyskania decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych oraz dostarczenie Zamawiającemu ostateczności tych decyzji [uzyskanie i dostarczenie Zamawiającemu zaświadczenia o ostateczności decyzji o pozwoleniu na budowę lub zaświadczenia o braku sprzeciwu do zgłoszenia wykonania robót (jeśli zakres opracowania będzie to dopuszczał zgodnie z obowiązującym Prawem budowlanym)].
4.2. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:
- uczestnictwa w procesie udzielania zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych
na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej (przygotowanie odpowiedzi na pytania oferentów
w zakresie rozwiązań technicznych zawartych w dokumentacji projektowej),
- sprawowania nadzoru autorskiego nad ww. Dokumentacją w trakcie całego procesu inwestycyjnego realizowanego na jej podstawie do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub równoważnego dokumentu w świetle przepisów Prawa Budowlanego,
- przeniesienia w sposób wskazany w umowie autorskich praw majątkowych na Zamawiającego
w ramach wynagrodzenia wynikającego z niniejszej umowy,
- wykonania pozostałych obowiązków opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) oraz
we wszystkich dokumentach składających się na SWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla inwestycji, o której mowa w niniejszym punkcie, w tym także wynikających z przepisów prawa.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w Części III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp stosowanym na podstawie art. 305 pkt 1) ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym i zgodnego z jego przedmiotem, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
6.2. Zakres prac objętych ewentualnym zamówieniem podobnym został opisany w Części III SWZ dla Części 1 oraz 2 zamówienia.
6.3. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru Umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego. Stosownie do art. 306 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta w specjalności drogowej (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dla Części 2: Zamawiający powierza, a Wykonawca zobowiązuje się do wykonania dwóch odrębnych, wzajemnie ze sobą skoordynowanych koncepcji wraz z uzyskaniem niezbędnych opinii i decyzji o warunkach zabudowy, opracowaniem szacunkowej wyceny robót budowalnych, jak również opracowania Programu Funkcjonalno-Użytkowego (zwanymi dalej „Dokumentacją”) dla niżej wymienionych zadań:
- Zadanie 1 – P&R w rejonie skrzyżowania ulic Żmigrodzka/Wołowska – Etap I (strona południowo-zachodnia)
- Zadanie 2 – P&R w rejonie skrzyżowania ulic Żmigrodzka/Wołowska – Etap II (strona północno-zachodnia)
-w ramach inwestycji nr 07160 pn. „Park & Ride w rejonie skrzyżowania ulic Żmigrodzka/Wołowska”,
w tym dla każdego z Zadań odrębnie do:
- koncepcji programowo-przestrzennych (projektów koncepcyjnych branżowych) zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia, miejscowymi planami zagospodarowania przestrzennego i pozyskanymi przez Wykonawcę decyzjami o warunkach zabudowy wraz z uzyskaniem opinii jednostek miejskich, gestorów sieci i Dolnośląskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
- opinii geotechnicznej odpowiedniej dla kategorii projektowanego obiektu,
- operatu dendrologicznego z planem wycinki,
- szacunkowej wyceny robót budowalnych,
- Programu Funkcjonalno-Użytkowego (dalej PFU).
5. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązuje się ponadto do:
- uczestnictwa w procesie udzielania zamówienia publicznego na realizację robót budowlanych
na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej (przygotowanie odpowiedzi na pytania oferentów
w zakresie rozwiązań technicznych zawartych w dokumentacji projektowej),
- przeniesienia w sposób wskazany w umowie autorskich praw majątkowych na Zamawiającego
w ramach wynagrodzenia wynikającego z niniejszej umowy,
- wykonania pozostałych obowiązków opisanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia (dalej OPZ) oraz we wszystkich dokumentach składających się na SWZ w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dla inwestycji, o której mowa w niniejszym pkt, w tym także wynikających z przepisów prawa.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części 1 i 2 został przedstawiony w Części III Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp stosowanym na podstawie art. 305 pkt 1) ustawy Pzp, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług jak w zamówieniu podstawowym i zgodnego z jego przedmiotem, a całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
6.2. Zakres prac objętych ewentualnym zamówieniem podobnym został opisany w Części III SWZ dla Części 1 oraz 2 zamówienia.
6.3. Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach analogicznych do tych wynikających ze wzoru Umowy, z zastrzeżeniem zmian ściśle związanych ze specyfiką danego zamówienia oraz wynikających ze zmian przepisów prawa oraz norm technicznych, czy też zmian czynników cenotwórczych, które miały miejsce pomiędzy dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podstawowego a dniem zawarcia umowy w sprawie zamówienia podobnego. Stosownie do art. 306 ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca, przed zawarciem umowy zobowiązany będzie złożyć oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania, a na żądanie Zamawiającego, również dokumenty potwierdzające złożone oświadczenia, w zakresie nie szerszym niż w postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego.

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: punktowo

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie projektanta w specjalności drogowej (D)

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

9.1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej tj. muszą:



1.1. posiadać niezbędną wiedze i doświadczenie. Warunek ten uważa się za spełniony jeżeli:

Dla Części 1
1.1.1. Wykonawca wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było wykonanie co najmniej jednej dokumentacji projektowej tj. projektu budowlanego i wykonawczego wraz ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych budowy lub przebudowy co najmniej: jednej drogi o powierzchni min. 500 m2 o nawierzchni bitumicznej lub z kostki kamiennej lub nawierzchni betonowej w terenie miejskim lub co najmniej jednego parkingu o powierzchni min. 500 m2 o nawierzchni bitumicznej lub z kostki kamiennej lub o nawierzchni betonowej w terenie miejskim.

Dla Części 2

1.1.2. Wykonawca wykonał w nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jedną usługę, której przedmiotem było wykonanie co najmniej jednego projektu budowlanego lub projektu wykonawczego lub koncepcji budowy lub przebudowy co najmniej: jednej drogi o powierzchni min. 500 m2 w terenie miejskim lub co najmniej jednego parkingu o powierzchni min. 500 m2 w terenie miejskim

UWAGA! W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i zawodowy. W myśl postanowieniom art. 117 ust. 3 ustawy Pzp. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach poszczególnych członków konsorcjum, którzy wykonają usługi do realizacji, których te zdolności są wymagane. Zgodnie z art. 117 ust. 4 ustawy Pzp. wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni członkowie konsorcjum – wzór w Załączniku 5. Oświadczenie dotyczące zakresu deklarowanych prac jakie będą wykonywać poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia winno być zgodne z warunkiem udziału w postępowaniu jakim wykazywał się dany członek konsorcjum

UWAGA!
W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o wszystkie części zamówienia (Część 1, 2) Zamawiający wymaga od Wykonawcy wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. 1.1.1

oraz

1.2. wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następujące osoby odpowiedzialne za świadczenie usług i robót budowlanych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami:

Dla Części 1 oraz 2

1.2.1. Projektant w specjalności drogowej (1 osoba) – posiadający uprawnienia budowlanie do projektowania bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania kwalifikacji

Uwaga! W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o wszystkie części zamówienia (Część 1, 2) Zamawiający dopuszcza możliwość wskazania przez Wykonawcę na stanowisko Projektanta w specjalności drogowej tej samej osoby.

2. Zamawiający wyjaśnia, że:
a) osoby posiadające uprawnienia budowlane wydane na terenie UE mogą uzyskać decyzję w sprawie uznania kwalifikacji zawodowych oraz wpis do stosownej izby na zasadach określonych w Ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej oraz w Regulaminie postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli w tych państwach, kwalifikacje odpowiadające uprawnieniom budowlanym w Polsce. (uchwalony mocą uchwały Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa Uchwała nr 7/R/16 Krajowej Rady Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa z dnia 18 maja 2016 r.) W razie uzyskania uznania kwalifikacji w zakresie wymaganym zgodnie z postanowieniami niniejszego punktu oraz wpisu do Izby Inżynierów Budownictwa uznaje się, że Wykonawca wykazał spełnienie warunków określonych w tym zakresie,
a) koncepcja – wielobranżowe opracowanie poprzedzające opracowanie projektu budowlanego zawierające część opisową oraz część rysunkową
b) pojęcia: „budowa”, „przebudowa”, o których mowa w powyżej jest rozumiane zgodnie z definicją zawartą w art. 3 pkt. 6, 7a) ustawy Prawo budowlane;
c) teren miejski - teren położony w granicach administracyjnych miasta
d) pojęcie drogi o którym mowa powyżej są rozumiane zgodnie z definicją zawartą w art. 4 pkt 2) ustawy o drogach publicznych z dnia 21 marca 1985r.;
e) pojęcie parkingu – należy przez to rozumieć wydzieloną powierzchnię terenu przeznaczoną do postoju i parkowania samochodów osobowych lub ciężarowych, składającą się ze stanowisk postojowych oraz dojazdów łączących te stanowiska, jeżeli takie dojazdy występują;

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy pzp przed udzieleniem zamówienia wzywa Wykonawcę lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, których oferta
została najwyżej oceniona do złożenia (także dla podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby) w
wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych
aktualnych na dzień złożenia potwierdzających brak podstaw wykluczenia tj:
1.1. W celu potwierdzenia uprawnień do reprezentowania danego podmiotu oraz w zakresie braku
podstaw do wykluczenia w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy pzp: odpisu lub informacji Krajowego
Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzonych
nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji (z zastrzeżeniem art. 127 ust. 2 oraz 274 ust. 4 ustawy pzp)
1.2. Oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1
ustawy pzp w zakresie podstaw wykluczenia wskazanych przez Zamawiającego, sporządzone zgodnie
z Załącznikiem nr 6 do IDW.
2. Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków dowodowych, jeżeli może je uzyskać
za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w
rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących
zadania publiczne, o ile wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy
pzp, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej
zamiast informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę
lub miejsce zamieszkania potwierdzających odpowiednio, że nie otwarto likwidacji, nie ogłoszono
upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego
działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji
wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia procedury.
4. Dokument, o którym mowa w pkt. 3 powyżej powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia
Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące oświadczenia oraz podmiotowe środki dowodowe, przy czym w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, żaden z Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu i w odniesieniu do każdego z nich musi to zostać wykazane:

1.1. Oświadczenia Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu stanowiące dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 9 IDW sporządzone i wypełnione zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej IDW wypełniają odpowiednio:
- wykonawca,
- wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na okoliczność niepodlegania wykluczeniu, a w zakresie spełnienia warunków udziału oświadczenie wypełnia osobno każdy z konsorcjantów w zakresie, w jakim poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
- podmiot trzeci - na okoliczność niepodlegania wykluczeniu a w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, oświadczenie w zakresie spełnienia warunków udziału w postępowaniu składa ten podmiot w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
Zamawiający nie wymaga wypełniania przez Wykonawców Oświadczeń w odniesieniu do podwykonawców, na których zdolnościach Wykonawca NIE polega.
2. Podmiotowe środki dowodowe:
Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy pzp przed udzieleniem zamówienia wzywa Wykonawcę lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenia zamówienia, których oferta została najwyżej oceniona do złożenia (także dla podmiotów udostępniających Wykonawcy zasoby) w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych środków dowodowych aktualnych na dzień złożenia potwierdzających brak podstaw wykluczenia oraz spełnienie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt. 9 niniejszej IDW tj:
2.1. Dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej;
2.1.1. Wykazu usług wykonanych przez Wykonawcę, o których mowa w pkt. 9.1.1.1.i/ lub 9.1.1.2. IDW sporządzonego wg załącznika nr 7 do IDW, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat liczonych wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy;
Uwaga: Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług wykonanych w ramach konsorcjum, wykaz usług, dotyczy usług w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył;

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w pkt. 9 IDW
w stosownych sytuacjach polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji
finansowej innych podmiotów udostępniający zasoby niezależnie od charakteru prawnego
łączących go z nimi stosunków prawnych. Jeżeli Wykonawca w celu wykazania spełnienia
warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 9 IDW, będzie polegał na
zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej innych podmiotów,
niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych, na potwierdzenie
spełnienia warunków udziału w postępowaniu przedstawi on odpowiednie podmiotowe środki
dowodowe dot. tych podmiotów, jakie Zamawiający żąda od Wykonawcy w zakresie, w jakim
Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
2. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby,
jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są
wymagane.
3. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby,
składa, wraz z ofertą, zobowiązanie takiego podmiotu lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi
zasobami tych podmiotów.
4. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających
przedłoży zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, które potwierdzi, że stosunek
łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do
tych zasobów oraz określi w szczególności:
1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
2) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu
udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
3) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca
polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia,
kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których
wskazane zdolności dotyczą.
W celu określenia zasobów podmiotu trzeciego tj. wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego, osób zdolnych do
wykonania zamówienia lub zdolności finansowych lub ekonomicznych Zamawiający wymaga wskazania odpowiednio:
imienia i nazwiska osób zdolnych do wykonania zamówienia, wartości środków finansowych; nazwy inwestycji/zadania, itp.
Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja
finansowa pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie
zachodzą wobec tego podmiotu przesłanki wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy.
5) Zamawiający zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy pzp przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcę, którego
oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 11.2.3 - 11.2.4. IDW,
potwierdzających brak podstaw do wykluczenia podmiotów, o których mowa w pkt. 11.3. IDW z udziału w postępowaniu.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni nie
podlegać wykluczeniu oraz spełniać warunki udziału w postępowaniu i złożyć podmiotowe środki
dowodowe, które to potwierdzą. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym
postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i
zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca się, aby Pełnomocnikiem był jeden
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o
którym mowa w pkt. 11.1.1. IDW składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak
podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim
każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Zgodnie z art.117 ust. 3 i 4 ustawy pzp: w odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych
lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się
o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonająroboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takimprzypadku, wykonawcy wspólnie
ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio
do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają
poszczególni wykonawcy sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 5 do IDW.
5. Postanowienia powyższe mają również odpowiednie zastosowanie do wspólników spółki cywilnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia zostały określone w Części II
Specyfikacji Warunków Zamówienia.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-07-21 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-07-21 12:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-08-19

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

w zakresie Części 1 Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego do czasu uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub równoważnego dokumentu dla robót zrealizowanych na podstawie opracowania wykonanego według niniejszej umowy. Planowany termin zakończenia robót i sprawowania nadzoru to 30.11.2024 r. W przypadku jednak, gdyby prace budowlane nie zakończyły się w terminie wskazanym w zdaniu pierwszym, Wykonawca jest zobowiązany do pełnienia nadzoru autorskiego do czasu ich zakończenia i uzyskania pozwolenia na użytkowanie lub równoważnego dokumentu, jeżeli będą wymagane.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukujemy doświadczonych tynkarzy, brygad tynkarskich, oraz pomocników tynkarzy - Wrocław
  • Lokalizacja zleceniadolnośląskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukujemy doświadczonych tynkarzy, brygad tynkarskich, oraz pomocników tynkarzy. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI