Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy ul. 700-lecia i ul. Stawki w Łukowie”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy ul. 700-lecia i ul. Stawki w Łukowie”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŁuków
  • WojewództwoLubelskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-09-27
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMiasto Łuków
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-11
  • Numer ogłoszenia595920-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 595920-N-2019 z dnia 2019-09-11 r.

Miasto Łuków: Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy ul. 700-lecia i ul. Stawki w Łukowie”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Łuków, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Piłsudskiego  17 , 21-400  Łuków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. , e-mail info@um.lukow.pl, faks .
Adres strony internetowej (URL): www.lukow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://umlukow.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Pisemnie
Adres:
URZĄD MIASTA ŁUKÓW UL. PIŁSUDSKIEGO 17, 21-400 Łuków POK. NR 109 SEKRETARIAT

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy ul. 700-lecia i ul. Stawki w Łukowie”
Numer referencyjny: ZP.271.10.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych otwartych stref aktywności w wariancie rozszerzonym w ramach zadania inwestycyjnego: Część nr 1 – „Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy ul. 700-lecia w Łukowie” z lokalizacją na działce nr ew. 7548/2. Dostawa wraz z montażem obiektów małej architektury stanowiącej urządzenia użytkowe codziennej rekreacji placu zabaw, zawierających siłownię plenerową, strefę relaksu oraz plac zabaw o charakterze sprawnościowym tj.: biegacz wolnostojący (1 szt.), jeździec wolnostojący (1 szt.), wioślarz wolnostojący (1 szt.),wahadło podwójne (1 szt.), wyciąg górny + wyciskanie siedząc (1 szt.), orbitrek wolnostojący (1 szt.), twister + steper (1 szt.), motyl integracyjny (1 szt.), tablica regulaminowa (1 szt.), ławka z oparciem montowana na stałe do podłoża (4 szt.), urządzenie do gier edukacyjnych montowane na stałe do podłoża - stół do piłkarzyków (1 szt.), urządzenie do gier edukacyjnych montowane na stałe do podłoża - stolik do gry w szachy (1 szt.), zestaw sprawnościowy (1 szt.), zestaw sprawnościowy w kształcie graniastosłupa z sześcianem w podstawie (1 szt.), zestaw sprawnościowy składający się ze ścianki wspinaczkowej, linarium tuby i grzybków (1 szt.), huśtawka – bocianie gniazdo (1 szt.) Wykonanie nawierzchni trawiastej siewem ręcznym o powierzchni 277m2 na przygotowanym podłożu gruntowym oraz nawierzchni piaszczystej pod urządzenia placu zabaw o powierzchni 125,0m2 (grubość warstwy min. 30cm), nasadzenia krzewów (8szt.) np. jałowiec sentinel i zamontowanie stojaka rowerowego. Montaż ogrodzenia panelowego ozdobnego ocynkowanego i powlekanego w kolorach czerwonym, żółtym i zielonym, wysokości 1,10m o rozstawie słupków około 2,50m z furtką szer. 1,0m, zabezpieczone od góry dodatkowym prętem celem uniknięcia ostrych zakończeń. Góra przęsła ogrodzeniowego w kształcie łuku. Montaż słupków ogrodzeniowych poprzez zabetonowanie w wykopach punktowych na głębokość min. 100cm. Łączna długość ogrodzenia: 1 – 51m Dopuszcza się różną konfigurację zestawu zabawowego przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa tj. tak aby strefy swobodnego upadku mieściły się w granicach planowanego placu zabaw oraz nie zachodziły na pozostałe urządzenia. Zestaw zabawowy winien zawierać wszystkie wymienione elementy wyposażenia. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych otwartych stref aktywności w wariancie rozszerzonym w ramach zadania inwestycyjnego: Część nr 2 – „Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy ul. Stawki w Łukowie” z lokalizacją na działce nr ew. 8478/21. Dostawę wraz z montażem obiektów małej architektury stanowiącej urządzenia użytkowe codziennej rekreacji placu zabaw, zawierających siłownię plenerową, strefę relaksu oraz plac zabaw o charakterze sprawnościowym tj.: biegacz wolnostojący (1 szt.), jeździec wolnostojący (1 szt.), wioślarz wolnostojący (1 szt.),wahadło podwójne (1 szt.), wyciąg górny + wyciskanie siedząc (1 szt.), orbitrek wolnostojący (1 szt.), twister + steper (1 szt.), motyl integracyjny (1 szt.), tablica regulaminowa (1 szt.), ławka z oparciem montowana na stałe do podłoża (4 szt.), urządzenie do gier edukacyjnych montowane na stałe do podłoża - stół do piłkarzyków (1 szt.), urządzenie do gier edukacyjnych montowane na stałe do podłoża - stolik do gry w szachy (1 szt.), zestaw sprawnościowy (1 szt.), zestaw sprawnościowy w kształcie graniastosłupa z sześcianem w podstawie (1 szt.), zestaw sprawnościowy składający się ze ścianki wspinaczkowej, linarium tuby i grzybków (1 szt.), huśtawka – bocianie gniazdo (1 szt.) Wykonanie nawierzchni trawiastej siewem ręcznym o powierzchni 360m2 na przygotowanym podłożu gruntowym oraz nawierzchni piaszczystej pod urządzenia placu zabaw o powierzchni 122,0m2 (grubość warstwy min. 30cm), nasadzenia krzewów (8 szt.) np. jałowiec sentinel i zamontowanie stojaka rowerowego. Montaż ogrodzenia panelowego ozdobnego ocynkowanego i powlekanego w kolorach czerwonym, żółtym i zielonym, wysokości 1,10m o rozstawie słupków około 2,50m z furtką szer. 1,0m, zabezpieczone od góry dodatkowym prętem celem uniknięcia ostrych zakończeń. Góra przęsła ogrodzeniowego w kształcie łuku. Montaż słupków ogrodzeniowych poprzez zabetonowanie w wykopach punktowych na głębokość min. 100cm. Łączna długość ogrodzenia: 2 – 68m Dopuszcza się różną konfigurację zestawu zabawowego przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa tj. tak aby strefy swobodnego upadku mieściły się w granicach planowanego placu zabaw oraz nie zachodziły na pozostałe urządzenia. Zestaw zabawowy winien zawierać wszystkie wymienione elementy wyposażenia.

II.5) Główny kod CPV: 45112700-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37535200-9
37440000-4


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-09

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie wymagań.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Część I: O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub modernizacji placu zabaw lub siłowni lub placu rekreacyjno – sportowo - wypoczynkowego o wartości nie mniejszej niż 80 000,- zł. Część II: O uzyskanie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy posiadający doświadczenie polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na budowie lub modernizacji placu zabaw lub siłowni lub placu rekreacyjno – sportowo - wypoczynkowego o wartości nie mniejszej niż 80 000,- zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 7 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane , z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji 30,00
Czas reakcji autoryzowanego serwisu w przypadku awarii 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa w przypadkach określonych w art. 144 Pzp,. 2. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez przedłużenie terminu zakończenia robót, co najmniej o okres odpowiadający wstrzymaniu lub opóźnieniu robót w przypadku: a) wystąpienia niemożliwych do przewidzenia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, w szczególności z powodu technologii realizacji prac określonych Umową, normami lub innymi przepisami, wymagającej konkretnych warunków atmosferycznych, jeżeli konieczność wykonania prac w tym okresie nie jest następstwem okolicznościami, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, b) wystąpienia opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechania przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, c) wystąpienia opóźnienia w wydawaniu decyzji, zezwoleń, uzgodnień, itp., do wydania których właściwe organy są zobowiązane na mocy przepisów prawa, jeżeli opóźnienie przekroczy okres, przewidziany w przepisach prawa, w którym ww. decyzje powinny zostać wydane oraz nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność, d) odmowy wydania przez właściwe organy decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp. z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) niemożności wykonywania robót z powodu braku dostępności do miejsc niezbędnych do ich wykonania z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, f) niemożności wykonywania robót, gdy uprawniony organ nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazują wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę. 3. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez zmianę sposobu wykonania przedmiotu Umowy, lub poprzez przedłużenie Terminu zakończenia robót w przypadku: a) wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami, b) zmian technologicznych – o ile są korzystne dla Zamawiającego i o ile nie powodują zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy, pod warunkiem, że są spowodowane w szczególności: - pojawieniem się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu Umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, lub umożliwiające uzyskanie lepszej jakości robót; - pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji inwestycji lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu Umowy, c) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w Dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej Dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu Umowy, d) odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Opisie przedmiotu zamówienia warunków, w szczególności napotkania nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych , e) konieczność zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa, f) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, g) zaistnienia innych okoliczności prawnych lub technicznych, skutkujących niemożliwością wykonania lub należytego wykonania Umowy zgodnie z jej postanowieniami, h) nadzwyczajnej zmiany okoliczności, o których mowa w art. 357[1] § 1 Kodeksu cywilnego, w zakresie niezbędnym do usunięcia rażącej straty Wykonawcy, 4. Zmiana postanowień Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy jest możliwa poprzez ograniczenie zakresu robót przy jednoczesnym zmniejszeniu wynagrodzenia Wykonawcy na podstawie przeprowadzonej inwentaryzacji. 5. Z zastrzeżeniem przypadku, w którym Zamawiający nałożył obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane, Wykonawca może: a) powierzyć realizację części zamówienia Podwykonawcom, mimo nie wskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom; b) wskazać inny zakres Podwykonawstwa, niż przedstawiony w Ofercie; c) wskazać innych Podwykonawców niż przedstawieni w Ofercie; d) zrezygnować z Podwykonawstwa. 6. W przypadku, gdy zmiana lub rezygnacja z Podwykonawcy, dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a Pzp, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Pzp, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia Umowy wymagają uprzedniej akceptacji Stron i formy pisemnego aneksu, pod rygorem nieważności, muszą być dokonane przez umocowanych do tego przedstawicieli obu Stron 8. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp następujące zmiany: a) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, w szczególności zmiana numeru rachunku bankowego, b) zmian wynikających z zatrudnienia osób o których mowa w pkt. 1.9. c) danych teleadresowych, d) danych rejestrowych,
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-09-27, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy ul. 700-lecia w Łukowie z lokalizacją na działce nr ew. 7548/2
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych otwartych stref aktywności w wariancie rozszerzonym w ramach zadania inwestycyjnego: Część nr 1 – „Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy ul. 700-lecia w Łukowie” z lokalizacją na działce nr ew. 7548/2. Dostawa wraz z montażem obiektów małej architektury stanowiącej urządzenia użytkowe codziennej rekreacji placu zabaw, zawierających siłownię plenerową, strefę relaksu oraz plac zabaw o charakterze sprawnościowym tj.: biegacz wolnostojący (1 szt.), jeździec wolnostojący (1 szt.), wioślarz wolnostojący (1 szt.),wahadło podwójne (1 szt.), wyciąg górny + wyciskanie siedząc (1 szt.), orbitrek wolnostojący (1 szt.), twister + steper (1 szt.), motyl integracyjny (1 szt.), tablica regulaminowa (1 szt.), ławka z oparciem montowana na stałe do podłoża (4 szt.), urządzenie do gier edukacyjnych montowane na stałe do podłoża - stół do piłkarzyków (1 szt.), urządzenie do gier edukacyjnych montowane na stałe do podłoża - stolik do gry w szachy (1 szt.), zestaw sprawnościowy (1 szt.), zestaw sprawnościowy w kształcie graniastosłupa z sześcianem w podstawie (1 szt.), zestaw sprawnościowy składający się ze ścianki wspinaczkowej, linarium tuby i grzybków (1 szt.), huśtawka – bocianie gniazdo (1 szt.) Wykonanie nawierzchni trawiastej siewem ręcznym o powierzchni 277m2 na przygotowanym podłożu gruntowym oraz nawierzchni piaszczystej pod urządzenia placu zabaw o powierzchni 125,0m2 (grubość warstwy min. 30cm), nasadzenia krzewów (8szt.) np. jałowiec sentinel i zamontowanie stojaka rowerowego. Montaż ogrodzenia panelowego ozdobnego ocynkowanego i powlekanego w kolorach czerwonym, żółtym i zielonym, wysokości 1,10m o rozstawie słupków około 2,50m z furtką szer. 1,0m, zabezpieczone od góry dodatkowym prętem celem uniknięcia ostrych zakończeń. Góra przęsła ogrodzeniowego w kształcie łuku. Montaż słupków ogrodzeniowych poprzez zabetonowanie w wykopach punktowych na głębokość min. 100cm. Łączna długość ogrodzenia: 1 – 51m Dopuszcza się różną konfigurację zestawu zabawowego przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa tj. tak aby strefy swobodnego upadku mieściły się w granicach planowanego placu zabaw oraz nie zachodziły na pozostałe urządzenia. Zestaw zabawowy winien zawierać wszystkie wymienione elementy wyposażenia.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112700-2, 37535200-9, 37440000-4

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 97953,99
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-09
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Termin gwarancji 30,00
Czas reakcji autoryzowanego serwisu w przypadku awarii 10,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:Część 2 Nazwa: Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy ul. Stawki w Łukowie z lokalizacją na działce nr ew. 8478/21 1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych otwartych stref aktywności w wariancie rozszerzonym w ramach zadania inwestycyjnego: Część nr 2 – „Budowa Otwartej Strefy Aktywności przy ul. Stawki w Łukowie” z lokalizacją na działce nr ew. 8478/21. Dostawę wraz z montażem obiektów małej architektury stanowiącej urządzenia użytkowe codziennej rekreacji placu zabaw, zawierających siłownię plenerową, strefę relaksu oraz plac zabaw o charakterze sprawnościowym tj.: biegacz wolnostojący (1 szt.), jeździec wolnostojący (1 szt.), wioślarz wolnostojący (1 szt.),wahadło podwójne (1 szt.), wyciąg górny + wyciskanie siedząc (1 szt.), orbitrek wolnostojący (1 szt.), twister + steper (1 szt.), motyl integracyjny (1 szt.), tablica regulaminowa (1 szt.), ławka z oparciem montowana na stałe do podłoża (4 szt.), urządzenie do gier edukacyjnych montowane na stałe do podłoża - stół do piłkarzyków (1 szt.), urządzenie do gier edukacyjnych montowane na stałe do podłoża - stolik do gry w szachy (1 szt.), zestaw sprawnościowy (1 szt.), zestaw sprawnościowy w kształcie graniastosłupa z sześcianem w podstawie (1 szt.), zestaw sprawnościowy składający się ze ścianki wspinaczkowej, linarium tuby i grzybków (1 szt.), huśtawka – bocianie gniazdo (1 szt.) Wykonanie nawierzchni trawiastej siewem ręcznym o powierzchni 360m2 na przygotowanym podłożu gruntowym oraz nawierzchni piaszczystej pod urządzenia placu zabaw o powierzchni 122,0m2 (grubość warstwy min. 30cm), nasadzenia krzewów (8 szt.) np. jałowiec sentinel i zamontowanie stojaka rowerowego. Montaż ogrodzenia panelowego ozdobnego ocynkowanego i powlekanego w kolorach czerwonym, żółtym i zielonym, wysokości 1,10m o rozstawie słupków około 2,50m z furtką szer. 1,0m, zabezpieczone od góry dodatkowym prętem celem uniknięcia ostrych zakończeń. Góra przęsła ogrodzeniowego w kształcie łuku. Montaż słupków ogrodzeniowych poprzez zabetonowanie w wykopach punktowych na głębokość min. 100cm. Łączna długość ogrodzenia: 2 – 68m Dopuszcza się różną konfigurację zestawu zabawowego przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa tj. tak aby strefy swobodnego upadku mieściły się w granicach planowanego placu zabaw oraz nie zachodziły na pozostałe urządzenia. Zestaw zabawowy winien zawierać wszystkie wymienione elementy wyposażenia. 2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):45112700-2, 37535200-9, 37440000-4 3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia): Wartość bez VAT: 100244,46 Waluta: PLN 4) CZAS TRWANIA LUB TERMIN WYKONANIA Data rozpoczęcia: Data zakończenia: 2019-12-09 5) KRYTERIA OCENY OFERT Kryterium Znaczenie 1. Cena 60,00 2. Termin gwarancji 30,00 3. Czas reakcji autoryzowanego serwisu w przypadku awarii 10,00






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wymianę tkaniny w markizie balkonowej - Świdnik
  • Lokalizacja zlecenialubelskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Witam. Zlecę wymianę tkaniny w markizie balkonowej. Czekam na kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Budowa Przedszkola Miejskiego w Mroczy
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Łuków: Kompleksowe usługi pralnicze bielizny szpitalnej - opis przedmiotu zamówienia
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa Przedszkola Miejskiego w Mroczy
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Poprawa stanu jezdni grysem i emulsją
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI