Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarka
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-02-22
  • ZamawiającyGMINA WARKA
  • Data publikacji ogłoszenia2022-02-04
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00047489
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WARKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223400

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Stefana Czarnieckiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Warka

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-660

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: +48 48 665 12 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@warka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa oświetlenia ulicznego, gm. Warka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3e7ac4bf-859f-11ec-94c8-de8df8ed9da1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00047489

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-02-04

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00020327/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa oświetlenia ulicznego w Gminie Warka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://warka.pl/pad/p,3,przetargi oraz https://miniportal.uzp.gov.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal, strony
www.warka.pl oraz poczty elektronicznej um@warka.pl.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto na ePUAP. Wykonawca posiadający konto na ePUAP ma dostęp do formularzy:
złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do formularza do komunikacji.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowych odwzorowań dokumentów oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu zostały opisane w Regulaminie korzystania z miniPortalu oraz Regulaminie ePUAP.
3. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w postaci elektronicznej w formacie danych: .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych
jest:Burmistrz Warki, Pl. Stefana Czarnieckiego 105-660 Warka um@warka.pl- inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Warka jest Pani Karolina Sałyga, tel. 48 665 12 50, email: daneosobowe@warka.pl.- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c
RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną do ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym;- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy pzp; - Pani/Pana dane osobowe
będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;- obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;- posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia
Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą
postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników. − na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18
ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony
praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego, a także nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO; - nie przysługuje Pani/Panu: − w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 2.Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma
zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IR.271.3.3.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 12

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 1
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka - etap II
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Michalczew zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew – etap II” zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne Michalczew 68, 67, 44, 48, 49, 50, 51, 52/2”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie II, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę jednego stanowiska zgodnie z dokumentacja projektową, tj. :
- słup nr 3/o, stalowy- 6 metrowy oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym – w granicach działek o nr ew. 50 i 51,
Linia zasilająca została wybudowana w etapie I oraz słup nr 4/o.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 2
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka (droga powiatowa) - etap VIII
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Michalczew zadanie– „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew – etap VIII droga powiatowa” zgodnie z projektem „Oświetlenie uliczne w miejscowości Michalczew 3 „402”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie VIII, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę jednego stanowiska zasilanego z istniejącego słupa nr 5/5 znajdującego się na działce nr 91 (droga powiatowa), zgodnie z projektem tj.
- słup nr 5/6, żelbetowy ŻN-10, oprawa typu LED do 60W, na wysięgniku 1-ramiennym - na działce o nr ew. 91 (droga powiatowa).
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 3
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew, gmina Warka - etap I
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Michalczew zadanie: „Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michalczew – etap I zgodnie z projektem „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Michalczew, gm. Warka”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie I, objętym zamówieniem, zostanie wykonana linia oświetlenia polegająca na montażu szafy oświetleniowej przy istniejącym słupie nr 37 oraz jednej oprawy oświetleniowej typu LED do 60W, na istniejącym słupie nr 37 wraz z linią zasilającą z istniejącej stacji transformatorowej „Michalczew 4” znajdującej się w działce o nr ew. geod. 425, zgodnie z dokumentacją projektową, tj.:
- słup nr 37 – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 55W – działka nr ew. 284 (droga gminna),
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 4
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Budy Opożdżewskie, gmina Warka- etap IV
Przedmiotem zamówienia jest sieć oświetlenia ulicznego w miejscowości Budy Opożdżewskie, gmina Warka, służące oświetleniu drogi gminnej.
Zadanie – „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Budy Opożdżewskie, gmina Warka- etap IV, zostanie zrealizowane zgodnie z projektem „ Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Budy Opożdżewskie, gm. Warka, działki nr 27/2, 26/2, 25/1, 25/2, 23/1, 22/1, 21/1, 20/1, 19, 56 ”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Grójcu oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie IV, objętym zamówieniem zostanie wykonana linia oświetleniowa obejmująca dobudowę trzech stanowisk począwszy od istniejącego słupa nr 6/o, w działce o nr ew. geod. 21/1, tj.:
- słupa nr 7/o, żelbetowego ŻN- 10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku, w działce o nr ew. geod. 21/1,
- słupa nr 8/o, żelbetowego ŻN- 10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku, w działce o nr ew. geod. 20/1,
- słupa nr 9/o, mocny struno-betonowy E-10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku w działce o nr ew. geod. 56

Uwaga: zachować przepisy dotyczące poboczy drogowych.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 5
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Laski, gmina Warka- etap V
Przedmiotem zamówienia jest sieć oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski służąca oświetleniu drogi- droga wojewódzka Nr 730.
Zadanie – „Budowa oświetlenia ulicznego na istniejących słupach w miejscowości Laski, gmina Warka”, zostanie zrealizowane zgodnie z projektem Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski, na działkach o nr ew. geod. 32, 10/3, 9, 6, 5/4, 5/3, 5/2, 7/3, 47/3, 46/4’ 46/3, 45, 44, 43, 42/2, obręb 0018 Warka, jednostka ewidencyjna 140611_5 Warka” oraz zgodnie z projektem „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 730 polegająca na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Laski, gm. Warka, nr działki ewidencyjnej 32, nr obrębu : 0018 Laski”, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez Rejonowy Zakład Energetyczny w Kozienicach oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie V, objętym zamówieniem, do wykonania jest odcinek linii oświetlenia polegający na montażu czterech opraw oświetleniowych typu LED do 60W, na istniejących słupach nr 10/o, 11/o i 12/o , wraz z linią zasilającą z istniejącego słupa nr 9/o, znajdującego się w granicy działek o nr ew. geod. 5/2 i 5/3, zgodnie z dokumentacja projektową, tj. :
- istniejący słup nr 10/o – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 60W – granica działek nr ew. 5/2 i 7/3
- istniejący słup nr 11/o – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 60W – granica działek nr ew. 47/3 i 46/4
- istniejący słup nr 12/o – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 60W – granica działek nr ew. 46/4 i 46/3
- istniejący słup nr 13/o – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku, moc do 60W- granica działek o nr ew. 46/3 i 45.
Szczegółowy zapis zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,0

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 6
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Krześniaków, gmina Warka- etap I
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Krześniaków, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji.
W etapie I, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego obejmujący budowę pięciu stanowisk wraz z linią zasilającą, począwszy od istniejącego słupa nr 22/i, znajdującego się w działce o nr ew. geod. 67/1 do:
- słupa nr 22/1, mocny struno-betonowy E-10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 52/1,
- słupa nr 22/2, żelbetowego ŻN-10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 52/1.
- słupa nr 22/3, żelbetowego ŻN-10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 52/1.
- słupa nr 22/4, żelbetowego ŻN-10, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 52/1.
- słupa nr 22/5, mocny struno-betonowy E-10, wysięgnik - ramienny, w działce o nr ew. geod. 52/1.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 7
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Michałów Parcele i Michałów Dolny, gm. Warka- etap II
W ramach zadania inwestycyjnego : „ Budowa oświetlenia ulicznego przy drodze wojewódzkiej Michałów Górny, Michałów Dolny, Michałów Parcele, Budy Michałowskie”.
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego we wsi Michałów, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji.

W etapie II, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego, polegający na dobudowie linii napowietrznej oświetlenia ulicznego począwszy od istniejącego słupa nr 20/i, tj.:
- słup 20/1/o - żelbetowy ŻN-10; oprawa typu LED, na wysięgniku, moc do 60 W,
na działce o nr ew. 1237/2, przy granicy z dz. 1238/5
- słup 20/2/o- żelbetowy ŻN-10; oprawa typu LED, na wysięgniku, moc do 60 W,
na działce o nr ew. 1237/2 , przy granicy z dz. 1238/5;
- słup 20/3/o- mocny struno- betonowy E-10, oprawa typu LED, na wysięgniku, moc do
60 W– na działce o nr ew.1238/4.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 8
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Wichradz, gmina Warka- etap I
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Wichradz, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji.
W etapie I, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego obejmujący budowę stanowisk słupowych wraz z linią zasilającą, począwszy od istniejącej stacji transformatorowej oraz budowa linii energetycznej od planowanego do wybudowania w tym etapie słupa nr 1/1 do istniejących słupów nr 1 i nr 2 oraz od stacji transformatorowej do istniejących słupów nr 29 i 30 oraz do planowanego do wybudowania słupa nr 30/1, tj.:
- planowany do wybudowania słup nr 30/1, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/6/E, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 164/2,
- planowany do wybudowania słup nr 1/1, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/6/E, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 52/1,
- istniejący słup nr 1 – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 55W – działka nr ew. 164/2,
- istniejący słup nr 2 – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 55W – działka nr ew. 164/2,
- istniejący słup nr 29 – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 55W – działka nr ew. 164/3,
- istniejący słup nr 30 – projektowana oprawa typu LED na wysięgniku , moc do 55W – działka nr ew. 164/3,
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 9
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Wrociszew, gmina Warka
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Wrociszew, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji.
W etapie, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego obejmujący budowę dwóch stanowisk słupowych wraz z linią zasilającą, począwszy od istniejącego słupa nr 18, znajdującego się w granicy działek o nr ew. geod. 127 i 128 do projektowanych słupów nr 18/1 i 18/2, tj.:
- słup nr 18/1, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/4,3/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 131 ( droga powiatowa),
- słup nr 18/2, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/10/E, wraz z oprawą typu LED- do 60W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 131 ( droga powiatowa).
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 10
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Nowe Biskupice, gmina Warka- etap I
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Nowe Biskupice, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
W etapie, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego polegający na montażu szafy oświetleniowej oraz budowie trzech stanowisk słupowych wraz z linią zasilającą, począwszy od istniejącego słupa nr 16, znajdującego się w działce o nr ew. geod. 102 do słupów nr 16/2 , 16/3 i 16/4, tj.:
- słup nr 16/2, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/10/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 152 ( droga gminna),
- słup nr 16/3, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 152 ( droga gminna),
- słup nr 16/4, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/2,5/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 152 ( droga gminna).

Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 11
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Dębnowola, gmina Warka

Część I:
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Dębnowola, gmina Warka, dz. nr ew. 13/1, 12.
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Dębnowola, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji.
W etapie, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego polegający budowie jednego stanowiska wraz z linią zasilającą, począwszy od istniejącego słupa nr 10, znajdującego się w działce o nr ew. geod. 13/1,tj.:
- słup nr 10/1, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/10/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 12,

Część II:
Budowa oświetlenia ulicznego we wsi Dębnowola, gmina Warka, dz. nr ew. 60/12, 102
i Klonowa Wola, dz. nr ew. 80, 81, 82, 83/1, 83/2.
Przedmiotem zamówienia jest budowa linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Dębnowola, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji.
W etapie, objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego polegający na montażu dwóch opraw oświetleniowych na istniejących słupach oraz na budowie jednego stanowiska wraz z linią zasilającą, począwszy od istniejącego słupa nr 39, znajdującego się w działce o nr ew. geod. 60/12,tj.:
- istniejący słup nr 42, projektowana oprawa typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w granicy działek o nr ew. geod. 81 i 82,
- istniejący słup nr 43, projektowana oprawa typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w granicy działek o nr ew. geod. 83/1,
- planowany do wybudowania słup nr 44, strunobetonowa żerdź wirowana E-10,5/10/E, wraz z oprawą typu LED- do 55W, na wysięgniku 1- ramiennym, w działce o nr ew. geod. 83/2.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie nr 12
Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Michałów, gm. Warka
Zadanie – „Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Michałów, gmina Warka”, zostanie zrealizowane zgodnie z projektem Budowa oświetlenia ulicznego w miejscowości Michałów Parcele i Michałów Dolny, gmina Warka oraz zgodnie z projektem „Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 731 polegająca na budowie oświetlenia ulicznego w miejscowości Michałów, gm. Warka, nr działki 1354, obręb 0024 Michałów Parcele, jednostka ewidencyjna 140611_5 Warka.
Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka linii napowietrznej niskiego napięcia oświetlenia ulicznego w miejscowości Michałów, gmina Warka, zgodnie z projektem budowlanym, warunkami technicznymi zasilania wydanymi przez PGE Dystrybucja S.A. oraz obowiązującymi przepisami i normami.
Zgodnie z warunkami przyłączenia z PGE Dystrybucja S.A. projekt przewiduje budowę linii napowietrznej zasilanej z istniejącej stacji.
W etapie , objętym zamówieniem zostanie wykonany odcinek linii oświetlenia ulicznego, polegający na montażu 16 latarni , w tym 15 wraz z wysięgnikami i oprawami typu LED oraz napowietrzną linią oświetlenia ulicznego na odcinku od skrzyni SOU do wszystkich projektowanych słupów oświetleniowych, zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową.
Szczegółowy opis zawarty jest w SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, w zakresie jakim zostały określone przez Zamawiającego i dotyczą:
1. 1. Zdolności technicznej lub zawodowej
dla zadania nr 1
1.1.1.A. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 3 000,00 zł brutto każda.
dla zadania nr 2
1.1.1.B. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 2 000,00 zł brutto każda.
dla zadania nr 3
1.1.1.C. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 6 000,00 zł brutto każda.
dla zadania nr 4
1.1.1.D. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 10 000,00 zł brutto każda.
dla zadania nr 5
1.1.1.E. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 7 000,00 zł brutto każda.
dla zadania nr 6
1.1.1.F. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 13 000,00 zł brutto każda.
dla zadania nr 7
1.1.1.G. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 12 000,00 zł brutto każda.

dla zadania nr 8
1.1.1.H. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 13 000,00 zł brutto każda.
dla zadania nr 9
1.1.1.I. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 11 000,00 zł brutto każda.
dla zadania nr 10
1.1.1.J. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 17 000,00 zł brutto każda.
dla zadania nr 11
1.1.1.K. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 20 000,00 zł brutto każda.
dla zadania nr 12
1.1.1.L. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie lub modernizacji linii lub odcinka linii energetycznej o wartości powyżej 54 000,00 zł brutto każda.
Wykonawca składający ofertę na więcej niż jedną część winien udokumentować wykonanie minimum dwóch robót budowlanych zgodnie z w/w warunkami dla zadania o najwyżej wymaganej wartości wykonanych robót.

Powyższe winno być udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Rozdziałem IX ust. 4 pkt c) SWZ.
1.1.2. Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje osobami skierowanymi do realizacji zamówienia:
Wymagane osoby to: (dotyczy zadań od 1-12)
- Kierownik Robót Elektrycznych – posiadający następujące kwalifikacje:
• co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego na stanowisku Kierownika Robót Elektrycznych lub kierownika budowy, liczone od dnia uzyskania uprawnień,
• uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
• aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego wydane przez tę izbę,
• wykształcenie wyższe.

Powyższe winno być udokumentowane przez Wykonawców zgodnie z Rozdziałem IX ust. 4 pkt d) SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
a) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 7 do SWZ).
b) Odpis lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych.
Podmiotowe środki dowodowe wymagane od Wykonawcy obejmują:
a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika nr 4 do SWZ - Wykaz robót budowlanych zrealizowanych przez Wykonawcę).
b) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika nr 5 do SWZ - Wykaz osób ).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców. Do oferty należy dołączyć
pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz oświadczenie, z którego wynika, które prace wykonają poszczególni Wykonawcy. Przed podpisaniem umowy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (w przypadku wyboru ich oferty jako najkorzystniejszej)
przedstawią Zamawiającemu umowę regulującą współpracę tych Wykonawców.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w n/w przypadkach:
1. W zakresie wysokości wynagrodzenia Wykonawcy.
2. Zmiana terminu realizacji umowy
3. Zmiana sposobu wykonania umowy jest możliwa w następujących przypadkach:
3.1 Konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem umowy,
3.2 Konieczności realizacji robót wynikających z wprowadzenia w Dokumentacji projektowej zmian uznanych za nieistotne odstępstwo od projektu budowlanego, wynikających z art. 36a ust. 1 PrBud,
3.3 Wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, rozpoznania terenu w zakresie znalezisk archeologicznych, występowania niewybuchów lub niewypałów, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy,
3.4 Wystąpienia warunków Terenu budowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w Dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji lub innych obiektów budowlanych,
3.5 Konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
3.6 Wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji,
3.7 Działania osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron,
3.8 Wystąpienia Siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami.
4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody przez Zamawiającego.
5. Zmiana personelu kluczowego Wykonawcy (wskazanego w ofercie w wykazie osób) może nastąpić w sytuacji, gdy osoba wskazana w ofercie przestanie być pracownikiem/współpracownikiem Wykonawcy, zostanie skierowana do realizacji innych umów lub też w przypadku jej czasowej niezdolności do pracy bądź urlopu. W takiej sytuacji Wykonawca jest obowiązany wskazać nową osobę spełniającą wymagania SWZ, co następuje w pisemnym powiadomieniu Zamawiającego obejmującym wykazanie spełniania warunków SWZ przez nowo wskazywaną osobę. Zamawiający w ciągu 7 dni może wyrazić swój sprzeciw wobec kandydatury nowej osoby, uzasadniając go Wykonawcy. Brak sprzeciwu w ciągu 7 dni od przedstawienia pełnych informacji dot. nowej osoby uznaje się za jej akceptację przez Zamawiającego.
6. Nie stanowią zmiany umowy w rozumieniu art. 454 ustawy Prawo zamówień publicznych w szczególności:
6.1 Zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego);
6.2 Zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami;
6.3 Zmiana osoby z personelu kluczowego Wykonawcy (wskazanego w ofercie w wykazie osób) na inną legitymującą się wymaganymi w SWZ uprawnieniami, doświadczeniem i wykształceniem; 6.4 Zmiany wykonawcy, któremu zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy wykonawca w wyniku połączenia podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy
Szczegółowe zmiany zawarte są w załączniku nr 3 Projektowane postanowienia umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-02-22 10:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Składanie ofert następuje za pośrednictwem platformy dostępnej pod adresem internetowym: miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-02-22 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-03-23

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

Część 5 : Tak

Część 6 : Tak

Część 7 : Tak

Część 8 : Tak

Część 9 : Tak

Część 10 : Tak

Część 11 : Tak

Część 12 : Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Do negocjacji zostaną zaproszeni Wykonawcy, którzy zaoferują najniższe ceny.
NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukuję ekipy do elewacji i dociepleń - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukuję ekipy do elewacji i dociepleń. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI