„Budowa Oświetlenia Ulicznego”

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa Oświetlenia Ulicznego”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoJedlińsk
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2019-10-02
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Jedlińsk
  • Data publikacji ogłoszenia2019-09-17
  • Numer ogłoszenia598373-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 598373-N-2019 z dnia 2019-09-17 r.

Gmina Jedlińsk: „Budowa Oświetlenia Ulicznego”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Tak
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jedlińsk, krajowy numer identyfikacyjny 67022376400000, ul. ul. Warecka  19 , 26-660  Jedlińsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 483 213 087, e-mail jedlinsk@jedlinsk.pl, faks 483 213 021.
Adres strony internetowej (URL): www.jedlinsk.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.bip.jedlinsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.bip.jedlinsk.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.jedlinsk.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23.11.2012r5 Prawo pocztowe ,osobiście lub za pośrednictwem kuriera
Adres:
Urząd Gminy w Jedlińsku , ul Warecka 19, 26-660 Jedlińsk

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa Oświetlenia Ulicznego”
Numer referencyjny: ZP.271.32.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
5


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia pn. „Budowa Oświetlenia Ulicznego” jest robota budowlana polegająca na budowie oświetlenia ulicznego na terenie gminy Jedlińsk w niżej wymienionych miejscowościach: 1/Wsola ul. Spacerowa dz. nr 136; 673 2/Godzisz działka nr 361 3/Wola Gutowska dz. nr 122; 133/1 4/ Wierzchowiny dz. nr 467 5/Kruszyna dz. nr 45 6/Klwatka Szlachecka dz. nr 176 7/Gutów dz. nr 153 8/Kruszyna dz. nr 468 9/Kamińsk dz. nr 159; 302/4 10/Piaseczno dz. nr 85 11/Lisów Dębniak dz. nr 324 12/ Bierwiecka Wola dz. nr 361 13/Piastów dz. nr 620; 618 Zadanie podzielone na 5 części które obejmują: Część I Obejmuje miejscowość: Wsola, Kamińsk, Piastów wskazana jako pozycja 1, 9, 13 w wykazie powyżej Część II Obejmuje miejscowość: Godzisz, Lisów Dębniak, Bierwiecka Wola, Piaseczno wskazane pod pozycją 2, 11, 12, 10 w wykazie powyżej Część III Obejmuje miejscowość; Wierzchowiny, Kryszyna dz. nr 45, Kruszyna dz. nr 468 wskazane pod pozycją 4, 5, 8, w wykazie powyżej Część IV Obejmuje miejscowość; Wola Gutowska, Gutów wskazane pod pozycją 3,7, w wykazie powyżej Część V Obejmuje miejscowość; Klwatka Szlachecka wskazane pod pozycją 6 w wykazie powyżej Zakres prac dla wszystkich części obejmuje: a) budowa słupów żelbetonowych, b) instalacje wysięgników na słupach; d) instalacje opraw oświetleniowych LED: e)podwieszenie na projektowanych słupach żelbetonowych przewodu oświetleniowego; f) instalacje ochronników przepięciowych; g) instalacje uziemienia; ZAKRES ROBÓT DLA POSZCZEGÓLNYCH CZĘSCI ZADANIA OBEJMUJE: CZĘŚĆ I : .Wsola_dz. 136 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – szt 2. b) Instalacje wysięgników W-1x1x0° na projektowanych słupach w ilości 2 szt; c) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 2 szt: d) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 60m; e) Instalacje ochronnika przepięciowego na słupie nr 7/6 - 1szt; .Kamińsk_dz.159 a) Budowa kabla typu YAKXS 4x35mm2 – 55m; b) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – 4 szt; c) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 2 szt; d) Instalacje wysięgników W-1x1x0° na projektowanych i istniejących słupach w ilości 6 szt; e) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 6 szt: f) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 202m; g) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupach nr 11/7, 11/8, 11/10 – 3 szt; .Piastów_dz.620 a) Instalacje wyłącznika instalacyjnego S301 B10 w SO – 1 szt; b) Budowa kabla przy skrzyżowaniu z linia 15kV typu YAKXS 4x35mm2 – 51m; c) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – 3 szt i E-10,5/6 – 1 szt; d) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 5 szt; e) Instalacje wysięgników W-1x1x0° na projektowanych i istniejących słupach w ilości 9 szt; f) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 9 szt: g) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 426m; h) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupach nr 1, 7 – 2 szt; CZĘŚĆ II : .Godzisz_dz.361 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – 3 szt; b) Instalacje wysięgników W-1x2x0° na projektowanych słupach w ilości 3 szt; c) Instalacje opraw oświetleniowych LED-50W w ilości 3 szt: d) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 80m; e) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 4/1 – 1 szt; . Lisów Dębniak_dz.324 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – szt 3; b) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – szt 1; c) Budowę przęsła oświetleniowego kablem ziemnym typu YAKXS 4x35mm2 – 55m; d) Instalacje wysięgników W-1x1x0° na projektowanych słupach w ilości 4 szt; e) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 4 szt: f) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x35mm2 o długości przewodu 92m; .Bierwiecka Wola_361 ETAP 1 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – 2 szt; b) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 10 szt; c) Instalacje wysięgników W-1x3x0° na projektowanych słupach w ilości 12 szt; d) Instalacje opraw oświetleniowych LED-50W na słupach j.w. w ilosci 12 szt: e) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 530m; f) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 5, 11 – 2 szt; ETAP 2 a) Instalacja szafki oświetleniowej na stacji transformatorowej SOM-1 wraz z podłączeniem do szyn rozdzielni nN i instalacja rozłącznika RB-00-40A – 1 kpl; b) Demontaż słupa przelotowego oświetleniowego nr 1 typu N-10 – 1 szt; c) Montaż słupa rozgałęznego RPK-10,5/4,3 z żerdzi wirowanej – 1 szt; d) Montaż na w/w słupie wysięgnika i oprawy oświetleniowej z demontażu – 1 szt; e) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 175m; f) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 1 – 1 szt; .Piaseczno_dz.85 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – szt 2; b) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – szt 22; c) Instalacje wysięgników W-1x1x0° na projektowanych słupach w ilości 24 szt; d) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 24 szt: e) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x35mm2o długości przewodu 975m; f) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 7, 12, 34 - 3szt; CZĘŚĆ III: .Wierzchowiny_dz.467 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – 2 szt; b) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 2 szt; c) Instalacje wysięgników W-1x1x0° na projektowanych i istniejących słupach w ilości 4 szt; d) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 4 szt: e) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 150m; f) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 14 – 1 szt; .Kruszyna_dz. 468 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 –2 szt; b) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 1 szt; c) Instalacje wysięgników W-1x2x0° na projektowanych i istniejących słupach w ilości 4 szt; d) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 4 szt: e) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 158m; f) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 1/18 – 1 szt; . Kruszyna_dz.45 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – 1 szt; b) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 3 szt; c) Instalacje wysięgników W-1x2x0° na projektowanych i istniejących słupach w ilości 6 szt; d) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 6 szt: e) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 170m; f) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 1/08 – 1 szt; CZĘŚĆ IV : .Wola Gutowska_dz 122 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – 1 szt; b) Budowę stanowiska słupowego żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 8 szt; c) Instalacje wysięgników W-1x3x0° na projektowanych słupach w ilości 9 szt; d) Instalacje opraw oświetleniowych LED-50W na słupach j.w. w ilości 9 szt: e) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x35mm2 o długości przewodu 380m; f) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 12 (istn.), 9 – 2 szt; .Gutów_dz. 153 a) Budowa kabla przy skrzyżowaniu z linia 15kV typu YAKXS 4x35mm2 – 70m; b) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – 4 szt; c) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 11 szt; d) Instalacje wysięgników W-1x1x0° na projektowanych i istniejących słupach w ilości 15 szt; e) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 15 szt: f) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2o długości przewodu 535m; g) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupach nr 1/4, 1/10, 1/18 –3 szt; CZĘŚĆ V : .Klwatka Szlachecka_dz.176 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 –5 szt; b) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 2 szt; c) Instalacje wysięgników W-1x1,5x0° na projektowanych i istniejących słupach w ilości 7 szt; d) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 7 szt: e) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 280m; f) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 1 i 7 – 2 szt; Zakres przedmiotu zamówienia (wszystkich części) obejmuje także dokonanie w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych uzgodnień koniecznych do przeprowadzenia prac w/w zakresie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zamówienia zawiera projekt architektoniczno-budowlany, STWiOR oraz przedmiar.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45316110-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-12-13

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa szczegółowo ww. warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 4.1.4.1 zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie: a) co najmniej jedno zamówienia obejmujące roboty polegające na budowie, modernizacji, odbudowie, przebudowie oświetlenia ulicznego o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot przetargu o długości minimum 400mb. Uwaga!! Dla oferty złożonej na jedną część lub na wszystkie części, wymóg dla wiedzy i doświadczenia pozostaje ten sam (składając ofertę na wszystkie części należy wykazać jedno zamówienie, składając ofertę na 1 część także trzeba się wykazać jednym zrealizowanym zamówieniem). Zamawiający wyraża zgodę na wykazanie spełniania wyżej opisanych warunków w ramach jednej wykonanej roboty budowlanej lub kliku robót budowlanych (nie więcej niż dwóch), przy zachowaniu zakresu opisanego w pkt. a). W przypadku, gdy Wykonawca dane dotyczące wartości wykonywanych robót wykaże w innej walucie niż PLN, Zamawiający przyjmie do przeliczenia średni kurs tej waluty ogłoszony przez NBP i obowiązujący w dniu wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia. 4.1.4.2 zamawiający określa, że ww. warunek zostanie spełniony, jeśli wykonawca wykaże, że skieruje do realizacji zamówienia, co najmniej następujące osoby: a) Kierownik Budowy – posiadający następujące kwalifikacje: -uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, Zgodnie z art. 12a Prawa budowlanego który to odsyła do ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z dnia 15 stycznia 2016 r. ze zm.) przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego nie jest wymagana od obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) gdyż do posiadania uprawnień w wykonywaniu samodzielnych funkcji w budownictwie nie jest wymagana przynależność do izby samorządu zawodowego. Ilekroć Zamawiający wymaga określonych uprawnień budowlanych na podstawie aktualnie obowiązującej ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2018 r. poz. 1202), wraz rozporządzeniami wykonawczymi; rozumie przez to również odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2016 r., poz. 65). 4.2 Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 4.1.2 - 4.1.4 SIWZ, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 4.3 Zamawiający oceni, czy udostępnione wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13) – 22) i ust. 5 pkt 1). 4.4 W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują roboty, do realizacji, których te zdolności są wymagane. 4.5 Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 4.6 Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 4.2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: a) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub b) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 4.1.2 - 4.1.4. 4.7 Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia. 4.8 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4.9 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w pkt od 4.1.2 do 4.1.4 musi spełniać co najmniej jeden wykonawca lub wszyscy wykonawcy łącznie, warunek określony w pkt 4.1.1 musi spełniać każdy wykonawca z osobna. 4.10 Zamawiający dokona oceny spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie wykazał/nie wykazał, na podstawie oświadczeń i dokumentów, wymienionych i opisanych w Rozdziale 5 SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 5.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 5.3.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 5.4 - powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby której dokument miał dotyczyć, złożone przez notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Termin określony w pkt 5.4 powyżej stosuje się. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
-wykazu robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. ( zał. nr 6 do SIWZ) Jeżeli wykonawca składa inne dokumenty, zobowiązany jest przedstawić uzasadnione przyczyny o obiektywnym charakterze, z powodu których nie jest w stanie przedstawić dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane. W razie konieczności, w szczególności gdy wykaz robót budowlanych lub dowody potwierdzające ich należyte wykonanie budzą wątpliwości zamawiającego, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 5.3.3. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. ( zał. nr 7 do SIWZ) 5.3.4. dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, wymienionych w pkt 5.3.1 – 5.3.3 w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotu trzeciego. UWAGA: Zamawiający nie wymaga przedłożenia wraz z ofertą dokumentów i oświadczeń, o których mowa w pkt 5.2 oraz 5.3.1 – 5.3.4. Oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.2 należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji z otwarcia ofert zaś dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 5.3.1 – 5.3.4 będą wymagane tylko od wykonawcy którego oferta zostanie najwyżej oceniona. 5.1.2 wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ. 5.1.3 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia, o których mowa w pkt 5.1.1 SIWZ składa każdy w wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5.1.4 dokument z którego będzie wynikało zobowiązanie podmiotu trzeciego, do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, zgodnie z pkt 5.11 i 5.12 SIWZ, o ile wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innego podmiotu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
5.2 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy (informacji z otwarcia ofert), jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej- zał. nr 5 do SIWZ, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia zostanie zamieszczony na stronie zamawiającego wraz z informacją z otwarcia ofert. 7.16 Oferta musi zawierać: a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 8 do SIWZ. W formularzu należy podać m.in.:  zaoferowany okres gwarancji w miesiącach, z zastrzeżeniem, że nie może być krótszy niż 60 miesięcy, b) pełnomocnictwo – o ile dotyczy; c) oświadczenia i dokumenty, o których mowa w pkt 5.1 SIWZ z zastrzeżeniem, że dokument, o którym mowa w pkt 5.1.4 - o ile dotyczy, d) wadium, o ile jest wniesione w formie niepieniężnej. 7.17 Ofertę należy umieścić w kopercie/opakowaniu i zabezpieczyć w sposób uniemożliwiający zapoznanie się z jej zawartością bez naruszenia zabezpieczeń przed upływem terminu otwarcia ofert. Na kopercie/opakowaniu (w tym opakowaniu poczty kurierskiej) należy umieścić następujące oznaczenia: a) nazwa, adres, numer telefonu i faksu wykonawcy; b) Gmina Jedlińsk, ul Warecka 19, Jedlińsk 26-660 OFERTA – „Budowa Oświetlenia Ulicznego” c) Nie otwierać przed dniem 02.10.2019 r., do godz. 10:15.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
6.2 Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: Część I – 2000 zł Część II – 4000 zł Część III – 1000 zł Część IV – 2000 zł Część V – 500 zł W sytuacji złożenia oferty na wszystkie lub wybrane części zamówienia Wykonawca zobligowany jest na każdą z tych części wnieść wadium, wraz z odpowiednim opisem których części zamówienia wadium dotyczy - 6.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). 6.4 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy zamawiającego: Południowo-Mazowiecki Bank Spółdzielczy w Jedlińsku nr konta: 06 9132 0001 0000 0433 2000 0030 z adnotacją : Wadium na: „Budowa oświetlenia ulicznego” Zaleca się dołączenie do oferty kserokopii dokumentu potwierdzającego dokonanie przelewu. 6.5 Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.6 W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy. 6.7 W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia) na podstawie, którego będzie możliwe wymaganie zapłaty kwoty wadium. 6.8 Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.9 Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy. 6.10 Zamawiający zwraca wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, z zastrzeżeniem pkt 6.14. 6.11 Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.12 Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 6.13 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.14 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.15 Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. 6.16 Jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmii 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość zmian na podstawie art 144 w sposób i na warunkach przewidzianych w umowie - załącznik nr 2
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-10-02, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Klauzula informacyjna o ochronie danych osobowych w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję, że: 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest : Wójt Gminy Jedlińsk, ul. Warecka 19, 26-660 Jedlińsk, tel/fax: 48 3213021, e-mail: jedlinsk@jedlinsk.pl /nazwa i adres oraz dane kontaktowe zamawiającego/; 2) z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Jedlińsk, ul. Warecka19, 26-660 Jedlińsk, kontaktować można się pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: ZP.271.32.2019 pod nazwą: ,,Budowa Oświetlenia Ulicznego.” 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zgodnie z wymaganiami określonymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1896.), a następnie zawarcia umowy z wybranym wykonawcą, jej realizacji oraz rozliczenia,; 4) podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b) i c) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., tj. przetwarzanie jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy oraz przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, wynikającego z ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych; 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych; 6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z w/w ustawy; 7) posiada Pani/Pan prawo do: • żądania dostępu do treści swoich danych osobowych, ich sprostowania lub ograniczenia przetwarzania, • wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych; 8) nie przysługuje Pani/Panu • w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. 9) Pani/Pana dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu; 10) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat liczonych od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy Zgodnie z treścią art. 8a ust. 2 -4 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2018 r., poz. 1986), informujemy iż: − w przypadku gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. − skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą. − wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa Oświetlenia Ulicznego-Wsola, Kamińsk, Piastów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: .Wsola_dz. 136 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – szt 2. b) Instalacje wysięgników W-1x1x0° na projektowanych słupach w ilości 2 szt; c) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 2 szt: d) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 60m; e) Instalacje ochronnika przepięciowego na słupie nr 7/6 - 1szt; .Kamińsk_dz.159 a) Budowa kabla typu YAKXS 4x35mm2 – 55m; b) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – 4 szt; c) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 2 szt; d) Instalacje wysięgników W-1x1x0° na projektowanych i istniejących słupach w ilości 6 szt; e) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 6 szt: f) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 202m; g) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupach nr 11/7, 11/8, 11/10 – 3 szt; .Piastów_dz.620 a) Instalacje wyłącznika instalacyjnego S301 B10 w SO – 1 szt; b) Budowa kabla przy skrzyżowaniu z linia 15kV typu YAKXS 4x35mm2 – 51m; c) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – 3 szt i E-10,5/6 – 1 szt; d) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 5 szt; e) Instalacje wysięgników W-1x1x0° na projektowanych i istniejących słupach w ilości 9 szt; f) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 9 szt: g) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 426m; h) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupach nr 1, 7 – 2 szt;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa Oświetlenia Ulicznego- Godzisz, Lisów Dębniak, Bierwiecka Wola, Piaseczno
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: .Godzisz_dz.361 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – 3 szt; b) Instalacje wysięgników W-1x2x0° na projektowanych słupach w ilości 3 szt; c) Instalacje opraw oświetleniowych LED-50W w ilości 3 szt: d) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 80m; e) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 4/1 – 1 szt; . Lisów Dębniak_dz.324 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – szt 3; b) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – szt 1; c) Budowę przęsła oświetleniowego kablem ziemnym typu YAKXS 4x35mm2 – 55m; d) Instalacje wysięgników W-1x1x0° na projektowanych słupach w ilości 4 szt; e) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 4 szt: f) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x35mm2 o długości przewodu 92m; .Bierwiecka Wola_361 ETAP 1 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – 2 szt; b) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 10 szt; c) Instalacje wysięgników W-1x3x0° na projektowanych słupach w ilości 12 szt; d) Instalacje opraw oświetleniowych LED-50W na słupach j.w. w ilosci 12 szt: e) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 530m; f) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 5, 11 – 2 szt; ETAP 2 a) Instalacja szafki oświetleniowej na stacji transformatorowej SOM-1 wraz z podłączeniem do szyn rozdzielni nN i instalacja rozłącznika RB-00-40A – 1 kpl; b) Demontaż słupa przelotowego oświetleniowego nr 1 typu N-10 – 1 szt; c) Montaż słupa rozgałęznego RPK-10,5/4,3 z żerdzi wirowanej – 1 szt; d) Montaż na w/w słupie wysięgnika i oprawy oświetleniowej z demontażu – 1 szt; e) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 175m; f) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 1 – 1 szt; .Piaseczno_dz.85 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – szt 2; b) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – szt 22; c) Instalacje wysięgników W-1x1x0° na projektowanych słupach w ilości 24 szt; d) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 24 szt: e) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x35mm2o długości przewodu 975m; f) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 7, 12, 34 - 3szt;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: Budowa Oświetlenia Ulicznego- Wierzchowiny, Kryszyna dz. nr 45, Kruszyna dz. nr 468
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: .Wierzchowiny_dz.467 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – 2 szt; b) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 2 szt; c) Instalacje wysięgników W-1x1x0° na projektowanych i istniejących słupach w ilości 4 szt; d) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 4 szt: e) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 150m; f) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 14 – 1 szt; .Kruszyna_dz. 468 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 –2 szt; b) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 1 szt; c) Instalacje wysięgników W-1x2x0° na projektowanych i istniejących słupach w ilości 4 szt; d) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 4 szt: e) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 158m; f) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 1/18 – 1 szt; . Kruszyna_dz.45 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – 1 szt; b) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 3 szt; c) Instalacje wysięgników W-1x2x0° na projektowanych i istniejących słupach w ilości 6 szt; d) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 6 szt: e) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 170m; f) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 1/08 – 1 szt;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45316100-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4 Nazwa: Budowa Oświetlenia Ulicznego- Wola Gutowska, Gutów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: .Wola Gutowska_dz 122 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – 1 szt; b) Budowę stanowiska słupowego żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 8 szt; c) Instalacje wysięgników W-1x3x0° na projektowanych słupach w ilości 9 szt; d) Instalacje opraw oświetleniowych LED-50W na słupach j.w. w ilości 9 szt: e) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x35mm2 o długości przewodu 380m; f) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 12 (istn.), 9 – 2 szt; .Gutów_dz. 153 a) Budowa kabla przy skrzyżowaniu z linia 15kV typu YAKXS 4x35mm2 – 70m; b) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 – 4 szt; c) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 11 szt; d) Instalacje wysięgników W-1x1x0° na projektowanych i istniejących słupach w ilości 15 szt; e) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 15 szt: f) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2o długości przewodu 535m; g) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupach nr 1/4, 1/10, 1/18 –3 szt;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5 Nazwa: Budowa Oświetlenia Ulicznego- Klwatka Szlachecka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:ZAKRES ROBÓT OBEJMUJE: .Klwatka Szlachecka_dz.176 a) Budowę stanowisk słupowych z żerdzi wirowanych typu E-10,5/4,3 –5 szt; b) Budowę stanowiska słupowego z żerdzi tradycyjnej typu N-10 – 2 szt; c) Instalacje wysięgników W-1x1,5x0° na projektowanych i istniejących słupach w ilości 7 szt; d) Instalacje opraw oświetleniowych LED-37W na słupach j.w. w ilości 7 szt: e) Podwieszenie na istniejących słupach żelbetonowych j.w. przewodu oświetleniowego AsXSn 2x25mm2 o długości przewodu 280m; f) Instalacje uziomu odgromowego i ochronnika przepięciowego na słupie nr 1 i 7 – 2 szt;
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45000000-7, 45316110-9

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-12-13
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
cena 60,00
okres gwarancji i rękojmii 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki - Warszawa
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę opracowanie dokumentacji projektowej w zakresie akustyki i elektroakustyki sali teatralnej. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI