„Budowa Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej w Dąbrowie ETAP I – Roboty budowlane...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
„Budowa Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej w Dąbrowie ETAP I – Roboty budowlane i prace konserwatorskie oraz adaptacyjne w budynku dworu w celu utworzenia Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej i Rewitalizacja parku oraz remont i przebudowa budynku dworskiego i istniejącego budynku wolnostojącego – Zadanie I: rewitalizacja parku, wykonanie ogrodzenia terenu oraz wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z zasilaniem prądowym” w ramach projektu „Udostępnienie zasobów dziedzictwa – utworzenie Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej w Zespole Parkowo-Dworskim w Dąbrowej – ETAP I”
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoNowy Sącz
  • WojewództwoMałopolskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2019-02-14
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyMałopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-01-30
  • Numer ogłoszenia508325-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 508325-N-2019 z dnia 2019-01-30 r.

Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu: „Budowa Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej w Dąbrowie ETAP I – Roboty budowlane i prace konserwatorskie oraz adaptacyjne w budynku dworu w celu utworzenia Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej i Rewitalizacja parku oraz remont i przebudowa budynku dworskiego i istniejącego budynku wolnostojącego – Zadanie I: rewitalizacja parku, wykonanie ogrodzenia terenu oraz wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z zasilaniem prądowym” w ramach projektu „Udostępnienie zasobów dziedzictwa – utworzenie Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej w Zespole Parkowo-Dworskim w Dąbrowej – ETAP I”
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak

Nazwa projektu lub programu
zamówienie jest współfinansowane ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014 – 2020 w ramach realizowanego projektu pn. „Udostępnienie zasobów dziedzictwa – utworzenie Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej w Zespole Parkowo-Dworskim w Dąbrowej – ETAP I”; Numer projektu: RPMP.06.01.01-12-0083/16 ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 6.1.1.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu, krajowy numer identyfikacyjny 28149900000, ul. Długosza  3 , 33-300   Nowy Sącz, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 184 482 610, , e-mail przetargi@mcksokol.pl, , faks 184 482 611.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.malopolska.pl/mckswnsaczu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Instytucja Kultury
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://bip.malopolska.pl/mckswnsaczu

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Zgodnie z przepisami przejściowymi określonymi w art. 18a pkt. 4 ustawy z dnia 22 sierpnia 2018 r. poz. 1603 zmieniającą ustawę – Prawo zamówień publicznych oraz ustawę o zmianie ustawy – Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw ( tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1603), ofertę w niniejszym postępowaniu w zakresie danej Części przedmiotowego zamówienia składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w formie elektronicznej.
Adres:
Małopolskie Centrum Kultury SOKÓŁ w Nowym Sączu, ul. Długosza 3, 33300 Nowy Sącz, pokój 211 - sekretariat

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Budowa Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej w Dąbrowie ETAP I – Roboty budowlane i prace konserwatorskie oraz adaptacyjne w budynku dworu w celu utworzenia Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej i Rewitalizacja parku oraz remont i przebudowa budynku dworskiego i istniejącego budynku wolnostojącego – Zadanie I: rewitalizacja parku, wykonanie ogrodzenia terenu oraz wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z zasilaniem prądowym” w ramach projektu „Udostępnienie zasobów dziedzictwa – utworzenie Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej w Zespole Parkowo-Dworskim w Dąbrowej – ETAP I”
Numer referencyjny: V-271-1-1/2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: I. Przedmiotem zamówienia jest Zadanie I całej inwestycji, tj. wykonanie robót budowlanych z podziałem na części.: 1. Część nr 1 - Rewitalizacja parku 2. Część nr 2 – Wykonanie ogrodzenia terenu 3. Część nr 3 – Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z zasilaniem prądowym na działkach nr 253/2, 200, 204, 205 w miejscowości Dąbrowa na terenie wpisanym do rejestru zabytków, gm. Chełmiec w ramach realizacji projektu pod nazwą: „Udostępnienie zasobów dziedzictwa – utworzenie Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej w Zespole Parkowo-Dworskim w Dąbrowej – ETAP I”. II. Prace obejmują następujące Części przedmiotowego postępowania: a) Część nr 1: Rewitalizacja parku, tj. - koszenie chwastów i samosiewów – 2,63 ha - karczowanie – 277 drzew - wycinka – 212 drzew - usunięcie zakrzaczenia – 0,7 ha - frezowanie pniaków – 212 sztuk - cięcia pielęgnacyjne drzew – 166 szt. W zakresie Części nr 1 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prac zgodnie z przepisami programu Natura 2000 oraz ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1614, z późn. zm.). b) Część nr 2: Wykonanie nowego ogrodzenia terenu, tj. wraz z montażem dwóch bram automatycznych z furtkami – 792,85mb. c) Część nr 3: Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z zasilaniem prądowym do przepompowni ścieków dla budynku Dworu, tj. studnie S13, S12, S1, S0, Sp, Sp2, Sp1, Sps-pompownia, rurociąg tłoczny do studzienki K13 tj. około 142mb. III. Szczegółowy przedmiot zamówienia został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SIWZ (przedmiary robót poszczególnych Części przedmiotu zamówienia, STWiOR dla poszczególnych Części przedmiotu zamówienia, rysunki ) IV. Roboty winny być realizowane zgodnie z decyzjami: pozwolenie na budowę wydane przez Starostę Nowosądeckiego – decyzja nr 760/2016 z dnia 10.06.2016 r.; decyzja Starosty Nowosądeckiego nr 506/2017 z dnia 24.04.2017 r. dot. zmiany decyzji nr 760/2016 z dnia 10.06.2016 r., pozwolenie Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków nr 174/2016 z dn. 05.05.2016 r., pozwolenie Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków na usunięcie z terenu nieruchomości wpisanej do rejestru zabytków nr 30/2016 z dn. 16.05.2016 r., decyzja nr 44/2018 z dnia 21.12.2018 r. w sprawie zmiany pozwolenia konserwatorskiego nr 30/2016 z dnia 16.05.2016 r., Inwentaryzacja dendrologiczna projekt gospodarki zielenią, wypis z projektu) oraz projektem budowlanym sporządzonym przez firmę Kozień Architekci S.C.M. Kozień, M. Kozień-Woźniak, K. Kozień-Kornecka pn. „Budowa Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej w Dąbrowej. ETAP I – Rewitalizacja parku oraz remont i przebudowa budynku dworu i istniejącego budynku wolnostojącego”. V. Obszar, na którym realizowane jest zamówienie wpisany został do rejestru zabytków: Dawny Dwór - decyzją Małopolskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Nr Ks. A – 652 z dnia 05.04.1993 r. położony na dz. Nr 253/2 w Dąbrowej oraz Ogród Dworski wpisanym do rejestru zabytków Nr Ks. A – 312 z dnia 08.10.1981 r. położony na dz. Nr 253/2 w Dabrowej. VI. Wszystkie prace realizowane będą w obrębie istniejącego i użytkowanego budynku szpitalnego. W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia wszystkich prac (w tym transportowych ) nie utrudniając pracy szpitala; Wykonawca zobowiązany jest też do wygrodzenia stref niebezpiecznych oraz do zapewnienia bezpieczeństwa osobom trzecim przebywającym w obrębie szpitala. VII. Roboty budowlane w zakresie poszczególnych Części zamówienia, o których mowa w pkt. II, mogą być realizowane równolegle i w związku z tym Wykonawcy poszczególnych części są obowiązani ustalić pomiędzy sobą niekolizyjny przebieg realizacji wszystkich prac, ze szczególnym uwzględnieniem Wykonawców wykonujących prace w zakresie Części nr 2 oraz Części nr 3. VIII. Przedmiot zamówienia jest przeznaczony do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego i osób niepełnosprawnych oraz zawiera wymagane rozwiązania w tym względzie, co wynika z adnotacji w projekcie budowlanym sporządzonym przez firmę Kozień Architekci S.C.M. Kozień, M. Kozień-Woźniak, K. Kozień-Kornecka pn. „Budowa Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej w Dąbrowej. ETAP I – Rewitalizacja parku oraz remont i przebudowa budynku dworu i istniejącego budynku wolnostojącego” (str. 12) – wypis z projektu stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. IX. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów bhp i ppoż. w trakcie wykonywania prac. X. Uwaga: Przedmiary robót są dokumentem pomocniczym; wycenę należy oprzeć na dokumentacji projektowej. Zaleca się, aby przed złożeniem oferty Wykonawca dokonał wizji lokalnej i uwzględnił roboty, które jego zdaniem mogą wystąpić w trakcie realizacji zadania, a nie są ujęte w załączonym przedmiarze robót (wdrażając ewentualnie procedurę godnie z art. 38 ustawy - Tryb udzielania wyjaśnień został określony w Rozdziale VIII SIWZ). Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca. Obiekt dostępny od dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w godzinach od poniedziałku do piątku po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z Zamawiającym. Podczas wizji lokalnej Zamawiający nie udziela wyjaśnień dotyczących treści SIWZ.

II.5) Główny kod CPV: 45112700-2
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45111300-1
34928200-0
45112711-2
45231300-8
46311100-1
46217100-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-11-30
2019-06-30
2019-06-30

II.9) Informacje dodatkowe: I. Wszędzie tam, gdzie w dokumentacji technicznej opisując przedmiot zamówienia wskazano znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zastosowanie takich materiałów, których parametry techniczne, jakościowe i technologiczne będą takie same lub lepsze od materiałów jakie zostały przyjęte w rozwiązaniach dokumentacji projektowej, w szczególności nie będą pogarszać parametrów wytrzymałościowych. Szczegółowe parametry równoważności i wymagania funkcjonalne w odniesieniu do istotnych z punktu widzenia Zamawiającego elementów przedmiotu zamówienia opisano w przedmiarze robót oraz STWiOR, stanowiących Załącznik nr 1 do SIWZ. Niezależnie od zgodności z parametrami technicznymi wyszczególnionymi w dokumentach, o których mowa powyżej, zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych musi zagwarantować realizację zamówienia w zgodzie z wydaną decyzją o pozwoleniu na budowę oraz Przedmiotem Zamówienia opisanym w niniejszej SIWZ. II. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do określonych w dokumentacji projektowej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać na etapie składania ofert, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, załączając odpowiednie dokumenty do oferty potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. III. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. – Kodeks pracy) osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia polegających na pracach budowlanych w tym: 1. W zakresie Części nr 1: ogrodnik terenów zielonych, drwal; 2. W zakresie Części nr 2: betoniarz, ślusarz, elektryk, 3. W zakresie Części nr 3: instalator sieci kanalizacyjnych, elektryk. IV. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. III czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. V. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane w pkt. III czynności w trakcie realizacji zamówienia: a) oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez imion, nazwisk, adresów, nr PESEL pracowników). Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania; c) zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy; d) poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. VII. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w pkt. III czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w projektach umów w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 10a, 10b, 10c do SIWZ. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wskazane w pkt. III czynności. VIII. Roboty budowlane muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, pozwoleniem na budowę, dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. IX. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie również: a) dokonanie wszelkich (wymaganych przepisami prawa i umową) uzgodnień związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, b) utrzymanie porządku w trakcie realizacji robót oraz systematyczne porządkowanie miejsc wykonywania prac, c) natychmiastowe usunięcie w sposób docelowy wszelkich szkód i awarii spowodowanych przez Wykonawcę w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, d) pokrycie kosztów związanych ze zniszczeniem lub uszkodzeniem wyposażenia w związku z prowadzonymi przez Wykonawcę robotami i usługami, e) nadzór nad mieniem, f) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót. X. Termin realizacji poszczególnych części: 1. Część nr 1 – od podpisania umowy do dnia do dnia 30.11.2019 r., z zastrzeżeniem, że wyklucza się realizację prac w okresie lęgowym ptaków; 2. Część nr 2 – od podpisania umowy do dnia 30.06.2019 r.; 3. Część nr 3 - od podpisania umowy do dnia 30.06.2019 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje: - dla Części nr 1: - osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami w zakresie rewitalizacji parku - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie osobą uprawnioną do kierowania pracami przy zabytkach będących parkami w rozumieniu art. 37 b) ust. 1 i 2 ustawy z dnia 23.07.2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 2067); - odpowiednim doświadczeniem; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 2 roboty, o wartości nie mniejszej niż 70.000,00 zł brutto każda, polegające na pracach ogrodniczych na terenie zabytkowym w zakresie zabiegów pielęgnacyjnych drzew i krzewów o podobnym charakterze. - dla Części nr 2: - osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie kierownikiem budowy, posiadającym adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności budowlano-konstrukcyjnej i zewnętrznych instalacji elektrycznych oraz aktualne i obowiązujące na okres realizacji prac zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz o samodzielnym pełnieniu funkcji technicznych w budownictwie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202). - dla Części nr 3 – osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi - warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże dysponowanie kierownikiem budowy, posiadającym adekwatne do przedmiotu zamówienia uprawnienia budowlane instalacyjne sieci zewnętrzne oraz uprawnienia energetyczne do kierowania robotami w specjalności zewnętrznych sieci instalacji wod-kan i instalacji elektrycznych oraz aktualne i obowiązujące na okres realizacji prac zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego oraz o samodzielnym pełnieniu funkcji technicznych w budownictwie przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru zabytków – w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1202).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24. ust. 5 pkt 1 ustawy, a jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast tych dokumentów składa dokumenty zgodnie z § 7 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016, poz. 1126), 2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24. ust. 5 pkt 8 ustawy, a jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast tych dokumentów składa dokumenty zgodnie z § 7 ust. 1 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. 2016, poz. 1126),
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego w zakresie Części nr 1 lub Części nr 2 lub Części nr 3 przedmiotowego postępowania, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego (w tym czy należą do właściwych izb samorządu zawodowego), a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 2. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w zakresie danej Części przedmiotowego zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, sporządzonego zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3. w zakresie Części nr 1 wykazu robót wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty, sporządzone zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Na potrzeby oceny ofert oferta musi zawierać: a) formularz oferty sporządzony według wzoru, stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, wraz z szczegółowym kosztorysem ofertowym, przygotowanym przez Wykonawcę w swoim zakresie, b) dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 22a ustawy, że Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w trakcie realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca, wskazując spełnienie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów, c) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy (jeżeli nie wynikają one z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę do oferty), a jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik – także pełnomocnictwo, określające zakres umocowania podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji – jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
I. Zamawiający wymaga wniesienia wadium dla: 1. Części nr 1 w kwocie 8.000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100); 2. Części nr 2 w kwocie 11.000,00 złotych (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100); 3. Części nr 3 w kwocie 3.700,00 złotych (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100). II. Wykonawca składa wadium w wartościach dla poszczególnych Części przedmiotowego zamówienia. III. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: 1. pieniądzu, 2. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3. gwarancjach bankowych, 4. gwarancjach ubezpieczeniowych, 5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 110, ze zm.). IV. Wadium wnoszone: 1. w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego– Bank Pekao S.A., numer rachunku bankowego – Bank Pekao S.A. - 61 1240 4748 1111 0010 6015 1387 z dopiskiem: „Wadium dla przetargu: „Rewitalizacja parku, wykonanie ogrodzenia terenu oraz wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z zasilaniem prądowym” – Część nr ………….. - nr sprawy: V-271-1-1/2019”. 2. wnoszone w pozostałych formach - należy złożyć oryginał z ofertą lub złożyć w kopercie w kasie, tj. w pokoju nr 210, a do oferty dołączyć kopię, poświadczoną za zgodność z oryginałem. Zaleca się nie spinać trwale dokumentu. V. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującym prawem. Powinna ona zawierać następujące elementy: 1. nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2. określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3. kwotę gwarancji, 4. termin ważności gwarancji, 5. zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające następujące lub analogicznie brzmiące oświadczenie: „Zobowiązujemy się nieodwołalnie i bezwarunkowo wypłacić Państwu/Beneficjentowi całą kwotę zobowiązania na pierwsze pisemne żądanie wraz z oświadczeniem, że w postępowaniu o udzielenie zamówienia zaszły okoliczności uzasadniające zatrzymanie przez Zamawiającego wadium na podstawie art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawa zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 1986).” VI. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 14.02.2019 r. do godz. 12:00. W przypadku Wykonawców składających wspólnie ofertę, wadium może wnieść jeden z nich. VII. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. VIII. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy. IX. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. X. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwróci wadium wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pie¬niędzy na rachunek bankowy wykonawcy. XI. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt IX, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi za wady robót budowlanych 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w zakresie danej Części przedmiotowego zamówienia. Warunki zmian określono w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 10a, 10b lub 10c do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-02-14, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: "Rewitalizacja parku” w ramach projektu „Udostępnienie zasobów dziedzictwa – utworzenie Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej w Zespole Parkowo-Dworskim w Dąbrowej – ETAP I”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 1: Rewitalizacja parku, tj. - koszenie chwastów i samosiewów – 2,63 ha - karczowanie – 277 drzew - wycinka – 212 drzew - usunięcie zakrzaczenia – 0,7 ha - frezowanie pniaków – 212 sztuk - cięcia pielęgnacyjne drzew – 166 szt. W zakresie Części nr 1 zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia prac zgodnie z przepisami programu Natura 2000 oraz ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody ( tj. Dz. U. z 2018 r., poz. 1614, z późn. zm.).
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112700-2, 45112711-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi za wady robót budowlanych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: "Wykonanie ogrodzenia terenu” w ramach projektu „Udostępnienie zasobów dziedzictwa – utworzenie Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej w Zespole Parkowo-Dworskim w Dąbrowej – ETAP I”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część nr 2: Wykonanie nowego ogrodzenia terenu, tj. wraz z montażem dwóch bram automatycznych z furtkami – 792,85mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112700-2, 34928200-0, 46311100-1, 45111300-1

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi za wady robót budowlanych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3 Nazwa: "Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z zasilaniem prądowym” w ramach projektu „Udostępnienie zasobów dziedzictwa – utworzenie Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej w Zespole Parkowo-Dworskim w Dąbrowej – ETAP I”
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:„Budowa Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej w Dąbrowie ETAP I – Roboty budowlane i prace konserwatorskie oraz adaptacyjne w budynku dworu w celu utworzenia Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej i Rewitalizacja parku oraz remont i przebudowa budynku dworskiego i istniejącego budynku wolnostojącego – Zadanie I: rewitalizacja parku, wykonanie ogrodzenia terenu oraz wykonanie przyłącza kanalizacyjnego z zasilaniem prądowym” w ramach projektu „Udostępnienie zasobów dziedzictwa – utworzenie Ośrodka Dziedzictwa Kultury Niematerialnej w Zespole Parkowo-Dworskim w Dąbrowej – ETAP I”
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45112700-2, 45231300-8, 46311100-1, 46217100-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-06-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres udzielonej rękojmi za wady robót budowlanych 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię brygadę do tynków maszynowych gipsowych - Nowy Sącz
  • Lokalizacja zleceniamałopolskie
  • Data dodania07-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię brygadę do tynków maszynowych gipsowych. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Przebudowa ulicy Południowej
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Nowy Sącz: Zamówienie na aktualizację operatu ewidencji gruntów
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa dróg gminnych w miejscowościach: Duninowo, Modlinek, Dalimierz Przewłocki - Gmina Ustka
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Przebudowa ulicy Południowej
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI