Budowa ogrodzenia, miejsca postoju pojazdów wraz z ciągami pieszymi i zagospodarowaniem...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ogrodzenia, miejsca postoju pojazdów wraz z ciągami pieszymi i zagospodarowaniem terenu leśniczówki Leśnictwa Krasnopol
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoSuwałki
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
  • Termin składania wniosków2022-09-07
  • ZamawiającySkarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suwałki
  • Data publikacji ogłoszenia2022-08-24
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00318680
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa ogrodzenia, miejsca postoju pojazdów wraz z ciągami pieszymi i zagospodarowaniem terenu leśniczówki Leśnictwa Krasnopol

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Suwałki

1.3.) Oddział zamawiającego: Nadleśnictwo Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790504898

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wojska Polskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875664292

1.5.8.) Numer faksu: 875662878

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: suwalki@bialystok.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.suwalki.bialystok.lasy.gov.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa ogrodzenia, miejsca postoju pojazdów wraz z ciągami pieszymi i zagospodarowaniem terenu leśniczówki Leśnictwa Krasnopol

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc2bcd87-22b4-11ed-b8b2-9a321cc30829

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00318680

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00153374/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa ogrodzenia, miejsca postoju pojazdów wraz ciągami pieszymi i zagospodarowaniem terenu leśniczówki Krasnopol

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_suwalki

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_suwalki

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, cyfrowego odwzorowania dokumentów w postaci papierowej (elektronicznych
kopii dokumentów stworzonych w postaci papierowej) oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
Regulaminie korzystania z platformy https://platformazakupowa.pl i są dostępne przy każdym postępowaniu na platformie
https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin oraz w instrukcji dla wykonawców dostępnej na platformie
https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_suwalki

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1.Zam.przetwarza dane os.zebrane w niniejszym postęp.o
udzielenie zam.publ. w sposób gwarant.zabez. przed ich bezprawnym
rozpowszechnianiem2.Zam.udostępnia dane os.,o których mowa w art.10RODO w celu umożliwienia korzystania ze śr.ochrony
prawnej,o których mowa w dzialeVI PZP do upływu terminu do ichWniesienia3.Do przetw.danych os.,o których mowa w
art.10RODOmogą być dopuszczone wyłącznie os. posiadające upoważnienie.Os.dopuszczone do przetw.takich danych są
obowiązane do zachowania ich w poufności4.Dane os.przetw.będą na podstawie art. 6ust.1lit.cRODO w celu związanym z
prowadz.niniejszego postęp.o udzielenie zam.pub.oraz jego rozstrzygnięciem, jak również, jeżeli nie ziszczą się przesłanki określ.w
art.255-256PZP–w celu zawarcia umowy w sprawie zam.pub.oraz jej realizacji, a także udokumentowania postęp. o udzielenie zam.
i jego archiwizacji5.Odb.danych os.będą os.lub podm.,którym dokumentacja postęp.zostanie udostępniona w oparciu o
przepisyPZP6.Dane os.poz.w związku z prowadzeniem niniejszego postęp. o udzielenie zamów.pub. będą przechowywane, zgodnie
z art. 78 ust.1PZP, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postęp. o udzielenie zam. pub., a jeżeli czas trw.umowy przekracza 4 lata,
okres przechow.obejmuje cały czas trwania umowy ws.zam.pub.7.Niezależnie od postanowień pktf)powyżej,w przypadku zawarcia
umowy w sprawie zam.pub.,dane os.będą przetwarzane do upływu okresu przedawnienia roszczeń wynik.z umowy ws.zam.pub.
8.Dane os.poz.w związku z prowadzeniem niniejszego postęp.o udzielenie zam.mogą zostać przekazane podm.świadczącym
usł.doradcze, w tym usł.prawne, i konsultingowe9.Stosownie do art.22RODO, decyzje dot.danych os.nie będą podejmowane w
sposób zautomatyzowany10.Os., której dotyczą poz.w zw.z prowadzeniem niniejszego postęp.dane os., ma prawo:a)dostępu do
swoich danych os.–zgodnie z art.15 RODO, przy czym w sytuacji, gdy wykonanie obow. o których mowa w art.15ust.1-3 RODO
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku Zam.może żądać wskazania dodatkowych inf.mających na celu sprecyz.żądania,w
szczególności podania nazwy lub daty bieżącego bądź zakończonego postęp.o udzielenie zam.pub.b)do sprost.swoich danych os.–
zgodnie z art.16RODO,przy czym skorzystanie z uprawnienia do sprost.lub uzupełnienia danych os.,o którym mowa w art.16RODO
nie może skutkować zmianą wyniku postęp. o udzielenie zam.pub.ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym zPZP
oraz nie może naruszać integralności protok.oraz jego zał.c)do żądania od Zam.–jako admin.ograniczenia przetw.danych os.z
zastrzeż.przypadków,o których mowa w art.18ust.2RODO,przy czym prawo do ograniczenia przetw. nie ma zastosowania w
odniesieniu do przechowywania,w celu zapewnienia korzystania ze śr.ochr.prawnej lub w celu ochr.praw innej os.fiz.lub prawnej, lub
z uwagi na ważne względy interesu publicznego UE lub państwa członk.; prawo to nie ogranicza przetw.danych os. do czasu
zakończenia postęp. o udzielenie zam.pub.d)wniesienia skargi do PrezesaUODO w przypadku uznania,iż przetw.jej danych os.
narusza przepisy o ochr.danych os.,w tym przepisyRODO11.Obowiązek podania danych os.jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisachPZP,zw.z udziałem w postęp. o udzielenie zam.pub.; konsekwencje niepodania określonych danych
określaPZP12.Osobie,której dane os.zostały pozyskane przez Zam.w zw.z prowadzeniem niniejszego postęp. o udzielenie zam.
pub.nie przysługuje:a)prawo do usunięcia danych os., o czym przesadza art.17ust.3lit.b,d lub e RODOb)prawo do przenoszenia
danych os., o którym mowa w art.20RODO, określone w art.21RODO prawo sprzeciwu wobec przetw.danych os., a to z uwagi na
fakt, że podst.prawną przetw.danych os.jest art.6ust.1lit.cRODO13.Dane os. mogą być przekazywane do organów pub.i urzędów
państ.lub innych podm.upoważnionych na podst.przepisów prawa lub wykonujących zad. realiz.w interesie pub.lub w ramach sprawowania władzy pub., w szczególności do podm.prowadzących działal.kontrolną wobec Zam.Dane os.są przekazyw.do
podm.przetw.dane w imieniu admin.danych os.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SA.270.35.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie ogrodzenia, miejsca postoju pojazdów wraz ciągami pieszymi i zagospodarowaniem terenu leśniczówki Leśnictwa Krasnopol. Dokumentacja obejmuje w szczególności zakres zadania, a także rozbiórkę i utylizację istniejących budynków pokrytych eternitem falistym (cztery szopy na drewno) oraz betonowy schron na benzynę (nr inw. B560/1), wymagania dotyczące materiałów, sposobu wykonania, oceny prawidłowości poszczególnych robót budowlanych oraz odbiorów.

Zakres zadania:
3.3.1. Przebudowa ogrodzenia:
- Demontaż istniejącego ogrodzenia (drewniane sztachety i przęsła, słupki stalowe) wraz z fundamentami (w tym wywóz i utylizacja elementów ogrodzenia, gruzu oraz zasypanie dołów po fundamentach);
- Wykonanie nowego ogrodzenia zgodnie z projektem zagospodarowania terenu (ogrodzenie frontowe z bloczków betonowych oraz poziomych przęseł drewnianych - I gatunek drewna, czterostronnie struganych, suszonych oraz dwukrotnie impregnowanych);
- Montaż bramy przesuwnej z napędem z wykorzystaniem istniejącej konstrukcji stalowej (wypełnionej panelami 3D),
- Montaż nowej furtki z zamkiem, montaż dzwonka, skrzynki na listy (wbudowanej w bloczkach);
- Wykonanie zadaszonego miejsca do składowania śmieci z dwoma furtkami – stelaż o profilu ocynkowanym. Pokrycie jak budynku mieszkalnego „JANOSIK”, konstrukcja i przęsła drewniane, posadzka z kostki brukowej;
- Prace porządkowe związane z zagospodarowaniem terenu m.in. niwelacja terenu, wsianie trawy.
3.3.2. Wykonanie miejsca postoju oraz ciągu pieszego obok leśniczówki Leśnictwa Krasnopol:
- Wykonanie miejsca postoju pojazdów (3+1 miejsce dla osób niepełnosprawnych) oraz ciągu pieszego obok leśniczówki wraz ze stanowiskiem na rowery (kłoda drewniana) o dł. 238 cm;
- Utwardzenie wjazdu kruszywem łamanym do miejsca postoju pojazdów od strony drogi gminnej;
- Prace porządkowe związane z zagospodarowaniem terenu m.in. niwelacja terenu, wsianie trawy.
3.3.3. Rozbiórka istniejących czterech budynków gospodarczych (szopy na drewno) oraz schron na benzynę (B 560/1):
- Kompleksowa rozbiórka oraz utylizacja czterech szop pokrytych eternitem falistym oraz betonowego schronu na benzynę (utylizację eternitu należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami; dokumenty z utylizacji eternitu należy przekazać Zamawiającemu).
W zakresie utylizacji azbestu Wykonawca:
1. Musi wykazać, że posiada aktualne:
a) wpis do rejestru podmiotów uprawnionych do transportu odpadów niebezpiecznych o kodach: 17 06 05* 17 06 01* prowadzonego przez marszałka województwa,
b) zezwolenie na unieszkodliwianie odpadów niebezpiecznych o kodach: 17 06 05* 17 06 01*.
c) Zamawiający dopuszcza, że Wykonawca nie będzie posiadać w/w zezwoleń. W takim przypadku Wykonawca musi wykazać, że zawarł z podmiotami posiadającymi wymagane zezwolenia umowy/porozumienia, z których wynika zobowiązanie tych podmiotów do transportu i/lub unieszkodliwienia odpadów wytworzonych w wyniku realizacji zamówienia.
2. Musi wykazać, że będzie dysponował w czasie realizacji prac związanych z utylizacją azbestu:
a) osobami, którym powierzy realizację usług demontażu i pakowania wyrobów zawierających azbest (zabezpieczenie, oznakowanie), a które przeszły odpowiednie szkolenie z tego zakresu.
b) narzędziami i urządzeniami technicznymi niezbędnymi do wykonania zamówienia zgodnie z planem pracy Wykonawcy.
Dokumenty o których mowa powyżej (szkolenie, plan pracy) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed rozpoczęciem robót dot. rozbiórki pokrycia dachów zawierających azbest.
3. Opracuje plan pracy zgodnie z rozporządzeniem MGiP z 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. nr 216, poz. 1824)
4. Po wykonaniu prac przedłoży Zamawiającemu:
a) oświadczenia pisemnego o prawidłowości wykonania prac oraz o oczyszczeniu terenu z pyłu azbestowego, z zachowaniem właściwych przepisów technicznych i sanitarnych.
b) dokumenty potwierdzające utylizację (kart przekazania odpadów, dowodów ważenia, protokołów odbioru),
Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w:
a. kosztorysie ofertowym wraz z przedmiarem robót (załączniki nr 2 do niniejszej SWZ);
b. dokumentacji technicznej (załącznik nr 3 do niniejszej SWZ).

Po zakończeniu realizacji prac związanych z przedmiotem umowy Wykonawca zobowiązany jest do wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej sporządzonej przez uprawnionego geodetę i przyjętej do Państwowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 70 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocenie w ramach kryterium cena podlegać będzie łączna cena brutto podana przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.
Cena oferty musi obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, uwzględniająca cały zakres przedmiotu zamówienia (robocizna, materiały wraz z ich transportem, pracy sprzętu i środków transportu), wymaganiami wymienionymi w specyfikacji warunków zamówienia i w projektowanych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego, zasadami najlepszej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, ewentualne ryzyko wynikające z okoliczności, które można było przewidzieć w terminie opracowywania oferty do czasu jej złożenia, a także wszystkie potencjalne ryzyka ekonomiczne, jakie mogą wystąpić przy realizacji przedmiotu umowy, wynikające z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy.
Cena – C- waga 100%
C= (C minimalna/C badana)x 100 punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt
Za najkorzystniejszą uważać się będzie ofertę, która uzyska najwyższą ilość punktów.
Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia
danej części.
Wszystkie obliczenia będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Zgodnie z matematycznymi zasadami
zaokrąglania (końcówki poniżej 0,005 pkt pomija się a końcówki 0,005 i wyższe zaokrągla się do 0,01 pkt ).
Ocena w zakresie kryteriów zostanie dokonana na podstawie wypełnionego „Formularza oferty” i złożonej w nim deklaracji
Wykonawcy.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 PZP, 109 ust. 1 pkt 1 PZP oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu dot:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej.
a) Warunek ten, w zakresie doświadczenia, zostanie uznany za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzających, że wykonał co najmniej trzy roboty budowlane polegające na budowie ogrodzeń, chodników, pracach rozbiórkowych lub pracach remontowych dotyczących budynków o wartości co najmniej po 50 000,00 zł brutto, wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane, złożone na formularzu stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 13.2. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia na podst. art. 108, art. 109 ustawy PZP oraz art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. należy złożyć wraz z ofertą.
W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 PZP, art. 109 ust. 1 pkt 1 PZP, art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego określone w pkt 12
SWZ.
2. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru w celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca dostarczy dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wymaganych od Wykonawcy, o którym mowa w pkt 14.1. Specyfikacji warunków zamówienia obejmuje:
a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, (potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 13.2 ppkt 4) lit. a) SWZ), złożone na formularzu stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ,
b) oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej - (wzór oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 PZP o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 6 do SWZ).
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich prawidłowość i aktualność.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu z postępowania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 13.2. powinni spełniać łącznie wszyscy Wykonawcy.
Należy także dostarczyć : pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, sporządzone pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej.
9.5. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. Poprzez oryginał należy rozumieć dokument podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie elektronicznej podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 p.z.p. oraz wskazanym we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-09-07 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_suwalki

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-09-07 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-10-06

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą w danym Pakiecie.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wynosić będzie 5 % ceny łącznej podanej w ofercie.
Zabezpieczenie może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
Zabezpieczenie wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego BNP Paribas Bank Polska S.A.: 97 2030 0045 1110 0000 0072 5180. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszt prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy.
Zabezpieczenie należytego wykonania umowy, we wszystkich formach przewidzianych w pkt 22.3., powinno zabezpieczać roszczenia wynikające z niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy w taki sam sposób, co oznacza, iż zabezpieczenie wniesione w formie innej niż pieniądz nie może zabezpieczać roszczeń Zamawiającego w sposób mniej korzystny, niż jakby miało to miejsce w przypadku wniesienia zabezpieczenia w pieniądzu. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w formie gwarancji/poręczenia powinno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzależnienia wypłaty kwot z gwarancji/poręczenia od przedłożenia jakichkolwiek dodatkowych dokumentów, bądź spełnienia jakichkolwiek warunków, poza oświadczeniem Zamawiającego, iż żądana kwota jest należna z tytułu niewykonania bądź nienależytego wykonania umowy.
Zamawiający zwróci zabezpieczenie w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.

Zamawiający zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 577 ustawy Prawo zamówień publicznych, w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, albo 10 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób.
Zamawiający może zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego przed upływem terminu, o którym mowa w pkt 1 Specyfikacji warunków zamówienia, jeżeli w postępowaniu o udzielenie zamówienia prowadzonym w trybie podstawowym złożono tylko jedną ofertę
NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dokończenie płytek w łazience - Białystok
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania02-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dokończenie płytek w łazience. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI