Budowa ogólnodostępnej bezpłatnej strefy sportowo-rekreacyjnej w ramach programu

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa ogólnodostępnej bezpłatnej strefy sportowo-rekreacyjnej w ramach programu Otwartych Stref Aktywności
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoCegłów
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2018-09-17
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Cegłów
  • Data publikacji ogłoszenia2018-09-07
  • Numer ogłoszenia614104-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 614104-N-2018 z dnia 2018-09-07 r.

Gmina Cegłów: Budowa ogólnodostępnej bezpłatnej strefy sportowo-rekreacyjnej w ramach programu Otwartych Stref Aktywności
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cegłów, krajowy numer identyfikacyjny 71158263500000, ul. Kościuszki  4 , 05-319   Cegłów, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 25 579 59 48, 025 759 59 39, , e-mail urzad@ceglow.pl, , faks 25 759 59 38.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.ceglow.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.bip.ceglow.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ogólnodostępnej bezpłatnej strefy sportowo-rekreacyjnej w ramach programu Otwartych Stref Aktywności
Numer referencyjny: IZP.271.29.2018
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Projekt zagospodarowania terenu przewiduje powstanie ogólnodostępnej bezpłatnej strefy sportowo-rekreacyjnej, niwelacje terenu pod projektowane zamierzenie. Projekt zakłada nasadzenia zieleni niskie i wysokiej, które swym ukształtowaniem i formą uatrakcyjnią projektowaną przestrzeń publiczną. Teren został podzielony funkcjonalnie na trzy strefy poprzez układ ścieżek i zieleni. Pierwsza z nich to plac zabaw o charakterze sprawnościowym wydzielony i ogrodzony w wschodniej części terenu. Druga to siłownia plenerowa w zachodnie części terenu. Trzecia wydzielona w części centralnej i zachodniej to strefa relaksu. Siłownia plenerowa przeznaczona dla osób o różnej sprawności fizycznej poczynając od osób o pełnej sprawności, poprzez osoby starsze o ograniczonej motoryce kończąc na osobach poruszających się na wózkach inwalidzkich. Strefa relaksu to miejsce dla wszystkich użytkowników Otwartej Strefy Aktywności. Na terenie założenia przewidziano miejsca postojowe dla rowerów, ławki, śmietnik tablice informacyjne, całość terenu ma być oświetlona, plac zabaw dla dzieci dodatkowo ogro-dzony. W ramach przedsięwzięcia na placu zabaw przewiduje się wykonanie nawierzchni piaskowej gr.min.30cm z atestem PZH oraz nawierzchni trawiastej w części przeznaczonej na siłownię plenerową i w części strefy relaksu. Projekt przewiduje dostawę i montaż urządzeń zabawowych, urządzeń siłowni plenerowej, urządzeń strefy relaksu, ławek, śmietnika i stojaka na rowery i tablicy informacyjnej. Rozmieszczenie urządzeń zgodnie z rys. nr 1 i 2 w dokumentacji. Pozostała część jest zagospodarowana zielenią. Projekt przewiduje wymianę gruntu pod całością zamierzenia z ukształtowaniem zapewniającym spływ wody na terenie własnym.  powierzchnia nawierzchni piaskowej gr.min.30cm z atestem PZH (pod plac – piasek płukany o frakcji 0,2-2mm bez cząsteczek mułu i gliny) o charakterze sprawno-ściowym– 140,00 m²  powierzchnia trawiasta pod siłownię plenerową– 100,00 m²  powierzchnia kostki brukowej gr.8cm – 78,00 m² 2. Opis urządzeń: 1) dostawa i montaż zestawu zabawowego sprawnościowego przeznaczonego dla dzieci w wieku 3-12 lat. Zestaw ma służyć rozwojowi dziecięcej sprawności fizycznej poprzez zastosowanie kilku wymagających przeszkód do pokonania przez co jego przebrnięcie wpłynie pozytywnie na rozwój sprawności ruchowej tj. ćwiczenie sprawności pokonywania pionowych przeszkód; poprawiających, rozwijających i stymulujących zmysł równowagi; poprawiających koordynację ruchową, a także po-siada walor edukacyjny tablicę do gry w kółko i krzyżyk. Projektuję się zestaw zło-żony z wieży pojedynczej z dachem, ślizgu, ścianki wspinaczkowej, rury strażackiej, tablicy kółko i krzyżyk, z balustradami i trzema podestami. Wymiary: 396x469 cm, strefa bezpieczeństwa:721x819cm, wysokość całkowita: 340 cm, wysokość podestu: 40, 92 cm, 137 cm, wysokość swobodnego upadku: 187 cm, strefa bezpieczeństwa gr. nawierzchni bezpiecznej 30mm(piasek 0,2-2mm). Specyfika materiałowa: słupy pionowe wykonane z rur stalowych, ocynkowanych ogniowo, malowanych proszkowo w kolorze RAL. Dach: płyta HPL całkowicie odporna na działanie warunków atmosferycznych. Podesty ze sklejki antypoślizgowej w ramie stalowej. Zjeżdżalnia ślizg z blachy nierdzewnej, boki z płyty HDPE. Ścianka wspinaczkowa z płyt HDPE z uchwytami z tworzywa. Liny z rdzeniem stalowym. Śruby: wszelkie śruby i mocowania wystawione na działanie warunków zewnętrznych nierdzewne, kotwienie w gruncie płaskim, głębokość posadowienia 50 cm w gruncie, ślizgu nie należy sytuować w kierunku południowym. 2) Dostawa i montaż huśtawki pojedynczej z siedziskiem bocianie gniazdo przeznaczona dla dzieci w wieku 3-12 lat. Rodzaj użytego siedziska sprawia że jest to urządzenie do zabawy dla dzieci w różnym wieku, może być wykorzystywane przez oso-by niepełnosprawne. Urządzenie wspiera i poprawia rozwój koordynacji ruchowej i zmysłu równowagi. Wymiary: 185 x 279 cm, strefa bezpieczeństwa: 235x750cm, wysokość całkowita: 244 cm, wysokość swobodnego upadku: 133 cm, strefa bezpieczeństwa gr. nawierzchni bezpiecznej 30mm(piasek 0,2-2mm). Konstrukcja: stal ocynkowana proszkowo i malowana proszkowo w kolorze RAL, wszystkie śruby i mocowania narażone na działanie atmosferyczne nierdzewne, posadowienie 60 cm w gruncie, zawiesia huśtawek: ułożyskowane - stal nierdzewna. 3) Dostawa i montaż urządzenia sprawnościowego linarium przeznaczonego dla dzieci w wieku 4-12 lat. To urządzenie sprawnościowe ma służyć rozwojowi dziecięcej sprawności fizycznej. Pokonywanie go wpływa pozytywnie na rozwój sprawności ruchowej tj. ćwiczenie sprawności pokonywania pionowych przeszkód; poprawiających, rozwijających i stymulujących zmysł równowagi, poprawiających koordynację ruchową i ogólną koordynację; wspomaga rozwój podstawowej funkcji ruchowej - wchodzenia; wzmacnia mięśnie pleców i nóg. Urządzenie składa się z masztu o wysokości 2,5m do którego przymocowano liny, stanowiących podstawę dla czterech linowych ścian. Liny mocowane do podłoża śrubami rzymskimi, umożliwiają-cymi odpowiednie naprężenie lin. Wymiary: 356x356 cm, strefa bezpieczeństwa: 656x656 cm, wysokość całkowita: 250 cm, wysokość swobodnego upadku: 99 cm, strefa bezpieczeństwa gr. nawierzchni bezpiecznej 30mm(piasek 0,2-2mm). Konstrukcja: maszt stalowy, ocynkowany, malowany proszkowo kolorze RAL, liny stalowe w oplocie stylonowym. Elementy łączące osłonięte kapturkami z tworzywa sztucznego. Posadowienie w gruncie 116cm. 4) Dostawa i montaż urządzenia siłowni zewnętrznej pajacyk i wahadło dla dzieci przeznaczona dla dzieci w wieku 4-12lat. To urządzenie sprawnościowe ma służyć rozwojowi dziecięcej sprawności fizycznej. Korzystanie z pajacyka wpływa pozytyw-nie na rozwój sprawności ruchowej tj. poprawiających ogólną koordynację; rozwija głównie dolną część partii mięśniowych nóg i pośladków. Korzystanie z wahadła aktywizuje skośne mięśnie brzucha; wpływa pozytywnie na rozwój równowagi ; wzmacnia mięśnie pleców, nóg, pośladków. Wymiary: 118x102 cm, strefa bezpieczeństwa: 403x418cm, wysokość całkowita: 250 cm, wysokość swobodnego upad-ku: -, strefa bezpieczeństwa gr. nawierzchni bezpiecznej 30mm(piasek 0,2-2mm). Konstrukcja: stal ocynkowana, malowana proszkowo w kolorze RAL, stopnice z blachy aluminiowej ryflowanej. 5) Dostawa i montaż tablicy informacyjnej OSA z regulaminem placu zabaw, telefonami alarmowymi i miejscem na uzupełnienie danych administratora/zarządcy obiektu. Konstrukcje ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, elementy złączne nierdzewne, tablica z blachy ocynkowanej z nadrukiem odpornym na działanie warunków atmosferycznych. Słup kotwiony w gruncie za pomocą betonu. Nad regulaminem powinien widnieć napis o treści: Obiekt zrealizowany w ramach programu rządowego "Otwarte Strefy Aktywności(OSA)". 6) wyciskanie siedząc", to urządzenie rozwija mięśnie klatki piersiowej, obręczy barkowej, mięsnie brzucha oraz kończyn górnych. Strefy bezpieczeństwa 409x382cm – mocowane do słupa. Elementy konstrukcyjne urządzenia: stal ocynkowana malowana proszkowo, słup: stal ocynkowana i malowana proszkowo farbą odporną warunki atmosferyczne, siedzisko aluminiowe 7) Dostawa i montaż urządzenia siłowni plenerowej - typ: "wahadło i steper". Wahadło rozwija mięśnie skośne brzucha, wzmacnia mięśnie pleców, pośladków i nóg , poprawia koordynacje ruchową, działa rozluźniająco. Steper wzmacnia i rozbudowuje mięśnie nóg, bioder i pośladków. Pomaga podnieść sprawność układu krążenia. Całe urządzenie jest również dedykowane seniorom. Strefa bezpieczeństwa 393x424 cm, mocowane do słupa. Elementy konstrukcyjne urządzenia: stal ocynkowana malowana proszkowo, słup: stal ocynkowana i malowana proszkowo farbą odporną warunki atmosferyczne. Podstopnice aluminiowe. 8) Dostawa i montaż urządzenia siłowni plenerowej - typ: "drabinka" wzmacnia mię-śnie górnych partii mięśniowych tj. brzucha, ramion czy pleców - w jednym wariancie wykonywanych ćwiczeń, w drugim możemy rozciągać wybrane partię mięśni. Strefa bezpieczeństwa 480x428 cm, mocowane do słupa. Elementy konstrukcyjne urządzenia: stal ocynkowana malowana proszkowo, słup: stal ocynkowana i malowana proszkowo farbą odporną warunki atmosferyczne. 9) Dostawa i montaż urządzenia siłowni plenerowej - typ: "duże koło tai chi" - wzmacnia i usprawnia górne partie mięśniowe. Wpływa na poprawę sprawności kończyn górnych oraz mięśni obręczy barkowej. Poprawia ogólną koordynację. Urządzenie jest również dedykowane seniorom. Strefa bezpieczeństwa 380x404 cm, mocowane do słupa. Elementy konstrukcyjne urządzenia: stal ocynkowana malowana proszkowo, słup: stal ocynkowana i malowana proszkowo farbą odporną warunki atmosferyczne. 10) Dostawa i montaż urządzenia siłowni plenerowej - typ: "biegacz wolnostojący" - to urządzenie które wpływa na rozwój zmysłu równowagi, rozwija mięśnie nóg oraz bioder. Imituje ruch biegu przy minimalnym obciążeniu stawów. Urządzenie jest również dedykowane seniorom. Strefa bezpieczeństwa 350x402 cm, mocowane do słupa. Elementy konstrukcyjne urządzenia: stal ocynkowana malowana proszkowo, słup: stal ocynkowana i malowana proszkowo farbą odporną warunki atmosferyczne. Podstopnice aluminiowe. 11) Dostawa i montaż urządzenia siłowni plenerowej - typ: " wioślarz" - to urządzenie które aktywizuje niemal wszystkie części ciała: mięśnie nóg, ramion i brzucha. Ćwiczenie na tym urządzeniu doskonale wpływa na wydolność organizmu. Strefa bezpieczeństwa 413x388 cm, mocowane do słupa. Elementy konstrukcyjne urządzenia: stal ocynkowana malowana proszkowo, słup: stal ocynkowana i malowana proszkowo farbą odporną warunki atmosferyczne. Siedzisko aluminiowe. 12) Dostawa i montaż urządzenia siłowni plenerowej - typ: "drążki-poprzeczka niska i średnia" - to urządzenie doskonale rozwija mięśnie rąk, barków oraz wpływa pozytywnie na sylwetkę ciała oraz utrzymanie poprawnej sylwetki kręgosłupa. Urządzenie to jest również dedykowane osobom niepełnosprawnym. Strefa bezpieczeństwa 413x388 cm, mocowane do słupków. Elementy konstrukcyjne urządzenia: stal ocynkowana malowana proszkowo farbą odporną warunki atmosferyczne. 13) Dostawa i montaż tablicy informacyjnej OSA z regulaminem siłowni plenerowej, telefonami alarmowymi i miejscem na uzupełnienie danych administratora/zarządcy obiektu. Konstrukcje ze stali ocynkowanej i malowanej proszkowo, elementy złączne nierdzewne, tablica z blachy ocynkowanej z nadrukiem odpornym na działanie warunków atmosferycznych. Słup kotwiony w gruncie za pomocą betonu. Nad regulaminem powinien widnieć napis o treści: Obiekt zrealizowany w ramach programu rządowego "Otwarte Strefy Aktywności(OSA)". 14) Dostawa i montaż: stołu edukacyjnego do gry w szachy, warcaby i chińczyka z dwoma ławkami, stół może być wykorzystywany również do innych gier zależnie od potrzeb użytkowników, a także pełnić rolę tradycyjnego stołu. Przeznaczony dla użytkowników powyżej 3 roku życia. Wysokość blatu 76cm, długość blatu - 160cm, szerokość blatu - 80cm, długość ławek - 180cm, wysokość ławek - 45cm, szerokość stołu razem z ławkami - 170cm, maksymalna wysokość upadku - 76cm, strefa bezpieczeństwa 330x340 cm, konstrukcja z betonu C25/30 na bazie kruszyw twardych naturalnych, blat stołu szlifowany i zaimpregnowany lakierem, plansze do gier wykonane z płyty granitowej wtopione w blat stołu, siedziska z drewna impregnowanego; montowany na stałe poprzez zabetonowanie, posadowienie 50cm poniżej poziomu gruntu. 15) Dostawa i montaż kosza na śmieci z półwałków wysokości 0,96 m; średnicy 0,31 m, konstrukcja stalowa ocynkowana, malowana proszkowo. Nogi betonowe w gruncie. Kosz wykonany z zadaszeniem przeciwdeszczowym, pozbawionym ostrych krawędzi i szczelin niebezpiecznych dla dzieci. 16) Dostawa i montaż ławki o konstrukcji stalowej ocynkowanej malowanej proszkowo , siedzisko i oparcie drewniane malowane lakierobejcą trzykrotnie, montowane do podłoża na stałe poprzez zabetonowanie, długość:170 cm, głębokość: 45 cm, wysokość:80 cm, wysokość siedziska:44 cm 17) Dostawa i montaż stojaka na rowery ze stali ocynkowanej, liczba stanowisk 5, długość 150cm, wysokość 40cm, szerokość 54cm montowane na stałe do podłoża 3. Urządzenia obowiązkowo muszą być wyposażone w tablice informujące o zasadach bezpiecznego korzystania z nich. 4. Kolorystyka urządzeń do ustalenia na etapie wykonawstwa 5. Szczegółowy opis zamówienia i zakres wykonania przedmiotu zamówienia określają: 1) plan zagospodarowania, 2) przedmiary robót, 3) rysunki urządzeń 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia zakresu robót z jakiegokolwiek powodu (umowne prawo odstąpienia od umowy) maksymalnie o 20% lub ich przerwania w przypadku zmniejszenia środków finansowych, lub ich braku w toku realizacji inwestycji, bez roszczeń finansowych ze strony Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy oraz za zabezpieczenie przerwanych robót, bez prawa dochodzenia innych roszczeń. 7. Dokumentacja może wskazywać dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy P.z.p. dopuszcza składanie ofert równoważnych, a wszelkie towary określone w dokumentacji, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. Posługiwanie się nazwami producentów / produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Wykonawca, który zastosował produkt równoważny, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zostały zamienione, i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje, podając ich parametry techniczne. 8. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy P.z.p. Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawców rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań opisanych w niniejszej SIWZ. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanych w SIWZ, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 9. Wymagania dotyczące robót: 1) wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. Zgodnie z poleceniami inspektora nadzoru; 2) roboty należy prowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji określającej przedmiot zamówienia, przedmiarem robót, oraz wymogami niniejszej SIWZ; 3) użyte materiały określone w przedmiarze robót oraz dostarczone urządzenia powinny być w I gatunku jakościowym, mieć odpowiednie dopuszczenia do stosowania w budownictwie i zapewniających sprawność eksploatacyjną. 4) materiały oraz urządzenia, użyte do wykonania zadania muszą posiadać atesty, aprobaty i inne dokumenty wymagane prawem budowlanym oraz innymi obowiązującymi przepisami. Dokumenty powyższe Wykonawca, któremu zostanie udzielone przedmiotowe zamówienie musi dostarczyć Zamawiającemu przy odbiorze końcowym zadania. 5) Każdorazowo przed wbudowaniem materiałów lub montażem urządzeń Wykonawca będzie zobowiązany do uzyskania akceptacji Inwestora na ich zastosowanie, pod rygorem odmowy przez Zamawiającego dokonania odbioru częściowego i końcowego. 10. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) zaleca się zapoznanie z miejscem wykonania robót i sprawdzenie w terenie warunków wykonania przedmiotu zamówienia (wszelkie koszty związane z dokonaniem wizji lokalnej obiektu i terenu przyszłych robót ponosi Wykonawca), 2) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia do czasu wygaśnięcia zobowiązań Wykonawcy wobec Zamawiającego. 3) Wykonawca dla wypełnienia swoich zobowiązań powinien zapewnić do-świadczone i wykwalifikowane osoby zdolne do prowadzenia wszelkich powierzonych zadań, uprawnione do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. 4) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę, zatrudnione przez niego osoby oraz podwykonawców, 5) Wykonawca określi telefony kontaktowe, nr faksów i adresy mailowe oraz do-kona innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia, 6) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji jakości / rękojmi na wykonane roboty w wymiarze co najmniej 3 lata, licząc od dnia ich końcowego odbioru. 7) Wykonawca przez cały okres realizacji umowy, zobowiązany będzie do posiadania polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 8) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9) Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy podwykonawczej przedłoży ją zamawiającemu w terminie trzech dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze oferty w niniejszym postępowaniu, 10) Zamawiający może zgodnie z art. 6471 k.c. wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy Wykonawcą a podwykonawcą. Niewniesienie zmian i nieuwzględnienie zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie, 11) Zabrania się zatrudniania przez Wykonawcę podwykonawców oraz dalszego podzlecania robót przez podwykonawców dalszym podwykonawcom bez uzyskania akceptacji Zamawiającego. 11. Wymagania dotyczące gwarancji: 1) Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu umowy na okres min. 3 lat. Przez całość przedmiotu umowy Zamawiający rozumie wszelkie wykonane roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia oraz wszystkie dostarczone i uruchomione urządzenia, 2) Udzielona prze Wykonawcę gwarancja obejmuje również zakresy zamówienia wykonane przez podwykonawców. Za spełnienie ewentualnych roszczeń Zamawiającego związanych z udzieloną gwarancją odpowiada Wykonawca solidarnie z podwykonawcą, 3) Termin obowiązywania gwarancji liczony będzie od daty bezusterkowego odbioru całości zamówienia, 4) Jeżeli okresy gwarancji na urządzenia, udzielane przez ich producentów, są dłuższe niż gwarancja udzielona przez Wykonawcę, obowiązuje w tym zakresie okres gwarancji udzielony przez producenta urządzenia, 5) Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokołami odbioru końcowego. 12. Zadanie realizowane jest w ramach Programu rozwoju małej infrastruktury sportowo-rekreacyjnej o charakterze wielopokoleniowym OSA 2018.

II.5) Główny kod CPV: 45112720-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
37535220-9


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień w trybie Art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp. w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia publicznego, dotychczasowemu Wykonawcy robót, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych dostaw. Zamówienie zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy robót pod warunkiem iż realizował on zamówienie w terminie i zgodnie z warunkami umowy o najwyższą starannością. Zamówienie to zostanie udzielone pod warunkiem, że Wykonawca zapewni nie gorszy standard wykonania nowego zamówienia niż podstawowego. Wykonawca zaakceptuje warunki dotychczasowej umowy. Strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie dodatkowe oraz termin wykonania zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2019-05-15

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
brak
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
brak
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
brak
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Za-łącznik Nr 1 do SIWZ, 2. Oświadczenia, o których mowa w rozdziale 6 pkt 1 SIWZ według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 3. Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik, 4. Karty techniczne urządzeń z numerem katalogowym 5. Na urządzenia zabawowe - Certyfikaty zgodności z obowiązującymi normami 6. Wizualizację każdego urządzenia (np. fotografie)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Gwarancja 30,00
Termin wykonania 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. 3. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) braku możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub b) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub c) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazania przez Zamawiającego terenu budowy Wykonawcy lub d) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub e) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub f) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy 2) wystąpienia konieczności ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu zamówienia i wynikająca z tej zmiany wysokość wynagrodzenia. 3) zmiana wynagrodzenia odbywać się będzie w oparciu o ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym, a w przypadku braku kosztorysu ofertowego będą miały zastosowanie jako maksymalne średnie kwartalne stawki składników cenotwórczych (stawka robocizny netto, materiały wraz z kosztami zakupów, sprzęt, koszty pośrednie i zysk), publikowane w wydawnictwie SEKOCENBUD z okresu realizacji robót. W przypadku braku cen materiałów i sprzętu w wyżej wymienionym wydawnictwie wg cen rynkowych uzgodnionych z Zamawiającym, w oparciu o ogólnodostępne katalogi nakładów rzeczowych. 4) zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z udziału podwykonawcy przy realizacji przedmiotu umowy. 5) zmiana osób realizujących zadanie, których Wykonawca wskazał w swojej ofercie, pod warunkiem, że proponowane osoby będą spełniały wymagania określone w siwz, 6) zmiany prowadzące do likwidacji w umowie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych, 7) zmiany dotyczące nazwy, siedziby Wykonawcy lub jego formy organizacyjno-prawnej w trakcie trwania umowy, numerów kont bankowych oraz innych danych identyfikacyjnych, 8) zmiana terminu lub sposobu wykonania przedmiotu umowy na skutek zmiany zasad finansowania zadania wynikającego z podpisanych przez Zamawiającego umów z Instytucjami Pośredniczącymi, 9) zmiany spowodowane koniecznością zrealizowania przedmiotu umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy, 10) zmiany spowodowane wprowadzeniem przez Zamawiającego zmian w dokumentacji projektowej, jeżeli takie zmiany dokumentacji okażą się konieczne i korzystne dla Zamawiającego, 11) zmiany wskutek wystąpienia okoliczności, których Zamawiający nie był w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 4. Wprowadzane zmiany nie mogą dotyczyć obniżenia jakości produktów, usług i materiałów wskazanych w ofercie, zwiększać wysokość wynagrodzenia wykonawcy w ramach realizowanej umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-09-17, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zatrudnię samodzielne ekipy do ociepleń - Pruszków
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zatrudnię samodzielne ekipy do ociepleń. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI