Budowa odcinka kanalizacji deszczowej na obszarze Gminy Lubicz dla: 3.1.1. W

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa odcinka kanalizacji deszczowej na obszarze Gminy Lubicz dla: 3.1.1. W części 1 – Lubicz Dolny - ulica Lipowa. 3.1.2. W części 2 – Złotoria - ul. 8 Marca na odcinku od ul. Toruńskiej do ul. Szkolnej.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoLubicz
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoJednostki organizacyjne administracji samorządowej
  • Termin składania wniosków2019-03-18
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyZarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu
  • Data publikacji ogłoszenia2019-02-27
  • Numer ogłoszenia519031-N-2019
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 519031-N-2019 z dnia 2019-02-27 r.

Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu: budowa odcinka kanalizacji deszczowej na obszarze Gminy Lubicz dla: 3.1.1. W części 1 – Lubicz Dolny - ulica Lipowa. 3.1.2. W części 2 – Złotoria - ul. 8 Marca na odcinku od ul. Toruńskiej do ul. Szkolnej.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, krajowy numer identyfikacyjny 87172575700000, ul. ul. Toruńska  , 87-162  Lubicz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 566 782 709, e-mail drogi@lubicz.pl, faks 566 782 709.
Adres strony internetowej (URL): www.lubicz.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.lubicz.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
forma papierowa
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa odcinka kanalizacji deszczowej na obszarze Gminy Lubicz dla: 3.1.1. W części 1 – Lubicz Dolny - ulica Lipowa. 3.1.2. W części 2 – Złotoria - ul. 8 Marca na odcinku od ul. Toruńskiej do ul. Szkolnej.
Numer referencyjny: ZDG.271.522.3.2019
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: zakres zamówienia obejmuje: 3.2.1. Dla części 1 - odwodnienie ulicy Lipowej w Lubiczu Dolnym 3.2.1.1. Kanalizację deszczową wykonać z rur PVC-U SN8KN/m 2 fi 200 mm łączonych na uszczelki gumowe na odcinku od zaprojektowanego odwodnienia liniowego do istniejącej studni kanalizacyjnej DI poprzez proj. studnie kanalizacyjne D5, D4, D3, D2. Kanalizację deszczową wykonać z rur PVC-U SN12KN/m2 fi 200 mm łączonych na uszczelki gumowe na odcinku od zaprojektowanego odwodnienia liniowego do istn. studni kanalizacyjnej DI poprzez proj. studnię kanalizacyjną D6. 3.2.1.2. Studnie kanalizacyjne D2 D3 D4 D5 D6 należy wykonać z kręgów żelbetowych fi 1000 mm zgodnie z PN-EN 1917:2004. Studnie wykonać z betonu wibroprasowanego B35 wodoszczelnego W8, mrozoodpornego F=150 o nasiąkliwości do 5 %. Studnie kanalizacyjne D4 D6 należy wykonać z osadnikiem gł. h=1,0 m. Ściany studni zaizolować zewnętrznie dwukrotnie lepikiem asfaltowym na zimno. Studnie przykryć płytami pokrywowymi żelbetowymi ułożonymi na pierścieniach odciążających. Studnie przykryć włazami typu ciężkiego D 400KN z żeliwa szarego bez zamków i uszczelek wys. 15cm o głębokości gniazda dla oparcia pokrywy min. 5cm i pobocznicy gniazda prostej. Rzędne posadowienia pokryw włazów należy dostosować do istniejącej rzędnej terenu. Dolną cześć studni wykonać jako monolit, w którym umocowane są mufy przyłączeniowe do rur. W celu uszczelnienia połączeń między kręgami należy stosować uszczelki — zamontowane fabrycznie. Studnie kanalizacyjne wyposażyć w stopnie złazowe, żeliwne wg SWW-0614499-1. Przejścia kanałów przez ściany studzienek wykonać jako szczelne typowe z PCV uszczelniane uszczelką gumową. 3.2.1.3. Przyłącza kanalizacji deszczowej wykonać z rur PVC-U SN8KN/m2 fi 160 mm łączonych na uszczelki gumowe na odcinkach: 1) od zaprojektowanego wpustu Wpl do zaprojektowanej studni kanalizacyjnej D2 2) od zaprojektowanego wpustu Wp2 do zaprojektowanej studni kanalizacyjnej D2 3) od zaprojektowanego odwodnienia liniowego do zaprojektowanej studni kanalizacyjnej D4. Przewody kanalizacji deszczowej fi 160 mm włączyć do zaprojektowanego kanału deszczowego fi 200 mm bezpośrednio do zaprojektowanej studni kanalizacyjnej. Przejścia kanałów przez ściany studzienki wykonać jako szczelne typowe z PCV uszczelniane uszczelką gumową. 3.2.1.4. Wpusty deszczowe . Odwodnienie nawierzchni. ul. Lipowej nastąpi poprzez wpusty deszczowe, typowe Wpl, Wp2 z osadnikami gł 1,0 m, które należy wykonać zgodnie z dokumentacją typową wg KB.4-3.3.10. Wpusty deszczowe wykonać jako monolityczne z betonu B35. Studzienkę wpustu wykonać z rur żelbetowych z wykorzystaniem rur pośrednich 500/1000 mm, 500/750 mm, 500/500 mm, 500/350 mm z uwzględnieniem głębokości wpustu deszczowego. Ściany zaizolować zewnętrznie dwukrotnie lepikiem asfaltowym na zimno. Płyty nastudzienne wpustów osadzić na pierścieniach odciążających dn. 960x250 mm oraz na pierścieniach utrzymujących dn. 960x150 mm. Rzędne posadowienia wpustów należy dostosować do istniejącej rzędnej terenu. Wpusty deszczowe wyposażyć w kraty osadzone na zawiasie, klasy D400. Przejście kanałów fi 200 mm przez ściany studzienek wykonać jako szczelne typowe przejścia z PCV uszczelniane uszczelką gumową. 3.2.1.5. Odwodnienia liniowe Odwodnienia liniowe o długościach L=4,0m, L=4,0 i L=7,5 wykonać poprzez system korytek typu FASERFIX KS 200, lub równoważnych. Korytka o szerokości w świetle 200 mm, z betonu wzmocnionego włóknem szklanym. Ruszty żeliwne szczelinowe (klasy 0400), mocowane za pomocą zatrzaskowego mocowania typu SIDE-LOCK lub równoważnego. Korytka należy połączyć ze studzienkami z ocynkowanymi osadnikami o wymiarach: długość – 500 mm, szerokość – 260 mm, wysokość – 570 mm. 3.2.1.6. Szczegółowy zakres ujęty został w opracowanej dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary dołączone są wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien pamiętać, że bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze. 3.2.2. Dla części 2 - odwodnienie ulicy 8 Marca w Złotorii 3.2.2.1. Kanalizację deszczową wykonać z rur PVC-U SN8KN/m2 Ø 300 mm łączonych na uszczelki gumowe na odcinku od granicy działki nr 82/2 do zaprojektowanej studni kanalizacyjnej D7 poprzez zaprojektowane studnie kanalizacyjne D6 D5 D4. 3.2.2.2. Studnie kanalizacyjne D4 D5 D6 D7 należy wykonać z kręgów żelbetowych ∅ 1200 mm zgodnie z PN-EN 1917:2004. Studnie wykonać z betonu wibroprasowanego B35, odoszczelnego W8, mrozoodpornego F= o nasiąkliwości do 5%. Ściany studni zaizolować zewnętrznie dwukrotnie lepikiem asfaltowym na zimno. Studnie przykryć płytami pokrywowymi żelbetowymi ułożonymi na pierścieniach odciążających. Studnie przykryć włazami typu ciężkiego D 400KN z żeliwa szarego bez zamków i uszczelek wys. 15 cm o głębokości gniazda dla oparcia pokrywy min. 5 cm. Rzędne posadowienia pokryw włazów należy dostosować do istniejącej rzędnej terenu. Dolną cześć studni wykonać jako monolit, w którym umocowane są mufy przyłączeniowe do rur. W celu uszczelnienia połączeń między kręgami należy stosować uszczelki – zamontowane fabrycznie. Studnie kanalizacyjne wyposażyć w stopnie złazowe, żeliwne wg SWW-0614-4991. Przejścia kanałów przez ściany studzienek wykonać jako szczelne typowe z PCV uszczelniane uszczelką gumową. 3.2.2.3. Przyłącza kanalizacji deszczowej wykonać z rur PVC-U SN8KN/m2 Ø 200 mm łączonych na uszczelki gumowe na odcinkach: 1) od wpustu Wp1 do studni kanalizacyjnej D4, 2) od wpustu Wp2 do studni kanalizacyjnej D4, 3) od wpustu Wp3 do studni kanalizacyjnej D7, 4) od wpustu Wp4 do studni kanalizacyjnej D6, 5) od wpustu Wp5 do studni kanalizacyjnej D7 Przewody kanalizacji deszczowej Ø 200 mm włączyć do kanału deszczowego Ø 300 mm bezpośrednio do zaprojektowanych studni kanalizacyjnych. Przejścia kanałów przez ściany studzienki wykonać jako szczelne, typowe z PCV uszczelniane uszczelką gumową. 3.2.2.4. Wpusty deszczowe Odwodnienie nawierzchni ul. 8 Marca nastąpi poprzez wpusty deszczowe, typowe Wp1, Wp2, Wp3, Wp4, Wp5 z osadnikami gł. 1,0 m, które należy wykonać zgodnie z dokumentacją typową wg KB.4-3.3.1.10. Wpusty deszczowe wykonać jako monolityczne z betonu B35. Studzienkę wpustu wykonać z rur żelbetowych z wykorzystaniem rur pośrednich 500/1000 mm, 500/750 mm, 500/500 mm, 500/350 mm z uwzględnieniem głębokości wpustu deszczowego. Ściany wpustów zaizolować zewnętrznie dwukrotnie lepikiem asfaltowym na zimno. Płyty nastudzienne wpustów osadzić na pierścieniach odciążających dn. 960x250 mm oraz na pierścieniach utrzymujących dn. 960x150 mm. Rzędne posadowienia wpustów należy dostosować do istniejącej rzędnej terenu. Wpusty deszczowe wyposażyć w kraty osadzone na zawiasie, klasy D400. Przejście kanałów Ø 200 mm przez ściany studzienek wykonać jako szczelne typowe przejścia z PCV uszczelniane uszczelką gumową. 3.2.2.5. Szczegółowy zakres ujęty został w opracowanej dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary dołączone są wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien pamiętać, że bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze.

II.5) Główny kod CPV: 45231000-5
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2019-08-31

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie określa w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający żąda od wykonawcy posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 500.000 zł. na jedno i wszystkie zdarzenia w okresie ubezpieczenia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek, o którym mowa, Zamawiający wymaga aby Wykonawca wykazał, że: 5.1.3.1. Posiada doświadczenie, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej dwa zadania polegające na budowie, przebudowie urządzeń odwodnienia drogi (kanalizacja deszczowa, kanalizacja deszczowo-drenażowa), o wartości co najmniej 50 000,00 złotych brutto każda z robót. Przez zadanie wykonane, Zamawiający rozumie zadania doprowadzone do końca (zakończone protokołem odbioru końcowego). 5.1.3.2 Dysponuje lub będzie dysponował osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie wykonywała zamówienie lub zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osoby posiadającej uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, lub odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane na podstawie ustawy Prawo Budowlane i Rozporządzenia Ministra Infrastruktury i Rozwoju z dnia 11 września 2014 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. 2014 r. poz. 1278) lub inne odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art.12 a oraz innych przepisów ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane ( Dz. U. z 2018 r., poz. 1202 ze zmianami) oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2018 r., poz. 2272 ze zmianami).
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 pkt 12-23 ustawy
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający żąda wniesienia wadium (art. 45 ustawy Pzp).: 11.1.1. Dla części I w kwocie 5.000 zł. , słownie: pięć tysięcy złotych. 11.1.2. Dla części II w kwocie 7.000 zł. , słownie: siedem tysięcy złotych. 11.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 11.3. Wadium może być wniesione w n/w formach: 11.3.1. W pieniądzu. 11.3.2. W poręczeniach bankowych. 11.3.3. W poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. 11.3.4. W gwarancjach bankowych. 11.3.5. W gwarancjach ubezpieczeniowych. 11.3.6. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110 ze zmianami). 11.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto w Banku BS Grębocin nr rachunku 95 9491 0003 0000 0000 1212 0003. 11.5. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 11.4.SIWZ, przed upływem terminu składania ofert. 11.6. Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 11.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 11.8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2019-03-18, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


Część nr: 1 Nazwa: Budowa kanalizacji deszczowej w Lubiczu Dolnym na ulicy Lipowej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.2.1.1. Kanalizację deszczową wykonać z rur PVC-U SN8KN/m 2 fi 200 mm łączonych na uszczelki gumowe na odcinku od zaprojektowanego odwodnienia liniowego do istniejącej studni kanalizacyjnej DI poprzez proj. studnie kanalizacyjne D5, D4, D3, D2. Kanalizację deszczową wykonać z rur PVC-U SN12KN/m2 fi 200 mm łączonych na uszczelki gumowe na odcinku od zaprojektowanego odwodnienia liniowego do istn. studni kanalizacyjnej DI poprzez proj. studnię kanalizacyjną D6. 3.2.1.2. Studnie kanalizacyjne D2 D3 D4 D5 D6 należy wykonać z kręgów żelbetowych fi 1000 mm zgodnie z PN-EN 1917:2004. Studnie wykonać z betonu wibroprasowanego B35 wodoszczelnego W8, mrozoodpornego F=150 o nasiąkliwości do 5 %. Studnie kanalizacyjne D4 D6 należy wykonać z osadnikiem gł. h=1,0 m. Ściany studni zaizolować zewnętrznie dwukrotnie lepikiem asfaltowym na zimno. Studnie przykryć płytami pokrywowymi żelbetowymi ułożonymi na pierścieniach odciążających. Studnie przykryć włazami typu ciężkiego D 400KN z żeliwa szarego bez zamków i uszczelek wys. 15cm o głębokości gniazda dla oparcia pokrywy min. 5cm i pobocznicy gniazda prostej. Rzędne posadowienia pokryw włazów należy dostosować do istniejącej rzędnej terenu. Dolną cześć studni wykonać jako monolit, w którym umocowane są mufy przyłączeniowe do rur. W celu uszczelnienia połączeń między kręgami należy stosować uszczelki — zamontowane fabrycznie. Studnie kanalizacyjne wyposażyć w stopnie złazowe, żeliwne wg SWW-0614499-1. Przejścia kanałów przez ściany studzienek wykonać jako szczelne typowe z PCV uszczelniane uszczelką gumową. 3.2.1.3. Przyłącza kanalizacji deszczowej wykonać z rur PVC-U SN8KN/m2 fi 160 mm łączonych na uszczelki gumowe na odcinkach: 1) od zaprojektowanego wpustu Wpl do zaprojektowanej studni kanalizacyjnej D2 2) od zaprojektowanego wpustu Wp2 do zaprojektowanej studni kanalizacyjnej D2 3) od zaprojektowanego odwodnienia liniowego do zaprojektowanej studni kanalizacyjnej D4. Przewody kanalizacji deszczowej fi 160 mm włączyć do zaprojektowanego kanału deszczowego fi 200 mm bezpośrednio do zaprojektowanej studni kanalizacyjnej. Przejścia kanałów przez ściany studzienki wykonać jako szczelne typowe z PCV uszczelniane uszczelką gumową. 3.2.1.4. Wpusty deszczowe . Odwodnienie nawierzchni. ul. Lipowej nastąpi poprzez wpusty deszczowe, typowe Wpl, Wp2 z osadnikami gł 1,0 m, które należy wykonać zgodnie z dokumentacją typową wg KB.4-3.3.10. Wpusty deszczowe wykonać jako monolityczne z betonu B35. Studzienkę wpustu wykonać z rur żelbetowych z wykorzystaniem rur pośrednich 500/1000 mm, 500/750 mm, 500/500 mm, 500/350 mm z uwzględnieniem głębokości wpustu deszczowego. Ściany zaizolować zewnętrznie dwukrotnie lepikiem asfaltowym na zimno. Płyty nastudzienne wpustów osadzić na pierścieniach odciążających dn. 960x250 mm oraz na pierścieniach utrzymujących dn. 960x150 mm. Rzędne posadowienia wpustów należy dostosować do istniejącej rzędnej terenu. Wpusty deszczowe wyposażyć w kraty osadzone na zawiasie, klasy D400. Przejście kanałów fi 200 mm przez ściany studzienek wykonać jako szczelne typowe przejścia z PCV uszczelniane uszczelką gumową. 3.2.1.5. Odwodnienia liniowe Odwodnienia liniowe o długościach L=4,0m, L=4,0 i L=7,5 wykonać poprzez system korytek typu FASERFIX KS 200, lub równoważnych. Korytka o szerokości w świetle 200 mm, z betonu wzmocnionego włóknem szklanym. Ruszty żeliwne szczelinowe (klasy 0400), mocowane za pomocą zatrzaskowego mocowania typu SIDE-LOCK lub równoważnego. Korytka należy połączyć ze studzienkami z ocynkowanymi osadnikami o wymiarach: długość – 500 mm, szerokość – 260 mm, wysokość – 570 mm. 3.2.1.6. Szczegółowy zakres ujęty został w opracowanej dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary dołączone są wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien pamiętać, że bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2 Nazwa: Budowa kanalizacji deszczowej w Złotorii, ul. 8 Marca
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Kanalizację deszczową wykonać z rur PVC-U SN8KN/m2 Ø 300 mm łączonych na uszczelki gumowe na odcinku od granicy działki nr 82/2 do zaprojektowanej studni kanalizacyjnej D7 poprzez zaprojektowane studnie kanalizacyjne D6 D5 D4. 3.2.2.2. Studnie kanalizacyjne D4 D5 D6 D7 należy wykonać z kręgów żelbetowych ∅ 1200 mm zgodnie z PN-EN 1917:2004. Studnie wykonać z betonu wibroprasowanego B35, odoszczelnego W8, mrozoodpornego F= o nasiąkliwości do 5%. Ściany studni zaizolować zewnętrznie dwukrotnie lepikiem asfaltowym na zimno. Studnie przykryć płytami pokrywowymi żelbetowymi ułożonymi na pierścieniach odciążających. Studnie przykryć włazami typu ciężkiego D 400KN z żeliwa szarego bez zamków i uszczelek wys. 15 cm o głębokości gniazda dla oparcia pokrywy min. 5 cm. Rzędne posadowienia pokryw włazów należy dostosować do istniejącej rzędnej terenu. Dolną cześć studni wykonać jako monolit, w którym umocowane są mufy przyłączeniowe do rur. W celu uszczelnienia połączeń między kręgami należy stosować uszczelki – zamontowane fabrycznie. Studnie kanalizacyjne wyposażyć w stopnie złazowe, żeliwne wg SWW-0614-4991. Przejścia kanałów przez ściany studzienek wykonać jako szczelne typowe z PCV uszczelniane uszczelką gumową. 3.2.2.3. Przyłącza kanalizacji deszczowej wykonać z rur PVC-U SN8KN/m2 Ø 200 mm łączonych na uszczelki gumowe na odcinkach: 1) od wpustu Wp1 do studni kanalizacyjnej D4, 2) od wpustu Wp2 do studni kanalizacyjnej D4, 3) od wpustu Wp3 do studni kanalizacyjnej D7, 4) od wpustu Wp4 do studni kanalizacyjnej D6, 5) od wpustu Wp5 do studni kanalizacyjnej D7 Przewody kanalizacji deszczowej Ø 200 mm włączyć do kanału deszczowego Ø 300 mm bezpośrednio do zaprojektowanych studni kanalizacyjnych. Przejścia kanałów przez ściany studzienki wykonać jako szczelne, typowe z PCV uszczelniane uszczelką gumową. 3.2.2.4. Wpusty deszczowe Odwodnienie nawierzchni ul. 8 Marca nastąpi poprzez wpusty deszczowe, typowe Wp1, Wp2, Wp3, Wp4, Wp5 z osadnikami gł. 1,0 m, które należy wykonać zgodnie z dokumentacją typową wg KB.4-3.3.1.10. Wpusty deszczowe wykonać jako monolityczne z betonu B35. Studzienkę wpustu wykonać z rur żelbetowych z wykorzystaniem rur pośrednich 500/1000 mm, 500/750 mm, 500/500 mm, 500/350 mm z uwzględnieniem głębokości wpustu deszczowego. Ściany wpustów zaizolować zewnętrznie dwukrotnie lepikiem asfaltowym na zimno. Płyty nastudzienne wpustów osadzić na pierścieniach odciążających dn. 960x250 mm oraz na pierścieniach utrzymujących dn. 960x150 mm. Rzędne posadowienia wpustów należy dostosować do istniejącej rzędnej terenu. Wpusty deszczowe wyposażyć w kraty osadzone na zawiasie, klasy D400. Przejście kanałów Ø 200 mm przez ściany studzienek wykonać jako szczelne typowe przejścia z PCV uszczelniane uszczelką gumową. 3.2.2.5. Szczegółowy zakres ujęty został w opracowanej dokumentacji projektowej oraz w szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Przedmiary dołączone są wyłącznie pomocniczo w celu sporządzenia kalkulacji własnej. Wykonawca powinien pamiętać, że bez względu na jakiekolwiek ograniczenia zasugerowane przez opis każdej pozycji i/lub wyjaśnienie, że cena przedstawiona w ofercie stanowi zapłatę za prace wykonane i zakończone pod każdym względem. Uważa się, że Wykonawca wziął pod uwagę wszystkie wymagania i zobowiązania bez względu na to czy zostały określone czy zasugerowane w przedmiarze.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45231000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2019-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium Znaczenie
Cena 60,00
Okres gwarancji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






NAJNOWSZE ZLECENIE
Poszukiwane ekipy na farmy fotowoltaiczne - Bydgoszcz
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania28-03-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Poszukiwane ekipy na farmy fotowoltaiczne. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu: Profesjonalna usługa fotograficzna
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Lubicz: Budowa oświetlenia drogowego.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI