Budowa odc. dróg gminnych w m. Jania Góra, ul. Łąkowa w Świekatowie i odc. Lubania...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa odc. dróg gminnych w m. Jania Góra, ul. Łąkowa w Świekatowie i odc. Lubania Lipiny-Tuszyny. Budowa ciągu pieszo-rowerowego Świekatowo-Zalesie Królewskie
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoŚwiekatowo
  • WojewództwoKujawsko-pomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-03-23
  • ZamawiającyGmina Świekatowo
  • Data publikacji ogłoszenia2022-03-02
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00073540
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa odc. dróg gminnych w m. Jania Góra, ul. Łąkowa w Świekatowie
i odc. Lubania Lipiny-Tuszyny.
Budowa ciągu pieszo-rowerowego Świekatowo-Zalesie Królewskie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Świekatowo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351073

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dworcowa 20A

1.5.2.) Miejscowość: Świekatowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 86-182

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@swiekatowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.swiekatowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa odc. dróg gminnych w m. Jania Góra, ul. Łąkowa w Świekatowie
i odc. Lubania Lipiny-Tuszyny.
Budowa ciągu pieszo-rowerowego Świekatowo-Zalesie Królewskie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-08873b70-9a3f-11ec-baa2-b6d934483bfb

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00073540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00047219/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa odc. dróg gminnych w m.Jania Góra, ul.Łąkowa w Świekatowie i odc. Lubania-Lipiny-Tuszyny.Budowa ciągu pieszo-rowerowego Świekatowo-Zalesie Króelwskie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej:  stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
 komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
 zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
 włączona obsługa JavaScript;
 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): zawarto w SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): zawarto w SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.2PŁ.2022.SG

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 4

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa odcinka drogi gminnej nr 030812C o długości około 1230 m w m. Jania Góra

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej w miejscowości Jania Góra.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie świeckim, na terenie gminy Świekatowo. Długość projektowanej drogi wynosi 1229,27 m (wg założonej kilometracji).
Istniejąca droga gminna stanowi dojazd do zabudowy jednorodzinnej, pól, gospodarstw rolnych, działek mieszkaniowych oraz zakładów pracy w miejscowości Jania Góra, jak również poprzez drogi gminne nr 030814C i 030815C stanowi tranzyt do innych miejscowości. W stanie istniejącym droga gminna posiada nawierzchnię gruntową. Występują tu liczne koleiny i nierówności, szczególnie w porze wzmożonych opadów deszczu lub wiosennych roztopów. Wzdłuż drogi znajdują się przystanki komunikacji zbiorowej, nie ma chodników. Występują tu obustronne pobocza gruntowe, istniejące zjazdy na posesje oraz na pola.
Początek drogi znajduje się na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 030814C, a koniec na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 030815C.
W liniach rozgraniczających inwestycji zlokalizowane są następujące urządzenia towarzyszące:
 sieć elektroenergetyczna (napowietrzna),
 sieć telekomunikacyjna,
 sieć wodociągowa,
 sieć kanalizacji sanitarnej.
Zakres rzeczowy robót obejmuje :
 przygotowanie terenu pod budowę (oznakowanie terenu),
 rozbiórka elementów dróg,
 usunięcie karpin po wyciętych drzewach i krzewach wraz z zasypaniem dołów piaskiem wraz z zagęszczeniem i odtworzeniem konstrukcji istniejących nawierzchni,
 usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
 wykonanie robót ziemnych,
 wykonanie koryta pod konstrukcje poszczególnych nawierzchni,
 wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
 ustawienie oporników i obrzeży betonowych,
 wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
 wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki przekruszonego betonu stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grub. po zagęszczeniu 15 cm - zgodnie z wymaganiami WT-4 dla kruszyw z recyklingu (tabela A.1),
 wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grub. po zagęszczeniu 5 cm,
 wykonanie nawierzchni jezdni (w-wa wiążąca i w-wa ścieralna) z betonu asfaltowego,
 wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego, z betonowej kostki brukowej, (kolor) oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
 wykonanie nawierzchni chodnika (dojścia do furtek) z betonowej kostki brukowej,
 wykonanie obustronnych poboczy o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
 wykonanie oznakowania pionowego i poziomego,
 regulacja wysokościowa istniejących zaworów,
 zabezpieczenie rurami ochronnymi istniejących kabli podziemnych,
 wykonanie terenów zielonych wraz z profilowaniem, humusowaniem i obsianiem trawą,
 wykonanie robót wykończeniowych,
 inwentaryzacja powykonawcza.
Odwodnienie drogi realizowane będzie powierzchniowo za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni jezdni oraz poboczy na istniejący teren pasa drogowego.
Parametry dla budowanej drogi gminnej:
Klasa drogi - „D”
Kategoria ruchu - KR1
Prędkość projektowa - 30 km/h
Szerokość jezdni - 4,50 m
Szerokość poboczy - 0,75 m
Szerokość zjazdów - nie więcej niż szerokość jezdni na drodze

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa odcinka drogi gminnej 1,2 km Lubania-Lipiny – Tuszyny

Przedmiotem zamówienia jest budowa drogi gminnej przebiegającej przez miejscowości Lubania – Lipiny – Tuszyny.
Inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie świeckim, na terenie gminy Świekatowo, w obrębie Lubania-Lipiny. Długość projektowanej drogi wynosi 1181,60 m (wg założonej kilometracji).
Istniejąca droga stanowi dojazd do zabudowy jednorodzinnej, działek mieszkaniowych, gospodarstw rolnych oraz pól uprawnych, jak również poprzez drogę powiatową nr 1036C oraz drogę gminną nr 030809C stanowi tranzyt do innych miejscowości. Nawierzchnia istniejącej drogi jest gruntowa, o licznych nierównościach i zagłębieniach pojawiających się szczególnie po wzmożonych opadach deszczu i wiosennych roztopach. Wzdłuż drogi występują obustronne pobocza gruntowe, istniejące zjazdy na posesje oraz na pola mają nawierzchnię gruntową lub częściowo utwardzoną. Teren przez który przebiega inwestycja to pas drogowy drogi gminnej wewnętrznej, zabudowa jednorodzinna, działki mieszkaniowe, gospodarstwa rolne oraz pola uprawne.
W liniach rozgraniczających inwestycji zlokalizowane są następujące urządzenia towarzyszące:
 sieć elektroenergetyczna,
 sieć wodociągowa.
Początek projektowanej inwestycji znajduje się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1036C, a koniec na skrzyżowaniu z drogą gminną nr 030809C. Budowa drogi gminnej wewnętrznej polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni w technologii bitumicznej o szerokości 4,50 m wraz z podbudową z mieszanki przekruszonego betonu stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, przebudowie istniejących zjazdów, wykonaniu obustronnych gruntowych poboczy o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm oraz niezbędnej infrastruktury (m.in. znaków pionowych).
Zakres rzeczowy robót obejmuje :
 przygotowanie terenu pod budowę (oznakowanie terenu),
 rozbiórka elementów dróg,
 wycinka kolidujących drzew i krzewów,
 usunięcie karpin po wyciętych drzewach i krzewach wraz z zasypaniem dołów piaskiem i warstwą wzmacniającą z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5Mpa oraz odtworzeniem istniejących konstrukcji nawierzchni,
 przebudowa istniejącego skrzyżowania z drogą powiatową,
 usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
 wykonanie robót ziemnych,
 wykonanie koryta pod konstrukcje poszczególnych nawierzchni,
 wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
 ustawienie oporników betonowych,
 wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
 wykonanie warstwy wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem o RM=2,5 MPa,
 wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki przekruszonego betonu stab. mech. 0/31,5 mm o grub. po zagęszczeniu 15 cm (jezdnia) oraz 20 cm (zjazdy) - zgodnie z wymaganiami WT-4 dla kruszyw z recyklingu (tabela A.1),
 wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grub. po zagęszczeniu 5 cm,
 wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (w-wa wiążąca i w-wa ścieralna),
 wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego, z betonowej kostki brukowej (kolor) oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
 wykonanie obustronnych poboczy o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
 wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
 wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu (progi zwalniające, wyspowe),
 zabezpieczenie rurami ochronnymi istniejących sieci podziemnych,
 przełożenie poza krawędź drogi istniejącego kabla energetycznego oraz zabezpieczenie kabla rurami ochronnymi,
 przestawienie istniejącej lampy hybrydowej,
 regulacja istniejących zaworów,
 wykonanie robót wykończeniowych,
 inwentaryzacja powykonawcza.
Odwodnienie drogi realizowane będzie powierzchniowo za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni jezdni oraz poboczy na istniejący teren pasa drogowego.
Parametry dla budowanej drogi gminnej:
 Klasa drogi - „D”
 Kategoria ruchu - KR1
 Prędkość projektowa - 30 km/h
 Szerokość jezdni - 4,50 m
 Szerokość poboczy - 0,75 m
 Szerokość zjazdów - nie więcej niż szerokość jezdni na drodze

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa odcinka drogi gminnej nr 030804C (ul. Łąkowa, Świekatowo)

Przedmiotem zamówienia jest budowa odcinka drogi gminnej nr 030804C (ul. Łąkowa w Świekatowie). Inwestycja zlokalizowana jest w województwie kujawsko-pomorskim, w powiecie świeckim, na terenie gminy Świekatowo, w miejscowości Świekatowo.
Długość projektowanej drogi wynosi 1369,47 m (wg założonej kilometracji).
Istniejąca droga gminna stanowi dojazd do zabudowy jednorodzinnej, pól, gospodarstw rolnych, działek mieszkaniowych oraz zakładów pracy w miejscowości Świekatowo, jak również poprzez drogę powiatową nr 1041C stanowi tranzyt do innych miejscowości. Nawierzchnia istniejącej drogi jest gruntowa, o licznych nierównościach i zagłębieniach pojawiających się szczególnie po wzmożonych opadach deszczu i wiosennych roztopach. Wzdłuż drogi występują obustronne pobocza gruntowe, istniejące zjazdy na posesje oraz na pola mają nawierzchnię gruntową lub częściowo utwardzoną.
W liniach rozgraniczających inwestycji zlokalizowane są następujące urządzenia towarzyszące:
 sieć elektroenergetyczna,
 sieć wodociągowa.
Początek drogi znajduje się na skrzyżowaniu z drogą powiatową nr 1041C, a koniec na działce nr 241 ark. 2 obręb 0021 Zalesie Królewskie. Budowa drogi gminnej polegać będzie na wykonaniu nowej nawierzchni jezdni w technologii bitumicznej o szerokości 4,50 m wraz z podbudową z mieszanki przekruszonego betonu stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm, przebudowie istniejących zjazdów, wykonaniu obustronnych gruntowych poboczy o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm oraz niezbędnej infrastruktury (m.in. znaków pionowych).
Zakres rzeczowy robót obejmuje :
 przygotowanie terenu pod budowę (oznakowanie terenu),
 rozbiórka elementów dróg,
 wycinka kolidujących krzewów,
 usunięcie karpin po wyciętych drzewach i krzewach wraz z zasypaniem dołów piaskiem i warstwą wzmacniającą z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5Mpa oraz odtworzeniem istniejących konstrukcji nawierzchni,
 przebudowa istniejącego skrzyżowania z drogą powiatową,
 usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu),
 wykonanie robót ziemnych,
 wykonanie koryta pod konstrukcje poszczególnych nawierzchni,
 wyprofilowanie i zagęszczenie podłoża,
 wykonanie warstwy odsączającej z piasku,
 wykonanie warstwy wzmacniającej z gruntu stabilizowanego cementem o RM=2,5 MPa,
 wykonanie dolnej warstwy podbudowy z mieszanki przekruszonego betonu stab. mech. 0/31,5 mm o grub. po zagęszczeniu 15 cm (jezdnia) oraz 20 cm (zjazdy) - zgodnie z wymaganiami WT-4 dla kruszyw z recyklingu (tabela A.1),
 wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm o grub. po zagęszczeniu 5 cm,
 wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego (w-wa wiążąca i w-wa ścieralna),
 wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego oraz z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
 wykonanie obustronnych poboczy o nawierzchni z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5 mm,
 wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
 wykonanie elementów bezpieczeństwa ruchu (bariery stalowe, tablice U-3e, lustro drogowe wypukłe U-18b),
 zabezpieczenie rurami ochronnymi istniejących sieci podziemnych,
 przełożenie poza krawędź drogi istniejącego kabla energetycznego oraz zabezpieczenie kabla rurami ochronnymi,
 regulacja istniejących zaworów,
 wykonanie robót wykończeniowych,
 inwentaryzacja powykonawcza.
Odwodnienie drogi realizowane będzie powierzchniowo za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych nawierzchni jezdni oraz poboczy na istniejący teren pasa drogowego.
Parametry dla budowanej drogi gminnej:
 Klasa drogi - „D”
 Kategoria ruchu - KR1
 Prędkość projektowa - 30 km/h
 Szerokość jezdni - 4,50 m
 Szerokość poboczy - 0,75 m
 Szerokość zjazdów - nie więcej niż szerokość jezdni na drodze

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przebudowa drogi powiatowej 1041C Świekatowo – Zalesie Królewskie

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie ciągu pieszo-rowerowego ( ciąg ) wzdłuż drogi powiatowej Nr 1041C od m. Świekatowo do m. Zalesie Królewskie. Ciąg pieszo – rowerowy zostanie wykonany z betonu asfaltowego o szerokości 2,5 m. Na trasie ciągu zostaną wykonane zjazdy indywidualne z kostki brukowej betonowej, muldy drogowe, przebudowane zostaną przepusty, rekonstrukcja nawierzchni drogi powiatowej, wykonane skrzyżowania z drogami gminnymi.
Przy budowanym ciągu pieszo-rowerowym nie występuję zabudowa. Wzdłuż ciągu znajdują się tereny leśne oraz droga powiatowa nr 1041C. Ukształtowanie terenu na odcinku ciągu jest zróżnicowane – rzędne terenu są na poziomie od 97,1 m n.p.m. do 107,7 m n.p.m.. Długość odcinka objętego inwestycją wynosi 2+247 km.
W granicach działek objętych opracowaniem występują podziemne sieci uzbrojenia:
 telekomunikacyjna,
 wodociągowa,
 energetyczna,
 kanalizacja sanitarna.
W obrębie ww. działek umiejscowione są również przepusty, napowietrzne linie niskiego napięcia oraz napowietrzne linie telekomunikacyjne.
Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni ciągu z betonu asfaltowego o szerokości 2,5m (na terenie zabudowanym 3,0m) o przekroju ze spadkiem jednostronnym wynoszącym 2%.
Ciąg pieszo-rowerowy zostanie ograniczony od strony jezdni krawężnikiem betonowym na obszarze zabudowanym. Pod koniec ciągu pieszo-rowerowego przewiduje się wykonanie przejścia dla pieszych, w celu dowiązania do istniejącego chodnika po drugiej stronie jezdni. W zadaniu przewiduję się utwardzenie skrzyżowań z drogami gminnymi nr 000001C oraz 030804C za pomocą betonu asfaltowego. Dodatkowo przewidziano zjazdy indywidualne z kostki brukowej betonowej, ograniczone opornikiem. Istniejące przepusty zlokalizowane pod drogą powiatową należy przebudować na betonowe przepusty 800 wraz z prefabrykowanymi ściankami czołowymi. Wyloty przepustów należy zabezpieczyć za pomocą balustrad U-11a, a na początku dodatkowo barierą U-14a.
Zakres rzeczowy robót do wykonania :
 zabezpieczenie terenu budowy,
 wykonanie pomiarów liniowych,
 wytyczenie punktów charakterystycznych oraz wysokościowych,
 wykonanie przewidzianych rozbiórek i ich utylizacja,
 wykonanie wykopów,
 przebudowa istniejących przepustów,
 wykonanie prefabrykatów typu „L”,
 wbudowanie krawężników oraz oporników betonowych,
 odbudowa nawierzchni drogi powiatowej oraz utwardzenie skrzyżowań za pomocą betonu asfaltowego,
 wykonanie zjazdów indywidualnych z kostki brukowej betonowej,
 wykonanie nawierzchni ciągu pieszo-rowerowego z betonu asfaltowego,
 roboty wykończeniowe i towarzyszące oraz inwentaryzacja powykonawcza.
W obszarze inwestycji występują:
 droga o nawierzchni z mieszanki bitumicznej,
 droga o nawierzchni tłuczniowej,
 zjazdy o nawierzchni gruntowej,
 uzbrojenie podziemne (sieć teletechniczna, sieć energetyczna i kanalizacja sanitarna),
 napowietrzne linie energetyczne,
 napowietrzne linie telekomunikacyjne,
 przepusty
Parametry ciągu pieszo – jezdnego:
 powierzchnia zjazdów: 18,10 m²,
 powierzchnia skrzyżowań: 261,65 m²,
 powierzchnia ciągu pieszo-rowerowego: 6187,00 m².
Odwodnienie Wody opadowe oraz roztopowe z drogi będą odprowadzane za pomocą spadków poprzecznych oraz podłużnych do projektowanych muld drogowych.
Przepusty - wykonanie przepustów z betonu o 800 wraz z prefabrykowanymi czołowymi. Umocnienie ścianki czołowej przepustu poprzez ułożenie kostki granitowej na zaprawie cementowo-piaskowej oraz na podkładzie z kruszywa. Przy wlocie i wylocie przepustu zastosować umocnienie dna z kamienia narzutowego. Z obu stron przepustu wykonać wzmocnienie skarp za pomocą darniny. Przepust należy posadowić na fundamencie kruszywowym.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 90

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonane roboty i zamontowane urządzenia

4.3.6.) Waga: 10

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące:
1) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – nie stawia się wymagań,
2) Sytuacji ekonomicznej i finansowej tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej :
a) dla części Nr 1 – 945.000,00 zł
b) dla części Nr 2 – 995.000,00 zł
c) dla części Nr 3 – 1.260.000,00 zł
d) dla części Nr 4 – 790.000,00 zł
co potwierdzą poprzez złożenie aktualnej informacji banku.
Jeżeli wykonawca składa ofertę na kilka części musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości sumy kwot przewidzianych dla tych części.
Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz informacji banku złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
3) Zdolności technicznej lub zawodowej ( niezależnie od liczby części składanych do oferty ) tj. posiadają doświadczenie umożliwiające realizację zamówienia tzn. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali należycie co najmniej dwie roboty budowlane polegające na budowie lub przebudowie dróg co najmniej klasy D i kategorii min. KR1 wraz z chodnikami, o nawierzchni jezdni z masy bitumicznej i wartości każdej z robót budowlanych min. 800.000 zł brutto, dla których wydano ostateczną decyzję o pozwoleniu na użytkowanie lub PINB nie wniósł zastrzeżeń do zgłoszenia zakończenia robót,
co potwierdzą w wykazie wykonanych robót budowlanych i referencjami;
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIESPEŁNIA.
4) Dysponują kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej lub konstrukcyjno – budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, na wykonywanie których w aktualnym stanie prawnym pozwalają uprawnienia budowlane w tej specjalności,
co potwierdzą w wykazie osób zdolnych do realizacji zamówienia.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia wg załącznika Nr 2 oraz dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
UWAGA :
Wykonawca składający ofertę na jedną lub dwie części powinien dysponować co najmniej jednym kierownikiem budowy, a wykonawca składający ofertę na trzy i więcej części powinien dysponować co najmniej dwoma kierownikami budowy.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia przez wykonawcę braku podstaw wykluczenia z postępowania, Zamawiający żąda złożenia:
1) oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej ( wg załącznika Nr 3 );
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem,
3) oświadczenia własnego wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o których mowa w ppkt. 2 – 3) dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, sytuacji finansowej, Zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych :
1) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane lub usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane lub usługi zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty (wg załącznika Nr 4),
2) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg załącznika Nr 5),
3) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:
 dla części Nr 1 – 5.000,00 zł ( pięć tysięcy złotych ),
 dla części Nr 2 – 10.000,00 zł ( dziesięć tysięcy złotych ),
 dla części Nr 3 – 10.000,00 zł ( dziesięć tysięcy złotych ),
 dla części Nr 4 – 5.000,00 zł ( pięć tysięcy złotych ),
z dopiskiem:

Budowa odc. dróg gminnych w m. Jania Góra, ul. Łąkowa w Świekatowie
i odc. Lubania Lipiny-Tuszyny.
Budowa ciągu pieszo-rowerowego Świekatowo-Zalesie Królewskie
Część Nr ………

2. Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 21.04.2022 r.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy :
Bank : Bank Spółdzielczy Świecie
Nr rachunku : 73 8168 0007 0000 1182 2000 0007
Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy Zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy Zamawiającego).

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) wspólnie muszą wykazać, że wspólnie spełniają warunki udziału w postępowaniu,
2) w stosunku do żadnego z nich nie zachodzi jakakolwiek podstawa do wykluczenia
z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp,
3) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania,
4) muszą ustanowić pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi mieć formę pisemną lub kopię potwierdzona przez notariusza,
5) przed zawarciem umowy o niniejsze zamówienie publiczne, jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający wezwie do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych wykonawców,
6) wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie, z którego będzie wynikać, jakie usługi lub roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy,
7) przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

1) Zamawiający udzieli zaliczki w zakresie realizacji każdej części przedmiotu zamówienia, która zostanie wypłacona zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych.
2) Zaliczka zostanie udzielona w wysokości 5% całkowitej ceny ofertowej w terminie do 30 dni od dnia podpisania umowy na podstawie faktury zaliczkowej.
3) Zamawiający przekaże wykonawcy zaliczkę na wskazane konto bankowe.

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy zawarto w załączniku nr 6 do SWZ Projekt umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-03-23 11:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 23.03.2022 r do godz. 11:00. Sposób składania ofert: za pośrednictwem Platformy miniPortal.

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-03-23 11:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-04-21

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji:

Część 1 : Tak

Część 2 : Tak

Część 3 : Tak

Część 4 : Tak

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę remont kościoła parafialnego - Połajewo
  • Lokalizacja zleceniakujawsko-pomorskie
  • Data dodania17-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę remont kościoła parafialnego. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świekatowo: Budowa Gminnej Biblioteki Publicznej w Świekatowie przy ul. Tucholskiej
Następne ogłoszenie o zamówieniu z miasta Świekatowo: Remont odcinka ul. Dworcowej w Świekatowie.
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Rewitalizacja zabytkowej części wsi Ciepielowice (etap I a) - powtórzenie
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Budowa ścieżek rowerowych na terenie gminy Legionowo w ramach projektu – 3 Części
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI