Budowa objazdu Bramy Nizinnej w ramach zadania pn.: „Budowa i przebudowa dróg lokalnych...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa objazdu Bramy Nizinnej w ramach zadania pn.: „Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta”.
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoGdańsk
  • WojewództwoPomorskie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - inny zamawiający
  • Termin składania wniosków2021-04-23
  • ZamawiającyDyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
  • Data publikacji ogłoszenia2021-04-07
  • Numer ogłoszenia2021/BZP 00028929
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa objazdu Bramy Nizinnej w ramach zadania pn.:„Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta”.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Jednostka organizacyjna administracji samorządowej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

1.8.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gdańska Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832870369

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kartuska 201

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-122

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: giwk@giwk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.giwk.pl/

1.9.) Podział obowiązków – zamówienie wspólne

Zamawiającym jest Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska i Gdańskiej Infrastruktury Wodociągowo - Kanalizacyjnej Sp. z o.o. Za przeprowadzeniepostępowania odpowiedzialna jest Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska. Umowa zostanie zawartapomiędzy Gminą Miasta Gdańska - Dyrekcją Rozbudowy Miasta Gdańska, działającą również wimieniu i na rzecz Gdańskiej Infrastruktury Wodociągowo - Kanalizacyjnej Sp. z o.o.

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa objazdu Bramy Nizinnej w ramach zadania pn.:„Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta”.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a0c27da-978c-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00028929

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-04-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00005662/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Budowa objazdu Bramy Nizinnej w Gdańsku w ramach zadania pn.: "Budowa i przebudowa dróg lokalnych w różnych dzielnicach miasta"

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest za pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na platformazakupowa.pl, tj.:- stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż512 kb/s;- komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram,procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych -MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje;- zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.;- włączona obsługa JavaScript;- zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący formatplików .pdf;- Platforma działa według standardu przyjętego w komunikacji sieciowej -kodowanie UTF8;- Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformę zakupową stanowi datę orazdokładny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwerasynchronizowanego z zegarem Głównego Urzędu Miar.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.Urz.UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, zamawiający informuje, że: 1)administratorem danych osobowych, które mogą zostać przekazane zamawiającemu w toku niniejszego postępowania jest Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska, 80–560 Gdańsk, ul. Żaglowa 11 działająca w imieniu Gminy Miasta Gdańska; administratorem danych osobowych, które mogą zostać przekazane zamawiającemu w toku niniejszego postępowania jest również Gdańska Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna Sp. z o.o., ul. Kartuska 201, 80-122 Gdańsk; 2)firmą podprzetwarzającą dane w imieniu administratora jest platformazakupowa.pl, którego operatorem jest Open Nexus Sp. o.o. z siedzibą w Poznaniu, ul. 28 Czerwca 1956 Roku 406, 61-441 Poznań; 3)inspektorem ochrony danych osobowych w Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska jest Pan Daniel Gramatowski, mail: iod.drmg@gdansk.gda.pl +48 58 550 75 23; administratorem przekazanych danych osobowych jest również Gdańska Infrastruktura Wodociągowo-Kanalizacyjna Sp. z o.o., ul. Kartuska 201 Gdańsk 80-122, telefon +48 58 326 67 00, adres email giwk@giwk.pl. 4)dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celuzwiązanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;5)odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępnionazostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 96 ust. 3ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r.poz. 2019 ze zm.); 6)dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy oraz przedawnienia wynikających z niej roszczeń; 7)obowiązek podania danych osobowych jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy; 8)dane nie będą udostępniane innym podmiotom niż upoważnionym na podstawie przepisów prawa z wyjątkiem podmiotów świadczących na rzecz administratora danych czynności związane z bieżącą obsługą jego działalności np. usługi księgowe, usługi informatyczne itp.;9)w odniesieniu do danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposóbzautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO; 10)osoby, których dane osobowe zostaną przekazane zamawiającemu w toku niniejszego postępowania posiadają: na podstawie art. 15 RODO, prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących, na podstawie art. 16 RODO, prawo do sprostowania danych osobowych ichdotyczących, z tym że skorzystanie z prawa do sprostowania nie możeskutkować zmianą wyniku niniejszego postępowania, ani zmianąpostanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą oraz nie możenaruszać integralności protokołu z postępowania oraz jego załączników,na podstawie art. 18 RODO, prawo żądania od administratora ograniczeniaprzetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o którychmowa w art. 18 ust. 2 RODO,prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych,gdy którakolwiek z tych osób uzna, że przetwarzanie danych osobowych ichdotyczących narusza przepisy RODO;11)osobom, których dane osobowe zostaną przekazane zamawiającemu w tokuniniejszego postępowania nie przysługuje:− w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO, prawo do usunięcia danychosobowych,− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,− na podstawie art. 21 RODO, prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danychosobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania danych osobowych jestart. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: 25/BZP-U.510.17/2021/MS

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest :1.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót obejmujących następujące elementy: budowa układu drogowego wraz z obiektem mostowym, miejscami postojowymi, chodnikami oraz niezbędną infrastrukturą.1.2. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje:1) Budowa i przebudowa układu drogowego;2) Rozbiórka i budowa obiektu mostowego;3) Renowacja istniejących murów ceglanych;4) Zieleń: wycinka i nasadzenia;5) Elementy małej architektury.6) Uzbrojenie podziemne:a) przebudowa i budowa sieci kanalizacji deszczowej,b) przebudowa, budowa i unieczynnienie sieci wodociągowej wraz z budową komory pomiarowej (zakres finansowany przez GIWK),c) przebudowa, budowa i unieczynnienie istniejącego kanału sanitarnego(zakres finansowany przez GIWK),d) budowa i przebudowa sieci oświetleniowej i urządzeń elektroenergetycznych,e) budowa kanału technologicznego,f) budowa i przebudowa kanalizacji teletechnicznej,g) budowa i przebudowa sieci gazowej.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34953300-5 - Chodniki

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów

45231220-3 - Roboty budowlane w zakresie gazociągów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45232460-4 - Roboty sanitarne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233253-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników

4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużenie minimalnego okresu gwarancji jakości

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonali należycie:a) co najmniej jedno zamówienie, które obejmowało swoim zakresem budowę lubprzebudowę lub remont drogi* o wartości zamówienia równej lub wyższej niż2 400 000 zł brutto.* droga w rozumieniu Ustawy z dnia 21.03.1985 o drogach publicznych (t. j. Dz. U.2020r. poz. 470 z późn. zm.).b) co najmniej jedno zamówienie, które obejmowało swoim zakresem budowę lubprzebudowę lub remont obiektu mostowego* o wartości zamówienia równej lubwyższej niż 480 000 zł brutto,* obiekt mostowy w rozumieniu Ustawy z dnia 21.03.1985 o drogach publicznych(t. j. Dz. U. 2020r. poz. 470 z późn. zm.).c) co najmniej jedno zamówienie, które obejmowało swoim zakresem budowę lubprzebudowę wodociągu z rur z żeliwa sferoidalnego o średnicy równej lub większej niż DN200. Łączna długość wybudowanego lub przebudowanegowodociągu/wodociągów winna wynosić co najmniej 200 m, przy czym zamawiający dopuszcza, w celu wykazania wymaganej długości wodociągu, sumowanie długości wodociągów wykonanych w ramach jednego lub większej liczby zamówień.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy skierują do jegorealizacji:1) kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowaniarobotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej lub konstrukcyjno- budowlanej;2) kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej mostowej;3) kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;4) kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.3. Kierownik budowy i kierownicy robót powinni posiadać uprawnienia budowlane zgodnie z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U.2020.1333 t.j. ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Inwestycji i Rozwoju z dnia 29 kwietnia 2019 r. w sprawie przygotowania zawodowego do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 2019 r., poz. 831) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.4. Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne wbudownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby,których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U.2020.220 t.j.).

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zwanego dalej „postępowaniem”, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1pkt 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, aw przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz z zaświadczeniemzamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływemterminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych podatków lubopłat wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie wsprawie spłat tych należności;2) zaświadczenia albo innego dokumentu właściwej terenowej jednostkiorganizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziałuregionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego UbezpieczeniaSpołecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składekna ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy,wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadkuzalegania z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wrazz zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożeniadokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofertwykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lubzdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie wsprawie spłat tych należności;3) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;4) jeżeli to niezbędne - oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:a) art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,b) art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się ozamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,c) art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcamiporozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,d) art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,e) art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczącychpłatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),f) art. 109 ust. 1 pkt 7–8 ustawy.5) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych wart. 118 ustawy, przedstawienia podmiotowych środków dowodowych, o którychmowa w pkt 2 ppkt 1)-4), dotyczących tych podmiotów, potwierdzających, że niezachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie, że wykonawcaspełnia warunki udziału w postępowaniu.1) W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziałuw postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiającyżąda następujących podmiotowych środków dowodowych:a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresieostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tymokresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania orazpodmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniemdowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonanenależycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź innedokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlanezostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego niejest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty;b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówieniapublicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wrazz informacjami na temat ich uprawnień niezbędnych do wykonaniazamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynnościoraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.2) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dooddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danegozamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, żewykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobamitych podmiotów.3) Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, wykaz o którym mowa w ppkt 1) lit a), dotyczy robót budowlanych, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.4) Okresy wyrażone w latach lub miesiącach, o których mowa w ppkt 1) lit a) liczy się wstecz od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 100 000,00 zł.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą (z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy).3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilkunastępujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji RozwojuPrzedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Dyrekcji Rozbudowy Miasta Gdańska, w Banku Pekao S.A., nr konta: 38 1240 1268 1111 0010 3860 7357, z oznaczeniem: Wadium – nr referencyjny 25/BZP-U.510.17/2021/MS .5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, musi wskazywać jako beneficjenta Gminę Miasta Gdańska - Dyrekcję Rozbudowy Miasta Gdańska.7. Wadium wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt 3 ppkt 2–4, powinno być nieodwołalne i musi gwarantować zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń iwarunków.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia.1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.2) W przypadku, o którym mowa w ppkt 1), wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.3) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.4) W przypadku, o którym mowa w ppkt 3), wykonawcy wspólnie ubiegający się oudzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, któreroboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.5) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców,spełnienie co najmniej dwóch odrębnych warunków udziału w postępowaniuwykonawcy mogą wykazać łącznie, chyba że SWZ stanowi inaczej. Każdy zwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykazuje brakpodstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia zostały szczegółowo opisane w paragrafie 15. Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego, stanowiących załącznik nr 9 do SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-04-23 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę wraz z wymaganymi dokumentami za pośrednictwem platformy zakupowej Open Nexus, dostępnej pod adresem https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-04-23 10:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2021-05-22

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Udostępnienie zasobów (korzystanie przez wykonawcę ze zdolności technicznych lub zawodowych).1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziałuw postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnegozamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lubzawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteruprawnego łączących go z nimi stosunków prawnych.2) W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.3) Wykonawca, który polega na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby dooddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danegozamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, żewykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobamitych podmiotów.2. Umocowanie do reprezentowania wykonawcy.1) W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiający żąda od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.2) Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa wppkt 1), jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych iogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiającedostęp do tych dokumentów.3) Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jegoreprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ppkt 1),zamawiający żąda od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentupotwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.4) Zapis ppkt 3) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniuwykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.5) Zapisy ppkt 1)–3) stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniupodmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.3. Z uwagi na ograniczoną liczbę znaków, które można wprowadzić do formularza treści ogłoszenia o zamówieniu, pozostałe informacje zawarto w SWZ, dostępnej wraz z niniejszym ogłoszeniem na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
2021-04-07 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
NAJNOWSZE ZLECENIE
Nawiążemy współpracę z ekipami remontowo-montażowymi - Kowale
  • Lokalizacja zleceniapomorskie
  • Data dodania04-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Nawiążemy współpracę z ekipami remontowo-montażowymi. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI