Budowa obiektu sportowego przy Zespole Szkół w Krasnopolu Dostawa wyposażenia

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa obiektu sportowego przy Zespole Szkół w Krasnopolu Dostawa wyposażenia
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoKrasnopol
  • WojewództwoPodlaskie
  • Rodzaj zamówieniaDostawy
  • Rodzaj zamawiającegoAdministracja samorządowa
  • Termin składania wniosków2020-05-06
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyGmina Krasnopol
  • Data publikacji ogłoszenia2020-04-28
  • Numer ogłoszenia535236-N-2020
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 535236-N-2020 z dnia 2020-04-28 r.

Gmina Krasnopol: Budowa obiektu sportowego przy Zespole Szkół w Krasnopolu Dostawa wyposażenia
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krasnopol, krajowy numer identyfikacyjny 79067110700000, ul. Wojska Polskiego  4 , 16-503  Krasnopol, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 0-87 5164010, , e-mail jakub.krajewski@ug.krasnopol.wrotapodlasia.pl, , faks 0-87 516 40 50.
Adres strony internetowej (URL): www.bip.krasnopol.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa obiektu sportowego przy Zespole Szkół w Krasnopolu Dostawa wyposażenia
Numer referencyjny: KP.271.5.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 3.1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu sportowego do obiektu sportowegoprzy Szkole Podstawowej w Krasnopolu oraz jego montaż w ramach inwestycji pn. Budowa obiektusportowego przy Zespole Szkół w Krasnopolu". Szczegółowe zestawienie przedmiotu zamówieniaprzedstawia przedmiar, stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Sprzęt dostarczony oraz wmontowanypowinien być ze sobą kompatybilny. Wykonawca zobowiązany jest również do dostarczeniaokablowania oraz konektorów potrzebnych do właściwego funkcjonowania urządzeń. 3.2.Szczegółowo zakres przedmiotu zamówienia i warunki realizacji określa załącznik nr 5 do SIWZ –wzór umowy, która jest integralną częścią SIWZ. Zamawiający dopuszcza rozwiązanie równoważne wpostaci wyboru wyposażenia po wcześniejszym uzgodnieniu wyboru z projektantem, a takżezachowania wymogów wymaganych prawem.

II.5) Główny kod CPV: 45212140-9
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącach Okres w dniach Data rozpoczęcia Data zakończenia
2020-07-30

II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: 5.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzyspełniają warunki udziału w postępowaniu: a) Zamawiający nie określa warunków udziału wpostępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalnościzawodowej; b) Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacjiekonomicznej lub finansowej; c) Zamawiający określa następujące warunki udziału wpostępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: c.1) Wykonawca posiadadoświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia w zakresie dostawy wyposażenia boiskasportowego / stadionu polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminuskładania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2robót polegających na wykonaniu dostawy wyposażenia boiska sportowego / stadionu, o wartościmin. 30 000,00 zł każda. 5.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy niepodlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy oraz na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1ustawy. 5.3. W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji i równego traktowaniaWykonawców wykazujących doświadczenie Zamawiający, zgodnie z § 2 ust. 5 rozporządzeniaMinistra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądaćzamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. Poz.1126) wprowadził możliwość wykazywania dostaw wykonanych w okresie dłuższym niż 3 ostatnielata, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: b) Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniudotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: c) Zamawiający określa następujące warunki udziału w postępowaniudotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: c.1) Wykonawca posiada doświadczenieniezbędne do wykonania zamówienia w zakresie dostawy wyposażenia boiska sportowego /stadionu polegające na wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 robótpolegających na wykonaniu dostawy wyposażenia boiska sportowego / stadionu, o wartości min.30 000,00 zł każda. 5.3. W celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji i równegotraktowania Wykonawców wykazujących doświadczenie Zamawiający, zgodnie z § 2 ust. 5rozporządzenia Ministra Rozwoju z 26.07.2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich możeżądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. Poz.1126) wprowadził możliwość wykazywania dostaw wykonanych w okresie dłuższym niż 3 ostatnielata, tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzeniadziałalności jest krótszy – w tym okresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
a) Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania –wg załącznika nr 3 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. c) Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przezZamawiającego do dostarczenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następującychdokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, określonych w pkt. 5.2. SIWZ: c.1)aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalnościgospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celupotwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; c.2) Jeżeliwykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. c.1), składa dokument lub dokumenty wystawione wkraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwartojego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przedupływem terminu składania ofert. c.3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lubmiejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siędokumentów, o których mowa w pkt. c.2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiedniooświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji,lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przedorganem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczegowłaściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejscezamieszkania tej osoby, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminuskładania ofert.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniuwedług załącznika nr 2 do SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przezwykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się ozamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie,w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu. b)Wykonawca, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, zostanie wezwany przez Zamawiającegodo dostarczenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, następujących dokumentówpotwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznejlub zawodowej, określonych w pkt. 5.1. ppkt. c SIWZ: b.1) wykaz dostaw wykonanych, a wprzypadku świadczeń ciągłych lub okresowych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 latprzed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - wtym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzeczktórych te usługi zostały wykonane – wg załącznika nr 6 do SIWZ. b.2) dowody określające, czywykazane dostawy zostały wykonane lub są wykonane należycie, przy czym dowodami, o którychmowa są, referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawybyły lub są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterzewykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadkuświadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumentypotwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przedupływem terminu składania ofert,
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
b) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji zotwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie oprzynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24ust. 1 pkt 23 ustawy – według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniemoświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nieprowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
6.3. Zasoby innych podmiotów a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunkówudziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnegozamówienia, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów,niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. b) Wykonawca,który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizujączamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególnościprzedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobówna potrzeby realizacji zamówienia. c) Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przezinne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcęspełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotupodstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1. ustawy. d) W celuoceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych wart. 22a ustawy, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należytewykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymipodmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda dokumentów, któreokreślają w szczególności: e.1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; e.2)sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniuzamówienia publicznego; e.3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniuzamówienia publicznego; e.4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega wodniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacjizawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolnościdotyczą. e) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów nazasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotówdokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 6.2. f)Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów potwierdzających brak podstaw dowykluczenia, o których mowa w pkt. 6.2., dotyczących podwykonawcy, któremu zamierzapowierzyć wy- konanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościachlub sytuacji wykonaw ca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. 6.4. Wykonawca niejest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunkówudziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w pkt. 6.1. i 6.2SIWZ, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lubmoże je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególnościrejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalnościpodmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2018 r. poz. 570). 6.5. W przypadkuwskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2ppkt. c), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych ibezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przezwykonawcę dokumenty. Jeżeli dokumenty te są sporządzone w języku innym niż polski, Zamawiający może żądać od wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przezwykonawcę i pobranych samodzielnie przez zamawiającego dokumentów. 6.6. W przypadkuwskazania przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w 6.1 i 6.2., któreznajdują się w posiadaniu zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentówprzechowywanych przez zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy, zamawiający w celupotwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy, korzysta zposiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
8.1. W niniejszym postępowaniu Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1 000,00zł. 8.2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może byćwnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lubporęczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jestzawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych;e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z09.11.2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. Nr poz.1804, z późn. zm.). 8.4. Wadium w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowyZamawiającego nr 94 9359 0002 0003 1440 2011 0004. W tytule przelewu zaleca się podać:„Wadium do przetargu KP.271.5.2020 - [nazwa i adres wykonawcy/wykonawców występującychwspólnie]”. Z informacji dotyczących przelewu wadium musi jednoznacznie wynikać, czyjej ofertywadium dotyczy. 8.5. Dokument stwierdzający wniesienie wadium w formie niepieniężnej należyw oryginale dostarczyć do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Zalecasię, aby ww. dokument zdeponować w oryginale w Urzędzie Gminy Krasnopol, a do ofertyzałączyć kopię. Jeżeli Wykonawca zdecyduje się złożyć oryginał ww. dokumentu wraz z ofertą,zaleca się, aby dokument wadialny nie był trwale złączony z ofertą. 8.6. Dokument wadialny musijednoznacznie określać, jakiego postępowania i czyjej oferty dotyczy oraz być bezwarunkowy ipłatny na piersze żądanie. 8.7. Dokument wadialny nie może zawierać zapisów ograniczającychuprawnienia Zamawiającego wynikające z ustawy, w szczególności w przypadku dokumentuwadialnego mającego stanowić wadium wykonawców występujących wspólnie. Wadium musiobowiązywać przez cały okres związania ofertą. 8.8. Dokument wadialny nie może ograniczaćuprawnień Zamawiającego do dochodzenia roszczeń z tytułu zatrzymania wadium poprzez zapisyw dokumencie wadialnym, które uzależniają prawo do dochodzenia roszczeń od dostarczeniawystawcy żądania z tytułu gwarancji w dacie ważności gwarancji, jeżeli data ważności gwarancjijest ustalona na okres, który uniemożliwi Zamawiającemu skuteczne dostarczenie tego żądania.8.9. Zwrot i zatrzymanie wadium będzie następować na zasadach określonych w ustawie.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
Cena (C) 60,00
Okres Gwarancji (G) 40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-05-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego- Grajewo
  • Lokalizacja zleceniapodlaskie
  • Data dodania03-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę dostawę i montaż garażu drewnianego plus pomieszczenia gospodarczego (jeden otwór to brama garażowa, drugi otwór to drzwi) łączna długość 6 m szerokość 5 m. Plus obok wiata. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
Następne ogłoszenie o zamówieniu: Dostawa i montaż mebli wraz z wyposażeniem medycznym
Poprzednie ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: "Modernizacja przepompowni ścieków w m. Studzienice."
Następne ogłoszenie o zamówieniu z kategorii Budowa, dom, ogród: Zaprojektowanie i budowa Centrum Samorządowego Szemud
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI