Budowa nowego budynku biurowego wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby O/UDT...

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
Budowa nowego budynku biurowego wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby O/UDT w Katowicach przy ul. Żelaznej
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoWarszawa
  • WojewództwoMazowieckie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoInny
  • Termin składania wniosków2018-03-30
  • Tryb udzielenia zamówieniaPrzetarg nieograniczony
  • ZamawiającyUrząd Dozoru Technicznego
  • Data publikacji ogłoszenia2018-03-01
  • Numer ogłoszenia520766-N-2018
TREŚĆ PRZETARGU


Ogłoszenie nr 520766-N-2018 z dnia 2018-03-01 r.

Urząd Dozoru Technicznego: Budowa nowego budynku biurowego wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby O/UDT w Katowicach przy ul. Żelaznej
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie

Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie

Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
Nie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie

Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Dozoru Technicznego, krajowy numer identyfikacyjny 1719630000000, ul. ul. Szczęśliwicka  34 , 02-353   Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 225 722 100, e-mail przetargi@udt.gov.pl, faks 225 722 388.
Adres strony internetowej (URL): www.udt.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa Osoba Prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.udt.gov.pl - zakładka - o nas - zamówienia publiczne

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.udt.gov.pl - zakładka - o nas - zamówienia publiczne

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertę należy złożyć w formie pisemnej
Adres:
ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, kancelaria UDT pok. nr 2

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa nowego budynku biurowego wraz z niezbędną infrastrukturą na potrzeby O/UDT w Katowicach przy ul. Żelaznej
Numer referencyjny: ZP-AN-64/17
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest budowa nowej siedziby Oddziału terenowego Urzędu Dozoru Technicznego wraz z niezbędną infrastrukturą w Katowicach przy ul. Żelaznej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy oraz w n/w załącznikach: a. Dokumentacji projektowej budowy nowej siedziby Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Katowicach przy ul. Żelaznej (projekt budowlany, projekty wykonawcze, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiary robót), b. Wydanej dnia 5 kwietnia 2017 r. (ostateczna z dniem 22 maja 2017 r.) przez Prezydenta Miasta Katowice decyzji nr 355/17 zatwierdzającej projekt budowlany i udzielającej pozwolenia na budowę budynku biurowego Oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Katowicach przy ul. Żelaznej, c. Wydanego dnia 3 marca 2017 r. przez Prezydenta Miasta Katowice zaświadczenia nr 137/17, dotyczącego nie wniesienia sprzeciwu wobec zamiaru przystąpienia do robót budowlanych polegających na budowie przyłącza kanalizacji deszczowej dla przedmiotowej inwestycji, d. Wydanego dnia 3 marca 2017 r. przez Prezydenta Miasta Katowice zaświadczenia nr 138/17, dotyczącego nie wniesienia sprzeciwu wobec zamiaru przystąpienia do robót budowlanych polegających na budowie przyłącza wodociągowo-kanalizacyjnego dla przedmiotowej inwestycji, e. Wydanego dnia 3 marca 2017 r. przez Prezydenta Miasta Katowice zaświadczenia nr 139/17, dotyczącego nie wniesienia sprzeciwu wobec zamiaru przystąpienia do robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej dla przedmiotowej inwestycji, f. Wydanego dnia 4 lipca 2017 r. przez Prezydenta Miasta Katowice zaświadczenia nr 437/17, dotyczącego nie wniesienia sprzeciwu wobec zamiaru przystąpienia do robót budowlanych polegających na budowie przyłącza teletechnicznego dla przedmiotowej inwestycji, g. Wydanej dnia 20 stycznia 2017 r. (wykonalna z dniem 30 maja 2017 r.) przez Prezydenta Miasta Katowice decyzji nr 58/Z/2017 dotyczącej zezwolenia na usunięcie drzew dla przedmiotowej inwestycji – z wyłączeniem wycinki drzew i krzewów, opisanej w punkcie 1, 4 oraz 10 decyzji. h. Wydanego dnia 6 grudnia 2016 r. przez Prezydenta Miasta Katowice zatwierdzenia stałej organizacji ruchu drogowego w zakresie dróg publicznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Katowice w części obejmującej lokalizację przejścia dla pieszych, i. Wydanego dnia 7 kwietnia 2017 r. przez Prezydenta Miasta Katowice zatwierdzenia czasowej organizacji ruchu drogowego w zakresie dróg publicznych zarządzanych przez Prezydenta Miasta Katowice na okres budowy przejścia dla pieszych, obustronnych fragmentów chodnika oraz budowy zjazdu publicznego przy ul. Żelaznej w Katowicach + wydanego dnia 9 maja 2017 r. aneksu do w/w zatwierdzenia. 3. Wykonawca zobowiązany jest realizować usługę w oparciu o obowiązujący w toku realizacji zamówienia stan prawny, w szczególności ustawy PZP, przy zachowaniu należytej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną i najlepszą praktyką zawodową.

II.5) Główny kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
45200000-9
45100000-8
45110000-1
45320000-6
45430000-0
45450000-6
45113000-2
45111200-0
45112100-6
45111291-4
45223000-6
45262300-4
45223000-6
45262300-4
45262310-7
45262520-2
45324000-4
45262650-2
45261200-6
45442100-8
45421000-4
45330000-9
45320000-6
45262522-6
45324000-4
45111220-6
45331210-1
45331230-7
45331220-4
45331100-7
45310000-3
45311000-0
45312000-7
45311200-2
45317300-5
45111300-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów – szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP: w zakresie przedmiotowego zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, polegających na powtórzeniu podobnych robót, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, o wartości do 5% wartości zamówienia podstawowego. Zakresem robót stanowiących przedmiot zamówień są prace opisane w przedmiocie zamówienia zawartym w § 1 ust. 2 wzoru umowy, w szczególności: 1)budowa budynku biurowego O/UDT wraz z instalacjami i urządzeniami budowlanymi, zagospodarowaniem terenu, chodnikami, zjazdami, komunikacją wewnętrzną, ogrodzeniem wraz z bramami i furtką, miejscami postojowymi, śmietnikiem, zielenią, oświetleniem zewnętrznym, identyfikacją wizualną UDT, 2)roboty rozbiórkowe (w tym m.in. demontaż, wywóz i utylizacja istniejącego ogrodzenia, bram wjazdowych i pozostałych elementów budowlanych), 3)roboty ziemne (w tym m.in. wzmocnienie podłoża pod fundamenty budynku Oddziału UDT), 4)budowa przyłączy do budynku biurowego Oddziału UDT, 5)przebudowa ul. Żelaznej w zakresie korekty lokalizacji istniejących miejsc postojowych i wykonania nowego przejścia dla pieszych, 6)dostawa i montaż kompletnego wyposażenia, w tym mebli, sprzętu AGD, wyposażenia sanitariatów, oznakowania wewnętrznego oraz wyposażenia p.poż, 7)uzyskanie ostatecznego w toku postępowania administracyjnego pozwolenia na użytkowanie siedziby Oddziału oraz skuteczne zawiadomienie właściwych organów o zakończeniu wykonywania robót budowlanych. lub prace niezbędne do wykonania zamówienia, których opis zawarty został w przedmiarach robót załączonych do SIWZ. Zamawiający udzieli zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy na powtórzenie podobnych robót zgodnie z zasadami zawartymi w § 10 ust. 7 i 8 wzoru umowy. Zamówienia, o których mowa powyżej będą udzielane po przeprowadzeniu odrębnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zamówienia z wolnej ręki.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:  18   lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji przedmiotu umowy: do 18 miesięcy, licząc od dnia przekazania terenu budowy.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy PZP; - spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: sytuacji finansowej Zamawiający wymaga, aby: Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 2 000 000 zł;
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: - nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 5 ustawy PZP; - spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie: a) zdolności technicznej lub zawodowej odnoszącej się do doświadczenia, tj.: Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwa zadania polegające na wykonywaniu robót budowlanych związanych z budową nowego (lub przebudową istniejącego) budynku administracyjnego lub biurowego lub konferencyjnego lub łączącego powyższe funkcje - o powierzchni użytkowej min. 1.000 m² oraz o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 7.000.000,00 PLN netto (każda). Każda z w/w robót musi być świadczona na podstawie odrębnej umowy. W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - przynajmniej jeden musi wykazać co najmniej dwa zadania. b) zdolności technicznej lub zawodowej odnoszącej się do dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tj.: Wykonawca dysponuje, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2017 r. poz. 1332), odpowiednio wykwalifikowaną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w branży niezbędnej do wykonania przedmiotowego zamówienia, tj.: 1) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz co najmniej 10-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie na stanowisku Kierownika Budowy oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Budowy przy realizacji co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie nowego (lub przebudowie istniejącego) budynku administracyjnego lub biurowego lub konferencyjnego lub łączącego powyższe funkcje o powierzchni użytkowej min. 1.000 m² oraz o wartości robót budowlanych nie mniejszej niż 5.000.000,00 PLN netto (każda) – realizacja w ciągu ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert, 2) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie na stanowisku Kierownika Robót w specjalności instalacyjnej w w/w zakresie, 3) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie na stanowisku Kierownika Robót w specjalności instalacyjnej w w/w zakresie, 4) uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu samodzielnych funkcji w budownictwie na stanowisku Kierownika Robót w specjalności drogowej w w/w zakresie. W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń. Osobą, o której mowa powyżej, może być obywatel państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane oraz zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. z 2016 r., poz. 65). Wskazana osoba podczas realizacji robót budowlanych musi posiadać ważne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego w rozumieniu ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (Dz.U. z 2016 r. poz. 1725);
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona dla potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zostanie wezwany do złożenia w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP: a)w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w SIWZ - Zamawiający żąda: 1) dowodów określających czy roboty budowlane wykazane w wykazie zostały wykonane należycie, w szczególności zawierających informacje o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. 2) informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. b) w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy Pzp oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp; Zamawiający żąda od Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, a który polega na zdolnościach zawodowych lub technicznych lub finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w niniejszym rozdziale w pkt. 1 lit. b ppkt 1- 4 SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NA POTWIERDZENIE SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA: a) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ. W oświadczeniu Wykonawca zobowiązany jest, zgodnie z art. 22d ust. 3 ustawy PZP, wskazać imiona i nazwiska osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia. W tym celu Wykonawca wraz z oświadczeniem zobowiązany jest złożyć: - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, - wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. b) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa powyżej. 2. INNE DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA, które należy złożyć: a) Formularz oferty (wypełniony i podpisany) - wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. b) Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary robót, przy zachowaniu numeracji, podstawy KNR, opisu pozycji, ilości oraz pozostałych elementów. Zamawiający wyłącza z zakresu przedmiotu zamówienia wycinkę drzew, opisaną w przedmiarze robót branży: drogi i zagospodarowanie, dział 10. WYCINKA DRZEW, pozycje od 125 do 145. UWAGA: podstawą do ustalenia ceny oferty są dokumenty opisane w SIWZ (tj. projekt wykonawczy, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wadium: Wykonawca zobowiązany jest wpłacić wadium w wysokości 280 000,00 zł (słownie: dwieście osiemdziesiąt tysięcy zł). Termin wniesienia wadium upływa wraz z terminem składania ofert. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu - wadium należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038 Bank Gospodarstwa Krajowego, tytuł przelewu: budowa nowego budynku biurowego dla oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Katowicach, ul. Żelazna - znak sprawy ZP-AN-64/17. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z późn. zm.). Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. Urząd Dozoru Technicznego, ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, pok.2 - KANCELARIA UDT, w formie oryginału lub innej formie gwarantującej bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego wpłatę pełnej kwoty wadium. UWAGA: z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a ustawy PZP oraz w art. 46 ust. 5 ustawy PZP. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniądz, dokument wadialny musi powoływać przesłanki wymienione poniżej w pkt a i b: Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej; b) Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Informacje ogólne: Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy PZP. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, zgodnie z art. 46 ust. 1 - jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), dokument wniesienia wadium winien wyraźnie wskazywać na lidera konsorcjum, bądź na jednego z członków konsorcjum albo na wszystkich jego uczestników.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:

IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:

IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria Znaczenie
cena 80,00
okres gwarancji na roboty budowlane 10,00
doświadczenie Kierownika Budowy wyznaczonego do realizacji zamówienia 10,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:

Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:

Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Ustala się zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości: 8 % ceny całkowitej podanej w ofercie. Wykonawca wnosi zabezpieczenie w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie pieniężnej Wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez Bank Gospodarstwa Krajowego o numerze: 73 1130 1017 0020 1214 7720 0038, zaznaczając w tytule przelewu temat: „zabezpieczenie należytego wykonania umowy – dot. budowy nowego budynku biurowego dla oddziału Urzędu Dozoru Technicznego w Katowicach, ul. Żelazna - ZP-AN-64/17”. Za datę wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie pieniężnej przyjmuje się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w formie: poręczenia bankowego poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, (z którego treści winno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne zobowiązanie Gwaranta) należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, w Kancelarii UDT. W przypadku, gdy zabezpieczenie będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu przed podpisaniem umowy. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia. Jeżeli zabezpieczenie wniesiono w pieniądzu, Zamawiający przechowuje je na oprocentowanym rachunku bankowym. Zamawiający zwraca zabezpieczenie wniesione w pieniądzu z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia tego rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy Wykonawcy. W trakcie realizacji umowy Wykonawca może dokonać zmiany formy zabezpieczenia na jedną lub kilka form (zgodnie z zapisem lit. a – e). Zmiana formy zabezpieczenia jest dokonywana z zachowaniem ciągłości zabezpieczenia i bez zmniejszenia jego wysokości. W przypadku wydłużenia terminu realizacji zamówienia, zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w formie innej niż pieniądz powinno być również wydłużone do upływu terminów i okresów, o których mowa w art. 151 ustawy PZP.

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania) w następujących przypadkach: a) przy wystąpieniu okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy PZP, b) zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, w następujących przypadkach: 1) zmiana zakresu lub też konieczność wykonania innych robót budowlanych, wynikająca ze zmian wprowadzonych w schemacie organizacyjnym lub w zakresie działalności Zamawiającego, 2) zmiana zakresu lub też konieczność wykonania innych robót budowlanych, wynikająca ze zmian wprowadzonych na prośbę właścicieli sąsiednich nieruchomości, uczestników procesu budowlanego, organów administracji publicznych, 3) zmiana zakresu lub też konieczność wykonania innych robót budowlanych, wynikająca ze zmian w przepisach prawa (w tym wewnętrznych procedur obowiązujących w UDT) wprowadzonych po podpisaniu umowy z Zamawiającym (w tym ewentualna zmiana kwoty i terminu wykonania), 4) niekorzystne warunki atmosferyczne, mające istotny wpływ na realizację zadania, 5) niemożność zrealizowania postanowień zawartych w wydanych na potrzeby realizacji niniejszego zamówienia decyzji/pozwoleń/zgód czy postanowień (zmiana terminu realizacji), 6) zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi, w tym: a. niewypały i niewybuchy, b. wykopaliska archeologiczne, c. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.), d. odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych (np. bunkry, fundamenty, ściany szczelne, kable, rury itp.); 7) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w tym: a. nieterminowe przekazanie terenu budowy przez Zamawiającego, b. konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; 8) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w tym: a. brak wydania decyzji lub innego dokumentu w terminie ustawowym lub 60 dni od daty wystąpienia Wykonawcy o wydanie stosownego dokumentu niezbędnego do prawidłowej realizacji przedmiotu umowy, mimo, iż wystąpienie Wykonawcy spełniało wszystkie warunki formalne, b. odmowa wydania przez właściwy organ administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; c. protesty mieszkańców lub innych osób prawnych i fizycznych; d. wygaśnięcie uzgodnień poczynionych przez Projektanta z instytucjami. 9) zmiana sposobu spełnienia świadczenia może nastąpić, w sytuacji, gdy wystąpi: a. niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń; b. pojawienie się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji; c. pojawienie się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót; d. konieczność zrealizowania robót zgodnie z projektem przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych lub materiałowych niż wskazane w dokumentacji projektowej, w sytuacji, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem robót; e. konieczność zrealizowania robót opisanych w §1 umowy będącej załącznikiem do SIWZ na podstawie dokumentacji projektowej Zamawiającego przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub technologicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa. 10) zmiana wartości robót wynikająca z kosztorysowego rozliczenia robót, wpływająca na końcową wartość robót budowlanych, 11) zmiany wynikające z konieczności wykonania robót dodatkowych i uzupełniających, 12) możliwość zmiany/wprowadzenia podwykonawcy, 13) wstrzymanie robót przez inspektora nadzoru z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, 14) wprowadzenia przez Zamawiającego zmian do Harmonogramu rzeczowo-finansowego, 15) wprowadzenia przez Zamawiającego zmian do dokumentacji projektowej. Wykonawca/Zamawiający wystąpi w formie pisemnej w okresie obowiązywania umowy z propozycją wprowadzenia zmian (tj. opisem propozycji wraz z uzasadnieniem). Wszystkie postanowienia, o których mowa powyżej, stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy PZP w szczególności zmiana danych dotyczących osób działających po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, o których mowa w par. 5, 6, 7 oraz 26 wzoru umowy oraz danych teleadresowych. Zmiany te mogą być dokonywane przez powiadomienie drugiej strony umowy za pomocą pisma lub wiadomości wysłanej pocztą elektroniczną, za potwierdzeniem odbioru.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2018-03-30, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH






NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę założenie trawnika ok. 40m2
  • Lokalizacja zleceniamazowieckie
  • Data dodania19-04-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę założenie trawnika ok. 40m2. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI