"BUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW"

Dane przetargów udostępnia Urząd Zamówień Publicznych.
Wszelkie uwagi i wnioski dotyczące publikowanych treści prosimy kierować na:
https://www.uzp.gov.pl
"BUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW"
  • Typ ogłoszeniaOgłoszenie o zamówieniu
  • MiastoZelów
  • WojewództwoŁódzkie
  • Rodzaj zamówieniaRoboty budowlane
  • Rodzaj zamawiającegoZamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
  • Termin składania wniosków2022-05-06
  • ZamawiającyGMINA ZELÓW
  • Data publikacji ogłoszenia2022-04-21
  • Numer ogłoszenia2022/BZP 00129455
TREŚĆ PRZETARGU

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
"BUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZELÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648273

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Stefana Żeromskiego 23

1.5.2.) Miejscowość: Zelów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-425

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 44 6341000

1.5.8.) Numer faksu: 44 6341341

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umzelow@zelow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zelow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

"BUDOWA NAWIERZCHNI DRÓG NA TERENIE MIASTA I GMINY ZELÓW"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8ca31e46-bcb7-11ec-aa46-6a814e8de928

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00129455

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-04-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019264/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa nawierzchni dróg na terenie miasta i gminy Zelów

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

www.bip.zelow.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miniportal.uzp.gov.pl, https://epuap.gov.pl/wps/portal, e-mail: umzelow@zelow.pl lub zpi@zelow.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Instrukcjach ePUAP dostępnych na stronie https://epuap.gov.pl/wps/portal. Szczegółowe informacje na temat parametrów zostały określone w rozdziale XII SWZ. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. U. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej „RODO”) informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Zelowa. tel. 44 634 10 00,
e-mail: umzelow@zelow.pl;
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: iod@zelow.pl
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu w celu prowadzenia przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień publicznych spoczywających na Zamawiającym.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy P.Z.P.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 P.Z.P. przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisanych ustawy P.Z.P., związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZPI.271.33.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ I:
Budowa nawierzchni dróg gminnych w ulicach Zofii, Górnej, Poprzecznej.

Wykonawca wykona nawierzchnię w technologii asfaltobetonowej na podbudowie z tłucznia kamiennego z wykonaniem ciągów pieszych (chodników) i zjazdów do posesji z kostki betonowej.
Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie nawierzchni drogowej po wykonaniu sieci wodno kanalizacyjnej. W ramach zadania wykonane zostaną również zjazdy i odcinki chodników.
Teren, na którym zaprojektowano sieć kanalizacyjną w mieście Zelów to teren zabudowy
mieszkaniowej jednorodzinnej, na którym istnieje już następująca infrastruktura:
• wodociągowa z odgałęzieniami i przyłączami wodociągowymi
• elektryczna napowietrzna i podziemna,
• telekomunikacyjna napowietrzna.
Teren użytkowany jest przeważnie jako ogrody przydomowe.
Przedmiotowe ulice w mieście Zelów to drogi gminne.

ul. Zofii
• na odcinku I pomiędzy skrzyżowaniami z ul. Podleśną i ul. Poprzeczną posiada
nawierzchnię gruntową, utwardzoną o szerokości ~4,0m.
• na odcinku II pomiędzy skrzyżowaniami z ul. Poprzeczną i ul. Górną posiada
nawierzchnię asfaltową, obramowana krawężnikami, o szerokości ~5,4÷5,8m
• na odcinku III od skrzyżowania z ul. Górną posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości ok 5,5m na odcinku 40m, a dalej nawierzchnię gruntową, utwardzoną o szerokości ~5,5÷3,0m.

ul. Górna - od skrzyżowania z ul. Kilińskiego na odcinku ok. 300m ( do działki nr
ewid. 9-103/2) posiada nawierzchnię asfaltową, obramowaną krawężnikami, o szerokości
~5,4÷6,0m, a dalej nawierzchnię gruntową, utwardzoną o szerokości ~3,5÷4,0m.

ul. Poprzeczna - posiada nawierzchnię asfaltową, fragmentarycznie obramowaną
krawężnikami, o szerokości ~4,5÷5,0m.
Odtwarzane nawierzchnie asfaltowe są obecnie w złym stanie technicznym. Posiadają
liczne wyboje, wykruszenia i spękania.

Zjazdy w obrębie pasa drogowego przedmiotowych ulic posiadają nawierzchnie
wykonane z różnych materiałów- gruntowe utwardzone, tłuczniowe, z kostki betonowej,
ażurów, itp.
W ramach odtworzenia wykonane zostaną następujące rodzaje robót:
• wykonanie asfaltowej nawierzchni ulic: Zofii, Poprzecznej, Górnej (w KM 0+000 do 0+482,0)
• wykonanie nawierzchni ulicy Górnej z kostki betonowej (w przyjętym kilometrażu roboczym od 0+108,0 do 0+482,0) jako ciągu pieszo-jezdnego;
• wykonanie wysp uspakajających ruch na ul. Górnej w KM ~0+380m;
• odtworzenie istniejących zjazdów (projektuje się zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej);
• wykonanie odcinków chodnika.

Konstrukcja nawierzchni KR1:
ul. Zofii, ul. Górna, ul. Poprzeczna
• warstwa ścieralna z betonu asfaltowego (AC 8 S, wg WT-2 Nawierzchnie asfaltowe 2010) gr. 4 cm
• podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego (AC 22 P, wg WT-2 Nawierzchnie asfaltowe 2010) gr. 5 cm
• podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm

Konstrukcja zjazdów
• kostka betonowa wibroprasowana (KOLOR CZERWONY) gr. 8 cm
• podsypka cem.- piaskowa 1:4 gr. gr. 3 cm
• podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm
razem gr. 24 cm

Konstrukcja chodników
• kostka betonowa wibroprasowana (KOLOR SZARY) gr. 8 cm
• podsypka cem.- piaskowa 1:4 gr. gr. 3 cm
• podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm
razem gr. 21 cm

Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania pełnej podbudowy z kruszywa oraz nawierzchni asfaltobetonowej na odcinku ul. Górnej od ul. Kilińskiego do skrzyżowania z ul. Zofii.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ II:
Budowa nawierzchni drogi gminnej w ulicy Leśnej.

Przedmiotem zamówienia jest budowa nawierzchni ulicy Leśnej w Zelowie na odc. 1,38 km. W zakres robót wchodzą: roboty ziemne i przygotowawcze, ułożenie krawężników, wyrównanie istniejącej podbudowy klińcem o gr. 5 cm, ułożenie nawierzchni z kostki betonowej, wykonanie chodników z kostki betonowej wraz z obrzeżami, wykonanie zjazdów do posesji z kostki betonowej wraz z obrzeżami oraz regulacja urządzeń kanalizacyjnych.
Zakres robót w ul. Leśnej obejmuje prace od łuku o kilometrażu ok. 0 + 663,38 do końca zakresu określonego w dokumentacji. Pierwszy odcinek od ulicy Kilińskiego został już zrealizowany przez zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany będzie rozpocząć prace od robót i miejsca uzgodnionego z Zamawiającym. Wykonawca uwzględni żądanie Zamawiającego w tym zakresie.
Wykonawca zobowiązany jest do regulacji zasuw wodociągowych i studni kanalizacyjnych na własny koszt, a w przypadku zniszczenia, wymiany na nowe.
Przedmiotem zamówienia jest odtworzenie nawierzchni drogowej po wykonaniu sieci wodno-kanalizacyjnej.
Teren, na którym zaprojektowano sieć kanalizacyjną w mieście Zelów to teren zabudowy mieszkaniowej jednorodzinnej, na którym istnieje już następująca infrastruktura:
• wodociągowa z odgałęzieniami i przyłączami wodociągowymi
• elektryczna napowietrzna i podziemna,
• telekomunikacyjna napowietrzna.
Teren użytkowany jest przeważnie jako ogrody przydomowe.
Przedmiotowa ulica w mieście Zelów to droga gminna.
Ul. Leśna - od strony zachodniej do działki 4-62 posiada nawierzchnię gruntową, częściowo utwardzoną o szerokości 3,0÷4,8m. Od działki 4-62 w kierunku wschodnim (do centrum) posiada nawierzchnię asfaltową o szerokości ok 4,5÷5m nieobramowaną krawężnikami.
Zjazdy w obrębie pasa drogowego przedmiotowych ulic posiadają nawierzchnie wykonane z różnych materiałów- gruntowe utwardzone, tłuczniowe, z kostki betonowej, ażurów, itp.
W ramach odtworzenia wykonane zostaną następujące rodzaje robót:
− wykonanie nawierzchni ulicy Leśnej z kostki betonowej (w przyjętym kilometrażu roboczym od 0+484,50 do 1+469,50) jako ciągu pieszo-jezdnego;
− odtworzenie istniejących zjazdów (projektuje się zjazdy o nawierzchni z kostki brukowej betonowej).
Zakres do przetargu przyjęto zgodnie z kosztorysem.

(Konstrukcja 1.2) Konstrukcja nawierzchni jako ciągu pieszo-jezdnego KR1:
ul. Leśna w KM 0+484,50 do KM 1+469,50
• kostka betonowa wibroprasowana (KOLOR SZARY) gr. 8 cm
• podsypka cem.- piaskowa 1:4 gr. gr. 3 cm
• podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie 0/31,5mm gr. 20 cm
razem gr. 31 cm

(Konstrukcja 3) Konstrukcja zjazdów
• kostka betonowa wibroprasowana (KOLOR CZERWONY) gr. 8 cm
• podsypka cem.- piaskowa 1:4 gr. gr. 3 cm
• podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 15 cm
razem gr. 24 cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ III:
Budowa nawierzchni ulicy Wolności w Zelowie z kostki betonowej.

Zakres zamówienia.
Obejmuje wykonanie następujących robót:
- wykonanie podbudowy tłuczniowej,
- okrawężnikowanie jezdni budowa nawierzchni jezdni z kostki betonowej wyk. wyjazdów do posesji
ułożenie opasek za krawężnikiem z kostki betonowej
Dane techniczno- projektowe:
Ze względu na wąski pas drogowy nie jest możliwym na zaprojektowanie wymaganej normatywem szerokości jezdni wraz z chodnikami, ulica będzie spełniać funkcje ciągu pieszo-jezdnego.
Ciągiem tym odbywać się na dojście pieszych i dojazd do posesji samochodów o ciężarze 3,50 t.
1. Długość ciągu - 291 mb
2. Szerokość jezdni 4,20 + 4,50 in
3. Spadek poprzeczny jezdni: - daszkowy 2%,
4. Chodniki - szerokość opasek - 0.25 +1,25 m
- spadki poprzeczne na opaskach — 2 %
5. Wjazdy do posesji — szerokość: 4,50 m.
6. Kategoria ulicy: - ciąg pieszo-jezdny
7. Prędkość projektowa - 30 km/h
8. Obciążenie ruchem - KR1
9. Nawierzchnia jezdni - kostka betonowa na podbudowietłuczniowej, skała dolomitowa.
Niweletę ulicy dostosowano do istniejących pochyleń oraz wysokości istniejących wjazdów do posesji.
Zestawienie powierzchni zagospodarowania terenu.
A/ Powierzchnia projektowanych nawierzchni jezdni : 1319 m2
B/Powierzchnia projektowanych nawierzchni wjazdów do posesji : 57 m2
C/Powierzchnia projektowanych nawierzchni opasek: 200 m2
Przekroje konstrukcyjne nawierzchni
Przy założeniu obciążenia ruchem KR1 oraz podłożu G4
- rodzaj i grubość poszczególnych warstw konstrukcji nawierzchni przedstawia się następująco:
A. Podłoże.
Podłoże gruntowe pod nawierzchnie powinno być wykonane i zagęszczone zgodnie z normą BN-72/8932-01, Budowle drogowe i kolejowe. Roboty ziemne"; normą BN-82/8836¬02 „Roboty ziemne -wymagania i badania przy odbiorze" oraz normą PN-S-002205/98
„Drogi samochodowe. Roboty ziemne. Wymagania i badania". Podłoże przed ułożeniem warstwy podsypkowej z piasku należy zinwentaryzować.
B. Warstwy nawierzchni jezdni:
- do realizacji podbudowa tłuczniowa
- warstwa wyrównawcza podsypka cem.-piaskowa 1:3 gr. 5 cm kostka betonowa o gr. 8 cm szara.
Nawierzchnia spełnia warunek nośności i mrozoodporności. Jezdnię należy ograniczyć krawężnikiem ulicznym wibroprasowanym o wym. 15 x 30 cm, na ławie z chudego betonu B15 w ilości 0,06 m3/mb. Opaski wykonać z kostki brukowej betonowej gr. 6 cm, kolor szary na podkładzie cem. piaskowym 2,50 MPa - gr. 10 cm. Opaskę ograniczyć obrzeżami trawnikowymi 6/20 cm na ławie z betonu B10.
Wjazdy do posesji wykonać z kostki brukowej gr. 8 cm kolor grafit na podsypce cem. piaskowej gr.3 cm i podkładzie z kruszywa łamanego o frakcji 0163 mm - gr.15 cm oraz podsypce piaskowej gr.10 cm.

Wykonawca zobowiązany będzie do uzyskania pozwolenia/decyzji na użytkowanie obiektu.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-09-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ IV:
Budowa nawierzchni z asfaltobetonu na drodze gminnej w Łobudzicach.

W pasie drogowym pas jezdny stanowi nawierzchnia gruntowa zastabilizowana klińcem kamiennym,
żwirem oraz żużlem /szlaka/. Trasa pasa dla ruchu kołowego jest nieuregulowana. Wlot drogi gminnej włącza się do ulicy Lubelskiej. W nawierzchni występują liczne nierówności i wyboje. Niweleta dostosowana jest do wysokości istniejących pochyleń. Na całej długości drogi spadki poprzeczne są częściowo wyprofilowane. Spływ wód opadowych jest niekontrolowany. Powoduje to częste odkształcanie się nawierzchni i tworzą się zastoiny wód. Po drodze odbywa się ruch lokalny, o natężeniu średnim.
Uzbrojenie podziemne:
- wodociąg
- kanalizacja sanitarna
- kable energetyczne
- sieć energetyczna napowietrzna
Struktura ruchu:
samochody osobowe i dostawcze, pojazdy sprzętu rolniczego oraz sporadycznie samochody ciężarowe.
Przedmiotowy remont znacznie polepszy komunikację, zapewni bezpieczeństwo dla kierowców i pieszych. Wyeliminuje unoszenie się kurzu, co było dużą uciążliwością dla mieszkańców.

Projektowane zagospodarowanie
A. Dane techniczno – projektowe dla remontu drogi:
1.Długość drogi - 335,12 mb
2. Szerokość nawierzchni jezdni: - 3,00 ÷ 4,00 m
Hm 0 +00 ÷ 1 + 44,43 oraz Hm 2 + 98,78 ÷ 3+ 35,12 - 4,0 m
Hm 1 + 59,40 ÷ 2 + 57,27 - 3,0 m
Pobocza : szer. 0,75 cm, dł. 237,25 m
szer. 0,50 m, dł. 97,87 m
3. Klasa drogi D – dojazdowa
4. Prędkość projektowa - 30 km/h
5.Obciążenie ruchem - KR1
6.Spadek poprzeczny jezdni: jednostronny - 2%
7.Nawierzchnia jezdni: asfaltobeton na podbudowie z tłucznia dolomit.
B. Trasa projektowanej drogi pokrywa się z istniejącą trasą i mieści się granicach prawnych pasa
drogowego.
C. Niweletę drogi dostosowano do istniejących pochyleń oraz do wysokości ( rzędnej ) zjazdów

Zestawienie powierzchni:
Powierzchnia jezdni - 1214 ,00 m2
Powierzchnia poboczy - 454, 00 m2
Przed przystąpieniem do wykonywania robót drogowych – w terenie należy określić i wytyczyć oś jezdni oraz punkty główne trasy wg opracowania geodezyjnego. Od osi wyznaczonej w terenie należy odmierzyć zaprojektowaną szerokość jezdni.

PRZEKROJE KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI
Dla drogi dojazdowej przy założeniu obciążenia ruchem jako lekkiego /KR1/- przyjęto następujące warstwy konstrukcyjne nawierzchni:
a/Podłoże istniejące – gliniasto – piaszczyste, G3 nawierzchnia z kruszywa kamiennego o gr.śred.5 cm
b/Warstwa mrozoodporna z piasku gr. 20 cm,
c/ Warstwa z tłucznia dolomit. o fr. 0/63 mm - gr. 24 cm,
d/Warstwa wyrównawczo – wiążąca – asfaltobeton AC11W gr. 3 cm,
e/Warstwa ścieralna – asfaltobeton AC8S gr. 3 cm,
Pobocza: kruszywo dolomit o fr. 0/31,5 mm gr. 15 cm.

ODWODNIENIE
Odbywać się będzie za pomocą spadków poprzecznych i podłużnych jezdni, ze sprowadzeniem wód do istniejących rowów przydrożnych.


ROBOTY ZIEMNE
Polegać będą na wykonaniu koryta wraz z profilowaniem i zagęszczaniem pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni. Nadmiar gruntu wywieźć w miejsce wskazane prze Inwestora.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZĘŚĆ V:
Budowa nawierzchni emulsyjno-grysowej w miejscowości Podlesie.

Opis:
W pasie drogowym pas jezdny stanowi nawierzchnia tłuczniowa o śred.gr.5 cm. Podłoże gruntowe: od pkt. E — F, H - J gliniaste, wysadzinowe, grupa gruntów 03. Od pkt. A B - C — Wl - E piaszczyste, niewysadzinowe, grupa Gl.
Szerokość pas drogowego: 5,00 m 8,0 m.
Szerokość utwardzenia jezdni: 3,50 ÷ 5,0 ni.
Obustronne pobocza o szer. 0,50 cm
Trasa pasa dla ruchu kołowego jest uregulowana. W nawierzchni występują liczne koleiny, nierówności i wyboje. Niweleta drogi dostosowana jest do wysokości istniejących pochyleń. Na całej długości drogi spadki poprzeczne są częściowo wyprofilowane. Spływ wód opadowych jest niekontrolowany na teren działki drogowej. Wody opadowe powodują częste odkształcanie się nawierzchni i tworzą się zastoiny wód. Po drodze odbywa się ruch lokalny o natężeniu średnim.
Uzbrojenie:
- wodociąg
Struktura ruchu:
samochody osobowe i dostawcze, pojazdy sprzętu rolniczego oraz sporadycznie samochody ciężarowe i autobusy.
Przedmiotowy remont znacznie polepszy komunikację, zapewni bezpieczeństwo dla kierowców i pieszych. Wyeliminuje unoszenie się kurzu, co było dużą uciążliwością dla mieszkańców.
PRZEKROJE KONSTRUKCYJNE NAWIERZCHNI
Dla drogi dojazdowej przy założeniu obciążenia ruchem jako lekkiego /KR 1 / przyjęto następujące warstwy konstrukcyjne nawierzchni:
Dla podłoża istniejącego, grupa gruntów — G1 .
Warstwy od podłoża:
a/ Dolne wyrównanie istniejącego podłoża tłuczniem dolomit. o fr. 0/63 mm o gr.15 cm,
b/ Góre zaklinowanie ducznia klińcem dolomit.° fr. 0/31,5 nim o gr. 5 cm,
c/ Warstwa zamykająca —potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni grysami i emulsją asfaltową:
Dla podłoża istniejącego, grupa gruntów — G3 .
Warstwy od podłoża:
a/ Podsypka piaskowa gr. 15 cm
b/ Warstwa stabilizacji z mieszanki c/p Rm= 2,50 14Pa — gr. 15 cm
a/ Dolne wyrównanie istniejącego podłoża tłuczniem dolomit. o fr. 0/63 mm o gr.14 cm,
b/ Górne zaklinowanie tłucznia klińcem dolomit.° fr. 0/31,5 mm o gr. 4 cm,
c/ Warstwa zamykająca —potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni grysami i emulsją asfaltową:
Warstwy zamykające —potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni grysami i emulsją asfaltową:
I warstwa/ dolna/- skropienie emulsją kationową w ilości 2,50 oraz ułożenie warstwy kruszywa dolomitowego - grysy o frakcji 8/12 mm w ilości 20 kg/m2.
II warstwa /pośrednia/ - skropienie emulsją kationową w ilości
2,0 kg/m2, oraz ułożenie grysów dolomitowych o frakcji 5/8 nim w ilości 19 kg/m2.
III warstwa /jezdna/ - skropienie emulsją kationową w ilości
1,50 kg/m2 oraz ułożenie grys grysów bazaltowych o frakcji 2/5 mm w ilości 15 kg/n-12
Przy przystanku autobusowym: nawierzchnia z betonu asfaltowego, powierzchnia 20 mb x 2,50 rn = 50 m2:
- warstwa wiążąca AC16Vvr gr. 5 cm,
-warstwa ścieralna AC11S gr. 4 cm
Pobocza:
Obustronne utwardzone klińcem dolornit.o fr. 0/31,5 mm o gr.10 cm.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2022-07-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w łącznej ocenie ofert. Oferta w łącznej ocenie oferty może uzyskać maksymalnie 100 pkt.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie – dla każdej części.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie – dla każdej części.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie– dla każdej części.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:

CZĘŚĆ I (ul.Zofii,Górna,Poprzeczna) - dwóch robót budowlanych polegających na – budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie polegającym na wykonaniu nowej nawierzchni drogi z asfaltobetonu lub kostki betonowej na podbudowie tłuczniowej, o wartości nie mniejszej niż 1.000 000,00 zł brutto każda z robót w ramach jednego zamówienia publicznego. Zamawiający nie uzna za spełnienie warunku wykonania prac cząstkowych nawierzchni.

CZĘŚĆ II (ul.Leśna) - dwóch robót budowlanych polegających na– budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie polegającym na wykonaniu nowej nawierzchni drogi z kostki betonowej na podbudowie tłuczniowej, o wartości nie mniejszej niż 500 000,00 zł brutto każda z robót w ramach jednego zamówienia publicznego. Zamawiający nie uzna za spełnienie warunku wykonania prac cząstkowych nawierzchni.

CZĘŚĆ III (ul.Wolności) - dwóch robót budowlanych polegających na– budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie polegającym na wykonaniu nowej nawierzchni drogi z kostki betonowej na podbudowie tłuczniowej, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda z robót w ramach jednego zamówienia publicznego. Zamawiający nie uzna za spełnienie warunku wykonania prac cząstkowych nawierzchni.

CZĘŚĆ IV (Łobudzice) -dwóch robót budowlanych polegających na – budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie polegającym na wykonaniu nowej nawierzchni drogi asfaltobetonowej na podbudowie tłuczniowej, o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto każda z robót w ramach jednego zamówienia publicznego. Zamawiający nie uzna za spełnienie warunku wykonania prac cząstkowych nawierzchni.

CZĘŚĆ V (Podlesie) - dwóch robót budowlanych polegających na – budowie, przebudowie, rozbudowie, remoncie polegającym na wykonaniu nowej nawierzchni drogi emulsyjno-grysowej na podbudowie tłuczniowej, o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto każda z robót w ramach jednego zamówienia publicznego. Zamawiający nie uzna za spełnienie warunku wykonania prac cząstkowych nawierzchni.

Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w postepowaniu według załącznika do SWZ.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie żąda podmiotowych środków dowodowych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

- formularz ofertowy,
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnienia warunków udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem do SWZ
- odpowiednie pełnomocnictwo wraz z oświadczeniem o jego aktualności na dzień składania ofert (jeśli dotyczy)
- zobowiązanie innego podmiotu (jeśli dotyczy)
- oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy) – stanowiący załącznik do SWZ
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca (jeżeli dotyczy) - stanowiący załącznik do SWZ

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu.
2. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości:

CZĘŚĆ I (ul.Zofii, Górna, poprzeczna)– 30.000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100)
CZĘŚĆ II (ul. Leśna) – 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) CZĘŚĆ III (ul. Wolności) – 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)
CZĘŚĆ IV (Łobudzice) – 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
CZĘŚĆ V ( Podlesie) – 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)

3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert w następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy):
1.Pieniądzu, wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
PKO BP S.A. 24 1020 3916 0000 0202 0259 8530
2. gwarancjach bankowych,
3. gwarancjach ubezpieczeniowych,
4. poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019r., poz. 310, 836 i 1572).
4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczeniu, o których powyżej wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta powinna być nieodwołalna, bezwarunkowa i płatna na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz przewidywać wszystkie przypadki utraty wadium, o których mowa w Ustawie Prawo zamówień publicznych.
7. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale IX ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Przedmiotowe oświadczenie zawiera załącznik do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ lub 3a do SWZ.
2. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie.
3. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ lub 3a do SWZ.
4. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2022-05-06 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za posrednictwem Formularza do złożenia ofert dostepnego na EPUAP i udostępnionego również na miniPortalu

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-05-06 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2022-06-04

NAJNOWSZE ZLECENIE
Zlecę wykończenie nowego mieszkania 87 m2 - Łódź
  • Lokalizacja zleceniałódzkie
  • Data dodania18-05-2024
  • Zleceniodawcaosoba fizyczna
Zlecę wykończenie nowego mieszkania 87 m2 - mieszkanie w stanie deweloperskim zamkniętym. Zainteresowanych proszę o kontakt. Pozdrawiam.
NAJNOWSZE ZLECENIA
NAJNOWSZE USŁUGI